Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:13:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 353836 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
chla
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2011.02.25 péntek, 13:35:26 »

Hány km van a váltóban? Mert jó eséllyel felesleges benne olajat cserélni. Megnézed a nívót és ha kevés, akkor ráöntesz egy kicsit.

72e km. Szeretném kicseréltetni.
50-60 ezer után szerintem ártani nem árt, hosszútávon megéri.
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #151 Dátum: 2011.02.25 péntek, 21:39:27 »

72e km. Szeretném kicseréltetni.
50-60 ezer után szerintem ártani nem árt, hosszútávon megéri.

Én 120 ezernél gondolkodtam el ezen, de aztán kisebb utána járás -fórumok nézegetése, ismerős és ismeretlen szerelők véleményének a kikérése- után úgy döntöttem, hogy a kérdést eltolom a 200 ezres szervizre. Addig csak rátöltök ha fogyni látom. 120 ezernél öntöttem rá 1 decit.
Naplózva
chla
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2011.02.25 péntek, 22:10:32 »

Én 120 ezernél gondolkodtam el ezen, de aztán kisebb utána járás -fórumok nézegetése, ismerős és ismeretlen szerelők véleményének a kikérése- után úgy döntöttem, hogy a kérdést eltolom a 200 ezres szervizre. Addig csak rátöltök ha fogyni látom. 120 ezernél öntöttem rá 1 decit.

Én is olvastam itt-ott, illetve visszaolvastam itt is, eléggé eltérőek a vélemények mindenhol.
Konkrétan hülyének néznek néha (Ford szervízben is), mások pedig használt autó vásárlásakor ugyanúgy javasolják, mint a vezérműszíj cserét.

Kicsit tele a gatya, a hátha gond lesz dologból (hosszútávon), és amúgy is mindig féltem az autóimat, így mindezek ellenére, és a saját nyugalmam érdekében szerintem meglépem.

(elég komoly érv, hogy az USA-ban ezt rendszeresen csinálják; mondjuk ha nem vagyok "PC" beka3 nekik mindent el lehet adni...)
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #153 Dátum: 2011.02.26 szombat, 07:57:12 »

72e km. Szeretném kicseréltetni.
50-60 ezer után szerintem ártani nem árt, hosszútávon megéri.

egy 100-ast el kell mennie mindegyik olajnak, de ártani persze nem árt ha mégis cseréled.
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2011.03.02 szerda, 15:59:54 »

Az olaj mennyiségét házilag hogyam tudom ellenőrizni esetleg után tölteni? Utántöléshez mit kell használni pontosan?
üdv
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2011.03.02 szerda, 17:39:41 »

Pont most gondolkodtam, hogy megkérdezem mennyi időnként kell olajat cserélni az váltóban, de látom erről pörög a téma...
Tehát én is kíváncsi vagyok a végeredményre...

Nekem nemsokára lesz 120 ezres szerviz, akkor gondoltam meglépni a váltóolajcserét is.
Egyébként milyen olaj kell bele? Valami speckó vagy jó akármilyen márka?

Akkor sikerült neked a váltóban olajat cserélni? Változott valami utána?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #156 Dátum: 2011.03.02 szerda, 19:04:29 »

Akkor sikerült neked a váltóban olajat cserélni? Változott valami utána?

Pár hozzászólással lentebb olvashatod, hogy végül lebeszéltek róla.
Igazándiból azért jutott ez az eszembe, mert volt egy olyan jelenség, hogy reggel a csont hideg motornál elég durván váltott 1-ből 2-be ha csak pici gázt nyomtam. Tehát "kihúzatta" motort kb. 3000-ig, azt hittem már sose akar váltani, és akkor hirtelen úgy váltott mintha belerúgtak volna a kocsiba. Ezért aztán annyi történt, hogy megnéztem a nívót és bár a normál sávban volt a szint, rátöltöttem egy picit (1 deci körül). Az elvárásnak megfelelően változott, mégpedig azóta reggel totál hideg motornál sokkal finomabban vált.
Egyébként se előtte se utána nem volt semmi gond vele.

Egyébként pont megtaláltam az akkori segédletet, hogy 120 ezernél mit kell nézni a kocsin és ott azt írja, hogy akkor kell olajat cserélni a váltóban, ha erőltetve használtuk addig. Gondolom, ha pl. lakókocsi vontatásból élünk. Vagy piacolni járunk egy 1.5 tonnás futóval. Az automata váltónak ugyanis alapvetően attól lesz baja, ha megég/túlmelegszik benne az olaj. Tehát pl. nagy súlyt húzol fel a hegyre. Ekkor ugye pörög a motor, de nem nagyon tudsz haladni. Túl nagy a fordulat különbség a motor és a váltó között, minden erőlködik, minden melegszik.
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2011.03.02 szerda, 19:57:58 »



Egyébként pont megtaláltam az akkori segédletet, hogy 120 ezernél mit kell nézni a kocsin és ott azt írja, hogy akkor kell olajat cserélni a váltóban, ha erőltetve használtuk addig. Gondolom, ha pl. lakókocsi vontatásból élünk. Vagy piacolni járunk egy 1.5 tonnás futóval. Az automata váltónak ugyanis alapvetően attól lesz baja, ha megég/túlmelegszik benne az olaj. Tehát pl. nagy súlyt húzol fel a hegyre. Ekkor ugye pörög a motor, de nem nagyon tudsz haladni. Túl nagy a fordulat különbség a motor és a váltó között, minden erőlködik, minden melegszik.
[/quote]

Neked melyik típusú váltód van? Nekem a gondom, hogy nem nagyon kapcsol össze "D"ben csak a 4es 5öst.
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #158 Dátum: 2011.03.02 szerda, 21:32:32 »

Neked melyik típusú váltód van? Nekem a gondom, hogy nem nagyon kapcsol össze "D"ben csak a 4es 5öst.

Nekem a 3+overdrive van. Fizikailag összekapcsolni csak az utolsó 1-2 fokozatban szoktak az automata váltók, ha erre gondolsz.
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:56:29 »

Nekem a 3+overdrive van. Fizikailag összekapcsolni csak az utolsó 1-2 fokozatban szoktak az automata váltók, ha erre gondolsz.
Arra gondolok, hogy amikor gyorsítani akarok, akkor arányosan gyorsul az autó a fordulatszám emelkedésével, nem mikor csúsztat, és pörög a motor, az autó meg csak "lassabban" gyorsul. Tehát nincs összekapcsolva.
Merthogy eddig úgy tudtam, ha bemelegszik a váltóolaj, akkor 'D' ben is összekapcsol egy jól működő váltó. Az meg tuti, hogy manuálban össze kellene kapcsolni, amit meg is tesz, már 3. at is kapcsolja 30 nél 1250-et pörög. Azonban 2 ben mindig, 3 ban néha, le fel ugrál a fordulatszámmérő olyan 500at minha egy pillanatra összekapcsolna, majd kiengedne, mintha nem bírná... ennyi az egyik jelenség
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2011.03.09 szerda, 10:04:23 »

Titronic 5-ös váltóban milyen olaj van? Cromax szerint a piros, ami 4700 körül van, szerelő aki ránézett ő szerinte a ez a növényi olaj, vagy mi van benne, ami áttetsző, zöldes színű. Ez meg csak 2400 Ft körül van. Na akkor melyik illik a váltóba?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2011.03.09 szerda, 10:22:01 »

Ford olaj, piros színü 4700-5100 Ft között mozog az ára. én 4 litert engedtem  le és természetesen annyit is töltöttem vissza. Érdekes, hogy nem volt olaj hiány a csere előtt.

Van pár érdekes hozzászólás a fórumon, miszerint ez az olaj fullszintetikus és ezáltal nem kell cserélni, mert nem megy tönkre. Na aki ezt vallja, gondoljon bele egy picit abba, hogy bizony ami kopó alkatrész, az bizony kopik is. Ha kopik, a lekoptatott termékek az olajba kerülnek. Szürő ide vagy oda, az olaj bizony szennyeződik és ez árt a váltónak. Lehet, hogy csak 4 litert tudunk leengedni, de legalább frissíthetem vele a váltóolaj 40%-át, ami azért több mint a semmi. Nekem biztosabb, lágyabb lett a váltás mióta lecseréltem. Bizony érezhető a változás. Mindenkinek ajánlom a frissítést.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2011.03.09 szerda, 10:37:15 »

Olajat tudsz  /részben/ cserélni, de szűrőt nem. A mók viszont a szűrőben gyűlik.
Amig a szűrő vissza tudja tartani a fémreszeléket, addig jó az olaj is, ha meg már nem, akkor mindegy milyen volt az olaj.
Ha jobbnak érzed a váltót, akkor neked megérte a csere  smile

Ford olaj, piros színü 4700-5100 Ft között mozog az ára. én 4 litert engedtem  le és természetesen annyit is töltöttem vissza. Érdekes, hogy nem volt olaj hiány a csere előtt.

Van pár érdekes hozzászólás a fórumon, miszerint ez az olaj fullszintetikus és ezáltal nem kell cserélni, mert nem megy tönkre. Na aki ezt vallja, gondoljon bele egy picit abba, hogy bizony ami kopó alkatrész, az bizony kopik is. Ha kopik, a lekoptatott termékek az olajba kerülnek. Szürő ide vagy oda, az olaj bizony szennyeződik és ez árt a váltónak. Lehet, hogy csak 4 litert tudunk leengedni, de legalább frissíthetem vele a váltóolaj 40%-át, ami azért több mint a semmi. Nekem biztosabb, lágyabb lett a váltás mióta lecseréltem. Bizony érezhető a változás. Mindenkinek ajánlom a frissítést.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2011.03.09 szerda, 10:39:57 »

Ford olaj, piros színü 4700-5100 Ft között mozog az ára. én 4 litert engedtem  le és természetesen annyit is töltöttem vissza. Érdekes, hogy nem volt olaj hiány a csere előtt.

Van pár érdekes hozzászólás a fórumon, miszerint ez az olaj fullszintetikus és ezáltal nem kell cserélni, mert nem megy tönkre. Na aki ezt vallja, gondoljon bele egy picit abba, hogy bizony ami kopó alkatrész, az bizony kopik is. Ha kopik, a lekoptatott termékek az olajba kerülnek. Szürő ide vagy oda, az olaj bizony szennyeződik és ez árt a váltónak. Lehet, hogy csak 4 litert tudunk leengedni, de legalább frissíthetem vele a váltóolaj 40%-át, ami azért több mint a semmi. Nekem biztosabb, lágyabb lett a váltás mióta lecseréltem. Bizony érezhető a változás. Mindenkinek ajánlom a frissítést.

Van egy olyan művelet, amivel az egészet le tudod cserélni. A protec cégnek van hozzá egy ilyen gépe, vagy akár ha a nyugati szélen laksz, akkor ausztriában a szervízek egyik másikának is van egy ilyen szerkezete, ami léeszívja, átmossa, majd az új olajjal feltölti a váltót. Ha csere, akkor inkább ezt ajánlanám.
Na de akkor te is ezt a pirosat tudod?? Akkor az én szerelőm mondott hülyeséget a másik olajjal???
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Lipo
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2011.03.18 péntek, 11:34:54 »

Sziasztok!

Még sosem volt automata váltós autom, de most találtam egy 2.0 TDCi-s automata mondeot ami elég jó árban van. Pontosabban ezt : http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_automata-4450841 Az adatlapon a "benzines" szó elírás! Egy gyors telefon után a FordPetrányival kiderült ez is, többekközt az is hogy egy kisebb karc miatt fújva lett a hátsólökös és kavicsfelverődés miatt pedig a motorháztető, legalábbis ezt kommunikálták felém a telefonba. Valószinü, hogy a jövőhéten elmegyek és megnézem. Szerintetek jó választás lenne?...ahogy nézegettem a hasonló dízel mondeokat, nagyon jó árban lenne ez az automata váltóval szerelt. Az egyetlen bökkenő a váltó...mint ahogy feljebb is írtam még sosem volt a birtokomban ilyen váltóval szerelt kocsi. Véleményeket szeretnék kérni tőletek arról, hogy mennyit fogyasztana az autó? (80%-ban városban használnám) és hogy a manuális társaihoz képest mennyire lenne érezhető a dinamika visszaesése egyáltlán lenne szó erről?

Válaszaitokat előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.18 péntek, 13:57:52 írta Lipo » Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2011.03.19 szombat, 20:00:58 »

Sziasztok!

Még sosem volt automata váltós autom, de most találtam egy 2.0 TDCi-s automata mondeot ami elég jó árban van. Pontosabban ezt : http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_automata-4450841 Az adatlapon a "benzines" szó elírás! Egy gyors telefon után a FordPetrányival kiderült ez is, többekközt az is hogy egy kisebb karc miatt fújva lett a hátsólökös és kavicsfelverődés miatt pedig a motorháztető, legalábbis ezt kommunikálták felém a telefonba. Valószinü, hogy a jövőhéten elmegyek és megnézem. Szerintetek jó választás lenne?...ahogy nézegettem a hasonló dízel mondeokat, nagyon jó árban lenne ez az automata váltóval szerelt. Az egyetlen bökkenő a váltó...mint ahogy feljebb is írtam még sosem volt a birtokomban ilyen váltóval szerelt kocsi. Véleményeket szeretnék kérni tőletek arról, hogy mennyit fogyasztana az autó? (80%-ban városban használnám) és hogy a manuális társaihoz képest mennyire lenne érezhető a dinamika visszaesése egyáltlán lenne szó erről?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Szia!

Nem tudom, ha a benzines elírás, akkor a lóerő is! Ezek a mondiknak dieselben 130-asok. Mindegy, mert ez úgyis egyből kiderül ha megnézed.
A váltó... hát. Kényelmes, elegáns. Ha sokat vagy dugóban, akkor nagyon kényelmes tud lenni, városon kívül fogyasztásban nem nagyon különbözik egy manuálistól. De városban szerintem nem az igazi... fogyasztást tekintve. Ha csak városban használod, és esetleg rövid távon, akkor ne érjen meglepetés télen 10 feletti fogyasztáskor. Nekem a legdurvább téli fogyasztásom csak városban 12,5l volt. Tény, hogy ekkor nagyon rövid távokra használtam, abszolút hidegen. 2 km oda, leállít pár óra múlva vissza, 2 km, majd megint. Így napi 8 km- vel jött össze ez a fogyasztás. Egyébként a vegyes fogyim, ahogy én használom normál esetbe 7,5 liter finom menetben.
Teljesítmény ügyileg ha nem nyomod neki, akkor ugyanazzal a dinamikával ahogy eddig vezettél egy manuálisnál úgy érzed jobban megy. Ha nyomod neki, akkor nem sok a különbség, viszont akkor fogyaszt is, mert csúsztat sokat. Ha már összekapcsolt a váltó, akkor nincs különbség.
Ami fontos, hogy nagyon körültekintően meg kell vizsgálni, hogy milyen állapotban van a váltó! Ehhez megbízható ismerős kell, vagy egy olyan fórumtárs, akinek szintén autómatája van, és tudja mit kell figyelni.
A másik, ha még nem volt előtte mondeod, és tényleg diesel a gép, akkor mindenképp vásárlás előtt nézesd meg a porlasztók állapotát! Ez kb 5 perc, ahol dieselle foglalkoznak megállapítják neked egy résolaj mérésből! Ha ez tropa, az 3 kiló pénz, a váltó még 3-4 kiló, szóval nagyon óvatosan a vásárlással!

üdv
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Lipo
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 07:47:18 »

Mahder köszönöm a gyors választ! írtam privit...
Naplózva
Tamás77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 13:19:09 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdés merült fel bennem, hogy a facelift(2003-as) elötti tdci(eu3) motor és automata váltó miben különbözik a facelift(2005) utánival?
Naplózva

2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2011.04.05 kedd, 08:53:23 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdés merült fel bennem, hogy a facelift(2003-as) elötti tdci(eu3) motor és automata váltó miben különbözik a facelift(2005) utánival?

A motor a hengerfejben különbözik, mert másfajta csúcsok kerültek a faceliftesbe.
Az autómata váltó dettó ugyanaz, csak a facelift előttiekben még nem volt kormányváltási funkció, a faceliftesekben pedig már ez is megtalálhtó, egyébként a facelift előtti váltó is tudja ezt a funkciót, csak nem alkalmazták nála.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
Tamás77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 09:15:45 »

A motor a hengerfejben különbözik, mert másfajta csúcsok kerültek a faceliftesbe.
Az autómata váltó dettó ugyanaz, csak a facelift előttiekben még nem volt kormányváltási funkció, a faceliftesekben pedig már ez is megtalálhtó, egyébként a facelift előtti váltó is tudja ezt a funkciót, csak nem alkalmazták nála.

Szia!

Akkor is más a hengerfej ha ugyanúgy eu3-as mind a kettő, ha igen akkor csak a porlasztó más vagy az egész hengerfej, értem ezen azt hogy a porlasztót át lehet-e akkor tenni?

Köszi Tamás
Naplózva

2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 09:24:03 »

Szia!

Akkor is más a hengerfej ha ugyanúgy eu3-as mind a kettő, ha igen akkor csak a porlasztó más vagy az egész hengerfej, értem ezen azt hogy a porlasztót át lehet-e akkor tenni?

Köszi Tamás

Igen akkor is más mert a faceliftesben már rövidebb a p.csúcs  hegye.
Gyakorlatilag a 2.0 TDCI-hez kétfajta hengerfej- van , a facelift előtti hosszú csúcsos (101Z, 301Z jelzésű csúcs megy bele) és a facelift utáni (501Z, 504Z jelzésú csúcs meg bele),
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
Tamás77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 10:07:10 »

Igen akkor is más mert a faceliftesben már rövidebb a p.csúcs  hegye.
Gyakorlatilag a 2.0 TDCI-hez kétfajta hengerfej- van , a facelift előtti hosszú csúcsos (101Z, 301Z jelzésű csúcs megy bele) és a facelift utáni (501Z, 504Z jelzésú csúcs meg bele),


Köszönöm!
Naplózva

2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 13:37:44 »

Sziasztok! A közeljövőben tervezem lecserélni az I-es Mondeomat III-asra, paramétereiben hasonlót keresek: kombi, benzines, 2000 cm3, automata... A tapasztalatok szerint átlagban mennyit bírnak a 4 sebességes automata váltók?
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.05 hétfő, 13:47:34 írta Gabro » Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 15:42:51 »

Sziasztok! A közeljövőben tervezem lecserélni az I-es Mondeomat III-asra, paramétereiben hasonlót keresek: kombi, benzines, 2000 cm3, automata... A tapasztalatok szerint átlagban mennyit bírnak a 4 sebességes automata váltók?
5 sebességesek az MK3-as otómaták  wave
Én még csak 160 ezret futott dízlit vezettem és annak nem volt semmi baja  eljen
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 16:03:49 »

5 sebességesek az MK3-as otómaták  wave
Én még csak 160 ezret futott dízlit vezettem és annak nem volt semmi baja  eljen
 

Wait... kivéve a gyevi bírót, azaz a 2,0i-t, azaz a 2 literes benzinest, mert abban még a régifajta, 4 sebességes váltó van.
Pont az, mind az MKI-II-ben.
Ez nem az, ami a 2.0 dízelben és a 2,5i benzinesben van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 16:08:04 »

Wait... kivéve a gyevi bírót, azaz a 2,0i-t, azaz a 2 literes benzinest, mert abban még a régifajta, 4 sebességes váltó van.
Pont az, mind az MKI-II-ben.
Ez nem az, ami a 2.0 dízelben és a 2,5i benzinesben van.
Na ezt nem tudtam  worship mellesleg akkor 2000-es benzinesben ugyan az a váltó azaz ugyan úgy bírja mint az MK1-es régi autójában  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 16:14:50 »

Wait... kivéve a gyevi bírót, azaz a 2,0i-t, azaz a 2 literes benzinest, mert abban még a régifajta, 4 sebességes váltó van.
Pont az, mind az MKI-II-ben.
Ez nem az, ami a 2.0 dízelben és a 2,5i benzinesben van.
Ha pontosan az, mint az I-esé, azaz CD4E, akkor megvan a főnyeremény, mert a régi vasat nem akarom eladni, a családban maradna tartaléknak... :-)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:11:41 »

Ha pontosan az, mint az I-esé, azaz CD4E, akkor megvan a főnyeremény, mert a régi vasat nem akarom eladni, a családban maradna tartaléknak... :-)

Nekem úgy rémlik, hogy hótt ugyanaz, azaz CDE4. Legalábbis a korabeli katalógusok szerint.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:38:02 »

Nekem úgy rémlik, hogy hótt ugyanaz, azaz CDE4. Legalábbis a korabeli katalógusok szerint.
CD4E vagy CDE4?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 22:45:42 »

CD4E vagy CDE4?

A kettő közül az egyik...  vigyor3  wow1 A 4 a biztos, meg a CD  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:24:40 »

5 sebességesek az MK3-as otómaták  wave
Én még csak 160 ezret futott dízlit vezettem és annak nem volt semmi baja  eljen
 

Szia!
Nekem az MK3-as Mondikám 7 éve van meg!Én 58 000km-el vettem meg,most van benne 141000 km-er!Még idáig el ne kopogjam a fa fejemen,semmi baja nem volt!:-)A váltó 4 sebességes,mint elődei!Én nagyon szeretem,igaz a fogyija több,mint a manuális váltós Mondiké!Viszont nagy kényelmet nyújt! Wink
Naplózva
Pauz
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2011.10.11 kedd, 13:55:58 »

HELP !!!!
Sziasztok!
Segítsetek pls.!
Adva van egy mondeo MK3 2004. dízel 2.0 TDCi, automata.
A problémám: menet közben ha egy kicsit nagyobb nyomatékra van szükség (pl. dombon felfele) a váltó csúszik és a motor felpörög. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint a manuális váltó esetén a kuplung tárcsa csúszása. Az indulás, hátramenet rendben van, de ez a felpörgés már kicsit nagyon nyomaték igény esetén azonnal jelentkezik. Semmi előzmény nem, történt, egyszer csak, kb két hete, előjött.

A segítő válaszban nagyon reménykedve,
Üdv:
Pauz
Naplózva
Szi.K.La
Vendég
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2011.10.11 kedd, 14:38:51 »

Sziasztok, tud valaki ajánlani automataváltó-szerelőt a Ford Solymáron kívül?
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 01:16:47 »

Sziasztok, tud valaki ajánlani automataváltó-szerelőt a Ford Solymáron kívül?

Nekem még ugyan nem kellett, de állítólag jó:
http://www.valtoszerviz.hu
Naplózva
forki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 12:41:00 »

2002.10 havi mk3 2.0 tdci automata váltón hol lehet ellenőrizni a váltóolaj
szintet?Átnéztem mindent de nemtalálok se beöntő nyilást,se nivópálcát.
tud ebbe valaki segiteni hogy hol található.
 falbav
Naplózva
Zeller
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 19:01:33 »

Hello!

2.0tdci 2005ös évjárat:
Az normális, hogy pont 50km/h nál vált? Nincs ennél idegesítőbb.
Ha 48km/hval megyek visszavált, ha 52vel felvált.
ÁÁÁ Budapesten nem vált vagy 2700x mert a forgalom sebessége kb.48 és 52 között ingadozik.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2012.02.03 péntek, 11:42:05 »

5-ben, 4-ben és 3-ban direktbe kapcsol a váltó, ha elég meleg, megvan a megfelelő fordulatszám és még ki tudja milyen paraméterek teljesülnek. Ekkor gázelvételnél motorfék üzemben lassulsz, a fordulat lassan ereszkedik. Amikor elér egy sebességet, kb. 50km/h-t 4. fokozatban, akkor kiveszi a direkt kapcsolatot és leesik a fordulat alapjáratra. Ez normális esetben egyszer történik meg egy lassulás alatt. Ha oda-vissza teszegeti a direkt kapcsolatot, akkor hintázni kezd a fordulat. Lehet, nem tudja eldönteni mi legyen... szomoru1
Talán a hideg teszi.
 
Sziasztok!

Csak kíváncsi lennék van-e valakinek hasonló tapasztalata az alábbi jelenségről, ill. ha van ez vajon mekkora gond!!?
2004-es durashift automata váltóm gyönyörűen teszi a dolgát, de mikor leveszem a gázról a lábam olyasmit művel mintha (egy manuális váltónál) a kuplungot kinyomná és rögtön utána rá is engedné. Ezt teszi kb 3x, 4x és utána gyönyörűen leesik a fordulat alapjáratra és gurulunk "normálisan"!
Szóval, ha van valakinek hasonló tapasztalata, vagy kicsit több információval bír a jelenségről, hálás lennék ha megosztaná velem/velünk!

Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.03 péntek, 11:45:45 írta Trendi » Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2012.02.03 péntek, 11:45:02 »

Tedd ki +- ba. Én úgy szoktam. Akkor 45-ig tartja a 4-et. A 3-at meg szinte megállásig.
HA sikerül találni egy programozót, aki eléri, hogy 40-ig 4-ben maradjon, akkor szólj!  integet2

Hello!

2.0tdci 2005ös évjárat:
Az normális, hogy pont 50km/h nál vált? Nincs ennél idegesítőbb.
Ha 48km/hval megyek visszavált, ha 52vel felvált.
ÁÁÁ Budapesten nem vált vagy 2700x mert a forgalom sebessége kb.48 és 52 között ingadozik.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
fehérfarkas23
Vendég
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2012.02.04 szombat, 21:07:29 »

Sziasztok! Tudja-e valaki, hogy a durasift váltó difijében a bolygókerék ami a féltengely kihajtással együtt van megegyezik-e más fajta motorral szerelt durasift váltó difijében lévővel? Egyébként az autómban 2.5-ös motorral ilyen váltó van és most már a 400 ezredik km-t tapossa mindenféle gond, baj nélkül nulla karbantartással! Csak ésszel kell vezetni, szerintem. A gyár nem is ir elő olajcserét. Nálam a jobboldali féltengely forgott meg a difi kihajtásában mert tök száraz volt és semmi kenés, zsírzás. Ezért ment tönkre és most ezért kellet szétszedni a váltót, ami gyönyörü tiszta volt pirosas olajjal!!! Ha valaki tudna ilyen difit vagy bolygókereket vagy váltót kérem irjon! Segítségeteket előre is köszönöm!   
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 11:44:44 »

Ha bemelexik, akkor hajlandó csak a direkt kapcsolatot kapcsolni a váltó, hidegen éppen nem csinál semmit, akkor gázelvételre simán leereszkedik a fordulat. Olyankor nincs is motorfék.

Ha melegen hintáztatja, akkor ott rejtőzik a hiba a direkt kapcsolás körül.
Ha minden OK, akkor 5.-ből lassuláskor először motorfék van, aztán 65 körül egy visszakapcsolást érezni 4.-be. Tovább lassulva 45 körül visszateszi a 3.-ba, azt szintén érezni, utána már nem tesz semmit, motorfék sincsen. Kb. 10 körüljön a 2., de azt nem is érezni, megállás után tesz 1.-et.

Esetleg filmezz le egy lassulást 100-ról.


Sajnos nem a hideg teszi, mert nyáron is produkálja a tüneteket... Sőt pont addig teszi a dolgát rendesen amíg be nem melegszik... tehát hidegen... Nem értem!
Azon kívül, hogy idegesít nem jelent gondot...
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
bubigabi
Vendég
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 20:09:08 »

Sziasztok !

Az 5ös trip es váltóban az olaj szintet hogyan tudom ellenőrizni ?
Esetleg képet tud vki feltenni?
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2012.03.20 kedd, 12:51:04 »

Hello!

2.0tdci 2005ös évjárat:
Az normális, hogy pont 50km/h nál vált? Nincs ennél idegesítőbb.
Ha 48km/hval megyek visszavált, ha 52vel felvált.
ÁÁÁ Budapesten nem vált vagy 2700x mert a forgalom sebessége kb.48 és 52 között ingadozik.

Engem is zavart, hogy 48-nál nem vált fel, de én azt csinálom, hogy egy picit lemaradok, majd felgyorsítok 50-ig, akkor felvált, majd a gázról lelépve visszalassulok 47-48-ig, ahogy megy a forgalom és akkor még marad 4-be. Nekem az a tapasztalatom, hogy 45-nél vált vissza 3-ba...
Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #192 Dátum: 2012.03.24 szombat, 10:41:51 »

Sziasztok !

Az 5ös trip es váltóban az olaj szintet hogyan tudom ellenőrizni ?
Esetleg képet tud vki feltenni?
Szevasz olvass vissza,egyébként van egy szintjelzőcsvar amit ki kell tekerni, de olvass vissza megtalálod.
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2012.04.13 péntek, 20:13:58 »

Mondeo 2.0 TDCI durashift 2003. Fura hangok jönnek az autóból, fémes hangzású és a fordulatszámmal függ össze. De 4.ben 2100 1/min-nél (kb 60km/h) megszűnik 60 fokos motornál 3-4 kisebb rángással. Majd ha leállítom a motort, és újra indítok hang előjön, gyorsítás 60-ra és elmúlik a leírtak szerint jó is leállításig. Amíg nem éri el azt a hőfokot akkor 3000 1-,min fölött nem hallom, de ahogy felvált visszaesik a fordulatszám újra kerreg 3000-ig utána csak motorhang. Amúgy lehelet finoman váltogat. A hang mechanikai. Az üzemanyagrendszer, és turbó rendben van. Alánéztem az autónak és a motor és váltó között olajfolyás van. A garázsban nincs nyoma, szóval enyhe szivárgás. Esetleg lelazult a váltó, vagy valami tömítés megfáradt, és a csavarkötés nem elég erős ahhoz hogy összetartsa megfelelő szorítóerővel a két alkatrészt?
Szerintetek mekkora melóval jár a hibamegszüntetés? Kíváncsian várom a javaslatokat! Remélem érthetően magyaráztam el!

Üdv!
Naplózva
Ede
Vendég
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 21:22:24 »

Sziasztok,

Segítséget kérnék automata váltó ügyben, 2003-as 2,0 automata váltós kombin van. 150ezer km-rel vettem 2009-ben, most van benne 191ezer. A régi szerelőm szerint a váltóban nem kell olajat cserélni, mert egy Mondeo életre van kitalálva. Azonban a fóromon olvasottak szerint és a km miatt is kérdezném, hogy gondolkodjak-e erőssen a váltóolaj cserén. A váltó rendben működik.
Kecskeméten illetve környékén tudtok-e (nem Ford Hovány) olyan megbízható  automata szerelőt, aki tudja ellenőrizni az olaj állapotát és tud segíteni a cserében (ha szükséges a szűrő cseréjében is). Arról van-e valakinek infója, hogy ez a procedúra mennyibe fájna?
Előre is köszi,  worship
Naplózva
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 09:07:15 »

Sziasztok,

Segítséget kérnék automata váltó ügyben, 2003-as 2,0 automata váltós kombin van. 150ezer km-rel vettem 2009-ben, most van benne 191ezer. A régi szerelőm szerint a váltóban nem kell olajat cserélni, mert egy Mondeo életre van kitalálva. Azonban a fóromon olvasottak szerint és a km miatt is kérdezném, hogy gondolkodjak-e erőssen a váltóolaj cserén. A váltó rendben működik.
Kecskeméten illetve környékén tudtok-e (nem Ford Hovány) olyan megbízható  automata szerelőt, aki tudja ellenőrizni az olaj állapotát és tud segíteni a cserében (ha szükséges a szűrő cseréjében is). Arról van-e valakinek infója, hogy ez a procedúra mennyibe fájna?
Előre is köszi,  worship
Pont a múlt héten voltam Vik-nél és én is ezt kérdeztem tőle. Azt mondta, ha 70-80e km-ig nem cseréltek benne, akkor 100e felett már nem ajánlott cserélni, mert csak problémát okozhat.
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #196 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 10:33:00 »

Sziasztok,

Segítséget kérnék automata váltó ügyben, 2003-as 2,0 automata váltós kombin van. 150ezer km-rel vettem 2009-ben, most van benne 191ezer. A régi szerelőm szerint a váltóban nem kell olajat cserélni, mert egy Mondeo életre van kitalálva. Azonban a fóromon olvasottak szerint és a km miatt is kérdezném, hogy gondolkodjak-e erőssen a váltóolaj cserén. A váltó rendben működik.
Kecskeméten illetve környékén tudtok-e (nem Ford Hovány) olyan megbízható  automata szerelőt, aki tudja ellenőrizni az olaj állapotát és tud segíteni a cserében (ha szükséges a szűrő cseréjében is). Arról van-e valakinek infója, hogy ez a procedúra mennyibe fájna?
Előre is köszi,  worship
Végigjártam én is az olajcsere dilemma "poklát" teljesen beparázva. Olvastam a fórumot kérdezgettem mindenkit, kinek ez kinek az volt a véleménye (ezeket visszaolvashatod).
Beszéltem szerelővel is. Az olajat egyébként nem lehet teljesen lecserélni ill. a szűrő cseréjéhez szét kell szedni a váltót. Namost mindenki mérlegelje saját maga hogy szétszedeti e a váltóját
(ami egyébként jól működik) ezért. Egy szerelőt én is nyaggattam pesten, azt mondta értsem meg már végre hogy nem kell olajat cserélni, biztos tönkre fog menni a váltó majd valamikor de ehhez jó pár ezer kilométer kell. Elsőre cserélni kell majd a solenoid szelepeket amit lehet bontás nélkül cserélni, ezután lehet gondolkodni egy felújításon. A váltó egyszer csak majd nehezen akar váltani ekkor krll cserélni majd a szelepeket.
Összességében,ha új korától lett volna nálam a vas akkor cseréltem volna rendszeresen,sok ezer kilóméter megtétele után úgy hogy nem tudom biztosra hogy az előző tulajcserélte e, így én sem cserélem.
Hát ennyi röviden. 
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Ede
Vendég
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 23:22:21 »

Fejlemények, amiket megosztanék veletek.
Kecskeméten találtam egy céget, akik automata váltó javítással és olajcserével (frissítéssel foglalkoznak). Csütörtökre kaptam időpontot, akik állapotfelmérést fognak végezni a járművemen.
Már telefonon keresztül is a tipusismeretük meggyőző volt. Elsőre ők is azt javasolták, hogy bontás nélküli olajcserét végezzünk, de majd a helyszínen a próba alapján kiderül, hogy szükséges-e még valami beavatkozás. Ha igényli a gép a részleges olajcserét, akkor olajjal és munkadíjjal együtt 20-25ezer Ft-os költséget jelent.

Végigjártam én is az olajcsere dilemma "poklát" teljesen beparázva. Olvastam a fórumot kérdezgettem mindenkit, kinek ez kinek az volt a véleménye (ezeket visszaolvashatod).
Beszéltem szerelővel is. Az olajat egyébként nem lehet teljesen lecserélni ill. a szűrő cseréjéhez szét kell szedni a váltót. Namost mindenki mérlegelje saját maga hogy szétszedeti e a váltóját
(ami egyébként jól működik) ezért. Egy szerelőt én is nyaggattam pesten, azt mondta értsem meg már végre hogy nem kell olajat cserélni, biztos tönkre fog menni a váltó majd valamikor de ehhez jó pár ezer kilométer kell. Elsőre cserélni kell majd a solenoid szelepeket amit lehet bontás nélkül cserélni, ezután lehet gondolkodni egy felújításon. A váltó egyszer csak majd nehezen akar váltani ekkor krll cserélni majd a szelepeket.
Összességében,ha új korától lett volna nálam a vas akkor cseréltem volna rendszeresen,sok ezer kilóméter megtétele után úgy hogy nem tudom biztosra hogy az előző tulajcserélte e, így én sem cserélem.
Hát ennyi röviden. 
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 23:56:54 »

Fejlemények, amiket megosztanék veletek.
Kecskeméten találtam egy céget, akik automata váltó javítással és olajcserével (frissítéssel foglalkoznak). Csütörtökre kaptam időpontot, akik állapotfelmérést fognak végezni a járművemen.
Már telefonon keresztül is a tipusismeretük meggyőző volt. Elsőre ők is azt javasolták, hogy bontás nélküli olajcserét végezzünk, de majd a helyszínen a próba alapján kiderül, hogy szükséges-e még valami beavatkozás. Ha igényli a gép a részleges olajcserét, akkor olajjal és munkadíjjal együtt 20-25ezer Ft-os költséget jelent.

Nem baj, ha adsz a céghez elérhetőséget.
Ha beválnak azért, ha nem, akkor meg azért Smiley
Naplózva
Ede
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 20:11:01 »

Na, megvolt a váltó olajcsere!

A tapasztalatok:
A cégtulajdonossal és a műhelyvezetővel együtt próbaútra vittük a kocsit. Én az anyósülésról figyeltem a produkciót.  Először nagypapa tempóban haladtunk, úgy füleltek, aztán minden forgalmi helyzetben és terhelés alatt is ki lett próbálva, hogy hogyan viselkedik a váltó. Volt benne egy állórajtos, padlógázos gyorsulás, 5000-ig ment a fordulatmérő, dieselnél ilyet én még nem láttam. Igazán alapos próbának lett alávetve az autó, de remekül teljesített - én is meglepődtem rajta.  wow1
Mióta nálunk van az autó a  3. és 4. fokozat között, van egy enyhe csúszás, ami egy minimális fordulatszám emelkedéssel jár, de egyáltalán nem zavaró. Ezt minden terhelésnél, minden fordulatnál produkálja, mielőtt 4.-be teszi. Erre a jelenségre azt mondták, hogy a csúszótömb kopása okozza, de javítása, a váltó bontása ilyen hibamérték mellett nem indokolt. Az alkatrész viszont húzós, közel 200ezer az ára. Na szóval a próbaút után az lett a meggyőződés, hogy az olajcserével biztos nem ártunk neki, így maradt a javasolt módszer. Bontás nélkül, amennyi a leeresztő csavaron keresztül  lejön, azt utántöltik és kész. Ez általában 4-5 liter max., ami jó 2/3-a teljes kapacitásnak. A leengedett olaj jó sötétbarnás volt (a friss olaj szép piros, mint az új Fanta Eper  nyes), de az állagával nem volt ban (nem volt sűrű trutyis  duhos2). A szerelő azt mondta, hogy elképzelhető az is, hogy eddig még nem cseréltek benne váltóolajat (közel 200ezer km van benne).
Sajnos a típus kialakítása miatt a szűrőcsere és a lerakódások kitakarítása csak igen nagy szétbontás után lehetséges, motort és a váltót is ki kell szerelni. Így ezt csak olyan esetben javasolják,
amikor egyébként is javítás szükséges. Szerencsére nálunk ilyen hiba nem állt fenn és akkora összeget egyébként sem szerettünk volna most elkölteni. Így maradtunk ennél az egyszerű megoldásnál, amit egy kerek 20-asból megúsztunk. Ebben benne volt az olaj és a munkadíj, a próbaút és oda-vissza fuvarozás. Szerintünk ez így korrekt volt és hasznos tapasztalatokkal gazdagodtunk és sok kérdésünkre is választ kaptunk. Mivel nincs két egyforma autó és két egyforma váltóprobléma, a mi esetünkben ez a megoldás egyenlőre megoldotta a kérdést, legalábbis megnyugodtunk, hogy biztonsággal használhatjuk a váltót még jó hosszú ideig.
Kecskemét környéki fórumtársainknak jó szívvel ajánljuk. A szakértelemmel, a hozzállással és a kiszolgálással is meg voltunk elégedve.

A cég elérhetősége, íme:

http://www.majorautokft.hu/index.php?page=kapcsolat
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.