Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:15:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1557808 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3700 Dátum:
2016.01.27 szerda, 22:09:49 »
Idézetet írta: Einarr - 2016.01.27 szerda, 18:10:55
Üdv!Még mindíg fűtés ...talán ez a jó topic. Hol tudom a hűtőrendazert légteleníteni? 1996 os kiadas 1,8TD
Kicsit olvass vissza, nemrég volt szó a légtelenítésre szolgáló csövek dugulásáról. A kiegyenlítőtartály elején levő két vékony az. Ne keress légtelenítő csavart, mint más autókon!
Naplózva
Einarr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3701 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 05:24:51 »
Idézetet írta: deerman - 2016.01.27 szerda, 22:09:49
Kicsit olvass vissza, nemrég volt szó a légtelenítésre szolgáló csövek dugulásáról. A kiegyenlítőtartály elején levő két vékony az. Ne keress légtelenítő csavart, mint más autókon!
Akkor csak a szemem verte ki tegnap átfutottam az előző kérdéseket akkor nem találtam, de moat meg van!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.28 csütörtök, 05:34:11 írta Einarr
»
Naplózva
96' Mk2 1.8 Td
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3702 Dátum:
2016.01.30 szombat, 18:45:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.24 vasárnap, 17:03:24
az adagolóhoz menő csövet szoktuk megcsapolni
Aminek a végén a két végén különböző átmérőjű gumicső van?
Az 1 bar mennyire konstans? Nem fordulatszám függő?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3703 Dátum:
2016.01.30 szombat, 21:49:51 »
Idézetet írta: Black - 2016.01.30 szombat, 18:45:11
De jó is volna, ha nem volna fordulatszámfüggő
Mi lett amúgy a leállítószelepeddel? Meg a levegősödéssel?
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3704 Dátum:
2016.01.30 szombat, 22:14:50 »
Idézetet írta: deerman - 2016.01.30 szombat, 21:49:51
De jó is volna, ha nem volna fordulatszámfüggő
Mi lett amúgy a leállítószelepeddel? Meg a levegősödéssel?
Amint írtam megvettem az alkatrészeket ott figyelnek a polcon, de mivel az üzemanyag vezeték csere óta hibátlan a gép így nem foglalkoztam vele. Majd ha jó idő lesz.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
gabor0135
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3705 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 08:39:29 »
Sziasztok fórumtársak!
Végre sok-sok halasztás és eltolás után oda értem hogy szétbontsam szeretett vízforraló mondeómat.
Néhány érdekességet találtam.
Kinek mi a véleménye róla?
Összeállítottam egy kis "csokrot" képekből itt a linkje:
http://www.kephost.com/image/SQbb
http://www.kephost.com/image/SQbs
http://www.kephost.com/image/SQb3
http://www.kephost.com/image/SQb8
http://www.kephost.com/image/SQbV
http://www.kephost.com/image/SQbZ
http://www.kephost.com/image/SQb6
http://www.kephost.com/image/SQbG
http://www.kephost.com/image/SQbM
http://www.kephost.com/image/SQbu
http://www.kephost.com/image/SQbC
http://www.kephost.com/image/SQbN
Várom a hozzászólásokat.
Naplózva
Mk II '97 kombi
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3706 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 09:21:29 »
Idézetet írta: gabor0135 - 2016.01.31 vasárnap, 08:39:29
Sziasztok fórumtársak!
Végre sok-sok halasztás és eltolás után oda értem hogy szétbontsam szeretett vízforraló mondeómat.
Néhány érdekességet találtam.
Kinek mi a véleménye róla?
Összeállítottam egy kis "csokrot" képekből itt a linkje:
Várom a hozzászólásokat.
A feltöltő az saját magát fosta így össze,vagy máshonnan kapta az olajfürdőt?
Vajon az előkamrákat minden ilyen korú motorban repedések ékesítik? Még nem szedtem szét autó dízelmotort. Nekem nem tűnik előnyösnek, hogy a repedés kiér a tűzkarikán.
A második képen a dugó közepén a vonal az repedés, vagy csak karc?
Milyen egyébként a motor előélete? (arra emlékszem, hogy h.f.tömítés cserét már említettél)
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.31 vasárnap, 09:26:41 írta deerman
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3707 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 09:47:39 »
Idézetet írta: gabor0135 - 2016.01.31 vasárnap, 08:39:29
Sziasztok fórumtársak!
Végre sok-sok halasztás és eltolás után oda értem hogy szétbontsam szeretett vízforraló mondeómat.
Néhány érdekességet találtam.
Kinek mi a véleménye róla?
Összeállítottam egy kis "csokrot" képekből itt a linkje:
http://www.kephost.com/image/SQbb
http://www.kephost.com/image/SQbs
http://www.kephost.com/image/SQb3
http://www.kephost.com/image/SQb8
http://www.kephost.com/image/SQbV
http://www.kephost.com/image/SQbZ
http://www.kephost.com/image/SQb6
http://www.kephost.com/image/SQbG
http://www.kephost.com/image/SQbM
http://www.kephost.com/image/SQbu
http://www.kephost.com/image/SQbC
http://www.kephost.com/image/SQbN
Várom a hozzászólásokat.
kamrákat cseréltesd ki mielőtt összerakod
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gabor0135
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3708 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 18:15:58 »
Idézetet írta: deerman - 2016.01.31 vasárnap, 09:21:29
A feltöltő az saját magát fosta így össze,vagy máshonnan kapta az olajfürdőt?
Vajon az előkamrákat minden ilyen korú motorban repedések ékesítik? Még nem szedtem szét autó dízelmotort. Nekem nem tűnik előnyösnek, hogy a repedés kiér a tűzkarikán.
A második képen a dugó közepén a vonal az repedés, vagy csak karc?
Milyen egyébként a motor előélete? (arra emlékszem, hogy h.f.tömítés cserét már említettél)
Sajnos nagyon sanszos hogy a feltöltőből folyik az olaj valahol.
Én úgy gondolom/néztem hogy a rudazatnál folyik ki.
Milyen szerepe van annak a kis tartálynak és a rudazatnak?
A dugó tetején a vonal az sajnos repedés.
Okozhat gondot?
A motor előéletéről nem sokat tudok.
Utána kérdeztem a régi tulajnál és nagy faggatásra annyit mondott hogy áprilisban cseréltek hengerfej tömítést mert átégett az egyik olaj visszavezető furat felé.Többet nem mondott.De látni hogy nem teljesen sikerült jól a beavatkozás (a szívó szelepek összeértek a dugó tetejével-képen is látszik).
Valószínű ezért is adták el gyorsan míg működik.
Naplózva
Mk II '97 kombi
gabor0135
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3709 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 18:17:09 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.31 vasárnap, 09:47:39
kamrákat cseréltesd ki mielőtt összerakod
A kamrákat kilehet otthon cserélni vagy csak szakműhely tudja megcsinálni?
Naplózva
Mk II '97 kombi
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3710 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 19:37:56 »
Idézetet írta: gabor0135 - 2016.01.31 vasárnap, 18:15:58
Sajnos nagyon sanszos hogy a feltöltőből folyik az olaj valahol.
Én úgy gondolom/néztem hogy a rudazatnál folyik ki.
Milyen szerepe van annak a kis tartálynak és a rudazatnak?
A dugó tetején a vonal az sajnos repedés.
Okozhat gondot?
A motor előéletéről nem sokat tudok.
Utána kérdeztem a régi tulajnál és nagy faggatásra annyit mondott hogy áprilisban cseréltek hengerfej tömítést mert átégett az egyik olaj visszavezető furat felé.Többet nem mondott.De látni hogy nem teljesen sikerült jól a beavatkozás (a szívó szelepek összeértek a dugó tetejével-képen is látszik).
Valószínű ezért is adták el gyorsan míg működik.
A kis tartály(membrán és rugó) és a rudazat az un. waste gate szelep része, ami lehatárolja a turbónyomást. Már ha van mit lehatárolni...
Én ebben a szituban vagy visszavetetném az autót (nemrégen vetted? - szavatosság), vagy, ha benne volt a pakliban, elgondolkodnék egy leinformálható, esetleg némi garanciával bíró bontott komplett motoron. Ezt a legnagyobb ambíció mellett sem tudod megreszelni otthon. Ha tisztességesen felújíttatod, az nem kevés pénz. Persze én nem Te vagyok, ez csak fikció!
Naplózva
gabor0135
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3711 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 20:00:18 »
Idézetet írta: deerman - 2016.01.31 vasárnap, 19:37:56
A kis tartály(membrán és rugó) és a rudazat az un. waste gate szelep része, ami lehatárolja a turbónyomást. Már ha van mit lehatárolni...
Én ebben a szituban vagy visszavetetném az autót (nemrégen vetted? - szavatosság), vagy, ha benne volt a pakliban, elgondolkodnék egy leinformálható, esetleg némi garanciával bíró bontott komplett motoron. Ezt a legnagyobb ambíció mellett sem tudod megreszelni otthon. Ha tisztességesen felújíttatod, az nem kevés pénz. Persze én nem Te vagyok, ez csak fikció!
A visszavásároltatás nem járható út.Ebből kell kihozni a lehető legtöbbet.
Ezzel járok dolgozni és nem tudom nélkülözni.
Annak a rudazatnak nem kellene mozdulnia ?
Vagy csak én voltam a gyenge?
A gépmunka díját kell előteremteni a többi szerelés már megy.
Ha mégis megakadnék van segítségem és ha ő is megakadna itt vagytok ti.
Nem tudod hogy az előkamrát otthon ki lehet cserélni vagy azt csak gépműhely tudja?
Naplózva
Mk II '97 kombi
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3712 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 21:13:29 »
Idézetet írta: gabor0135 - 2016.01.31 vasárnap, 20:00:18
Nem tudod hogy az előkamrát otthon ki lehet cserélni vagy azt csak gépműhely tudja?
Ezt sajnos nem tudom, még nem csináltam ilyet.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3713 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 21:26:24 »
Idézetet írta: deerman - 2016.01.31 vasárnap, 21:13:29
Ezt sajnos nem tudom, még nem csináltam ilyet.
A totálcaros Csikósék Viszen cseréltek a zöldségesmergában, hengerfej levétel nélkül is. De szívás volt ott is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3714 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 21:40:24 »
Idézetet írta: gabor0135 - 2016.01.31 vasárnap, 18:17:09
A kamrákat kilehet otthon cserélni vagy csak szakműhely tudja megcsinálni?
ki lehet de síkolni kell
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3715 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 21:41:29 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.01.31 vasárnap, 21:26:24
A totálcaros Csikósék Viszen cseréltek a zöldségesmergában, hengerfej levétel nélkül is. De szívás volt ott is.
kamrat ? Azt érdekes mert belülről lehet csak
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3716 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 21:46:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.31 vasárnap, 21:41:29
kamrat ? Azt érdekes mert belülről lehet csak
pedig végig volt fotózva. a zöldségesmercinél valami kontraanya van kívülről és utána ki kehet tekerni.
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3717 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 22:03:03 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.31 vasárnap, 21:40:24
ki lehet de síkolni kell
Mind így kirepedezik egy idő után, vagy ez rendellenes?
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3718 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 07:45:26 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.01.31 vasárnap, 21:46:16
pedig végig volt fotózva. a zöldségesmercinél valami kontraanya van kívülről és utána ki kehet tekerni.
Itt
van E!
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
gabor0135
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3719 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 20:38:36 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.31 vasárnap, 21:40:24
ki lehet de síkolni kell
AAz nem probléma hogy síkolni kell.
De!
Hol lehet beszerezni új előkamrákat?
Tudsz esetleg címet/boltot valamit ajánlani?
Van a cserének valami spéci fogása (pl.fel kell melegíteni vagy ilyesmi)?
Néhány mondatban leírhatnád hogy fogjak neki.Köszönöm.
Naplózva
Mk II '97 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3720 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 21:47:02 »
Idézetet írta: deerman - 2016.01.31 vasárnap, 22:03:03
Mind így kirepedezik egy idő után, vagy ez rendellenes?
előbb utóbb ilyen lesz. ezt hivatott késlelteni az üzemanyag fűtő pl
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3721 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 21:48:54 »
Idézetet írta: gabor0135 - 2016.02.01 hétfő, 20:38:36
AAz nem probléma hogy síkolni kell.
De!
Hol lehet beszerezni új előkamrákat?
Tudsz esetleg címet/boltot valamit ajánlani?
Van a cserének valami spéci fogása (pl.fel kell melegíteni vagy ilyesmi)?
Néhány mondatban leírhatnád hogy fogjak neki.Köszönöm.
ki kell ütni, megcsinálni a fészket az újnak, belenyomni majd síkolás. motorfelújító cégnél mindenütt van. pl fortuna bt mezőszilas
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gabor0135
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3722 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 06:42:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.02.01 hétfő, 21:48:54
ki kell ütni, megcsinálni a fészket az újnak, belenyomni majd síkolás. motorfelújító cégnél mindenütt van. pl fortuna bt mezőszilas
Köszönöm az infót,már dolgozunk a cserén.
Viszont szeretnék segítséget kérni hogy a turbómat hogyan tudom leellenőrizni hogy jól működik-e.
Pontosabban az olajfolyás helyét és javítását szeretném behatárolni.
Az a szelep ami a túl nagy turbónyomást hivatott leszabályozni az hogy működik?(mármint kézzel lehet mozgatni vagy sokkal erősebb a rugó benne?)
Az feltünt hogy a turbó szívó oldalán is olajos a gumicső és a kartergáz elvezető cső is.Természetesen ebből adódik hogy a cooler is olajos.De jobban zavar hogy a turbó ennyire olajos.
Kérlek adj tanácsot. (nem vagyok laikus csak nem ismerem ezt a tipust még)
Naplózva
Mk II '97 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3723 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 09:52:53 »
Idézetet írta: gabor0135 - 2016.02.04 csütörtök, 06:42:23
Köszönöm az infót,már dolgozunk a cserén.
Viszont szeretnék segítséget kérni hogy a turbómat hogyan tudom leellenőrizni hogy jól működik-e.
Pontosabban az olajfolyás helyét és javítását szeretném behatárolni.
Az a szelep ami a túl nagy turbónyomást hivatott leszabályozni az hogy működik?(mármint kézzel lehet mozgatni vagy sokkal erősebb a rugó benne?)
Az feltünt hogy a turbó szívó oldalán is olajos a gumicső és a kartergáz elvezető cső is.Természetesen ebből adódik hogy a cooler is olajos.De jobban zavar hogy a turbó ennyire olajos.
Kérlek adj tanácsot. (nem vagyok laikus csak nem ismerem ezt a tipust még)
nem kell hogy tudd kézzel mozgatni, erős a rugó benne. a szívó oldal azért olajos, mert a kartergáz visszavezetésben sok olajat hord. az nem a turbó hibája
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gabor0135
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3724 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 18:36:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.02.04 csütörtök, 09:52:53
nem kell hogy tudd kézzel mozgatni, erős a rugó benne. a szívó oldal azért olajos, mert a kartergáz visszavezetésben sok olajat hord. az nem a turbó hibája
Igen ezt én is így gondoltam,hogy nem a turbó hibája a szívóoldali olaj jelenség.
De!
Maga a turbó is olajban fürdik kívülről.Az lehet hogy a tartály lukas és az engedi át az olajat? (aminek persze ott sem volna szabad lennie)
Esetleg a kenést biztosító olajat engedi át a turbó tengelyénél? (kézzel nem érezhető lógás a tengely végénél)
Mivel te már sokat tapasztaltál ennél a tipusnál azért "nyúzlak" téged a buta kérdéseimmel.
Nem szeretnék felesleges turbó cserébe belefutni,de egy motorcserébe még inkább nem szeretnék belefutni.(mert ha betölti a turbó a motorolajat akkor sanszos a motorcsere)
Naplózva
Mk II '97 kombi
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3725 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 18:49:03 »
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni,hogy hol lehet beszerezni lucas dpcf adagolóhoz tőmítéskészletet?
Nekem a dúsítókar alatt szivárogat,így oda meg akkor ugye érdemes a gázkar és a a fedél alá is!
Amúgy mennyire nehéz kicserélni?Kicsit tartok a dologtól,de egy vagyont nem szeretnék adagolósnak kifizetni,na meg nincs js nagyon a környéken!
Köszi a válaszokat!
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3726 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 18:54:22 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2016.02.08 hétfő, 18:49:03
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni,hogy hol lehet beszerezni lucas dpcf adagolóhoz tőmítéskészletet?
Nekem a dúsítókar alatt szivárogat,így oda meg akkor ugye érdemes a gázkar és a a fedél alá is!
Amúgy mennyire nehéz kicserélni?Kicsit tartok a dologtól,de egy vagyont nem szeretnék adagolósnak kifizetni,na meg nincs js nagyon a környéken!
Köszi a válaszokat!
Filep diesel?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3727 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 19:23:42 »
Idézetet írta: Black - 2016.02.08 hétfő, 18:54:22
Filep diesel?
Hallottam már róluk!Székesfehérvár.Csak az tőlem sajna 80 km,meg hallottam hogy nagyon nem olcsó(azt is tudom hogy sehol nem olcsó)de nekem más baja nincs,szépen működik,csak kicsit szivárog a nafta a tengelynél,ami valószínű nem lesz jobb,ezért kell majd vele foglalkoznom!
De én viszont azért hogy ez a pár gumigyűrű ki legyen cserélve,nem akarom szétszedetni átnézetni az egészet horibilis pénzért,mert azt mondják ezeknél a cégeknél hogy az az első hogy szétszerelik átnézik,nehogy tönkretegye a műszereiket,persze rengeteg pénzért és csak azután jön a javítás!Szóval ezért kérdeztem mekkora meló itthon megcsinálni!
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3728 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 19:40:24 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2016.02.08 hétfő, 18:49:03
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni,hogy hol lehet beszerezni lucas dpcf adagolóhoz tőmítéskészletet?
Nekem a dúsítókar alatt szivárogat,így oda meg akkor ugye érdemes a gázkar és a a fedél alá is!
Amúgy mennyire nehéz kicserélni?Kicsit tartok a dologtól,de egy vagyont nem szeretnék adagolósnak kifizetni,na meg nincs js nagyon a környéken!
Köszi a válaszokat!
Ott nem szimpla O-gyűrűk vannak? Szerintem, ha visszaolvasol Mikroferi és GinJoy ezt a témakört is érintő problémamegoldó párbeszédéhez (nem volt túl régen), megtalálod még a méreteket is. Egyébként sem rossz olvasmány végigrágni a TD topicot (is), akár az archivumot is, mert sok kérdés már vagy 10x elhangzott. Csodálom, hogy GinJoy még hajlandó egyáltalán billentyűt ragadni, és elmondani 11.x-re is a választ. Ne is csodálkozzon senki a szűkszavúságán.
A Filep itt van Székesfehérváron (tudom, Pesten is , de itt volt előbb), nem a világvége tőled, viszont nem éppen olcsó de legalább drága. Viszont - azt beszélik - értenek hozzá.
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3729 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 19:42:58 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2016.02.08 hétfő, 19:23:42
Hallottam már róluk!Székesfehérvár.Csak az tőlem sajna 80 km,meg hallottam hogy nagyon nem olcsó(azt is tudom hogy sehol nem olcsó)de nekem más baja nincs,szépen működik,csak kicsit szivárog a nafta a tengelynél,ami valószínű nem lesz jobb,ezért kell majd vele foglalkoznom!
De én viszont azért hogy ez a pár gumigyűrű ki legyen cserélve,nem akarom szétszedetni átnézetni az egészet horibilis pénzért,mert azt mondják ezeknél a cégeknél hogy az az első hogy szétszerelik átnézik,nehogy tönkretegye a műszereiket,persze rengeteg pénzért és csak azután jön a javítás!Szóval ezért kérdeztem mekkora meló itthon megcsinálni!
Pont egyszerre írtunk
Meg közel ugyanazt...
Naplózva
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3730 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 21:43:31 »
Idézetet írta: deerman - 2016.02.08 hétfő, 19:40:24
Ott nem szimpla O-gyűrűk vannak? Szerintem, ha visszaolvasol Mikroferi és GinJoy ezt a témakört is érintő problémamegoldó párbeszédéhez (nem volt túl régen), megtalálod még a méreteket is. Egyébként sem rossz olvasmány végigrágni a TD topicot (is), akár az archivumot is, mert sok kérdés már vagy 10x elhangzott. Csodálom, hogy GinJoy még hajlandó egyáltalán billentyűt ragadni, és elmondani 11.x-re is a választ. Ne is csodálkozzon senki a szűkszavúságán.
A Filep itt van Székesfehérváron (tudom, Pesten is , de itt volt előbb), nem a világvége tőled, viszont nem éppen olcsó de legalább drága. Viszont - azt beszélik - értenek hozzá.
Valami rémlik hogy beszéltek valamit róla,mert régebben mikor még nem volt nagyon aktuális,olvasgattam itt-ott az oldalon!
De szerintem én nem is azt kértem se tőled se mástól hogy írja le nekem szóról szóra hogy hogy mit kell csinálni,hanem hogy megoldható-e házilag és érdemes nekifutni!
Egyébbként nagyon sokat segített már Ginjoy és tisztelem becsűlöm a tudását,nem is kérném hogy írja le megint!
Csak szerettem volna véleményeket kérni neki merjek állni!A Filepre visszatérve,aktuális lesz vezérléscsere ami nem két forint,és nem akarok még plusz 50 ezreket adagolójavításra költeni ha megoldható házilag és más baj nincs vele abszolút!
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3731 Dátum:
2016.02.09 kedd, 08:14:19 »
Sziasztok!
Pár napja érdeklődtem a bárdid ismerősnél milyen. vezérlést ajánlana és ő az Inát ajánlotta az ára és minőség miatt!
Néztem a Kovács autónál is hogy viszonylag jó áron van a Gates,conitech is!
Kinek mi a véleménye?
Vizpumpát amúgy minden második vezérléscserénél kell cserélni?
Üdv.
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3732 Dátum:
2016.02.09 kedd, 08:56:37 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2016.02.09 kedd, 08:14:19
Sziasztok!
Pár napja érdeklődtem a bárdid ismerősnél milyen. vezérlést ajánlana és ő az Inát ajánlotta az ára és minőség miatt!
Néztem a Kovács autónál is hogy viszonylag jó áron van a Gates,conitech is!
Kinek mi a véleménye?
Vizpumpát amúgy minden második vezérléscserénél kell cserélni?
Üdv.
Szia!
Nekem gates vezérlés és ruville vízpumpa van , kovácsról rendeltem 2.5 éve , azóta ment a kocsi 20000km-t.Teszi a dolgát semmi gond vele eddig.Vízpumpa cseréről hallottam már hogy mindig cserélni kell de azt is hogy elég minden második vezérlés cserénél.Mivel nálam nem megy sokat az autó és 7-8 évente kell vezérlést cserélni így cserélek mindig vízpumpát is.
Naplózva
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3733 Dátum:
2016.02.09 kedd, 10:00:05 »
Köezi a választ!
Én is gondolkodok a Gatesen!
Én tavaly év elején cseréltem vezérlést,de sajna motort cserélhettem és az újabbik motoron ia aktuális!
Az elöző motoron kb.18000km-t ment a vizpumpa,gondolkodom hogy vezércserénél átrakatom azt!
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3734 Dátum:
2016.02.09 kedd, 10:03:39 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2016.02.09 kedd, 08:14:19
Sziasztok!
Pár napja érdeklődtem a bárdid ismerősnél milyen. vezérlést ajánlana és ő az Inát ajánlotta az ára és minőség miatt!
Néztem a Kovács autónál is hogy viszonylag jó áron van a Gates,conitech is!
Kinek mi a véleménye?
Vizpumpát amúgy minden második vezérléscserénél kell cserélni?
Üdv.
Ebből a hármasból fogok én is közeljövőben választani. Ezekkel garantáltan nem nyúlsz mellé. Az ina mellett a csapágyak szólnak, a másik kettő mellett a szíjak... asszem a gyári szíj az Contitech. A vízpumpa dilemma. Úgy gondolnám, 120E km-t simán ki kell bírnia, de én is inkább cserélem, mert az előző v.csere még nem nálam történt, (azt mondták, cserélve volt, de) nem tudom biztosan. Viszont az ezt követőnél nem fogom.
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3735 Dátum:
2016.02.09 kedd, 20:01:57 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2016.02.08 hétfő, 19:23:42
Hallottam már róluk!Székesfehérvár.Csak az tőlem sajna 80 km,meg hallottam hogy nagyon nem olcsó(azt is tudom hogy sehol nem olcsó)de nekem más baja nincs,szépen működik,csak kicsit szivárog a nafta a tengelynél,ami valószínű nem lesz jobb,ezért kell majd vele foglalkoznom!
De én viszont azért hogy ez a pár gumigyűrű ki legyen cserélve,nem akarom szétszedetni átnézetni az egészet horibilis pénzért,mert azt mondják ezeknél a cégeknél hogy az az első hogy szétszerelik átnézik,nehogy tönkretegye a műszereiket,persze rengeteg pénzért és csak azután jön a javítás!Szóval ezért kérdeztem mekkora meló itthon megcsinálni!
Szóval arra gondoltam, hogy felveszed velük a kapcsolatot és vásárolsz tőlük egy készletet.
Nekem pont két éve újította fel az adagolómat GinJoy, ha jól emlékszem Ő is tőlük vette a készletet.
Én végignéztem a procedúrát és annak ellenére, hogy napi szinten szedek szét és rakok össze gépeket ennek nem mernék nekiugrani. Gyakorlatilag másfél négyzetméteren voltak kiterítve az alkatrészek, mintegy 300db. Előre megmondta, hogy csak az adogoló felújítás kb. 5 óra lesz és így is volt, pedig már csinált párat.
Amúgy nem akarlak lebeszélni.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3736 Dátum:
2016.02.09 kedd, 21:33:57 »
Idézetet írta: Black - 2016.02.09 kedd, 20:01:57
Szóval arra gondoltam, hogy felveszed velük a kapcsolatot és vásárolsz tőlük egy készletet.
Nekem pont két éve újította fel az adagolómat GinJoy, ha jól emlékszem Ő is tőlük vette a készletet.
Én végignéztem a procedúrát és annak ellenére, hogy napi szinten szedek szét és rakok össze gépeket ennek nem mernék nekiugrani. Gyakorlatilag másfél négyzetméteren voltak kiterítve az alkatrészek, mintegy 300db. Előre megmondta, hogy csak az adogoló felújítás kb. 5 óra lesz és így is volt, pedig már csinált párat.
Amúgy nem akarlak lebeszélni.
Szia!Először is köszi a választ!
Ma szédszedtem az előzö motoron tönkrement adagolót,legalább is a az alapjárati kart,gázkart és a fedelet,hogy mégis mi hogy. van benne!
Megmondom őszíntén,hogy nem tűník számomra annyira nehéz feladatnak a dolog!
Látom hogy állnak a dolgok és nekem csak az rohadt alapjárati karnál szivárog a nafta,mást nem szeretnék szétkapni rajt!Illetve kicserélni még a gázkar és a fedél tőmítést!Annyira nem tűnik nehéznek a dolog,inkább idegesít hogyha szétszedem összerakom esetleg levegősödik vagy ilyesmi!
Majd meglátjuk!Amúgy nagyjából mennyibe kerül náluk ilyen készlet,vagy egyáltalán kell nekem ezért egy egész készletet megvenni vagy nem elég ide a Ginjoy által elözőekben leírt méretű olajálló o gyűrűt vennem?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.09 kedd, 21:36:53 írta nigabi79
»
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3737 Dátum:
2016.02.10 szerda, 09:19:27 »
6x2 kell 2-2 db a dúsító és a gázkarhoz
105x2,5 kell a tető alá, mert ugye ha leveszed az is cserés.
van utángyártott komplett készlet is jó minőségben
alkatreszek.hu és 60.115 a cikkszáma. 4 rugó körül van, plusz posta. a filepnél a gyári 10 körül, ha jól tudom
nem nagy dolog a csere, csak úgy rakd össze ahogy volt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3738 Dátum:
2016.02.10 szerda, 09:27:51 »
vezérlést nyugodtan vegyél ina-t. én vagy ina vagy dayco-t használtam. egyszer volt gates is, de levettem, mert nagyon járt rajta oldalra a szíj.
tehát az ina nem rossz választás. gates az gates szíjakat használ, az automata feszítő az összes készletben ugyanaz, mert csak egy cég csinálja.(még a gyárit is) a csapágyak változó.
a vízpumpát én minden cserénél szoktam. nem veszek nagyon drágát, mert egyrészt nem hiszek benne, hogy akkora különbségek lennének minőségben, másrészt mivel mindig cserélem, hát 60-at mind elmegy. viszont a dolz nem rossz márka, és nem is drága. akinek én vettem az alkatrészeket, annak mindig azt vettem, és soha nem volt baj vele.
tehát én a dolz-ina kombót tenném fel, de döntsd el az olvasottak alapján
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3739 Dátum:
2016.02.10 szerda, 10:00:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.02.10 szerda, 09:27:51
vezérlést nyugodtan vegyél ina-t. én vagy ina vagy dayco-t használtam. egyszer volt gates is, de levettem, mert nagyon járt rajta oldalra a szíj.
tehát az ina nem rossz választás. gates az gates szíjakat használ, az automata feszítő az összes készletben ugyanaz, mert csak egy cég csinálja.(még a gyárit is) a csapágyak változó.
a vízpumpát én minden cserénél szoktam. nem veszek nagyon drágát, mert egyrészt nem hiszek benne, hogy akkora különbségek lennének minőségben, másrészt mivel mindig cserélem, hát 60-at mind elmegy. viszont a dolz nem rossz márka, és nem is drága. akinek én vettem az alkatrészeket, annak mindig azt vettem, és soha nem volt baj vele.
tehát én a dolz-ina kombót tenném fel, de döntsd el az olvasottak alapján
Szia Ginjoy!
Nagyon szépen köszönöm,hogy időt szakítottál rám!
Utánna nézek és beszerzem a cuccokat,mert úgy érzem megfogom tudni csinálni az üzemanyagfolyást!
A vezérléssel kapcsolatban nekem is az Ina felé húz a szívem,meg ti is többen ezt javasoljátok!
A vizpumpa amit át akarok rakni a másik motorról,amin elcsúszott a vezérlés a vezértengely kereke miatt,azon is Dolz pumpa van és szerintem nagyon semmi bajja nem nagyon lehet,mert nem nagyon ment 20ezer km-t sem!
Gondoltam hogy csak szíjjakat veszek és felrakom a feszítőket is,hiszen azok is ennyit mentek,de inkább beszerzek majd egy új szettet!
Üdv
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3740 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 10:33:43 »
Hali!
Észrevettem hogy az egr szelep alja szépen lassan olajosodik,mondjuk a rá menő vákumcsőbe én raktam bele csapágygolyót ahogy már itt talán írtátok is,úgy hogy az elvileg nem is mükődteti!
Szóval lehet azzal valamit kezdeni vagy kéne rá szerezni majd egyet?
Üdv
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3741 Dátum:
2016.02.13 szombat, 01:32:36 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2016.02.11 csütörtök, 10:33:43
Hali!
Észrevettem hogy az egr szelep alja szépen lassan olajosodik,mondjuk a rá menő vákumcsőbe én raktam bele csapágygolyót ahogy már itt talán írtátok is,úgy hogy az elvileg nem is mükődteti!
Szóval lehet azzal valamit kezdeni vagy kéne rá szerezni majd egyet?
Üdv
nem nagyon lehet, de a másik is hamar olyan lesz. ne foglalkozz vele
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kianeks
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3742 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 10:39:24 »
Sziasztok!
Segítségeteket kérném 98' TD Mondeo remeg: hidegen nagyon(550),melegen(750) miután emelte az alapjáratot kevésbé,de érezhetően nem a megszokottan jár,az egész kasznit átjárja.A szerelő szelephézag állítást javasolt.
A kezdetek: A turbo szisszenési hang 1450 fordulaton eltűnt,az autó ugyanúgy húz mint előtte.
az alapjárat kissé visszaesik kb.070-et remegés veszi kezdetét :S .
porlasztók rendben,izzítók rendben.
segítségeteket előre is köszönöm,Üdv. !
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3743 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 09:50:45 »
Idézetet írta: kianeks - 2016.02.14 vasárnap, 10:39:24
Sziasztok!
Segítségeteket kérném 98' TD Mondeo remeg: hidegen nagyon(550),melegen(750) miután emelte az alapjáratot kevésbé,de érezhetően nem a megszokottan jár,az egész kasznit átjárja.A szerelő szelephézag állítást javasolt.
A kezdetek: A turbo szisszenési hang 1450 fordulaton eltűnt,az autó ugyanúgy húz mint előtte.
az alapjárat kissé visszaesik kb.070-et remegés veszi kezdetét :S .
porlasztók rendben,izzítók rendben.
segítségeteket előre is köszönöm,Üdv. !
ez csak beállítás. keress olyan szerelőt aki ért hozzá
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kianeks
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3744 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 18:11:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.02.15 hétfő, 09:50:45
ez csak beállítás. keress olyan szerelőt aki ért hozzá
Szia mármint adagoló állítás?
A turbó hang megszűnésére nincs ötleted?
Amúgy a kocsi alapjárata emelkedik(750ig),ha nem is 900-ra melegen,a dúsító bowden laza,nem is reagál gázadásra(motor behalt vagy berohadt) szerintem a remegés alapjárati(tehát az 500 fordulat teszi) és nem szelepállítási mint a szerelő mondja.Viszont az alapjárat emelkedést nem értem( hidegen alacsony,hogy védje a motort ez tiszta sor),nem a dúsító motornak kellene szabályozni,ami ugyebár nem működik?
Üdv.
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3745 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 22:26:51 »
Idézetet írta: kianeks - 2016.02.15 hétfő, 18:11:57
Szia mármint adagoló állítás?
A turbó hang megszűnésére nincs ötleted?
Amúgy a kocsi alapjárata emelkedik(750ig),ha nem is 900-ra melegen,a dúsító bowden laza,nem is reagál gázadásra(motor behalt vagy berohadt) szerintem a remegés alapjárati(tehát az 500 fordulat teszi) és nem szelepállítási mint a szerelő mondja.Viszont az alapjárat emelkedést nem értem( hidegen alacsony,hogy védje a motort ez tiszta sor),nem a dúsító motornak kellene szabályozni,ami ugyebár nem működik?
Üdv.
Az enyém ugyanígy viselkedik amióta az alapjárati motor rossz. Hidegen alacsonyabb a fordulat (nem annyira mint a tiéd) aztán bemelegszik és jó lesz.
Szerintem az adagolón kellene alapjáratot állítanod meleg motornál 900-ra, és akkor a hideg motornál is magasabb lesz szerintem, és megszűnhet a remegés.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
kianeks
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3746 Dátum:
2016.02.16 kedd, 23:55:39 »
Idézetet írta: Black - 2016.02.15 hétfő, 22:26:51
Az enyém ugyanígy viselkedik amióta az alapjárati motor rossz. Hidegen alacsonyabb a fordulat (nem annyira mint a tiéd) aztán bemelegszik és jó lesz.
Szerintem az adagolón kellene alapjáratot állítanod meleg motornál 900-ra, és akkor a hideg motornál is magasabb lesz szerintem, és megszűnhet a remegés.
Köszi valószínű,hogy csavarok az alapjáraton +250-ET,A dúsító motornak csak hidegben van szerepe(vagy nincs is)? -10C-ban röffent egyből
A turbóm 1 évig adta a hangot 1450 fordulaton,most elmúlt a szisszenés,van másnál is ez a hang vagy nincs(az a jó ,ha nincs)?
Üdv.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3747 Dátum:
2016.02.17 szerda, 00:04:10 »
Idézetet írta: kianeks - 2016.02.16 kedd, 23:55:39
Köszi valószínű,hogy csavarok az alapjáraton +250-ET,A dúsító motornak csak hidegben van szerepe(vagy nincs is)? -10C-ban röffent egyből
A turbóm 1 évig adta a hangot 1450 fordulaton,most elmúlt a szisszenés,van másnál is ez a hang vagy nincs(az a jó ,ha nincs)?
Üdv.
Az alapjárat szabályzó moci fix 850en szeretné tartani a fordulatot. Pl ha benyomod a klímát, ha hideg van stb. Tök jó ha működik.
Naplózva
gabor0135
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3748 Dátum:
2016.02.17 szerda, 19:52:55 »
Üdv mindenki!
Megfejtettem a turbóm olajosodásának a titkát.
A vaste gate szelep nyomástartálya lukas és azon keresztül jött ki az olaj.
Maga a szelep is be volt állva ,alig bírtam átmozgatni újra.
Tudtok segíteni hogy hol lehet ilyen nyomástartályt kapni?
Tüzetesebb átvizsgálás után rájöttem hogy sajnos a turbó tengelye is lóg (a tengelyközép kb 2-3 mm-t mozdul).
Szerintem az már elég sok de cáfolhattok nyugodtan.
Esetleg valakinek jó állapotú turbó "baráti" áron?
Naplózva
Mk II '97 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3749 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 09:12:38 »
Idézetet írta: gabor0135 - 2016.02.17 szerda, 19:52:55
Üdv mindenki!
Megfejtettem a turbóm olajosodásának a titkát.
A vaste gate szelep nyomástartálya lukas és azon keresztül jött ki az olaj.
Maga a szelep is be volt állva ,alig bírtam átmozgatni újra.
Tudtok segíteni hogy hol lehet ilyen nyomástartályt kapni?
Tüzetesebb átvizsgálás után rájöttem hogy sajnos a turbó tengelye is lóg (a tengelyközép kb 2-3 mm-t mozdul).
Szerintem az már elég sok de cáfolhattok nyugodtan.
Esetleg valakinek jó állapotú turbó "baráti" áron?
waste gate környékén sincs olaj. Valamivel kevered
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ