Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:04:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1673861 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4000 Dátum:
2015.03.04 szerda, 21:29:34 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.04 szerda, 21:19:32
Szia!
1.8benzin dohc motor 1993
Bárdinál 1900ftosat kaptam, kúpus fémszálas kerek, de azzal sehogy sem sikerült összerakni
Pedig olyan kell bele. A csavarokat nehéz rákapatni, éppen rá szoktak kapni, kicsit csiszold meg leömlő felőli részt, lehet az előző nem jött ki teljesen
. A én Escortomon 2 órát szoptam vele, amíg összement.
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4001 Dátum:
2015.03.04 szerda, 21:36:06 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2015.03.04 szerda, 20:39:00
Biztos, hogy jók a gyertyák és kábeleik? Mennyi km és idő van bennük?
Ahogy írod, hogy terhelésre rakoncátlankodik, nekem nagyon úgy tűnik, hogy átüt a kábel v. gyertya - de hangsúlyozom, nem vagyok szerelő.
Újratanítás volt?
Hege Gabi itt van jó jel.
Nekem is terheléskor rángatózott. Ahogy írtam azokat tisztítottam, lekapcsoltam, cseréltem - és a mai napig jó.
@zsolio
Én megoldottam anno mellizommal.
Fekve nyomtam rugókat. hehe.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.04 szerda, 21:39:53 írta Mikee
»
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4002 Dátum:
2015.03.04 szerda, 21:41:04 »
Idézetet írta: zsolio - 2015.03.04 szerda, 21:29:34
Pedig olyan kell bele. A csavarokat nehéz rákapatni, éppen rá szoktak kapni, kicsit csiszold meg leömlő felőli részt, lehet az előző nem jött ki teljesen
. A én Escortomon 2 órát szoptam vele, amíg összement.
Közben alapos utánnajárással kiderítettem, hogy a rugóknak 56mm-nek kell lennie hosszra az enyémek meg jóval hosszabbak, tehát annó amikor kicserélték a leömlőt akkor ez így elmaradt és ez volt a megoldása, mert már úgy vettem, hogy picit kifújt ott és kérdeztem, tulaj mondta hogy cserélte anno a leömlőt
Megoldás az lesz, gyári rugók és emelővel alátámasztom a kipufogót és ráengedem a kocsit és úgy már hátha
és a mellizmom sem fárad el...
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.04 szerda, 21:53:05 írta majki85
»
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4003 Dátum:
2015.03.04 szerda, 22:13:02 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.04 szerda, 21:41:04
Közben alapos utánnajárással kiderítettem, hogy a rugóknak 56mm-nek kell lennie hosszra az enyémek meg jóval hosszabbak, tehát annó amikor kicserélték a leömlőt akkor ez így elmaradt és ez volt a megoldása, mert már úgy vettem, hogy picit kifújt ott és kérdeztem, tulaj mondta hogy cserélte anno a leömlőt
Megoldás az lesz, gyári rugók és emelővel alátámasztom a kipufogót és ráengedem a kocsit és úgy már hátha
és a mellizmom sem fárad el...
Ha gyári 56mm-es rugókat raksz bele, nem kell az emelő szerintem. Vagy igen?
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4004 Dátum:
2015.03.04 szerda, 23:10:28 »
Idézetet írta: Mikee - 2015.03.04 szerda, 22:13:02
Ha gyári 56mm-es rugókat raksz bele, nem kell az emelő szerintem. Vagy igen?
Szerintem kelleni fog, új tömités stb össze kell azt nyomni a helyére.....de majd holnap kiderül
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4005 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 19:59:07 »
Idézetet írta: Mikee - 2015.03.04 szerda, 22:13:02
Ha gyári 56mm-es rugókat raksz bele, nem kell az emelő szerintem. Vagy igen?
x
Szia
Megoldás az lett, hogy unixnál kaptam orion márkájut, nem bosalt és gond nélkül összepasszolt, emelő nélkül
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4006 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 21:08:14 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.05 csütörtök, 19:59:07
x
Szia
Megoldás az lett, hogy unixnál kaptam orion márkájut, nem bosalt és gond nélkül összepasszolt, emelő nélkül
Gratulálok, szép munka!
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4007 Dátum:
2015.03.06 péntek, 00:56:59 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.04 szerda, 21:19:32
Szia!
1.8benzin dohc motor 1993
Bárdinál 1900ftosat kaptam, kúpus fémszálas kerek, de azzal sehogy sem sikerült összerakni
pedig az való bele elég szoros, össze kell húzatni
https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600476-kipufogo-tomitesei/11917-kipufogo-tomites-escort/orion92-01mondeo92-00
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.06 péntek, 00:59:43 írta Kincso70
»
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4008 Dátum:
2015.03.07 szombat, 16:15:03 »
Sziasztok!
Most meg azt csinálja az autó, hogy beindítom, alapjárat felmegy 2500ra aztán leesik 500alás és mégmialött épp hogy leállna visszamegy 1000 és onnantól kezdve rendben meg menetközben is stabil 1000 a fordulat, szerintetek? ki van cserélve a 2hőfok gomba, a bejövő levegő hőmérője, maf tisztítva, pillangószelep tisztítva, gyertyák, gyertyakábelek cserélve, lambdaszonda 2hónapja cserélve. Alapjáraton nem sok ez a 1000-1100as fordulat? Hogy lehetne azon állítani?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.07 szombat, 16:22:39 írta majki85
»
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4009 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 11:56:09 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.07 szombat, 16:15:03
Sziasztok!
Most meg azt csinálja az autó, hogy beindítom, alapjárat felmegy 2500ra aztán leesik 500alás és mégmialött épp hogy leállna visszamegy 1000 és onnantól kezdve rendben meg menetközben is stabil 1000 a fordulat, szerintetek? ki van cserélve a 2hőfok gomba, a bejövő levegő hőmérője, maf tisztítva, pillangószelep tisztítva, gyertyák, gyertyakábelek cserélve, lambdaszonda 2hónapja cserélve. Alapjáraton nem sok ez a 1000-1100as fordulat? Hogy lehetne azon állítani?
Az alapjáratnak annyinak kell lenni. Az indulási 2500 sok, a fojtószelepen állíts. Melegen 950-1050 között jó, mert 1 perc alapjárati járás után le kellene esnie 800-750 közé.
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4010 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 19:25:09 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.07 szombat, 16:15:03
Sziasztok!
Most meg azt csinálja az autó, hogy beindítom, alapjárat felmegy 2500ra aztán leesik 500alás és mégmialött épp hogy leállna visszamegy 1000 és onnantól kezdve rendben meg menetközben is stabil 1000 a fordulat, szerintetek? ki van cserélve a 2hőfok gomba, a bejövő levegő hőmérője, maf tisztítva, pillangószelep tisztítva, gyertyák, gyertyakábelek cserélve, lambdaszonda 2hónapja cserélve. Alapjáraton nem sok ez a 1000-1100as fordulat? Hogy lehetne azon állítani?
Pillangószeleped beragad, és lassan engedi vissza a kosz. Erre tudok gondolni. Nekem csak belül volt extra kormos tegnap tisztítottam, és políroztam át teljesen. Polír után van némi nyomatékbeli változás - de nem olyan sok. Majd a szívócsonk is takarítva lesz csak gyüjtök energiát kiszerelni nem egyszerű.
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4011 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 20:09:02 »
Idézetet írta: Mikee - 2015.03.08 vasárnap, 19:25:09
Pillangószeleped beragad, és lassan engedi vissza a kosz. Erre tudok gondolni. Nekem csak belül volt extra kormos tegnap tisztítottam, és políroztam át teljesen. Polír után van némi nyomatékbeli változás - de nem olyan sok. Majd a szívócsonk is takarítva lesz csak gyüjtök energiát kiszerelni nem egyszerű.
Érdekes, ma mostam motort brigécióllal és megszünt, még az alapjáratom is 900körül van, nem pedig 1100
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4012 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 20:20:33 »
Szerintetek meddig bírja a motorja 93as 1.8 benzin dohc, most van benne 360eKm és eléggé nyomatékos, frankón húz, kéne motor felújítást csináltatni? Vagy csak ha már csörög csattog, nem megy akkor, csak pont ezt akarom megelőzni,Eladni nem akarom megszerettem.
Komoly problémám nem volt még vele, mostanában kapott LUKkuplungkészletet, futómű fel lett újítva, friss műszakit, 2högomba, termosztátház, termosztátcsere, gyertya,gyertyakábelek csere, alvázvédelem. apró gondok vannak központizár nem müködik, fényszóró magasságállító nem jó. Csak azért kérdezem tervezzük nyáron Horváthországot, hogy megbízható-e a motorja? Járkálunk vele Bécsbe is még gond nem volt, folyamatosan karbantartom, még azt is kicserélem újra ami működik, ne az miatt álljon le a puszta közebén, úgy vagyok vele..
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.08 vasárnap, 20:29:54 írta majki85
»
Naplózva
Andris 1. fordmondeója
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4013 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 22:55:47 »
Most veszem észre, hogy DOHC motorom van holott zetec-nek kéne lennie. Úgy néz ki cserélték.
Mi a különbség a két motortípus között?
Naplózva
Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4014 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 13:54:47 »
Idézetet írta: Andris 1. fordmondeója - 2015.03.08 vasárnap, 22:55:47
Most veszem észre, hogy DOHC motorom van holott zetec-nek kéne lennie. Úgy néz ki cserélték.
Mi a különbség a két motortípus között?
1.6-os DOHC 90 le-vel gazdálkodik. 1.6-os Zetec-viszont 88-al. Valószínűleg 2.0 cm3-nél is hasonlóan alakul. Egyszer egy szerelő azt mondta régebbi DOHC jobb mint a Zetec. Gondolom még van ezen kívül módosítás - fejből nem tudom.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.09 hétfő, 14:00:37 írta Mikee
»
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4015 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 14:13:40 »
Szia,
- wikipédia szerint a Zetec a motor neve és és azon belül van DOHC SOHC Diesel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine
- egy másik helyen pedig ezt írják: A ZETEC motor kicsit sportosabb, mint a 16V (szerintem itt a DOHC-ra gondol). Más a vezérmű tengelyek fokolása, erősebb, de kicsit szűkebb fordulatszám tartományban adja le a kiautózható nyomatékot. Tehát nem olyan rugalmas, többet kell váltani vele, de akkor jobban is megy.
De nem teljesen egyértelmű számomra sem, mert van ahol így írnak róla:
Mondeo ZETEC DOHC 1,6i 65kW / 88PS (Motorcode L1J) 16V, Ventildeckel silber 07/94-08/96
Mondeo ZETEC DOHC 1,6i 66kW / 90PS (Motorcode L1F) 16V, Ventildeckel silber 02/93-08/96
PZs
Idézetet írta: Andris 1. fordmondeója - 2015.03.08 vasárnap, 22:55:47
Most veszem észre, hogy DOHC motorom van holott zetec-nek kéne lennie. Úgy néz ki cserélték.
Mi a különbség a két motortípus között?
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4016 Dátum:
2015.03.11 szerda, 19:32:19 »
Már írtam a pillangószelep polírozásáról - nos ma egy kicsit odaléptem neki. Igencsak észrevenni a polírozás jótékony hatását. Alacsonyabb fordulaton is sokkal több nyomatékot érezni. Szóval ezt minden Mondeós kollegának meg kell tisztítani vagy polírozni. Gyári rezonátor cső kivétel-és helyetesítés (sima csővel)
http://i242.photobucket.com/albums/ff82/pipeboy/4x4MondeoPaignton0111.jpg
milyen motor károsodással járhat? Ebben az MK1 Mondiban egy Focus RS motor ordít. Elvileg kompatibilis a Focus blokk az MK1 motor tartókkal. Nem hiszem anyira átalakították - de nem is kizárt.
Akit érdekel itt lehet több képet látni a vasról.
http://passionford.com/forum/general-car-related-discussion/370128-focus-rs-engine-vs-mondeo-mk2.html
Naplózva
Andris 1. fordmondeója
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4017 Dátum:
2015.03.12 csütörtök, 21:18:12 »
Akkor zetec dohc motorom van?
A dohc utal arra is, hogy benzines a lovam?
Autómata váltós van nekem.
Naplózva
Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4018 Dátum:
2015.03.13 péntek, 21:31:40 »
Idézetet írta: Andris 1. fordmondeója - 2015.03.12 csütörtök, 21:18:12
Akkor zetec dohc motorom van?
A dohc utal arra is, hogy benzines a lovam?
Autómata váltós van nekem.
Nézd meg mi van a blokkra írva. Ha Zetec akkor olyan ha DOHC akkor olyan.
Csak benzines lehet Zetec vagy DOHC motorral.
Naplózva
Rob
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4019 Dátum:
2015.03.14 szombat, 14:05:03 »
Sziasztok!
Nekem hasonló, de mégis kicsit más hiba jelentkezett, mint ahogy kissé lejjebb írtátok. Menet közben az autó ránt egy nagyot, váltóproblémára gyanakodtam, de nem az. Aztán megy tovább. Az akksikábelt levettem, hogy törlődjenek a dolgok, a hiba maradt, de most meg azt vettem észre, hogy bemelegedett motornál (tehát már amikor nem a hideg állapot előre megírt programtáblája szerint működik)
alapjáratnál történő gázadással való indulásnál a fordulatszám visszaesik 500-ra és csak onnan emelkedik.
Emiatt nagy gáz-nagy kuplunggal kell indulni, félek, hogy a lámpánál leáll. Amúgy semmi baja a motornak, olyan erős, hogy sokszor még száraz úton is kipörög mind a négy kerék
Új gyújtókábelek, gyertyák, hőgombák. MAF-szenzor rendszeresen tisztítva.
Valamilyen érzékelő? Mondjuk a lambdaszonda?
Sokat már nem akarok rákölteni, vettem egy mk3 dízelt, csak még várni kell, hogy ténylegesen megkapjam (...az injektorok beszarásán már túl van
).
Tényleg, nem kell valakinek a 4x4-es? Utolérhetetlen élmény a vezetése...
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.14 szombat, 20:13:40 írta Rob
»
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4020 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 14:39:52 »
Sziasztok
A generátort tudja valaki hogy a legegyszerűbb kiszedni?
Köszi
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4021 Dátum:
2015.03.21 szombat, 09:48:28 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.16 hétfő, 14:39:52
Sziasztok
A generátort tudja valaki hogy a legegyszerűbb kiszedni?
Köszi
Szia! Sajnos a választ nem tudom, de ha a Profilodban a Fórum profil információban, az aláírásnál beírod az autód jellemző adatait, akkor az minden hozzászólásodnál alul látható és biztosan többen tudnak segíteni.
Feri
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Rob
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4022 Dátum:
2015.03.24 kedd, 21:22:23 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.16 hétfő, 14:39:52
Sziasztok
A generátort tudja valaki hogy a legegyszerűbb kiszedni?
Köszi
1. légszekrény le
2. kábel le a generátorról
3. generátor felső rögzítőcsavar ki
4. jobb kerék le
5. belső sárvédő le
6. szíjtárcsa burkolata le, a bordás ékszíjat meglazítani és
CSAK
a generátor tárcsájáról levenni
7. a kormányösszekötőrúd fejét lecsavarni
8. a baloldali rögzítőcsavar is ki, majd a generátort a kerékjáraton keresztül kiemelni
Naplózva
NACSA13
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4023 Dátum:
2015.04.07 kedd, 12:26:59 »
Üdv.Mindenkinek!
Segítsetek l.szives!Most vettem észre,hogy az olajszint az autoban nagyon lent van.Nincs ithol olajam,ezért úgy gondoltam,hogy veszek egy litert és utánatöltöm.Ha jól emlékszem Ford olaj van benne 10w40-es.A kérdésem az,hogy bármijen 10w40-es olajjal utána lehet tölteni,vagy mire kell figyelni?
Mondeo 1,6 16v 1995-ös benzines
Naplózva
Nacsa13
Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4024 Dátum:
2015.04.08 szerda, 11:15:58 »
Idézetet írta: NACSA13 - 2015.04.07 kedd, 12:26:59
Üdv.Mindenkinek!
Segítsetek l.szives!Most vettem észre,hogy az olajszint az autoban nagyon lent van.Nincs ithol olajam,ezért úgy gondoltam,hogy veszek egy litert és utánatöltöm.Ha jól emlékszem Ford olaj van benne 10w40-es.A kérdésem az,hogy bármijen 10w40-es olajjal utána lehet tölteni,vagy mire kell figyelni?
Mondeo 1,6 16v 1995-ös benzines
Szerintem nem elég csak a viszkozitást ismerni (10W40), azért jó lenne azt is tudni, hogy félszintetikus, szintetikus, ásványi, vagy milyen típusú olaj is van benne.
Én biztosra szoktam menni, a flakon bent van a csomiban, és ugyanolyannal töltöm utána.
És igen, elég az utántöltés.
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4025 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 21:20:45 »
Sziasztok!
Map szenzort hol találom?
1993 1.8 benzin ferdehátú
Köszi
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4026 Dátum:
2015.04.14 kedd, 07:49:02 »
Szia,
szerintem a bejövő levegőcsőben van, abban a harmonikás műanyag fekete csőben.
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560586-levegohomerseklet-jelado/141919-levegohomerseklet-jelado-ford-mondeo-1992-1996
PZs
Idézetet írta: majki85 - 2015.04.13 hétfő, 21:20:45
Sziasztok!
Map szenzort hol találom?
1993 1.8 benzin ferdehátú
Köszi
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4027 Dátum:
2015.04.14 kedd, 09:29:25 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.04.13 hétfő, 21:20:45
Map szenzort hol találom?
1993 1.8 benzin ferdehátú
Mondeoban sehol
. MAF szenzor van a típusban.
Az pedig a levegőszűrő doboz és a harmonika cső közötti alumínium csövön/csőben van. A tetején, az a szögeletes dobozka.
Itt
a piros nyíltól picit jobbra, a fékfolyadék tartály előtt (a piros nyíl jelöli azt, ami PZS említ).
Idézetet írta: Préti - 2015.04.14 kedd, 07:49:02
szerintem a bejövő levegőcsőben van, abban a harmonikás műanyag fekete csőben.
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560586-levegohomerseklet-jelado/141919-levegohomerseklet-jelado-ford-mondeo-1992-1996
Ez nem az. Ez a levegő hőmérséklet érzékelő.
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4028 Dátum:
2015.04.14 kedd, 10:28:08 »
Köszi Gabi a helyreigazítást.
Egy korábbi hozzászólásomban kérdeztem meg és akkor azt mondták, hogy a bejövő levegő hőm-t érzékelő és a MAP az azonos.
Bocsánat a félretájékoztatásért!
Csodálkoztam is, mert a Cromax honlapján csak 2000 utáni Mondeokba hoz MAP szenzort.
PZs
Idézetet írta: HegeGabi - 2015.04.14 kedd, 09:29:25
Mondeoban sehol
. MAF szenzor van a típusban.
Az pedig a levegőszűrő doboz és a harmonika cső közötti alumínium csövön/csőben van. A tetején, az a szögeletes dobozka.
Itt
a piros nyíltól picit jobbra, a fékfolyadék tartály előtt (a piros nyíl jelöli azt, ami PZS említ).
Ez nem az. Ez a levegő hőmérséklet érzékelő.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4029 Dátum:
2015.04.14 kedd, 10:50:36 »
Idézetet írta: Préti - 2015.04.14 kedd, 10:28:08
Köszi Gabi a helyreigazítást.
Egy korábbi hozzászólásomban kérdeztem meg és akkor azt mondták, hogy a bejövő levegő hőm-t érzékelő és a MAP az azonos.
Bocsánat a félretájékoztatásért!
Csodálkoztam is, mert a Cromax honlapján csak 2000 utáni Mondeokba hoz MAP szenzort.
PZs
Arra akarnék rájönni miért magas az alapjáratom, 1000, már minden kicseréltem....
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4030 Dátum:
2015.04.14 kedd, 21:29:04 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.04.14 kedd, 10:50:36
Arra akarnék rájönni miért magas az alapjáratom, 1000, már minden kicseréltem....
Újratanítás volt?
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4031 Dátum:
2015.04.15 szerda, 15:51:20 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.04.14 kedd, 10:50:36
Arra akarnék rájönni miért magas az alapjáratom, 1000, már minden kicseréltem....
Miért lenne magas, 1000 az normális.
Próbáld ki: alapjáraton , meleg motornál húz le az alapjárati szelepről a csatit, ha úgy 700-800 közöttre leesik, akkor normális az alapjáratod.
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4032 Dátum:
2015.04.15 szerda, 21:21:47 »
Idézetet írta: zsolio - 2015.04.15 szerda, 15:51:20
Miért lenne magas, 1000 az normális.
Próbáld ki: alapjáraton , meleg motornál húz le az alapjárati szelepről a csatit, ha úgy 700-800 közöttre leesik, akkor normális az alapjáratod.
Az lenne a normális, 800, alapjárati motorra gondolsz? vagy melyik szelepre?
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4033 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 12:08:10 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.04.15 szerda, 21:21:47
Az lenne a normális, 800, alapjárati motorra gondolsz? vagy melyik szelepre?
Igen, az alapjárati motorra gondolok.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4034 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 14:22:30 »
Idézetet írta: zsolio - 2015.04.15 szerda, 15:51:20
Miért lenne magas, 1000 az normális.
...
Én úgy tudom, hogy 850-900 rpm között van az alapjárat.
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4035 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 18:03:08 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2015.04.16 csütörtök, 14:22:30
Én úgy tudom, hogy 850-900 rpm között van az alapjárat.
Amennyiben a szívórendszerben minden tiszta, mint a patyolat.
Ez egy 15-25 éves autónál már nem olyan biztos.
Ha az alapjárati motor picit koszos, és esetleg már nem is új, meg is kophat, szorulhat, nem zár teljesen.
Ha járó motornál lehúzod a csatiját (akkor a vákuum még be is húzza), és gyakorlatilag megkapod az üzemi hőfokú alapjáratodat.
Alapban meg is emeli az ECU, csak bizonyos idő után engedi le teljesen ( kb. 1-2 perc)
zsolio
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4036 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 20:01:29 »
Idézetet írta: zsolio - 2015.04.16 csütörtök, 18:03:08
Amennyiben a szívórendszerben minden tiszta, mint a patyolat.
Ez egy 15-25 éves autónál már nem olyan biztos.
Ha az alapjárati motor picit koszos, és esetleg már nem is új, meg is kophat, szorulhat, nem zár teljesen.
Ha járó motornál lehúzod a csatiját (akkor a vákuum még be is húzza), és gyakorlatilag megkapod az üzemi hőfokú alapjáratodat.
Alapban meg is emeli az ECU, csak bizonyos idő után engedi le teljesen ( kb. 1-2 perc)
zsolio
oks kösz, ezt holnap kiprobálom
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4037 Dátum:
2015.04.22 szerda, 13:02:34 »
Sziasztok!
Hamarosan újabb vezérléscsere (hétvégére tervezem), és a hosszbordásszíj csapágyait is szeretném cserélni.
Ha esetleg valaki tudja, milyen csapágyak vannak benne, kérem, ne titkolja!
Wiki egy darab csapágyat ír, igaz TD, az a 6203-as.
Az enyémben is ilyen lehet? Felírtam tavaly a vezérléscserénél, de elmaradt valahol az információ... Plusz ugye két darab csapágyról volna szó, egy a feszítőben, egy a vezetőben.
Köszönettel:
Toto
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4038 Dátum:
2015.04.22 szerda, 16:32:25 »
Idézetet írta: speedtoto - 2015.04.22 szerda, 13:02:34
Sziasztok!
Hamarosan újabb vezérléscsere (hétvégére tervezem), és a hosszbordásszíj csapágyait is szeretném cserélni.
Ha esetleg valaki tudja, milyen csapágyak vannak benne, kérem, ne titkolja!
Wiki egy darab csapágyat ír, igaz TD, az a 6203-as.
Az enyémben is ilyen lehet? Felírtam tavaly a vezérléscserénél, de elmaradt valahol az információ... Plusz ugye két darab csapágyról volna szó, egy a feszítőben, egy a vezetőben.
Köszönettel:
Toto
Üdv!
Jövőhétre tervezem én is a vezérléscserét, bonyolult? Le tudnád írni, hogy csinálod? Köszi
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4039 Dátum:
2015.04.22 szerda, 18:09:50 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.04.22 szerda, 16:32:25
Üdv!
Jövőhétre tervezem én is a vezérléscserét, bonyolult? Le tudnád írni, hogy csinálod? Köszi
Szia!
Elsőre meg lehet szívni 1-2 dologgal, de nem mondanám, hogy bonyolult.
Kérdés, csináltál-e már vezérműszíjcserét?
Amikor legutóbb cseréltem, a következő problémák voltak:
-Főtengelyben lévő csavar feje kicsi volt és kopott (helyszínen ráhegesztettem egy 30-as kulcsnyílású anyát, azóta is úgy van, ezen azért már van mit fogni... Ja, meg csináltam hozzá egy krovahosszabbítót olyan fél méteres erőkarral. Ahhoz, hogy a szíjtárcsát meglazítsam, kellett is...Meg kell egy ember, aki tapossa közben a féket sebességben, hogy ne tudjon elfordulni a főtengely. )
-Nem támasztottam ki a vezérműtengely végeit úgy, ahogy a nagykönyvben meg vagyon írva (ahhoz le kell szedni a szelepfedelet, de akkor épp nem volt hozzá tömítésem és gyorsan kellett csinálni), ezért nem volt egyszerű mindent jelretenni, amikor a két vezérműtengelyből valamelyik mindig "éppen bütykön áll" és szeretne elfordulni.
Ha van egy nem_teljesen_műszakilag_analfabéta párod, akkor könnyen lehet vele haladni...
Egyedül csináltam, csak öcsém segített a féktaposásban... Úgy elég szopóka. Mostmár lesz segítségem
Igazából adja magát, mit kell lebontani, hogy hozzáférj. Felső motortartó nagy fémizé, kiegyenlítőtartály, stb.
Én a fogszámolós módszerrel csinálom, egyszer majd, ha valami megbízható ember segít, megcsinálom ezt a holtpontra meg jelreállítós módszert...
Azaz: Jelölj össze mindent, és ne forgasd, amíg lent van a szíj!
A szelepfedelet levéve ELVILEG a vez.m.tengelyek végén találunk egy-egy nútot/bevágást, amiket összeforgatva elvileg beléjük lehet csúsztatni egy fémvonalzót, ami pozícióban tartja, mielőtt bármit leszerelnél. Na, most én ebben bízok/hiszek.
Hétvégén kipróbálom, és beszámolok, ha gondolod.
Én legutóbb egymás után kétszer kaptam szét a vezérlést, mert vízpumpára nem volt pénzem első körben, és gondoltam, bírja az még.... Aztán elkezdett folyni 2 hét múlva... Aztán kicseréltem a jó vízpumpát, mert a gumicső volt megrepedve.
Nálam ugye a vízpumpa a vezérlés mögött van, úgyhogy....
Amit tudok javasolni így előre:
1. Ne állj neki egyedül. Legyen egy segítséged (féket nyomni, plusz kéz, ha éppen kell, meg, hogy legyen kivel ordibálni
)
2. Fordíts elég időt/figyelmet a fogak többszöri átszámolására és az új szíjra történő átjelölésére. Ez az, amit nem szabad sietve csinálni.
(Na, most biztos lesznek, akik megköveznek, hogy ezt a módszert javaslom, de én csak ezt csináltam, sose volt vele baj.
)
Nézz utána, mennyire szabad megfeszíteni a vez.szíjat!
3. Ha nem cserélted még a vízpumpát, vagy nem tudod, hogy volt-e cserélve, cseréld. Egyszerűbb, amikor szét van kapva, mint utólag anyázni (tapasztalat
). Ugyanez vonatkozik a vezérlés görgőire is (feszítő-vezetőgörgők). Ha van valahol valami kedvezményed, megéri ezt is cserélni egyből.
4. A szíjtárcsa csavarjára nagyon vigyázz. Az enyém marhára meg volt szorulva. Csak normális, jó minőségű szerszámmal állj neki leszedni, mert ha 2x lefordul a kulcs, akkor olyan lesz a csavar feje, mint az enyém volt, és akkor jöhet a kreatívkodás.
5. Talán a legfontosabb: Ha mindent összeraktál, forgasd át a motort kézzel rendellenességet keresve (figyeld, nem akad-e/kattan-e valami), mert ha valamit elraktál, és így derül ki, akkor még nincs olyan nagy baj, mintha pl. ráindítóznál.
Keress bátran, ha tudok segíteni, ha valami beugrik még, leírom.
Üdv:
Toto
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4040 Dátum:
2015.04.22 szerda, 19:23:58 »
Idézetet írta: speedtoto - 2015.04.22 szerda, 18:09:50
Szia!
Elsőre meg lehet szívni 1-2 dologgal, de nem mondanám, hogy bonyolult.
Kérdés, csináltál-e már vezérműszíjcserét?
Amikor legutóbb cseréltem, a következő problémák voltak:
-Főtengelyben lévő csavar feje kicsi volt és kopott (helyszínen ráhegesztettem egy 30-as kulcsnyílású anyát, azóta is úgy van, ezen azért már van mit fogni... Ja, meg csináltam hozzá egy krovahosszabbítót olyan fél méteres erőkarral. Ahhoz, hogy a szíjtárcsát meglazítsam, kellett is...Meg kell egy ember, aki tapossa közben a féket sebességben, hogy ne tudjon elfordulni a főtengely. )
-Nem támasztottam ki a vezérműtengely végeit úgy, ahogy a nagykönyvben meg vagyon írva (ahhoz le kell szedni a szelepfedelet, de akkor épp nem volt hozzá tömítésem és gyorsan kellett csinálni), ezért nem volt egyszerű mindent jelretenni, amikor a két vezérműtengelyből valamelyik mindig "éppen bütykön áll" és szeretne elfordulni.
Ha van egy nem_teljesen_műszakilag_analfabéta párod, akkor könnyen lehet vele haladni...
Egyedül csináltam, csak öcsém segített a féktaposásban... Úgy elég ***óka. Mostmár lesz segítségem
Igazából adja magát, mit kell lebontani, hogy hozzáférj. Felső motortartó nagy fémizé, kiegyenlítőtartály, stb.
Én a fogszámolós módszerrel csinálom, egyszer majd, ha valami megbízható ember segít, megcsinálom ezt a holtpontra meg jelreállítós módszert...
Azaz: Jelölj össze mindent, és ne forgasd, amíg lent van a szíj!
A szelepfedelet levéve ELVILEG a vez.m.tengelyek végén találunk egy-egy nútot/bevágást, amiket összeforgatva elvileg beléjük lehet csúsztatni egy fémvonalzót, ami pozícióban tartja, mielőtt bármit leszerelnél. Na, most én ebben bízok/hiszek.
Hétvégén kipróbálom, és beszámolok, ha gondolod.
Én legutóbb egymás után kétszer kaptam szét a vezérlést, mert vízpumpára nem volt pénzem első körben, és gondoltam, bírja az még.... Aztán elkezdett folyni 2 hét múlva... Aztán kicseréltem a jó vízpumpát, mert a gumicső volt megrepedve.
Nálam ugye a vízpumpa a vezérlés mögött van, úgyhogy....
Amit tudok javasolni így előre:
1. Ne állj neki egyedül. Legyen egy segítséged (féket nyomni, plusz kéz, ha éppen kell, meg, hogy legyen kivel ordibálni
)
2. Fordíts elég időt/figyelmet a fogak többszöri átszámolására és az új szíjra történő átjelölésére. Ez az, amit nem szabad sietve csinálni.
(Na, most biztos lesznek, akik megköveznek, hogy ezt a módszert javaslom, de én csak ezt csináltam, sose volt vele baj.
)
Nézz utána, mennyire szabad megfeszíteni a vez.szíjat!
3. Ha nem cserélted még a vízpumpát, vagy nem tudod, hogy volt-e cserélve, cseréld. Egyszerűbb, amikor szét van kapva, mint utólag anyázni (tapasztalat
). Ugyanez vonatkozik a vezérlés görgőire is (feszítő-vezetőgörgők). Ha van valahol valami kedvezményed, megéri ezt is cserélni egyből.
4. A szíjtárcsa csavarjára nagyon vigyázz. Az enyém marhára meg volt szorulva. Csak normális, jó minőségű szerszámmal állj neki leszedni, mert ha 2x lefordul a kulcs, akkor olyan lesz a csavar feje, mint az enyém volt, és akkor jöhet a kreatívkodás.
5. Talán a legfontosabb: Ha mindent összeraktál, forgasd át a motort kézzel rendellenességet keresve (figyeld, nem akad-e/kattan-e valami), mert ha valamit elraktál, és így derül ki, akkor még nincs olyan nagy baj, mintha pl. ráindítóznál.
Keress bátran, ha tudok segíteni, ha valami beugrik még, leírom.
Üdv:
Toto
Ez szép kis leírás. Köszönöm!
Cseréltem már vezérlést másik autón, ott nagyobb volt a hely..
de ez a mondeoban nagyon kicsi hely van mindenhez.......
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4041 Dátum:
2015.04.22 szerda, 19:36:14 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.04.22 szerda, 19:23:58
Ez szép kis leírás. Köszönöm!
Cseréltem már vezérlést másik autón, ott nagyobb volt a hely..
de ez a mondeoban nagyon kicsi hely van mindenhez.......
Jah, egy-egy ilyen művelet közben "kis" mancsom/kézfejem kap egy-két karcolást..
Szép leírásnak nem nevezném, eléggé csapongó, dehát nem wikire készült
A motort alulról úgyis meg kell támasztani, emelőt alá, akkor lehet kicsit játszani a hellyel...(megemelni-lejjebb engedni)
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4042 Dátum:
2015.04.24 péntek, 15:29:43 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni az alábbi hibát mi okozhatja:
Adott egy Ford mondeo benzines 1.8 1993as évjárat, hibajelenség az első indítás után az alapjárat felmegy 2500ra majd leesik annyira hogy az autó majdnem leáll, de utánna be is áll 1000res fordulatra stabilan, ezután hibátlan. Gáz adásnál erős kék füst. A fogyasztása kicsit érdekes lett 100kmeren 5liter. Ekr szelep ledugózva. Olajfogyasztása nem nőtt meg, motorja erős, húz. Amik már ki lettek cserélve: lambdaszonda, a 2db vízhőfokmérő, bejövő levegő hőmérsékletmérő, maf és az alapjárati motor, pillangószelep ki lett tisztítva. Szerintetek mi okozhatja ezt a problémát? A fogyasztás persze nem probléma
Köszönöm!
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4043 Dátum:
2015.04.24 péntek, 17:48:45 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.04.24 péntek, 15:29:43
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni az alábbi hibát mi okozhatja:
Adott egy Ford mondeo benzines 1.8 1993as évjárat, hibajelenség az első indítás után az alapjárat felmegy 2500ra majd leesik annyira hogy az autó majdnem leáll, de utánna be is áll 1000res fordulatra stabilan, ezután hibátlan. Gáz adásnál erős kék füst. A fogyasztása kicsit érdekes lett 100kmeren 5liter. Ekr szelep ledugózva. Olajfogyasztása nem nőtt meg, motorja erős, húz. Amik már ki lettek cserélve: lambdaszonda, a 2db vízhőfokmérő, bejövő levegő hőmérsékletmérő, maf és az alapjárati motor, pillangószelep ki lett tisztítva. Szerintetek mi okozhatja ezt a problémát? A fogyasztás persze nem probléma
Köszönöm!
Szia,
Elsőre: állítani kell a fojtószelepen, mivel kitakarítottad, valószínű lezár teljesen.
Fékezés közbeni kuplungoláskor nem esik le nagyon a fordulat?
És miért cserélted, tisztítottad ki a dolgokat?
A kék füst olaj, lehet hogy kicsit sok van benne, vagy nagyon híg.
Ha szerencséd van...
Zsolio
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4044 Dátum:
2015.04.24 péntek, 18:42:15 »
Idézetet írta: zsolio - 2015.04.24 péntek, 17:48:45
Szia,
Elsőre: állítani kell a fojtószelepen, mivel kitakarítottad, valószínű lezár teljesen.
Fékezés közbeni kuplungoláskor nem esik le nagyon a fordulat?
És miért cserélted, tisztítottad ki a dolgokat?
A kék füst olaj, lehet hogy kicsit sok van benne, vagy nagyon híg.
Ha szerencséd van...
Zsolio
Üdv!
Nem esik vissza a fordulatszám 1000re megy le. Több mint 20éves autónál ráfért már ez a kis karbantartás, azért cseréltem ki, tisztítottam ki ezeket
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4045 Dátum:
2015.04.24 péntek, 20:27:57 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.04.24 péntek, 18:42:15
Üdv!
Nem esik vissza a fordulatszám 1000re megy le. Több mint 20éves autónál ráfért már ez a kis karbantartás, azért cseréltem ki, tisztítottam ki ezeket
Hidegen mennyi az alapjárat?
Naplózva
gordon24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4046 Dátum:
2015.04.24 péntek, 21:14:13 »
Ha már így benne vagyok a kérdésekben :-)
Itt is felteszek egyet.
Mitől lehet az, hogy egy benzines (1800cm3) autó indítás után amikor hideg ilyen 2000 es fordulat körül eléggé rángat. Ezt addig csinálja amíg meg nem melegszik a motor, ugye van egy pont amikor lejjebb veszi az alapjárati fordulatot onnantól korrekten szépen működik.
Ha beindítod és megvárod ezt a pontot a parkolóban pl (1-2 perc járatás után eléri) akkor simán halad szépen megy. De ha előbb elindulsz vele akkor kb 1800-2000 fordulat körül rángat elég csúnyán...
Ötlet? :-)
Naplózva
Mondeo MKI '94 1800 cm3 Benya
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4047 Dátum:
2015.04.24 péntek, 21:28:03 »
Idézetet írta: gordon24 - 2015.04.24 péntek, 21:14:13
Ha már így benne vagyok a kérdésekben :-)
It
Ötlet? :-)
a könyv szerint
hideg motor rosszul indul és egyenletlenül jár:
-hőmérséklet érzékel (melyik azt nem írja )
-túl alacsony üzemanyag nyomás
abban a könyvben olvastam aminek a nevét se szabad be írni.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
gordon24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4048 Dátum:
2015.04.24 péntek, 21:33:47 »
Idézetet írta: Proconsul - 2015.04.24 péntek, 21:28:03
a könyv szerint
hideg motor rosszul indul és egyenletlenül jár:
-hőmérséklet érzékel (melyik azt nem írja )
-túl alacsony üzemanyag nyomás
abban a könyvben olvastam aminek a nevét se szabad be írni.
Hm! :-)
Akkor ez sem igazán otthon megoldom probléma... A fene, pedig de jó lenne, ha egy kis megpucolom ezt vagy azt dologgal megoldódna. :-) Köszi egyébként.
Naplózva
Mondeo MKI '94 1800 cm3 Benya
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4049 Dátum:
2015.04.24 péntek, 22:53:31 »
Idézetet írta: speedtoto - 2015.04.22 szerda, 13:02:34
Sziasztok!
Hamarosan újabb vezérléscsere (hétvégére tervezem), és a hosszbordásszíj csapágyait is szeretném cserélni.
Ha esetleg valaki tudja, milyen csapágyak vannak benne, kérem, ne titkolja!
Wiki egy darab csapágyat ír, igaz TD, az a 6203-as.
Az enyémben is ilyen lehet? Felírtam tavaly a vezérléscserénél, de elmaradt valahol az információ... Plusz ugye két darab csapágyról volna szó, egy a feszítőben, egy a vezetőben.
Köszönettel:
Toto
Kedves Toto!
Bátran vegyél 6203-as csapágyat a feszítőgörgőbe, mert az 1.8-as benzinesbe is az kell.
A vezetőgörgőbe viszont nem, annak más a külmérete, ugyanis az 35mm-es, a tengyelyméret 12mm.
Ezért jövő héten majd lebonthatod mégegyszer a hosszbordásszíjig a gépet, mert ilyen csapágyad pont nincs itthon...
Majkinak meg üzenem, hogy egy jóféle T50-es torxra is szükség lesz a vezérlés görgőinek cseréjéhez.
(A szíjtárcsa amúgy megint megszivatott, de én győztem...)
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ