Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:47:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4653041 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
Laller06
Vendég
« Új hozzászólás #10250 Dátum: 2016.05.06 péntek, 16:33:15 »

Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy mi a véleményetek a 2006 os évjáratú ford mondeo 2.0 ghia modelről?? Mi az ami gyakori hiba vagy vásárlásnál oda kell figyelni?!
Válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
Dragonland
Vendég
« Új hozzászólás #10251 Dátum: 2016.05.06 péntek, 18:07:46 »

1.8-ból van három féle, ha az sci-t is beleszámolod. a 110le-s nekem nem kéne, a 125 talán szódával elmegy. az sci meg erősebb de nyűgösebb is

Így gondolom én is, de kellett a megerősítés  worship
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #10252 Dátum: 2016.05.06 péntek, 18:13:15 »

Jovan nyugisag lazasag  vigyor3 Eloferdul, hogy az ember benez ezt-azt...nade a gyertyakat ?  wow1 Maaargit !  vigyor3

Szánom és bánom! Hamu a fejemre! Télleg na!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10253 Dátum: 2016.05.07 szombat, 13:09:54 »

Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy mi a véleményetek a 2006 os évjáratú ford mondeo 2.0 ghia modelről?? Mi az ami gyakori hiba vagy vásárlásnál oda kell figyelni?!
Válaszokat előre is köszönöm

Kukucskalj bele az olajtolto nyilasba, hogy menyire tiszta a motor. Ha tele van olajsarral, akkor abban a motorban nem nagyon csereltek olajat.
Ha megengedik, szereld le a ckp jeladot (vezermutengely jelado a motor tetejen jobbra, 1 csavar fogja. Ott is be tudol kukucskalni olajsarat keresve.
Szivosort ellenorizni es szukseg szerint cserelni. kb. ennyi  vigyor3
Ami meg szok lenni, az a gyertyak, gyertyakabelek, trafo.
Termeszetesen vidd el egy szervizbe, nezesd at, meress kompressziot hidegen es melegen. Mas most igy hirtelen nem jut eszembe.
Naplózva

blah blah blah
tjozsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #10254 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 13:27:51 »

Nagyon ígéretes. A szerelőmet ráeresztettem a cimborádra, remélem hamar történik valami.
Köszönöm a segítségedet! Üdv
Sziasztok!
Pár hete sikerült a fórum segítségével egy csere motorhoz jutnom (ismét csak köszönet érte Metatron13-nak). Egy apró(?) probléma van: az eredeti motor CJBA volt, az új CJBB. Tudna valaki segíteni, hogy pontosan mi a további ügymenet? A motorról adás-vételi van, a kocsiról (amiből származik), eredeti számla van. A következő lett volna egy igazolás, hogy ez a típus készült ilyen motorral. Itt szaladtam falnak, a Petrányitól a Ford Magyarországhoz küldtek. Szóval meg tudná valaki pontosan mondani, hogy miket kell, és azokat hol tudom intézni?
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #10255 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 22:38:49 »

Sziasztok!
Pár hete sikerült a fórum segítségével egy csere motorhoz jutnom (ismét csak köszönet érte Metatron13-nak). Egy apró(?) probléma van: az eredeti motor CJBA volt, az új CJBB. Tudna valaki segíteni, hogy pontosan mi a további ügymenet? A motorról adás-vételi van, a kocsiról (amiből származik), eredeti számla van. A következő lett volna egy igazolás, hogy ez a típus készült ilyen motorral. Itt szaladtam falnak, a Petrányitól a Ford Magyarországhoz küldtek. Szóval meg tudná valaki pontosan mondani, hogy miket kell, és azokat hol tudom intézni?


Hívj fel telefonon elmondok mindent! én nekem ugyan ez volt nem voltam ford szervizbe oda nem is kell menni!  worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
tjozsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #10256 Dátum: 2016.05.10 kedd, 22:09:08 »


Hívj fel telefonon elmondok mindent! én nekem ugyan ez volt nem voltam ford szervizbe oda nem is kell menni!  worship
Köszönöm a tájékoztatást - az NKH-nál a jövő hétre már határozatot ígértek!  taps
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #10257 Dátum: 2016.05.11 szerda, 06:47:06 »

Köszönöm a tájékoztatást - az NKH-nál a jövő hétre már határozatot ígértek!  taps

Gratulálok nálam nem dolgoztak ilyen gyorsan  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10258 Dátum: 2016.05.11 szerda, 12:12:59 »

Gratulálok nálam nem dolgoztak ilyen gyorsan  integet2

Jo napot kiiivanok ! Orban vagyok ! Tudja a hegyrol, ize varbol...tehat arrol lenne szo...koszi!
Naplózva

blah blah blah
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #10259 Dátum: 2016.05.11 szerda, 21:01:55 »

Köszi. Kicsit írigyellek is meg nem is. Nem, mert xar a lerobbanás meg a hatalmas költség, igen mert milyen fajintos kis motorod lesz.  Wink
Várom a fejleményeket.


Na kész a motor!!!!

350k lett a vége :/

16 szelep, tömítés amit már írtam feljebb most jött 4 dugattyú, 4gyűrű tömítések és így lett a vége 350k

képek a régi dugattyúról :S

http://kepfeltoltes.hu/160511/dugatty__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10260 Dátum: 2016.05.11 szerda, 21:28:14 »


Na kész a motor!!!!

350k lett a vége :/

16 szelep, tömítés amit már írtam feljebb most jött 4 dugattyú, 4gyűrű tömítések és így lett a vége 350k

képek a régi dugattyúról :S

http://kepfeltoltes.hu/160511/dugatty__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Na végre! Gratula!  taps
A képen mit kell nézni? Én nem látok semmit. Amellett hogy nő a haja a dugattyúnak... hehe
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #10261 Dátum: 2016.05.11 szerda, 22:37:13 »

Nem nagyon. Az alapjárati motort csak 2 csavar fogja. Karburátor tisztítóval meg szokták küldeni.
Így néz ki: [img]http://i.ebayimg.com/00/s/NjA4WDgxMA==/z/dj8AAOSwFGNWS8PM/$_35.JPG

A fojtószelep kicsit bonyolultabb, de az se vészes, ki kell akasztani a gázbowdent, széthúzni a csövet, párat csavarozni és már a kezedben is van.


Kitakaritottam de nem  oldódott meg a probléma. Fekezeskor ugyanúgy ingadozik az alapjárat. Észre vettem, hogy!belül be van maródva ezt azt jelenti cserélni kell? Le fényképeztem de nem hogy töltsem fel. Lehet a generátor halalozik? Azt hogy tudom ellenőrizni? Mit kell mernem rajta?
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.12 csütörtök, 06:17:26 írta alf » Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #10262 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 09:10:31 »

Na végre! Gratula!  taps
A képen mit kell nézni? Én nem látok semmit. Amellett hogy nő a haja a dugattyúnak... hehe

http://kepfeltoltes.hu/160512/dugatty__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

bekarikáztam ott meg van kopva nem kicsit, nagyon ott ment el az olaj plusz a gyűrűk is szarok.... viszont végre jó a motor erre úgy néz ki ,hogy a kuplung adja meg magát  falbav falbav falbav falbav rinya random kattogás lehet hallani ahogy benyomom a kuplungot megszűnik... majd azt nézem meg ha 1esben alapjáraton megyek akkor is hallom-e mert ha nem akkor tuti, hogy ott lesz valami bibi megint DE JÓ :S lassan ott tartok ,hogy vehetem volna mk4est is :/ 
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10263 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 11:22:46 »

http://kepfeltoltes.hu/160512/dugatty__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

bekarikáztam ott meg van kopva nem kicsit, nagyon ott ment el az olaj plusz a gyűrűk is szarok.... viszont végre jó a motor erre úgy néz ki ,hogy a kuplung adja meg magát  falbav falbav falbav falbav rinya random kattogás lehet hallani ahogy benyomom a kuplungot megszűnik... majd azt nézem meg ha 1esben alapjáraton megyek akkor is hallom-e mert ha nem akkor tuti, hogy ott lesz valami bibi megint DE JÓ :S lassan ott tartok ,hogy vehetem volna mk4est is :/ 

Ilyet bakker...sose hagyod, hogy őszintén örüljek a mondidnak.  falbav
Van egy sanda gyanúm, hogy rád jár a rúd...  szomoru1
Na sebaj, tudok bíztatni is. Ha az élet vissza húz, azt azért teszi, hogy kilőjön pozitívba. Kívánom, ha túlleszel a kuplungcserén, sok évig ne kelljen hozzányúlni.  wave
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10264 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 15:40:40 »

Véletlenszerű kérdés. A benzinesek injektorjában van alkatrész ami idővel elkopik/elhasználódik? Vagy az mindig 100%-os és elektronikailag mehet tönkre egyik napról a másikra? Cserénél kell kódolni vagy csak kihúzom a régit bedugom az újat? Köszönöm.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10265 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 18:09:18 »

http://kepfeltoltes.hu/160512/dugatty__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

bekarikáztam ott meg van kopva nem kicsit, nagyon ott ment el az olaj plusz a gyűrűk is szarok.... viszont végre jó a motor erre úgy néz ki ,hogy a kuplung adja meg magát  falbav falbav falbav falbav rinya random kattogás lehet hallani ahogy benyomom a kuplungot megszűnik... majd azt nézem meg ha 1esben alapjáraton megyek akkor is hallom-e mert ha nem akkor tuti, hogy ott lesz valami bibi megint DE JÓ :S lassan ott tartok ,hogy vehetem volna mk4est is :/ 
lassan fél millába leszel...sajnálom... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #10266 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 18:33:00 »

Ilyet bakker...sose hagyod, hogy őszintén örüljek a mondidnak.  falbav
Van egy sanda gyanúm, hogy rád jár a rúd...  szomoru1
Na sebaj, tudok bíztatni is. Ha az élet vissza húz, azt azért teszi, hogy kilőjön pozitívba. Kívánom, ha túlleszel a kuplungcserén, sok évig ne kelljen hozzányúlni.  wave


Hát remélem igazad lesz..... Hála égnek a kaszni egyben van alvázvédelem van alatta ajtók alja is patika nem rohad futómű is jó ezért vettem meg annó mikkor még nem tudtam, hogy ennyi hibája van és nem is jelentkezett akkor ... ha a kaszni is rohadna már eladtam volna a francba nem szenvednék vele...
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10267 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 18:34:30 »

Véletlenszerű kérdés. A benzinesek injektorjában van alkatrész ami idővel elkopik/elhasználódik? Vagy az mindig 100%-os és elektronikailag mehet tönkre egyik napról a másikra? Cserénél kell kódolni vagy csak kihúzom a régit bedugom az újat? Köszönöm.

Tud változni a szállítása. Nem kell semmit kódolni, esetleg egy PCM reset, hogy az üzemanyag-illesztés nulláról induljon.
Naplózva
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #10268 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 18:38:17 »

lassan fél millába leszel...sajnálom... Undecided


Igen ha a kuplungot is meg kel csinálni kuplungszett , kinyomócsapágy 100 kb. Közelítem a fél millát... rinya De bele szeretem bakja meg és a párom is.... de beszéltük a kuplung az utolsó ha azt még meg kell csinálni megcsináljuk, ha más komolyabb baja lesz akkor sajnos mennie kell mert többet nem tudunk már rá költeni... hitelt nem veszek fel, az autó van értem nem én az autóért. Hát most tartok 1,1m ha a téli gumit nem számoljuk.... ha jön a kuplung akkor 1,2  rinya  
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10269 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 22:30:18 »


Igen ha a kuplungot is meg kel csinálni kuplungszett , kinyomócsapágy 100 kb. Közelítem a fél millát... rinya De bele szeretem bakja meg és a párom is.... de beszéltük a kuplung az utolsó ha azt még meg kell csinálni megcsináljuk, ha más komolyabb baja lesz akkor sajnos mennie kell mert többet nem tudunk már rá költeni... hitelt nem veszek fel, az autó van értem nem én az autóért. Hát most tartok 1,1m ha a téli gumit nem számoljuk.... ha jön a kuplung akkor 1,2  rinya  
azért ennyiért még nagyon nem adnak mk4et
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #10270 Dátum: 2016.05.13 péntek, 11:38:03 »

azért ennyiért még nagyon nem adnak mk4et

Ez igaz. De ha tudom ,hogy fél milla megy rá az autóra akkor 1,2 kézben a maradék 800 meg megoldom és 2m már azért lehet válogatni
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10271 Dátum: 2016.05.13 péntek, 11:51:53 »

Ez igaz. De ha tudom ,hogy fél milla megy rá az autóra akkor 1,2 kézben a maradék 800 meg megoldom és 2m már azért lehet válogatni
ne aggódj, a 2m és alatti mk4 pont olyan mint az félmilliós mk3, kell rá költeni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #10272 Dátum: 2016.05.13 péntek, 12:01:55 »

ne aggódj, a 2m és alatti mk4 pont olyan mint az félmilliós mk3, kell rá költeni

Kösz akkor megnyugodtam Cheesy vegyél újat abból nem lesz gond Smiley Habár a franc tudja én nem bízok a 1,5t mondi motorba Cry a 2.0 meg már olyan áron van ami számomra már sok  rinya
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
somedra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #10273 Dátum: 2016.05.13 péntek, 14:25:57 »

sziasztok!

segítséget szeretnék kérni klíma ügyben.
mi okozhatja azt a jelenséget /1.8 16V/ a man.klímánál, hogy téli időszakban minden rendben működik /bekepcsol ,kikapcsol stb/ viszont ahogy kb + 5 fok fölé emelkedik az idő akkor már nem lehet kikapcsolni és folyamatosan megy.hűteni hűt csak nem tudom kikapcsolni.a klíma bekapcsoló gomb az működik csak nem reagál semmire.télen viszont hibátlanul működik az egész. ki és be lehet kapcsolni letolja az ablakot ha odaállítom,teljesen jó csak ahogy melegszik az ídő már nem teszi a dolgát.
köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.15 vasárnap, 20:03:26 írta somedra » Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #10274 Dátum: 2016.05.14 szombat, 14:27:35 »

Sziasztok!
Nem rég vettem egy 2004es mk3ast, 2.0 benzin. Arra lettem figyelmes, hogy a ventilátorja mindig megy. Be indítom, pár másodperc és bekapcsol, menet közben is megy (ki van kapcsolva a klíma). Esetleg autó villamosságishoz elvinni?
A másik probléma, hogy valószínűleg hengerfej tömítést kell cserélni, a hűtőfolyadék tartályban pezseg, bugyog a víz amikor jár a motor. A tömítéssel lehet a gond vagy lehet másik baja is? Valaki cserélt már? Árba mire számítsak körülbelül? Munka díjra gondolva.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10275 Dátum: 2016.05.14 szombat, 19:47:47 »

Sziasztok!
Nem rég vettem egy 2004es mk3ast, 2.0 benzin. Arra lettem figyelmes, hogy a ventilátorja mindig megy. Be indítom, pár másodperc és bekapcsol, menet közben is megy (ki van kapcsolva a klíma). Esetleg autó villamosságishoz elvinni?
A másik probléma, hogy valószínűleg hengerfej tömítést kell cserélni, a hűtőfolyadék tartályban pezseg, bugyog a víz amikor jár a motor. A tömítéssel lehet a gond vagy lehet másik baja is? Valaki cserélt már? Árba mire számítsak körülbelül? Munka díjra gondolva.

Szerintem ebbol a  ket jelensegbol idokozben rajohettel, hogy 1. azert megy a venti, mert tulmelegszik a motor. 2. azert bugyog a viz, mert valoszinuleg forr...Bar nem kene, mert a rendszerben nyomas van (ha van) es ilyenkor a viz forraspontja joval 100C felett van.
En nem eroltetnem a motort, foleg nem menek vele. Inkabb kihivnek egy szakit, aki meg tudja nezni a vizhofokot. Ha zart allapotban maradt (erre azert kicsi az esely, de elofordulhat) a termosztat, akkor hamarosan meg fogod fozni a motort es akkor mar nem (csak) azon kell aggodnod, hogy kene egy hengerfejtomites...sokkal inkabb egy motor...
 
Naplózva

blah blah blah
csabank21
Vendég
« Új hozzászólás #10276 Dátum: 2016.05.14 szombat, 20:33:08 »

HELLO MONDEO 1.8 16V 110LE B4Y KOMPLETT MOTORT VENNÉK KP-ÉRT! HA LEHETSÉGES SZABOLCS MEGYÉBEN!  worship ŰDV
Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #10277 Dátum: 2016.05.14 szombat, 20:47:17 »

Szerintem ebbol a  ket jelensegbol idokozben rajohettel, hogy 1. azert megy a venti, mert tulmelegszik a motor. 2. azert bugyog a viz, mert valoszinuleg forr...Bar nem kene, mert a rendszerben nyomas van (ha van) es ilyenkor a viz forraspontja joval 100C felett van.
En nem eroltetnem a motort, foleg nem menek vele. Inkabb kihivnek egy szakit, aki meg tudja nezni a vizhofokot. Ha zart allapotban maradt (erre azert kicsi az esely, de elofordulhat) a termosztat, akkor hamarosan meg fogod fozni a motort es akkor mar nem (csak) azon kell aggodnod, hogy kene egy hengerfejtomites...sokkal inkabb egy motor...
 

Köszi a választ! Az előző tulaj cserélt rajta termosztátot. A víz bugyogást hideg motornál is csinálja.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10278 Dátum: 2016.05.14 szombat, 22:47:21 »

Sziasztok,

mivel a gyári gyújtásrendszer nem a legolcsóbb fajta, ezért kérdezném, hogy utángyártottból ki milyen trafót, kábelt, gyertyát használ?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10279 Dátum: 2016.05.14 szombat, 23:05:21 »

Sziasztok,

mivel a gyári gyújtásrendszer nem a legolcsóbb fajta, ezért kérdezném, hogy utángyártottból ki milyen trafót, kábelt, gyertyát használ?

Nekem Bosch trafó van, 13 ezer http://www.autoalkatreszonline24.hu/bosch/1147789
Bosch kábelek, 16 ezer  http://www.autoalkatreszonline24.hu/bosch/1161493
NGK Iridium gyertyák ebayről ITR6F13 http://www.ebay.co.uk/itm/1-x-Genuine-NGK-ITR6F13-Iridium-Spark-Plug-NEW-more-available-/261442843342?hash=item3cdf3532ce:m:mm-I54LJI2rL01HvClkL6og

Gond nélkül működnek kb. 1 éve
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.15 vasárnap, 08:43:23 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10280 Dátum: 2016.05.14 szombat, 23:44:30 »

Köszi a választ! Az előző tulaj cserélt rajta termosztátot. A víz bugyogást hideg motornál is csinálja.

Az sem jelent tul jot !  szomoru1 A helyedben nagyon nem jarkalnek vele...
Naplózva

blah blah blah
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #10281 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 11:02:45 »

Az sem jelent tul jot !  szomoru1 A helyedben nagyon nem jarkalnek vele...


Köszi! Kezdek egyre idegesebb lenni.  szomoru1
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10282 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 11:28:13 »

Köszi a választ! Az előző tulaj cserélt rajta termosztátot. A víz bugyogást hideg motornál is csinálja.

Ha szerencséd van, akkor szerintem megúszhatod egy hengerfej tömítés cserével. De ez csak az én tippem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10283 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 11:32:22 »

Köszi! Kezdek egyre idegesebb lenni.  szomoru1

Az biztos, ha a motor beledolgozik a vizbe, akkor ott konnyen visszafele is mehet a dolog, es ugye koztudott, hogy a viz nem nyomhato ossze. A hengerbe juto viz azon kivul, hogy korroziot okoz, csokkenti a kenes hatekonysagat, a megnovekedett nyomas terheli a fotengely csapagyakat stb. Szoval ez nem jatek.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.15 vasárnap, 11:34:24 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #10284 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 12:35:36 »

Ha szerencséd van, akkor szerintem megúszhatod egy hengerfej tömítés cserével. De ez csak az én tippem.


Reménykedek benne!!
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10285 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 13:28:37 »


Reménykedek benne!!

Én mondjuk nem vinném "lábon" a szerelőhöz. Vagy vontatva vagy traileren.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10286 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 13:32:37 »

Én mondjuk nem vinném "lábon" a szerelőhöz. Vagy vontatva vagy traileren.
eljen Így van olcsóbb,mint egy besült motor cseréje.Szerintem ezt kockáztatod.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10287 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 15:58:04 »

eljen Így van olcsóbb,mint egy besült motor cseréje.Szerintem ezt kockáztatod.

Gondolom ezt nem nekem szántad.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10288 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 17:08:29 »


Reménykedek benne!!
Én mondjuk nem vinném "lábon" a szerelőhöz. Vagy vontatva vagy traileren.
eljen Így van olcsóbb,mint egy besült motor cseréje.Szerintem ezt kockáztatod.
Gondolom ezt nem nekem szántad.
Nem neked  eljen ,csak tovább írtam gondolatmenetedet a saját véleményemmel. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10289 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 17:19:12 »

Az biztos, ha a motor beledolgozik a vizbe, akkor ott konnyen visszafele is mehet a dolog, es ugye koztudott, hogy a viz nem nyomhato ossze.

Akkor megy visszafelé is, ha már nagy a baj. Nyilván a nyomástól függ, hogy melyiknél nagyobb.
A víz nem nyomható össze? De...

Válasz
A hengerbe juto viz azon kivul, hogy korroziot okoz, csokkenti a kenes hatekonysagat,

...hm. A víz össze fog keveredni az olajjal. Nem nagyon lesz ott korrózió. A kenés hatékonyságát csökkenti.

Válasz
a megnovekedett nyomas terheli a fotengely csapagyakat stb. Szoval ez nem jatek.

Miért is nőne a nyomás? Van egy nyomásszabályzó, az ezután is teszi a dolgát. De persze nem játék.


Volt egy ügyem, szerintem az autó vízben állt vagy a motor feléig. Az autó lábon jött be. Gariban akarták cserélni a lámpákat, mert bejutott a víz  vigyor3
De amúgy látszott, meddig állt vízben. Na mind1, lámpa nem lett, viszont az olaj össze volt keverve a vízzel, és egy fehér folyadék lett belőle.
Leengedték, új olajat kapott (mondjuk én 2x cseréltem volna benne olajat), és a motor ment tovább...
Később sem jöttek vissza.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10290 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 10:38:32 »

Akkor megy visszafelé is, ha már nagy a baj. Nyilván a nyomástól függ, hogy melyiknél nagyobb.
A víz nem nyomható össze? De...
Na okoska torp megszolalt  vigyor3
Ezt majd magyarazd meg a hajtokarnak es csapagynak  hehe
Válasz
...hm. A víz össze fog keveredni az olajjal. Nem nagyon lesz ott korrózió. A kenés hatékonyságát csökkenti.
Erre azert kamilla teanal erosebb merget ne vegyel. A keletkezett vizgoz szepen megteszi a hatasat. Foleg mikor leallitja a motort, megszunik a hengerben a nyomas es a hutorendszerben levo ellen nyomas szepen bejuttatja a forro hengerbe a vizet, na de ezt kar is magyarazni...felesleges
Válasz
Miért is nőne a nyomás? Van egy nyomásszabályzó, az ezután is teszi a dolgát. De persze nem játék.
Nyomasszabalyzo...aham hogynepersze  vigyor3
Válasz
Volt egy ügyem, szerintem az autó vízben állt vagy a motor feléig. Az autó lábon jött be. Gariban akarták cserélni a lámpákat, mert bejutott a víz  vigyor3
De amúgy látszott, meddig állt vízben. Na mind1, lámpa nem lett, viszont az olaj össze volt keverve a vízzel, és egy fehér folyadék lett belőle.
Leengedték, új olajat kapott (mondjuk én 2x cseréltem volna benne olajat), és a motor ment tovább...
Később sem jöttek vissza.
1. mert nem lattad a motor belsejet, nem jelenti azt, hogy nem tortent semmi problema.
2. lehet azert, mert nem tudtak mar visszajonni ?  vigyor3
3. mashova mentek vissza...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10291 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 10:40:15 »


Reménykedek benne!!

Fogy a vizszint ? A viz meg tiszta ?
Naplózva

blah blah blah
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #10292 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 18:06:24 »

Fogy a vizszint ? A viz meg tiszta ?

Hála az égnek nagy volt az aggodalom!!  worship A hűtővíz tartályba a visszatérő cső el volt öregedve és azon keresztül valahogy be jutott a levegő, de nem folyt belőle a víz.  wow1
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10293 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 18:12:21 »

Hála az égnek nagy volt az aggodalom!!  worship A hűtővíz tartályba a visszatérő cső el volt öregedve és azon keresztül valahogy be jutott a levegő, de nem folyt belőle a víz.  wow1
Köszönöm mindenkinek a segítséget!

bazzz itt ilyesztgetsz minket !  falbav vigyor3 wave
Naplózva

blah blah blah
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #10294 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 20:29:33 »

bazzz itt ilyesztgetsz minket !  falbav vigyor3 wave

Be voltam sz@rva én is!  nyes
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10295 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 20:36:56 »

Na okoska torp megszolalt  vigyor3
Ezt majd magyarazd meg a hajtokarnak es csapagynak  hehe

Rövid távon megvan a kenésnek jó része. Egy ideig mér bírni fogja.

Válasz
Erre azert kamilla teanal erosebb merget ne vegyel. A keletkezett vizgoz szepen megteszi a hatasat. Foleg mikor leallitja a motort, megszunik a hengerben a nyomas es a hutorendszerben levo ellen nyomas szepen bejuttatja a forro hengerbe a vizet, na de ezt kar is magyarazni...felesleges
Láttál te már ilyen motort? Nem? Látom.
Nyugodtan magyarázgasd... én megértem.

Válasz
Nyomasszabalyzo...aham hogynepersze  :vigyor3:1. mert nem lattad a motor belsejet, nem jelenti azt, hogy nem tortent semmi problema.
2. lehet azert, mert nem tudtak mar visszajonni ?  vigyor3
3. mashova mentek vissza...

Mind1, hogy hová mennek, az autó garis, márkaszervizbe mennek vele, visszajut hozzánk.
Nem láttam a belsejét. Én nem mondom, hogy nem másznék a falra, ilyen esetben. Sőt.
Szóval...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10296 Dátum: 2016.05.17 kedd, 19:11:54 »

Nekem Bosch trafó van, 13 ezer http://www.autoalkatreszonline24.hu/bosch/1147789
Bosch kábelek, 16 ezer  http://www.autoalkatreszonline24.hu/bosch/1161493
NGK Iridium gyertyák ebayről ITR6F13 http://www.ebay.co.uk/itm/1-x-Genuine-NGK-ITR6F13-Iridium-Spark-Plug-NEW-more-available-/261442843342?hash=item3cdf3532ce:m:mm-I54LJI2rL01HvClkL6og

Gond nélkül működnek kb. 1 éve

Köszi. worship

 Egyébként miért ezt a típusú gyertyát használod? Ha jól tudom PTR6D-13G való bele.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10297 Dátum: 2016.05.17 kedd, 19:26:08 »

Köszi. worship

 Egyébként miért ezt a típusú gyertyát használod? Ha jól tudom PTR6D-13G való bele.

Az eredeti gyertya a 2.0 benzinesbe egészen pontosan NGK PTR6F-13. Ez platina gyertya. Az ITR6F-13 pedig Iridium. Ez elvileg a platina "upgrade"-je. Semmivel nem drágább, hát gondoltam kipróbálom. Nekem tetszik, semmi gondom vele, de nem feltétlen jobb mint a platinum. Az Iridium ellenállóbb anyag. Ennyi.
Itt kiválaszthatod az autódat és meglátod PTR6F-13-at ad. Nekem egyébként az is volt benne, amit márkaszervíz cserélt előtte.
https://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.17 kedd, 19:33:24 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10298 Dátum: 2016.05.17 kedd, 19:35:34 »

Az eredeti gyertya a 2.0 benzinesbe egészen pontosan NGK PTR6F-13. Ez platina gyertya. Az ITR6F-13 pedig Iridium. Ez elvileg a platina "upgrade"-je. Semmivel nem drágább, hát gondoltam kipróbálom. Nekem tetszik, semmi gondom vele, de nem feltétlen jobb mint a platinum. Az Iridium ellenállóbb anyag. Ennyi.
Itt kiválaszthatod az autódat és meglátod PTR6F-13-at ad. Nekem egyébként az is volt benne, amit márkaszervíz cserélt előtte.
https://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/

Tudom, hogy a PTR6F-et hozza hozzá, (bárdinál is) a Fordnál mégis mindig a PTR6D-t adják mint gyári gyertyát. Egyébként most nekem is az ITR6F-es van benne, és semmi baja.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10299 Dátum: 2016.05.17 kedd, 19:37:16 »

Köszi. worship

 Egyébként miért ezt a típusú gyertyát használod? Ha jól tudom PTR6D-13G való bele.
A cromax is ezt a D-st dobja be.(2005.09-ig)  wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.