Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:42:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652962 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #12450 Dátum: 2017.06.27 kedd, 19:13:11 »

.....hanem Plastigauge-re. https://www.youtube.com/watch?v=yTGiWfkpBsI
De nem érdekes, megy az autó, az a lényeg. Használd egészséggel.  worship

Köszi szépen.
Ezzel a Plastigauge-val újat mutattál  worship
Na mindegy, hamarosan beszerzek belőle, enni nem kér a polcon. nyes
Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12451 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 17:49:42 »

Sziasztok,
 Benzinmotornál az EGR szelep környezetvédelmi okokból került bele? Ha lekötöm, akkor gondolom nem etetem feleslegesen a motort saját égéstermékével.
Még mielőtt szétszed a zöld trollhadsereg, jelentem LPG -vel járok. Olyan a kipufogóm, mint a hegyi levegő  Wink
Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12452 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 18:06:34 »

Sziasztok,
 Benzinmotornál az EGR szelep környezetvédelmi okokból került bele? Ha lekötöm, akkor gondolom nem etetem feleslegesen a motort saját égéstermékével.
Még mielőtt szétszed a zöld trollhadsereg, jelentem LPG -vel járok. Olyan a kipufogóm, mint a hegyi levegő  Wink

Minden motornál amiatt és más tényezők elősegítésére.
Amennyi égéstermék ott bejut (pár %), azzal te nem eteted. Annyi jut be, amennyi éppen szükséges és elégséges a pozitív hatásához. A motorvezérlő szabályozza.
Emellett Check Engine lesz a jutalmad, ha lezárod. Benzines felesleges lezárni, mivel nincs olajos trágya a dízelnél megszokott módon.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12453 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 18:11:01 »

Minden motornál amiatt és más tényezők elősegítésére.
Amennyi égéstermék ott bejut (pár %), azzal te nem eteted. Annyi jut be, amennyi éppen szükséges és elégséges a pozitív hatásához. A motorvezérlő szabályozza.
Emellett Check Engine lesz a jutalmad, ha lezárod. Benzines felesleges lezárni, mivel nincs olajos trágya a dízelnél megszokott módon.


Korábban már dobott EGR hibát, most pucolom, elég kormos.
Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12454 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 18:14:33 »

Korábban már dobott EGR hibát, most pucolom, elég kormos.

Nem a korom miatt dobja, felesleges pucolgatni. Ha meg van kopva a szelep tengely, utána is jelentkezik a hiba.

Most rúgtál egy öngólt a hegyi levegős kipufogónak....a 4. henger kipufogó gáza van visszavezetve az EGR szelepen keresztül. Az a pár %..... Vagyis 1 henger pár %-a nálad "elég kormos", akkor valami nem tökéletes. Vagy fogy az olajad vagy nem jó az égés.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12455 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 18:23:50 »

Nem a korom miatt dobja, felesleges pucolgatni. Ha meg van kopva a szelep tengely, utána is jelentkezik a hiba.

Most rúgtál egy öngólt a hegyi levegős kipufogónak....a 4. henger kipufogó gáza van visszavezetve az EGR szelepen keresztül. Az a pár %..... Vagyis 1 henger pár %-a nálad "elég kormos", akkor valami nem tökéletes. Vagy fogy az olajad vagy nem jó az égés.....

320 ezer felett én nem csodálkozom, hogy kormos. A hibát korábban dobta, mikor benzinnel mentem, gázzal nem csinálja. Ebből az öngól dologból egy kukkot sem értek.
Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
drnrbrt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #12456 Dátum: 2017.06.30 péntek, 12:55:14 »

Sziasztok!

Ha minden jól megy a közeljövőben egy 2003-as Ford Mondeo kombi 2.0 benzin tulaja leszek. 2 autót néztem ki a hahun, az egyik Egerben, a másik Érden található. Feltüntetett adatok szerint 200e-nél kevesebb van bennük (az se baj ha ez 250e valójában, úgy látom Föld-Hold távolságra is képesek). Van valaki akinek ismerősök esetleg az autók vagy tud-e róluk információt. A következő 2 hétben tervezem őket megnézni.

Olvastam, hogy a két kritikus dolog amit meg kell hallgatni az a szívósor és a kettőstömegű. Ezen kívül tudtok még valamit ajánlani, amit feltétlen nézzek meg az autókon?

Minden segítséget köszönök,

Üdv!
Naplózva
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #12457 Dátum: 2017.06.30 péntek, 14:11:48 »

Sziasztok!

Ha minden jól megy a közeljövőben egy 2003-as Ford Mondeo kombi 2.0 benzin tulaja leszek. 2 autót néztem ki a hahun, az egyik Egerben, a másik Érden található. Feltüntetett adatok szerint 200e-nél kevesebb van bennük (az se baj ha ez 250e valójában, úgy látom Föld-Hold távolságra is képesek). Van valaki akinek ismerősök esetleg az autók vagy tud-e róluk információt. A következő 2 hétben tervezem őket megnézni.

Olvastam, hogy a két kritikus dolog amit meg kell hallgatni az a szívósor és a kettőstömegű. Ezen kívül tudtok még valamit ajánlani, amit feltétlen nézzek meg az autókon?

Minden segítséget köszönök,

Üdv!

Hideg motorral még beinditás előtt nézd meg az olajszintet. Nézd meg a központi zárakat, hogy tökéletesen működnek e, bár ez elektromos dolog. Ha rendes próba körre oda adják, akkor menet közben nézd meg, hogy remeg e a kuplungpedál...elég ha csak óvatosan ráteszed a lábad menet közben.

Ha klímás és nem jó, mondván csak "fel kell tölteni" nézd meg, hogy egyáltalán bekapcsol e a kompresszor. Sok oka lehet ha nem jó, de ezt legalább megtudod nézni.



Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #12458 Dátum: 2017.06.30 péntek, 17:54:45 »

Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy próbaút alatt,ki lehet-e szűrni valahogy,ha eszi az olajat? Füstölés esetleg? Van,lehet ennek valami látható jele?
Köszönöm
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12459 Dátum: 2017.06.30 péntek, 19:02:52 »

Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy próbaút alatt,ki lehet-e szűrni valahogy,ha eszi az olajat? Füstölés esetleg? Van,lehet ennek valami látható jele?
Köszönöm

Hát egy pár száz kilométeres próbaúton igen.
Legyen max-on és Go!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #12460 Dátum: 2017.07.01 szombat, 16:27:46 »

Sziasztok!
Van egy trükkös hibám és a szerelők csak néznek mint a moziba.
Elindítom az autót megy rendessen gyorsúl ahogy kell, viszont egy idő után nem forog ki teljesen. Elkezd dadogni. Pár előzés útán már csak 3000 engedi felpörgetni. Viszont ha újraindítom megint jó egy ideig aztán kezdi előről. Benzin szint nem számit tele tankal is csinálja.
 Gyertya, kábelszett, gyujtótrafó cserélve. Üzemanyag nyomás 2.8 bar.
Van valakinek ötlete?
Jocó
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12461 Dátum: 2017.07.01 szombat, 16:30:19 »

Sziasztok!
Van egy trükkös hibám és a szerelők csak néznek mint a moziba.
Elindítom az autót megy rendessen gyorsúl ahogy kell, viszont egy idő után nem forog ki teljesen. Elkezd dadogni. Pár előzés útán már csak 3000 engedi felpörgetni. Viszont ha újraindítom megint jó egy ideig aztán kezdi előről. Benzin szint nem számit tele tankal is csinálja.
 Gyertya, kábelszett, gyujtótrafó cserélve. Üzemanyag nyomás 2.8 bar.
Van valakinek ötlete?
Jocó

Látatlanban nincs sok értelme tippelgetni....
A benzinnyomás kevés. Ezt viszont tudni, mert leírtad.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #12462 Dátum: 2017.07.01 szombat, 16:33:25 »

Látatlanban nincs sok értelme tippelgetni....
A benzinnyomás kevés. Ezt viszont tudni, mert leírtad.
Köszi a választ
Mennyinek kellene lenni?
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12463 Dátum: 2017.07.01 szombat, 17:30:59 »

Köszi a választ
Mennyinek kellene lenni?

Ha jól tudom,pont 1 bar-ral több.(kb.3.8 bar "üzemi")
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #12464 Dátum: 2017.07.01 szombat, 18:04:10 »

Ha jól tudom,pont 1 bar-ral több.(kb.3.8 bar "üzemi")
Köszi

Az mitöl lehet, hogy ha 1/4  tank alatt van az üzemanyag színt reggel első indítás után mindíg leál a motor, ha felette van simán indúl elsőre?
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #12465 Dátum: 2017.07.01 szombat, 18:24:21 »

Köszi

Az mitöl lehet, hogy ha 1/4  tank alatt van az üzemanyag színt reggel első indítás után mindíg leál a motor, ha felette van simán indúl elsőre?


Szerintem kevés benzinnel így indul csak. Nehezen szívja fel a szivattyú. Nálam is ilyen volt, úgyhogy átálltam arra, hogy 1/4 tanknál már újra tankolok. Azóta ez megszűnt. De majd GSR megmondja Wink
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12466 Dátum: 2017.07.01 szombat, 19:06:07 »

Köszi

Az mitöl lehet, hogy ha 1/4  tank alatt van az üzemanyag színt reggel első indítás után mindíg leál a motor, ha felette van simán indúl elsőre?


Valószínűleg ugyanattól, amitől a nyomás is csak 2,8 bar. Pl. kehes a pumpa.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12467 Dátum: 2017.07.01 szombat, 19:22:22 »

Köszi

Az mitöl lehet, hogy ha 1/4  tank alatt van az üzemanyag színt reggel első indítás után mindíg leál a motor, ha felette van simán indúl elsőre?

Egy kis olvasmány:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12468 Dátum: 2017.07.01 szombat, 19:31:17 »



Ezzz zőccség!  taps

Rengeteg autó ilyen (azaz egy vezetékes) és indulnak.
Egy tömítés nem tökéletes állapota az egész.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drnrbrt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #12469 Dátum: 2017.07.01 szombat, 20:12:06 »

Hideg motorral még beinditás előtt nézd meg az olajszintet. Nézd meg a központi zárakat, hogy tökéletesen működnek e, bár ez elektromos dolog. Ha rendes próba körre oda adják, akkor menet közben nézd meg, hogy remeg e a kuplungpedál...elég ha csak óvatosan ráteszed a lábad menet közben.

Ha klímás és nem jó, mondván csak "fel kell tölteni" nézd meg, hogy egyáltalán bekapcsol e a kompresszor. Sok oka lehet ha nem jó, de ezt legalább megtudod nézni.




Köszi a választ! Remegő kuplung pedál mire utalna?
Naplózva
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #12470 Dátum: 2017.07.01 szombat, 21:07:47 »

Köszi a választ! Remegő kuplung pedál mire utalna?

Akár a rossz kettős tömegű lendkerékre is, vagy tartóbakokra.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12471 Dátum: 2017.07.01 szombat, 21:55:00 »


Ezzz zőccség!  taps

Rengeteg autó ilyen (azaz egy vezetékes) és indulnak.
Egy tömítés nem tökéletes állapota az egész.  wave
"a nehezen indulás egyik oka lehet, hogy a benzin
nyomást a rendszer nem képes megfelelő szinten tartani a motor leállítása után.
Ennek pedig a gyökér-oka rendszerint a nyomásszabályzó szelep tökéletlen
visszazárása (fém zárófelületek a szelep ülékben nem záródnak össze). Ritkább
esetekben a szivattyú visszacsapó szelepének a tökéletlen zárása. Ezeket pedig
többnyire valami apró szennyeződés bekerülése okozza."

 nemtudom  Te mi mást olvasol mint más?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #12472 Dátum: 2017.07.02 vasárnap, 00:05:15 »

"a nehezen indulás egyik oka lehet, hogy a benzin
nyomást a rendszer nem képes megfelelő szinten tartani a motor leállítása után.
Ennek pedig a gyökér-oka rendszerint a nyomásszabályzó szelep tökéletlen
visszazárása (fém zárófelületek a szelep ülékben nem záródnak össze). Ritkább
esetekben a szivattyú visszacsapó szelepének a tökéletlen zárása. Ezeket pedig
többnyire valami apró szennyeződés bekerülése okozza."

 nemtudom  Te mi mást olvasol mint más?
A benzin szivatyút javították mert eléget valami csatlakozó a tankban. A szerelő szerint kiszedte a csatlakozót és összeforasztotta a kábeleket.
Azt kérdezetem tőle de mitől égett el? Nagy volt az áramfelvétele? Ez gyakori hiba? da nem adott választ.
Hogyan tudom kiszűrni a nyomásszabályzó szelep hibályát?
Válaszotok előre is köszönöm.
Jocó
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #12473 Dátum: 2017.07.02 vasárnap, 11:51:51 »

Sziasztok!

Tudom, hogy látatlanban nehéz segítenetek! De most tanácstalan vagyok. Adott egy 1.8-as benzines 2002-es kombi.
Cserélve lett benne: Trafó: NGK-ra, Gyújtáskábelek: Starline-ra, Üzemanyagszivattyú: Bosch-ra, Üzemanyagszűrő: Bosch-ra, a hengerfej fel lett újjítva (új szelepszár szimeringek), új vezérműlánc és hosszbordásszíj, új dugattyúk és dugattyúgyűrűk, új hajtókarcsapágyak és hengerfej tömítés. Eneos 5w-30-as olajjal lett feltöltve a nívópálca közepe fölötti szintre.
Szívosor ki lett szerelve a lötyögő szelepsor és az EGR is le lett dugózva.
Motor felújítás az 1-es henger kompresszió hibája miatt (5.4 bar), a dugattyú ki volt lyukadva a gyűrűnél.
Hiba: kb. 20  km alatt az olaj a nívópálcán már nem látható. Kipufogóból induláskor nagy mennyiségű tömény fűst ömlik ki, ami a motor bemelegedése után csökken. Gyenge a motor - bár a bejáratás miatt nem pörgettem 2500 fölé. Legutoljára már egyenetlen rángatós járás. Vissza vittem a szerelőhöz aki tanácstalan volt. Kompresszíót mért állítólag, ami szerinte minden hengerben 12 bar körüli volt. Szétszedte a motort  újra. Amit talált: a 2-es henger volt állítólag a kipufogó felé olajos, megmérték a hüvelyt, ami egy tizeddel kopottabb volt mint a többi. Szerinte furni kellene és akkor talán jó lesz. A régi hibaüzenetek: P0172-C, P1000, P1246, P1432 az akku saru levételével eltüntek és azóta sem jelentek meg. A szerelő olajadalék beöntésével probálja megoldani a hibát...
Hogyan tovább? Mit javasoltok?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.02 vasárnap, 12:01:20 írta T-modell » Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12474 Dátum: 2017.07.02 vasárnap, 12:05:46 »

Sziasztok!

Tudom, hogy látatlanban nehéz segítenetek! De most tanácstalan vagyok. Adott egy 1.8-as benzines 2002-es kombi.
Cserélve lett benne: Trafó: NGK-ra, Gyújtáskábelek: Starline-ra, Üzemanyagszivattyú: Bosch-ra, Üzemanyagszűrő: Bosch-ra, a hengerfej fel lett újjítva (új szelepszár szimeringek), új vezérműlánc és hosszbordásszíj, új dugattyúk és dugattyúgyűrűk, új hajtókarcsapágyak és hengerfej tömítés. Eneos 5w-30-as olajjal lett feltöltve a nívópálca közepe fölötti szintre.
Szívosor ki lett szerelve a lötyögő szelepsor és az EGR is le lett dugózva.
Motor felújítás az 1-es henger kompresszió hibája miatt (5.4 bar), a dugattyú ki volt lyukadva a gyűrűnél.
Hiba: kb. 20  km alatt az olaj a nívópálcán már nem látható. Kipufogóból induláskor nagy mennyiségű tömény fűst ömlik ki, ami a motor bemelegedése után csökken. Gyenge a motor - bár a bejáratás miatt nem pörgettem 2500 fölé. Legutoljára már egyenetlen rángatós járás. Vissza vittem a szerelőhöz aki tanácstalan volt. Kompresszíót mért állítólag, ami szerinte minden hengerben 12 bar körüli volt. Szétszedte a motort  újra. Amit talált: a 2-es henger volt állítólag a kipufogó felé olajos, megmérték a hüvelyt, ami egy tizeddel kopottabb volt mint a többi. Szerinte furni kellene és akkor talán jó lesz. A régi hibaüzenetek: P0172-C, P1000, P1246, P1432 az akku saru levételével eltüntek és azóta sem jelentek meg. A szerelő olajadalék beöntésével probálja megoldani a hibát...
Hogyan tovább? Mit javasoltok?
gari gondolom valami azért illene egy felújítás után.aztán motorcsere....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12475 Dátum: 2017.07.02 vasárnap, 12:32:15 »

gari gondolom valami azért illene egy felújítás után.aztán motorcsere....

Egy részfelújításra senki nem tud garanciát adni és nem is adnak. Kérdés még, hogy mit tartalmazott a hengerfej felújítás! Szelepvezetőt is illene cserélni és szelepeket illeszteni, nem csak szimmeringeket cserélni.
A dugattyú csere előtt érdemes a hengereket megmérni és aszerint folytatni a felújítást.
http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2010-0013_javitastechnologia_karosodas_elmelet/3_1_8_hengerfuratok_ellenorzese_tapintokaros_merooraval.html

A kompresszió csak a szelepzárást és a dugattyú/gyűrűk meglétét igazolja.
Ettől még simán lehet rosszul beforgatott dugattyúgyűrű és ha kopott a henger, akkor szépen "elpumpálja" a hengerfalon maradt olajat is.

Nem neked szól, csak a garancia felvetése miatt te kapod a választ.  wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12476 Dátum: 2017.07.02 vasárnap, 12:40:06 »

Egy részfelújításra senki nem tud garanciát adni és nem is adnak. Kérdés még, hogy mit tartalmazott a hengerfej felújítás! Szelepvezetőt is illene cserélni és szelepeket illeszteni, nem csak szimmeringeket cserélni.
A dugattyú csere előtt érdemes a hengereket megmérni és aszerint folytatni a felújítást.
http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2010-0013_javitastechnologia_karosodas_elmelet/3_1_8_hengerfuratok_ellenorzese_tapintokaros_merooraval.html

A kompresszió csak a szelepzárást és a dugattyú/gyűrűk meglétét igazolja.
Ettől még simán lehet rosszul beforgatott dugattyúgyűrű és ha kopott a henger, akkor szépen "elpumpálja" a hengerfalon maradt olajat is.

Nem neked szól, csak a garancia felvetése miatt te kapod a választ.  wave


...azt gondolom,azt már megette a fene.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #12477 Dátum: 2017.07.02 vasárnap, 13:34:43 »

...azt gondolom,azt már megette a fene.

Én úgy gondolom, hogy gari jár hozzá. De, hogy motorolaj adalékkal akarjon egy szerelőmegoldani egy ilyen problémát az nekem is kissé furcsa.
Mellesleg én is a GSR által emlitett gyűrű elforgatási hibára gondolok. A motorcsere sajna nem megoldás, anyagi okok miatt.... rinya
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12478 Dátum: 2017.07.02 vasárnap, 17:50:55 »

Én úgy gondolom, hogy gari jár hozzá. De, hogy motorolaj adalékkal akarjon egy szerelőmegoldani egy ilyen problémát az nekem is kissé furcsa.
Mellesleg én is a GSR által emlitett gyűrű elforgatási hibára gondolok. A motorcsere sajna nem megoldás, anyagi okok miatt.... rinya

Nekem erről az egészről az a személyes véleményem, és remélem a hozzáértők is (köhöm GSR) valamennyire egyetértenek velem, hogy anélkül, hogy bírálnám ki is csinálta a motorfelújítást és hogyan, boldog boldogtalan elvállal Duratec felújítást, mert azt hiszik ez épp olyan motor mint ami a Daewoo Matízban van, mi lehet a gond ugyan. Ezt a motort a Ford úgy tervezte, hogyha elkezdi enni az olajat, vagy épp csapágyas lesz, akkor ki kell dobi és venni egy fűzött blokkot. Borzalmas alacsony toleranciákkal vannak összerakva és hihetetlenúl időigényes a megfelelő alkatrészek levadászása, mivel nem lehet kapni. Nem fog egy szerelő ezzel bohóckodni, hacsak nem csinált már ilyet számtalanszor és megvannak a forrásai. A fent említett okok miatt nehezen elérhető gyári dokumentáció. Nem mindegy mire húzzuk a hajtókar csapágyakat és hogyan. Ézt nem lehet úgy, hogy "már érzem izomból". Nem hinném, hogy mondjuk gyárira belőtték az összes gyűrűhézagot, mert egyszerűen nincs adat. Beledobják az új alkatrészeket a motorba, mint annak idején a Ladába azt csodálkoznak mikor 200km-en belül törik a gyűrű. A hengereket minimum hónolni kell, megfelelő bevizsgálás után, hiába látszanak a gyári csíkok. Nem beszélve arról, hogy rengeteg csavar a motorblokkban 1x használatos és ezeket se lehet beszerezni. Nem árulja a Ford. Mit rakott a helyére? Elszaladt a Praktikerbe egy készletért?
Na mindegy nem ragozom tovább, nem tudom mi lehet a baj, de tuti, hogy valami nem lett megfelelően megcsinálva/összerakva.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.02 vasárnap, 17:53:27 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #12479 Dátum: 2017.07.04 kedd, 11:59:36 »

Sziasztok!
Van egy trükkös hibám és a szerelők csak néznek mint a moziba.
Elindítom az autót megy rendessen gyorsúl ahogy kell, viszont egy idő után nem forog ki teljesen. Elkezd dadogni. Pár előzés útán már csak 3000 engedi felpörgetni. Viszont ha újraindítom megint jó egy ideig aztán kezdi előről. Benzin szint nem számit tele tankal is csinálja.
 Gyertya, kábelszett, gyujtótrafó cserélve. Üzemanyag nyomás 2.8 bar.
Van valakinek ötlete?
Jocó

Most voltam szerelőnél azt mondta a motor felőli lambdaszonda halott. (ez csere)
Viszonta folytó szelep a műszer szerint 18% nyitva van alapjáraton. Ez tényleg csak komplett folytószelep cserével lehet megoldani?
joco
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12480 Dátum: 2017.07.04 kedd, 12:15:01 »

Most voltam szerelőnél azt mondta a motor felőli lambdaszonda halott. (ez csere)
Viszonta folytó szelep a műszer szerint 18% nyitva van alapjáraton. Ez tényleg csak komplett folytószelep cserével lehet megoldani?
joco

Valamennyire nyitva kell lennie. Gyárilag be van kalibrálva az ütközőcsavarokkal. Nem szabad azokat állítgatni....bár sokan piszkálják, mert azt hiszik ott kell valamit állítani és ezzel csak rontanak a helyzeten.
A túlzott nyitva maradás lehet szorulás, szennyeződés miatt....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12481 Dátum: 2017.07.04 kedd, 12:22:34 »

Most voltam szerelőnél azt mondta a motor felőli lambdaszonda halott. (ez csere)
Viszonta folytó szelep a műszer szerint 18% nyitva van alapjáraton. Ez tényleg csak komplett folytószelep cserével lehet megoldani?
joco

Az alacsony benzinnyomást is ez okozza?
Naplózva
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #12482 Dátum: 2017.07.04 kedd, 20:06:24 »

Sziasztok!

Tudom, hogy látatlanban nehéz segítenetek! De most tanácstalan vagyok. Adott egy 1.8-as benzines 2002-es kombi.
Cserélve lett benne: Trafó: NGK-ra, Gyújtáskábelek: Starline-ra, Üzemanyagszivattyú: Bosch-ra, Üzemanyagszűrő: Bosch-ra, a hengerfej fel lett újjítva (új szelepszár szimeringek), új vezérműlánc és hosszbordásszíj, új dugattyúk és dugattyúgyűrűk, új hajtókarcsapágyak és hengerfej tömítés. Eneos 5w-30-as olajjal lett feltöltve a nívópálca közepe fölötti szintre.
Szívosor ki lett szerelve a lötyögő szelepsor és az EGR is le lett dugózva.
Motor felújítás az 1-es henger kompresszió hibája miatt (5.4 bar), a dugattyú ki volt lyukadva a gyűrűnél.
Hiba: kb. 20  km alatt az olaj a nívópálcán már nem látható. Kipufogóból induláskor nagy mennyiségű tömény fűst ömlik ki, ami a motor bemelegedése után csökken. Gyenge a motor - bár a bejáratás miatt nem pörgettem 2500 fölé. Legutoljára már egyenetlen rángatós járás. Vissza vittem a szerelőhöz aki tanácstalan volt. Kompresszíót mért állítólag, ami szerinte minden hengerben 12 bar körüli volt. Szétszedte a motort  újra. Amit talált: a 2-es henger volt állítólag a kipufogó felé olajos, megmérték a hüvelyt, ami egy tizeddel kopottabb volt mint a többi. Szerinte furni kellene és akkor talán jó lesz. A régi hibaüzenetek: P0172-C, P1000, P1246, P1432 az akku saru levételével eltüntek és azóta sem jelentek meg. A szerelő olajadalék beöntésével probálja megoldani a hibát...
Hogyan tovább? Mit javasoltok?

A mai fejlemény...
A motort szétszedte és átnézte a szerelő. A kocsiban ugye eddig az 1-es henger dugattyújának kilukadása miatt nem volt kompresszió. A szerelő javaslatára ki lett cserélve mind a négy dugó és a gyűrűsor. Most a motor eszi az olajat - kb. 20 km-re 1,5 litert. A szerelő szerint most mértek hüvely méreteket és az átlagos kopás mellett a 2-es henger 0,1 mm-rel kopottabb mint a többi - megjegyzi, hogy ovális a kopás. Eddig a 2-es hengerrel semmi gond nem volt és a kompresszió is 13-14 bar volt. A gyűrűk 120 fokos elforgatását állítólag ellenőrizte. A hengerfejet egy megbízható régi szaki újjította fel. össze szerelés után továbbra is füstől a kocsi. A szerelő javaslata - tanácstalanság, fűzött blokk beszerzése vagy motor felfúrása eggyel nagyobb méretre. Mi a véleményetek? Amikor én ott voltam a felújítás alatt akkor a kihúzott dugóknál végig néztem a hengereket és semmilyen vállasodást nem éreztem a furatoknál a felső holtponti részeken.
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #12483 Dátum: 2017.07.04 kedd, 20:55:51 »

A mai fejlemény...
A motort szétszedte és átnézte a szerelő. A kocsiban ugye eddig az 1-es henger dugattyújának kilukadása miatt nem volt kompresszió. A szerelő javaslatára ki lett cserélve mind a négy dugó és a gyűrűsor. Most a motor eszi az olajat - kb. 20 km-re 1,5 litert. A szerelő szerint most mértek hüvely méreteket és az átlagos kopás mellett a 2-es henger 0,1 mm-rel kopottabb mint a többi - megjegyzi, hogy ovális a kopás. Eddig a 2-es hengerrel semmi gond nem volt és a kompresszió is 13-14 bar volt. A gyűrűk 120 fokos elforgatását állítólag ellenőrizte. A hengerfejet egy megbízható régi szaki újjította fel. össze szerelés után továbbra is füstől a kocsi. A szerelő javaslata - tanácstalanság, fűzött blokk beszerzése vagy motor felfúrása eggyel nagyobb méretre. Mi a véleményetek? Amikor én ott voltam a felújítás alatt akkor a kihúzott dugóknál végig néztem a hengereket és semmilyen vállasodást nem éreztem a furatoknál a felső holtponti részeken.

Szerintem ezt kurvára elb@szták neked és azért tanácstalan a szerelő mert nem akarja magára vállalni.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12484 Dátum: 2017.07.05 szerda, 09:21:21 »

Sziasztok!

A szívósornál ha új perselyt akarok venni az örvénylapát tengelyhez, akkor a perselyből mennyi db kell? Én eddig úgy gondoltam, hogy 2db, de már elbizonytalanodtam.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12485 Dátum: 2017.07.05 szerda, 09:24:54 »

Sziasztok!

A szívósornál ha új perselyt akarok venni az örvénylapát tengelyhez, akkor a perselyből mennyi db kell? Én eddig úgy gondoltam, hogy 2db, de már elbizonytalanodtam.

2
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12486 Dátum: 2017.07.05 szerda, 09:35:53 »

2

Köszi!  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #12487 Dátum: 2017.07.05 szerda, 11:30:36 »

A mai fejlemény...
A motort szétszedte és átnézte a szerelő. A kocsiban ugye eddig az 1-es henger dugattyújának kilukadása miatt nem volt kompresszió. A szerelő javaslatára ki lett cserélve mind a négy dugó és a gyűrűsor. Most a motor eszi az olajat - kb. 20 km-re 1,5 litert. A szerelő szerint most mértek hüvely méreteket és az átlagos kopás mellett a 2-es henger 0,1 mm-rel kopottabb mint a többi - megjegyzi, hogy ovális a kopás. Eddig a 2-es hengerrel semmi gond nem volt és a kompresszió is 13-14 bar volt. A gyűrűk 120 fokos elforgatását állítólag ellenőrizte. A hengerfejet egy megbízható régi szaki újjította fel. össze szerelés után továbbra is füstől a kocsi. A szerelő javaslata - tanácstalanság, fűzött blokk beszerzése vagy motor felfúrása eggyel nagyobb méretre. Mi a véleményetek? Amikor én ott voltam a felújítás alatt akkor a kihúzott dugóknál végig néztem a hengereket és semmilyen vállasodást nem éreztem a furatoknál a felső holtponti részeken.

latni kellene a meresi jegyzokogyvet a hengerekrol.... amikor Faterrel motorokat ujitottunk fel a kilencvenes evek kozepen mindig mikrometerrel mertuk a hengert , eldontendo, hogy kell-e furni/cserelni. szoval lehet , hogy nem erezted, de attol meg *** lehet.
masreszrol meg, ha tudta a szerelo, hogy ovalisra van kopva a henger akkor minek rakott bele uj dugot/gyurut.... ugy ertem tudhatta volna, hogy nem lesz jo mert az uj dugo/gyuru az ugye nem ovalis...szoval visszavinni es megcsinaltatni vele gariban. persze ehhez veszekedni kell:(
(egyeszer jartunk ugy, hogy egy elszakadt vezermuszijas motort megcsinaltunk, marmint szelepet csereltunk. viszont erthetetlen modon utana az is ette az olajat, annyira hogy nem lehettett vele menni. a vegen gyurut kellett cserelni es jo lett. mondjuk az egy opel motor volt)
sajnos ezt nehez fotelbol szakerteni...Sad
sok szerencset!
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12488 Dátum: 2017.07.05 szerda, 17:32:38 »

A mai fejlemény...
A motort szétszedte és átnézte a szerelő. A kocsiban ugye eddig az 1-es henger dugattyújának kilukadása miatt nem volt kompresszió. A szerelő javaslatára ki lett cserélve mind a négy dugó és a gyűrűsor. Most a motor eszi az olajat - kb. 20 km-re 1,5 litert. A szerelő szerint most mértek hüvely méreteket és az átlagos kopás mellett a 2-es henger 0,1 mm-rel kopottabb mint a többi - megjegyzi, hogy ovális a kopás. Eddig a 2-es hengerrel semmi gond nem volt és a kompresszió is 13-14 bar volt. A gyűrűk 120 fokos elforgatását állítólag ellenőrizte. A hengerfejet egy megbízható régi szaki újjította fel. össze szerelés után továbbra is füstől a kocsi. A szerelő javaslata - tanácstalanság, fűzött blokk beszerzése vagy motor felfúrása eggyel nagyobb méretre. Mi a véleményetek? Amikor én ott voltam a felújítás alatt akkor a kihúzott dugóknál végig néztem a hengereket és semmilyen vállasodást nem éreztem a furatoknál a felső holtponti részeken.
hát ezt elkúrta nem kicsit!
Miért csináltat meg egy 3-4 kilós javítást a te kontódra, ha kiderül,UTÓLAG, hogy ovális a henger?
Szét volt borítva,az a henger nem 100km alatt kopott oválra,hanem a szétszedés előtt is az volt!
Akkor kellett volna azt mondania, hogy megmértem,ez is gond,és akkor bele sem kezdjünk a felújításba,hanem egyből motorcsere.
Csapj az asztalra,mert különben pecoptad az eddigi költségeket,és ugyan ott tartasz mint eddig!Van egy rakás fhos autód.
Vegyen bele egy mocit 50ért,és szerelje át ingyen.Még akkor sem leszel a pénzednél,mint amennyit beleöltél a szerelő javaslatára.
 Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #12489 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 23:24:01 »

latni kellene a meresi jegyzokogyvet a hengerekrol.... amikor Faterrel motorokat ujitottunk fel a kilencvenes evek kozepen mindig mikrometerrel mertuk a hengert , eldontendo, hogy kell-e furni/cserelni. szoval lehet , hogy nem erezted, de attol meg *** lehet.
masreszrol meg, ha tudta a szerelo, hogy ovalisra van kopva a henger akkor minek rakott bele uj dugot/gyurut.... ugy ertem tudhatta volna, hogy nem lesz jo mert az uj dugo/gyuru az ugye nem ovalis...szoval visszavinni es megcsinaltatni vele gariban. persze ehhez veszekedni kell:(
(egyeszer jartunk ugy, hogy egy elszakadt vezermuszijas motort megcsinaltunk, marmint szelepet csereltunk. viszont erthetetlen modon utana az is ette az olajat, annyira hogy nem lehettett vele menni. a vegen gyurut kellett cserelni es jo lett. mondjuk az egy opel motor volt)
sajnos ezt nehez fotelbol szakerteni...Sad
sok szerencset!
Én is azt javasoltam a szerelőmnek, hogy keressen meg egy Fordokat jól ismerő és szerelő szakit.
Csak kiváncsiságból: mikor kell blokkot cserélni vagy furni? Mekkora méret eltérésnél (kopásnál)?
Érdemes bontott fűzött blokkot venni? Mire kell figyelni, hogy megint ne járjak pórul?
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #12490 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 23:31:40 »

hát ezt elkúrta nem kicsit!
Miért csináltat meg egy 3-4 kilós javítást a te kontódra, ha kiderül,UTÓLAG, hogy ovális a henger?
Szét volt borítva,az a henger nem 100km alatt kopott oválra,hanem a szétszedés előtt is az volt!
Akkor kellett volna azt mondania, hogy megmértem,ez is gond,és akkor bele sem kezdjünk a felújításba,hanem egyből motorcsere.
Csapj az asztalra,mert különben pecoptad az eddigi költségeket,és ugyan ott tartasz mint eddig!Van egy rakás fhos autód.
Vegyen bele egy mocit 50ért,és szerelje át ingyen.Még akkor sem leszel a pénzednél,mint amennyit beleöltél a szerelő javaslatára.
 Undecided
Hát tényleg pecoptam... Tudsz valakit akinek lehet ilyen motorja 50 ropi körül és megbízható is?
És még én voltam lelkis azért, hogy spéci olajat rakok a kocsikámba( Eneos 5w-30 5 liter, ebből füstbe ment 1,5 liter a nivó pálca alatt volt) Durrant is az agyam!! falbav Pedig Sustinát akartam bele, de átgondoltam. Majd a bejáratás után. Oszt lett egy ocskavas belőle. 30-án mentem volna nyaralni a gyerekekkel Gyulára... rinya
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12491 Dátum: 2017.07.07 péntek, 06:52:13 »

Már nem a ladák, skodás, dacia-k korát éljük..... nincs olyan, hogy bejáratás. Egy mai gépmunka elég finom felületet készít.
Egy henger javított motort is lehet rendesen használni javítás után, nemhogy egy fel sem újítottat.

50-ért nincs motor, még rossz sem igen, nemhogy jó.


Ez egy igazi kontár munka volt..........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12492 Dátum: 2017.07.07 péntek, 07:26:58 »

Én is azt javasoltam a szerelőmnek, hogy keressen meg egy Fordokat jól ismerő és szerelő szakit.
Csak kiváncsiságból: mikor kell blokkot cserélni vagy furni? Mekkora méret eltérésnél (kopásnál)?
Érdemes bontott fűzött blokkot venni? Mire kell figyelni, hogy megint ne járjak pórul?

Henger átmérő: 87.5-87.53mm
"Max out of round": 0.008mm
Itt ezredekről van szó, nem tizedekről.

Gondolom a szerelő azzal se volt tisztában, hogy 3 féle méretű dugattyú lehet a motorban. 1-es, 2-es és 3-as. Ezek fel is vannak tűntetve a magán a dugattyún.
87.5-be 1-es van, 87.53-ban 3-as.

Nagyon bosszantó  falbav
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12493 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:10:28 »

Én is azt javasoltam a szerelőmnek, hogy keressen meg egy Fordokat jól ismerő és szerelő szakit.
Csak kiváncsiságból: mikor kell blokkot cserélni vagy furni? Mekkora méret eltérésnél (kopásnál)?
Érdemes bontott fűzött blokkot venni? Mire kell figyelni, hogy megint ne járjak pórul?
én úgy tudom-lehet, hogy rosszul, de ezeket a hengereket nem lehet felfúrni,mert felületi bevonattal van ellátva,pont mint a főtengely.
ha ez a  réteget leköszörülik, vagy eltávolítják,onnantól kezdve nem több mint fémhulladék.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12494 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:12:42 »

Hát tényleg pecoptam... Tudsz valakit akinek lehet ilyen motorja 50 ropi körül és megbízható is?
És még én voltam lelkis azért, hogy spéci olajat rakok a kocsikámba( Eneos 5w-30 5 liter, ebből füstbe ment 1,5 liter a nivó pálca alatt volt) Durrant is az agyam!! falbav Pedig Sustinát akartam bele, de átgondoltam. Majd a bejáratás után. Oszt lett egy ocskavas belőle. 30-án mentem volna nyaralni a gyerekekkel Gyulára... rinya
mk2 fórumtárs adatlapját nézd meg.ott van a száma,hívd fel telefonon.nem fórumozik,nála előjegyzés van a bontott motorokra.
De megkérdezheted Motorkraft fórumtársat is privátban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12495 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:23:15 »

De megkérdezheted Motorkraft fórumtársat is privátban.
nem bont benzinest
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12496 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:49:32 »

nem bont benzinest
de ismer olyat aki igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12497 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:53:26 »

de ismer olyat aki igen.
én is. és? vigyor3 mk2-nél és alkatresz daninál lehet nagy eséllyel értelmes áron találni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12498 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:57:31 »

én is. és? vigyor3 mk2-nél és alkatresz daninál lehet nagy eséllyel értelmes áron találni.
óriási a késztetésed újabban ismét,hogy mást megpróbálj kijavítani,hogy te tudod a franyót.nem baj,csak magadból csinálsz bohócot.
Megint ne nekem írj,mert kevésbé érdekel,mint a kérdezőt. Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12499 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:59:04 »

óriási a késztetésed újabban ismét,hogy mást megpróbálj kijavítani,hogy te tudod a franyót.nem baj,csak magadból csinálsz bohócot.
Megint ne nekem írj,mert kevésbé érdekel,mint a kérdezőt. Smiley
6-8éve nem volt nála benzines autó, az is talán 2.5v6 volt ha jól emlékszem. de persze fel lehet hívni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.