Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:24:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
243
244
245
246
247
248
249
[
250
]
251
252
253
254
255
256
257
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652702 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12450 Dátum:
2017.06.27 kedd, 19:13:11 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.27 kedd, 18:30:50
.....hanem Plastigauge-re.
https://www.youtube.com/watch?v=yTGiWfkpBsI
De nem érdekes, megy az autó, az a lényeg. Használd egészséggel.
Köszi szépen.
Ezzel a Plastigauge-val újat mutattál
Na mindegy, hamarosan beszerzek belőle, enni nem kér a polcon.
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
kustora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12451 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 17:49:42 »
Sziasztok,
Benzinmotornál az EGR szelep környezetvédelmi okokból került bele? Ha lekötöm, akkor gondolom nem etetem feleslegesen a motort saját égéstermékével.
Még mielőtt szétszed a zöld trollhadsereg, jelentem LPG -vel járok. Olyan a kipufogóm, mint a hegyi levegő
Naplózva
2004. Mk3 Turnier 2.0 145hp LPG 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12452 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 18:06:34 »
Idézetet írta: kustora - 2017.06.29 csütörtök, 17:49:42
Sziasztok,
Benzinmotornál az EGR szelep környezetvédelmi okokból került bele? Ha lekötöm, akkor gondolom nem etetem feleslegesen a motort saját égéstermékével.
Még mielőtt szétszed a zöld trollhadsereg, jelentem LPG -vel járok. Olyan a kipufogóm, mint a hegyi levegő
Minden motornál amiatt és más tényezők elősegítésére.
Amennyi égéstermék ott bejut (pár %), azzal te nem eteted. Annyi jut be, amennyi éppen szükséges és elégséges a pozitív hatásához. A motorvezérlő szabályozza.
Emellett Check Engine lesz a jutalmad, ha lezárod. Benzines felesleges lezárni, mivel nincs olajos trágya a dízelnél megszokott módon.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kustora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12453 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 18:11:01 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.29 csütörtök, 18:06:34
Minden motornál amiatt és más tényezők elősegítésére.
Amennyi égéstermék ott bejut (pár %), azzal te nem eteted. Annyi jut be, amennyi éppen szükséges és elégséges a pozitív hatásához. A motorvezérlő szabályozza.
Emellett Check Engine lesz a jutalmad, ha lezárod. Benzines felesleges lezárni, mivel nincs olajos trágya a dízelnél megszokott módon.
Korábban már dobott EGR hibát, most pucolom, elég kormos.
Naplózva
2004. Mk3 Turnier 2.0 145hp LPG 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12454 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 18:14:33 »
Idézetet írta: kustora - 2017.06.29 csütörtök, 18:11:01
Korábban már dobott EGR hibát, most pucolom, elég kormos.
Nem a korom miatt dobja, felesleges pucolgatni. Ha meg van kopva a szelep tengely, utána is jelentkezik a hiba.
Most rúgtál egy öngólt a hegyi levegős kipufogónak....a 4. henger kipufogó gáza van visszavezetve az EGR szelepen keresztül. Az a pár %..... Vagyis 1 henger pár %-a nálad "elég kormos", akkor valami nem tökéletes. Vagy fogy az olajad vagy nem jó az égés.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kustora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12455 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 18:23:50 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.29 csütörtök, 18:14:33
Nem a korom miatt dobja, felesleges pucolgatni. Ha meg van kopva a szelep tengely, utána is jelentkezik a hiba.
Most rúgtál egy öngólt a hegyi levegős kipufogónak....a 4. henger kipufogó gáza van visszavezetve az EGR szelepen keresztül. Az a pár %..... Vagyis 1 henger pár %-a nálad "elég kormos", akkor valami nem tökéletes. Vagy fogy az olajad vagy nem jó az égés.....
320 ezer felett én nem csodálkozom, hogy kormos. A hibát korábban dobta, mikor benzinnel mentem, gázzal nem csinálja. Ebből az öngól dologból egy kukkot sem értek.
Naplózva
2004. Mk3 Turnier 2.0 145hp LPG 300+
drnrbrt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12456 Dátum:
2017.06.30 péntek, 12:55:14 »
Sziasztok!
Ha minden jól megy a közeljövőben egy 2003-as Ford Mondeo kombi 2.0 benzin tulaja leszek. 2 autót néztem ki a hahun, az egyik Egerben, a másik Érden található. Feltüntetett adatok szerint 200e-nél kevesebb van bennük (az se baj ha ez 250e valójában, úgy látom Föld-Hold távolságra is képesek). Van valaki akinek ismerősök esetleg az autók vagy tud-e róluk információt. A következő 2 hétben tervezem őket megnézni.
Olvastam, hogy a két kritikus dolog amit meg kell hallgatni az a szívósor és a kettőstömegű. Ezen kívül tudtok még valamit ajánlani, amit feltétlen nézzek meg az autókon?
Minden segítséget köszönök,
Üdv!
Naplózva
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12457 Dátum:
2017.06.30 péntek, 14:11:48 »
Idézetet írta: drnrbrt - 2017.06.30 péntek, 12:55:14
Sziasztok!
Ha minden jól megy a közeljövőben egy 2003-as Ford Mondeo kombi 2.0 benzin tulaja leszek. 2 autót néztem ki a hahun, az egyik Egerben, a másik Érden található. Feltüntetett adatok szerint 200e-nél kevesebb van bennük (az se baj ha ez 250e valójában, úgy látom Föld-Hold távolságra is képesek). Van valaki akinek ismerősök esetleg az autók vagy tud-e róluk információt. A következő 2 hétben tervezem őket megnézni.
Olvastam, hogy a két kritikus dolog amit meg kell hallgatni az a szívósor és a kettőstömegű. Ezen kívül tudtok még valamit ajánlani, amit feltétlen nézzek meg az autókon?
Minden segítséget köszönök,
Üdv!
Hideg motorral még beinditás előtt nézd meg az olajszintet. Nézd meg a központi zárakat, hogy tökéletesen működnek e, bár ez elektromos dolog. Ha rendes próba körre oda adják, akkor menet közben nézd meg, hogy remeg e a kuplungpedál...elég ha csak óvatosan ráteszed a lábad menet közben.
Ha klímás és nem jó, mondván csak "fel kell tölteni" nézd meg, hogy egyáltalán bekapcsol e a kompresszor. Sok oka lehet ha nem jó, de ezt legalább megtudod nézni.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12458 Dátum:
2017.06.30 péntek, 17:54:45 »
Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy próbaút alatt,ki lehet-e szűrni valahogy,ha eszi az olajat? Füstölés esetleg? Van,lehet ennek valami látható jele?
Köszönöm
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12459 Dátum:
2017.06.30 péntek, 19:02:52 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2017.06.30 péntek, 17:54:45
Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy próbaút alatt,ki lehet-e szűrni valahogy,ha eszi az olajat? Füstölés esetleg? Van,lehet ennek valami látható jele?
Köszönöm
Hát egy pár száz kilométeres próbaúton igen.
Legyen max-on és Go!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12460 Dátum:
2017.07.01 szombat, 16:27:46 »
Sziasztok!
Van egy trükkös hibám és a szerelők csak néznek mint a moziba.
Elindítom az autót megy rendessen gyorsúl ahogy kell, viszont egy idő után nem forog ki teljesen. Elkezd dadogni. Pár előzés útán már csak 3000 engedi felpörgetni. Viszont ha újraindítom megint jó egy ideig aztán kezdi előről. Benzin szint nem számit tele tankal is csinálja.
Gyertya, kábelszett, gyujtótrafó cserélve. Üzemanyag nyomás 2.8 bar.
Van valakinek ötlete?
Jocó
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12461 Dátum:
2017.07.01 szombat, 16:30:19 »
Idézetet írta: zsoze - 2017.07.01 szombat, 16:27:46
Sziasztok!
Van egy trükkös hibám és a szerelők csak néznek mint a moziba.
Elindítom az autót megy rendessen gyorsúl ahogy kell, viszont egy idő után nem forog ki teljesen. Elkezd dadogni. Pár előzés útán már csak 3000 engedi felpörgetni. Viszont ha újraindítom megint jó egy ideig aztán kezdi előről. Benzin szint nem számit tele tankal is csinálja.
Gyertya, kábelszett, gyujtótrafó cserélve. Üzemanyag nyomás 2.8 bar.
Van valakinek ötlete?
Jocó
Látatlanban nincs sok értelme tippelgetni....
A benzinnyomás kevés. Ezt viszont tudni, mert leírtad.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12462 Dátum:
2017.07.01 szombat, 16:33:25 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.07.01 szombat, 16:30:19
Látatlanban nincs sok értelme tippelgetni....
A benzinnyomás kevés. Ezt viszont tudni, mert leírtad.
Köszi a választ
Mennyinek kellene lenni?
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12463 Dátum:
2017.07.01 szombat, 17:30:59 »
Idézetet írta: zsoze - 2017.07.01 szombat, 16:33:25
Köszi a választ
Mennyinek kellene lenni?
Ha jól tudom,pont 1 bar-ral több.(kb.3.8 bar "üzemi")
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12464 Dátum:
2017.07.01 szombat, 18:04:10 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.07.01 szombat, 17:30:59
Ha jól tudom,pont 1 bar-ral több.(kb.3.8 bar "üzemi")
Köszi
Az mitöl lehet, hogy ha 1/4 tank alatt van az üzemanyag színt reggel első indítás után mindíg leál a motor, ha felette van simán indúl elsőre?
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12465 Dátum:
2017.07.01 szombat, 18:24:21 »
Idézetet írta: zsoze - 2017.07.01 szombat, 18:04:10
Köszi
Az mitöl lehet, hogy ha 1/4 tank alatt van az üzemanyag színt reggel első indítás után mindíg leál a motor, ha felette van simán indúl elsőre?
Szerintem kevés benzinnel így indul csak. Nehezen szívja fel a szivattyú. Nálam is ilyen volt, úgyhogy átálltam arra, hogy 1/4 tanknál már újra tankolok. Azóta ez megszűnt. De majd GSR megmondja
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12466 Dátum:
2017.07.01 szombat, 19:06:07 »
Idézetet írta: zsoze - 2017.07.01 szombat, 18:04:10
Köszi
Az mitöl lehet, hogy ha 1/4 tank alatt van az üzemanyag színt reggel első indítás után mindíg leál a motor, ha felette van simán indúl elsőre?
Valószínűleg ugyanattól, amitől a nyomás is csak 2,8 bar. Pl. kehes a pumpa.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12467 Dátum:
2017.07.01 szombat, 19:22:22 »
Idézetet írta: zsoze - 2017.07.01 szombat, 18:04:10
Köszi
Az mitöl lehet, hogy ha 1/4 tank alatt van az üzemanyag színt reggel első indítás után mindíg leál a motor, ha felette van simán indúl elsőre?
Egy kis olvasmány:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12468 Dátum:
2017.07.01 szombat, 19:31:17 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.07.01 szombat, 19:22:22
Egy kis olvasmány:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Ezzz zőccség!
Rengeteg autó ilyen (azaz egy vezetékes) és indulnak.
Egy tömítés nem tökéletes állapota az egész.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
drnrbrt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12469 Dátum:
2017.07.01 szombat, 20:12:06 »
Idézetet írta: Atta20 - 2017.06.30 péntek, 14:11:48
Hideg motorral még beinditás előtt nézd meg az olajszintet. Nézd meg a központi zárakat, hogy tökéletesen működnek e, bár ez elektromos dolog. Ha rendes próba körre oda adják, akkor menet közben nézd meg, hogy remeg e a kuplungpedál...elég ha csak óvatosan ráteszed a lábad menet közben.
Ha klímás és nem jó, mondván csak "fel kell tölteni" nézd meg, hogy egyáltalán bekapcsol e a kompresszor. Sok oka lehet ha nem jó, de ezt legalább megtudod nézni.
Köszi a választ! Remegő kuplung pedál mire utalna?
Naplózva
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12470 Dátum:
2017.07.01 szombat, 21:07:47 »
Idézetet írta: drnrbrt - 2017.07.01 szombat, 20:12:06
Köszi a választ! Remegő kuplung pedál mire utalna?
Akár a rossz kettős tömegű lendkerékre is, vagy tartóbakokra.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12471 Dátum:
2017.07.01 szombat, 21:55:00 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.07.01 szombat, 19:31:17
Ezzz zőccség!
Rengeteg autó ilyen (azaz egy vezetékes) és indulnak.
Egy tömítés nem tökéletes állapota az egész.
"a nehezen indulás egyik oka lehet, hogy a benzin
nyomást a rendszer nem képes megfelelő szinten tartani a motor leállítása után.
Ennek pedig a gyökér-oka rendszerint a nyomásszabályzó szelep tökéletlen
visszazárása (fém zárófelületek a szelep ülékben nem záródnak össze). Ritkább
esetekben a szivattyú visszacsapó szelepének a tökéletlen zárása. Ezeket pedig
többnyire valami apró szennyeződés bekerülése okozza."
Te mi mást olvasol mint más?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12472 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 00:05:15 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.01 szombat, 21:55:00
"a nehezen indulás egyik oka lehet, hogy a benzin
nyomást a rendszer nem képes megfelelő szinten tartani a motor leállítása után.
Ennek pedig a gyökér-oka rendszerint a nyomásszabályzó szelep tökéletlen
visszazárása (fém zárófelületek a szelep ülékben nem záródnak össze). Ritkább
esetekben a szivattyú visszacsapó szelepének a tökéletlen zárása. Ezeket pedig
többnyire valami apró szennyeződés bekerülése okozza."
Te mi mást olvasol mint más?
A benzin szivatyút javították mert eléget valami csatlakozó a tankban. A szerelő szerint kiszedte a csatlakozót és összeforasztotta a kábeleket.
Azt kérdezetem tőle de mitől égett el? Nagy volt az áramfelvétele? Ez gyakori hiba? da nem adott választ.
Hogyan tudom kiszűrni a nyomásszabályzó szelep hibályát?
Válaszotok előre is köszönöm.
Jocó
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12473 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 11:51:51 »
Sziasztok!
Tudom, hogy látatlanban nehéz segítenetek! De most tanácstalan vagyok. Adott egy 1.8-as benzines 2002-es kombi.
Cserélve lett benne: Trafó: NGK-ra, Gyújtáskábelek: Starline-ra, Üzemanyagszivattyú: Bosch-ra, Üzemanyagszűrő: Bosch-ra, a hengerfej fel lett újjítva (új szelepszár szimeringek), új vezérműlánc és hosszbordásszíj, új dugattyúk és dugattyúgyűrűk, új hajtókarcsapágyak és hengerfej tömítés. Eneos 5w-30-as olajjal lett feltöltve a nívópálca közepe fölötti szintre.
Szívosor ki lett szerelve a lötyögő szelepsor és az EGR is le lett dugózva.
Motor felújítás az 1-es henger kompresszió hibája miatt (5.4 bar), a dugattyú ki volt lyukadva a gyűrűnél.
Hiba: kb. 20 km alatt az olaj a nívópálcán már nem látható. Kipufogóból induláskor nagy mennyiségű tömény fűst ömlik ki, ami a motor bemelegedése után csökken. Gyenge a motor - bár a bejáratás miatt nem pörgettem 2500 fölé. Legutoljára már egyenetlen rángatós járás. Vissza vittem a szerelőhöz aki tanácstalan volt. Kompresszíót mért állítólag, ami szerinte minden hengerben 12 bar körüli volt. Szétszedte a motort újra. Amit talált: a 2-es henger volt állítólag a kipufogó felé olajos, megmérték a hüvelyt, ami egy tizeddel kopottabb volt mint a többi. Szerinte furni kellene és akkor talán jó lesz. A régi hibaüzenetek: P0172-C, P1000, P1246, P1432 az akku saru levételével eltüntek és azóta sem jelentek meg. A szerelő olajadalék beöntésével probálja megoldani a hibát...
Hogyan tovább? Mit javasoltok?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.02 vasárnap, 12:01:20 írta T-modell
»
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12474 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 12:05:46 »
Idézetet írta: T-modell - 2017.07.02 vasárnap, 11:51:51
Sziasztok!
Tudom, hogy látatlanban nehéz segítenetek! De most tanácstalan vagyok. Adott egy 1.8-as benzines 2002-es kombi.
Cserélve lett benne: Trafó: NGK-ra, Gyújtáskábelek: Starline-ra, Üzemanyagszivattyú: Bosch-ra, Üzemanyagszűrő: Bosch-ra, a hengerfej fel lett újjítva (új szelepszár szimeringek), új vezérműlánc és hosszbordásszíj, új dugattyúk és dugattyúgyűrűk, új hajtókarcsapágyak és hengerfej tömítés. Eneos 5w-30-as olajjal lett feltöltve a nívópálca közepe fölötti szintre.
Szívosor ki lett szerelve a lötyögő szelepsor és az EGR is le lett dugózva.
Motor felújítás az 1-es henger kompresszió hibája miatt (5.4 bar), a dugattyú ki volt lyukadva a gyűrűnél.
Hiba: kb. 20 km alatt az olaj a nívópálcán már nem látható. Kipufogóból induláskor nagy mennyiségű tömény fűst ömlik ki, ami a motor bemelegedése után csökken. Gyenge a motor - bár a bejáratás miatt nem pörgettem 2500 fölé. Legutoljára már egyenetlen rángatós járás. Vissza vittem a szerelőhöz aki tanácstalan volt. Kompresszíót mért állítólag, ami szerinte minden hengerben 12 bar körüli volt. Szétszedte a motort újra. Amit talált: a 2-es henger volt állítólag a kipufogó felé olajos, megmérték a hüvelyt, ami egy tizeddel kopottabb volt mint a többi. Szerinte furni kellene és akkor talán jó lesz. A régi hibaüzenetek: P0172-C, P1000, P1246, P1432 az akku saru levételével eltüntek és azóta sem jelentek meg. A szerelő olajadalék beöntésével probálja megoldani a hibát...
Hogyan tovább? Mit javasoltok?
gari gondolom valami azért illene egy felújítás után.aztán motorcsere....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12475 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 12:32:15 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.02 vasárnap, 12:05:46
gari gondolom valami azért illene egy felújítás után.aztán motorcsere....
Egy részfelújításra senki nem tud garanciát adni és nem is adnak. Kérdés még, hogy mit tartalmazott a hengerfej felújítás! Szelepvezetőt is illene cserélni és szelepeket illeszteni, nem csak szimmeringeket cserélni.
A dugattyú csere előtt érdemes a hengereket megmérni és aszerint folytatni a felújítást.
http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2010-0013_javitastechnologia_karosodas_elmelet/3_1_8_hengerfuratok_ellenorzese_tapintokaros_merooraval.html
A kompresszió csak a szelepzárást és a dugattyú/gyűrűk meglétét igazolja.
Ettől még simán lehet rosszul beforgatott dugattyúgyűrű és ha kopott a henger, akkor szépen "elpumpálja" a hengerfalon maradt olajat is.
Nem neked szól, csak a garancia felvetése miatt te kapod a választ.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12476 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 12:40:06 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.07.02 vasárnap, 12:32:15
Egy részfelújításra senki nem tud garanciát adni és nem is adnak. Kérdés még, hogy mit tartalmazott a hengerfej felújítás! Szelepvezetőt is illene cserélni és szelepeket illeszteni, nem csak szimmeringeket cserélni.
A dugattyú csere előtt érdemes a hengereket megmérni és aszerint folytatni a felújítást.
http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2010-0013_javitastechnologia_karosodas_elmelet/3_1_8_hengerfuratok_ellenorzese_tapintokaros_merooraval.html
A kompresszió csak a szelepzárást és a dugattyú/gyűrűk meglétét igazolja.
Ettől még simán lehet rosszul beforgatott dugattyúgyűrű és ha kopott a henger, akkor szépen "elpumpálja" a hengerfalon maradt olajat is.
Nem neked szól, csak a garancia felvetése miatt te kapod a választ.
...azt gondolom,azt már megette a fene.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12477 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 13:34:43 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.02 vasárnap, 12:40:06
...azt gondolom,azt már megette a fene.
Én úgy gondolom, hogy gari jár hozzá. De, hogy motorolaj adalékkal akarjon egy szerelőmegoldani egy ilyen problémát az nekem is kissé furcsa.
Mellesleg én is a GSR által emlitett gyűrű elforgatási hibára gondolok. A motorcsere sajna nem megoldás, anyagi okok miatt....
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12478 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 17:50:55 »
Idézetet írta: T-modell - 2017.07.02 vasárnap, 13:34:43
Én úgy gondolom, hogy gari jár hozzá. De, hogy motorolaj adalékkal akarjon egy szerelőmegoldani egy ilyen problémát az nekem is kissé furcsa.
Mellesleg én is a GSR által emlitett gyűrű elforgatási hibára gondolok. A motorcsere sajna nem megoldás, anyagi okok miatt....
Nekem erről az egészről az a személyes véleményem, és remélem a hozzáértők is (köhöm GSR) valamennyire egyetértenek velem, hogy anélkül, hogy bírálnám ki is csinálta a motorfelújítást és hogyan, boldog boldogtalan elvállal Duratec felújítást, mert azt hiszik ez épp olyan motor mint ami a Daewoo Matízban van, mi lehet a gond ugyan. Ezt a motort a Ford úgy tervezte, hogyha elkezdi enni az olajat, vagy épp csapágyas lesz, akkor ki kell dobi és venni egy fűzött blokkot. Borzalmas alacsony toleranciákkal vannak összerakva és hihetetlenúl időigényes a megfelelő alkatrészek levadászása, mivel nem lehet kapni. Nem fog egy szerelő ezzel bohóckodni, hacsak nem csinált már ilyet számtalanszor és megvannak a forrásai. A fent említett okok miatt nehezen elérhető gyári dokumentáció. Nem mindegy mire húzzuk a hajtókar csapágyakat és hogyan. Ézt nem lehet úgy, hogy "már érzem izomból". Nem hinném, hogy mondjuk gyárira belőtték az összes gyűrűhézagot, mert egyszerűen nincs adat. Beledobják az új alkatrészeket a motorba, mint annak idején a Ladába azt csodálkoznak mikor 200km-en belül törik a gyűrű. A hengereket minimum hónolni kell, megfelelő bevizsgálás után, hiába látszanak a gyári csíkok. Nem beszélve arról, hogy rengeteg csavar a motorblokkban 1x használatos és ezeket se lehet beszerezni. Nem árulja a Ford. Mit rakott a helyére? Elszaladt a Praktikerbe egy készletért?
Na mindegy nem ragozom tovább, nem tudom mi lehet a baj, de tuti, hogy valami nem lett megfelelően megcsinálva/összerakva.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.02 vasárnap, 17:53:27 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12479 Dátum:
2017.07.04 kedd, 11:59:36 »
Idézetet írta: zsoze - 2017.07.01 szombat, 16:27:46
Sziasztok!
Van egy trükkös hibám és a szerelők csak néznek mint a moziba.
Elindítom az autót megy rendessen gyorsúl ahogy kell, viszont egy idő után nem forog ki teljesen. Elkezd dadogni. Pár előzés útán már csak 3000 engedi felpörgetni. Viszont ha újraindítom megint jó egy ideig aztán kezdi előről. Benzin szint nem számit tele tankal is csinálja.
Gyertya, kábelszett, gyujtótrafó cserélve. Üzemanyag nyomás 2.8 bar.
Van valakinek ötlete?
Jocó
Most voltam szerelőnél azt mondta a motor felőli lambdaszonda halott. (ez csere)
Viszonta folytó szelep a műszer szerint 18% nyitva van alapjáraton. Ez tényleg csak komplett folytószelep cserével lehet megoldani?
joco
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12480 Dátum:
2017.07.04 kedd, 12:15:01 »
Idézetet írta: zsoze - 2017.07.04 kedd, 11:59:36
Most voltam szerelőnél azt mondta a motor felőli lambdaszonda halott. (ez csere)
Viszonta folytó szelep a műszer szerint 18% nyitva van alapjáraton. Ez tényleg csak komplett folytószelep cserével lehet megoldani?
joco
Valamennyire nyitva kell lennie. Gyárilag be van kalibrálva az ütközőcsavarokkal. Nem szabad azokat állítgatni....bár sokan piszkálják, mert azt hiszik ott kell valamit állítani és ezzel csak rontanak a helyzeten.
A túlzott nyitva maradás lehet szorulás, szennyeződés miatt....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12481 Dátum:
2017.07.04 kedd, 12:22:34 »
Idézetet írta: zsoze - 2017.07.04 kedd, 11:59:36
Most voltam szerelőnél azt mondta a motor felőli lambdaszonda halott. (ez csere)
Viszonta folytó szelep a műszer szerint 18% nyitva van alapjáraton. Ez tényleg csak komplett folytószelep cserével lehet megoldani?
joco
Az alacsony benzinnyomást is ez okozza?
Naplózva
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12482 Dátum:
2017.07.04 kedd, 20:06:24 »
Idézetet írta: T-modell - 2017.07.02 vasárnap, 11:51:51
Sziasztok!
Tudom, hogy látatlanban nehéz segítenetek! De most tanácstalan vagyok. Adott egy 1.8-as benzines 2002-es kombi.
Cserélve lett benne: Trafó: NGK-ra, Gyújtáskábelek: Starline-ra, Üzemanyagszivattyú: Bosch-ra, Üzemanyagszűrő: Bosch-ra, a hengerfej fel lett újjítva (új szelepszár szimeringek), új vezérműlánc és hosszbordásszíj, új dugattyúk és dugattyúgyűrűk, új hajtókarcsapágyak és hengerfej tömítés. Eneos 5w-30-as olajjal lett feltöltve a nívópálca közepe fölötti szintre.
Szívosor ki lett szerelve a lötyögő szelepsor és az EGR is le lett dugózva.
Motor felújítás az 1-es henger kompresszió hibája miatt (5.4 bar), a dugattyú ki volt lyukadva a gyűrűnél.
Hiba: kb. 20 km alatt az olaj a nívópálcán már nem látható. Kipufogóból induláskor nagy mennyiségű tömény fűst ömlik ki, ami a motor bemelegedése után csökken. Gyenge a motor - bár a bejáratás miatt nem pörgettem 2500 fölé. Legutoljára már egyenetlen rángatós járás. Vissza vittem a szerelőhöz aki tanácstalan volt. Kompresszíót mért állítólag, ami szerinte minden hengerben 12 bar körüli volt. Szétszedte a motort újra. Amit talált: a 2-es henger volt állítólag a kipufogó felé olajos, megmérték a hüvelyt, ami egy tizeddel kopottabb volt mint a többi. Szerinte furni kellene és akkor talán jó lesz. A régi hibaüzenetek: P0172-C, P1000, P1246, P1432 az akku saru levételével eltüntek és azóta sem jelentek meg. A szerelő olajadalék beöntésével probálja megoldani a hibát...
Hogyan tovább? Mit javasoltok?
A mai fejlemény...
A motort szétszedte és átnézte a szerelő. A kocsiban ugye eddig az 1-es henger dugattyújának kilukadása miatt nem volt kompresszió. A szerelő javaslatára ki lett cserélve mind a négy dugó és a gyűrűsor. Most a motor eszi az olajat - kb. 20 km-re 1,5 litert. A szerelő szerint most mértek hüvely méreteket és az átlagos kopás mellett a 2-es henger 0,1 mm-rel kopottabb mint a többi - megjegyzi, hogy ovális a kopás. Eddig a 2-es hengerrel semmi gond nem volt és a kompresszió is 13-14 bar volt. A gyűrűk 120 fokos elforgatását állítólag ellenőrizte. A hengerfejet egy megbízható régi szaki újjította fel. össze szerelés után továbbra is füstől a kocsi. A szerelő javaslata - tanácstalanság, fűzött blokk beszerzése vagy motor felfúrása eggyel nagyobb méretre. Mi a véleményetek? Amikor én ott voltam a felújítás alatt akkor a kihúzott dugóknál végig néztem a hengereket és semmilyen vállasodást nem éreztem a furatoknál a felső holtponti részeken.
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12483 Dátum:
2017.07.04 kedd, 20:55:51 »
Idézetet írta: T-modell - 2017.07.04 kedd, 20:06:24
A mai fejlemény...
A motort szétszedte és átnézte a szerelő. A kocsiban ugye eddig az 1-es henger dugattyújának kilukadása miatt nem volt kompresszió. A szerelő javaslatára ki lett cserélve mind a négy dugó és a gyűrűsor. Most a motor eszi az olajat - kb. 20 km-re 1,5 litert. A szerelő szerint most mértek hüvely méreteket és az átlagos kopás mellett a 2-es henger 0,1 mm-rel kopottabb mint a többi - megjegyzi, hogy ovális a kopás. Eddig a 2-es hengerrel semmi gond nem volt és a kompresszió is 13-14 bar volt. A gyűrűk 120 fokos elforgatását állítólag ellenőrizte. A hengerfejet egy megbízható régi szaki újjította fel. össze szerelés után továbbra is füstől a kocsi. A szerelő javaslata - tanácstalanság, fűzött blokk beszerzése vagy motor felfúrása eggyel nagyobb méretre. Mi a véleményetek? Amikor én ott voltam a felújítás alatt akkor a kihúzott dugóknál végig néztem a hengereket és semmilyen vállasodást nem éreztem a furatoknál a felső holtponti részeken.
Szerintem ezt kurvára elb@szták neked és azért tanácstalan a szerelő mert nem akarja magára vállalni.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12484 Dátum:
2017.07.05 szerda, 09:21:21 »
Sziasztok!
A szívósornál ha új perselyt akarok venni az örvénylapát tengelyhez, akkor a perselyből mennyi db kell? Én eddig úgy gondoltam, hogy 2db, de már elbizonytalanodtam.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12485 Dátum:
2017.07.05 szerda, 09:24:54 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.07.05 szerda, 09:21:21
Sziasztok!
A szívósornál ha új perselyt akarok venni az örvénylapát tengelyhez, akkor a perselyből mennyi db kell? Én eddig úgy gondoltam, hogy 2db, de már elbizonytalanodtam.
2
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12486 Dátum:
2017.07.05 szerda, 09:35:53 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.07.05 szerda, 09:24:54
2
Köszi!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
g6b0r
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12487 Dátum:
2017.07.05 szerda, 11:30:36 »
Idézetet írta: T-modell - 2017.07.04 kedd, 20:06:24
A mai fejlemény...
A motort szétszedte és átnézte a szerelő. A kocsiban ugye eddig az 1-es henger dugattyújának kilukadása miatt nem volt kompresszió. A szerelő javaslatára ki lett cserélve mind a négy dugó és a gyűrűsor. Most a motor eszi az olajat - kb. 20 km-re 1,5 litert. A szerelő szerint most mértek hüvely méreteket és az átlagos kopás mellett a 2-es henger 0,1 mm-rel kopottabb mint a többi - megjegyzi, hogy ovális a kopás. Eddig a 2-es hengerrel semmi gond nem volt és a kompresszió is 13-14 bar volt. A gyűrűk 120 fokos elforgatását állítólag ellenőrizte. A hengerfejet egy megbízható régi szaki újjította fel. össze szerelés után továbbra is füstől a kocsi. A szerelő javaslata - tanácstalanság, fűzött blokk beszerzése vagy motor felfúrása eggyel nagyobb méretre. Mi a véleményetek? Amikor én ott voltam a felújítás alatt akkor a kihúzott dugóknál végig néztem a hengereket és semmilyen vállasodást nem éreztem a furatoknál a felső holtponti részeken.
latni kellene a meresi jegyzokogyvet a hengerekrol.... amikor Faterrel motorokat ujitottunk fel a kilencvenes evek kozepen mindig mikrometerrel mertuk a hengert , eldontendo, hogy kell-e furni/cserelni. szoval lehet , hogy nem erezted, de attol meg *** lehet.
masreszrol meg, ha tudta a szerelo, hogy ovalisra van kopva a henger akkor minek rakott bele uj dugot/gyurut.... ugy ertem tudhatta volna, hogy nem lesz jo mert az uj dugo/gyuru az ugye nem ovalis...szoval visszavinni es megcsinaltatni vele gariban. persze ehhez veszekedni kell:(
(egyeszer jartunk ugy, hogy egy elszakadt vezermuszijas motort megcsinaltunk, marmint szelepet csereltunk. viszont erthetetlen modon utana az is ette az olajat, annyira hogy nem lehettett vele menni. a vegen gyurut kellett cserelni es jo lett. mondjuk az egy opel motor volt)
sajnos ezt nehez fotelbol szakerteni...
sok szerencset!
Naplózva
mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12488 Dátum:
2017.07.05 szerda, 17:32:38 »
Idézetet írta: T-modell - 2017.07.04 kedd, 20:06:24
A mai fejlemény...
A motort szétszedte és átnézte a szerelő. A kocsiban ugye eddig az 1-es henger dugattyújának kilukadása miatt nem volt kompresszió. A szerelő javaslatára ki lett cserélve mind a négy dugó és a gyűrűsor. Most a motor eszi az olajat - kb. 20 km-re 1,5 litert. A szerelő szerint most mértek hüvely méreteket és az átlagos kopás mellett a 2-es henger 0,1 mm-rel kopottabb mint a többi - megjegyzi, hogy ovális a kopás. Eddig a 2-es hengerrel semmi gond nem volt és a kompresszió is 13-14 bar volt. A gyűrűk 120 fokos elforgatását állítólag ellenőrizte. A hengerfejet egy megbízható régi szaki újjította fel. össze szerelés után továbbra is füstől a kocsi. A szerelő javaslata - tanácstalanság, fűzött blokk beszerzése vagy motor felfúrása eggyel nagyobb méretre. Mi a véleményetek? Amikor én ott voltam a felújítás alatt akkor a kihúzott dugóknál végig néztem a hengereket és semmilyen vállasodást nem éreztem a furatoknál a felső holtponti részeken.
hát ezt elkúrta nem kicsit!
Miért csináltat meg egy 3-4 kilós javítást a te kontódra, ha kiderül,UTÓLAG, hogy ovális a henger?
Szét volt borítva,az a henger nem 100km alatt kopott oválra,hanem a szétszedés előtt is az volt!
Akkor kellett volna azt mondania, hogy megmértem,ez is gond,és akkor bele sem kezdjünk a felújításba,hanem egyből motorcsere.
Csapj az asztalra,mert különben pecoptad az eddigi költségeket,és ugyan ott tartasz mint eddig!Van egy rakás fhos autód.
Vegyen bele egy mocit 50ért,és szerelje át ingyen.Még akkor sem leszel a pénzednél,mint amennyit beleöltél a szerelő javaslatára.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12489 Dátum:
2017.07.06 csütörtök, 23:24:01 »
Idézetet írta: g6b0r - 2017.07.05 szerda, 11:30:36
latni kellene a meresi jegyzokogyvet a hengerekrol.... amikor Faterrel motorokat ujitottunk fel a kilencvenes evek kozepen mindig mikrometerrel mertuk a hengert , eldontendo, hogy kell-e furni/cserelni. szoval lehet , hogy nem erezted, de attol meg *** lehet.
masreszrol meg, ha tudta a szerelo, hogy ovalisra van kopva a henger akkor minek rakott bele uj dugot/gyurut.... ugy ertem tudhatta volna, hogy nem lesz jo mert az uj dugo/gyuru az ugye nem ovalis...szoval visszavinni es megcsinaltatni vele gariban. persze ehhez veszekedni kell:(
(egyeszer jartunk ugy, hogy egy elszakadt vezermuszijas motort megcsinaltunk, marmint szelepet csereltunk. viszont erthetetlen modon utana az is ette az olajat, annyira hogy nem lehettett vele menni. a vegen gyurut kellett cserelni es jo lett. mondjuk az egy opel motor volt)
sajnos ezt nehez fotelbol szakerteni...
sok szerencset!
Én is azt javasoltam a szerelőmnek, hogy keressen meg egy Fordokat jól ismerő és szerelő szakit.
Csak kiváncsiságból: mikor kell blokkot cserélni vagy furni? Mekkora méret eltérésnél (kopásnál)?
Érdemes bontott fűzött blokkot venni? Mire kell figyelni, hogy megint ne járjak pórul?
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12490 Dátum:
2017.07.06 csütörtök, 23:31:40 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.05 szerda, 17:32:38
hát ezt elkúrta nem kicsit!
Miért csináltat meg egy 3-4 kilós javítást a te kontódra, ha kiderül,UTÓLAG, hogy ovális a henger?
Szét volt borítva,az a henger nem 100km alatt kopott oválra,hanem a szétszedés előtt is az volt!
Akkor kellett volna azt mondania, hogy megmértem,ez is gond,és akkor bele sem kezdjünk a felújításba,hanem egyből motorcsere.
Csapj az asztalra,mert különben pecoptad az eddigi költségeket,és ugyan ott tartasz mint eddig!Van egy rakás fhos autód.
Vegyen bele egy mocit 50ért,és szerelje át ingyen.Még akkor sem leszel a pénzednél,mint amennyit beleöltél a szerelő javaslatára.
Hát tényleg pecoptam... Tudsz valakit akinek lehet ilyen motorja 50 ropi körül és megbízható is?
És még én voltam lelkis azért, hogy spéci olajat rakok a kocsikámba( Eneos 5w-30 5 liter, ebből füstbe ment 1,5 liter a nivó pálca alatt volt) Durrant is az agyam!!
Pedig Sustinát akartam bele, de átgondoltam. Majd a bejáratás után. Oszt lett egy ocskavas belőle. 30-án mentem volna nyaralni a gyerekekkel Gyulára...
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12491 Dátum:
2017.07.07 péntek, 06:52:13 »
Már nem a ladák, skodás, dacia-k korát éljük..... nincs olyan, hogy bejáratás. Egy mai gépmunka elég finom felületet készít.
Egy henger javított motort is lehet rendesen használni javítás után, nemhogy egy fel sem újítottat.
50-ért nincs motor, még rossz sem igen, nemhogy jó.
Ez egy igazi kontár munka volt..........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12492 Dátum:
2017.07.07 péntek, 07:26:58 »
Idézetet írta: T-modell - 2017.07.06 csütörtök, 23:24:01
Én is azt javasoltam a szerelőmnek, hogy keressen meg egy Fordokat jól ismerő és szerelő szakit.
Csak kiváncsiságból: mikor kell blokkot cserélni vagy furni? Mekkora méret eltérésnél (kopásnál)?
Érdemes bontott fűzött blokkot venni? Mire kell figyelni, hogy megint ne járjak pórul?
Henger átmérő: 87.5-87.53mm
"Max out of round": 0.008mm
Itt ezredekről van szó, nem tizedekről.
Gondolom a szerelő azzal se volt tisztában, hogy 3 féle méretű dugattyú lehet a motorban. 1-es, 2-es és 3-as. Ezek fel is vannak tűntetve a magán a dugattyún.
87.5-be 1-es van, 87.53-ban 3-as.
Nagyon bosszantó
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12493 Dátum:
2017.07.07 péntek, 22:10:28 »
Idézetet írta: T-modell - 2017.07.06 csütörtök, 23:24:01
Én is azt javasoltam a szerelőmnek, hogy keressen meg egy Fordokat jól ismerő és szerelő szakit.
Csak kiváncsiságból: mikor kell blokkot cserélni vagy furni? Mekkora méret eltérésnél (kopásnál)?
Érdemes bontott fűzött blokkot venni? Mire kell figyelni, hogy megint ne járjak pórul?
én úgy tudom-lehet, hogy rosszul, de ezeket a hengereket nem lehet felfúrni,mert felületi bevonattal van ellátva,pont mint a főtengely.
ha ez a réteget leköszörülik, vagy eltávolítják,onnantól kezdve nem több mint fémhulladék.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12494 Dátum:
2017.07.07 péntek, 22:12:42 »
Idézetet írta: T-modell - 2017.07.06 csütörtök, 23:31:40
Hát tényleg pecoptam... Tudsz valakit akinek lehet ilyen motorja 50 ropi körül és megbízható is?
És még én voltam lelkis azért, hogy spéci olajat rakok a kocsikámba( Eneos 5w-30 5 liter, ebből füstbe ment 1,5 liter a nivó pálca alatt volt) Durrant is az agyam!!
Pedig Sustinát akartam bele, de átgondoltam. Majd a bejáratás után. Oszt lett egy ocskavas belőle. 30-án mentem volna nyaralni a gyerekekkel Gyulára...
mk2 fórumtárs adatlapját nézd meg.ott van a száma,hívd fel telefonon.nem fórumozik,nála előjegyzés van a bontott motorokra.
De megkérdezheted Motorkraft fórumtársat is privátban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12495 Dátum:
2017.07.07 péntek, 22:23:15 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.07 péntek, 22:12:42
De megkérdezheted Motorkraft fórumtársat is privátban.
nem bont benzinest
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12496 Dátum:
2017.07.07 péntek, 22:49:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.07 péntek, 22:23:15
nem bont benzinest
de ismer olyat aki igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12497 Dátum:
2017.07.07 péntek, 22:53:26 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.07 péntek, 22:49:32
de ismer olyat aki igen.
én is. és?
mk2-nél és alkatresz daninál lehet nagy eséllyel értelmes áron találni.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12498 Dátum:
2017.07.07 péntek, 22:57:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.07 péntek, 22:53:26
én is. és?
mk2-nél és alkatresz daninál lehet nagy eséllyel értelmes áron találni.
óriási a késztetésed újabban ismét,hogy mást megpróbálj kijavítani,hogy te tudod a franyót.nem baj,csak magadból csinálsz bohócot.
Megint ne nekem írj,mert kevésbé érdekel,mint a kérdezőt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12499 Dátum:
2017.07.07 péntek, 22:59:04 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.07 péntek, 22:57:31
óriási a késztetésed újabban ismét,hogy mást megpróbálj kijavítani,hogy te tudod a franyót.nem baj,csak magadból csinálsz bohócot.
Megint ne nekem írj,mert kevésbé érdekel,mint a kérdezőt.
6-8éve nem volt nála benzines autó, az is talán 2.5v6 volt ha jól emlékszem. de persze fel lehet hívni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
243
244
245
246
247
248
249
[
250
]
251
252
253
254
255
256
257
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ