Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661976 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12750 Dátum: 2017.09.01 péntek, 12:49:24 »

Pál.
Kérdezlek,mert azt állítod értesz hozzá. vigyor3

Ha hunyadira hátra tárcsafékrendszert szeretnék tenni a dob helyett,akkor komplett hátsóhidat (is) kell cserélni?

Megelőzvén a választ.

1. Minek?
2: Nem éri meg!
3. Felesleges!
4. Nem lesz jobb a fék!

Ilyen gazdasági bűncselekményt még nem akart elkövetni senki, de mivel más a kerékagy, így komplettó csere minden.


Most, hogy a 2-4 pontban összefoglaltam a lényeget. Így spóroltam neked nem kevés időt és pénzt! Az időt megtarthatod, de a rá szánt pénzből átadhatsz nekem egy szabad szemmel is jól látható részt és még mindig jól jártál!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12751 Dátum: 2017.09.01 péntek, 13:31:04 »

Most már értem , hogy lehet sok hsz.-t  összeszedni.  vigyor3
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12752 Dátum: 2017.09.01 péntek, 13:59:00 »

Szerintem is gáznak tűnik.
Ne az eladóra hallgass, mert minden cigány a maga lovát dicséri. Meg akar élni valamiből.
Kérd el tőlük egy-két ügyfelük számát és őket kérdezd.
Ha adnak számot, oké lehet, ha nem - bármilyen gagyi dumával jönnek - felejtős.
... szerintem ...
De most konkrétan te már csak 100 as oktánszámu üzemanyagot tankolsz, (maxmósün 100) vagy csak egyszer probáltad ki.
Mert gondolom nem ez a probléma hosszabb távú megoldása.
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12753 Dátum: 2017.09.01 péntek, 14:50:01 »

Pál.
Kérdezlek,mert azt állítod értesz hozzá. vigyor3

Ha hunyadira hátra tárcsafékrendszert szeretnék tenni a dob helyett,akkor komplett hátsóhidat (is) kell cserélni?
jó eséllyel főfékmunkahenger és rásegítő is más
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12754 Dátum: 2017.09.01 péntek, 17:05:07 »

Megelőzvén a választ.

1. Minek?
2: Nem éri meg!
3. Felesleges!
4. Nem lesz jobb a fék!

Ilyen gazdasági bűncselekményt még nem akart elkövetni senki, de mivel más a kerékagy, így komplettó csere minden.


Most, hogy a 2-4 pontban összefoglaltam a lényeget. Így spóroltam neked nem kevés időt és pénzt! Az időt megtarthatod, de a rá szánt pénzből átadhatsz nekem egy szabad szemmel is jól látható részt és még mindig jól jártál!  Cool
Tudtam én, hogy lehet rád számítani. vigyor3

1. Csak.Egy kérdés volt.
2. Nyomós érv.
3. Ez már hatásos érv.
4. Ez lett volna a lényege a témának.

Szóval a kérdésre a válasz begyszóval: igen.

Bármikor szívesen adok neked abból a pénzből egy jól látható részt,amit erre szántam.Sőt adok neked 2x annyit is. nyes
Azt viszont még nem tudom, hogy a megmaradt idővel mit kezdjek....

 nyes Wink wave worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12755 Dátum: 2017.09.01 péntek, 17:06:29 »

jó eséllyel főfékmunkahenger és rásegítő is más
...pláne.ennyit simán megért.pár száz felesleges betűt... hehe worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12756 Dátum: 2017.09.01 péntek, 17:07:19 »

Most már értem , hogy lehet sok hsz.-t  összeszedni.  vigyor3
adjak? van pár ezer felesleges....a Pál miatt.... eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #12757 Dátum: 2017.09.01 péntek, 17:56:03 »

Kedves László!
Köszönöm a segítséget!
Ma megnézték még egyszer, hibakód nincs , a vezérlés ,
 előgyújtás beállításához ,ellenőrzéséhez nem értenek.
Ehhez egy komolyabb szervízbe kell majd bevinnem.

Holnap , ha minden jól alakul kapok új motorcraft gyertyákat , jelenleg egy éves  Denso iridiumok vannak benne. 1.3-as hézaggal.
Gyujtótrafó, és kábelek fél évvel ezelőtt cserélve.(NGK)

Ajánlottak 5 ezer forintért egy motorbelső/égéstér tisztítást. Levegőszűrőt leveszik és ott járó motornál befújnak valami  spec folyadékot ami oldja a lerakódásokat.
Azt állítják , hogy opeleknél rendszeresen alkalmazzák és nincs káros mellékhatása. (pl.katalizátor)
Egy óra alatt kész, nem kell a motort bontani a mocsok eltávolításához.
Érdekes....

 

Próbálunk segíteni, de valamilyen konkrét válasz nem igen érkezett a megoldásra, találgatni tudunk.
Tehát hibakód nincs, szerintem a vezérlés is rendben van, az előgyújtás nem állítódott el, az előgyújtási fok is megfelelőnek tűnik amiket írtál.  Amit lehetne először megpróbálni: a kopogásérzékelő csatiját kontakt miatt megvizsgálni, a kopogásérzékelőt kivenni, tisztitani, a gyertyákat kiszerelés után szemrevételezni, magam részéről az 1,3 hézagot soknak tartom, beállitani 1,1-re , ( az enyém így van beállítva és hiba nélkül megy) és kipróbálni.  A kopogásos égést bizonyos fordulatszámon gyújtáskimaradás okozza amely más tartományban nem jelentkezik.  Továbbá a koksz eltávolitásával kaocsolatban a jelenlegi módszerekről nem sokat hallani, anno szivómotoroknál petróleumot használtunk ami megoldotta a motor szétbontása nélkül. Még valahol olvastam etanolról, hogy próbálkoztak vele.
https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/4.6.pdf
Ezt is érdemes elolvasni.

Egyenlőre ennyi.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #12758 Dátum: 2017.09.01 péntek, 19:32:48 »

 

Próbálunk segíteni, de valamilyen konkrét válasz nem igen érkezett a megoldásra, találgatni tudunk.
Tehát hibakód nincs, szerintem a vezérlés is rendben van, az előgyújtás nem állítódott el, az előgyújtási fok is megfelelőnek tűnik amiket írtál.  Amit lehetne először megpróbálni: a kopogásérzékelő csatiját kontakt miatt megvizsgálni, a kopogásérzékelőt kivenni, tisztitani, a gyertyákat kiszerelés után szemrevételezni, magam részéről az 1,3 hézagot soknak tartom, beállitani 1,1-re , ( az enyém így van beállítva és hiba nélkül megy) és kipróbálni.  A kopogásos égést bizonyos fordulatszámon gyújtáskimaradás okozza amely más tartományban nem jelentkezik.  Továbbá a koksz eltávolitásával kaocsolatban a jelenlegi módszerekről nem sokat hallani, anno szivómotoroknál petróleumot használtunk ami megoldotta a motor szétbontása nélkül. Még valahol olvastam etanolról, hogy próbálkoztak vele.
https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/4.6.pdf
Ezt is érdemes elolvasni.

Egyenlőre ennyi.

Üdv: László


Én tegnap kicseréltem a kopogásérzékelőt, de továbbra is megmaradt a hiba.  Huh?
Ma reggel a hűvös időben mentem vele, minimálisan, de cirimpolt. Ahogy emelkedett a külső hőmérséklet, egyre erősebben.

Félre álltam, lehúztam az EGR csatlakozóját. Azóta nem csörög.  wow1
Mivel nagyjából 3000 km-t mentem motorgenerál óta, állíthatom, hogy nem nagyon van még benne semmiféle lerakódás, stb
Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12759 Dátum: 2017.09.01 péntek, 20:29:28 »

Én tegnap kicseréltem a kopogásérzékelőt, de továbbra is megmaradt a hiba.  Huh?
Ma reggel a hűvös időben mentem vele, minimálisan, de cirimpolt. Ahogy emelkedett a külső hőmérséklet, egyre erősebben.

Félre álltam, lehúztam az EGR csatlakozóját. Azóta nem csörög.  wow1
Mivel nagyjából 3000 km-t mentem motorgenerál óta, állíthatom, hogy nem nagyon van még benne semmiféle lerakódás, stb
Sziasztok!
Az érzékelő a szívósor alatt van, az olajhűtő felett? Ha igen, le kellett venned a szívósort az érzékelő cseréjéhez? Lehet, hogy az egr kiiktatásával csökkentetted a keverék hőmérsékletét, ezért nincs öngyulladásod.

Négy napja nem ültem kocsiban, sok a munkám itthon, ezért nincs időm foglalkozni az átkozott csörgéssel.
De holnap megyek tankolni , és remélem a százas benzin hoz majd valami változást.
Az ígért motorcraft gyergyákat persze nem hozták, így ez a projekt is csúszni fog sajnos.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 20:39:02 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #12760 Dátum: 2017.09.01 péntek, 20:37:51 »


Az érzékelő a szívósor alatt van, az olajhűtő felett? Ha igen, le kellett venned a szívósort az érzékelő cseréjéhez?


Igen, a szívósor alatt van, de az nem olajhűtő, hanem a kartergáz kivezető olajszeparátora. Smiley
Bizony, le kellett bontanom a szívósort, hogy ki tudjam cserélni feleslegesen  eplus2
Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12761 Dátum: 2017.09.01 péntek, 20:48:38 »

Igen, a szívósor alatt van, de az nem olajhűtő, hanem a kartergáz kivezető olajszeparátora. Smiley
Bizony, le kellett bontanom a szívósort, hogy ki tudjam cserélni feleslegesen  eplus2
vigyor3
Ja igen emlékszem, egy műanyag dekli. És ahogy néztem pont fölötte van a jeladó, csak ugye inkább megkérdezem egy hozzá jobban értőtől, biztos ami biztos.
Én nem igazán szeretném levenni a szívósort még egyszer, inkább majd kiméretem az érzékelőt mielőtt hozzányulnék. Valahol olvastam van erre is lehetőség.

Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12762 Dátum: 2017.09.01 péntek, 20:54:55 »

Igen, a szívósor alatt van, de az nem olajhűtő, hanem a kartergáz kivezető olajszeparátora. Smiley
Bizony, le kellett bontanom a szívósort, hogy ki tudjam cserélni feleslegesen  eplus2
Találtam egy érdekes videót, ebben a gyártó azt állítja, hogy a nem megfelelő nyomatékkal meghúzott gyertya is okozhat kopogásos égést.....

https://www.youtube.com/watch?v=Uv_ij7fOGuI
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 21:11:34 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12763 Dátum: 2017.09.01 péntek, 21:01:20 »

Találtam egy érdekes videót, ebben a gyártó azt állítja, hogy a nem megfelelő nyomatékkal meghúzott gyertya is okozhat kopogásos égést.....

https://www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=%23&ved=0ahUKEwiKxJLJyYTWAhWkDpoKHTQQAz4Qxa8BCBowAA&usg=AFQjCNF1sHlk2z9QIx28jtvfnGP_UlkifA



 nyes

Sőt, előfordul az is, hogy ha bal kézzel rakom fel a gyertyakábelt, akkor többet fogyaszt, mintha jobb kézzel tenném fel.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 21:04:05 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12764 Dátum: 2017.09.02 szombat, 10:12:52 »

Találtam egy érdekes videót, ebben a gyártó azt állítja, hogy a nem megfelelő nyomatékkal meghúzott gyertya is okozhat kopogásos égést.....

https://www.youtube.com/watch?v=Uv_ij7fOGuI
egy félig betekert gyertyával el tudom képzleni, amikor nem oda esik a szikra, mint ahova tervezték. de hogy egy gyertya 20 vagy 25nm-rel van lehúzva, attól nem fog kopogni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12765 Dátum: 2017.09.02 szombat, 10:33:33 »

egy félig betekert gyertyával el tudom képzleni, amikor nem oda esik a szikra, mint ahova tervezték. de hogy egy gyertya 20 vagy 25nm-rel van lehúzva, attól nem fog kopogni

Főleg, hogy ennél a motornál kúpos a gyertya.
Vagyis ennyire sem kell meghúzni. Betekered plusz 15°.
Ami talán 10-15 Nm, kb.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.02 szombat, 10:35:56 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12766 Dátum: 2017.09.02 szombat, 12:54:42 »

Főleg, hogy ennél a motornál kúpos a gyertya.
Vagyis ennyire sem kell meghúzni. Betekered plusz 15°.
Ami talán 10-15 Nm, kb.
hasraütés szerű volt a 2 szám eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #12767 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 07:49:21 »

Sziasztok! Mitől lehet az, hogy  tolatásnál, ha üzemmeleg a motor, le akar fulladni a kocsi?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #12768 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 09:43:20 »

Hello Mesterek!
Kinéz nekem egy hf tömítés csere...
Milyen alkatreszek kellenek az alábbiakon kívül: hf tömítés, kipufogó leömlő töm., szelepfedél töm.
Hengerfej csavarrok cserélendők?
Mekkora nyomatékkal kell meghúzni őket?
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12769 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 09:55:13 »

Sziasztok! Mitől lehet az, hogy  tolatásnál, ha üzemmeleg a motor, le akar fulladni a kocsi?

Adj nagyobb gázt, mintha előre mennél.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12770 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 12:17:17 »

Adj nagyobb gázt, mintha előre mennél.....
Erre is tudod a választ, elképesztő   vigyor3
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #12771 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 13:16:49 »

Adj nagyobb gázt, mintha előre mennél.....

Na, most komolyan... vigyor3
Amúgy tényleg szokott segíteni ez a megoldás, de úgy gondolom, azért ez nem feltétlen normális dolog.
Vagy igen?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #12772 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 13:31:55 »

Hello Mesterek!
Kinéz nekem egy hf tömítés csere...
Milyen alkatreszek kellenek az alábbiakon kívül: hf tömítés, kipufogó leömlő töm., szelepfedél töm.
Hengerfej csavarrok cserélendők?
Mekkora nyomatékkal kell meghúzni őket?
Illetve tudtok Győr környékén (+50km nem gond) valakit aki meg tudja csinálni a hengerfej tömítés cserét?
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12773 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 14:23:19 »

Illetve tudtok Győr környékén (+50km nem gond) valakit aki meg tudja csinálni a hengerfej tömítés cserét?
Ervint keresd Súron.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #12774 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 15:01:49 »

Ervint keresd Súron.
Köszönöm!
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #12775 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 17:21:19 »

Találtam egy érdekes videót, ebben a gyártó azt állítja, hogy a nem megfelelő nyomatékkal meghúzott gyertya is okozhat kopogásos égést.....

https://www.youtube.com/watch?v=Uv_ij7fOGuI

Ez le is van írva. Csak mint érdekesség.

http://dl650.info/database/knowledgebase/39-gyertya?start=5

Üdv: László

Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12776 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 20:42:17 »

Ez le is van írva. Csak mint érdekesség.

http://dl650.info/database/knowledgebase/39-gyertya?start=5

Üdv: László



Ez valami szentírás?  fejvakaras
Ne haragudj, ha kételkedem benne....de elég furán hangzik. Cool

Amíg nincs hiteles bizonyítása ennek, addig ez egy jól hangzó bullshit! Mint a HHO generátorokhoz mellékelt tudományos(nak tűnő) magyarázat.  eplus2
A gyertya a meneteknél érintkezik a legnagyobb felületen a hengerfejjel. Ha megfelelő hőmérsékletű (a motorba a gyártó által előírt fajta) gyújtógyertya van beszerelve, akkor az nem melegszik túl!
Illetve ha szegény keverékkel jár a motor, akkor melegedhet fel jobban. (nem túl, jobban) De akkor ugye nem a gyertya meghúzása miatt melegszik túl a gyertya, hanem a szegény keverék miatt, ami önmagában lehet ok a csörgére/kopogásos égésre.

Lézeres hőmérővel ha megmérném a gyertyát amikor 15Nm-el vagy 25Nm-el van meghúzva, szerintem még különbséget sem mérnék, nemhogy emiatt kopogásos égés lenne.  wave

ui: Elég sok gyertyát kicsavartam már és sok volt köztük, amit szinte meg sem kellett lazítani!  Gyakorlatilag kb. annyira volt meghúzva, mintha ujjheggyel csavarnám a T gyertyakulcsot ütközésig.
    Természetesen egyik ilyen motor sem csörgött előtte és a gyertyák sem izzottak.  vigyor3

 
A kopogásos/csörgő égés egy dologban lehet gyertyához köze, ha nem megfelelő hőfokú. (nem a motorhoz való)


 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
PGyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3



E-mail
« Új hozzászólás #12777 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 09:52:29 »

Kedves autós társak!
A segítségeteket szeretném kérni!!!

Egy hónapja vettem egy mk3 1.8 SCI mondeót. Hazaautóztam vele 150km-t probléma nélkül. 2nap múlva, amikor újból használtam volna, reggel csak 5.re indult. Hívtam a tulajt, hogy mi lehet. Azt mondta hogy ¼ tank alatt ne járjak vele, mert nehezen indul.( köszi). Tank 1/4- és 0 között. Ok, tankoltam. 4 nap múlva (kb. 20 km összesen, max 3-4 km egyben) egy nagyobb gázadás közben a kocsi megtorpant. Erre próbálgattam nagyobb gázokkal a gépet és intenzív torpanás volt a válasz, szinte megállt, üzemanyag hiányos állapot tünetet produkálva.-tank ¼ felett(csak 5000 tankoltam előtte).  Félreálltam, motortér kinyit benzinszag nincs, semmi gyanús, alánéz -semmi. Elindulok, ¼ gáz, 1-2 fokozat -nagyobb gáz torpan. 40nel döcögve kb. 600 m ahol újra félre tudok állni. Megint megnéz –semmi, alapjárat teljesen stabil! Próba –elindul 1-2 fokozat ½-3/4 gáz- kettesben 3000-3500 fordulat elérése után  2-3 másodperc torpanás(motorfék.)kis gázzal 40-50-ig felgyorsul majd majd kb. 80-100 méter után lelassul. Alapjárat -torpanás közben kinyomott kuplunggal- van, nem áll le, de kb 5 perc próba után autó teljesen megáll. Nem is indul. Tank ¼ felett picivel. Séta –benzinkút 5 lityi beönt –simán indul (kb.15perc állás). VISZONT!! Tanksapka levételkor nagyot szusszant!!! Próba - elindul 1-2 fokozat ½-3/4 gáz- kettesben 3000-3500 fordulat elérése után  2-3 másodperc torpanás(motorfék.)kis gázzal 40-50-ig felgyorsul majd majd kb. 80-100 méter után lelassul –mint elötte. Egyszer 4500ig elforog egy rángatást követően kettesben majd kb. 5 másodperc torpanás, gázpedálra nem reagál kb. 30-ra lelassul majd csurogva megy. Kb. 5-10 perc „teszt” után megint megáll nem indul. Félretol- proba vége, nehogy nagyobb bajt csináljak- trélert hív. Tréler kb. 2 óra múlva jön–kocsi vigan indul, trélerre feláll.  Hazavisz- trélerről simán leáll semmi gond.
Előző tulaj hívom, közli üzemanyagszűrő nagyon rég volt cserélve. Mivel tünet alapján ez is lehetne- szűrő csere. Kicsit szívás mert SCI motoron 3 csöves a szűrő, csak gyárit tudtam beszerezni,(22 ezer) pedig sok helyen voltam. Szűrő csere, próba- intenzív padlógáz -autó hibátlan(kb 2-3 km). VIDÁMSÁG!!! 3 nap használat kis távokon (max 3-4 km) autó jó. 4. nap kb. 10 km után kocsi előzésnél nagyobb gázra megtorpan. mögöttem jönnek, szemből messze jönnek – busz mellettem -ijedtség –lassú előzés -félreállás –lenyugvás. Teszt üzem- nagyobb gázadás közben kocsi torpan- mint előtte. Tankolás még 15 liter -tank kb. ¾. Tank ismét nagyot szusszan tanksapka levételekor. Kb. még 1,5 km megyek vele a célig a forgalom miatt is meg a kocsi miatt is kb. 40-50el kis gázzal. Nem torpant ez alatt. Célnál intenzív gázos próba -intenzív torpanás. Kocsit leállít. Most pihen.

Pár információ még-

A kocsi állt kb. 2-3 hónapot mielőtt megvettem.
Előző tulaj külföldre járt vele (1000km) neki nem produkálta ezt. (ezt elhiszem neki-nem részletezem most)
A hibát a gép nagy melegben és kb. 5 km autózás után produkálta.(valami megmelegszik benne??)
A tanksapka mindig nagyot szusszan levételkor.
Motorkontroll lámpa nem világit, diagnosztikán volt a kocsi megvétel után a légzsák problémám miatt, a hibatárolókban semmi nem volt.
Egyébként minden rendben van rajta, 1 km alatt üzemmeleg, stabilan függőben a vízhőmérő, a fagyálló tiszta benne nem olajos, könnyen indul hidegen-melegen(1/4 tank felett ) jól megy.


Tervem:
-megyek vele próbaköröket intenziv gázzal, hogy hány km-től csinálja a problémát.

-üzemanyag nyomás mérés( a ¼ tank alatti problémás indítás miatt is)
-tank szellőzés ellenörzés( nagyot szusszan tanksapka levételkor)

-ha nem ezek + másnak sincs konkrét ötlete akkor teljes motordiagnosztika.


Én úgy gondolom az üzemanyagrendszer gubancos, (jelenleg a tankszellőzésre gondolok), de sajnos több hiba is lehet, akár még elektromos is, vagy szivócső vákuum vagy…….

Ha valakinek van épkézláb ötlete vagy találkozott ilyen problémával, megköszönném ha segítene. (nem szeretnék potyára üzemanyag-szivattyút (150ezer állítólag-SCI !) meg minden szenzort cserélni)

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv:
Gyula
Naplózva

MK3 1.8 SCI 2006'
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #12778 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 15:25:46 »

Én tegnap kicseréltem a kopogásérzékelőt, de továbbra is megmaradt a hiba.  Huh?
Ma reggel a hűvös időben mentem vele, minimálisan, de cirimpolt. Ahogy emelkedett a külső hőmérséklet, egyre erősebben.

Félre álltam, lehúztam az EGR csatlakozóját. Azóta nem csörög.  wow1
Mivel nagyjából 3000 km-t mentem motorgenerál óta, állíthatom, hogy nem nagyon van még benne semmiféle lerakódás, stb

HI

Ellenőriztesd le a vezérlést,ott,ahol használnak is ilyet : http://tomnerszerszam.hu/spd/T886373/VEZERLES-ROGZITO-KLT-FORD-MG50375

Ugyanilyen papucsban jártam,motor gyűrűzés után ,minél melegebb volt az idő,és hegymenetben főleg,hirtelen gázra becsörrent,mint anno a trabi,ha túl nagy volt az előgyújtás. Finomabban nem lehetett vele gyorsítani,mert himbalimbázott,mintha egy futó rángatná.

Üdv
Naplózva
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #12779 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 15:38:49 »

HI

Ellenőriztesd le a vezérlést,ott,ahol használnak is ilyet : http://tomnerszerszam.hu/spd/T886373/VEZERLES-ROGZITO-KLT-FORD-MG50375

Ugyanilyen papucsban jártam,motor gyűrűzés után ,minél melegebb volt az idő,és hegymenetben főleg,hirtelen gázra becsörrent,mint anno a trabi,ha túl nagy volt az előgyújtás. Finomabban nem lehetett vele gyorsítani,mert himbalimbázott,mintha egy futó rángatná.

Üdv

Köszi a tippet, magam raktam össze hasonlóval a vezérlést, meg az egész motort  Wink
De közben megoldódott a csörgésem oka. Az EGR léptetőmotorja csörög  falbav
Próbára ugye lehúztam a csatit róla, csörgés megszűnt.
Visszadugtam, megint csörgött. Ekkor leszedtem az EGR tetejét, fogtam kézben, miközben járó motornál gárföccsöket adtam neki.
Elég vadul vezérli a PCM a léptető motort, remeg az egész.
Elindultam így, szétbontott EGR-el, és ugyan úgy csörgött.
Szétkaptam a léptetőmotoros részt. Az miatt tud csörögni, hogy a forgórész felfelé eső vége csapágygolyón forog, alul csapágyazott. A lezáró aljén egy rugótányár nyomja befelé a csapágynál a forgürészt, ami lefelé le tud rázkódni, és a golyó szabad életet él. Miközben a forgórész a kívént EGR visszavezetés függvényében oda vissza forog, az egész fel-le is tud járni, a golyóval pedig veri a házat.  

« Utoljára szerkesztve: 2017.09.04 hétfő, 15:44:43 írta Freestyle » Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #12780 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 16:28:41 »

Ez valami szentírás?  fejvakaras
Ne haragudj, ha kételkedem benne....de elég furán hangzik. Cool

Amíg nincs hiteles bizonyítása ennek, addig ez egy jól hangzó bullshit! Mint a HHO generátorokhoz mellékelt tudományos(nak tűnő) magyarázat.  eplus2
A gyertya a meneteknél érintkezik a legnagyobb felületen a hengerfejjel. Ha megfelelő hőmérsékletű (a motorba a gyártó által előírt fajta) gyújtógyertya van beszerelve, akkor az nem melegszik túl!
Illetve ha szegény keverékkel jár a motor, akkor melegedhet fel jobban. (nem túl, jobban) De akkor ugye nem a gyertya meghúzása miatt melegszik túl a gyertya, hanem a szegény keverék miatt, ami önmagában lehet ok a csörgére/kopogásos égésre.

Lézeres hőmérővel ha megmérném a gyertyát amikor 15Nm-el vagy 25Nm-el van meghúzva, szerintem még különbséget sem mérnék, nemhogy emiatt kopogásos égés lenne.  wave

ui: Elég sok gyertyát kicsavartam már és sok volt köztük, amit szinte meg sem kellett lazítani!  Gyakorlatilag kb. annyira volt meghúzva, mintha ujjheggyel csavarnám a T gyertyakulcsot ütközésig.
    Természetesen egyik ilyen motor sem csörgött előtte és a gyertyák sem izzottak.  vigyor3

 
A kopogásos/csörgő égés egy dologban lehet gyertyához köze, ha nem megfelelő hőfokú. (nem a motorhoz való)


 wave

Teljes mértékben egyetértek a leírtakkal, amit a cikkben írtak egy nagy hülyeség, a többi része még elmegy. Legfeljebb ha kézzel betekered a gyertyát lötyögősre, de nem lenne ideje fel sem melegedni mert a gyertya kirepülne rövid idő alatt a hengerfej menetével együtt a motor működése közben. Hát van ilyen cikk ami szakmailag nem fedi a valóságot. Csak kíváncsi voltam ki hogyan reagál.

Üdv: László

Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12781 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 16:53:54 »

Teljes mértékben egyetértek a leírtakkal, amit a cikkben írtak egy nagy hülyeség, a többi része még elmegy. Legfeljebb ha kézzel betekered a gyertyát lötyögősre, de nem lenne ideje fel sem melegedni mert a gyertya kirepülne rövid idő alatt a hengerfej menetével együtt a motor működése közben. Hát van ilyen cikk ami szakmailag nem fedi a valóságot. Csak kíváncsi voltam ki hogyan reagál.

Üdv: László



 Cheesy   Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12782 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 22:52:06 »

adjak? van pár ezer felesleges....a Pál miatt.... eplus2 eplus2
Grin
Sziasztok!
Újabb fejlemény:
Ötven kilométert tettem meg V power 100-as üzemanyaggal, kopogás megszűnt. De most járjak 400ft-os benzinnel?
Márka szervizes szerint rossz minőségű benzint tankoltam, cseréljek benzinszűrőt
és vegyek injektor tisztító adalékot.  Roll Eyes
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12783 Dátum: 2017.09.05 kedd, 07:19:58 »

Grin
Sziasztok!
Újabb fejlemény:
Ötven kilométert tettem meg V power 100-as üzemanyaggal, kopogás megszűnt. De most járjak 400ft-os benzinnel?
Márka szervizes szerint rossz minőségű benzint tankoltam, cseréljek benzinszűrőt
és vegyek injektor tisztító adalékot.  Roll Eyes

Igen, feltehetően valahol tényleg rossz minőségű benzint tankoltál.
Nem kell benzinszűrőt cserélned és az injektor tisztító is felesleges, de próbálj meg máshol tankolni ezután. Aztán kiderül....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #12784 Dátum: 2017.09.05 kedd, 08:03:47 »


 De most járjak 400ft-os benzinnel?


Nyugodtan járhatsz vele, nem fog többe kerülni.
Az esetek 90%-ában ezt tankolom és szinte méterre ugyanannyit lehet vele menni.
Vagyis amennyivel többe kerül, annyival kevesebbet fogyaszt belőle az autó.
Ráadásként erősebb is, jobban is kíméli a motort.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12785 Dátum: 2017.09.05 kedd, 10:06:25 »

Igen, feltehetően valahol tényleg rossz minőségű benzint tankoltál.
Nem kell benzinszűrőt cserélned és az injektor tisztító is felesleges, de próbálj meg máshol tankolni ezután. Aztán kiderül....
Mindig egy kúton tankoltam Sh..ll....A százast is ott tettem bele.  vigyor3 De sokan azt mondják teljesen mindegy melyik kutat választod  , mert mindenhová a mol szállít.
Csak az adalékokban lehet eltérés.
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12786 Dátum: 2017.09.05 kedd, 10:22:18 »

Nyugodtan járhatsz vele, nem fog többe kerülni.
Az esetek 90%-ában ezt tankolom és szinte méterre ugyanannyit lehet vele menni.
Vagyis amennyivel többe kerül, annyival kevesebbet fogyaszt belőle az autó.
Ráadásként erősebb is, jobban is kíméli a motort.
Szétnéztem kicsit, rengeteg cikket találni, sok fórum foglalkozik a témával. Megoszlanak a vélemények, és köztük előfordulnak az enyémhez hasonló esetek is:
http://www.carstyling.hu/kozosseg/blog/vw-be-100-as-benzint-825
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12787 Dátum: 2017.09.05 kedd, 11:03:02 »

Mindig egy kúton tankoltam Sh..ll....A százast is ott tettem bele.  vigyor3 De sokan azt mondják teljesen mindegy melyik kutat választod  , mert mindenhová a mol szállít.
Csak az adalékokban lehet eltérés.

A kagylós szhar..... Hiába a mol szállít, más a recept.
Elkerülném a kagylóst. Én szentendrei lukoilnál tankolok már 6 éve az esetek 99%-ban. Semmi gond, mellesleg Top benzin alapáron.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12788 Dátum: 2017.09.05 kedd, 11:17:13 »

Abban tényleg van valami, hogy a 400Ft-os V-Power vagy Maxxmotion üzemanyagokkal kb. ugyanannyira jövök ki a végén a megtett kilométer és az ár arányában mintha sima 95-öst raknék bele? Nekem ez kicsit sántít, mert akkor mindenki a drágábbat rakná bele mivel ugye azok elvileg "motorkímélőbb" üzemanyagok. 100km-en kb. 1 litert megspórolnék a drágább üzemanyaggal? Ez lehetséges?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12789 Dátum: 2017.09.05 kedd, 12:25:08 »

Abban tényleg van valami, hogy a 400Ft-os V-Power vagy Maxxmotion üzemanyagokkal kb. ugyanannyira jövök ki a végén a megtett kilométer és az ár arányában mintha sima 95-öst raknék bele? Nekem ez kicsit sántít, mert akkor mindenki a drágábbat rakná bele mivel ugye azok elvileg "motorkímélőbb" üzemanyagok. 100km-en kb. 1 litert megspórolnék a drágább üzemanyaggal? Ez lehetséges?

Szerintem.

Nem.

Szerintem.


Miért enne kevesebbet belőle?  zavart2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #12790 Dátum: 2017.09.05 kedd, 12:57:54 »

Nyugodtan járhatsz vele, nem fog többe kerülni.
Az esetek 90%-ában ezt tankolom és szinte méterre ugyanannyit lehet vele menni.
Vagyis amennyivel többe kerül, annyival kevesebbet fogyaszt belőle az autó.

Ráadásként erősebb is, jobban is kíméli a motort.

Csak szerintem üti egymást a két állítás?  eplus2
Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #12791 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:04:42 »

Abban tényleg van valami, hogy a 400Ft-os V-Power vagy Maxxmotion üzemanyagokkal kb. ugyanannyira jövök ki a végén a megtett kilométer és az ár arányában mintha sima 95-öst raknék bele? Nekem ez kicsit sántít, mert akkor mindenki a drágábbat rakná bele mivel ugye azok elvileg "motorkímélőbb" üzemanyagok. 100km-en kb. 1 litert megspórolnék a drágább üzemanyaggal? Ez lehetséges?

Azért nem fogja mindenki a drágábbat tankolni, mert alapvetően korlátoltan gondolkoznak az emberek és azt nézik, hol a legolcsóbb.
Így kerül a kocsikba az Auchan-os sz@r is.
Az OMV 100-as NEM MOL benzin.
tiszta Schwechat-i, amit tartályvagonokkal szállítanak ide. Ettől (is) drágább.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #12792 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:05:30 »

Csak szerintem üti egymást a két állítás?  eplus2


Miért?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #12793 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:11:58 »

Miért?

Ha drágább, és méterre ugyan annyit mész vele, mint a normállal, akkor ugyan annyit fogyaszt belőle.
Akkor hogyan fogyaszt belőle kevesebbet?
Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12794 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:24:30 »


Csak az adalékokban lehet eltérés.

Miden levesben viz van..mégis a hozzávalók adják a lényegét.Attól függ ehetetlen vagy  eljen  vigyor3
Szóval az adalék a lényeg.

A jobb benzinnel mindig többet megy az autó (hatótáv).
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12795 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:29:00 »

Szerintem.

Nem.

Szerintem.


Miért enne kevesebbet belőle?  zavart2

Én MOL párti vagyok, de csak ésszel. 100-asat csak 1x tankoltam bele (s fogok kb 3-4 havonta) kis tisztítás gyanánt. Amúgy adom, hogy kicsit jobb a fogyasztása minőségibb benzinnel. Nekem úgy -5, -8% akkor a fogyasztás. (a gagyikhoz kénest)
Ezért a MOL most már új 95-ösét nyomatom bele, így is jobb mint a GP, és társai voltak.
Nagy humbuk nincs, azért ha 20%-al többe kerül ne hidd, hogy visszahozza az árát fogyasztásban, de az is biztos, hogy nem csak arra van hatással a jobb üzemanyag.
Úgyhogy megéri egy jobb (pl MOL, OMW, LUKOIL) cégnél alapot (95) tankolni, mint olcsóbbat.

(kormolósokra meg tuti hatványozottabban igaz ez)
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12796 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:45:12 »

Miden levesben viz van..mégis a hozzávalók adják a lényegét.Attól függ ehetetlen vagy  eljen  vigyor3
Szóval az adalék a lényeg.

A jobb benzinnel mindig többet megy az autó (hatótáv).


Miért is?
Abból is 1 liter az 1 liter.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #12797 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:57:44 »

Én csak 100-ast tankolok, annyi különbséget érzek, hogy 95 benzinnel 5000 felett durvább a hangja, mint 100 benzinnel. Az én fülemnek ronda, ordítós. Használtam injektor tisztítót párszor, valószínűleg valamilyen gázolaj/petróleum származék, mert akkor 3000 felett lehetett hallani csörgést, kellett két tankolás, hogy elmúljon.
Én úgy érzem, hogy 100-as benzinnel finomabban jár. Régebben MOL-nál tankoltam, most a Shell racing 100-ast tankolom. Mint, ha talán jobb volna.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12798 Dátum: 2017.09.05 kedd, 14:04:30 »

Csak lesek itt a nagy 100-akon meg racingeken  wow1 . Világ életemben 95-öst tankoltam azt jól van. Soha nem volt semmi bajom benzin miatt. Nem kell a szomszéd viskóbol venni fű alatt kólás üvegből, meg ilyenek.  hehe hehe hehe
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12799 Dátum: 2017.09.05 kedd, 14:12:02 »


Miért is?
Abból is 1 liter az 1 liter.

Mindegy....
Más.

Ird már le szakmailag a fiúknak ( a 100-as racingosoknak) miért jó nekik a 100-as benzin  eplus2
Hétköznapi nons-top használatra.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.