Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
249
250
251
252
253
254
255
[
256
]
257
258
259
260
261
262
263
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4661974 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12750 Dátum:
2017.09.01 péntek, 12:49:24 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.01 péntek, 12:40:34
Pál.
Kérdezlek,mert azt állítod értesz hozzá.
Ha hunyadira hátra tárcsafékrendszert szeretnék tenni a dob helyett,akkor komplett hátsóhidat (is) kell cserélni?
Megelőzvén a választ.
1. Minek?
2: Nem éri meg!
3. Felesleges!
4. Nem lesz jobb a fék!
Ilyen gazdasági bűncselekményt még nem akart elkövetni senki, de mivel más a kerékagy, így komplettó csere minden.
Most, hogy a 2-4 pontban összefoglaltam a lényeget. Így spóroltam neked nem kevés időt és pénzt! Az időt megtarthatod, de a rá szánt pénzből átadhatsz nekem egy szabad szemmel is jól látható részt és még mindig jól jártál!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12751 Dátum:
2017.09.01 péntek, 13:31:04 »
Most már értem , hogy lehet sok hsz.-t összeszedni.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12752 Dátum:
2017.09.01 péntek, 13:59:00 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.09.01 péntek, 08:13:14
Szerintem is gáznak tűnik.
Ne az eladóra hallgass, mert minden cigány a maga lovát dicséri. Meg akar élni valamiből.
Kérd el tőlük egy-két ügyfelük számát és őket kérdezd.
Ha adnak számot, oké lehet, ha nem - bármilyen gagyi dumával jönnek - felejtős.
... szerintem ...
De most konkrétan te már csak 100 as oktánszámu üzemanyagot tankolsz, (maxmósün 100) vagy csak egyszer probáltad ki.
Mert gondolom nem ez a probléma hosszabb távú megoldása.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12753 Dátum:
2017.09.01 péntek, 14:50:01 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.01 péntek, 12:40:34
Pál.
Kérdezlek,mert azt állítod értesz hozzá.
Ha hunyadira hátra tárcsafékrendszert szeretnék tenni a dob helyett,akkor komplett hátsóhidat (is) kell cserélni?
jó eséllyel főfékmunkahenger és rásegítő is más
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12754 Dátum:
2017.09.01 péntek, 17:05:07 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 12:49:24
Megelőzvén a választ.
1. Minek?
2: Nem éri meg!
3. Felesleges!
4. Nem lesz jobb a fék!
Ilyen gazdasági bűncselekményt még nem akart elkövetni senki, de mivel más a kerékagy, így komplettó csere minden.
Most, hogy a 2-4 pontban összefoglaltam a lényeget. Így spóroltam neked nem kevés időt és pénzt! Az időt megtarthatod, de a rá szánt pénzből átadhatsz nekem egy szabad szemmel is jól látható részt és még mindig jól jártál!
Tudtam én, hogy lehet rád számítani.
1. Csak.Egy kérdés volt.
2. Nyomós érv.
3. Ez már hatásos érv.
4. Ez lett volna a lényege a témának.
Szóval a kérdésre a válasz begyszóval: igen.
Bármikor szívesen adok neked abból a pénzből egy jól látható részt,amit erre szántam.Sőt adok neked 2x annyit is.
Azt viszont még nem tudom, hogy a megmaradt idővel mit kezdjek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12755 Dátum:
2017.09.01 péntek, 17:06:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.01 péntek, 14:50:01
jó eséllyel főfékmunkahenger és rásegítő is más
...pláne.ennyit simán megért.pár száz felesleges betűt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12756 Dátum:
2017.09.01 péntek, 17:07:19 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.01 péntek, 13:31:04
Most már értem , hogy lehet sok hsz.-t összeszedni.
adjak? van pár ezer felesleges....a Pál miatt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12757 Dátum:
2017.09.01 péntek, 17:56:03 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.08.31 csütörtök, 20:41:21
Kedves László!
Köszönöm a segítséget!
Ma megnézték még egyszer, hibakód nincs , a vezérlés ,
előgyújtás beállításához ,ellenőrzéséhez nem értenek.
Ehhez egy komolyabb szervízbe kell majd bevinnem.
Holnap , ha minden jól alakul kapok új motorcraft gyertyákat , jelenleg egy éves Denso iridiumok vannak benne. 1.3-as hézaggal.
Gyujtótrafó, és kábelek fél évvel ezelőtt cserélve.(NGK)
Ajánlottak 5 ezer forintért egy motorbelső/égéstér tisztítást. Levegőszűrőt leveszik és ott járó motornál befújnak valami spec folyadékot ami oldja a lerakódásokat.
Azt állítják , hogy opeleknél rendszeresen alkalmazzák és nincs káros mellékhatása. (pl.katalizátor)
Egy óra alatt kész, nem kell a motort bontani a mocsok eltávolításához.
Érdekes....
Próbálunk segíteni, de valamilyen konkrét válasz nem igen érkezett a megoldásra, találgatni tudunk.
Tehát hibakód nincs, szerintem a vezérlés is rendben van, az előgyújtás nem állítódott el, az előgyújtási fok is megfelelőnek tűnik amiket írtál. Amit lehetne először megpróbálni: a kopogásérzékelő csatiját kontakt miatt megvizsgálni, a kopogásérzékelőt kivenni, tisztitani, a gyertyákat kiszerelés után szemrevételezni, magam részéről az 1,3 hézagot soknak tartom, beállitani 1,1-re , ( az enyém így van beállítva és hiba nélkül megy) és kipróbálni. A kopogásos égést bizonyos fordulatszámon gyújtáskimaradás okozza amely más tartományban nem jelentkezik. Továbbá a koksz eltávolitásával kaocsolatban a jelenlegi módszerekről nem sokat hallani, anno szivómotoroknál petróleumot használtunk ami megoldotta a motor szétbontása nélkül. Még valahol olvastam etanolról, hogy próbálkoztak vele.
https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/4.6.pdf
Ezt is érdemes elolvasni.
Egyenlőre ennyi.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12758 Dátum:
2017.09.01 péntek, 19:32:48 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.09.01 péntek, 17:56:03
Próbálunk segíteni, de valamilyen konkrét válasz nem igen érkezett a megoldásra, találgatni tudunk.
Tehát hibakód nincs, szerintem a vezérlés is rendben van, az előgyújtás nem állítódott el, az előgyújtási fok is megfelelőnek tűnik amiket írtál. Amit lehetne először megpróbálni: a kopogásérzékelő csatiját kontakt miatt megvizsgálni, a kopogásérzékelőt kivenni, tisztitani, a gyertyákat kiszerelés után szemrevételezni, magam részéről az 1,3 hézagot soknak tartom, beállitani 1,1-re , ( az enyém így van beállítva és hiba nélkül megy) és kipróbálni. A kopogásos égést bizonyos fordulatszámon gyújtáskimaradás okozza amely más tartományban nem jelentkezik. Továbbá a koksz eltávolitásával kaocsolatban a jelenlegi módszerekről nem sokat hallani, anno szivómotoroknál petróleumot használtunk ami megoldotta a motor szétbontása nélkül. Még valahol olvastam etanolról, hogy próbálkoztak vele.
https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/4.6.pdf
Ezt is érdemes elolvasni.
Egyenlőre ennyi.
Üdv: László
Én tegnap kicseréltem a kopogásérzékelőt, de továbbra is megmaradt a hiba.
Ma reggel a hűvös időben mentem vele, minimálisan, de cirimpolt. Ahogy emelkedett a külső hőmérséklet, egyre erősebben.
Félre álltam, lehúztam az EGR csatlakozóját. Azóta nem csörög.
Mivel nagyjából 3000 km-t mentem motorgenerál óta, állíthatom, hogy nem nagyon van még benne semmiféle lerakódás, stb
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12759 Dátum:
2017.09.01 péntek, 20:29:28 »
Idézetet írta: Freestyle - 2017.09.01 péntek, 19:32:48
Én tegnap kicseréltem a kopogásérzékelőt, de továbbra is megmaradt a hiba.
Ma reggel a hűvös időben mentem vele, minimálisan, de cirimpolt. Ahogy emelkedett a külső hőmérséklet, egyre erősebben.
Félre álltam, lehúztam az EGR csatlakozóját. Azóta nem csörög.
Mivel nagyjából 3000 km-t mentem motorgenerál óta, állíthatom, hogy nem nagyon van még benne semmiféle lerakódás, stb
Sziasztok!
Az érzékelő a szívósor alatt van, az olajhűtő felett? Ha igen, le kellett venned a szívósort az érzékelő cseréjéhez? Lehet, hogy az egr kiiktatásával csökkentetted a keverék hőmérsékletét, ezért nincs öngyulladásod.
Négy napja nem ültem kocsiban, sok a munkám itthon, ezért nincs időm foglalkozni az átkozott csörgéssel.
De holnap megyek tankolni , és remélem a százas benzin hoz majd valami változást.
Az ígért motorcraft gyergyákat persze nem hozták, így ez a projekt is csúszni fog sajnos.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 20:39:02 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12760 Dátum:
2017.09.01 péntek, 20:37:51 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.01 péntek, 20:29:28
Az érzékelő a szívósor alatt van, az olajhűtő felett? Ha igen, le kellett venned a szívósort az érzékelő cseréjéhez?
Igen, a szívósor alatt van, de az nem olajhűtő, hanem a kartergáz kivezető olajszeparátora.
Bizony, le kellett bontanom a szívósort, hogy ki tudjam cserélni feleslegesen
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12761 Dátum:
2017.09.01 péntek, 20:48:38 »
Idézetet írta: Freestyle - 2017.09.01 péntek, 20:37:51
Igen, a szívósor alatt van, de az nem olajhűtő, hanem a kartergáz kivezető olajszeparátora.
Bizony, le kellett bontanom a szívósort, hogy ki tudjam cserélni feleslegesen
Ja igen emlékszem, egy műanyag dekli. És ahogy néztem pont fölötte van a jeladó, csak ugye inkább megkérdezem egy hozzá jobban értőtől, biztos ami biztos.
Én nem igazán szeretném levenni a szívósort még egyszer, inkább majd kiméretem az érzékelőt mielőtt hozzányulnék. Valahol olvastam van erre is lehetőség.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12762 Dátum:
2017.09.01 péntek, 20:54:55 »
Idézetet írta: Freestyle - 2017.09.01 péntek, 20:37:51
Igen, a szívósor alatt van, de az nem olajhűtő, hanem a kartergáz kivezető olajszeparátora.
Bizony, le kellett bontanom a szívósort, hogy ki tudjam cserélni feleslegesen
Találtam egy érdekes videót, ebben a gyártó azt állítja, hogy a nem megfelelő nyomatékkal meghúzott gyertya is okozhat kopogásos égést.....
https://www.youtube.com/watch?v=Uv_ij7fOGuI
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 21:11:34 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12763 Dátum:
2017.09.01 péntek, 21:01:20 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.01 péntek, 20:54:55
Találtam egy érdekes videót, ebben a gyártó azt állítja, hogy a nem megfelelő nyomatékkal meghúzott gyertya is okozhat kopogásos égést.....
https://www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=%23&ved=0ahUKEwiKxJLJyYTWAhWkDpoKHTQQAz4Qxa8BCBowAA&usg=AFQjCNF1sHlk2z9QIx28jtvfnGP_UlkifA
Sőt, előfordul az is, hogy ha bal kézzel rakom fel a gyertyakábelt, akkor többet fogyaszt, mintha jobb kézzel tenném fel.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 21:04:05 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12764 Dátum:
2017.09.02 szombat, 10:12:52 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.01 péntek, 20:54:55
Találtam egy érdekes videót, ebben a gyártó azt állítja, hogy a nem megfelelő nyomatékkal meghúzott gyertya is okozhat kopogásos égést.....
https://www.youtube.com/watch?v=Uv_ij7fOGuI
egy félig betekert gyertyával el tudom képzleni, amikor nem oda esik a szikra, mint ahova tervezték. de hogy egy gyertya 20 vagy 25nm-rel van lehúzva, attól nem fog kopogni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12765 Dátum:
2017.09.02 szombat, 10:33:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.02 szombat, 10:12:52
egy félig betekert gyertyával el tudom képzleni, amikor nem oda esik a szikra, mint ahova tervezték. de hogy egy gyertya 20 vagy 25nm-rel van lehúzva, attól nem fog kopogni
Főleg, hogy ennél a motornál kúpos a gyertya.
Vagyis ennyire sem kell meghúzni. Betekered plusz 15°.
Ami talán 10-15 Nm, kb.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.02 szombat, 10:35:56 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12766 Dátum:
2017.09.02 szombat, 12:54:42 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.02 szombat, 10:33:33
Főleg, hogy ennél a motornál kúpos a gyertya.
Vagyis ennyire sem kell meghúzni. Betekered plusz 15°.
Ami talán 10-15 Nm, kb.
hasraütés szerű volt a 2 szám
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12767 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 07:49:21 »
Sziasztok! Mitől lehet az, hogy tolatásnál, ha üzemmeleg a motor, le akar fulladni a kocsi?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12768 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 09:43:20 »
Hello Mesterek!
Kinéz nekem egy hf tömítés csere...
Milyen alkatreszek kellenek az alábbiakon kívül: hf tömítés, kipufogó leömlő töm., szelepfedél töm.
Hengerfej csavarrok cserélendők?
Mekkora nyomatékkal kell meghúzni őket?
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12769 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 09:55:13 »
Idézetet írta: paszty - 2017.09.03 vasárnap, 07:49:21
Sziasztok! Mitől lehet az, hogy tolatásnál, ha üzemmeleg a motor, le akar fulladni a kocsi?
Adj nagyobb gázt, mintha előre mennél.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12770 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 12:17:17 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.03 vasárnap, 09:55:13
Adj nagyobb gázt, mintha előre mennél.....
Erre is tudod a választ, elképesztő
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12771 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 13:16:49 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.03 vasárnap, 09:55:13
Adj nagyobb gázt, mintha előre mennél.....
Na, most komolyan...
Amúgy tényleg szokott segíteni ez a megoldás, de úgy gondolom, azért ez nem feltétlen normális dolog.
Vagy igen?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12772 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 13:31:55 »
Idézetet írta: Robin - 2017.09.03 vasárnap, 09:43:20
Hello Mesterek!
Kinéz nekem egy hf tömítés csere...
Milyen alkatreszek kellenek az alábbiakon kívül: hf tömítés, kipufogó leömlő töm., szelepfedél töm.
Hengerfej csavarrok cserélendők?
Mekkora nyomatékkal kell meghúzni őket?
Illetve tudtok Győr környékén (+50km nem gond) valakit aki meg tudja csinálni a hengerfej tömítés cserét?
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12773 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 14:23:19 »
Idézetet írta: Robin - 2017.09.03 vasárnap, 13:31:55
Illetve tudtok Győr környékén (+50km nem gond) valakit aki meg tudja csinálni a hengerfej tömítés cserét?
Ervint keresd Súron.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12774 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 15:01:49 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.03 vasárnap, 14:23:19
Ervint keresd Súron.
Köszönöm!
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12775 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 17:21:19 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.01 péntek, 20:54:55
Találtam egy érdekes videót, ebben a gyártó azt állítja, hogy a nem megfelelő nyomatékkal meghúzott gyertya is okozhat kopogásos égést.....
https://www.youtube.com/watch?v=Uv_ij7fOGuI
Ez le is van írva. Csak mint érdekesség.
http://dl650.info/database/knowledgebase/39-gyertya?start=5
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12776 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 20:42:17 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.09.03 vasárnap, 17:21:19
Ez le is van írva. Csak mint érdekesség.
http://dl650.info/database/knowledgebase/39-gyertya?start=5
Üdv: László
Ez valami szentírás?
Ne haragudj, ha kételkedem benne....de elég furán hangzik.
Amíg nincs hiteles bizonyítása ennek, addig ez egy jól hangzó bullshit! Mint a HHO generátorokhoz mellékelt tudományos(nak tűnő) magyarázat.
A gyertya a meneteknél érintkezik a legnagyobb felületen a hengerfejjel. Ha megfelelő hőmérsékletű (a motorba a gyártó által előírt fajta) gyújtógyertya van beszerelve, akkor az nem melegszik túl!
Illetve ha szegény keverékkel jár a motor, akkor melegedhet fel jobban. (nem túl, jobban) De akkor ugye nem a gyertya meghúzása miatt melegszik túl a gyertya, hanem a szegény keverék miatt, ami önmagában lehet ok a csörgére/kopogásos égésre.
Lézeres hőmérővel ha megmérném a gyertyát amikor 15Nm-el vagy 25Nm-el van meghúzva, szerintem még különbséget sem mérnék, nemhogy emiatt kopogásos égés lenne.
ui: Elég sok gyertyát kicsavartam már és sok volt köztük, amit szinte meg sem kellett lazítani! Gyakorlatilag kb. annyira volt meghúzva, mintha ujjheggyel csavarnám a T gyertyakulcsot ütközésig.
Természetesen egyik ilyen motor sem csörgött előtte és a gyertyák sem izzottak.
A kopogásos/csörgő égés egy dologban lehet gyertyához köze, ha nem megfelelő hőfokú. (nem a motorhoz való)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
PGyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12777 Dátum:
2017.09.04 hétfő, 09:52:29 »
Kedves autós társak!
A segítségeteket szeretném kérni!!!
Egy hónapja vettem egy mk3 1.8 SCI mondeót. Hazaautóztam vele 150km-t probléma nélkül. 2nap múlva, amikor újból használtam volna, reggel csak 5.re indult. Hívtam a tulajt, hogy mi lehet. Azt mondta hogy ¼ tank alatt ne járjak vele, mert nehezen indul.( köszi). Tank 1/4- és 0 között. Ok, tankoltam. 4 nap múlva (kb. 20 km összesen, max 3-4 km egyben) egy nagyobb gázadás közben a kocsi megtorpant. Erre próbálgattam nagyobb gázokkal a gépet és intenzív torpanás volt a válasz, szinte megállt, üzemanyag hiányos állapot tünetet produkálva.-tank ¼ felett(csak 5000 tankoltam előtte). Félreálltam, motortér kinyit benzinszag nincs, semmi gyanús, alánéz -semmi. Elindulok, ¼ gáz, 1-2 fokozat -nagyobb gáz torpan. 40nel döcögve kb. 600 m ahol újra félre tudok állni. Megint megnéz –semmi, alapjárat teljesen stabil! Próba –elindul 1-2 fokozat ½-3/4 gáz- kettesben 3000-3500 fordulat elérése után 2-3 másodperc torpanás(motorfék.)kis gázzal 40-50-ig felgyorsul majd majd kb. 80-100 méter után lelassul. Alapjárat -torpanás közben kinyomott kuplunggal- van, nem áll le, de kb 5 perc próba után autó teljesen megáll. Nem is indul. Tank ¼ felett picivel. Séta –benzinkút 5 lityi beönt –simán indul (kb.15perc állás). VISZONT!! Tanksapka levételkor nagyot szusszant!!! Próba - elindul 1-2 fokozat ½-3/4 gáz- kettesben 3000-3500 fordulat elérése után 2-3 másodperc torpanás(motorfék.)kis gázzal 40-50-ig felgyorsul majd majd kb. 80-100 méter után lelassul –mint elötte. Egyszer 4500ig elforog egy rángatást követően kettesben majd kb. 5 másodperc torpanás, gázpedálra nem reagál kb. 30-ra lelassul majd csurogva megy. Kb. 5-10 perc „teszt” után megint megáll nem indul. Félretol- proba vége, nehogy nagyobb bajt csináljak- trélert hív. Tréler kb. 2 óra múlva jön–kocsi vigan indul, trélerre feláll. Hazavisz- trélerről simán leáll semmi gond.
Előző tulaj hívom, közli üzemanyagszűrő nagyon rég volt cserélve. Mivel tünet alapján ez is lehetne- szűrő csere. Kicsit szívás mert SCI motoron 3 csöves a szűrő, csak gyárit tudtam beszerezni,(22 ezer) pedig sok helyen voltam. Szűrő csere, próba- intenzív padlógáz -autó hibátlan(kb 2-3 km). VIDÁMSÁG!!! 3 nap használat kis távokon (max 3-4 km) autó jó. 4. nap kb. 10 km után kocsi előzésnél nagyobb gázra megtorpan. mögöttem jönnek, szemből messze jönnek – busz mellettem -ijedtség –lassú előzés -félreállás –lenyugvás. Teszt üzem- nagyobb gázadás közben kocsi torpan- mint előtte. Tankolás még 15 liter -tank kb. ¾. Tank ismét nagyot szusszan tanksapka levételekor. Kb. még 1,5 km megyek vele a célig a forgalom miatt is meg a kocsi miatt is kb. 40-50el kis gázzal. Nem torpant ez alatt. Célnál intenzív gázos próba -intenzív torpanás. Kocsit leállít. Most pihen.
Pár információ még-
A kocsi állt kb. 2-3 hónapot mielőtt megvettem.
Előző tulaj külföldre járt vele (1000km) neki nem produkálta ezt. (ezt elhiszem neki-nem részletezem most)
A hibát a gép nagy melegben és kb. 5 km autózás után produkálta.(valami megmelegszik benne??)
A tanksapka mindig nagyot szusszan levételkor.
Motorkontroll lámpa nem világit, diagnosztikán volt a kocsi megvétel után a légzsák problémám miatt, a hibatárolókban semmi nem volt.
Egyébként minden rendben van rajta, 1 km alatt üzemmeleg, stabilan függőben a vízhőmérő, a fagyálló tiszta benne nem olajos, könnyen indul hidegen-melegen(1/4 tank felett ) jól megy.
Tervem:
-megyek vele próbaköröket intenziv gázzal, hogy hány km-től csinálja a problémát.
-üzemanyag nyomás mérés( a ¼ tank alatti problémás indítás miatt is)
-tank szellőzés ellenörzés( nagyot szusszan tanksapka levételkor)
-ha nem ezek + másnak sincs konkrét ötlete akkor teljes motordiagnosztika.
Én úgy gondolom az üzemanyagrendszer gubancos, (jelenleg a tankszellőzésre gondolok), de sajnos több hiba is lehet, akár még elektromos is, vagy szivócső vákuum vagy…….
Ha valakinek van épkézláb ötlete vagy találkozott ilyen problémával, megköszönném ha segítene. (nem szeretnék potyára üzemanyag-szivattyút (150ezer állítólag-SCI !) meg minden szenzort cserélni)
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv:
Gyula
Naplózva
MK3 1.8 SCI 2006'
tschikosch
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12778 Dátum:
2017.09.04 hétfő, 15:25:46 »
Idézetet írta: Freestyle - 2017.09.01 péntek, 19:32:48
Én tegnap kicseréltem a kopogásérzékelőt, de továbbra is megmaradt a hiba.
Ma reggel a hűvös időben mentem vele, minimálisan, de cirimpolt. Ahogy emelkedett a külső hőmérséklet, egyre erősebben.
Félre álltam, lehúztam az EGR csatlakozóját. Azóta nem csörög.
Mivel nagyjából 3000 km-t mentem motorgenerál óta, állíthatom, hogy nem nagyon van még benne semmiféle lerakódás, stb
HI
Ellenőriztesd le a vezérlést,ott,ahol használnak is ilyet :
http://tomnerszerszam.hu/spd/T886373/VEZERLES-ROGZITO-KLT-FORD-MG50375
Ugyanilyen papucsban jártam,motor gyűrűzés után ,minél melegebb volt az idő,és hegymenetben főleg,hirtelen gázra becsörrent,mint anno a trabi,ha túl nagy volt az előgyújtás. Finomabban nem lehetett vele gyorsítani,mert himbalimbázott,mintha egy futó rángatná.
Üdv
Naplózva
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12779 Dátum:
2017.09.04 hétfő, 15:38:49 »
Idézetet írta: tschikosch - 2017.09.04 hétfő, 15:25:46
HI
Ellenőriztesd le a vezérlést,ott,ahol használnak is ilyet :
http://tomnerszerszam.hu/spd/T886373/VEZERLES-ROGZITO-KLT-FORD-MG50375
Ugyanilyen papucsban jártam,motor gyűrűzés után ,minél melegebb volt az idő,és hegymenetben főleg,hirtelen gázra becsörrent,mint anno a trabi,ha túl nagy volt az előgyújtás. Finomabban nem lehetett vele gyorsítani,mert himbalimbázott,mintha egy futó rángatná.
Üdv
Köszi a tippet, magam raktam össze hasonlóval a vezérlést, meg az egész motort
De közben megoldódott a csörgésem oka. Az EGR léptetőmotorja csörög
Próbára ugye lehúztam a csatit róla, csörgés megszűnt.
Visszadugtam, megint csörgött. Ekkor leszedtem az EGR tetejét, fogtam kézben, miközben járó motornál gárföccsöket adtam neki.
Elég vadul vezérli a PCM a léptető motort, remeg az egész.
Elindultam így, szétbontott EGR-el, és ugyan úgy csörgött.
Szétkaptam a léptetőmotoros részt. Az miatt tud csörögni, hogy a forgórész felfelé eső vége csapágygolyón forog, alul csapágyazott. A lezáró aljén egy rugótányár nyomja befelé a csapágynál a forgürészt, ami lefelé le tud rázkódni, és a golyó szabad életet él. Miközben a forgórész a kívént EGR visszavezetés függvényében oda vissza forog, az egész fel-le is tud járni, a golyóval pedig veri a házat.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.04 hétfő, 15:44:43 írta Freestyle
»
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12780 Dátum:
2017.09.04 hétfő, 16:28:41 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.03 vasárnap, 20:42:17
Ez valami szentírás?
Ne haragudj, ha kételkedem benne....de elég furán hangzik.
Amíg nincs hiteles bizonyítása ennek, addig ez egy jól hangzó bullshit! Mint a HHO generátorokhoz mellékelt tudományos(nak tűnő) magyarázat.
A gyertya a meneteknél érintkezik a legnagyobb felületen a hengerfejjel. Ha megfelelő hőmérsékletű (a motorba a gyártó által előírt fajta) gyújtógyertya van beszerelve, akkor az nem melegszik túl!
Illetve ha szegény keverékkel jár a motor, akkor melegedhet fel jobban. (nem túl, jobban) De akkor ugye nem a gyertya meghúzása miatt melegszik túl a gyertya, hanem a szegény keverék miatt, ami önmagában lehet ok a csörgére/kopogásos égésre.
Lézeres hőmérővel ha megmérném a gyertyát amikor 15Nm-el vagy 25Nm-el van meghúzva, szerintem még különbséget sem mérnék, nemhogy emiatt kopogásos égés lenne.
ui: Elég sok gyertyát kicsavartam már és sok volt köztük, amit szinte meg sem kellett lazítani! Gyakorlatilag kb. annyira volt meghúzva, mintha ujjheggyel csavarnám a T gyertyakulcsot ütközésig.
Természetesen egyik ilyen motor sem csörgött előtte és a gyertyák sem izzottak.
A kopogásos/csörgő égés egy dologban lehet gyertyához köze, ha nem megfelelő hőfokú. (nem a motorhoz való)
Teljes mértékben egyetértek a leírtakkal, amit a cikkben írtak egy nagy hülyeség, a többi része még elmegy. Legfeljebb ha kézzel betekered a gyertyát lötyögősre, de nem lenne ideje fel sem melegedni mert a gyertya kirepülne rövid idő alatt a hengerfej menetével együtt a motor működése közben. Hát van ilyen cikk ami szakmailag nem fedi a valóságot. Csak kíváncsi voltam ki hogyan reagál.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12781 Dátum:
2017.09.04 hétfő, 16:53:54 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.09.04 hétfő, 16:28:41
Teljes mértékben egyetértek a leírtakkal, amit a cikkben írtak egy nagy hülyeség, a többi része még elmegy. Legfeljebb ha kézzel betekered a gyertyát lötyögősre, de nem lenne ideje fel sem melegedni mert a gyertya kirepülne rövid idő alatt a hengerfej menetével együtt a motor működése közben. Hát van ilyen cikk ami szakmailag nem fedi a valóságot. Csak kíváncsi voltam ki hogyan reagál.
Üdv: László
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12782 Dátum:
2017.09.04 hétfő, 22:52:06 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.01 péntek, 17:07:19
adjak? van pár ezer felesleges....a Pál miatt....
Sziasztok!
Újabb fejlemény:
Ötven kilométert tettem meg V power 100-as üzemanyaggal, kopogás megszűnt. De most járjak 400ft-os benzinnel?
Márka szervizes szerint rossz minőségű benzint tankoltam, cseréljek benzinszűrőt
és vegyek injektor tisztító adalékot.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12783 Dátum:
2017.09.05 kedd, 07:19:58 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.04 hétfő, 22:52:06
Sziasztok!
Újabb fejlemény:
Ötven kilométert tettem meg V power 100-as üzemanyaggal, kopogás megszűnt. De most járjak 400ft-os benzinnel?
Márka szervizes szerint rossz minőségű benzint tankoltam, cseréljek benzinszűrőt
és vegyek injektor tisztító adalékot.
Igen, feltehetően valahol tényleg rossz minőségű benzint tankoltál.
Nem kell benzinszűrőt cserélned és az injektor tisztító is felesleges, de próbálj meg máshol tankolni ezután. Aztán kiderül....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12784 Dátum:
2017.09.05 kedd, 08:03:47 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.04 hétfő, 22:52:06
De most járjak 400ft-os benzinnel?
Nyugodtan járhatsz vele, nem fog többe kerülni.
Az esetek 90%-ában ezt tankolom és szinte méterre ugyanannyit lehet vele menni.
Vagyis amennyivel többe kerül, annyival kevesebbet fogyaszt belőle az autó.
Ráadásként erősebb is, jobban is kíméli a motort.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12785 Dátum:
2017.09.05 kedd, 10:06:25 »
Idézetet írta: Remek Elek - 2017.09.05 kedd, 07:19:58
Igen, feltehetően valahol tényleg rossz minőségű benzint tankoltál.
Nem kell benzinszűrőt cserélned és az injektor tisztító is felesleges, de próbálj meg máshol tankolni ezután. Aztán kiderül....
Mindig egy kúton tankoltam Sh..ll....A százast is ott tettem bele.
De sokan azt mondják teljesen mindegy melyik kutat választod , mert mindenhová a mol szállít.
Csak az adalékokban lehet eltérés.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12786 Dátum:
2017.09.05 kedd, 10:22:18 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.09.05 kedd, 08:03:47
Nyugodtan járhatsz vele, nem fog többe kerülni.
Az esetek 90%-ában ezt tankolom és szinte méterre ugyanannyit lehet vele menni.
Vagyis amennyivel többe kerül, annyival kevesebbet fogyaszt belőle az autó.
Ráadásként erősebb is, jobban is kíméli a motort.
Szétnéztem kicsit, rengeteg cikket találni, sok fórum foglalkozik a témával. Megoszlanak a vélemények, és köztük előfordulnak az enyémhez hasonló esetek is:
http://www.carstyling.hu/kozosseg/blog/vw-be-100-as-benzint-825
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12787 Dátum:
2017.09.05 kedd, 11:03:02 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.05 kedd, 10:06:25
Mindig egy kúton tankoltam Sh..ll....A százast is ott tettem bele.
De sokan azt mondják teljesen mindegy melyik kutat választod , mert mindenhová a mol szállít.
Csak az adalékokban lehet eltérés.
A kagylós szhar..... Hiába a mol szállít, más a recept.
Elkerülném a kagylóst. Én szentendrei lukoilnál tankolok már 6 éve az esetek 99%-ban. Semmi gond, mellesleg Top benzin alapáron.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12788 Dátum:
2017.09.05 kedd, 11:17:13 »
Abban tényleg van valami, hogy a 400Ft-os V-Power vagy Maxxmotion üzemanyagokkal kb. ugyanannyira jövök ki a végén a megtett kilométer és az ár arányában mintha sima 95-öst raknék bele? Nekem ez kicsit sántít, mert akkor mindenki a drágábbat rakná bele mivel ugye azok elvileg "motorkímélőbb" üzemanyagok. 100km-en kb. 1 litert megspórolnék a drágább üzemanyaggal? Ez lehetséges?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12789 Dátum:
2017.09.05 kedd, 12:25:08 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.09.05 kedd, 11:17:13
Abban tényleg van valami, hogy a 400Ft-os V-Power vagy Maxxmotion üzemanyagokkal kb. ugyanannyira jövök ki a végén a megtett kilométer és az ár arányában mintha sima 95-öst raknék bele? Nekem ez kicsit sántít, mert akkor mindenki a drágábbat rakná bele mivel ugye azok elvileg "motorkímélőbb" üzemanyagok. 100km-en kb. 1 litert megspórolnék a drágább üzemanyaggal? Ez lehetséges?
Szerintem.
Nem.
Szerintem.
Miért enne kevesebbet belőle?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12790 Dátum:
2017.09.05 kedd, 12:57:54 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.09.05 kedd, 08:03:47
Nyugodtan járhatsz vele, nem fog többe kerülni.
Az esetek 90%-ában ezt tankolom és szinte méterre ugyanannyit lehet vele menni.
Vagyis amennyivel többe kerül, annyival kevesebbet fogyaszt belőle az autó.
Ráadásként erősebb is, jobban is kíméli a motort.
Csak szerintem üti egymást a két állítás?
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12791 Dátum:
2017.09.05 kedd, 13:04:42 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.09.05 kedd, 11:17:13
Abban tényleg van valami, hogy a 400Ft-os V-Power vagy Maxxmotion üzemanyagokkal kb. ugyanannyira jövök ki a végén a megtett kilométer és az ár arányában mintha sima 95-öst raknék bele? Nekem ez kicsit sántít, mert akkor mindenki a drágábbat rakná bele mivel ugye azok elvileg "motorkímélőbb" üzemanyagok. 100km-en kb. 1 litert megspórolnék a drágább üzemanyaggal? Ez lehetséges?
Azért nem fogja mindenki a drágábbat tankolni, mert alapvetően korlátoltan gondolkoznak az emberek és azt nézik, hol a legolcsóbb.
Így kerül a kocsikba az Auchan-os sz@r is.
Az OMV 100-as NEM MOL benzin.
tiszta Schwechat-i, amit tartályvagonokkal szállítanak ide. Ettől (is) drágább.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12792 Dátum:
2017.09.05 kedd, 13:05:30 »
Idézetet írta: Freestyle - 2017.09.05 kedd, 12:57:54
Csak szerintem üti egymást a két állítás?
Miért?
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12793 Dátum:
2017.09.05 kedd, 13:11:58 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.09.05 kedd, 13:05:30
Miért?
Ha drágább, és méterre ugyan annyit mész vele, mint a normállal, akkor ugyan annyit fogyaszt belőle.
Akkor hogyan fogyaszt belőle kevesebbet?
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12794 Dátum:
2017.09.05 kedd, 13:24:30 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.05 kedd, 10:06:25
Csak az adalékokban lehet eltérés.
Miden levesben viz van..mégis a hozzávalók adják a lényegét.Attól függ ehetetlen vagy
Szóval az adalék a lényeg.
A jobb benzinnel mindig többet megy az autó (hatótáv).
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12795 Dátum:
2017.09.05 kedd, 13:29:00 »
Idézetet írta: Remek Elek - 2017.09.05 kedd, 12:25:08
Szerintem.
Nem.
Szerintem.
Miért enne kevesebbet belőle?
Én MOL párti vagyok, de csak ésszel. 100-asat csak 1x tankoltam bele (s fogok kb 3-4 havonta) kis tisztítás gyanánt. Amúgy adom, hogy kicsit jobb a fogyasztása minőségibb benzinnel. Nekem úgy -5, -8% akkor a fogyasztás. (a gagyikhoz kénest)
Ezért a MOL most már új 95-ösét nyomatom bele, így is jobb mint a GP, és társai voltak.
Nagy humbuk nincs, azért ha 20%-al többe kerül ne hidd, hogy visszahozza az árát fogyasztásban, de az is biztos, hogy nem csak arra van hatással a jobb üzemanyag.
Úgyhogy megéri egy jobb (pl MOL, OMW, LUKOIL) cégnél alapot (95) tankolni, mint olcsóbbat.
(kormolósokra meg tuti hatványozottabban igaz ez)
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12796 Dátum:
2017.09.05 kedd, 13:45:12 »
Idézetet írta: wofer - 2017.09.05 kedd, 13:24:30
Miden levesben viz van..mégis a hozzávalók adják a lényegét.Attól függ ehetetlen vagy
Szóval az adalék a lényeg.
A jobb benzinnel mindig többet megy az autó (hatótáv).
Miért is?
Abból is 1 liter az 1 liter.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12797 Dátum:
2017.09.05 kedd, 13:57:44 »
Én csak 100-ast tankolok, annyi különbséget érzek, hogy 95 benzinnel 5000 felett durvább a hangja, mint 100 benzinnel. Az én fülemnek ronda, ordítós. Használtam injektor tisztítót párszor, valószínűleg valamilyen gázolaj/petróleum származék, mert akkor 3000 felett lehetett hallani csörgést, kellett két tankolás, hogy elmúljon.
Én úgy érzem, hogy 100-as benzinnel finomabban jár. Régebben MOL-nál tankoltam, most a Shell racing 100-ast tankolom. Mint, ha talán jobb volna.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12798 Dátum:
2017.09.05 kedd, 14:04:30 »
Csak lesek itt a nagy 100-akon meg racingeken
. Világ életemben 95-öst tankoltam azt jól van. Soha nem volt semmi bajom benzin miatt. Nem kell a szomszéd viskóbol venni fű alatt kólás üvegből, meg ilyenek.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12799 Dátum:
2017.09.05 kedd, 14:12:02 »
Idézetet írta: Remek Elek - 2017.09.05 kedd, 13:45:12
Miért is?
Abból is 1 liter az 1 liter.
Mindegy....
Más.
Ird már le szakmailag a fiúknak ( a 100-as racingosoknak) miért jó nekik a 100-as benzin
Hétköznapi nons-top használatra.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Oldalak:
1
...
249
250
251
252
253
254
255
[
256
]
257
258
259
260
261
262
263
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ