Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
263
264
265
266
267
268
269
[
270
]
271
272
273
274
275
276
277
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662053 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13450 Dátum:
2018.12.14 péntek, 13:08:23 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.12.13 csütörtök, 22:45:28
Szia,
pont most cseréltem (igaz Focuson),
Mannolt
tettem bele, az tudja a Ford szabványt. A hűtőradiátoron van leeresztő, de célszerű még leszedni a blokkon lévő 1-1 csövet is, ami a fűtőradiátorba megy. Így kifolyik a blokkból is, és direktbe ki is tudod mosni a fűtőradiátort. Én legalábbis így csináltam, szinte az összes folyadék távozott, de azért utána még átmostam vagy 3szor.
Köszönöm Zolibácsi! És nem tudod, hogy maga a szín számít valamit? Úgy tűnik mintha az egyes gyártók külömböző színeket preferálnak, de hogy van e ennek speckó oka, azt nem tudom.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13451 Dátum:
2018.12.14 péntek, 14:09:50 »
Idézetet írta: Bleky - 2018.12.14 péntek, 13:08:23
Köszönöm Zolibácsi! És nem tudod, hogy maga a szín számít valamit? Úgy tűnik mintha az egyes gyártók külömböző színeket preferálnak, de hogy van e ennek speckó oka, azt nem tudom.
Nem tudom én sem, de szerintem nem érdemes "nónémet" venni, hisz ha most cseréled, valószínű már kiszolgálja az autót élete végéig.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13452 Dátum:
2018.12.14 péntek, 15:55:48 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.12.13 csütörtök, 22:45:28
Szia,
pont most cseréltem (igaz Focuson),
Mannolt
tettem bele, az tudja a Ford szabványt. A hűtőradiátoron van leeresztő, de célszerű még leszedni a blokkon lévő 1-1 csövet is, ami a fűtőradiátorba megy. Így kifolyik a blokkból is, és direktbe ki is tudod mosni a fűtőradiátort. Én legalábbis így csináltam, szinte az összes folyadék távozott, de azért utána még átmostam vagy 3szor.
Szia,
én is gondoltam arra, hogy átmosom a fűtőradiátort. Koszos volt, volt értelme? Vagy csak ha már nincs benne víz akkor essünk neki, nem árthat alapon?
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13453 Dátum:
2018.12.14 péntek, 16:07:00 »
Idézetet írta: momcrew - 2018.12.14 péntek, 15:55:48
Szia,
én is gondoltam arra, hogy átmosom a fűtőradiátort. Koszos volt, volt értelme? Vagy csak ha már nincs benne víz akkor essünk neki, nem árthat alapon?
Nem volt koszos, de ártani biztos nem ártott.
Úgy csináltam, hogy az egyik csövön addig öntöttem bele a desztillált vizet, amíg a másik csövön már nem a "koszos" víz folyt ki. De így legalább tuti hogy kijött minden régi fagyálló belőle.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.12.14 péntek, 16:09:37 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13454 Dátum:
2018.12.14 péntek, 18:04:41 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.12.14 péntek, 16:07:00
Nem volt koszos, de ártani biztos nem ártott.
Úgy csináltam, hogy az egyik csövön addig öntöttem bele a desztillált vizet, amíg a másik csövön már nem a "koszos" víz folyt ki. De így legalább tuti hogy kijött minden régi fagyálló belőle.
Értem köszi.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13455 Dátum:
2018.12.14 péntek, 19:35:37 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.12.14 péntek, 14:09:50
Nem tudom én sem, de szerintem nem érdemes "nónémet" venni, hisz ha most cseréled, valószínű már kiszolgálja az autót élete végéig.
Akkó megveszem a Fordot. Köszönöm szépen.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
koncz86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13456 Dátum:
2018.12.17 hétfő, 12:04:35 »
Sziasztok, 2.0 benzines motorhoz milyen csatlakozós termosztátot vegyek, meg kell venni az eredetit(Cromax kb. 43k) vagy jó lesz egy olcsóbb márkás is (Cromax, Gates kb. 25k)? Kinek mi a tapasztalata?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 FL kombi, 2.0 benzin
koncz86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13457 Dátum:
2018.12.17 hétfő, 12:09:03 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2018.11.25 vasárnap, 22:48:07
Szevasztok,
2000-es fordulatszám körül mindig ránt egy rövidet a motor...jól gondolom hogy ez kezdődő gyújtás problémára utal ?
Jól húz, jól eszik, csak 2-3-4-5-ös sebességben ezt csinálja, megtorpan egy pillanatra kb 2000-es fordulat körül.
Köszi a tippeket előre is.
üdv, FD.
Nekem ugyanezt csinálta, nekem elég volt a gyertya plusz gyertyakábel csere(gyári Ford), első körben ezeket próbáld meg.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 FL kombi, 2.0 benzin
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13458 Dátum:
2018.12.17 hétfő, 13:55:15 »
Idézetet írta: koncz86 - 2018.12.17 hétfő, 12:09:03
Nekem ugyanezt csinálta, nekem elég volt a gyertya plusz gyertyakábel csere(gyári Ford), első körben ezeket próbáld meg.
Köszi a tippet, kb a végére értem a sztorinak...trafó csere kellett, majd kábel is, de az új Magnetti Marelli kábel leszerepelt, az 1-es hengerre vissza kellett rakni a régi öreg gyári kábelt....így lett jó...de még futtatom párszáz km-t, csak utána "zárom le" az aktát.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13459 Dátum:
2018.12.17 hétfő, 13:57:48 »
Idézetet írta: koncz86 - 2018.12.17 hétfő, 12:04:35
Sziasztok, 2.0 benzines motorhoz milyen csatlakozós termosztátot vegyek, meg kell venni az eredetit(Cromax kb. 43k) vagy jó lesz egy olcsóbb márkás is (Cromax, Gates kb. 25k)? Kinek mi a tapasztalata?
Nézz körül a zsu.hu-ban is...sok terméknél jobb áraik vannak a Cromax-tól. csak tipp.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13460 Dátum:
2018.12.17 hétfő, 15:02:38 »
Idézetet írta: koncz86 - 2018.12.17 hétfő, 12:04:35
Sziasztok, 2.0 benzines motorhoz milyen csatlakozós termosztátot vegyek, meg kell venni az eredetit(Cromax kb. 43k) vagy jó lesz egy olcsóbb márkás is (Cromax, Gates kb. 25k)? Kinek mi a tapasztalata?
Szia.
Leírásod szerint FL (2003.09-),ezért a nem fűthető a tiéd,ami olcsóbb.Gyárit javaslom(Cromax eredeti Ford:17320 Ft),de a döntés a tiéd.
De biztonság kedvéért nézd meg milyen van benne most.
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328
«
Utoljára szerkesztve: 2018.12.17 hétfő, 15:04:31 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
preludium75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13461 Dátum:
2018.12.21 péntek, 07:09:15 »
Idézetet írta: koncz86 - 2018.12.17 hétfő, 12:04:35
Sziasztok, 2.0 benzines motorhoz milyen csatlakozós termosztátot vegyek, meg kell venni az eredetit(Cromax kb. 43k) vagy jó lesz egy olcsóbb márkás is (Cromax, Gates kb. 25k)? Kinek mi a tapasztalata?
Szia. Van egy nem elektromos csatlakozós termosztátom eladó téves vásárlás miatt. 1 éve vettem a cromax- ba, 1 napot volt az autóba. 10e ft az ára.... Ha érdekel hívj. 06702971351
Naplózva
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13462 Dátum:
2018.12.21 péntek, 14:50:40 »
Idézetet írta: koncz86 - 2018.12.17 hétfő, 12:04:35
Sziasztok, 2.0 benzines motorhoz milyen csatlakozós termosztátot vegyek, meg kell venni az eredetit(Cromax kb. 43k) vagy jó lesz egy olcsóbb márkás is (Cromax, Gates kb. 25k)? Kinek mi a tapasztalata?
Én Mahle-t vettem, teljesen jó. Úgy látom most itthon nem lehet kapni.
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
furioso
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13463 Dátum:
2018.12.24 hétfő, 10:44:53 »
Sziasztok!
MK3 1.8 benzin 125 Le kezdi csipegetni az olajat! Úgy tudom, hogy legtöbben a hengerfejet teszik rendbe és gyűrűket cserélnek, mert az szokott leragadni.
Kérdésem az lenne, hogy érdemes felújítani, vagy mit csináljak?
Olyan véleményt is halottam, hogy kb 50000. km után megint előjön a probléma.
Érdekelnének a vélemények!
Hol és kivel érdemes felújíttatni? Mennyibe fáj egy akció?
Köszönök minden hozzászólást!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13464 Dátum:
2018.12.24 hétfő, 11:50:26 »
Idézetet írta: furioso - 2018.12.24 hétfő, 10:44:53
Sziasztok!
MK3 1.8 benzin 125 Le kezdi csipegetni az olajat! Úgy tudom, hogy legtöbben a hengerfejet teszik rendbe és gyűrűket cserélnek, mert az szokott leragadni.
Kérdésem az lenne, hogy érdemes felújítani, vagy mit csináljak?
Olyan véleményt is halottam, hogy kb 50000. km után megint előjön a probléma.
Érdekelnének a vélemények!
Hol és kivel érdemes felújíttatni? Mennyibe fáj egy akció?
Köszönök minden hozzászólást!
egy korrekt felújítás 500+...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
razoritos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13465 Dátum:
2018.12.24 hétfő, 12:37:57 »
Kellemes ünnepeket mindenkinek
1.8 110 lovasnál a nívópálcán a min-max jelölés közt hány deci olaj van ,vagy egyszerűbben kérdezve mennyi a megengedett olajfogyasztás 5000km számolva ,vagy kevesebbre nem tudom ,hogy adta meg a gyár.
Naplózva
MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13466 Dátum:
2018.12.24 hétfő, 13:51:14 »
Idézetet írta: razoritos - 2018.12.24 hétfő, 12:37:57
Kellemes ünnepeket mindenkinek
1.8 110 lovasnál a nívópálcán a min-max jelölés közt hány deci olaj van ,vagy egyszerűbben kérdezve mennyi a megengedett olajfogyasztás 5000km számolva ,vagy kevesebbre nem tudom ,hogy adta meg a gyár.
Kb. 1 liter a két jelölés között.
Idézetet írta: furioso - 2018.12.24 hétfő, 10:44:53
Sziasztok!
MK3 1.8 benzin 125 Le kezdi csipegetni az olajat! Úgy tudom, hogy legtöbben a hengerfejet teszik rendbe és gyűrűket cserélnek, mert az szokott leragadni.
Kérdésem az lenne, hogy érdemes felújítani, vagy mit csináljak?
Olyan véleményt is halottam, hogy kb 50000. km után megint előjön a probléma.
Érdekelnének a vélemények!
Hol és kivel érdemes felújíttatni? Mennyibe fáj egy akció?
Köszönök minden hozzászólást!
Ha csak gyűrű és hengerfej, akkor 350 környékén megáll. Ha a hengerfalat is igazítani kell, meg dugattyúzni, akkor gazdasági totálkár.
Göd, EssMotor.
Hogy mikor jön újra elő azt a felhasználás módja válogatja, autópályázással nagyon lassan, városban rövid távon meg jóval gyorsabban.
Naplózva
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13467 Dátum:
2018.12.25 kedd, 17:06:48 »
Idézetet írta: furioso - 2018.12.24 hétfő, 10:44:53
Sziasztok!
MK3 1.8 benzin 125 Le kezdi csipegetni az olajat! Úgy tudom, hogy legtöbben a hengerfejet teszik rendbe és gyűrűket cserélnek, mert az szokott leragadni.
Kérdésem az lenne, hogy érdemes felújítani, vagy mit csináljak?
Olyan véleményt is halottam, hogy kb 50000. km után megint előjön a probléma.
Érdekelnének a vélemények!
Hol és kivel érdemes felújíttatni? Mennyibe fáj egy akció?
Köszönök minden hozzászólást!
Szia
én is így jártam, nem mondom, hogy van megoldás, de van remény olcsón.
Először két olaj csere közt elment 1-2 deci olaj. Majd egyszer autópályázás után észrevettem, hogy mint, ha gyengébb lenne az autó. Onnantól kezdve két csere közt elfogyott 5 deci, majd fél úton a következő cseréhez képest fél litert töltöttem be. Ez már egy liter lett volna. Csináltattam kompresszió mérést. Az eredmény 10, 14, 11, 14 lett. Ekkor autószerelő barátom azt javasolta, hogy próbáljuk meg, hogy fékfolyadékkal megáztatjuk a hengerteret. Leengedtük az olajat a motorból úgy, hogy a teknőben maradjon egy kicsi, hogy abba csöpögjön le. Kicsavartuk a gyertyát és feltöltöttük fékfolyadékkal, majd átforgattuk a motort. A 14-es kompressziós hengerekből nem csöpögött le. Másnap megint töltés és átforgatás és így tovább. A 11-es kompressziós néhány nap után elkezdett tömíteni, majd másfél hét után a 10-es is. 2 Liter fékfolyadékot használtunk el. Trutyis olaj le, majd vissza a leegedett. Ezzel idítottuk be és járattuk kb 10-15 percet. Ezt leengedtük. Én mindig megtartom a tavalyi fáradtolajat, ezzel feltöltöttük majd 3000 fölé nem pörgetve, nem taposva mentem vele 2-300km-t. Ezután kapott (azt hiszem) 5w20, hígabb Ford olajat, hogy "átmossa" a motort, szűk helyeket jobban átjárja. Ezzel kb 3.000km-t mentem, mert így jött volna ki az olajcsere. Ekkor beletetük a hagyományos 5w30-t. Vissza jött az ereje. Pár 100 km után csináltattam újra kompresszió mérést, az eredmény 14, 14, 14, 14 lett. Az olaj csipegetés nem szünt meg, de nem is fogy el 1 Liter, pontos adatot még nem tudok, met ez tavaly nyáron történt és majd jövő ősszel cserélek olajat. Akinél a kompresszió méréseket csinálattam már generálozott Mondeót és eléggé kerekedett a szeme, mikor újra lemérte.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13468 Dátum:
2018.12.25 kedd, 18:59:13 »
Sziasztok!
Újra előjött a problémám, ami már régen is jelentkezett.
Benyomott kuplungnál fékezéskor le akar állni az autó és az akku jel is kivillan.
Töltés jó 14V körüli minden fogyasztóval együtt.
Alapjárati, fojtószelep, kartercső, levegőszűrő, tiszta.
Szívósor nem kelepel, jól működik.
A probléma mégis fennáll.
Van ötletetek, hogy hogyan tovább, merre felé nézelődjek?
Köszönöm előre is a segítséget!
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
koncz86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13469 Dátum:
2019.01.02 szerda, 15:58:42 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2018.12.17 hétfő, 15:02:38
Szia.
Leírásod szerint FL (2003.09-),ezért a nem fűthető a tiéd,ami olcsóbb.Gyárit javaslom(Cromax eredeti Ford:17320 Ft),de a döntés a tiéd.
De biztonság kedvéért nézd meg milyen van benne most.
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328
Megnéztem a motortérben, nekem még a fűthető van benne, attól függetlenül, hogy már a faceliftes.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 FL kombi, 2.0 benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13470 Dátum:
2019.01.02 szerda, 16:05:56 »
Idézetet írta: paszty - 2018.12.25 kedd, 18:59:13
Sziasztok!
Újra előjött a problémám, ami már régen is jelentkezett.
Benyomott kuplungnál fékezéskor le akar állni az autó és az akku jel is kivillan.
Töltés jó 14V körüli minden fogyasztóval együtt.
Alapjárati, fojtószelep, kartercső, levegőszűrő, tiszta.
Szívósor nem kelepel, jól működik.
A probléma mégis fennáll.
Van ötletetek, hogy hogyan tovább, merre felé nézelődjek?
Köszönöm előre is a segítséget!
az alapjárati motor lehet rossz is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13471 Dátum:
2019.01.02 szerda, 21:14:39 »
Idézetet írta: momcrew - 2018.12.25 kedd, 17:06:48
Szia
én is így jártam, nem mondom, hogy van megoldás, de van remény olcsón.
Először két olaj csere közt elment 1-2 deci olaj. Majd egyszer autópályázás után észrevettem, hogy mint, ha gyengébb lenne az autó. Onnantól kezdve két csere közt elfogyott 5 deci, majd fél úton a következő cseréhez képest fél litert töltöttem be. Ez már egy liter lett volna. Csináltattam kompresszió mérést. Az eredmény 10, 14, 11, 14 lett. Ekkor autószerelő barátom azt javasolta, hogy próbáljuk meg, hogy fékfolyadékkal megáztatjuk a hengerteret. Leengedtük az olajat a motorból úgy, hogy a teknőben maradjon egy kicsi, hogy abba csöpögjön le. Kicsavartuk a gyertyát és feltöltöttük fékfolyadékkal, majd átforgattuk a motort. A 14-es kompressziós hengerekből nem csöpögött le. Másnap megint töltés és átforgatás és így tovább. A 11-es kompressziós néhány nap után elkezdett tömíteni, majd másfél hét után a 10-es is. 2 Liter fékfolyadékot használtunk el. Trutyis olaj le, majd vissza a leegedett. Ezzel idítottuk be és járattuk kb 10-15 percet. Ezt leengedtük. Én mindig megtartom a tavalyi fáradtolajat, ezzel feltöltöttük majd 3000 fölé nem pörgetve, nem taposva mentem vele 2-300km-t. Ezután kapott (azt hiszem) 5w20, hígabb Ford olajat, hogy "átmossa" a motort, szűk helyeket jobban átjárja. Ezzel kb 3.000km-t mentem, mert így jött volna ki az olajcsere. Ekkor beletetük a hagyományos 5w30-t. Vissza jött az ereje. Pár 100 km után csináltattam újra kompresszió mérést, az eredmény 14, 14, 14, 14 lett. Az olaj csipegetés nem szünt meg, de nem is fogy el 1 Liter, pontos adatot még nem tudok, met ez tavaly nyáron történt és majd jövő ősszel cserélek olajat. Akinél a kompresszió méréseket csinálattam már generálozott Mondeót és eléggé kerekedett a szeme, mikor újra lemérte.
Szia!
Nagyon érdekes, amit írsz. Ezt úgy kell elképzelni, hogy felső holtponton levő hengereket töltöttetek tele és úgy forgattátok át?
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13472 Dátum:
2019.01.02 szerda, 21:28:47 »
Idézetet írta: borianm - 2019.01.02 szerda, 21:14:39
Szia!
Nagyon érdekes, amit írsz. Ezt úgy kell elképzelni, hogy felső holtponton levő hengereket töltöttetek tele és úgy forgattátok át?
ha nincs benn a gyertya,(viszonylag) könnyen átlehet forgatni a főtengelyt
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13473 Dátum:
2019.01.03 csütörtök, 00:37:42 »
Idézetet írta: koncz86 - 2019.01.02 szerda, 15:58:42
Megnéztem a motortérben, nekem még a fűthető van benne, attól függetlenül, hogy már a faceliftes.
Én is ezt hittem az enyémről aztán kiderült nekem mégis a sima kell bele ezért ha érdekel akkor nekem van egy fűthető 98 fokos eladó:
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.03 csütörtök, 00:45:10 írta SPANNER
»
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13474 Dátum:
2019.01.03 csütörtök, 09:36:04 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.02 szerda, 21:28:47
ha nincs benn a gyertya,(viszonylag) könnyen átlehet forgatni a főtengelyt
Arra gondoltam, hogy ha mondjuk középen áll a dugattyú és teletöltöd, majd elkezded krbeforgatni, akkor felül kinyomja a fölösleget a gyertya furatánál. Szóval a felső holtponton levő teletöltéshez képest nem tudsz többet beletenni.
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13475 Dátum:
2019.01.03 csütörtök, 10:06:08 »
Idézetet írta: borianm - 2019.01.03 csütörtök, 09:36:04
Arra gondoltam, hogy ha mondjuk középen áll a dugattyú és teletöltöd, majd elkezded krbeforgatni, akkor felül kinyomja a fölösleget a gyertya furatánál. Szóval a felső holtponton levő teletöltéshez képest nem tudsz többet beletenni.
Ezért nem lett tele töltve. Nem folyt ki sok a gyetyafuratnál, így a következő feltöltés már óvatosabb volt.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13476 Dátum:
2019.01.03 csütörtök, 13:09:29 »
Idézetet írta: borianm - 2019.01.03 csütörtök, 09:36:04
Arra gondoltam, hogy ha mondjuk középen áll a dugattyú és teletöltöd, majd elkezded krbeforgatni, akkor felül kinyomja a fölösleget a gyertya furatánál. Szóval a felső holtponton levő teletöltéshez képest nem tudsz többet beletenni.
azért a gyűrűk között lecsorog ám nem túl sok idő alatt a folyadék...
És persze igazad van, ha alul van a dugó, akkor azonnal áttekerve kinyomja a felesleget.
De gondolom pont ez volt a lényeg, hogy a letapadt gyűrűk megmozduljanak a helyükön, és ismét felzárjanak (minél jobban ) a henger falára.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
makai.gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13477 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 09:06:00 »
Sziasztok,
Motorgenerál előtt állok és segítséget szeretnék kérni, hogy milyen tömítésekre van szükségem pontosan és mit ajánlatok honnan szerezzem be reális áron. illetve mit érdemes még ilyenkor kicserélni ha már szét van borítva a motor?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva
2001, Mondeo MK3 1,8 benzin 110LE ghia kombi
Előtte:
1997, Escort 1,6 benzin kombi
1991, Fiesta MK3 1,4 benzin
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13478 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 16:44:13 »
Ahogy nézem, ez lényegében ugyanez a motor, a jól ismert problémával:
https://totalcar.hu/magazin/technika/2018/12/21/eromero_ford_focus_2_0_duratec_2007/
Idézetet írta: makai.gyula - 2019.01.07 hétfő, 09:06:00
Sziasztok,
Motorgenerál előtt állok és segítséget szeretnék kérni, hogy milyen tömítésekre van szükségem pontosan és mit ajánlatok honnan szerezzem be reális áron. illetve mit érdemes még ilyenkor kicserélni ha már szét van borítva a motor?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Menj be nagyautóba, cromaxba, vagy márkaszervizbe, és ott a gyári programban nézzétek végig, hogy mi kell, és abból milyen van. Kicsit hosszú lenne itt kirészletezni az összes tömítést, arról nem is beszélve, hogy változtak is ezek az évek során. Ha már bontva van, akkor az olajleválasztó szelepet a motor oldalán a csövével együtt, meg nézzétek át mindenképpen a szívósor lapátjait, tengelyét, nehogy gyorsan elrendezze a felújított motort.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13479 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 21:42:13 »
Idézetet írta: makai.gyula - 2019.01.07 hétfő, 09:06:00
Sziasztok,
Motorgenerál előtt állok és segítséget szeretnék kérni, hogy milyen tömítésekre van szükségem pontosan és mit ajánlatok honnan szerezzem be reális áron. illetve mit érdemes még ilyenkor kicserélni ha már szét van borítva a motor?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Van tömítés készlet pl. a cromaxnál, amiben majdnem minden benne van. Asszem pl. főtengely tomítések nincsennek benne meg talán a szelepszár szimeringek, de meg kell kérdezni. A Ford talán 50k körül van, az Elring olcsóbb.
Főtengely csapágysor is lesz cserélve? Mert azt nem tudom, hogy oldják meg: egyedileg vannak összepárosítva 4 féle méretből.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13480 Dátum:
2019.01.08 kedd, 08:05:30 »
Idézetet írta: makai.gyula - 2019.01.07 hétfő, 09:06:00
Sziasztok,
Motorgenerál előtt állok és segítséget szeretnék kérni, hogy milyen tömítésekre van szükségem pontosan és mit ajánlatok honnan szerezzem be reális áron. illetve mit érdemes még ilyenkor kicserélni ha már szét van borítva a motor?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Realis áron Angliából...
https://www.ebay.com/itm/HEAD-GASKET-SET-MONDEO-MAZDA-6-MPV-2-0-2-3-DURATEC-2000-on-METAL-ROCKER-BOX-VRS/310146494126?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
makai.gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13481 Dátum:
2019.01.08 kedd, 08:54:53 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.01.07 hétfő, 21:42:13
Van tömítés készlet pl. a cromaxnál, amiben majdnem minden benne van. Asszem pl. főtengely tomítések nincsennek benne meg talán a szelepszár szimeringek, de meg kell kérdezni. A Ford talán 50k körül van, az Elring olcsóbb.
Főtengely csapágysor is lesz cserélve? Mert azt nem tudom, hogy oldják meg: egyedileg vannak összepárosítva 4 féle méretből.
Szia, köszönöm a segítséget, cromaxot néztem én is, nem olcsó, nem tudom a főtengely csapágysort cserélik- e, ha minden jól megy holnap gurul be a műhelybe az autó.
Naplózva
2001, Mondeo MK3 1,8 benzin 110LE ghia kombi
Előtte:
1997, Escort 1,6 benzin kombi
1991, Fiesta MK3 1,4 benzin
makai.gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13482 Dátum:
2019.01.08 kedd, 08:56:11 »
Idézetet írta: Freestyle - 2019.01.08 kedd, 08:05:30
Realis áron Angliából...
https://www.ebay.com/itm/HEAD-GASKET-SET-MONDEO-MAZDA-6-MPV-2-0-2-3-DURATEC-2000-on-METAL-ROCKER-BOX-VRS/310146494126?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
Szia, köszönöm a választ, és ez biztosan jó az 1,8-as motorhoz is? Én azt látom, hogy 2,0-től felfele írja ebay-en. Bocsánat, de ezt nem tudom pontosan.
Naplózva
2001, Mondeo MK3 1,8 benzin 110LE ghia kombi
Előtte:
1997, Escort 1,6 benzin kombi
1991, Fiesta MK3 1,4 benzin
makai.gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13483 Dátum:
2019.01.08 kedd, 08:57:10 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.07 hétfő, 16:44:13
Ahogy nézem, ez lényegében ugyanez a motor, a jól ismert problémával:
https://totalcar.hu/magazin/technika/2018/12/21/eromero_ford_focus_2_0_duratec_2007/
Menj be nagyautóba, cromaxba, vagy márkaszervizbe, és ott a gyári programban nézzétek végig, hogy mi kell, és abból milyen van. Kicsit hosszú lenne itt kirészletezni az összes tömítést, arról nem is beszélve, hogy változtak is ezek az évek során. Ha már bontva van, akkor az olajleválasztó szelepet a motor oldalán a csövével együtt, meg nézzétek át mindenképpen a szívósor lapátjait, tengelyét, nehogy gyorsan elrendezze a felújított motort.
Szia, a szívósort mindenképp ellenőriztetem, de egyébként nem hallom, hogy kerepelne.
Naplózva
2001, Mondeo MK3 1,8 benzin 110LE ghia kombi
Előtte:
1997, Escort 1,6 benzin kombi
1991, Fiesta MK3 1,4 benzin
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13484 Dátum:
2019.01.08 kedd, 15:02:08 »
Idézetet írta: makai.gyula - 2019.01.08 kedd, 08:56:11
Szia, köszönöm a választ, és ez biztosan jó az 1,8-as motorhoz is? Én azt látom, hogy 2,0-től felfele írja ebay-en. Bocsánat, de ezt nem tudom pontosan.
Igen, ez 2.0-hoz van, pont egy ismerősnek rendeltem, holnap már a kezembe is lesz.
De van 1.8-as is, sajátomat másfél éve azzal raktam össze.
Arra kell figyelni, hogy műanyag vagy alu a szelepfedél
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13485 Dátum:
2019.01.11 péntek, 09:24:09 »
SZiasztok.
Merre találom az 1.8 125 Le-s motoron a benzinnyomás szabályozót. Az injektorhídon nincs.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13486 Dátum:
2019.01.11 péntek, 09:26:48 »
Idézetet írta: beikes - 2019.01.11 péntek, 09:24:09
SZiasztok.
Merre találom az 1.8 125 Le-s motoron a benzinnyomás szabályozót. Az injektorhídon nincs.
Pumpánál.
Naplózva
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13487 Dátum:
2019.01.11 péntek, 11:44:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.11 péntek, 09:26:48
Pumpánál.
Bennt a pumpában?
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13488 Dátum:
2019.01.11 péntek, 15:25:19 »
Idézetet írta: beikes - 2019.01.11 péntek, 11:44:49
Bennt a pumpában?
Igen. Tank le típusú művelet.
Naplózva
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13489 Dátum:
2019.01.12 szombat, 15:56:48 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.11 péntek, 15:25:19
Igen. Tank le típusú művelet.
Problémám az vele, hogy mikor leállítom és kb 5 perc múlva indítom, akkor csak hosszú másodpercek után hajlandó életre kelni.
Tapasztalata valakinek?
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13490 Dátum:
2019.01.12 szombat, 16:00:36 »
Idézetet írta: beikes - 2019.01.12 szombat, 15:56:48
Problémám az vele, hogy mikor leállítom és kb 5 perc múlva indítom, akkor csak hosszú másodpercek után hajlandó életre kelni.
Tapasztalata valakinek?
Ez sajnos ha nem is általános, de viszonylag elterjedt jelenség ezeknél a motoroknál, hogy hidegen tökéletesen indulnak, félmeleg, meleg újraindításnál meg köszörül pár másodpercig. FAQ-ban is van róla valami leírás. Ha más panasz nincs, akkor én nem piszkálnám.
Naplózva
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13491 Dátum:
2019.01.12 szombat, 16:04:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.12 szombat, 16:00:36
Ez sajnos ha nem is általános, de viszonylag elterjedt jelenség ezeknél a motoroknál, hogy hidegen tökéletesen indulnak, félmeleg, meleg újraindításnál meg köszörül pár másodpercig. FAQ-ban is van róla valami leírás. Ha más panasz nincs, akkor én nem piszkálnám.
Azt nem írtam, hogy szerintem erőtlen is és a fogyasztás sem a tuti. De már kb 2 éve tart ez és a hócipőm kezd tele lenni vele.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13492 Dátum:
2019.01.12 szombat, 16:39:50 »
Idézetet írta: beikes - 2019.01.12 szombat, 16:04:12
Azt nem írtam, hogy szerintem erőtlen is és a fogyasztás sem a tuti. De már kb 2 éve tart ez és a hócipőm kezd tele lenni vele.
Nem akarlak elkeseríteni, de ismerősnek van ilyen 125 lóerős kombija, és az is eszik rendesen, cserébe lassú. Ez ilyen.
Mindenesetre egy benzinnyomás mérést érdemes beiktatni, hogy tényleg gyengélkedik-e akár a pumpa akár nyomásszabályzó.
Naplózva
makai.gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13493 Dátum:
2019.01.18 péntek, 10:55:48 »
Sziasztok,
Szét van szedve a mondeom motorja, teljes generált kap. Arra gondoltam a vezérlést is kicseréltetem, kérdésem az lenne hozzátok, hogy erről a lánckészletről van-e valakinek véleménye, esetleg valaki használt már ilyet?
https://www.autoalkatreszonline24.hu/fai-autoparts/7814936
A szívósorban a lapátok és a tengelyük hibátlannak minősül, viszont a tengelyt mozgató szerkezet gömbfeje van kikopva, erre valami megoldás, esetleg pontos alkatrész név meghatározásban tudtok segíteni, ami alapján tudok keresni?
Előre is köszönöm mindenkinek, aki segít!
Naplózva
2001, Mondeo MK3 1,8 benzin 110LE ghia kombi
Előtte:
1997, Escort 1,6 benzin kombi
1991, Fiesta MK3 1,4 benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13494 Dátum:
2019.01.18 péntek, 11:25:47 »
Idézetet írta: makai.gyula - 2019.01.18 péntek, 10:55:48
Sziasztok,
Szét van szedve a mondeom motorja, teljes generált kap. Arra gondoltam a vezérlést is kicseréltetem, kérdésem az lenne hozzátok, hogy erről a lánckészletről van-e valakinek véleménye, esetleg valaki használt már ilyet?
https://www.autoalkatreszonline24.hu/fai-autoparts/7814936
A szívósorban a lapátok és a tengelyük hibátlannak minősül, viszont a tengelyt mozgató szerkezet gömbfeje van kikopva, erre valami megoldás, esetleg pontos alkatrész név meghatározásban tudtok segíteni, ami alapján tudok keresni?
Előre is köszönöm mindenkinek, aki segít!
nem tudom-kérdezem. Az a gömbfej nem ugyanolyan, mint a csomagtérteló gömbfeje? Mert azt lehet kapni a bárdiban.Én levenném és elvinném mintába, hogy ilyen kell...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13495 Dátum:
2019.01.18 péntek, 12:18:50 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.18 péntek, 11:25:47
nem tudom-kérdezem. Az a gömbfej nem ugyanolyan, mint a csomagtérteló gömbfeje? Mert azt lehet kapni a bárdiban.Én levenném és elvinném mintába, hogy ilyen kell...
Nagyon más méret.
Aki Gödöllőn javítja a szívósorokat, az átfúrja, és átmenő csavarral fogja össze hogy ne ugráljon le a gömbfejről a kar. Csak ugye nem szabad szorítania, mert el kell tudnia fordulni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13496 Dátum:
2019.01.18 péntek, 12:57:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.18 péntek, 12:18:50
Nagyon más méret.
Aki Gödöllőn javítja a szívósorokat, az átfúrja, és átmenő csavarral fogja össze hogy ne ugráljon le a gömbfejről a kar. Csak ugye nem szabad szorítania, mert el kell tudnia fordulni.
ilyen gömbfejek vannak több méretben.6,8,10mm -es átmérőben.Próbából biztosan keresnék odavalót...lehet hiába,nem tudom...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13497 Dátum:
2019.01.18 péntek, 13:26:58 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.18 péntek, 12:57:36
ilyen gömbfejek vannak több méretben.6,8,10mm -es átmérőben.Próbából biztosan keresnék odavalót...lehet hiába,nem tudom...
A gömbfej nem önmagában van, hanem egy kis kar végén van, ami belepattan és forog a szívósorban, és rácsatlakozik a tengelye a lapátoknak. Külön tudtommal nem árulja a Ford, univerzális gömbfejet meg szerintem nem lehet korrektül ráfabrikálni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13498 Dátum:
2019.01.18 péntek, 13:43:28 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.18 péntek, 13:26:58
A gömbfej nem önmagában van, hanem egy kis kar végén van, ami belepattan és forog a szívósorban, és rácsatlakozik a tengelye a lapátoknak. Külön tudtommal nem árulja a Ford, univerzális gömbfejet meg szerintem nem lehet korrektül ráfabrikálni.
ha mást nem, egy jó esztergályost pattintanék,de izibe...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13499 Dátum:
2019.01.18 péntek, 13:58:05 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.18 péntek, 13:26:58
A gömbfej nem önmagában van, hanem egy kis kar végén van, ami belepattan és forog a szívósorban, és rácsatlakozik a tengelye a lapátoknak. Külön tudtommal nem árulja a Ford, univerzális gömbfejet meg szerintem nem lehet korrektül ráfabrikálni.
Modell bolt.
A modellezők használnak különféle kisebb nagyobb gömbfejeket.
pl:
http://www.sgmodell.hu/
https://shop.modell.hu/
http://jakomodell.hu/
De ha ráér hobbyking, és egyéb kínai helyek
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak:
1
...
263
264
265
266
267
268
269
[
270
]
271
272
273
274
275
276
277
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ