Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:33:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
2
3
4
[
5
]
6
7
8
9
10
11
12
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652295 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #200 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 14:10:19 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.02 hétfő, 13:52:47
Városban nyilván nem... de a te exploreres városod sem igazi. Ha mondjuk azzal gurulsz be a munkahelyedre, az így saccra 15 km.
Ez nem város. Ezt sem lehet összevetni azzal a fogyival, amit a fifinél írtam (9 liter).
Amíg az Ildikó bejárt melózni, addig kb 6 litert evett. Bár városban járt, nem nevezhető annak, mert 1 irányban 27 kilométer volt.
Szóval nem hideg a motor.
Én kb 15km-et megyek a munkahelyemig és ottan mélygarázsban van 22 fokban. Annyira nem dugós, de nem is egy hétvégi országút. Hamarosan le akarok menni villányba és akkor majd megnézem az országútit megint. Az apám MK2-ese 10L-el kárt el városban, hasonló távon. Amúgy az audis barátom annyira finoman jár az autóval, nincs igazából full gáz és megvan neki a járgány már 10 éve. Na mind1.
Megnézem országúton, aztán jövök az eredményekkel.
Üdv
Csaba
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #201 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 14:11:49 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.02 hétfő, 13:52:47
Városban nyilván nem... de a te exploreres városod sem igazi. Ha mondjuk azzal gurulsz be a munkahelyedre, az így saccra 15 km.
Ez nem város. Ezt sem lehet összevetni azzal a fogyival, amit a fifinél írtam (9 liter).
Amíg az Ildikó bejárt melózni, addig kb 6 litert evett. Bár városban járt, nem nevezhető annak, mert 1 irányban 27 kilométer volt.
Szóval nem hideg a motor.
Zacci megelőzött kicsit.
A városi közlekedés az nem egyenlő a hideg motorral közlekedéssel. Biztos van pontos definiciója illetve tesztleírása is, de tömören fogalmazva a városi közlekedés jellemzője nem az, hogy nem melegszik be a motor hanem, hogy kis átlagsebesség, sok elindulás, sok megállás, sok álló helyben füstőlés, alacsony sebesség fokozatok.
A városi közlekedés "rákfenéje" a gyakori elindulás, gyorsulás...
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #202 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 14:13:14 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.11.02 hétfő, 14:11:49
Zacci megelőzött kicsit.
A városi közlekedés az nem egyenlő a hideg motorral közlekedéssel. Biztos van pontos definiciója illetve tesztleírása is, de tömören fogalmazva a városi közlekedés jellemzője nem az, hogy nem melegszik be a motor hanem, hogy kis átlagsebesség, sok elindulás, sok megállás, sok álló helyben füstőlés, alacsony sebesség fokozatok.
A városi közlekedés "rákfenéje" a gyakori elindulás, gyorsulás...
Latom van meg aki tuggya mijaza a varosi kozlekedes
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #203 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 14:17:32 »
Idézetet írta: zacci - 2009.11.02 hétfő, 14:01:43
Hideg mocival meg a TDCI is 10littyot zabal
Hogy pont 10-et, vagy csak 8-at, nem tudom, de semmi esetre sem 4-et.
Város. Olvassátok el, mi a katalógusban a definíciója. A hideg motorra van kihegyezve.
Laboratóriumi feltételek között hidegen indított motor különböző sebességeken üzemeltetve, legnagyobb sebesség
50 km/h, átlagsebesség 19 km/h, egy elméleti 4 km hosszú távon.
4 kilométer alatt bemelegszik? Nem. Azaz, talán a 4. km végére.
Persze állj-indulj is benne van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #204 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 14:18:08 »
Idézetet írta: zacci - 2009.11.02 hétfő, 14:13:14
Latom van meg aki tuggya mijaza a varosi kozlekedes
Igen. Lásd az előző hsz-em.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #205 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 14:19:33 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.11.02 hétfő, 14:10:19
Én kb 15km-et megyek a munkahelyemig és ottan mélygarázsban van 22 fokban. Annyira nem dugós, de nem is egy hétvégi országút. Hamarosan le akarok menni villányba és akkor majd megnézem az országútit megint. Az apám MK2-ese 10L-el kárt el városban, hasonló távon. Amúgy az audis barátom annyira finoman jár az autóval, nincs igazából full gáz és megvan neki a járgány már 10 éve. Na mind1.
Megnézem országúton, aztán jövök az eredményekkel.
Üdv
Csaba
Szerintem így sokat eszik. Ezen körülményekközött max 10 liternek kéne lennie.
A Zacci is valami 9 liter körülit írt (nem emlékszem pontosan). Az övé is durván 15 km. Csak 2.0.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #206 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 14:22:08 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.02 hétfő, 14:19:33
Szerintem így sokat eszik. Ezen körülményekközött max 10 liternek kéne lennie.
A Zacci is valami 9 liter körülit írt (nem emlékszem pontosan). Az övé is durván 15 km. Csak 2.0.
Már nekem is soknak tűnik. Akkor kérjem meg a szervízt, hogy pucolja ki a katalizátort, vagy van ehez valami adalék anyag?
Üdv
Csaba
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #207 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 14:26:31 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.11.02 hétfő, 14:22:08
Már nekem is soknak tűnik. Akkor kérjem meg a szervízt, hogy pucolja ki a katalizátort, vagy van ehez valami adalék anyag?
Üdv
Csaba
Nem. Ha sokat gurulsz városban, akkor szép lassan eltömődik, azon a Villányi futam is segít.
Majd a lambdát kéne kimérni, esetleg a gyertya/kábel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #208 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 14:33:37 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.02 hétfő, 14:26:31
Nem. Ha sokat gurulsz városban, akkor szép lassan eltömődik, azon a Villányi futam is segít.
Majd a lambdát kéne kimérni, esetleg a gyertya/kábel.
Láma kérdés: hogyan kell kimérnem a lanbdát. Vgyem szakihoz?
Üdv
Csaba
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #209 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 14:35:51 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.11.02 hétfő, 14:33:37
Láma kérdés: hogyan kell kimérnem a lanbdát. Vgyem szakihoz?
Üdv
Csaba
Yes. De a Stealt is ki tudja mérni. Nem tudom, jön-e minire... vagy ha össze tudsz vele futni.
Bár a szaki se fog sokat kérni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #210 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 15:11:50 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.11.02 hétfő, 14:22:08
Már nekem is soknak tűnik. Akkor kérjem meg a szervízt, hogy pucolja ki a katalizátort, vagy van ehez valami adalék anyag?
Üdv
Csaba
Katalizátor "kiégetéshez" a TIS előírása (ha a közlekedési szokások miatt az motor-menedzsment nem tudja elvégezni) 4. sebességben, 100km/h minimum 20 percig. Ehhez biza sztráda kell és füldugó.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #211 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 15:17:29 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.02 hétfő, 14:17:32
Hogy pont 10-et, vagy csak 8-at, nem tudom, de semmi esetre sem 4-et.
Város. Olvassátok el, mi a katalógusban a definíciója. A hideg motorra van kihegyezve.
Laboratóriumi feltételek között hidegen indított motor különböző sebességeken üzemeltetve, legnagyobb sebesség
50 km/h, átlagsebesség 19 km/h, egy elméleti 4 km hosszú távon.
4 kilométer alatt bemelegszik? Nem. Azaz, talán a 4. km végére.
Persze állj-indulj is benne van.
Ez szerintem nem zárja ki, hogy a városi közlekedésnek a városi közlekedést hívjuk:
Elindul-gyorsul-megáll, elindul-gyorsul-megáll. A hidegen járás erősen rontja az egyébként is rossz városi fogyasztást, de abban biztos vagyok, hogy a gyári fogyasztási adatokat -városban- akkor se hozod ha hagyod bemelegedni.
4 km alatt bemelegszik-e? Attól függ, milyen külső hőmérsékletnél csinálod.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #212 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 15:24:36 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.02 hétfő, 14:17:32
Hogy pont 10-et, vagy csak 8-at, nem tudom, de semmi esetre sem 4-et.
Város. Olvassátok el, mi a katalógusban a definíciója. A hideg motorra van kihegyezve.
Laboratóriumi feltételek között hidegen indított motor különböző sebességeken üzemeltetve, legnagyobb sebesség
50 km/h, átlagsebesség 19 km/h, egy elméleti 4 km hosszú távon.
4 kilométer alatt bemelegszik? Nem. Azaz, talán a 4. km végére.
Persze állj-indulj is benne van.
Varosi kozlekedes laboratoriumi feltetelek kozott
uber lol
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #213 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 15:27:16 »
Idézetet írta: zacci - 2009.11.02 hétfő, 15:24:36
Varosi kozlekedes laboratoriumi feltetelek kozott
uber lol
Mi ebben a fura?
Laboratóriumváros...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #214 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 15:30:08 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.02 hétfő, 15:27:16
Mi ebben a fura?
Laboratóriumváros...
hat vegulis
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #215 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 15:33:12 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.11.02 hétfő, 15:17:29
Ez szerintem nem zárja ki, hogy a városi közlekedésnek a városi közlekedést hívjuk:
Elindul-gyorsul-megáll, elindul-gyorsul-megáll. A hidegen járás erősen rontja az egyébként is rossz városi fogyasztást, de abban biztos vagyok, hogy a gyári fogyasztási adatokat -városban- akkor se hozod ha hagyod bemelegedni.
4 km alatt bemelegszik-e? Attól függ, milyen külső hőmérsékletnél csinálod.
Az elindul-gyorsul az egyik, a hideg motor a másik. Mindkettő rontja a fogyit. Hogy melyik jobban? Szerintem a körülményektől függ.
Bemelegszik a 4. kilométer végére? Akkor átlagban 50%-ban hideg volt a motor...
Nemhogy tudom a városi adatokat hozni, hanem még jobbat is. Volt már, hogy egy teljes tankot a városban mentem le, szszmikiről járok be, a két település összeér. Van egy 2 kilométeres szakasz, ami egyenes, majd körforgalom, és onnan bp. Vagy a6-os úton megyek be, ott kb 5 km 4 sávos, és lehet haladni. De ettől ez még mind a városban van (a Zacci is durván ilyen körülmények között megy, bár neki az m5 egy kis szakasza is benne van).
Szóval a lényeg: én esetenként hosszú távokat teszek meg, van, hogy akár több mint 100 kilométert megteszek egyszerre. De akár a dupláját is - végig város. De. Nem dugós időszakban, hanem akkor, amikor a legjobban lehet menni.
Szóval igazából ez nem város.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #216 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 15:41:47 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.02 hétfő, 15:33:12
Az elindul-gyorsul az egyik, a hideg motor a másik. Mindkettő rontja a fogyit. Hogy melyik jobban? Szerintem a körülményektől függ.
Bemelegszik a 4. kilométer végére? Akkor átlagban 50%-ban hideg volt a motor...
Nemhogy tudom a városi adatokat hozni, hanem még jobbat is. Volt már, hogy egy teljes tankot a városban mentem le, szszmikiről járok be, a két település összeér. Van egy 2 kilométeres szakasz, ami egyenes, majd körforgalom, és onnan bp. Vagy a6-os úton megyek be, ott kb 5 km 4 sávos, és lehet haladni. De ettől ez még mind a városban van (a Zacci is durván ilyen körülmények között megy, bár neki az m5 egy kis szakasza is benne van).
Szóval a lényeg: én esetenként hosszú távokat teszek meg, van, hogy akár több mint 100 kilométert megteszek egyszerre. De akár a dupláját is - végig város. De. Nem dugós időszakban, hanem akkor, amikor a legjobban lehet menni.
Szóval igazából ez nem város.
Nos M5 bevezeto ide-vagy oda en akkoris varosi korulmenyek kozt tekerek...hogy miert? Mert en azt a kb. 20 km-t van hogy 1 ora alatt teszem meg, de volt, hogy 1.5-2 oras korido is beficcent
nah ez a varosi korulmenyek nem az amit a katalogus meghataroz, mert az nem varos, hanem hidegjarati uzem
Naplózva
blah blah blah
VasY
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #217 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 18:53:04 »
Én sajnos meg már ott tartok, hogy egy full tank benzinnel mentem 430 km-t ami kb 14,4 L-es fogyasztás
Tankolásról tankolásra egyre több
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #218 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 19:20:26 »
Idézetet írta: VasY - 2009.11.02 hétfő, 18:53:04
Én sajnos meg már ott tartok, hogy egy full tank benzinnel mentem 430 km-t ami kb 14,4 L-es fogyasztás
Tankolásról tankolásra egyre több
Ja én 450Km-nél tartok. Azt hiszem, hogy a 7 végén lemegyek villányba és nyomom neki, meg veszek valami benzin adalékos motortisztítót.
Üdv
Csaba
Naplózva
VasY
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #219 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 19:47:28 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.11.02 hétfő, 19:20:26
Ja én 450Km-nél tartok. Azt hiszem, hogy a 7 végén lemegyek villányba és nyomom neki, meg veszek valami benzin adalékos motortisztítót.
Üdv
Csaba
Navégre legalább ebbe a sz.r helyzetben nem vagyok egyedűl
Tanácsként tudom mondani, hogy a liquimoli hatástalan, én már 2 flakkonnal hazsnáltam el és semmi javulás
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #220 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 20:15:43 »
Idézetet írta: VasY - 2009.11.02 hétfő, 19:47:28
Navégre legalább ebbe a sz.r helyzetben nem vagyok egyedűl
Tanácsként tudom mondani, hogy a liquimoli hatástalan, én már 2 flakkonnal hazsnáltam el és semmi javulás
na ja, bár én eddig azt hittem, hogy ez normális, de látva a fogyasztásokat ezek szerint mégse.
oksa, akkor kipróbálom az STP-t és szombaton lemegyek villányba.
Üdv
Csaba
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #221 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 22:37:54 »
Nemreg voltam BP-Eger-Ratka-BP utvonalon. Palyan 130, fo uton 90-100-as tempomat. Ez ido alatt 2x taknyoltam. 1x fullra meg indulas elott, aztan meg ra toltottem kicsit fel uton. Igy osszesen kb. 15k-ert taknyoltam, es 674km gurultam kb. 74 littyo cuccal. Ez kb. 10.9-es atlag. Es meg maradt kb. 2k amibol kb. ujabb 100km-t tudtam volna gurulni.
Igy kb. 17k-bol hozzavetolegesen 770-800km-t tok gurgulaszni. Ez kb. ott van amire szamitottam
Ugyan ennyi piizbol benyaval kb. 650km-ig jutottam volna.
Hozzateszem feluton vissza vettem a dusitasbol, mert tul soknak talaltam.
Jah es persze E85rol van szo
Naplózva
blah blah blah
KIR-ály
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #222 Dátum:
2009.11.03 kedd, 21:10:10 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.11.02 hétfő, 20:15:43
na ja, bár én eddig azt hittem, hogy ez normális, de látva a fogyasztásokat ezek szerint mégse.
oksa, akkor kipróbálom az STP-t és szombaton lemegyek villányba.
Üdv
Csaba
Vigyél boros kannákat. Jó sokat.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1.8 Trend 125LE 2006.05. 5 ajtós
Tel:+36309684939
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #223 Dátum:
2009.11.03 kedd, 22:57:41 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.02 hétfő, 14:35:51
Yes. De a Stealt is ki tudja mérni. Nem tudom, jön-e minire... vagy ha össze tudsz vele futni.
Bár a szaki se fog sokat kérni.
bejelentkezek majd egy szakihoz, aztán meglátjuk.
Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #224 Dátum:
2009.11.03 kedd, 22:58:26 »
Idézetet írta: Joe164 - 2009.11.03 kedd, 21:10:10
Vigyél boros kannákat. Jó sokat.
jaja, szeretnék mindenféle nedüt jozni
Naplózva
brego
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #225 Dátum:
2009.11.14 szombat, 00:58:05 »
Sziasztok!!
Még új vagyok, kis segítség kellene......
2003-as évjáratú 2.0 literes Mondeom van, havi 10.000 km belemegy,mivel céges ügyekben használom.
Olajcserét hogy ajánljátok, és milyen olajat használjak?Elsőre 5 W 40 Ford olajat tettem bele,használhatok másmilyet is?Mert az üzletben nagyon erősködtek, hogy csak ez a jó.....
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #226 Dátum:
2009.11.14 szombat, 01:02:54 »
Idézetet írta: brego - 2009.11.14 szombat, 00:58:05
Sziasztok!!
Még új vagyok, kis segítség kellene......
2003-as évjáratú 2.0 literes Mondeom van, havi 10.000 km belemegy,mivel céges ügyekben használom.
Olajcserét hogy ajánljátok, és milyen olajat használjak?Elsőre 5 W 40 Ford olajat tettem bele,használhatok másmilyet is?Mert az üzletben nagyon erősködtek, hogy csak ez a jó.....
Mennyi km van az autóban? Így látatlanba 5W30-as kéne bele... És 15ezer km-enként..
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
stealt
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #227 Dátum:
2009.11.14 szombat, 02:41:20 »
Idézetet írta: brego - 2009.11.14 szombat, 00:58:05
Sziasztok!!
Még új vagyok, kis segítség kellene......
2003-as évjáratú 2.0 literes Mondeom van, havi 10.000 km belemegy,mivel céges ügyekben használom.
Olajcserét hogy ajánljátok, és milyen olajat használjak?Elsőre 5 W 40 Ford olajat tettem bele,használhatok másmilyet is?Mert az üzletben nagyon erősködtek, hogy csak ez a jó.....
A mondeoba 5W30 való ami egy téli-nyári motorolaj mivel -30C és +30C közötti külső hőmérsékleten biztosítja a kenést (az 5w40 -30Cés +40C közötti tehát itt felesleges. )
Naplózva
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #228 Dátum:
2009.11.14 szombat, 19:30:56 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.14 szombat, 02:41:20
A mondeoba 5W30 való ami egy téli-nyári motorolaj mivel -30C és +30C közötti külső hőmérsékleten biztosítja a kenést (az 5w40 -30Cés +40C közötti tehát itt felesleges. )
De van mikkor itt nyaron van +35 fok is,udv;Gyulaba.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
stealt
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #229 Dátum:
2009.11.14 szombat, 22:26:03 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2009.11.14 szombat, 19:30:56
De van mikkor itt nyaron van +35 fok is,udv;Gyulaba.
Természetesen, sőt 2007-ben voltak napok amikor 41,8 Celsius volt az átlaghőmérséklet az országban. Hát bizony akkor neked csak az marad, hogy te a kánikulai napok előtt cseréld le 5W40-re. Ebben ne gátoljon meg az se hogy a blokkon belül se 30 fok van
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #230 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 08:58:37 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2009.11.14 szombat, 19:30:56
De van mikkor itt nyaron van +35 fok is,udv;Gyulaba.
Akkor is 5W-30-ast használj mert nagyon nagy a 100 fokon mért viszkozitási különbség a két olaj között.
Az 5-30-é 10 körül van, az 5-40-é 15 körül, és ez számít nem a külső hőmérséklet mese....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
KIR-ály
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #231 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 15:10:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.15 vasárnap, 08:58:37
Akkor is 5W-30-ast használj mert nagyon nagy a 100 fokon mért viszkozitási különbség a két olaj között.
Az 5-30-é 10 körül van, az 5-40-é 15 körül, és ez számít nem a külső hőmérséklet mese....
5w30 a gyári előirás. Ráadásul még olcsobb is.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1.8 Trend 125LE 2006.05. 5 ajtós
Tel:+36309684939
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #232 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 17:15:52 »
Idézetet írta: KIR-ály - 2009.11.15 vasárnap, 15:10:38
5w30 a gyári előirás. Ráadásul még olcsobb is.
Nalunk majdnem abban az arban aruljak,es itt a hatar szelen pedig eleg draga a 5W30.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
brego
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #233 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 08:40:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.11.14 szombat, 01:02:54
Mennyi km van az autóban? Így látatlanba 5W30-as kéne bele... És 15ezer km-enként..
Jelenleg 143.000 km-t mutat, de az előző tulaj szerint vissza lett állítva mielőtt ő vette.Első tulaj a Pick Szeged Zrt. volt, tehát céges kirándulásokra használták,a szervízkönyv természetesen elveszett.
Most azt hallottam, hogy mivel nem mai az autó, tegyek bele 10W 40 -es olajat!?
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #234 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 09:36:11 »
5-ös helyett 10-es olajat ne tegyél bele mert hidegen rosszabbul keni a 10-es és felgyorsul a motor kopás.
Maximum akkor ha zavaróan eszi az olajat (zavaróan nekem azt jelenti, hogy két ciklus közt többet megeszik, mint a min-max közti szint, tehát utána kell tölteni)
Azért mert sok a km vagy "nem mai", még nem váltanék olajat.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #235 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 13:04:24 »
Sziasztok!
Olvasgatom itten a nagy fogyasztás/erőtlen motor esetéket a fórumban. Nálam valami hasonló jelenség figyelhető meg, de nem tudom eldönteni, hogy pontosan mi lehet a gond (esetleg gyárilag ilyen-e)...
2.0-ás benzines motor és az a jelenség, hogy nagyon (nagyon-nagyon) kelletlenül pörög fel. Úgy kell elképzelni, hogy ha alapjáratnál gázt adok, akkor sokszor eltelik 1-1.5 másodperc mire a fordulat mérő elindul. 2000-es fordulat felett már nem érzek ekkora kihagyást, 4000-től meg egész elfogadható módon megy, de hát ennek nem így kéne lennie. Egyszerűen nem tudom elfogadni, hogy ennyire rugalmatlan legyen a motor alapjárat környékén.
A fogyasztás egyébként elfogadható: 9.9-10.3 között, Pesti bejárós forgalomban.
A kocsiban 115 ezer km van és egyébként nincs vele gond. Hibakódot sem jelez a computer..
Amit még érdemes tudni, hogy automata váltós a gép (amitől azért a fordulatot vennie kéne a motornak üresben, szerintem).
Illetve tudja valaki, hogy az automata kocsinak más motorvezérlő elektronikája van mint a kézi váltósnak? Mert egyszer voltam chiptuningoltatni, de nem sikerült, mert az ő computerük nem bírt kommunikálni az enyémmel. Pedig állítólag rengeteg Mondeot csináltak már.
Szóval ha valakinek van valami ötlete mitől ilyen béna a motor, akkor mondja el a tippjit...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #236 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 14:07:59 »
Idézetet írta: KIZS - 2009.11.16 hétfő, 13:04:24
Sziasztok!
Olvasgatom itten a nagy fogyasztás/erőtlen motor esetéket a fórumban. Nálam valami hasonló jelenség figyelhető meg, de nem tudom eldönteni, hogy pontosan mi lehet a gond (esetleg gyárilag ilyen-e)...
2.0-ás benzines motor és az a jelenség, hogy nagyon (nagyon-nagyon) kelletlenül pörög fel. Úgy kell elképzelni, hogy ha alapjáratnál gázt adok, akkor sokszor eltelik 1-1.5 másodperc mire a fordulat mérő elindul. 2000-es fordulat felett már nem érzek ekkora kihagyást, 4000-től meg egész elfogadható módon megy, de hát ennek nem így kéne lennie. Egyszerűen nem tudom elfogadni, hogy ennyire rugalmatlan legyen a motor alapjárat környékén.
Szóval ha valakinek van valami ötlete mitől ilyen béna a motor, akkor mondja el a tippjit...
Hogy mitol ? Attol, hogy Ford. Torodj bele...nekem is ilyen..indulasnal meleg mocinal megtorpan, porog, de nem megy stb. Tenyleg olyan erzes, mintha valami lendkerekes autoban ulnek...
Szal ne foglalkozz vele...ha nagyon idegesit, add el es vegyel helyette egy autot
Mondeobol max. V6ot szabad venni
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 14:11:32 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #237 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 15:27:34 »
Idézetet írta: KIZS - 2009.11.16 hétfő, 13:04:24
Sziasztok!
Olvasgatom itten a nagy fogyasztás/erőtlen motor esetéket a fórumban. Nálam valami hasonló jelenség figyelhető meg, de nem tudom eldönteni, hogy pontosan mi lehet a gond (esetleg gyárilag ilyen-e)...
2.0-ás benzines motor és az a jelenség, hogy nagyon (nagyon-nagyon) kelletlenül pörög fel. Úgy kell elképzelni, hogy ha alapjáratnál gázt adok, akkor sokszor eltelik 1-1.5 másodperc mire a fordulat mérő elindul. 2000-es fordulat felett már nem érzek ekkora kihagyást, 4000-től meg egész elfogadható módon megy, de hát ennek nem így kéne lennie. Egyszerűen nem tudom elfogadni, hogy ennyire rugalmatlan legyen a motor alapjárat környékén.
A fogyasztás egyébként elfogadható: 9.9-10.3 között, Pesti bejárós forgalomban.
A kocsiban 115 ezer km van és egyébként nincs vele gond. Hibakódot sem jelez a computer..
Amit még érdemes tudni, hogy automata váltós a gép (amitől azért a fordulatot vennie kéne a motornak üresben, szerintem).
Illetve tudja valaki, hogy az automata kocsinak más motorvezérlő elektronikája van mint a kézi váltósnak? Mert egyszer voltam chiptuningoltatni, de nem sikerült, mert az ő computerük nem bírt kommunikálni az enyémmel. Pedig állítólag rengeteg Mondeot csináltak már.
Szóval ha valakinek van valami ötlete mitől ilyen béna a motor, akkor mondja el a tippjit...
Kicsit nehéz elkülönítenem az üresjárati lustaságot a terhelésestől és az automatákra jellemző hosszú reakció időtől, de megpróbálom.
Az, hogy egy autó üresben és kis fordulaton odalépve "nem veszi a lapot" annak emissziós-normás oka van. Egyszerűen nem engedi az ECU olyan mértékben felpörögni a motort, amit a teljesítménye egyébként elbírna, mert akkor kontrollálatlanul sok szénhidrogén -elégetlen benzin- jutna ki a levegőbe. A gázreakció szándékosan vissza van fogva, hogy a fordulatszám, a beáramló levegő és a benzin szinkronban legyen. Ezért van az, hogy egy üresben alapjáraton tötyögő autónak ha odalépsz közel sem egyből pörög fel a motor. Azt nem tudom, hogy ez hány mp, de érezhető az biztos. Vezetés közben ebből nem sokat veszel észre, mert a gázt és a terhelést nem ilyen hirtelen adod a motornak és közel sem vársz hirtelen felpörgést. Ha fordulaton van a motor akkor persze "jobban veszi a gázt".
Automata Fordot még nem vezettem, de az automata váltónak sajátossága a tohonya érzés és a késlekedés. Nem ezt érzed?
Légszűrő és gyertya csere mikor volt?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #238 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 16:39:17 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.11.16 hétfő, 15:27:34
...
Automata Fordot még nem vezettem, de az automata váltónak sajátossága a tohonya érzés és a késlekedés. Nem ezt érzed?
Légszűrő és gyertya csere mikor volt?
Nem az automata váltót érzem (persze érzem azt is, de régóta automatázom és ismerem).
Szerintem üresben ha gázt adok a motornak, akkor annak rögtön fel kell pörögnie, nem szabad várnia. De menet közben is érzem, mert minden elindulás olyan, mintha egy gödör aljáról akarnák feljönni... Illetve kis gázas elindulásnál ez nem gond, de nagy gázadásnál már dühítő. Úgy képzeld el, hogy állsz a lámpánál, melletted egy 1.6 szívódízel transporter. Zöldre kilőttök és ő pont egy autóhosznyit rádver, amíg te elindulsz. Ez nem dinamika egy 2 literes benzines motortól. A Mondeo becsuklik, majd a fordulat növekedésével szép lassan kezd magához térni.
Légszűrő, gyertya, meg minden ilyesmi csere megvolt 100 ezernél (és most 115). Előtte is ilyen volt, utána sem változott semmit.
Van más dühítő dolog is, de ezt betudom az automata váltó ócskaságának (bár nehéz megmagyarázni): autópályán, padlógázas gyorsításnál 160 körül véget ér a "lendület", onnan *** lassan még felkúszik 180-ig, és ott megáll mint a szög. 181-el még sose sikerült mennem.
De 160-ről 180-ig pont leérek Kecskemétre és közben 1.4-es Opel Astrák tolnak le.
Ezért gondoltam chiptuningra, de nem sikerült. Pedig úgy vágyom már egy kis dinamizmusra...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #239 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 16:54:59 »
Idézetet írta: KIZS - 2009.11.16 hétfő, 16:39:17
Nem az automata váltót érzem (persze érzem azt is, de régóta automatázom és ismerem).
Szerintem üresben ha gázt adok a motornak, akkor annak rögtön fel kell pörögnie, nem szabad várnia. De menet közben is érzem, mert minden elindulás olyan, mintha egy gödör aljáról akarnák feljönni... Illetve kis gázas elindulásnál ez nem gond, de nagy gázadásnál már dühítő. Úgy képzeld el, hogy állsz a lámpánál, melletted egy 1.6 szívódízel transporter. Zöldre kilőttök és ő pont egy autóhosznyit rádver, amíg te elindulsz. Ez nem dinamika egy 2 literes benzines motortól. A Mondeo becsuklik, majd a fordulat növekedésével szép lassan kezd magához térni.
Légszűrő, gyertya, meg minden ilyesmi csere megvolt 100 ezernél (és most 115). Előtte is ilyen volt, utána sem változott semmit.
Van más dühítő dolog is, de ezt betudom az automata váltó ócskaságának (bár nehéz megmagyarázni): autópályán, padlógázas gyorsításnál 160 körül véget ér a "lendület", onnan *** lassan még felkúszik 180-ig, és ott megáll mint a szög. 181-el még sose sikerült mennem.
De 160-ről 180-ig pont leérek Kecskemétre és közben 1.4-es Opel Astrák tolnak le.
Ezért gondoltam chiptuningra, de nem sikerült. Pedig úgy vágyom már egy kis dinamizmusra...
Nálad valami gond van. Simán el kéne érnie a 200-at, óra szerint.
Az üzemanyagnyomást kéne megmérni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #240 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 17:45:25 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.16 hétfő, 16:54:59
Nálad valami gond van. Simán el kéne érnie a 200-at, óra szerint.
Az üzemanyagnyomást kéne megmérni.
Akkor keresek valakit aki meg tudja mérni...
És mennyinek kéne lennie?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #241 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 18:01:36 »
Idézetet írta: KIZS - 2009.11.16 hétfő, 17:45:25
Akkor keresek valakit aki meg tudja mérni...
És mennyinek kéne lennie?
3 körül...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #242 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 18:05:01 »
Idézetet írta: KIZS - 2009.11.16 hétfő, 16:39:17
Nem az automata váltót érzem (persze érzem azt is, de régóta automatázom és ismerem).
Szerintem üresben ha gázt adok a motornak, akkor annak rögtön fel kell pörögnie, nem szabad várnia. De menet közben is érzem, mert minden elindulás olyan, mintha egy gödör aljáról akarnák feljönni... Illetve kis gázas elindulásnál ez nem gond, de nagy gázadásnál már dühítő. Úgy képzeld el, hogy állsz a lámpánál, melletted egy 1.6 szívódízel transporter. Zöldre kilőttök és ő pont egy autóhosznyit rádver, amíg te elindulsz. Ez nem dinamika egy 2 literes benzines motortól. A Mondeo becsuklik, majd a fordulat növekedésével szép lassan kezd magához térni.
Pontosan ugyan ezt csinazza nekem is ! Csak nem MKIII mondeod van ?
kb. remenytelen, hogy valaha is autokent viselkedjen. Engem az 1.2es kopelek hagynak le
Es indulasnal mind1 mekkora gazt tolsz, akkoris becsuklik, majd mintha 1000 meter melyrol jonne fel, pont ahogy irtad...2000 felett meglodul, de varosban ez katasztrofa
En valceg felgyujtom a gepet...Joszol Te is ? Suthetnenk szalonnat
kb. masra nem jau az mkIII
Válasz
Légszűrő, gyertya, meg minden ilyesmi csere megvolt 100 ezernél (és most 115). Előtte is ilyen volt, utána sem változott semmit.
Nem is fog, nekem elhiheted
E miatt en mar kicsereltem a fel autot, mert gyak. nincs olyan autoszerelo aki biztosan megmondana mi a baja. Egyik az egr-re mutogat, masik alambdara, persze minden alkatresz tokeletesen muxik, mivel minden vatta uj, az alapjarati mocitol kezdve a lambdaszondaig minden ! Nem tucc olyan jeladot mondani, ami bele szol a vezerlesbe es nem lett cserezve gyari ujra. Es persze semmi hatas
Szal jobb ha nem kezdesz csereberebe, mert tok felesleges. A diag szerint tenyleg minden ok a verdaval...csak eppen Ford...
Válasz
Van más dühítő dolog is, de ezt betudom az automata váltó ócskaságának (bár nehéz megmagyarázni): autópályán, padlógázas gyorsításnál 160 körül véget ér a "lendület", onnan *** lassan még felkúszik 180-ig, és ott megáll mint a szög. 181-el még sose sikerült mennem.
De 160-ről 180-ig pont leérek Kecskemétre és közben 1.4-es Opel Astrák tolnak le.
Nekem valamelyest jobb a helyzet. Nalam eleri ora szerint a 180at is, de onnan...
Eccer 160nal a ***emben volt egy 120-as skodri
Kepzelehted mit ossze izzadtam
Valceg valami okositott gep volt
Válasz
Ezért gondoltam chiptuningra, de nem sikerült. Pedig úgy vágyom már egy kis dinamizmusra...
Van benne dinamika, es pont eleg is lenne, de a Ford nem tud autot tervezni, ergo el van baxva az egesz
irtam pu-t
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 18:09:34 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #243 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 18:08:28 »
Idézetet írta: KIZS - 2009.11.16 hétfő, 17:45:25
Akkor keresek valakit aki meg tudja mérni...
És mennyinek kéne lennie?
3.54bar
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #244 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 18:10:34 »
Idézetet írta: KIZS - 2009.11.16 hétfő, 16:39:17
Pedig úgy vágyom már egy kis dinamizmusra...
Egyszer kipróbálhatod az autómat!Soha többé nem akarsz majd beülni a tiedbe!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #245 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 18:22:30 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.16 hétfő, 18:10:34
Egyszer kipróbálhatod az autómat!Soha többé nem akarsz majd beülni a tiedbe!
Ilyen autóm nekem is volt
Csavarjunk egy nagyot a dolgokon: rakott már valaki ilyen motorra VEMS vagy Megasquirt vezérlést?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #246 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 18:34:45 »
Idézetet írta: zacci - 2009.11.16 hétfő, 18:05:01
Pontosan ugyan ezt csinazza nekem is !
A tiéd sem megy 180 fölé? Egyszer a Vik mondta, hogy ő próbálta a tiéd, és egy kicsivel gyengébb ugyan, de jól megy.
Szerinte közel nem olyan veszélyes a helyzet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tádé
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #247 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 18:36:35 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.16 hétfő, 18:34:45
A tiéd sem megy 180 fölé? Egyszer a Vik mondta, hogy ő próbálta a tiéd, és egy kicsivel gyengébb ugyan, de jól megy.
Szerinte közel nem olyan veszélyes a helyzet.
Hogy itt mindenki mennyit jár németországba...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #248 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 18:44:54 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.16 hétfő, 18:36:35
Hogy itt mindenki mennyit jár németországba...
Pedig én nem szoktam gyorsan menni
éppen most 30 000 okom van rá
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #249 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 19:04:29 »
Idézetet írta: KIZS - 2009.11.16 hétfő, 18:22:30
Ilyen autóm nekem is volt
Csavarjunk egy nagyot a dolgokon: rakott már valaki ilyen motorra VEMS vagy Megasquirt vezérlést?
Nem,nem hiszem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
2
3
4
[
5
]
6
7
8
9
10
11
12
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ