Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:54:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4653149 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #500 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 11:29:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.07 vasárnap, 17:36:36
automata kicsit necces, még akkor is ha tényleg ennyi van benne, ha meg piszkálták az óráját...
Miért lenne necces?Nézd meg mennyi hózzászólás van a manuális váltó meghibásodásával kapcsolatban!
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #501 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 11:32:20 »
Idézetet írta: béci - 2010.03.07 vasárnap, 17:43:06
én sem ragaszkodom az automatához, ha nem tévedek, érzékenyebb a manuális váltóhoz viszonyítva, többet fogyaszt és költségesebb a karbantartása.
Nem érzékenyebb,hanem élvezhetőbb,kényelmesebb autózást kínál!Ezért +1.5 benzint kér!Szerintem ennyit megér!
Naplózva
K.Ghia
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #502 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 16:39:20 »
Szerintem is jobb az automata kényelmesebb főként városban
Naplózva
K.Ghia
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #503 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 18:17:07 »
Ez igaz én is most nemrég vettem a verdámat 100000 km el de használtan csak manuálist vettem vennék mivel az automata tényleg zsebbe nyúlós.Nah de ha egyszer lesz lovém új verdára akkor bizti automatát veszek
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #504 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 19:19:07 »
Idézetet írta: K.Ghia - 2010.03.11 csütörtök, 16:39:20
Szerintem is jobb az automata kényelmesebb főként városban
Az tuti!
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #505 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 19:24:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.11 csütörtök, 18:04:13
az lehet hogy vacakol a manuális, de nem vészesen. ha az automata beáll akkor mélyen zsebbe nyúlós. automatával többet eszik sz@rabbul gyorsul. automata tény hogy kényelmesebb, de én csakis újonnan venném és 150e km el is adnám, használtba sokkal megbízhatóbb a mauális.
Nem tudom,hogy mennyire ismered az automataváltós mondeót,de erre azért ne vegyél mérget!Én több hibát olvasok a manuális váltó topoikban,mint az automatásban!A gyorsulás sem biztos,hogy szarabbúl gyorsul!
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #506 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 19:25:16 »
Idézetet írta: K.Ghia - 2010.03.11 csütörtök, 18:17:07
Ez igaz én is most nemrég vettem a verdámat 100000 km el de használtan csak manuálist vettem vennék mivel az automata tényleg zsebbe nyúlós.Nah de ha egyszer lesz lovém új verdára akkor bizti automatát veszek
Miért zsebbe nyúlós?
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #507 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 19:33:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.11 csütörtök, 19:28:51
majd meglátod ha felujításra szorul a tied. manuális hibájáról meg annyit, hogy kicsit nehez veszi 1-est meg r-t. kb ennyi a hibája, ami bosszantú, se attól még tökéletesen működik
"Sziasztok!
Olvasva a hozzászólásokat, egyre többet gondolkodom (főleg azért, mert én is fázom a 200 e Ft-os,vagy esetleg még drágább"műtéttől),és a következők jutottak eszembe - természetesen nem vitatva a szerelők javaslatait:"
Na ennyit a manuális váltóról és a költségekről!Ja és az enyém nem veszi nehezen egyik sebességi fokozatot sem!
ha netán elromlana,akkor is kihozom 300 000-ből!
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #508 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 19:49:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.11 csütörtök, 19:39:25
ezalatt a kinyomó-kuplung lendkerék cserét értették ha visszaolvastál volna. ezt kb 150e-ből meg lehet úszni jó beszerzéssel. tény hogy a mondiknál ez tipushibának is beillene(kb 130-150ekm), de fix lendkerékkel ezt is lehet orvosolni(főleg céges tranzitoknál választják ezt és gond nélkül elmennek 3-400ekm-t).
automata gyorsulásáról meg annyit, hogy hagytam már ott V6 TDI automata audit, pedig a mienk csak 90LE
- Kinyomó: 32E
- kuplung szerk+tárcsa:45E
- Lendkerék : 90E
- szimeringek a váltóba: 1600.-
- főtengely hátsó szimering: 12E
- féltengely csapágy: 16E
150e volt a gépembe, onnan tudtam, hogy picit remegett az autó alapjáraton és hidegen ha kuplung nem volt benyomva kopogott nagyon ha benyomtam a pedált elhallgatott!
Csinál olyat is, hogy nem egyenletes az alapjárat, megöli az önindítót.......
ja nekem benzines a gépem! worship
Ez teljesen rendben van...marmint MKIII-hoz kepest vigyor3 kb.- nekem is 160e korul kellett cserezni ezeket...szimering, feltengely csapi is bejaccott xarul...az MKIII kb. ennyi bir es szet hullik.
Hozzátartozik a váltóhoz!
Most hozzam ide a gyorsulási adatokat?
Naplózva
K.Ghia
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #509 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 19:59:29 »
Majd vesszünk mk4 est DSG vel az gyorsabb mind a kézi!!
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #510 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 20:27:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.11 csütörtök, 20:02:21
hagyjuk.. én már látom, hogy nem fogunk közös nevezőre jutni. neked az ajó ami neked van, nekem meg az ami nekem....
én elismerem, hogy kényelmesebb az automata(pl ha olyan 2ballábas vagy, hogy nem tod normálisan kezelni a manuálist
, vagy sokat jársz nagy városban) de az automata költségei jóval magasabbak(javítás és a többlet fogyi), élettartama pedig jóval alacsonyabb
Nekem aztán mondhatod,hogy két ballábas vagyok!1980-óta vezetek,hivatásos jogsim van PÁV II-vel!Rengeteg teherautót vezettem,de személyautóra is igaz ez!De a tények makacs dolgok!Több meghibásodás van a manuális váltóval,mint az automatával szerelt Mondinak!Itt a többletfogyasztásban igazad van,de azt a kényelmet meg is hálálja!
A jól karbantartott automataváltós mondival meg nincs javítási többlet!Csak tudni kell kezelni!
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #511 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 20:35:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.11 csütörtök, 20:31:28
a 2ballábast nem rád értettem, csak írtam mikor jöhet jól
mondinál lehet hogy így van de más típusoknál nem igen(vw pdtdi 2tömegű gyári lendkerék 300e+km-t futott)
Nincs semmi gond!Most a mondeorol beszélünk!
Naplózva
K.Ghia
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #512 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 20:38:18 »
100000 km-en az automata többlet fogyasztásából 2szer cserélek kuplung szerkezetet a manuális mondin nah de nincs értelme ennyire számolni
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #513 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 20:41:02 »
Idézetet írta: K.Ghia - 2010.03.11 csütörtök, 20:38:18
100000 km-en az automata többlet fogyasztásából 2szer cserélek kuplung szerkezetet a manuális mondin nah de nincs értelme ennyire számolni
Ez sajnos tényleg így van!
Naplózva
olipoli
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #514 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 20:46:57 »
djk
Naplózva
olipoli
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #515 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 21:07:39 »
Sziasztok!!Segítséget szeretnék kérni eddig egy TDDI mondit hajtottam de most tudnák venni egy 2005-ös évjáratú 2000-es mondi kombit tapasztalat kellene nekem.Fogyasztás,szerviz költségek vezérmű szij,tipus hibák??Ti mit ajánlatok benzin vagy diezel???Mert még gondolkodom rajta!!Köszi a segítségeket
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #516 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 21:11:31 »
2.0i 16V Ghia Végsebesség: 215, 0-100: 9,8
2.0i 16V automata Ghia Végsebesség: 190, 0-100: 11,4
Csak hogy tovább korbácsoljam az indulatokat.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #517 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 21:20:24 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.03.11 csütörtök, 21:11:31
2.0i 16V Ghia Végsebesség: 215, 0-100: 9,8
2.0i 16V automata Ghia Végsebesség: 190, 0-100: 11,4
Csak hogy tovább korbácsoljam az indulatokat.
Tévedsz!Nincs bennem indulat!Beszélgetünk!én már mentem a mondimmal 210-et!Majd felrakom a fotót is!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #518 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 21:22:37 »
Idézetet írta: oszi - 2010.03.11 csütörtök, 21:20:24
Tévedsz!Nincs bennem indulat!Beszélgetünk!én már mentem a mondimmal 210-et!Majd felrakom a fotót is!
Csak viccelek ám.
Elhiszem. Főleg azért, mert én meg mentem 240et .( óra szerint, ami valójában 230volt, Gps szerint )
Mindentől függetlenül, kényelmes lehet egy automata váltó.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #519 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 21:29:16 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.03.11 csütörtök, 21:22:37
Csak viccelek ám.
Elhiszem. Főleg azért, mert én meg mentem 240et .( óra szerint, ami valójában 230volt, Gps szerint )
Mindentől függetlenül, kényelmes lehet egy automata váltó.
Természetesen én is óra szerint mondtam!Éljen!Tényleg kényelmes!Főleg úgy,hogy még tempómat is van benne!:-))
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #520 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 21:47:10 »
Idézetet írta: oszi - 2010.03.11 csütörtök, 21:29:16
Természetesen én is óra szerint mondtam!Éljen!Tényleg kényelmes!Főleg úgy,hogy még tempómat is van benne!:-))
Ez egy másik kép,de majd elővarázsolom azt is!:-))
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #521 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 21:53:05 »
Most hogy itt olvasgatom a hozzászolásokat,megkérdezném hogy szerintetek a gps hiteles vagy a km óra?Autopályán mentem gps szerint 140re löttem be a sebbeséget.Hídon mértek.Nem lasítottam,viszont ránéztem a km órára és 151et mutatot.Várhatom a csekket szerintetek?Ja és a gps-em nem egy nagy durranás egy átlag márkáju.
Kösziiii a válaszokat.
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #522 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 21:57:39 »
Kemény a kép.4,9et mutat 200nál a fordulatszámmérő.Hm!!!Nem rossz.Viszont látom 30liter(fél tank)benzinnel 191km-t mész el.Hm!Valóban sok :szomoru1:Én már az enyémet is sokkalom néha ilyen benzinárak mellett
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #523 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 21:59:07 »
Idézetet írta: szulczerarnold - 2010.03.11 csütörtök, 21:53:05
Most hogy itt olvasgatom a hozzászolásokat,megkérdezném hogy szerintetek a gps hiteles vagy a km óra?Autopályán mentem gps szerint 140re löttem be a sebbeséget.Hídon mértek.Nem lasítottam,viszont ránéztem a km órára és 151et mutatot.Várhatom a csekket szerintetek?Ja és a gps-em nem egy nagy durranás egy átlag márkáju.
Kösziiii a válaszokat.
Valamennyit biztos csalt a km órád!Viszont ekkora sebességnél nem hiszem,hogy ekkora nagy lenne a különbség!Én úgy tudom,hogy 130 km/óra után kezd csalni az óra,de mimnél gyorsabban mész,annál többet csal!Nekem legalábbis ezt mondták!
Naplózva
béci
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #524 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 22:48:20 »
http://www.expressz.hu/showAdvert.do?cid=48&rid=1&aid=18225945&noCache=1&msg=#
Nektek mi a véleményetek
Nekem lehúzásra bűzlik a dolog.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #525 Dátum:
2010.03.12 péntek, 01:20:38 »
Idézetet írta: szulczerarnold - 2010.03.11 csütörtök, 21:53:05
Most hogy itt olvasgatom a hozzászolásokat,megkérdezném hogy szerintetek a gps hiteles vagy a km óra?Autopályán mentem gps szerint 140re löttem be a sebbeséget.Hídon mértek.Nem lasítottam,viszont ránéztem a km órára és 151et mutatot.Várhatom a csekket szerintetek?Ja és a gps-em nem egy nagy durranás egy átlag márkáju.
Kösziiii a válaszokat.
A GPS a pontos. Megúsztad. Továbbá +3km-et eleve leszednek a saját hibájukra.
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #526 Dátum:
2010.03.12 péntek, 01:30:00 »
Idézetet írta: stealt - 2010.03.12 péntek, 01:20:38
A GPS a pontos. Megúsztad. Továbbá +3km-et eleve leszednek a saját hibájukra.
Köszi.Megnyugtattál.
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #527 Dátum:
2010.03.12 péntek, 01:34:42 »
Idézetet írta: béci - 2010.03.11 csütörtök, 22:48:20
http://www.expressz.hu/showAdvert.do?cid=48&rid=1&aid=18225945&noCache=1&msg=#
Nektek mi a véleményetek
Nekem lehúzásra bűzlik a dolog.
Gyanus. :wow1:Lehet hogy hiteles még.Éedemes rákérdezni mert ez nem lenne pénz érte.
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #528 Dátum:
2010.03.12 péntek, 01:51:33 »
Idézetet írta: béci - 2010.03.11 csütörtök, 22:48:20
http://www.expressz.hu/showAdvert.do?cid=48&rid=1&aid=18225945&noCache=1&msg=#
Nektek mi a véleményetek
Nekem lehúzásra bűzlik a dolog.
És ez milyen?Szerintem 1,2M-ba el lehetne hozni.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia_2.0_fekete_sedan-3556829
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #529 Dátum:
2010.03.12 péntek, 05:01:10 »
Idézetet írta: szulczerarnold - 2010.03.12 péntek, 01:34:42
Gyanus. :wow1:Lehet hogy hiteles még.Éedemes rákérdezni mert ez nem lenne pénz érte.
Szia!
Szépnek tűnik,de szerintem itt valami nem stimmel!Túl olcsónak tartom!
Naplózva
lcsaba
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #530 Dátum:
2010.03.12 péntek, 12:09:58 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.03.08 hétfő, 18:32:07
Nem lehet valami gyújtás vezérlés hiba, trafó, kábel gyertya mármint ha jó helyre írtad és benzines az autód!
Természetesen kimértek mindent, de nem találtak semmit. Így aztán a gyújtótrafó, gyertyakábel és gyertyák cserélve lettek.
Azért nem írtam sokáig, mert azt hittem megoldódott, de nem. A legújabb tapasztalatom, hogy hosszabb út kell neki, hogy elkezdjen rángatni. Általában 15 km-t megyek vele reggel és este, akkora út alatt nem csinálja. Viszont most volt alkalmam autópályázni és ezután már elkezdi csinálni rendesen. Meg voltam róla győződve, hogy a szívóssor, de abban is cserélve lettek a lapkák és tömítések és csinálja, csinálja.
A szerelőnek nincs ötlete és nem szeretnék szép sorban mindent cserélgetni, max. célirányosan a gyanús alkatrészeket.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #531 Dátum:
2010.03.12 péntek, 15:27:38 »
Leszedtem ma 2 gyertyáról a kábelt.
Kicsit olajosak voltak a kábelek belülről. Ez természetes?
Ha nem, mi okozhatja?
Van annak valamilyen jele, hogy cseréni kellene a gyertyákat, illetve kábeleket?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
K.Ghia
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #532 Dátum:
2010.03.12 péntek, 16:47:42 »
Ennyiért ingyen van vagyis fél áron tehát szerintem valami nem jó.Másik mondi pedig jól néz ki reális az ára na de egy alapos állapot felmérés mindent elmond a mondirol amit kiválasztasz.
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #533 Dátum:
2010.03.12 péntek, 19:28:55 »
Van két mikrofon a szévédőm felett.Lehet hogy van benne kihangosító?Hogy tudom ezt megnézni?Tud ebben valaki segíteni?Másik kérdésem:Ma voltam bent a ford szervizbe és 2 szerelő vitatkozott azon hogy van e az én 2001es évjáratu 2000cm-s mondeomban kettes tömegű lendkerék.Tudja valaki ezt biztosra?
?
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #534 Dátum:
2010.03.12 péntek, 19:30:25 »
Idézetet írta: béci - 2010.03.11 csütörtök, 22:48:20
http://www.expressz.hu/showAdvert.do?cid=48&rid=1&aid=18225945&noCache=1&msg=#
Nektek mi a véleményetek
Nekem lehúzásra bűzlik a dolog.
Na mi a helyzet a géppel?Felhívtad őket?
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #535 Dátum:
2010.03.12 péntek, 19:36:04 »
Idézetet írta: béci - 2010.03.11 csütörtök, 22:48:20
http://www.expressz.hu/showAdvert.do?cid=48&rid=1&aid=18225945&noCache=1&msg=#
Nektek mi a véleményetek
Nekem lehúzásra bűzlik a dolog.
Én ezt is megnézném:http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3678185
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #536 Dátum:
2010.03.13 szombat, 13:03:13 »
Idézetet írta: szulczerarnold - 2010.03.12 péntek, 19:28:55
Van két mikrofon a szévédőm felett.Lehet hogy van benne kihangosító?Hogy tudom ezt megnézni?Tud ebben valaki segíteni?Másik kérdésem:Ma voltam bent a ford szervizbe és 2 szerelő vitatkozott azon hogy van e az én 2001es évjáratu 2000cm-s mondeomban kettes tömegű lendkerék.Tudja valaki ezt biztosra?
?
A benyásba is 2tömegű van!Zacci már cserélte is(azt is).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BTomi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #537 Dátum:
2010.03.13 szombat, 13:09:04 »
Idézetet írta: szulczerarnold - 2010.03.12 péntek, 19:28:55
Van két mikrofon a szévédőm felett.Lehet hogy van benne kihangosító?Hogy tudom ezt megnézni?Tud ebben valaki segíteni?Másik kérdésem:Ma voltam bent a ford szervizbe és 2 szerelő vitatkozott azon hogy van e az én 2001es évjáratu 2000cm-s mondeomban kettes tömegű lendkerék.Tudja valaki ezt biztosra?
?
Az a két "mikrofon" nem a riasztód beltér védelmet ellátó ultrahangos érzékelők?
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #538 Dátum:
2010.03.13 szombat, 16:13:30 »
Próbáltam ma kiszedni a gyertyákat, de az egyik kulcsom már eltört. Szerintem a másik se fogja bírni.
Szemből nézve a bal oldali 2 gyertya szinte olajban állt. Kitöröltem az olajat, kíváncsi vagyok, mikorra lesz olajos megint. Persze a szelepfedél csavarjait is meghúztam, és sikeresen el is törtem a cps jeladó bilincses részét. Megragasztottam, tartani fog.
Viszont a hengeres, mágneses rész is olajos volt. Annak kell lenni?
http://picasaweb.google.hu/ultio.ultionis/200000Km#
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #539 Dátum:
2010.03.13 szombat, 16:28:41 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.13 szombat, 16:13:30
Próbáltam ma kiszedni a gyertyákat, de az egyik kulcsom már eltört. Szerintem a másik se fogja bírni.
Szemből nézve a bal oldali 2 gyertya szinte olajban állt. Kitöröltem az olajat, kíváncsi vagyok, mikorra lesz olajos megint. Persze a szelepfedél csavarjait is meghúztam, és sikeresen el is törtem a cps jeladó bilincses részét. Megragasztottam, tartani fog.
Viszont a hengeres, mágneses rész is olajos volt.
Annak kell lenni?
http://picasaweb.google.hu/ultio.ultionis/200000Km#
Persze,az a szelepfedélbe van becsavarozva!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gorzas
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #540 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 17:08:37 »
Ssiasztok,
Ismerosom szeretne MKIII-as Mondit venni.
Alabbi ket link-rol mi a velemenyetek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3678185
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3566169
Koszonom elore is
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #541 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 17:30:24 »
Idézetet írta: Gorzas - 2010.03.14 vasárnap, 17:08:37
Ssiasztok,
Ismerosom szeretne MKIII-as Mondit venni.
Alabbi ket link-rol mi a velemenyetek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3678185
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3566169
Koszonom elore is
A 2003-as modelt már ajánlottan Bécinek,ő is akar venni.Az ár nagyon jó,a paraméterek nagyon jók,kinézet nagyon jó..... :vigyor3:Motort meg kell nézetni szerelővel.Ennyi.Ha esetleg egy 100.000et rá kell költeni még akkor is jó az ár mert 1250000-re alapból le lehet alkudni :vigyor3:vagy akár többet is én például 100.000et simán lealkudtam.Nézzétek meg mert az ilyeneket azért gyorsan elviszik.
Naplózva
gorzas
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #542 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 17:32:10 »
Koszi a tippet
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #543 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 20:45:28 »
Idézetet írta: szulczerarnold - 2010.03.14 vasárnap, 17:30:24
A 2003-as modelt már ajánlottan Bécinek,ő is akar venni.Az ár nagyon jó,a paraméterek nagyon jók,kinézet nagyon jó..... :vigyor3:Motort meg kell nézetni szerelővel.Ennyi.Ha esetleg egy 100.000et rá kell költeni még akkor is jó az ár mert 1250000-re alapból le lehet alkudni :vigyor3:vagy akár többet is én például 100.000et simán lealkudtam.Nézzétek meg mert az ilyeneket azért gyorsan elviszik.
A 2003-as kereskedőnél van, ez nálam alapból kizáró ok. A 105.000km kevésnek tűnik, nyugodtan beszorozható 2-3-mal.
Én mikor keresgéltem autókat, figyeltem a mondeokat is és kereskedőnél egyszerűen nem láttam hasonló korú autót, ami 189.000km-nél többet futott.
Röhej......
Mindenesetre egy megtekintést megér, de alaposan át kell vizsgáltatni + festék rétegvastagság mérés, futómű, gumik, stb.
Sajnos egy rosszul megválasztott olcsónak tűnő autóra pillanatok alatt rá lehet költeni a "kedvező árkülönbség" többszörösét is.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.15 hétfő, 07:35:48 írta ezso
»
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #544 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 21:32:54 »
Tegnap mentem a szerelőhöz olajcsere és komplett átvizsgálás miatt, az odaúton kigyulladt a motor check controll lámpa -a legjobbkor
A diagnosztika kipufogógáz vissza vezető lalala, magyarul EGR hibát írt. Kapásból mondtam, hogy "dugózzuk le!"
, de mondta a szerelő, hogy (tessék elolvasni az alsó sorban, hogy milyen motorom van) nem lehet megoldani, mert az enyémen nem olyan csatlakozás van, mint az EGR ledugózása dokumentációban, hanem (mittudomén) a hengerfejjel van egybeépítve vagy mi a túró. És valóban nem találtunk benne olyan vagy hasonló EGR szelepet, mint amit Joe fényképezett. A kód törlése megtörtént, de kb 100 km múlva ismét világít...mit lehet ilyenkor tenni?
Talán ez lehet?:
(egyébként ő is javasolja a ledugózást, mert a tiszta levegőbe kipufogógázt kever, így rontja a motor teljesítményét is. Idősebb autóknál még jobban ajánlott a kiiktatása)
Kérdés:
1. mit tegyek?
2. ha mégis sikerülne valahogyan kiiktatni, akkor ez elektronika nem küldene hibakódot?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.14 vasárnap, 22:00:29 írta Alpha Dog
»
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #545 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 21:47:05 »
Az üzemanyagszűrő pontosan merre található?
Nehéz kicserélni?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
gorzas
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #546 Dátum:
2010.03.15 hétfő, 11:41:27 »
Idézetet írta: ezso - 2010.03.14 vasárnap, 20:45:28
A 2003-as kereskedőnél van, ez nálam alapból kizáró ok. A 105.000km kevésnek tűnik, nyugodtan beszorozható 2-3-mal.
Én mikor keresgéltem autókat, figyeltem a mondeokat is és kereskedőnél egyszerűen nem láttam hasonló korú autót, ami 189.000km-nél többet futott.
Röhej......
Mindenesetre egy megtekintést megér, de alaposan át kell vizsgáltatni + festék rétegvastagság mérés, futómű, gumik, stb.
Sajnos egy rosszul megválasztott olcsónak tűnő autóra pillanatok alatt rá lehet költeni a "kedvező árkülönbség" többszörösét is.
Az atvizsgalasnal (Ford markaszervizben), nem lehet kiszurni, ha visszatekertek az orat?
Koszi a tippet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #547 Dátum:
2010.03.15 hétfő, 11:52:36 »
Idézetet írta: Gorzas - 2010.03.15 hétfő, 11:41:27
Az atvizsgalasnal (Ford markaszervizben), nem lehet kiszurni, ha visszatekertek az orat?
Koszi a tippet
nem
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #548 Dátum:
2010.03.15 hétfő, 12:02:36 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.14 vasárnap, 21:47:05
Az üzemanyagszűrő pontosan merre található?
Nehéz kicserélni?
Ha jól emlékszem, alul, nem egészen középen, közel a jobb hátsó kerékhez. Egy kis konzolféle tartja, azt kell kicsavarni és könnyen leszedhető, nem nehéz.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #549 Dátum:
2010.03.15 hétfő, 12:17:54 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.03.15 hétfő, 12:02:36
Ha jól emlékszem, alul, nem egészen középen, közel a jobb hátsó kerékhez. Egy kis konzolféle tartja, azt kell kicsavarni és könnyen leszedhető, nem nehéz.
Igen jól emlékszel,én most cseréltem.
Naplózva
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ