Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 14:53:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14681455 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
szilencium
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1150 Dátum:
2009.12.11 péntek, 16:37:47 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.10 csütörtök, 18:05:33
Látod sokan tudnak neked segíteni!
Köszönet BTomi-nak!
Szervusztok!
Igen Alf, tényleg nagyon sokan segítettek! Köszönöm mindenkinek!
Naplózva
szilencium
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1151 Dátum:
2009.12.11 péntek, 16:48:11 »
Szervusztok!
Akkor mégegyszer, mert hamar kidobtam a postámból a levelet, így nem tudom ki írta, de akkor utoljára:
Az Autó Fort-nál a Könyves Kálmán Krt.-n lévő szakszervízbe járunk évek óta!
Augusztusban volt egy nagy diagnosztika: SEMMI HIBA!
Novemberben volt egy nagydiagnosztika: SEMMI HIBA! Akkor a kocsi már másodszor állt le menet közben, járatták egésznap a szervízben és mentek vele 40 km is, de semmi hibát nem észleltek (megjegyzem, 40 km mentek vele és tiszta sárosan ádták ki a kocsit).
Akkor kértünk meg egy maszek palit aki megcsinálta a diagnosztikát és a PCM relét hozta ki a számítógép 98%-ban hibásnak.
Telefonon az előbbi szervíztől és az Ivanicstól pedig személyesen kérdeztük meg, hogy hol találhatóm a motortérben a PCM relé.
Most áll a kocsi 3-napja, de miután pihent, így mindig beindul, viszont akkor sem lehet vele menni, mert nem tudjuk, hol hagy minket cserben.
Most jelenpillanatban, holnap megvesszük a "Vezérműtengely helyzetérzékelőt a CROMAX-nál és a férjem kicseréli, majd találtunk egy megbízható szerelőt Csepelen, aki vállalja a kocsi teljes átvizsgálását és az esetleges porlasztócsúcsok beszerelését és kalibrálását, ha jól írom, ha nem nézzétek el nekem, hiszen csak egy nő vagyok. Majd jelentkezem, ha megoldódott Franci sorsa.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1152 Dátum:
2009.12.11 péntek, 17:00:30 »
Idézetet írta: szilencium - 2009.12.11 péntek, 16:48:11
Szervusztok!
Akkor mégegyszer, mert hamar kidobtam a postámból a levelet, így nem tudom ki írta, de akkor utoljára:
Az Autó Fort-nál a Könyves Kálmán Krt.-n lévő szakszervízbe járunk évek óta!
Augusztusban volt egy nagy diagnosztika: SEMMI HIBA!
Novemberben volt egy nagydiagnosztika: SEMMI HIBA! Akkor a kocsi már másodszor állt le menet közben, járatták egésznap a szervízben és mentek vele 40 km is, de semmi hibát nem észleltek (megjegyzem, 40 km mentek vele és tiszta sárosan ádták ki a kocsit).
Akkor kértünk meg egy maszek palit aki megcsinálta a diagnosztikát és a PCM relét hozta ki a számítógép 98%-ban hibásnak.
Telefonon az előbbi szervíztől és az Ivanicstól pedig személyesen kérdeztük meg, hogy hol találhatóm a motortérben a PCM relé.
Most áll a kocsi 3-napja, de miután pihent, így mindig beindul, viszont akkor sem lehet vele menni, mert nem tudjuk, hol hagy minket cserben.
Most jelenpillanatban, holnap megvesszük a "Vezérműtengely helyzetérzékelőt a CROMAX-nál és a férjem kicseréli, majd találtunk egy megbízható szerelőt Csepelen, aki vállalja a kocsi teljes átvizsgálását és az esetleges porlasztócsúcsok beszerelését és kalibrálását, ha jól írom, ha nem nézzétek el nekem, hiszen csak egy nő vagyok. Majd jelentkezem, ha megoldódott Franci sorsa.
Lehet,hogy képzavarban voltak.
Nem PCM relé,hanem CMP érzékelő!
Remélhetőleg a csere után rendben lesz a verda!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1153 Dátum:
2009.12.11 péntek, 17:06:33 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.12.11 péntek, 14:56:12
És miért tiltottak le a digit boxok?
Egy érdekes 3-as hibát dob be egyszerre úgy, hogy a motor leállítása és újraindítása után egyiknek se marad nyoma az ECU-ban
P0251 Injection Pump Fuel Metering Control A (Cam/rotor/Injector)
P1211 Injector Control Pressure Higher/Lower than Desired (engine running)
P2288 Injector Control Pressure Too High
Igazából két nagy baja van, a.) túl magas az Injektor nyomás, b.) Az injektor nyomás eltér az ECU szerinti kívánt értéktől.
Naplózva
szilencium
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1154 Dátum:
2009.12.11 péntek, 17:08:27 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.11 péntek, 17:00:30
Lehet,hogy képzavarban voltak.
Nem PCM relé,hanem CMP érzékelő!
Remélhetőleg a csere után rendben lesz a verda!
Legyen úgy ahogy akarjátok, de én feladom, majd a férjecském most már oldja meg ahogy tudja, össze-vissza vagyok bonyolódva, kész-passz! Nagyon köszönöm a segítségeteket!!!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1155 Dátum:
2009.12.11 péntek, 17:29:55 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.11 péntek, 17:00:30
Lehet,hogy képzavarban voltak.
Nem PCM relé,hanem CMP érzékelő!
Remélhetőleg a csere után rendben lesz a verda!
Én most bajban vagyok mert ha leállogat a gép akkor az inkább CMP jeladó.
De valójában van ilyen hogy PCM, és hibakódjai is vannak pl.:
P0606 PCM Processor Fault
P1580 Electronic Throttle Monitor PCM Override
P1668 PCM - IDM Communications Error
C1805 Mismatched PCM and/or ABS-TC Module
P1259 Immobilizer to PCM Signal Error
Általában a 2,0TDCi-knél ha valaki beköt valami elektromos cuccot pl. autofi és csinál valami testelést az tudj apl bénítani akár az immobilisert is. Na akkár ilyen féle testelési gond is lehet.
Így akkor marad a kérdés akkor most PCM vagy CMP ? Nem mindegy.
Naplózva
calibra16v
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1156 Dátum:
2009.12.11 péntek, 19:33:13 »
Idézetet írta: szilencium - 2009.12.11 péntek, 16:48:11
Szervusztok!
Akkor mégegyszer, mert hamar kidobtam a postámból a levelet, így nem tudom ki írta, de akkor utoljára:
Az Autó Fort-nál a Könyves Kálmán Krt.-n lévő szakszervízbe járunk évek óta!
Augusztusban volt egy nagy diagnosztika: SEMMI HIBA!
Novemberben volt egy nagydiagnosztika: SEMMI HIBA! Akkor a kocsi már másodszor állt le menet közben, járatták egésznap a szervízben és mentek vele 40 km is, de semmi hibát nem észleltek (megjegyzem, 40 km mentek vele és tiszta sárosan ádták ki a kocsit).
Akkor kértünk meg egy maszek palit aki megcsinálta a diagnosztikát és a PCM relét hozta ki a számítógép 98%-ban hibásnak.
Telefonon az előbbi szervíztől és az Ivanicstól pedig személyesen kérdeztük meg, hogy hol találhatóm a motortérben a PCM relé.
Most áll a kocsi 3-napja, de miután pihent, így mindig beindul, viszont akkor sem lehet vele menni, mert nem tudjuk, hol hagy minket cserben.
Most jelenpillanatban, holnap megvesszük a "Vezérműtengely helyzetérzékelőt a CROMAX-nál és a férjem kicseréli, majd találtunk egy megbízható szerelőt Csepelen, aki vállalja a kocsi teljes átvizsgálását és az esetleges porlasztócsúcsok beszerelését és kalibrálását, ha jól írom, ha nem nézzétek el nekem, hiszen csak egy nő vagyok. Majd jelentkezem, ha megoldódott Franci sorsa.
"Vezérműtengely helyzetérzékelőt"" Az a baja a kocsinak ne is keressetek mást ! szerintem az a cmp is egyben 3 vezeték megy rá ! nekem az volt ilyen jelenségnél a baja a kocsinak vagy 7000 ft egy ilyen érzékelő. Azt kell benzinbe megmosni és megint megy kicsit de jobb cserélni.
Naplózva
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1157 Dátum:
2009.12.11 péntek, 20:32:22 »
Idézetet írta: szilencium - 2009.12.11 péntek, 16:48:11
megcsinálta a diagnosztikát és a PCM relét hozta ki a számítógép 98%-ban hibásnak.
A PCM relé a motortérben van,ha szembeállunk az autóval akkor a jobb első lámpa mögött egy fekete kis dobozban búlyik meg.Hogy az e a hibás azt könnyen meg lehet nézni,pont a klíma relélje mellett van és fel kell cserélni a kettőt mert ugyan az a relé,ha rossz akkor nem müxik a klíma és akkor az a bibi.De ezt a dolgot ne keverjük a vezérműtengely jeladójával!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.11 péntek, 20:35:00 írta gyalak
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1158 Dátum:
2009.12.11 péntek, 21:00:39 »
Idézetet írta: gyalak - 2009.12.11 péntek, 20:32:22
A PCM relé a motortérben van,ha szembeállunk az autóval akkor a jobb első lámpa mögött egy fekete kis dobozban búlyik meg.Hogy az e a hibás azt könnyen meg lehet nézni,pont a klíma relélje mellett van és fel kell cserélni a kettőt mert ugyan az a relé,ha rossz akkor nem müxik a klíma és akkor az a bibi.De ezt a dolgot ne keverjük a vezérműtengely jeladójával!
Így szólt az eredeti kérdés!
"Alf!
Kérlek segíts, mert csak Te tudsz. Szóval: hol helyezkedik el a CMP relé doboza a motortérben (TDCi 2000 köbcentis Turnier 2002. 12-havi 130LE GHia), és szürke vagy fekete, melyik a jó és melyik a rossz.
Valamint okozhat-e motorleállást menetközben ennek a hibája, mármint a CMP relének a hibája. Ugyanis a szakszervízekben nem tudják hol helyezkedik el (Lurdy-nál és az Ivanicsnál sem).
Köszönöm szépen a válaszodat!"
Itt egyértelműen a CMP jeladóról van szó!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1159 Dátum:
2009.12.11 péntek, 21:07:33 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.11 péntek, 21:00:39
Így szólt az eredeti kérdés!
"Alf!
Kérlek segíts, mert csak Te tudsz. Szóval: hol helyezkedik el a CMP relé doboza a motortérben (TDCi 2000 köbcentis Turnier 2002. 12-havi 130LE GHia), és szürke vagy fekete, melyik a jó és melyik a rossz.
Valamint okozhat-e motorleállást menetközben ennek a hibája, mármint a CMP relének a hibája. Ugyanis a szakszervízekben nem tudják hol helyezkedik el (Lurdy-nál és az Ivanicsnál sem).
Köszönöm szépen a válaszodat!"
Itt egyértelműen a CMP jeladóról van szó!
Így már oké,de engem a relé zavart meg,az pedig ott van amit írtam!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1160 Dátum:
2009.12.11 péntek, 21:10:20 »
Idézetet írta: gyalak - 2009.12.11 péntek, 21:07:33
Így már oké,de engem a relé zavart meg,
az pedig ott van amit írtam!
így van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1161 Dátum:
2009.12.12 szombat, 22:32:37 »
Idézetet írta: francoe - 2009.12.10 csütörtök, 22:46:31
Az gyaníthatóan benzineshez volt. Neked dízelhez kell: olajköri, és "sima" termosztát, cromaxban tudni fogják (telefonon is megkérdezheted) -->
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg476481#msg476481
Olajköri termo:
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=35661269&termek_al_id=21696
"Sima":
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=35643832&termek_al_id=7937
Lehet választani...
DANKE SEHR!
(és akkor a szokásos kérdésem: ebből érdemes-e gyári, vagy elég a minőségi utángyártott?
)
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.12 szombat, 22:38:34 írta Jack
»
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1162 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 05:24:57 »
Idézetet írta: Jack - 2009.12.12 szombat, 22:32:37
DANKE SEHR!
(és akkor a szokásos kérdésem: ebből érdemes-e gyári, vagy elég a minőségi utángyártott?
)
Az olajköriből csak gyári létezik,nincs utángyártott.
A főköriből lehet csemegézni a kínálatból.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1163 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 14:44:28 »
Idézetet írta: Jack - 2009.12.12 szombat, 22:32:37
(és akkor a szokásos kérdésem: ebből érdemes-e gyári, vagy elég a minőségi utángyártott?
)
Azt is odaírtam, csak nem olvastad el...
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1164 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 22:02:35 »
Idézetet írta: Alf
Az olajköriből csak gyári létezik,nincs utángyártott.
A főköriből lehet csemegézni a kínálatból.
Idézetet írta: francoe - 2009.12.13 vasárnap, 14:44:28
Azt is odaírtam, csak nem olvastad el...
valóban, köszi (elolvastam, de gondolom nem esett le...)
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
szilencium
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1165 Dátum:
2009.12.15 kedd, 11:47:27 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.11 péntek, 21:00:39
Így szólt az eredeti kérdés!
"Alf!
Kérlek segíts, mert csak Te tudsz. Szóval: hol helyezkedik el a CMP relé doboza a motortérben (TDCi 2000 köbcentis Turnier 2002. 12-havi 130LE GHia), és szürke vagy fekete, melyik a jó és melyik a rossz.
Valamint okozhat-e motorleállást menetközben ennek a hibája, mármint a CMP relének a hibája. Ugyanis a szakszervízekben nem tudják hol helyezkedik el (Lurdy-nál és az Ivanicsnál sem).
Köszönöm szépen a válaszodat!"
Itt egyértelműen a CMP jeladóról van szó!
Alf! Teljesen igaz, én írtam el, jeladó az isten adta, nem relé, de ki van cserélve, azóta indul!!! Köszönöm!!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1166 Dátum:
2009.12.15 kedd, 12:29:50 »
Idézetet írta: szilencium - 2009.12.15 kedd, 11:47:27
Alf! Teljesen igaz, én írtam el, jeladó az isten adta, nem relé, de ki van cserélve, azóta indul!!! Köszönöm!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lakkó74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1167 Dátum:
2009.12.15 kedd, 18:23:13 »
Szasztok!
Elsőbálozó vagyok a fórumon és persze infóra, segítségre van szükségem a következő témában. A szitu a következő: 2005.februári Mondeo 2.0 TDCI (115 LE) villogó izzítás ikon mellett a Jedi (erő) sincs velem. Ez hektikusan jelentkezik pár napja, de inkább többször villog, mint ahányszor nem. Izzító gyertyák OK, turbó OK. Valószínű, hogy porlasztó? Meglehetősen csúnyán indul és jár a motor és mivel NO-i nem lep meg, ha nem 90 volt benne 1,5 éve, amikor vettem. Azóta beledobtam 70-80-at én is. Menjen a cucc mérőpadra? Amennyiben ez a problem, hol érdemes néznem hozzá rendes porlasztót korrekt áron?
Nem vagyok túl hozzáértő (és nem is leszek soha), nekem a kocsi kényelme, formája, szolgáltatása tetszik (no meg ezt bírja a ki a szponzor-aki magam vagyok).
Köszi a segítséget,
Lakkó74
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1168 Dátum:
2009.12.15 kedd, 18:45:12 »
Idézetet írta: Lakkó74 - 2009.12.15 kedd, 18:23:13
Szasztok!
Elsőbálozó vagyok a fórumon és persze infóra, segítségre van szükségem a következő témában. A szitu a következő: 2005.februári Mondeo 2.0 TDCI (115 LE) villogó izzítás ikon mellett a Jedi (erő) sincs velem. Ez hektikusan jelentkezik pár napja, de inkább többször villog, mint ahányszor nem. Izzító gyertyák OK, turbó OK. Valószínű, hogy porlasztó? Meglehetősen csúnyán indul és jár a motor és mivel NO-i nem lep meg, ha nem 90 volt benne 1,5 éve, amikor vettem. Azóta beledobtam 70-80-at én is. Menjen a cucc mérőpadra? Amennyiben ez a problem, hol érdemes néznem hozzá rendes porlasztót korrekt áron?
Nem vagyok túl hozzáértő (és nem is leszek soha), nekem a kocsi kényelme, formája, szolgáltatása tetszik (no meg ezt bírja a ki a szponzor-aki magam vagyok).
Köszi a segítséget,
Lakkó74
Sajna ez látatlanba porlasztócsúcs lesz
Biztos van benne hibakód amit olvastasd ki és valami ilyesmit kapsz majd P1211, P2291, P2288. Ha ezek akkor ilyenkor már kár is kipoharaztatni mert biztos, hogy porlasztócsúcs.
Ilyenkor lehet "újra programozni" csak nem érdemes, mert tüneti kb 10-15ekm-ig még elmehet csak közben a rossz pisilő porlasztócsúcs kilyukaszthatja a dugot. Inkább nézzél akár a fórumon akár egyéb helyen ÚJ porlasztócsúcsot és NEM felújítottat. Ezen sokak tapasztalata azt mutatja nem lehet spórolni.
Naplózva
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1169 Dátum:
2009.12.15 kedd, 19:04:49 »
Sziasztok!
Következő jelenségre lettem figyelmes ma reggel.Indítás után az alapjárat 1000 és 1100 között ingadozott.Kb 1km megtétele után minden ok volt, mintha mi sem történt volna.Este munka után ujra indítás majd a jelenség ugyan az.Mi lehet a gond?
Köszi előre is.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1170 Dátum:
2009.12.15 kedd, 19:32:30 »
Idézetet írta: Dave - 2009.12.15 kedd, 19:04:49
Sziasztok!
Következő jelenségre lettem figyelmes ma reggel.Indítás után az alapjárat 1000 és 1100 között ingadozott.Kb 1km megtétele után minden ok volt, mintha mi sem történt volna.Este munka után ujra indítás majd a jelenség ugyan az.Mi lehet a gond?
Köszi előre is.
Tél van, meg hideg
8 C alatt szórakoztatja magát (próbálgatja a határokat) az ECU amíg be nem melegszik.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1171 Dátum:
2009.12.15 kedd, 21:02:48 »
Idézetet írta: szilencium - 2009.12.15 kedd, 11:47:27
Alf! Teljesen igaz, én írtam el, jeladó az isten adta, nem relé, de ki van cserélve, azóta indul!!! Köszönöm!!!!
örülök, hogy sikerült a javítás. Ki csinálta végül?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1172 Dátum:
2009.12.15 kedd, 21:07:52 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.15 kedd, 19:32:30
Tél van, meg hideg
8 C alatt szórakoztatja magát (próbálgatja a határokat) az ECU amíg be nem melegszik.
Egyébként meg így van. Nekem is néha hintáztatja az alapjáratot, igaz, 800-900 között.
Továbbá nem tudok eligazodni a fordulatszámon, mert van, hogy 0 fokos külső hőmérsékletnél 750re ejti az alapjáratot.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1173 Dátum:
2009.12.15 kedd, 21:09:05 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.15 kedd, 19:32:30
Tél van, meg hideg
8 C alatt szórakoztatja magát (próbálgatja a határokat) az ECU amíg be nem melegszik.
A fene az ilyen játékot...
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1174 Dátum:
2009.12.15 kedd, 21:25:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.12.15 kedd, 21:07:52
Egyébként meg így van. Nekem is néha hintáztatja az alapjáratot, igaz, 800-900 között.
Továbbá nem tudok eligazodni a fordulatszámon, mert van, hogy 0 fokos külső hőmérsékletnél 750re ejti az alapjáratot.
Dettó. Nekem is hintázik, de csak 5 fok alatt.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1175 Dátum:
2009.12.16 szerda, 08:20:11 »
Idézetet írta: teo - 2009.12.15 kedd, 21:25:03
Dettó. Nekem is hintázik, de csak 5 fok alatt.
Nekünk meg az egyik "hintázik" a másik nem.
Alapjárat menet közben üresben gurulva 900, megállunk 800.
A másik mindig 800, ha megy, ha áll.
Érdekes..
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1176 Dátum:
2009.12.16 szerda, 08:54:19 »
TC!
Az egyik munkatársam mondeo kombi vásárlásán gondolkodik.
Természetsen 2,0 TDCi motorral
a kérdés:
téli-nyári átlagfogyasztás!
én 6,0-6,5 l/100km mondtam neki.
ki van ellene és mellette?
üdv. REF100
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1177 Dátum:
2009.12.16 szerda, 09:05:59 »
Idézetet írta: REF100 - 2009.12.16 szerda, 08:54:19
TC!
Az egyik munkatársam mondeo kombi vásárlásán gondolkodik.
Természetsen 2,0 TDCi motorral
a kérdés:
téli-nyári átlagfogyasztás!
én 6,0-6,5 l/100km mondtam neki.
ki van ellene és mellette?
üdv. REF100
Itteni leírások szerint van, akinek 2-3 litert eszik 160-180-as tempónál
, de szerintem a 6,5-7,0l a reális.
Jól nézzen körbe, és ha teheti csak és kizárólag facelifteset vegyen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1178 Dátum:
2009.12.16 szerda, 09:12:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.12.15 kedd, 21:07:52
Egyébként meg így van. Nekem is néha hintáztatja az alapjáratot, igaz, 800-900 között.
Továbbá nem tudok eligazodni a fordulatszámon, mert van, hogy 0 fokos külső hőmérsékletnél 750re ejti az alapjáratot.
Nekem nem ilyen!
Beindít-1000.Üzemmelegen 750.Ingadozás nincs!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1179 Dátum:
2009.12.16 szerda, 10:41:02 »
Idézetet írta: REF100 - 2009.12.16 szerda, 08:54:19
Az egyik munkatársam mondeo kombi vásárlásán gondolkodik.
Természetsen 2,0 TDCi motorral
a kérdés:
téli-nyári átlagfogyasztás!
én 6,0-6,5 l/100km mondtam neki.
ki van ellene és mellette?
Hát ez nagyon sok mindentől függ, de főleg hol és milyen lábbal megy az illető. Sztm 5 és 9 liter között bármi lehet.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1180 Dátum:
2009.12.16 szerda, 12:07:00 »
Sziasztuk Guruk,
A cimbim akar rendelni porlasztócsúcsot Angliából. Van egy kérdés segítsetek, pls!
Hejjhó,
http://www.247spares.co.uk/browse/engines
Kértem ajánlatot, majd meglátjuk, hogy mennyi. Itt 25FONT-ot ír alapárnak, ami nagyon jó.
Ami kicsit gyanús, hogy csak annyit kérdez a lap, hogy Ford Mondeo, 2006 2.0 TDCi. Szted ez elég infó? Itthoni szervizekben alvázszámot v motorszámot is kérdeznek...
Üdv:
Laci
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1181 Dátum:
2009.12.16 szerda, 12:13:35 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.12.16 szerda, 12:07:00
Sziasztuk Guruk,
A cimbim akar rendelni porlasztócsúcsot Angliából. Van egy kérdés segítsetek, pls!
Hejjhó,
http://www.247spares.co.uk/browse/engines
Kértem ajánlatot, majd meglátjuk, hogy mennyi. Itt 25FONT-ot ír alapárnak, ami nagyon jó.
Ami kicsit gyanús, hogy csak annyit kérdez a lap, hogy Ford Mondeo, 2006 2.0 TDCi. Szted ez elég infó? Itthoni szervizekben alvázszámot v motorszámot is kérdeznek...
Üdv:
Laci
Alvázszmám mindenképp köll!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1182 Dátum:
2009.12.16 szerda, 12:14:28 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.12.16 szerda, 12:07:00
Sziasztuk Guruk,
A cimbim akar rendelni porlasztócsúcsot Angliából. Van egy kérdés segítsetek, pls!
Hejjhó,
http://www.247spares.co.uk/browse/engines
Kértem ajánlatot, majd meglátjuk, hogy mennyi. Itt 25FONT-ot ír alapárnak, ami nagyon jó.
Ami kicsit gyanús, hogy csak annyit kérdez a lap, hogy Ford Mondeo, 2006 2.0 TDCi. Szted ez elég infó? Itthoni szervizekben alvázszámot v motorszámot is kérdeznek...
Üdv:
Laci
Nem ok nélkül kell az alvázszám: a 2,0 TDCi-ből három teljesítmény szint volt akkor : 90, 115 , 130lóerő. Ezért más csucsok is kellenek. Volt itt akinek már került a 130 lovas 2,0TDCi-jébe 115 lovas injektor
Nem volt tőle boldog.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1183 Dátum:
2009.12.16 szerda, 12:16:30 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.16 szerda, 12:14:28
Nem ok nélkül kell az alvázszám: a 2,0 TDCi-ből három teljesítmény szint volt akkor : 90, 115 , 130lóerő. Ezért más csucsok is kellenek. Volt itt akinek már került a 130 lovas 2,0TDCi-jébe 115 lovas injektor
Nem volt tőle boldog.
Jah,Relhist!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1184 Dátum:
2009.12.16 szerda, 12:17:38 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.16 szerda, 12:16:30
Jah,Relhist!
de ő már így vette.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1185 Dátum:
2009.12.16 szerda, 12:27:17 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.16 szerda, 12:13:35
Alvázszmám mindenképp köll!
Köszi az infókat
már tovább is küldtem. Kíváncsi leszek végül is mennyibe lesz a beszerzése a 4 csúcsnak, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1186 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:11:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2009.12.16 szerda, 12:17:38
de ő már így vette.
Attól még rossz volt benne.És ő szívta meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1187 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:12:24 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.12.16 szerda, 12:27:17
Köszi az infókat
már tovább is küldtem. Kíváncsi leszek végül is mennyibe lesz a beszerzése a 4 csúcsnak, T.
Ha elkülditek az alvázszámát pü-ben,memmondom millen kell neki!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1188 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:14:15 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.16 szerda, 13:11:40
Attól még rossz volt benne.És ő szívta meg.
de most biztos, hogy a porlasztóival nem lesz gond egy ideig.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1189 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:25:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2009.12.16 szerda, 13:14:15
de most biztos, hogy a porlasztóival nem lesz gond egy ideig.
Ja csak reméljük, hogy amíg kiderítette hogy nem belevaló porlasztó addig nem vett el túl sokat az új lendkereke életéből is.
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1190 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:26:43 »
Idézetet írta: gyalak - 2009.12.11 péntek, 20:32:22
A PCM relé a motortérben van,ha szembeállunk az autóval akkor a jobb első lámpa mögött egy fekete kis dobozban búlyik meg.Hogy az e a hibás azt könnyen meg lehet nézni,pont a klíma relélje mellett van és fel kell cserélni a kettőt mert ugyan az a relé,ha rossz akkor nem müxik a klíma és akkor az a bibi.De ezt a dolgot ne keverjük a vezérműtengely jeladójával!
És ez a PCM relé mire való?Mi a hiba jelenség ha elromlik?
Jól hangzik hogy a klima relével azonnal lehet orvosolni a hibát!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1191 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:27:03 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.16 szerda, 13:12:24
Ha elkülditek az alvázszámát pü-ben,memmondom millen kell neki!
Megy még a havi frissítés?
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1192 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:31:58 »
Idézetet írta: calibra16v - 2009.12.11 péntek, 19:33:13
"Vezérműtengely helyzetérzékelőt"" Az a baja a kocsinak ne is keressetek mást ! szerintem az a cmp is egyben 3 vezeték megy rá ! nekem az volt ilyen jelenségnél a baja a kocsinak vagy 7000 ft egy ilyen érzékelő. Azt kell benzinbe megmosni és megint megy kicsit de jobb cserélni.
Szerintem ez a benzinben megmosni kb olyan mint pipamocsokkal torokgyulladást gyógyítani!
De lehet hogy igaz,csak én nem látom át logikusan.Tehát miért is javul meg tőle?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1193 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:32:23 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.16 szerda, 13:27:03
Megy még a havi frissítés?
Nem nézegettem mostanában....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1194 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:45:10 »
újabb kérdés!
leinformálás szempontjából mit kérjük az eladótól?
motorszámot? vagy alvázszámot?
és közülünk tud-e valaki ezek alapján a kocsi előéletéről valamit mondani?
köszi a segítséget
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1195 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:46:47 »
Idézetet írta: REF100 - 2009.12.16 szerda, 13:45:10
újabb kérdés!
leinformálás szempontjából mit kérjük az eladótól?
motorszámot? vagy alvázszámot?
és közülünk tud-e valaki ezek alapján a kocsi előéletéről valamit mondani?
köszi a segítséget
ilyet max márkakereskedésben,ha akarnak és tudnak.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
krisz77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1196 Dátum:
2009.12.16 szerda, 14:40:21 »
Sziasztok!
Olyan probléma miatt kérem a segítségeteket ami kifogott a helyi ford szakszervizen (nem ritka). Az egész ott kezdődött hogy porlasztócsúcsot újítottam a keceli bosch szervízben (130le tdci), az értékek szerint rosszak voltak, hugyozták a gázolajat. Csere után a kocsi füstölt nagyon 1-2 fokozatban rángatott, lusta volt mint állat és sokat fogyasztott. Átnéztek mindent és kihozták hogy egr lehet a ludas és levakolták. Utána minden baja megszünt. Egy időre. A vakolás miatt egy hónap múlva csekk endzsin, kiolvasták hogy az egr ***. Be hoványékhoz, ahol egyet értettek az egr hibában és kicserélték (vakolás ki). Az autó *** mint előtte. Vissza régi egr, kértem vizsgálatok, kiderült tökéletes. Rámentek a porlasztóra, mérésük szerint 2 tutti ***, de inkább 3. A kérdésem az hogy a porlasztócsúcs beszarhat-e 10000km alatt (csak shellnél tankolok), ill. ha levakolom mitől hibamentes az autó?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1197 Dátum:
2009.12.16 szerda, 14:49:36 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.16 szerda, 13:46:47
ilyet max márkakereskedésben,ha akarnak és tudnak.......
Szia Alf,
Küldtem PÜ-t. Remélem sikerült ez volt ugyanis az első, de a kimenőknél nem találtam meg.
Üdv, T.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.16 szerda, 14:54:55 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1198 Dátum:
2009.12.16 szerda, 15:15:52 »
Idézetet írta: krisz77 - 2009.12.16 szerda, 14:40:21
Sziasztok!
Olyan probléma miatt kérem a segítségeteket ami kifogott a helyi ford szakszervizen (nem ritka). Az egész ott kezdődött hogy porlasztócsúcsot újítottam a keceli bosch szervízben (130le tdci), az értékek szerint rosszak voltak, hugyozták a gázolajat. Csere után a kocsi füstölt nagyon 1-2 fokozatban rángatott, lusta volt mint állat és sokat fogyasztott. Átnéztek mindent és kihozták hogy egr lehet a ludas és levakolták. Utána minden baja megszünt. Egy időre. A vakolás miatt egy hónap múlva csekk endzsin, kiolvasták hogy az egr ***. Be hoványékhoz, ahol egyet értettek az egr hibában és kicserélték (vakolás ki). Az autó *** mint előtte. Vissza régi egr, kértem vizsgálatok, kiderült tökéletes. Rámentek a porlasztóra, mérésük szerint 2 tutti ***, de inkább 3. A kérdésem az hogy a porlasztócsúcs be***hat-e 10000km alatt (csak shellnél tankolok), ill. ha levakolom mitől hibamentes az autó?
A csúcsokkal valszeg megszivattak-lehúztak.Nem cserélték,vagy csak progizták.
Az egr vakolás után hibát dob az eu4eseknél.De jobb tőle,ha le van zárva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1199 Dátum:
2009.12.16 szerda, 15:16:17 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.12.16 szerda, 14:49:36
Szia Alf,
Küldtem PÜ-t. Remélem sikerült ez volt ugyanis az első, de a kimenőknél nem találtam meg.
Üdv, T.
Megkaptam,ment válasz!
Ablak alján kis pipa be,és benne marad a kimenőkbe.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.16 szerda, 16:52:58 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ