Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:26:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 537 538 539 540 541 542 543 [544] 545 546 547 548 549 550 551 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14631570 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27150 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 14:53:22 »

Erről kinek mi a véleménye?

http://www.racebits.net/INTERCOOLER-KITS.html

FORD MONDEO MK3 2.0 / 2.2 DIESEL

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27151 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 15:00:14 »

Erről kinek mi a véleménye?

http://www.racebits.net/INTERCOOLER-KITS.html

FORD MONDEO MK3 2.0 / 2.2 DIESEL

AndyA

Szép. Gondolom ez cooler.
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #27152 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 15:43:44 »

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy mikor leállítom a motort a turbóból jön egy hang.Olyan mint mintha egy rugó rázkodna és kb 2s csinálja.Ötlet?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #27153 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 16:12:58 »

Szép. Gondolom ez cooler.
Tisztelt Fórumtárs!
Az bizony. wow1 Én sem dagasztó teknőnek néztem! nyes
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.11 csütörtök, 16:41:52 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27154 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 17:31:14 »

Valaki nem tudja véletlen, hogy a Torque-ban hogyan lehet kitenni a turbó nyomást?
Egyszerűen nem találom.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27155 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 19:07:47 »

Valaki nem tudja véletlen, hogy a Torque-ban hogyan lehet kitenni a turbó nyomást?
Egyszerűen nem találom.
realtime info-jobb gomb-kijelző hozáadása-sebességmérő-szenzor hozzáadása-Turbó gyorsítás&vákuum kaliber-nagy kijelző-tsókolom. Wink

vagy ha nem ezt keresed akkor intake air pressure.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.11 csütörtök, 19:09:19 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27156 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 19:08:40 »

Na ezt a "Turbó gyorsítás&vákuum kaliber"-t nem találtam. Jobban mondva nem esett le, hogy az az.
Köszi

jobb gomb-kijelző hozáadása-sebességmérő-szenzor hozzáadása-Turbó gyorsítás&vákuum kaliber-nagy kijelző-tsókolom. Wink
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #27157 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:19:01 »

Sziasztok

Tegnap elvittem egy szegedi diesel szervizbe az autómat, kivették a négy porlasztót próbapadon megnézték mind a négyet. Mire visszamentem a szaki azzal fogadott, hogy mind a négy porlasztót fel kell újítani de szeretné ha az egész ha az egész üzemanyag rendszert felújíthatná, Megkérdeztem mennyibe kerülne ez nekem.
Elkezdte sorolni magasnyomású szivattyú 100 000 Ft, rendszer átmosás 30 000 Ft porlasztók darabonként 60 000 Ft.
Hát mit nem mondjak majdnem dobtam egy hátast közel 400 000 Ft lenne a vége.Most egy kicsit elgondolkoztam költsek e rá ennyit.Még futok egy kört hátha valahol olcsóbb lenne.
Gondoltam ezt megosztom veletek.
Hova vitted?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #27158 Dátum: 2013.07.12 péntek, 17:02:42 »

Helló.Tud e valaki olyat aki program átírással tud a 2,2-es mondeómba még erőt telepíteni.Elegem van a majmokból akik emberkednek az autópályán.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27159 Dátum: 2013.07.12 péntek, 17:05:51 »

Helló.Tud e valaki olyat aki program átírással tud a 2,2-es mondeómba még erőt telepíteni.Elegem van a majmokból akik emberkednek az autópályán.
persze.sásdon lakik a csippmester!Ha kell elérhetőség szólj.asszem most 45ért dolgozik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #27160 Dátum: 2013.07.12 péntek, 18:12:48 »

Köszike.Kell a száma.Hátha meg tudok beszélni vele valami hozzám közelebbi helyen,egy találkozót.


persze.sásdon lakik a csippmester!Ha kell elérhetőség szólj.asszem most 45ért dolgozik.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27161 Dátum: 2013.07.12 péntek, 19:04:23 »

Köszike.Kell a száma.Hátha meg tudok beszélni vele valami hozzám közelebbi helyen,egy találkozót.


hát...műhelyben dolgozik.....bár volt már nagytalin is helyszíni módosítás.pü megy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27162 Dátum: 2013.07.12 péntek, 21:11:18 »

hát...műhelyben dolgozik.....bár volt már nagytalin is helyszíni módosítás.pü megy.


Engem is érdekelne egy kis plusz lőerő!   taps
Elkérhetem én is a szaki számát
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27163 Dátum: 2013.07.12 péntek, 21:17:38 »

És még lefújó szelepen is gondolkodom.  hehe  Szerintetek nagy hülyeség? Nagyon tetszik a hangja.... Tongue


Emberünk vállal ilyet?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27164 Dátum: 2013.07.12 péntek, 21:30:37 »

És még lefújó szelepen is gondolkodom.  hehe  Szerintetek nagy hülyeség? Nagyon tetszik a hangja.... Tongue


Emberünk vállal ilyet?

Pár hét és megunod.... aztán meg zavarni fog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27165 Dátum: 2013.07.12 péntek, 21:32:15 »

És még lefújó szelepen is gondolkodom.  hehe  Szerintetek nagy hülyeség? Nagyon tetszik a hangja.... Tongue


Emberünk vállal ilyet?

Dízelbe minek?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27166 Dátum: 2013.07.12 péntek, 22:24:35 »

Dízelbe minek?


Hallottam már dízelben is lefújót, jó hangja volt!  (1.9 Pdti)
Engem csak a hangja érdekel
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27167 Dátum: 2013.07.13 szombat, 01:35:04 »


Hallottam már dízelben is lefújót, jó hangja volt!  (1.9 Pdti)
Engem csak a hangja érdekel
mp3? vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27168 Dátum: 2013.07.13 szombat, 10:06:16 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az bizony. wow1 Én sem dagasztó teknőnek néztem! nyes
Tisztelettel László! worship

Olyanokat írnak, hogy simán hoz 15-20 pacit pluszban egy direktszűrős lélegeztetéssel megfejelve (anélkül csak 10-15 körül).

Létezik ez, vagy az csak akkor igaz, ha utánaigazíttatja az ember az üzemanyaggörbét is a vezérlésben?

Azt írjak az stdrivers.co.uk-n, hogy a 155 paciból sima ügy a 200, bár ahhoz már a kipufogót is mókolni kell, meg persze ez nyilván csak chipeléssel megy.

Szóval érdekelne esetleg valakit ilyen? Pofa azt írta, hogy 3 db-nál már adna 10% körüli kedvezményt, és közös beszerzés esetén a postaköltség is sokkal kedvezőbb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27169 Dátum: 2013.07.13 szombat, 11:39:05 »


Engem is érdekelne egy kis plusz lőerő!   taps
Elkérhetem én is a szaki számát
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #27170 Dátum: 2013.07.13 szombat, 14:05:23 »

Tisztelt Szakik !!

Az alábbi kép utalhat turbócső repedésre ?



Picit gyengébb mint kellene és gázadáskor bojtol  rinya
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27171 Dátum: 2013.07.13 szombat, 14:18:02 »

Tisztelt Szakik !!

Az alábbi kép utalhat turbócső repedésre ?



Picit gyengébb mint kellene és gázadáskor bojtol  rinya

Ez a szívóoldal.
Látszólag valahol kijut már a kartergáz olajtartalma. Ha levegőt is szív emellett, akkor a légtömegmérő értéke nem pontos.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27172 Dátum: 2013.07.13 szombat, 15:07:06 »

Tisztelt Szakik !!

Az alábbi kép utalhat turbócső repedésre ?



Picit gyengébb mint kellene és gázadáskor bojtol  rinya

Ez a kartergáz-visszavezetés, még nem a nyomott oldal. Cseréld ki a roppantós bilincseket AWAB-ra, hogy biztosan álljon a helyén minden, és próbáld ki újra. Ha még mindig nem, akkor a turbócső mentén kell végigmenni és olajsarat keresni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #27173 Dátum: 2013.07.13 szombat, 17:42:04 »

Ez a kartergáz-visszavezetés, még nem a nyomott oldal. Cseréld ki a roppantós bilincseket AWAB-ra, hogy biztosan álljon a helyén minden, és próbáld ki újra. Ha még mindig nem, akkor a turbócső mentén kell végigmenni és olajsarat keresni.

AndyA


AndyA

Hogyan emlékszel , a HXS nek le volt dugózva sz EGR -e ?
Naplózva
egetozsolt
Vendég
« Új hozzászólás #27174 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:06:17 »

Sziasztok!
Tegnapi nap folyamán olaszországbol jöttünk haza fele és udine után egyszercsak elkezdett villogni az izzítás jelzőm.Majd után rögtön le is állitotta a motort az ecu,ujra inditottam ment tovább,majd egy-két kilométer után ujra eljátszotta ezt jelenséget, megint leállít megint ujra inditottam(most már kirakta a sárga motorkodot is).utána probálgattam ürseben hiába pörgettem nem csinálta, majd elindultam megint, aztán késöbb rájöttem hogy csak a gyorsitásnál valamint az emelkedőknél csinálja. elég nehéz volt igy eljönni vele ausztrián keresztül magyarországra de röpke 10 ora alatt sikersen haza értünk......mai nap rádugtam a computert és kiolvasásbol kiderült hogy a nagynyomásummal van valami baj. rinya
Kérdésem az lenne hogy valakinek volt-e hasonló baja?ha igen, neki mi volt a ludas?
olvastam hogy ujitanak fel nagynyomásut, győr környékén nem tud valaki valami helyet ahol iennel foglalkoznak?
Sok embertől hallottam sok mindent hogy lehet hogy a EGR-szelep csinálja vagy összeesett go szűrő belseje és  kevés go miatt nem tud nyomást felépíteni.
Köszönöm előre a segitséget! vigyor3
Naplózva
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #27175 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:49:12 »

Sziasztok!
Tegnapi nap folyamán olaszországbol jöttünk haza fele és udine után egyszercsak elkezdett villogni az izzítás jelzőm.Majd után rögtön le is állitotta a motort az ecu,ujra inditottam ment tovább,majd egy-két kilométer után ujra eljátszotta ezt jelenséget, megint leállít megint ujra inditottam(most már kirakta a sárga motorkodot is).utána probálgattam ürseben hiába pörgettem nem csinálta, majd elindultam megint, aztán késöbb rájöttem hogy csak a gyorsitásnál valamint az emelkedőknél csinálja. elég nehéz volt igy eljönni vele ausztrián keresztül magyarországra de röpke 10 ora alatt sikersen haza értünk......mai nap rádugtam a computert és kiolvasásbol kiderült hogy a nagynyomásummal van valami baj. rinya
Kérdésem az lenne hogy valakinek volt-e hasonló baja?ha igen, neki mi volt a ludas?
olvastam hogy ujitanak fel nagynyomásut, győr környékén nem tud valaki valami helyet ahol iennel foglalkoznak?
Sok embertől hallottam sok mindent hogy lehet hogy a EGR-szelep csinálja vagy összeesett go szűrő belseje és  kevés go miatt nem tud nyomást felépíteni.
Köszönöm előre a segitséget! vigyor3

Hát nagyon valószinü, hogy zsebbe kell nyúlni.

Ha leáll akkor a szabályzó szelep is csinálhatja( Nekem ez volt ), de lehet porlasztó vagy szivattyú is. Ha átszivta a szűrőt az is gond mert nem könnyű kitakarítani a rendszert.Mennyi kilóméter van a gépben?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27176 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 21:27:32 »

Sziasztok!
Tegnapi nap folyamán olaszországbol jöttünk haza fele és udine után egyszercsak elkezdett villogni az izzítás jelzőm.Majd után rögtön le is állitotta a motort az ecu,ujra inditottam ment tovább,majd egy-két kilométer után ujra eljátszotta ezt jelenséget, megint leállít megint ujra inditottam(most már kirakta a sárga motorkodot is).utána probálgattam ürseben hiába pörgettem nem csinálta, majd elindultam megint, aztán késöbb rájöttem hogy csak a gyorsitásnál valamint az emelkedőknél csinálja. elég nehéz volt igy eljönni vele ausztrián keresztül magyarországra de röpke 10 ora alatt sikersen haza értünk......mai nap rádugtam a computert és kiolvasásbol kiderült hogy a nagynyomásummal van valami baj. rinya
Kérdésem az lenne hogy valakinek volt-e hasonló baja?ha igen, neki mi volt a ludas?
olvastam hogy ujitanak fel nagynyomásut, győr környékén nem tud valaki valami helyet ahol iennel foglalkoznak?
Sok embertől hallottam sok mindent hogy lehet hogy a EGR-szelep csinálja vagy összeesett go szűrő belseje és  kevés go miatt nem tud nyomást felépíteni.
Köszönöm előre a segitséget! vigyor3
Engem ilyenkor nem szeretnek de nálam ez a szivattyú csere volt 4db porlasztóval.Ha a hiba kód is erre utal akkor vagy cseréled vagy felujítod.De a csúcsokat is megkell nézni mert ha a kopásból eredő  fémreszelékkel megszórta őket sanszos a zoknak is a javítása.Ez nem EGR szelep ugyanis a gyorsításkor emelkedőn elereszti a nyomást .Húzós lesz a dolog.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27177 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 08:57:47 »

AndyA

Hogyan emlékszel , a HXS nek le volt dugózva sz EGR -e ?

Fogalmam sincs...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
David89
Vendég
« Új hozzászólás #27178 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 09:53:46 »

Sziasztok!

Az autom (TDCi, FMBA mondi) motorja kopog, és kormol. A kocsi nem megy rosszul, de érzetre később (2000-2200 rpm) között indul meg "igazán". A csúcsoknak bizonyítottan nincs bajuk. Érdekes, hogy ha üresbe túráztatom teljesen normalis a hangja. Hibaüzenet nincs! Van valami tippetek, mi lehet ez?

Köszönöm a segítséget!:)
Naplózva
gh14t20n
Vendég
« Új hozzászólás #27179 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 12:21:19 »


Sziasztok!
Tegnapi nap folyamán olaszországbol jöttünk haza fele és udine után egyszercsak elkezdett villogni az izzítás jelzőm.Majd után rögtön le is állitotta a motort az ecu,ujra inditottam ment tovább,majd egy-két kilométer után ujra eljátszotta ezt jelenséget, megint leállít megint ujra inditottam(most már kirakta a sárga motorkodot is).utána probálgattam ürseben hiába pörgettem nem csinálta, majd elindultam megint, aztán késöbb rájöttem hogy csak a gyorsitásnál valamint az emelkedőknél csinálja. elég nehéz volt igy eljönni vele ausztrián keresztül magyarországra de röpke 10 ora alatt sikersen haza értünk......mai nap rádugtam a computert és kiolvasásbol kiderült hogy a nagynyomásummal van valami baj. rinya
Kérdésem az lenne hogy valakinek volt-e hasonló baja?ha igen, neki mi volt a ludas?
olvastam hogy ujitanak fel nagynyomásut, győr környékén nem tud valaki valami helyet ahol iennel foglalkoznak?
Sok embertől hallottam sok mindent hogy lehet hogy a EGR-szelep csinálja vagy összeesett go szűrő belseje és  kevés go miatt nem tud nyomást felépíteni.
Köszönöm előre a segitséget! vigyor3

Hasonlo cipoben jartam en is a hetekben, nekem teljesen bedaralta a magasnyomasut, toknretette az uzemanyagszabalyzot, 4 db porlasztocsucsot is csereltunk, atmostuk az egesz rendszert, uj gazolajszuro+ jarulekos alkatreszek, = 470.000 forint gyari uj alkatreszekbol.
Kicsit sok, de remelem most egy darabig jo lesz.
Hany km van az autoban?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27180 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 15:10:00 »

Sziasztok!

Az autom (TDCi, FMBA mondi) motorja kopog, és kormol. A kocsi nem megy rosszul, de érzetre később (2000-2200 rpm) között indul meg "igazán". A csúcsoknak bizonyítottan nincs bajuk. Érdekes, hogy ha üresbe túráztatom teljesen normalis a hangja. Hibaüzenet nincs! Van valami tippetek, mi lehet ez?

Köszönöm a segítséget!:)

Nézd végig a turbo csöveket. Olajsáros részt keress. Ha találsz olyat, akkor cseréld ki, mert az lyukas. Ha a bilincs környékén olyan, akkor próbálj rajta húzni.
A kopogás lehet porlasztóhiba is. Nekem is vopogott és kiderült, hogy az egyik porlasztó felújítós.
Naplózva
Steve5049
Vendég
« Új hozzászólás #27181 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 16:45:14 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget vagy tanácsot kérni tőletek.

Azt csinálja az autóm, hogy ha nagyobb terhelést kap, (pl. magasabb fordulatszám, klíma, stb.) akkor egyet ránt (érezni, hogy valami elektronika letilt) és elkezd villogni az izzítás lámpa, világít a motor visszajelző lámpa és elkezd esni a fordulatszám. Egy bizonyos fordulat alatt a töltés és az olajnyomás lámpa is elkezd világítani és ekkor megszűnik a szervo is. Ilyenkor a gázadásra már egyáltalán nem reagál, és leáll a motor. Ha ekkor félreállok az út szélén és várakozás nélkül újra indítom (természetesen az izzítási időt megvárva), akkor pöccre indul és gond nélkül megy egészen a következő megnövekvő terhelésig. A fogyasztására nincs semmilyen negatív hatással. 2 hete voltam családlátogatáson Cegléd – Nyíregyháza – Cegléd a 4-esen 100-as tempó, 6. sebesség, tempomat = 4,7l/100km.  worship

Voltam vele a megszokott szerelőmnél, aki megnézte és a BC azt a hibát tárolta el, hogy „tüzelőanyag rendszer nyomás nem megfelelő” vagy valami ilyesmi. Azt mondta nagynyomású szivattyú lehet, de azt szétszedte, kitakarította és nem talált benne szinte semmit. Kicseréltem a gázolaj szűrőt is, az sem segített.

Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Van ötlet merre keressem a hibát?  help

Jó lenne minél előbb a dolog végére érni, mert az autó igaz, hogy használható, de nem lehet vele egy rendeset előzni, mert mindig attól félek, hogy megáll vagy sem. Illetve nem tudom mennyit ártok vele, ha így használom!

Mindenkinek előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27182 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 17:01:11 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget vagy tanácsot kérni tőletek.

Azt csinálja az autóm, hogy ha nagyobb terhelést kap, (pl. magasabb fordulatszám, klíma, stb.) akkor egyet ránt (érezni, hogy valami elektronika letilt) és elkezd villogni az izzítás lámpa, világít a motor visszajelző lámpa és elkezd esni a fordulatszám. Egy bizonyos fordulat alatt a töltés és az olajnyomás lámpa is elkezd világítani és ekkor megszűnik a szervo is. Ilyenkor a gázadásra már egyáltalán nem reagál, és leáll a motor. Ha ekkor félreállok az út szélén és várakozás nélkül újra indítom (természetesen az izzítási időt megvárva), akkor pöccre indul és gond nélkül megy egészen a következő megnövekvő terhelésig. A fogyasztására nincs semmilyen negatív hatással. 2 hete voltam családlátogatáson Cegléd – Nyíregyháza – Cegléd a 4-esen 100-as tempó, 6. sebesség, tempomat = 4,7l/100km.  worship

Voltam vele a megszokott szerelőmnél, aki megnézte és a BC azt a hibát tárolta el, hogy „tüzelőanyag rendszer nyomás nem megfelelő” vagy valami ilyesmi. Azt mondta nagynyomású szivattyú lehet, de azt szétszedte, kitakarította és nem talált benne szinte semmit. Kicseréltem a gázolaj szűrőt is, az sem segített.

Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Van ötlet merre keressem a hibát?  help

Jó lenne minél előbb a dolog végére érni, mert az autó igaz, hogy használható, de nem lehet vele egy rendeset előzni, mert mindig attól félek, hogy megáll vagy sem. Illetve nem tudom mennyit ártok vele, ha így használom!

Mindenkinek előre is köszönöm a segítséget.


Amikor elkezd villogni a malacfarok, akkor vészüzembe kapcsol és leáll. Ha a szerelőd szerint a szivattyú tiszta, akkor lehet, hogy a szivattyúban a nyomásszelep köszönt el. Ha visszaolvasol pár oldalt, akkor talász rá példát.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27183 Dátum: 2013.07.17 szerda, 08:32:19 »

Olyanokat írnak, hogy simán hoz 15-20 pacit pluszban egy direktszűrős lélegeztetéssel megfejelve (anélkül csak 10-15 körül).

Létezik ez, vagy az csak akkor igaz, ha utánaigazíttatja az ember az üzemanyaggörbét is a vezérlésben?

Azt írjak az stdrivers.co.uk-n, hogy a 155 paciból sima ügy a 200, bár ahhoz már a kipufogót is mókolni kell, meg persze ez nyilván csak chipeléssel megy.

Szóval érdekelne esetleg valakit ilyen? Pofa azt írta, hogy 3 db-nál már adna 10% körüli kedvezményt, és közös beszerzés esetén a postaköltség is sokkal kedvezőbb.

AndyA

Senki többet, harmadszor egy tuning-intercoolerre?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #27184 Dátum: 2013.07.17 szerda, 12:27:20 »

Senki többet, harmadszor egy tuning-intercoolerre?

AndyA

Valaki bővebben kifejthetné nekem, hogy ez hogyan is működne, illetve a nagyobb intercooler miatt mit kellene még csinálni. Mert ha jól gondolom akkor csak jobb lesz a cooler hatásfoka és nagyobb lesz a levegő átengedési képessége. A kocsim még nincs chippleve, de tervben van, de sajnos mindig közbe jön valami.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27185 Dátum: 2013.07.17 szerda, 12:42:12 »

Valaki bővebben kifejthetné nekem, hogy ez hogyan is működne, illetve a nagyobb intercooler miatt mit kellene még csinálni. Mert ha jól gondolom akkor csak jobb lesz a cooler hatásfoka és nagyobb lesz a levegő átengedési képessége. A kocsim még nincs chippleve, de tervben van, de sajnos mindig közbe jön valami.

Ez egy jó kérdés, én is ezt tettem fel. Ettől alapból nő a teljesítmény valamivel, vagy csak chippel lehet kihasználni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27186 Dátum: 2013.07.17 szerda, 13:01:11 »

Ez egy jó kérdés, én is ezt tettem fel. Ettől alapból nő a teljesítmény valamivel, vagy csak chippel lehet kihasználni?

AndyA
szerintem natúrban nem sokat érzel rajta...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #27187 Dátum: 2013.07.17 szerda, 14:05:10 »

Hello!

Esetleg volt vkinek ilyen?

70-80 kmh sebességnél ha üresbe teszem ( nem tartom benyomva a kuplungot ) -az alapjárat nem esik le rögtön a normálisra, hanem lassan - néha ugrálva - csúszik le.
Kivéve: ha benyomom a kuplungpedált, akkor utána rögtön leesik és ugy is marad.

Ez normális?
(esetleg összefüggésben lehet a hidegindításkori alapjárat ingadozással? )

Köszi!
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #27188 Dátum: 2013.07.17 szerda, 14:08:36 »

Bocsánat, a fordulatszám kifejezést kellett volna használnom
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27189 Dátum: 2013.07.17 szerda, 14:35:51 »

Bocsánat, a fordulatszám kifejezést kellett volna használnom

Ha mozog az autó, magasabb az alapjárat, mint álló helyzetben, és ezt azt hiszem, 2 vagy 3 fokozatban is állítja, ahogy lassulsz. Ha ugrál is, az már lehet baj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #27190 Dátum: 2013.07.17 szerda, 14:50:04 »

Lassan esik lefelé, ugrálásnak inkább annyira nem nevezném valójában.
Köszi!




Ha mozog az autó, magasabb az alapjárat, mint álló helyzetben, és ezt azt hiszem, 2 vagy 3 fokozatban is állítja, ahogy lassulsz. Ha ugrál is, az már lehet baj.

AndyA
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27191 Dátum: 2013.07.17 szerda, 14:51:49 »

Lassan esik lefelé, ugrálásnak inkább annyira nem nevezném valójában.
Köszi!

Ahogy lassulsz, úgy lépked lefelé. Ha egyenletes a csökkenés, azaz nem pörög fel-le egy lépés alatt, akkor azzal nincs baj.

Próbáld ki álló helyzetből, csak gurítsd meg egyesben az autót, és utána nagyon lassan fékezz le. Picit fel fog menni, és éppen mielőtt megállna az autó, visszaesik a normál alapjáratra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27192 Dátum: 2013.07.17 szerda, 17:02:05 »

Ez egy jó kérdés, én is ezt tettem fel. Ettől alapból nő a teljesítmény valamivel, vagy csak chippel lehet kihasználni?

AndyA

Simán beteszel egy nagyobb coolert sokmindent nem érsz el vele, max látszik hogy neked aztán mekkora coolered van a kocsiban.....jeee. eljen
15-30LE-t egy chippel is röhögve és cooler sem kell hozzá...fölötte meg már zsebbe nyúlós a buli rendesen...cooler nagyobb turbóhoz kell mondjuk egy 2056-hoz már ajánlott......nem ártasz vele de semmi teljesitmény növekedést nem lessz szerintem....
Szeretem mikor számokat mondogatnak ennyi meg annyi LE és ez tuti....legtöbb ember azt se tudja hogy a forgalmiban lévő teljesitmény az főtengelyen leadott gyári adat, nemsok köze van ahhoz amit lead az útra,mert ugye elveszik a hajtásláncban elég sok belőle...ezért van hogy két pl 170LE autó nem ugyanugy megy...egyik jobban leadja,másik meg nem az aszfaltra... eplus2
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27193 Dátum: 2013.07.17 szerda, 19:51:06 »

Simán beteszel egy nagyobb coolert sokmindent nem érsz el vele, max látszik hogy neked aztán mekkora coolered van a kocsiban.....jeee. eljen
15-30LE-t egy chippel is röhögve és cooler sem kell hozzá...fölötte meg már zsebbe nyúlós a buli rendesen...cooler nagyobb turbóhoz kell mondjuk egy 2056-hoz már ajánlott......nem ártasz vele de semmi teljesitmény növekedést nem lessz szerintem....
Szeretem mikor számokat mondogatnak ennyi meg annyi LE és ez tuti....legtöbb ember azt se tudja hogy a forgalmiban lévő teljesitmény az főtengelyen leadott gyári adat, nemsok köze van ahhoz amit lead az útra,mert ugye elveszik a hajtásláncban elég sok belőle...ezért van hogy két pl 170LE autó nem ugyanugy megy...egyik jobban leadja,másik meg nem az aszfaltra... eplus2


Igaza van Bunyeknak.  Én gyorsultam egy 207 LE diesel mercivel és 90-100km/h-ig partiban voltam. gun
Utána is csak lassan ment el mellettem... integet2
A srác is mondta h, jól ment e drágaszág... eplus2
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27194 Dátum: 2013.07.17 szerda, 19:57:27 »

Fiuk OFF-oztam az EGR-emet és azt vettem észre h, az alapjáratom egy kicsit alacsonyabb
lett.  wow1  Ez normális?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27195 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:07:54 »

Fiuk OFF-oztam az EGR-emet és azt vettem észre h, az alapjáratom egy kicsit alacsonyabb
lett.  wow1  Ez normális?

te irtál chip ügyben?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27196 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:14:09 »

te irtál chip ügyben?

Én igen.. wave
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27197 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:23:18 »

Én igen.. wave

ok... eljen
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #27198 Dátum: 2013.07.17 szerda, 23:18:56 »

ford mondeo 2004 2.0 tdci 130Le, nem indul. A tünet a következő, egy előzőleg működő autóról van szó, indításnál 1-2 normál indítási hangot hallok, majd olyan mint ha elvveszne a kompresszió, és könnyen tekeredik a főtengely, de minden egyes indításnál ez a helyzet, mindezt megelőzte egy halk csattanás, ezután kezdte el ezt csinálni.
Alapadatok, kicsit megfáradt akkumulátor, de a főtengely forog, azt látom az ékszíjon
minden ötletet örömmel fogadok, nekem egyenlőre már elfogytak
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27199 Dátum: 2013.07.17 szerda, 23:21:06 »

ford mondeo 2004 2.0 tdci 130Le, nem indul. A tünet a következő, egy előzőleg működő autóról van szó, indításnál 1-2 normál indítási hangot hallok, majd olyan mint ha elvveszne a kompresszió, és könnyen tekeredik a főtengely, de minden egyes indításnál ez a helyzet, mindezt megelőzte egy halk csattanás, ezután kezdte el ezt csinálni.
Alapadatok, kicsit megfáradt akkumulátor, de a főtengely forog, azt látom az ékszíjon
minden ötletet örömmel fogadok, nekem egyenlőre már elfogytak
Ez által valami villogás-múszerek kimozdulása???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 537 538 539 540 541 542 543 [544] 545 546 547 548 549 550 551 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.