Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:43:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 531 532 533 534 535 536 537 [538] 539 540 541 542 543 544 545 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14625237 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26850 Dátum: 2013.06.12 szerda, 19:53:38 »

küzdenek, de hiába  eplus2 eplus2 eplus2

Küzdelemnek azt hívják,amikor egyenlőek az esélyek... eplus2 eplus2
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26851 Dátum: 2013.06.12 szerda, 19:55:07 »

Küzdelemnek azt hívják,amikor egyenlőek az esélyek... eplus2 eplus2

de ők nem tudják mivel állnak szemben, ezt a sötét erőt úgy hívják...    eplus2 eplus2 eplus2 DIESEL POWER eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #26852 Dátum: 2013.06.12 szerda, 20:10:45 »

Amugy nekem pl tetszik a peugeot 407 kombi egy 2.0 HDI mocival...nézegettem is őket....elmondom bennt van a következő autó listában az elsők között. eplus2

Ha szeretnél beleülni egy jó nagy lóf...pözsóba...
Cégesben volt "szerencsém" hozzá, igaz 1.6 HDI volt. Lomha, kényelmetlen, műanyag. Fedcomp mint mindegyik pözsóban kb 15fok felett elment nyugovóra egész nyárra ( gyk.: pixelhibás melegben) az egérmozi mindig jelzett legalább 2-3 failure-t egyszerre. Gyorsan le is cseréltem egy PD alteára  hehe A kollégám szívott vele utána rendesen, mindig megörvendeztette valamivel, pedig 100K km sem volt benne. Szerintem mondjuk ronda is mindkét kivitel, dehát ízlések és pofonok  integet2
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #26853 Dátum: 2013.06.12 szerda, 21:31:56 »

Üdv Mindenki!
Kérdés: TDCI motor helyére tudok TDDI-t tenni? Csinált már valaki ilyet? Meguntam a porlasztó cserélgetést...  falbav
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26854 Dátum: 2013.06.12 szerda, 21:35:04 »

Üdv Mindenki!
Kérdés: TDCI motor helyére tudok TDDI-t tenni? Csinált már valaki ilyet? Meguntam a porlasztó cserélgetést...  falbav
Egy Túrai srác megcsinálta pénztárgépekkel foglakozik a nevét nem tudom ,többiek hátha tudják neki sikerült taps
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26855 Dátum: 2013.06.12 szerda, 21:37:30 »

Üdv Mindenki!
Kérdés: TDCI motor helyére tudok TDDI-t tenni? Csinált már valaki ilyet? Meguntam a porlasztó cserélgetést...  falbav
nézd meg autóink projektjeionknél nézd a netcore oboa car-t és lehet lemondasz róla
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.12 szerda, 22:32:19 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26856 Dátum: 2013.06.12 szerda, 21:48:26 »

Üdv Mindenki!
Kérdés: TDCI motor helyére tudok TDDI-t tenni? Csinált már valaki ilyet? Meguntam a porlasztó cserélgetést...  falbav
Cseréljetek motort Bunyekkal!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gh14t20n
Vendég
« Új hozzászólás #26857 Dátum: 2013.06.12 szerda, 22:18:07 »

Sziasztok!

Tudnátok nekem tanácsot adni, van egy 2.0 tdci 130le-s autóm, és 2 hete az alábbi tüneteket produkálja:
-időnként nagyobb gyorsításkor először elkezd villogni az izzításjelző, majd rögtön utána lekorlátoz a motor, es csak újraindítás után javul a probléma.
Nagyon kellemetlen főleg előzés közben. Most voltam szervízben, átmosták az üzemanyag rendszert, de semmi nem változott.
Olvasgattam, hogy lehet porlasztócsúcs, remélem azt megúszom....
A kocsiban 190.000 km van es nem volt még benne cserélve.
Meg érdekelne, hogy mit tudtok olyanról, hogy egr szelepet ennek a szerianal, nem lehet cserélni, mert valami jeladó van benne. Szerelő ezt mondta, de szerintem nem sok igazság van benne.

Köszi a választ!
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26858 Dátum: 2013.06.12 szerda, 22:31:08 »

Sziasztok!

Tudnátok nekem tanácsot adni, van egy 2.0 tdci 130le-s autóm, és 2 hete az alábbi tüneteket produkálja:
-időnként nagyobb gyorsításkor először elkezd villogni az izzításjelző, majd rögtön utána lekorlátoz a motor, es csak újraindítás után javul a probléma.
Nagyon kellemetlen főleg előzés közben. Most voltam szervízben, átmosták az üzemanyag rendszert, de semmi nem változott.
Olvasgattam, hogy lehet porlasztócsúcs, remélem azt megúszom....
A kocsiban 190.000 km van es nem volt még benne cserélve.
Meg érdekelne, hogy mit tudtok olyanról, hogy egr szelepet ennek a szerianal, nem lehet cserélni, mert valami jeladó van benne. Szerelő ezt mondta, de szerintem nem sok igazság van benne.

Köszi a választ!
Hello!
a 2002-es nél vákumos az egr nyugodtan lehet cserélni de nem érdemes le kell dugozni azt kész valakinek benn sincs az autóban!az üzemanyagrendszert át kell nézetni csak utána lehet tudni hogy mitől van a vészüzem lehet porlasztó és magasnyomású szivattyú több minden lehet!
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
gh14t20n
Vendég
« Új hozzászólás #26859 Dátum: 2013.06.12 szerda, 22:36:27 »

Hello!
a 2002-es nél vákumos az egr nyugodtan lehet cserélni de nem érdemes le kell dugozni azt kész valakinek benn sincs az autóban!az üzemanyagrendszert át kell nézetni csak utána lehet tudni hogy mitől van a vészüzem lehet porlasztó és magasnyomású szivattyú több minden lehet!
üdv Attila

Akkor ledugoztatom, aztán remelem hamar kiderul mi lesz a veszuzem oka.
Üdv
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26860 Dátum: 2013.06.12 szerda, 22:36:48 »

Ha szeretnél beleülni egy jó nagy lóf...pözsóba...
Cégesben volt "szerencsém" hozzá, igaz 1.6 HDI volt. Lomha, kényelmetlen, műanyag. Fedcomp mint mindegyik pözsóban kb 15fok felett elment nyugovóra egész nyárra ( gyk.: pixelhibás melegben) az egérmozi mindig jelzett legalább 2-3 failure-t egyszerre. Gyorsan le is cseréltem egy PD alteára  hehe A kollégám szívott vele utána rendesen, mindig megörvendeztette valamivel, pedig 100K km sem volt benne. Szerintem mondjuk ronda is mindkét kivitel, dehát ízlések és pofonok  integet2


Kifejtettem hogy az 1.6HDI motor egy rakás sz@r....épp ma is véletlen Dunaújvárosban voltam és beesett egy 1.6 focus na vajon mi ment szét rajta..turbó igen...teleb@szták mindehol szűrővel és szedheted szét az egész *** motort komplett takaritáshoz( ha normális munkát akarsz végezni persze).
HDI-ből csak 2.0-át vennék mint irtam...az elég jó összevan rakva.....Meg igen francia meg az elektronika az nagyon messze áll egymástól... eplus2  De legalább nincs ára mint a fordnak.

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26861 Dátum: 2013.06.12 szerda, 22:39:06 »

Cseréljetek motort Bunyekkal!  Wink

Hallod e mit szivtál?  jó cucc lehet,érdekelne... eplus2
Én motorom nem eladó...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26862 Dátum: 2013.06.12 szerda, 22:41:43 »

Üdv Mindenki!
Kérdés: TDCI motor helyére tudok TDDI-t tenni? Csinált már valaki ilyet? Meguntam a porlasztó cserélgetést...  falbav

Tied 2002-es igy nem kell hengerfejet cserélni, olcsón meguszhatod...adagoló+csövek, 4 porlasztó,ECU,kis programozás..kb ennyi.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26863 Dátum: 2013.06.12 szerda, 22:50:14 »

2004 es 2.2 tdci kombi tankjába bele lehet nézni valahogy vagy csak ha leveszem? ugy értem pl ülés alatt van vmi nyilás vagy valami? csak kiváncsiságból belenéznék esetleg ha mocsok van benne azt kipiszkálnám tanklevétel nélkül Cheesy
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26864 Dátum: 2013.06.12 szerda, 22:51:12 »

Hallod e mit szivtál?  jó cucc lehet,érdekelne... eplus2
Én motorom nem eladó...
Há, te akartá múltkor Tdci-síteni.  zavart2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26865 Dátum: 2013.06.12 szerda, 22:57:29 »

Akkor ledugoztatom, aztán remelem hamar kiderul mi lesz a veszuzem oka.
Üdv
szerintem az egr szeleptől nem áll vészüzembe a kocsi!attól függetlenül a dugózást érdemes megcsinálni nem megy tele mocsokkal a szívósor stb ha már csinálod a szívósort is érdemes kitakarítani egyuttal!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26866 Dátum: 2013.06.12 szerda, 23:16:40 »

Há, te akartá múltkor Tdci-síteni.  zavart2

az egy dolog...de motort nem akartam cserélni....de egyre jobban megy el a kedvem megint az átépitéstől...pedig nagynyomásű,rail csövek már megvannak...majd lessz valami.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26867 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 00:34:55 »

az egy dolog...de motort nem akartam cserélni....de egyre jobban megy el a kedvem megint az átépitéstől...pedig nagynyomásű,rail csövek már megvannak...majd lessz valami.

Szóval a C megvan... már csak az i kell...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26868 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 05:14:11 »

Egy Túrai srác megcsinálta pénztárgépekkel foglakozik a nevét nem tudom ,többiek hátha tudják neki sikerült taps
netcore,és óriási szopás volt neki.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26869 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 08:39:58 »

Üdv Mindenki!
Kérdés: TDCI motor helyére tudok TDDI-t tenni? Csinált már valaki ilyet? Meguntam a porlasztó cserélgetést...  falbav
ezt a dokik/autószerelők szokták. Nem az okot gyógyítják/javítják, hanem a tünetet. Azt deritsetek ki, mitől mennek szét a porlasztok.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26870 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 09:05:34 »

ezt a dokik/autószerelők szokták. Nem az okot gyógyítják/javítják, hanem a tünetet. Azt deritsetek ki, mitől mennek szét a porlasztok.

Valamitől, ami vagy benne van a magyar üzemanyagban, de a külföldiben nincs, vagy fordítva. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #26871 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 10:55:38 »

Kifejtettem hogy az 1.6HDI motor egy rakás sz@r....épp ma is véletlen Dunaújvárosban voltam és beesett egy 1.6 focus na vajon mi ment szét rajta..turbó igen...teleb@szták mindehol szűrővel és szedheted szét az egész *** motort komplett takaritáshoz( ha normális munkát akarsz végezni persze).
HDI-ből csak 2.0-át vennék mint irtam...az elég jó összevan rakva.....Meg igen francia meg az elektronika az nagyon messze áll egymástól... eplus2  De legalább nincs ára mint a fordnak.

Ok, az igaz, hogy a 2.0 HDI a legjobb közülük. Nekünk viszont az 1.6 Tdci-vel sem volt semmi gond. A Rezsóban is inkább az elektronika, meg az olcsó megoldások szívattak, de nem a moci.
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #26872 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 11:08:36 »

Tied 2002-es igy nem kell hengerfejet cserélni, olcsón meguszhatod...adagoló+csövek, 4 porlasztó,ECU,kis programozás..kb ennyi.

Pontosabban 2002 év eleji. Ez a megoldás tetszik. Csak ugye kéne egy szerelő aki megcsinálná ezt. A mechanikus részt nagyjából át is látom, de az elektronika nagyobb falat lesz szerintem. Ja és persze ne álljon az autó fél évet.  vigyor3 Ötlet valakinek?  help
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #26873 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 15:34:49 »

Üdv. Mindenki!
Kérdés:Első indításra össze vissza jár a motor,már a leállás határán,másodikra már jó semmi hiba,ezt teszi mióta az aksi ki lett véve.Szerintetek mi lehet a problem?  falbav
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #26874 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 16:51:29 »

Tied 2002-es igy nem kell hengerfejet cserélni, olcsón meguszhatod...adagoló+csövek, 4 porlasztó,ECU,kis programozás..kb ennyi.

azt azért megnézném hogy a porlasztókat hogy teszed bele, és hogy beindul e majd, egyszerűbb a komplett motorcsere!
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26875 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 17:58:17 »

azt azért megnézném hogy a porlasztókat hogy teszed bele, és hogy beindul e majd, egyszerűbb a komplett motorcsere!


kitekerem és a másikat meg betekerem..nem olyan bonyolult.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #26876 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 18:01:42 »

nekem a ci be nem volt jó a di csúcs
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26877 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 18:15:49 »

nekem a ci be nem volt jó a di csúcs


mert gondolom 2003 utáni volt a CI...azokba rövid csúcsos van...23,7mm a DI meg 29mm-es...akkor már legyünk számszerűek is.. eplus2
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #26878 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 18:18:35 »

fmba motorkódos volt, elvileg az még a régi  nem?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26879 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 19:16:07 »

halihó skacok.
Ma megvolt a kis barátom szervize, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, go szűrő. Ha már arra jártam elkussoltattam az egr nyílást is. Ahogy a motortérben nézelődtem láttam, hogy a szervótartályomba férne egy kis olaj. Milyen olajat ajánlotok abba?
Valamint a régi go szűrő tartalmát beleöntöttem egy fehér rama-s dobozba, és egy mágnest húzkodtam az alján. Azt kell mondanom megmozdult egy pár pici dolog a doboz alján. Próbáltam megszámolni, de volt más bajom is, de tényleg csak egy pár darab volt. Ahogy már írtam a kocsiban 280ezer kili van. Kellene félnem valamitől, pontosan minek a hibája ez? Mik a következmények?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26880 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 19:24:54 »

halihó skacok.
Ma megvolt a kis barátom szervize, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, go szűrő. Ha már arra jártam elkussoltattam az egr nyílást is. Ahogy a motortérben nézelődtem láttam, hogy a szervótartályomba férne egy kis olaj. Milyen olajat ajánlotok abba?
Valamint a régi go szűrő tartalmát beleöntöttem egy fehér rama-s dobozba, és egy mágnest húzkodtam az alján. Azt kell mondanom megmozdult egy pár pici dolog a doboz alján. Próbáltam megszámolni, de volt más bajom is, de tényleg csak egy pár darab volt. Ahogy már írtam a kocsiban 280ezer kili van. Kellene félnem valamitől, pontosan minek a hibája ez? Mik a következmények?

Azok a pici dolgok a szivattyúból származnak. Hogy meddíg bírja még a szivattyú, azt nem tudom. A biztonság kedvéért hívd fel mk2-t, hátha van neki elfekvőben. (nem adja drágán és általában 100-120 ezret futottak vannak neki)
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26881 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 19:35:19 »

Azok a pici dolgok a szivattyúból származnak. Hogy meddíg bírja még a szivattyú, azt nem tudom. A biztonság kedvéért hívd fel mk2-t, hátha van neki elfekvőben. (nem adja drágán és általában 100-120 ezret futottak vannak neki)
és azt máshogy nem veszem észre, hogy haldoklik a szivattyú? egyszer csak megáll majd?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26882 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 19:39:53 »

és azt máshogy nem veszem észre, hogy haldoklik a szivattyú? egyszer csak megáll majd?

Véleményem szerint jönnek a malacfarok vilogások, alapjárat ugrálás, porlasztóhibák. Ha szétszedik a porlasztókat, abban látszik, ha oda is eljutott az a szemcse. De erre majd az ősdízelesek biztos fognak tudni neked válaszolni. Én még csak január óta vagyok dízeles, előtte csak benzinesem volt.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26883 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 19:45:36 »

Véleményem szerint jönnek a malacfarok vilogások, alapjárat ugrálás, porlasztóhibák. Ha szétszedik a porlasztókat, abban látszik, ha oda is eljutott az a szemcse. De erre majd az ősdízelesek biztos fognak tudni neked válaszolni. Én még csak január óta vagyok dízeles, előtte csak benzinesem volt.

Hát még várnék egy kicsit, mielőtt megnézetem. nekem is csak pár hete van meg, alapjáratom szép sima, meg felülről áll be.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26884 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 19:46:47 »

és azt máshogy nem veszem észre, hogy haldoklik a szivattyú? egyszer csak megáll majd?

Elkezdi telenyomni a porlasztókat fémreszelékkel, azok meg elkezdenek rosszul porlasztani, bepisilni a hengerbe, meg ilyesmi. Egyenletlen alapjárat, indításnál szürke füstpamacsok.

Aztán egyszer egy harmatos reggelen bevállalsz lejtőn felfelé egy előzést, ami nem vészes, de mondjuk a melletted ülő hölgy szívverése már felgyorsulna tőle.
Félúton azt veszed észre, hogy egyszer csak elfogy az erő, és olyan érzésed lesz, mintha 40 lóerőssé vált volna a kocsi, a műszerfalra pillantva pedig egy vidáman villogó sárga malacfarkot fogsz látni.
A fékbe állva visszahúzódsz a sávodba, áttérsz a buddhista hitre, és üzemanyagrendszert cseréltetsz (vagy autót).

Alternatívaként lehet, egy porlasztó annyira elengedi magát, hogy átvágja dugattyút.

Remélem elég érzékletes lett a leírás  vigyor3

Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26885 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 19:49:41 »

Elkezdi telenyomni a porlasztókat fémreszelékkel, azok meg elkezdenek rosszul porlasztani, bepisilni a hengerbe, meg ilyesmi. Egyenletlen alapjárat, indításnál szürke füstpamacsok.

Aztán egyszer egy harmatos reggelen bevállalsz lejtőn felfelé egy előzést, ami nem vészes, de mondjuk a melletted ülő hölgy szívverése már felgyorsulna tőle.
Félúton azt veszed észre, hogy egyszer csak elfogy az erő, és olyan érzésed lesz, mintha 40 lóerőssé vált volna a kocsi, a műszerfalra pillantva pedig egy vidáman villogó sárga malacfarkot fogsz látni.
A fékbe állva visszahúzódsz a sávodba, áttérsz a buddhista hitre, és üzemanyagrendszert cseréltetsz (vagy autót).

Alternatívaként lehet, egy porlasztó annyira elengedi magát, hogy átvágja dugattyút.

Remélem elég érzékletes lett a leírás  vigyor3



Azt nekem is mondták, hogy ha nincs meg a rendes porlasztósugár, hanem csak egy irányba tolja a cuccot, akkor szépen átlyukasztja a dugót.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26886 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 19:53:54 »

Elkezdi telenyomni a porlasztókat fémreszelékkel, azok meg elkezdenek rosszul porlasztani, bepisilni a hengerbe, meg ilyesmi. Egyenletlen alapjárat, indításnál szürke füstpamacsok.

Aztán egyszer egy harmatos reggelen bevállalsz lejtőn felfelé egy előzést, ami nem vészes, de mondjuk a melletted ülő hölgy szívverése már felgyorsulna tőle.
Félúton azt veszed észre, hogy egyszer csak elfogy az erő, és olyan érzésed lesz, mintha 40 lóerőssé vált volna a kocsi, a műszerfalra pillantva pedig egy vidáman villogó sárga malacfarkot fogsz látni.
A fékbe állva visszahúzódsz a sávodba, áttérsz a buddhista hitre, és üzemanyagrendszert cseréltetsz (vagy autót).

Alternatívaként lehet, egy porlasztó annyira elengedi magát, hogy átvágja dugattyút.

Remélem elég érzékletes lett a leírás  vigyor3





Hát ha nem az én kocsimról lett volna szó, akkor még el is mosolyodnék (titkon bevallom, megtettem amúgy is). Tehát ennek a legegyszerűbb orvoslása akkor az új szivattyú ugyebár. Mondjuk egy gyönyörű szép alig használt, de nem új,kb  120ezer kilis mennyibe szokott fájni?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26887 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 19:55:13 »

Azt nekem is mondták, hogy ha nincs meg a rendes porlasztósugár, hanem csak egy irányba tolja a cuccot, akkor szépen átlyukasztja a dugót.

csak ijesztgetnek benneteket össze vissza  Wink
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26888 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 20:00:16 »

csak ijesztgetnek benneteket össze vissza  Wink

Ne hidd. Azért nincs ám ott kicsi nyomás.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26889 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 20:01:20 »

Ne hidd. Azért nincs ám ott kicsi nyomás.

valami 1800 bar vagy mi a szösz?!
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #26890 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 20:02:51 »

Azok a pici dolgok a szivattyúból származnak. Hogy meddíg bírja még a szivattyú, azt nem tudom. A biztonság kedvéért hívd fel mk2-t, hátha van neki elfekvőben. (nem adja drágán és általában 100-120 ezret futottak vannak neki)
És nem lehetnek már eleve a tankolt olajba ezek a kis szösszenetek hísz nem szűri semmi a tartályautó meg ki tudja merre folydogáló olajakat?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26891 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 20:05:27 »

És nem lehetnek már eleve a tankolt olajba ezek a kis szösszenetek hísz nem szűri semmi a tartályautó meg ki tudja merre folydogáló olajakat?

 nemtudom nemtudom nemtudom nemtudom nemtudom
Naplózva
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #26892 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 21:50:31 »

Sziasztok!

Pár hete írtam, hogy veszettül kerepel kocsi alapjáraton hidegen és melegen egyaránt (meg füstöl is). Jöttek a tippek, amit tudtam megnéztem/nézettem, van ami még hátra van, mert az idő az mindig kevés. Ma véletlenül rájöttem, hogy merre kellene elindulni a hibakeresésben a kerepelésnél. Történt, hogy kint állt a napon a kocsi, piszok meleg lett benne. Beültem, ablakokat lehúztam, motor be (kerepel mint mindig), és elkezdett süvíteni befelé a levegő max. ventilátorfokozaton. Mivel már tárcsáztam a telefonon, ideges lettem és megnyomtam az OFF gombot a klímavezérlőn. Aztán kihagosítós telefonálás közben útra keltem. Hamarosan befejeztem a hívást. Már jó pár perce úton voltam és üresben, alapjáraton gurultam lefelé a hegyről egy faluban, amikor megütötte a fülemet a szokatlanul csendes, ford féle dízel duruzsolás körülöttem. Nézem az alapjárati fordulatszámot, picit magasabb mint szokott, olyan 940 körül lehet. Már máskor is észrevettem, hogy ha üresben fölpörgettem, akkor egy darabig nem volt kerepelés, aztán amikor már teljesen beállt az alapjárat, akkor hirtelen előjött. Szóval gurulok üresben, mondom aha, most magasabb a fordulat, ezért nincs kerepelés. Aztán bevillant, hogy kikapcsolva maradt az egész szellőztető rendszer! Füleltem piros lámpánál is, de semmi kerepelés. Aztán bekapcsoltam a szellőzést, klíma AUTO-ra és láss csodát, fordulatszám visszaesett és kerepel újra! Egész nap nem is használtam a klímát, tökig lehúztam mind a négy ablakot és repesztettem 100-al országúton, meg élveztem a csörgés nélküli ford hangot! Smiley

Szóval a kérdés az, hogy mi lehet a hiba, és mi a megoldás, mert ha már van hűtés és nyár is lesz, akkor jó lenne használni.

üdv.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26893 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 22:00:06 »

Sziasztok!

Pár hete írtam, hogy veszettül kerepel kocsi alapjáraton hidegen és melegen egyaránt (meg füstöl is). Jöttek a tippek, amit tudtam megnéztem/nézettem, van ami még hátra van, mert az idő az mindig kevés. Ma véletlenül rájöttem, hogy merre kellene elindulni a hibakeresésben a kerepelésnél. Történt, hogy kint állt a napon a kocsi, piszok meleg lett benne. Beültem, ablakokat lehúztam, motor be (kerepel mint mindig), és elkezdett süvíteni befelé a levegő max. ventilátorfokozaton. Mivel már tárcsáztam a telefonon, ideges lettem és megnyomtam az OFF gombot a klímavezérlőn. Aztán kihagosítós telefonálás közben útra keltem. Hamarosan befejeztem a hívást. Már jó pár perce úton voltam és üresben, alapjáraton gurultam lefelé a hegyről egy faluban, amikor megütötte a fülemet a szokatlanul csendes, ford féle dízel duruzsolás körülöttem. Nézem az alapjárati fordulatszámot, picit magasabb mint szokott, olyan 940 körül lehet. Már máskor is észrevettem, hogy ha üresben fölpörgettem, akkor egy darabig nem volt kerepelés, aztán amikor már teljesen beállt az alapjárat, akkor hirtelen előjött. Szóval gurulok üresben, mondom aha, most magasabb a fordulat, ezért nincs kerepelés. Aztán bevillant, hogy kikapcsolva maradt az egész szellőztető rendszer! Füleltem piros lámpánál is, de semmi kerepelés. Aztán bekapcsoltam a szellőzést, klíma AUTO-ra és láss csodát, fordulatszám visszaesett és kerepel újra! Egész nap nem is használtam a klímát, tökig lehúztam mind a négy ablakot és repesztettem 100-al országúton, meg élveztem a csörgés nélküli ford hangot! Smiley

Szóval a kérdés az, hogy mi lehet a hiba, és mi a megoldás, mert ha már van hűtés és nyár is lesz, akkor jó lenne használni.

üdv.
cserélj klímakompresszort szét van hullva a kuplungja!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #26894 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 22:41:01 »

cserélj klímakompresszort szét van hullva a kuplungja!

És egy ilyen történet bontottból mennyibe fáj? Esetleg javítani lehet-e csak a kupplugját? Az opelemről már hullott le a kompresszor kupplungtárcsája. Csak visszatettük és kész.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26895 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 22:43:32 »

És egy ilyen történet bontottból mennyibe fáj? Esetleg javítani lehet-e csak a kupplugját? Az opelemről már hullott le a kompresszor kupplungtárcsája. Csak visszatettük és kész.

Holnap hívd fel mk2-t. Neki lehet, hogy van. Szerintem nem vészes az ára.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26896 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 22:44:56 »

És egy ilyen történet bontottból mennyibe fáj? Esetleg javítani lehet-e csak a kupplugját? Az opelemről már hullott le a kompresszor kupplungtárcsája. Csak visszatettük és kész.
én 10-20 ezer forintért láttam a keres kínálban!keresd a bontósokat mk2,alkatresz,pizzi,motorcraft forumtársakat ők tudnak neked segíteni
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #26897 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 22:49:47 »

Holnap hívd fel mk2-t. Neki lehet, hogy van. Szerintem nem vészes az ára.

Rendben, köszi.
Naplózva
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #26898 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 22:50:07 »

én 10-20 ezer forintért láttam a keres kínálban!keresd a bontósokat mk2,alkatresz,pizzi,motorcraft forumtársakat ők tudnak neked segíteni

Rendben, köszi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26899 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 22:52:43 »

Rendben, köszi.

Ne itt a fórumon írjál neki, hanem hívd fel, mert ide ritkán jár. Telefonon meg azonnal kapsz választ. Gondolom nem akarsz úgy járni, hogy írsz neki valamelyik hirdetésébe, aztán amikor egy hét múlva válaszol, közli, hogy 2 napja elvitték.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 531 532 533 534 535 536 537 [538] 539 540 541 542 543 544 545 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.