Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:30:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
530
531
532
533
534
535
536
[
537
]
538
539
540
541
542
543
544
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14625099 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26800 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:44:10 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.11 kedd, 20:41:04
sokak szerint kb.0.5-1 litert.de én is elszoktam váltani 2000-nél és nekem számolva is a mutatott 4.2 sikerül
még egy érv, hogy megérte megvenni ezt a gépet
amúgy a te cuccod is 130 lovas gyárilag?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
1.6 TDCI Focus
«
Új hozzászólás #26801 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:48:57 »
Inkább azt mondjátok, h mennyi a részecskeszűrő/vagycsakalötty csere?
Vagy mennyi a kiiktatása?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 21:05:19 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26802 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:49:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.11 kedd, 20:21:07
Azért az is vicc, hogy egy jogásznak kell a csacsiságokat kiigazítani...
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citro
ën
Én elhiszek mindemkinek mindent....Csak az a vicces hogy ezt konkrétan az ország közepén lévő egyik PEUGEOT szervizben mondták, mikor dolgoztam épp náluk....
Amugy nekem pl tetszik a peugeot 407 kombi egy 2.0 HDI mocival...nézegettem is őket....elmondom bennt van a következő autó listában az elsők között.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26803 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:52:33 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.11 kedd, 20:48:57
Inkább azt mondjátok, h mennyi a részecskeszűrő/vagycsakalötty csere?
Vagy mennyi a kiiktatása?
Minek az neked?
A löttyutántöltés mondjuk 20-30e ft, dpf csere 200e...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26804 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:59:12 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 20:44:10
még egy érv, hogy megérte megvenni ezt a gépet
amúgy a te cuccod is 130 lovas gyárilag?
igen gyárilag az enyém is 130.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26805 Dátum:
2013.06.11 kedd, 21:06:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.11 kedd, 20:52:33
Minek az neked?
A löttyutántöltés mondjuk 20-30e ft, dpf csere 200e...
Csak kíváncsi voltam. És a DPF kiirtás mennyi?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26806 Dátum:
2013.06.11 kedd, 21:07:21 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.11 kedd, 20:41:04
... és nekem számolva is a mutatott 4.2 sikerül
Nem nullázva traileren vontatva!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26807 Dátum:
2013.06.11 kedd, 21:28:17 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.11 kedd, 21:07:21
Nem nullázva traileren vontatva!
hehhh hehh
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26808 Dátum:
2013.06.11 kedd, 21:30:40 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.11 kedd, 18:19:44
ez nem 3-as kókusz? mind1 igazából, csak kérdem
Nem a FOCUS II.Most vettem ilyet csak 1.8 TDCI motorral 115Le.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26809 Dátum:
2013.06.11 kedd, 21:33:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.11 kedd, 19:19:07
szerinted...
Inkább 1.8-ast vennék FOCUS-ból...2.0-át meg véletlen se...
De mindenki azt csinál amit akar.
Na ezért vettem én is 1.8-at mert ezt ajánlották.Ismerősnek már 2-szer beállt a C-Max-ban a 90 lovas motor.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26810 Dátum:
2013.06.11 kedd, 21:34:39 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 19:25:52
go szűrő alatt gázolaj szűrőt értünk gondolom. Ez nem lehet valami olcsó dolog ahogy most így gyorsan rákerestem. Ezt milyen időközönként szokás cserélni?
megoszlanak a vélemények.Én minden olaj cserénél cserélem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26811 Dátum:
2013.06.11 kedd, 22:23:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.11 kedd, 20:15:07
Én úgy hallottam hogy Citroen a nagyobb fejlesztő amit levet az megy peugeotba...HDI motornál is.
Ezt hogy érted? Melyik az a motor például, amelyik a citnél már van, a pugnál még nincs?
Esetleg váltó, valami elektronika?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26812 Dátum:
2013.06.11 kedd, 22:26:48 »
Idézetet írta: Angel - 2013.06.11 kedd, 22:23:16
Ezt hogy érted? Melyik az a motor például, amelyik a citnél már van, a pugnál még nincs?
Esetleg váltó, valami elektronika?
Nekem is mondták mint irtam...de annyira nem foglalkozom csigazabálókkal....szóval csak mikor ott vagyok akkor b@sztatjuk egymást én fordot nyomatom és franciát fikázom, ők meg forditva...de ők mindig többen vannak a műhelyben, igy döntetlen...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26813 Dátum:
2013.06.11 kedd, 22:40:03 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.06.11 kedd, 21:33:25
Na ezért vettem én is 1.8-at mert ezt ajánlották.Ismerősnek már 2-szer beállt a C-Max-ban a 90 lovas motor.
A Ford 1.8 dieselje max a moszkvicsba jó...
http://aleko.tmp.hu/history/press/diesel_aleko_auto-motor_teszt.1993/2.jpg
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26814 Dátum:
2013.06.11 kedd, 22:49:52 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.11 kedd, 22:40:03
A Ford 1.8 dieselje max a moszkvicsba jó...
http://aleko.tmp.hu/history/press/diesel_aleko_auto-motor_teszt.1993/2.jpg
Nekem volt 60 pacis 1.8 szívódízel Escortom. A falon is felment, igaz, csak egyesben, lépésben, de akkor is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26815 Dátum:
2013.06.11 kedd, 22:56:33 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 20:14:45
nem... nem egy tankkal, pontosan nem tudom mennyit mentem mennyivel
de a hdi-m tavaly megjárta Horvátországot oda vissza egy teletankkal (1200km). Halkan megjegyzem annak 70literes tankja volt
Halkan jegyzem megy,a Mondeo 5sebsséges váltóval 1050et tett meg 55 literrel...4 fővel,cuccokkal,ausztriába oda-vissza
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26816 Dátum:
2013.06.11 kedd, 22:57:57 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 20:20:57
Hát majdnem igazat is adok, de 23 éves vagyok. Én még igen... bevallom... kiautózom belőle jobban ha tele van
fiatalság bolondság
Ne takarózz a koroddal én 21 éves vagyok és max bevásárolni vagy hosszabb (odavissza legalább 15 km-es) távra megyek kocsival...A városon belül van két szép lábam,az elvisz majdnem mindenhova. Bár azért nagybevásárláskor jó a puttony
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26817 Dátum:
2013.06.11 kedd, 23:12:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.11 kedd, 22:40:03
A Ford 1.8 dieselje max a moszkvicsba jó...
http://aleko.tmp.hu/history/press/diesel_aleko_auto-motor_teszt.1993/2.jpg
Akkor te nehasználd,neked fölösleges is .Nekem meg tök jó jól is megy és tetsziik.A szerelőm is ezt venné most és Fordokat javít és köztük nőtt fel nem véletlenül mondta.Bunyek meg látta és osztom a véleményét.Annyit én is értek ám hozzá ,hogy ezt vettem de szerinted ha nem így jártam.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26818 Dátum:
2013.06.11 kedd, 23:14:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.06.11 kedd, 23:12:36
Akkor te nehasználd,neked fölösleges is .Nekem meg tök jó jól is megy és tetsziik.A szerelőm is ezt venné most és Fordokat javít és köztük nőtt fel nem véletlenül mondta.Bunyek meg látta és osztom a véleményét.Annyit én is értek ám hozzá ,hogy ezt vettem de szerinted ha nem így jártam.
Akkor most te használod a Focust?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26819 Dátum:
2013.06.11 kedd, 23:14:44 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.06.11 kedd, 23:12:36
Akkor te nehasználd,neked fölösleges is .Nekem meg tök jó jól is megy és tetsziik.A szerelőm is ezt venné most és Fordokat javít és köztük nőtt fel nem véletlenül mondta.Bunyek meg látta és osztom a véleményét.Annyit én is értek ám hozzá ,hogy ezt vettem de szerinted ha nem így jártam.
Ennek semmi köze ami a Focusban van.A Connectekbe is ilyen van csak kevesebb Le-vel.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26820 Dátum:
2013.06.11 kedd, 23:15:43 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.06.11 kedd, 23:14:19
Akkor most te használod a Focust?
Egyelőre néha .Nem napi használat de megyek vele.Amúgy a mondeoval járok.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26821 Dátum:
2013.06.11 kedd, 23:16:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.11 kedd, 22:40:03
A Ford 1.8 dieselje max a moszkvicsba jó...
http://aleko.tmp.hu/history/press/diesel_aleko_auto-motor_teszt.1993/2.jpg
0-100: 25,3s
Amúgy ez a motor, némi turbóval és cr-rel megvadítva, megtalálható a 4-es mondeóban is.
Ugyanúgy 1753 ccm, 8 szelepes, csak már nem 60 lovas.
Nekem 1,6d orionom volt. 55 lóval
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 23:18:27 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26822 Dátum:
2013.06.11 kedd, 23:19:48 »
Idézetet írta: Angel - 2013.06.11 kedd, 23:16:18
0-100: 25,3s
Amúgy ez a motor, némi turbóval és cr-rel megvadítva, megtalálható a 4-es mondeóban is.
Ugyanúgy 1753 ccm, 8 szelepes, csak már nem 60 lovas.
Nekem 1,6d orionom volt. 55 lóval
1.8 115 Le.Az aláírásomban is szerepel.baromira jól megy.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26823 Dátum:
2013.06.12 szerda, 08:08:14 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.06.11 kedd, 23:19:48
1.8 115 Le.Az aláírásomban is szerepel.baromira jól megy.
Nekünk volt Focus kombi 1.8 tdci illetve 1.6 tdci 110 pacis. De volt nekem 1.6 tdci Fiestám, illetve tesómnak 1.6 tdci Focus most is. Az egyhat jobban ment/megy...
Mostmár csak 90 lovas van/volt, de ha a kettő közül kellene választani egyértelmű, hogy a Ford alapoktól menekülnék, azaz 1.6 tdci.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jani001
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26824 Dátum:
2013.06.12 szerda, 08:14:10 »
Üdv mindeninek!
Szerintetek egy 2000 TDci 131 Le kombi mondeonak nem túl sok a 7 literes fogyasztás?
Ebben van város is,de inkább autópálya max 140k/h.Az előző mondim 5.5-6-ot fogyasztott.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26825 Dátum:
2013.06.12 szerda, 08:15:24 »
Idézetet írta: Jani001 - 2013.06.12 szerda, 08:14:10
Üdv mindeninek!
Szerintetek egy 2000 TDci 131 Le kombi mondeonak nem túl sok a 7 literes fogyasztás?
Ebben van város is,de inkább autópálya max 140k/h.Az előző mondim 5.5-6-ot fogyasztott.
Mennyi km van benne? Húz rendesen? Kormol?
Amúgy szerintem nem feltétlenül sok...Nagyon "mondeo-függő" a fogyasztás. Legalábbis én ezt vettem észre
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26826 Dátum:
2013.06.12 szerda, 08:21:30 »
Idézetet írta: Jani001 - 2013.06.12 szerda, 08:14:10
Üdv mindeninek!
Szerintetek egy 2000 TDci 131 Le kombi mondeonak nem túl sok a 7 literes fogyasztás?
Ebben van város is,de inkább autópálya max 140k/h.Az előző mondim 5.5-6-ot fogyasztott.
Miért mennyit egyen, a több mint 1,5t autó? 2 litert?
Vegyesben is jó. Esetleg 6,5.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26827 Dátum:
2013.06.12 szerda, 08:27:22 »
Teljesen megfelelő, ekkora nyomaték / LE mellett ez is sokszor csoda...
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.12 szerda, 08:21:30
Miért mennyit egyen, a több mint 1,5t autó? 2 litert?
Vegyesben is jó. Esetleg 6,5.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
duplo
Vendég
TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26828 Dátum:
2013.06.12 szerda, 11:52:09 »
Üdv!
Segítséget,vagy tanácsot szeretnék kérni!
mk 3 as 2006 os TDCI 96 kw os részecskeszűrős mondeom van.
Sajnos folyamatos megoldatlan problémával szenvedek.
Az autóm időközönként megbolondul,azaz úgy elkezdi hűteni max fokozatban a hűtőventillátor a motort,hogy el sem érte az üzemi hőmérsékletet.
Amit eddig kicseréltem: főköri termosztát,olajköri termosztát,motorhőmérséklet jeladó.
Menet közben kiolvastam a vízhőmérsékletet ami 74-78 fokos volt amikor elindúlt a hűtőventillátor.
Még véletlen sem ment el 88 fok ig.
Ha jól tudom a ventillátor 100 fok felett kapcsol be.
A szervízben is tanácstalanok,mivel hibakódot nem jelez a rendszer.
Előre köszönöm a segítséget,remélem sikerül megoldani ezen rejtélyes problémát.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26829 Dátum:
2013.06.12 szerda, 12:13:56 »
Idézetet írta: duplo - 2013.06.12 szerda, 11:52:09
Üdv!
Segítséget,vagy tanácsot szeretnék kérni!
mk 3 as 2006 os TDCI 96 kw os részecskeszűrős mondeom van.
Sajnos folyamatos megoldatlan problémával szenvedek.
Az autóm időközönként megbolondul,azaz úgy elkezdi hűteni max fokozatban a hűtőventillátor a motort,hogy el sem érte az üzemi hőmérsékletet.
Amit eddig kicseréltem: főköri termosztát,olajköri termosztát,motorhőmérséklet jeladó.
Menet közben kiolvastam a vízhőmérsékletet ami 74-78 fokos volt amikor elindúlt a hűtőventillátor.
Még véletlen sem ment el 88 fok ig.
Ha jól tudom a ventillátor 100 fok felett kapcsol be.
A szervízben is tanácstalanok,mivel hibakódot nem jelez a rendszer.
Előre köszönöm a segítséget,remélem sikerül megoldani ezen rejtélyes problémát.
Nem kell több helyre beírni (sőt mindíg csak egy helyre írd be a kérdésedet)! Légyél kicsit türelmesebb!
Én sajnos nem tudom a megoldást a problémádra. Jönnek majd a tudorok és ötletelnek, csak most dolgoznak vagy mi?!
Aláírásba tedd be milyen autód van (mint a többiek), később is jól jön majd, amikor segítséget kérsz.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26830 Dátum:
2013.06.12 szerda, 12:25:37 »
Idézetet írta: duplo - 2013.06.12 szerda, 11:52:09
Üdv!
Segítséget,vagy tanácsot szeretnék kérni!
mk 3 as 2006 os TDCI 96 kw os részecskeszűrős mondeom van.
Sajnos folyamatos megoldatlan problémával szenvedek.
Az autóm időközönként megbolondul,azaz úgy elkezdi hűteni max fokozatban a hűtőventillátor a motort,hogy el sem érte az üzemi hőmérsékletet.
Amit eddig kicseréltem: főköri termosztát,olajköri termosztát,motorhőmérséklet jeladó.
Menet közben kiolvastam a vízhőmérsékletet ami 74-78 fokos volt amikor elindúlt a hűtőventillátor.
Még véletlen sem ment el 88 fok ig.
Ha jól tudom a ventillátor 100 fok felett kapcsol be.
A szervízben is tanácstalanok,mivel hibakódot nem jelez a rendszer.
Előre köszönöm a segítséget,remélem sikerül megoldani ezen rejtélyes problémát.
Hol és hogyan használod az autót?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
duplo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26831 Dátum:
2013.06.12 szerda, 12:33:47 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.12 szerda, 12:25:37
Hol és hogyan használod az autót?
Vegyesen használom,többet járok városon kívül.
sajnos ez a jelenség min 2 éve folyamatos.
télen hideg motornál is ezt csinálta:(
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26832 Dátum:
2013.06.12 szerda, 12:39:09 »
Idézetet írta: duplo - 2013.06.12 szerda, 11:52:09
Üdv!
Segítséget,vagy tanácsot szeretnék kérni!
mk 3 as 2006 os TDCI 96 kw os részecskeszűrős mondeom van.
Sajnos folyamatos megoldatlan problémával szenvedek.
Az autóm időközönként megbolondul,azaz úgy elkezdi hűteni max fokozatban a hűtőventillátor a motort,hogy el sem érte az üzemi hőmérsékletet.
Amit eddig kicseréltem: főköri termosztát,olajköri termosztát,motorhőmérséklet jeladó.
Menet közben kiolvastam a vízhőmérsékletet ami 74-78 fokos volt amikor elindúlt a hűtőventillátor.
Még véletlen sem ment el 88 fok ig.
Ha jól tudom a ventillátor 100 fok felett kapcsol be.
A szervízben is tanácstalanok,mivel hibakódot nem jelez a rendszer.
Előre köszönöm a segítséget,remélem sikerül megoldani ezen rejtélyes problémát.
A kérdésedben ott a válasz. Méghozzá a részecskeszűrő, dpf. Ugyanis amikor regenerál, akkor bekapcsol a hűtés...
Ez normális.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26833 Dátum:
2013.06.12 szerda, 12:57:23 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.11 kedd, 19:19:51
5w30-as olajat vegyél egy 5 literest és még egy 1 literest. Annyi biztos elég. (A 2.0-ba 6,5l megy) Ajánlott a Ford vagy a Motorcraft. Ezek olcsóbbak és jók. De vehetsz akár Castrol Magnatec-et is, ami majdnem ugyanaz (sőt egyes információk szerint ugyanaz), mint a ford, csak fele annyiba kerül. Szűrőt is gyárit vegyél bele. Néhány százassal drágább, mint az utángyártott. Esetleg a go szűrőt is lecserélheted, abból is a gyári, a Bosch vagy a Mann filter javasolt. A vezérműlánccal ne foglalkozz, csak akkor, ha már csörög. (ez sem mostanában lesz) És akkor még jöhet a levegőszűrő és a pollenszűrő csere.
Hello!
Ma megrendeltem az olajszűrőt, levegőszűrőt, meg 6 liter castrol magnatec olajat, és az a fránya gázolajszűrőt is. Pollenszűrő hol van ebbe? Azt is rendeltem, de még azt sem tudom hol van
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
duplo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26834 Dátum:
2013.06.12 szerda, 13:22:50 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.12 szerda, 12:39:09
A kérdésedben ott a válasz. Méghozzá a részecskeszűrő, dpf. Ugyanis amikor regenerál, akkor bekapcsol a hűtés...
Ez normális.
Köszönöm a választ,sajnos részemre még mindíg az nem tiszta,hogy naponta többször regenerál?
Mert elég sűrűn pörög max fokozaton úgy a ventillátor,hogy a motor nem éri el az üzemi hőmérsékletet.
Öntesztet is elvégeztem ahol 74-78 között már hűti a motort és 80 nál nem megy feljebb.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26835 Dátum:
2013.06.12 szerda, 13:26:12 »
Idézetet írta: duplo - 2013.06.12 szerda, 13:22:50
Köszönöm a választ,sajnos részemre még mindíg az nem tiszta,hogy naponta többször regenerál?
Mert elég sűrűn pörög max fokozaton úgy a ventillátor,hogy a motor nem éri el az üzemi hőmérsékletet.
Öntesztet is elvégeztem ahol 74-78 között már hűti a motort és 80 nál nem megy feljebb.
Naponta többször elvileg nem szabadna regenerálnia.
Kérdés még az, hogy megvárod-e míg lemegy az az egy regeneráció, mert ha közben leállítos, akkor a következő alkalommal ismét megpróbál regenerálni.
Volt olyan, hogy vártál és kikapcsolt a venti? Ilyenkor nem öblösebb a kipufogó hangja?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
duplo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26836 Dátum:
2013.06.12 szerda, 13:33:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.12 szerda, 13:26:12
Naponta többször elvileg nem szabadna regenerálnia.
Kérdés még az, hogy megvárod-e míg lemegy az az egy regeneráció, mert ha közben leállítos, akkor a következő alkalommal ismét megpróbál regenerálni.
Volt olyan, hogy vártál és kikapcsolt a venti? Ilyenkor nem öblösebb a kipufogó hangja?
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26837 Dátum:
2013.06.12 szerda, 13:34:55 »
Idézetet írta: duplo - 2013.06.12 szerda, 13:22:50
Köszönöm a választ,sajnos részemre még mindíg az nem tiszta,hogy naponta többször regenerál?
Mert elég sűrűn pörög max fokozaton úgy a ventillátor,hogy a motor nem éri el az üzemi hőmérsékletet.
Öntesztet is elvégeztem ahol 74-78 között már hűti a motort és 80 nál nem megy feljebb.
Nem akarlak el keseríteni még most a jobbik eset van hogy le tudja hűteni a gázt mert ha nem akkor megfogja a kompresszort az is kuka meg a szíj is kuka én igy jártam
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
duplo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26838 Dátum:
2013.06.12 szerda, 13:39:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.12 szerda, 13:26:12
Naponta többször elvileg nem szabadna regenerálnia.
Kérdés még az, hogy megvárod-e míg lemegy az az egy regeneráció, mert ha közben leállítos, akkor a következő alkalommal ismét megpróbál regenerálni.
Volt olyan, hogy vártál és kikapcsolt a venti? Ilyenkor nem öblösebb a kipufogó hangja?
Igen,tegnap is pont ugyan ez volt a problémám,menet közben elkezdett max fokozatban hűteni a ventillátor,kb 20 km kellett megtennem.
Ami még jelenség,hogy megemelkedik az alapjárati fordulatszám,valamint amikor kikapcsol a hűtőventillátor sem áll be a normál alapértékre.
a kipufogót megmondom őszintén eddig még nem hallgattam.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26839 Dátum:
2013.06.12 szerda, 14:09:41 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.12 szerda, 12:57:23
Hello!
Ma megrendeltem az olajszűrőt, levegőszűrőt, meg 6 liter castrol magnatec olajat, és az a fránya gázolajszűrőt is. Pollenszűrő hol van ebbe? Azt is rendeltem, de még azt sem tudom hol van
Ha felnyitod a géptetőt, akkor az autó jobb oldalán az esőelvezető csatornánál látsz 3 csavart. Azt kicsavarod és ott van alatta. Azt elég felemelni, nem kell teljesen kiszedni, mert akkor, vagy letörsz valamit vagy nem rakod vissza rendesen és ott be fog ázni.
Itt
megtalálod a leírást a cseréről.
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26840 Dátum:
2013.06.12 szerda, 15:05:37 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.12 szerda, 14:09:41
Ha felnyitod a géptetőt, akkor az autó jobb oldalán az esőelvezető csatornánál látsz 3 csavart. Azt kicsavarod és ott van alatta. Azt elég felemelni, nem kell teljesen kiszedni, mert akkor, vagy letörsz valamit vagy nem rakod vissza rendesen és ott be fog ázni.
Itt
megtalálod a leírást a cseréről.
Nagyon jó, köszi szépen Lacika71. Szerintem holnap le is cserélem.
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26841 Dátum:
2013.06.12 szerda, 15:24:15 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.11 kedd, 21:07:21
Nem nullázva traileren vontatva!
nem,nem pontosan ahogy irod.lehet közlekedni ésszel is,nem csak 3000 rpm felett 2-3 fokozatban.hová siettek?fél kilométerenként ugyis belefutsz egy b.f.sz buzukiba
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26842 Dátum:
2013.06.12 szerda, 15:32:12 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 21:28:17
hehhh hehh
mikor én is 23 voltam igy röhögtem mindenkin akinek nem sikerült valami,ezt ma már le sem sz.rom.majd idövel rájössz te is ha lesz rá idöd.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26843 Dátum:
2013.06.12 szerda, 15:35:17 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.12 szerda, 15:32:12
mikor én is 23 voltam igy röhögtem mindenkin akinek nem sikerült valami,ezt ma már le sem sz.rom.majd idövel rájössz te is ha lesz rá idöd.
Mert mostmár olyan tapasztalt vagy...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26844 Dátum:
2013.06.12 szerda, 15:37:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.12 szerda, 15:35:17
Mert mostmár olyan tapasztalt vagy...
remélem
még akad hiányosság de lehetöség szerint pótolom
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26845 Dátum:
2013.06.12 szerda, 15:52:53 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.12 szerda, 15:32:12
mikor én is 23 voltam igy röhögtem mindenkin akinek nem sikerült valami,ezt ma már le sem sz.rom.majd idövel rájössz te is ha lesz rá idöd.
4
fogalmam sincs miről beszélsz... neked van? fejtsd már ki
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26846 Dátum:
2013.06.12 szerda, 16:14:30 »
Idézetet írta: duplo - 2013.06.12 szerda, 13:39:37
Igen,tegnap is pont ugyan ez volt a problémám,menet közben elkezdett max fokozatban hűteni a ventillátor,kb 20 km kellett megtennem.
Ami még jelenség,hogy megemelkedik az alapjárati fordulatszám,valamint amikor kikapcsol a hűtőventillátor sem áll be a normál alapértékre.
a kipufogót megmondom őszintén eddig még nem hallgattam.
klímázol közben?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26847 Dátum:
2013.06.12 szerda, 17:30:30 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.12 szerda, 15:24:15
nem,nem pontosan ahogy irod.lehet közlekedni ésszel is,nem csak 3000 rpm felett 2-3 fokozatban.hová siettek?fél kilométerenként ugyis belefutsz egy b.f.sz buzukiba
Kikerülöm.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26848 Dátum:
2013.06.12 szerda, 17:38:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.12 szerda, 17:30:30
Kikerülöm.
Elmenekülnek...
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26849 Dátum:
2013.06.12 szerda, 19:49:22 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.06.12 szerda, 17:38:02
Elmenekülnek...
küzdenek, de hiába
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Oldalak:
1
...
530
531
532
533
534
535
536
[
537
]
538
539
540
541
542
543
544
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ