Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:30:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 530 531 532 533 534 535 536 [537] 538 539 540 541 542 543 544 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14625099 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26800 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:44:10 »

sokak szerint kb.0.5-1 litert.de én is elszoktam váltani 2000-nél és nekem számolva is a mutatott 4.2 sikerül  wow1

még egy érv, hogy megérte megvenni ezt a gépet Cheesy amúgy a te cuccod is 130 lovas gyárilag?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26801 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:48:57 »

Inkább azt mondjátok, h mennyi a részecskeszűrő/vagycsakalötty csere?
Vagy mennyi a kiiktatása?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 21:05:19 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26802 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:49:55 »

Azért az is vicc, hogy egy jogásznak kell a csacsiságokat kiigazítani... Wink wave

http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citroën



Én elhiszek mindemkinek mindent....Csak az a vicces hogy ezt konkrétan az ország közepén lévő egyik PEUGEOT szervizben mondták, mikor dolgoztam épp náluk.... nemtudom
Amugy nekem pl tetszik a peugeot 407 kombi egy 2.0 HDI mocival...nézegettem is őket....elmondom bennt van a következő autó listában az elsők között. eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26803 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:52:33 »

Inkább azt mondjátok, h mennyi a részecskeszűrő/vagycsakalötty csere?
Vagy mennyi a kiiktatása?

Minek az neked? eplus2

A löttyutántöltés mondjuk 20-30e ft, dpf csere 200e...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #26804 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:59:12 »

még egy érv, hogy megérte megvenni ezt a gépet Cheesy amúgy a te cuccod is 130 lovas gyárilag?
igen gyárilag az enyém is 130.  eplus2   Roll Eyes
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26805 Dátum: 2013.06.11 kedd, 21:06:08 »

Minek az neked? eplus2

A löttyutántöltés mondjuk 20-30e ft, dpf csere 200e...
Csak kíváncsi voltam. És a DPF kiirtás mennyi?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26806 Dátum: 2013.06.11 kedd, 21:07:21 »

... és nekem számolva is a mutatott 4.2 sikerül  wow1
Nem nullázva traileren vontatva!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26807 Dátum: 2013.06.11 kedd, 21:28:17 »

Nem nullázva traileren vontatva!  eplus2


hehhh hehh  eplus2
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26808 Dátum: 2013.06.11 kedd, 21:30:40 »

ez nem 3-as kókusz?  mind1 igazából, csak kérdem
Nem a FOCUS II.Most vettem ilyet csak 1.8 TDCI motorral 115Le.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26809 Dátum: 2013.06.11 kedd, 21:33:25 »

szerinted... eplus2
Inkább 1.8-ast vennék FOCUS-ból...2.0-át meg véletlen se...
De mindenki azt csinál amit akar.
Na ezért vettem én is 1.8-at mert ezt ajánlották.Ismerősnek már 2-szer beállt a C-Max-ban a 90 lovas motor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26810 Dátum: 2013.06.11 kedd, 21:34:39 »

go szűrő alatt gázolaj szűrőt értünk gondolom. Ez nem lehet valami olcsó dolog ahogy most így gyorsan rákerestem. Ezt milyen időközönként szokás cserélni?
megoszlanak a vélemények.Én minden olaj cserénél cserélem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26811 Dátum: 2013.06.11 kedd, 22:23:16 »

Én úgy hallottam hogy Citroen a nagyobb fejlesztő amit levet az megy peugeotba...HDI motornál is.

Ezt hogy érted? Melyik az a motor például, amelyik a citnél már van, a pugnál még nincs?
Esetleg váltó, valami elektronika?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26812 Dátum: 2013.06.11 kedd, 22:26:48 »

Ezt hogy érted? Melyik az a motor például, amelyik a citnél már van, a pugnál még nincs?
Esetleg váltó, valami elektronika?

Nekem is mondták mint irtam...de annyira nem foglalkozom csigazabálókkal....szóval csak mikor ott vagyok akkor b@sztatjuk egymást én fordot nyomatom és franciát fikázom, ők meg forditva...de ők mindig többen vannak a műhelyben, igy döntetlen... eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26813 Dátum: 2013.06.11 kedd, 22:40:03 »

Na ezért vettem én is 1.8-at mert ezt ajánlották.Ismerősnek már 2-szer beállt a C-Max-ban a 90 lovas motor.

A Ford 1.8 dieselje max a moszkvicsba jó...

http://aleko.tmp.hu/history/press/diesel_aleko_auto-motor_teszt.1993/2.jpg

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26814 Dátum: 2013.06.11 kedd, 22:49:52 »


Nekem volt 60 pacis 1.8 szívódízel Escortom. A falon is felment, igaz, csak egyesben, lépésben, de akkor is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26815 Dátum: 2013.06.11 kedd, 22:56:33 »

nem... nem egy tankkal, pontosan nem tudom mennyit mentem mennyivel Cheesy  de a hdi-m tavaly megjárta Horvátországot oda vissza egy teletankkal (1200km).  Halkan megjegyzem annak 70literes tankja volt

Halkan jegyzem megy,a Mondeo 5sebsséges váltóval 1050et tett meg 55 literrel...4 fővel,cuccokkal,ausztriába oda-vissza  integet2 eplus2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26816 Dátum: 2013.06.11 kedd, 22:57:57 »

Hát majdnem igazat is adok, de 23 éves vagyok. Én még igen... bevallom... kiautózom belőle jobban ha tele van Cheesy fiatalság bolondság  integet2

Ne takarózz a koroddal én 21 éves vagyok és max bevásárolni vagy hosszabb (odavissza legalább 15 km-es) távra megyek kocsival...A városon belül van két szép lábam,az elvisz majdnem mindenhova. Bár azért nagybevásárláskor jó a puttony  eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26817 Dátum: 2013.06.11 kedd, 23:12:36 »

Akkor te nehasználd,neked fölösleges is .Nekem meg tök jó jól is megy és tetsziik.A szerelőm is ezt venné most és Fordokat javít és köztük nőtt fel nem véletlenül mondta.Bunyek meg látta és osztom a véleményét.Annyit én is értek ám hozzá ,hogy ezt vettem de szerinted ha nem így jártam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26818 Dátum: 2013.06.11 kedd, 23:14:19 »

Akkor te nehasználd,neked fölösleges is .Nekem meg tök jó jól is megy és tetsziik.A szerelőm is ezt venné most és Fordokat javít és köztük nőtt fel nem véletlenül mondta.Bunyek meg látta és osztom a véleményét.Annyit én is értek ám hozzá ,hogy ezt vettem de szerinted ha nem így jártam.

Akkor most te használod a Focust? Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26819 Dátum: 2013.06.11 kedd, 23:14:44 »

Akkor te nehasználd,neked fölösleges is .Nekem meg tök jó jól is megy és tetsziik.A szerelőm is ezt venné most és Fordokat javít és köztük nőtt fel nem véletlenül mondta.Bunyek meg látta és osztom a véleményét.Annyit én is értek ám hozzá ,hogy ezt vettem de szerinted ha nem így jártam.
Ennek semmi köze ami a Focusban van.A Connectekbe is ilyen van csak kevesebb Le-vel.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26820 Dátum: 2013.06.11 kedd, 23:15:43 »

Akkor most te használod a Focust? Smiley
Egyelőre néha .Nem napi használat de megyek vele.Amúgy a mondeoval járok.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26821 Dátum: 2013.06.11 kedd, 23:16:18 »


0-100: 25,3s

Amúgy ez a motor, némi turbóval és cr-rel megvadítva, megtalálható a 4-es mondeóban is.
Ugyanúgy 1753 ccm, 8 szelepes, csak már nem 60 lovas.
Nekem 1,6d orionom volt. 55 lóval  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 23:18:27 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26822 Dátum: 2013.06.11 kedd, 23:19:48 »

0-100: 25,3s

Amúgy ez a motor, némi turbóval és cr-rel megvadítva, megtalálható a 4-es mondeóban is.
Ugyanúgy 1753 ccm, 8 szelepes, csak már nem 60 lovas.
Nekem 1,6d orionom volt. 55 lóval  vigyor3
1.8 115 Le.Az aláírásomban is szerepel.baromira jól megy.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26823 Dátum: 2013.06.12 szerda, 08:08:14 »

1.8 115 Le.Az aláírásomban is szerepel.baromira jól megy.

Nekünk volt Focus kombi 1.8 tdci illetve 1.6 tdci 110 pacis. De volt nekem 1.6 tdci Fiestám, illetve tesómnak 1.6 tdci Focus most is. Az egyhat jobban ment/megy...

Mostmár csak 90 lovas van/volt, de ha a kettő közül kellene választani egyértelmű, hogy a Ford alapoktól menekülnék, azaz 1.6 tdci.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jani001
Vendég
« Új hozzászólás #26824 Dátum: 2013.06.12 szerda, 08:14:10 »

Üdv mindeninek!
Szerintetek egy 2000 TDci 131 Le kombi mondeonak nem túl sok a 7 literes fogyasztás?
Ebben van város is,de inkább autópálya max 140k/h.Az előző mondim 5.5-6-ot fogyasztott.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26825 Dátum: 2013.06.12 szerda, 08:15:24 »

Üdv mindeninek!
Szerintetek egy 2000 TDci 131 Le kombi mondeonak nem túl sok a 7 literes fogyasztás?
Ebben van város is,de inkább autópálya max 140k/h.Az előző mondim 5.5-6-ot fogyasztott.

Mennyi km van benne? Húz rendesen? Kormol?

Amúgy szerintem nem feltétlenül sok...Nagyon "mondeo-függő" a fogyasztás. Legalábbis én ezt vettem észre  integet2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26826 Dátum: 2013.06.12 szerda, 08:21:30 »

Üdv mindeninek!
Szerintetek egy 2000 TDci 131 Le kombi mondeonak nem túl sok a 7 literes fogyasztás?
Ebben van város is,de inkább autópálya max 140k/h.Az előző mondim 5.5-6-ot fogyasztott.
Miért mennyit egyen, a több mint 1,5t autó? 2 litert?
Vegyesben is jó. Esetleg 6,5.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26827 Dátum: 2013.06.12 szerda, 08:27:22 »

Teljesen megfelelő, ekkora nyomaték / LE mellett ez is sokszor csoda...

Miért mennyit egyen, a több mint 1,5t autó? 2 litert?
Vegyesben is jó. Esetleg 6,5.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
duplo
Vendég
« Új hozzászólás #26828 Dátum: 2013.06.12 szerda, 11:52:09 »

Üdv!

Segítséget,vagy tanácsot szeretnék kérni!
mk 3 as 2006 os TDCI 96 kw os részecskeszűrős mondeom van.
Sajnos folyamatos megoldatlan problémával szenvedek.
Az autóm időközönként megbolondul,azaz úgy elkezdi hűteni max fokozatban a hűtőventillátor a motort,hogy el sem érte az üzemi hőmérsékletet.
Amit eddig kicseréltem: főköri termosztát,olajköri termosztát,motorhőmérséklet jeladó.
Menet közben kiolvastam a vízhőmérsékletet ami 74-78 fokos volt amikor elindúlt a hűtőventillátor.
Még véletlen sem ment el 88 fok ig.
Ha jól tudom a ventillátor 100 fok felett kapcsol be.
A szervízben is tanácstalanok,mivel hibakódot nem jelez a rendszer.
Előre köszönöm a segítséget,remélem sikerül megoldani ezen rejtélyes problémát.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26829 Dátum: 2013.06.12 szerda, 12:13:56 »

Üdv!

Segítséget,vagy tanácsot szeretnék kérni!
mk 3 as 2006 os TDCI 96 kw os részecskeszűrős mondeom van.
Sajnos folyamatos megoldatlan problémával szenvedek.
Az autóm időközönként megbolondul,azaz úgy elkezdi hűteni max fokozatban a hűtőventillátor a motort,hogy el sem érte az üzemi hőmérsékletet.
Amit eddig kicseréltem: főköri termosztát,olajköri termosztát,motorhőmérséklet jeladó.
Menet közben kiolvastam a vízhőmérsékletet ami 74-78 fokos volt amikor elindúlt a hűtőventillátor.
Még véletlen sem ment el 88 fok ig.
Ha jól tudom a ventillátor 100 fok felett kapcsol be.
A szervízben is tanácstalanok,mivel hibakódot nem jelez a rendszer.
Előre köszönöm a segítséget,remélem sikerül megoldani ezen rejtélyes problémát.


Nem kell több helyre beírni (sőt mindíg csak egy helyre írd be a kérdésedet)! Légyél kicsit türelmesebb!
Én sajnos nem tudom a megoldást a problémádra. Jönnek majd a tudorok és ötletelnek, csak most dolgoznak vagy mi?!
Aláírásba tedd be milyen autód van (mint a többiek), később is jól jön majd, amikor segítséget kérsz.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26830 Dátum: 2013.06.12 szerda, 12:25:37 »

Üdv!

Segítséget,vagy tanácsot szeretnék kérni!
mk 3 as 2006 os TDCI 96 kw os részecskeszűrős mondeom van.
Sajnos folyamatos megoldatlan problémával szenvedek.
Az autóm időközönként megbolondul,azaz úgy elkezdi hűteni max fokozatban a hűtőventillátor a motort,hogy el sem érte az üzemi hőmérsékletet.
Amit eddig kicseréltem: főköri termosztát,olajköri termosztát,motorhőmérséklet jeladó.
Menet közben kiolvastam a vízhőmérsékletet ami 74-78 fokos volt amikor elindúlt a hűtőventillátor.
Még véletlen sem ment el 88 fok ig.
Ha jól tudom a ventillátor 100 fok felett kapcsol be.
A szervízben is tanácstalanok,mivel hibakódot nem jelez a rendszer.
Előre köszönöm a segítséget,remélem sikerül megoldani ezen rejtélyes problémát.


Hol és hogyan használod az autót?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
duplo
Vendég
« Új hozzászólás #26831 Dátum: 2013.06.12 szerda, 12:33:47 »

Hol és hogyan használod az autót?


Vegyesen használom,többet járok városon kívül.
sajnos ez a jelenség min 2 éve folyamatos.
télen hideg motornál is ezt csinálta:(
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26832 Dátum: 2013.06.12 szerda, 12:39:09 »

Üdv!

Segítséget,vagy tanácsot szeretnék kérni!
mk 3 as 2006 os TDCI 96 kw os részecskeszűrős mondeom van.
Sajnos folyamatos megoldatlan problémával szenvedek.
Az autóm időközönként megbolondul,azaz úgy elkezdi hűteni max fokozatban a hűtőventillátor a motort,hogy el sem érte az üzemi hőmérsékletet.
Amit eddig kicseréltem: főköri termosztát,olajköri termosztát,motorhőmérséklet jeladó.
Menet közben kiolvastam a vízhőmérsékletet ami 74-78 fokos volt amikor elindúlt a hűtőventillátor.
Még véletlen sem ment el 88 fok ig.
Ha jól tudom a ventillátor 100 fok felett kapcsol be.
A szervízben is tanácstalanok,mivel hibakódot nem jelez a rendszer.
Előre köszönöm a segítséget,remélem sikerül megoldani ezen rejtélyes problémát.


A kérdésedben ott a válasz. Méghozzá a részecskeszűrő, dpf. Ugyanis amikor regenerál, akkor bekapcsol a hűtés...

Ez normális.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26833 Dátum: 2013.06.12 szerda, 12:57:23 »

5w30-as olajat vegyél egy 5 literest és még egy 1 literest. Annyi biztos elég. (A 2.0-ba 6,5l megy) Ajánlott a Ford vagy a Motorcraft. Ezek olcsóbbak és jók. De vehetsz akár Castrol Magnatec-et is, ami majdnem ugyanaz (sőt egyes információk szerint ugyanaz), mint a ford, csak fele annyiba kerül. Szűrőt is gyárit vegyél bele. Néhány százassal drágább, mint az utángyártott. Esetleg a go szűrőt is lecserélheted, abból is a gyári, a Bosch vagy a Mann filter javasolt. A vezérműlánccal ne foglalkozz, csak akkor, ha már csörög. (ez sem mostanában lesz) És akkor még jöhet a levegőszűrő és a pollenszűrő csere.


Hello!
Ma megrendeltem az olajszűrőt, levegőszűrőt, meg 6 liter castrol magnatec olajat, és az a fránya gázolajszűrőt is.  Pollenszűrő hol van ebbe? Azt is rendeltem, de még azt sem tudom hol van Cheesy
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
duplo
Vendég
« Új hozzászólás #26834 Dátum: 2013.06.12 szerda, 13:22:50 »

A kérdésedben ott a válasz. Méghozzá a részecskeszűrő, dpf. Ugyanis amikor regenerál, akkor bekapcsol a hűtés...

Ez normális.



Köszönöm a választ,sajnos részemre még mindíg az nem tiszta,hogy naponta többször regenerál?
Mert elég sűrűn pörög max fokozaton úgy a ventillátor,hogy a motor nem éri el az üzemi hőmérsékletet.
Öntesztet is elvégeztem ahol 74-78 között már hűti a motort és 80 nál nem megy feljebb.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26835 Dátum: 2013.06.12 szerda, 13:26:12 »

Köszönöm a választ,sajnos részemre még mindíg az nem tiszta,hogy naponta többször regenerál?
Mert elég sűrűn pörög max fokozaton úgy a ventillátor,hogy a motor nem éri el az üzemi hőmérsékletet.
Öntesztet is elvégeztem ahol 74-78 között már hűti a motort és 80 nál nem megy feljebb.

Naponta többször elvileg nem szabadna regenerálnia.

Kérdés még az, hogy megvárod-e míg lemegy az az egy regeneráció, mert ha közben leállítos, akkor a következő alkalommal ismét megpróbál regenerálni.

Volt olyan, hogy vártál és kikapcsolt a venti? Ilyenkor nem öblösebb a kipufogó hangja?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
duplo
Vendég
« Új hozzászólás #26836 Dátum: 2013.06.12 szerda, 13:33:36 »

Naponta többször elvileg nem szabadna regenerálnia.

Kérdés még az, hogy megvárod-e míg lemegy az az egy regeneráció, mert ha közben leállítos, akkor a következő alkalommal ismét megpróbál regenerálni.

Volt olyan, hogy vártál és kikapcsolt a venti? Ilyenkor nem öblösebb a kipufogó hangja?
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26837 Dátum: 2013.06.12 szerda, 13:34:55 »

Köszönöm a választ,sajnos részemre még mindíg az nem tiszta,hogy naponta többször regenerál?
Mert elég sűrűn pörög max fokozaton úgy a ventillátor,hogy a motor nem éri el az üzemi hőmérsékletet.
Öntesztet is elvégeztem ahol 74-78 között már hűti a motort és 80 nál nem megy feljebb.
Nem akarlak el keseríteni még most a jobbik eset van hogy le tudja hűteni a gázt mert ha nem akkor megfogja a kompresszort az is kuka meg a szíj is kuka én igy jártam  worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
duplo
Vendég
« Új hozzászólás #26838 Dátum: 2013.06.12 szerda, 13:39:37 »

Naponta többször elvileg nem szabadna regenerálnia.

Kérdés még az, hogy megvárod-e míg lemegy az az egy regeneráció, mert ha közben leállítos, akkor a következő alkalommal ismét megpróbál regenerálni.

Volt olyan, hogy vártál és kikapcsolt a venti? Ilyenkor nem öblösebb a kipufogó hangja?

Igen,tegnap is pont ugyan ez volt a problémám,menet közben elkezdett max fokozatban hűteni a ventillátor,kb 20 km kellett megtennem.
Ami még jelenség,hogy megemelkedik az alapjárati fordulatszám,valamint amikor kikapcsol a hűtőventillátor sem áll be a normál alapértékre.
a kipufogót megmondom őszintén eddig még nem hallgattam.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26839 Dátum: 2013.06.12 szerda, 14:09:41 »


Hello!
Ma megrendeltem az olajszűrőt, levegőszűrőt, meg 6 liter castrol magnatec olajat, és az a fránya gázolajszűrőt is.  Pollenszűrő hol van ebbe? Azt is rendeltem, de még azt sem tudom hol van Cheesy


Ha felnyitod a géptetőt, akkor az autó jobb oldalán az esőelvezető csatornánál látsz 3 csavart. Azt kicsavarod és ott van alatta. Azt elég felemelni, nem kell teljesen kiszedni, mert akkor, vagy letörsz valamit vagy nem rakod vissza rendesen és ott be fog ázni. Itt megtalálod a leírást a cseréről.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26840 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:05:37 »

Ha felnyitod a géptetőt, akkor az autó jobb oldalán az esőelvezető csatornánál látsz 3 csavart. Azt kicsavarod és ott van alatta. Azt elég felemelni, nem kell teljesen kiszedni, mert akkor, vagy letörsz valamit vagy nem rakod vissza rendesen és ott be fog ázni. Itt megtalálod a leírást a cseréről.

Nagyon jó, köszi szépen Lacika71. Szerintem holnap le is cserélem.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #26841 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:24:15 »

Nem nullázva traileren vontatva!  eplus2

nem,nem pontosan ahogy irod.lehet közlekedni ésszel is,nem csak 3000 rpm felett 2-3 fokozatban.hová siettek?fél kilométerenként ugyis belefutsz egy b.f.sz buzukiba  falbav
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #26842 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:32:12 »

hehhh hehh  eplus2
mikor én is 23 voltam igy röhögtem mindenkin akinek nem sikerült valami,ezt ma már le sem sz.rom.majd idövel rájössz te is ha lesz rá idöd.  Roll Eyes
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26843 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:35:17 »

mikor én is 23 voltam igy röhögtem mindenkin akinek nem sikerült valami,ezt ma már le sem sz.rom.majd idövel rájössz te is ha lesz rá idöd.  Roll Eyes

Mert mostmár olyan tapasztalt vagy...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #26844 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:37:00 »

Mert mostmár olyan tapasztalt vagy...  eplus2
remélem  integet2

még akad hiányosság de lehetöség szerint pótolom  Grin
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26845 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:52:53 »

mikor én is 23 voltam igy röhögtem mindenkin akinek nem sikerült valami,ezt ma már le sem sz.rom.majd idövel rájössz te is ha lesz rá idöd.  Roll Eyes
4

fogalmam sincs miről beszélsz... neked van? fejtsd már ki
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26846 Dátum: 2013.06.12 szerda, 16:14:30 »

Igen,tegnap is pont ugyan ez volt a problémám,menet közben elkezdett max fokozatban hűteni a ventillátor,kb 20 km kellett megtennem.
Ami még jelenség,hogy megemelkedik az alapjárati fordulatszám,valamint amikor kikapcsol a hűtőventillátor sem áll be a normál alapértékre.
a kipufogót megmondom őszintén eddig még nem hallgattam.
klímázol közben?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26847 Dátum: 2013.06.12 szerda, 17:30:30 »

nem,nem pontosan ahogy irod.lehet közlekedni ésszel is,nem csak 3000 rpm felett 2-3 fokozatban.hová siettek?fél kilométerenként ugyis belefutsz egy b.f.sz buzukiba  falbav
Kikerülöm.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26848 Dátum: 2013.06.12 szerda, 17:38:02 »

Kikerülöm.  eplus2

Elmenekülnek... eplus2 eplus2
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26849 Dátum: 2013.06.12 szerda, 19:49:22 »

Elmenekülnek... eplus2 eplus2

küzdenek, de hiába  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Oldalak: 1 ... 530 531 532 533 534 535 536 [537] 538 539 540 541 542 543 544 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.