Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:49:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
568
569
570
571
572
573
574
[
575
]
576
577
578
579
580
581
582
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14656469 alkalommal)
0 Felhasználó és 157 vendég van a témában
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28700 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:36:42 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.27 vasárnap, 10:22:50
Szabadonfutóval van felrakva. Most a japán, a ZEN nálam sajna, csak 18e km-t bírt.
az a generator.én a feszítő rugos részére gondolok
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28701 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:38:09 »
Idézetet írta: coboy - 2013.10.27 vasárnap, 10:36:42
az a generator.én a feszítő rugos részére gondolok
No. Miről maradtam le?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28702 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 11:02:04 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.27 vasárnap, 10:38:09
No. Miről maradtam le?
amit linkeltel annak a rúgó vegei gumi szilentes ami hamar szetrazodik az van ki perselyezve.van itt valahol leírás is rolla talán a faq- ban.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28703 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 11:06:09 »
Idézetet írta: tibike71 - 2013.10.27 vasárnap, 10:02:15
Szia!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Ezaz! Köszi!
Emlékeztem, hogy valahol láttam, de nem találtam meg.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28704 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 12:06:45 »
Idézetet írta: coboy - 2013.10.27 vasárnap, 11:02:04
amit linkeltel annak a rúgó vegei gumi szilentes ami hamar szetrazodik az van ki perselyezve.van itt valahol leírás is rolla talán a faq- ban.
Én úgy tudom, hogy szabadonfutóval szerelve már nem szükséges az aluperselyezése a feszítőnek.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28705 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 13:10:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.27 vasárnap, 12:06:45
Én úgy tudom, hogy szabadonfutóval szerelve már nem szükséges az aluperselyezése a feszítőnek.
attól h szbadonfutós a szíjrendszer még szétmegy a szilent a feszítőben csak tovább bírja.ha a feszítő jó elég a szilentet cserélni .
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28706 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 14:11:14 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.10.27 vasárnap, 13:10:30
attól h szbadonfutós a szíjrendszer még szétmegy a szilent a feszítőben csak tovább bírja.ha a feszítő jó elég a szilentet cserélni .
Aham. Értem. Nekem a lengéscsillapítója xart be a feszítőnek, azért kellett cserélni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28707 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 14:42:51 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.10.27 vasárnap, 11:06:09
Ezaz! Köszi!
Emlékeztem, hogy valahol láttam, de nem találtam meg.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv
ószíj_feszítő_görgő_átalakítás_-_TDCi
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28708 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 16:13:16 »
Idézetet írta: tibike71 - 2013.10.27 vasárnap, 10:02:15
Szia!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
És ezt nagy meló kicserélni,mert nekem is ki kéne,mert valamiért ciripel néha?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28709 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 16:47:36 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.10.27 vasárnap, 16:13:16
És ezt nagy meló kicserélni,mert nekem is ki kéne,mert valamiért ciripel néha?
nem.a szíjat leszedni a legnehezebb,ahhoz is egy nagycsavarhúzó elég.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28710 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 17:07:52 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.27 vasárnap, 16:47:36
nem.a szíjat leszedni a legnehezebb,ahhoz is egy nagycsavarhúzó elég.
Vagy egy kés...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28711 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 17:12:53 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.27 vasárnap, 17:07:52
Vagy egy kés...
És a feszítőt?Csavar ki aztán kész?
Azért kérdezem mert még nem nagyon néztem,hogy hogyan van!
Hozzáférés szempontjából nem kell semmit leszedni?
Válaszotokat kösz!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28712 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 17:33:20 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.10.27 vasárnap, 17:12:53
És a feszítőt?Csavar ki aztán kész?
Azért kérdezem mert még nem nagyon néztem,hogy hogyan van!
Hozzáférés szempontjából nem kell semmit leszedni?
Válaszotokat kösz!
csavar ki és annyi.asszem a szervócső rögzítését kell még leszedni,hogy hozzá lehessen férni.meg talán az egr hűtőcsöve van még ott,akinek van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28713 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 17:33:36 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.27 vasárnap, 17:07:52
Vagy egy kés...
...műkedvelőknek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28714 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:08:04 »
Valaki erősítsen már meg: tök ugyanolyan EGR van a 2.0 és a 2.2-es motorhoz is? Az EGR dugó mindkettőhöz jó?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28715 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:08:42 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.10.28 hétfő, 21:08:04
Valaki erősítsen már meg: tök ugyanolyan EGR van a 2.0 és a 2.2-es motorhoz is? Az EGR dugó mindkettőhöz jó?
Yes.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vision
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28716 Dátum:
2013.10.29 kedd, 10:29:52 »
Sziasztok!
Érdekes jelenségre lettem figyelmes a napokban,ami a tdci vásárlási tanáncsadóban is hibaként van feltüntetve. Amikor visszaesik a fordulatszám alapjáratra "alulról" áll be! Szóval a kérdésem a következő
kell ezzel foglalkozni? Rendesen megy, nem füstöl, nem eszik sokat... Vagy kezdjek gyűjtögetni szervizelésre? Remélem nem!
Vagy ez lehet az akkumlátor miatt is? (még a gyári van benne
)
Naplózva
Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28717 Dátum:
2013.10.29 kedd, 11:39:33 »
Idézetet írta: vision - 2013.10.29 kedd, 10:29:52
Sziasztok!
Érdekes jelenségre lettem figyelmes a napokban,ami a tdci vásárlási tanáncsadóban is hibaként van feltüntetve. Amikor visszaesik a fordulatszám alapjáratra "alulról" áll be! Szóval a kérdésem a következő
kell ezzel foglalkozni? Rendesen megy, nem füstöl, nem eszik sokat... Vagy kezdjek gyűjtögetni szervizelésre? Remélem nem!
Vagy ez lehet az akkumlátor miatt is? (még a gyári van benne
)
hali!
méresd ki az akksid és kiderül! esetleg pucold ki a MAF szenzort a légszűrő után!csak vigyázz a fémszálakra ami benne van, féktisztítóval jól kifújatod az elég legyen fémtiszta!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28718 Dátum:
2013.10.29 kedd, 21:46:20 »
Idézetet írta: vision - 2013.10.29 kedd, 10:29:52
Sziasztok!
......Vagy kezdjek gyűjtögetni szervizelésre? Remélem nem!
Vagy ez lehet az akkumlátor miatt is? (
még a gyári van benne
)
Ezzel vigyázz, pontosan így jártam. Az eredeti, gyári aksi 9. évében jártam, minden oké volt vele, azt gondoltam, csúcsot fogok dönteni. Gyakran rámértem, mindig tökéletes volt, mindegyik telet simán átvitte. Aztán a nagy nyári hőségben, a benzinkútról nem tudtam kijönni, még a bikázás sem segített. Teljesen behalt, és okozott más, súlyosabb bajt is. Szerintem vegyél egy újat, nem kell, hogy veled is megtörténjen. (Vagy csúcsot akarsz dönteni?)
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28719 Dátum:
2013.10.29 kedd, 22:36:09 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.10.29 kedd, 21:46:20
Ezzel vigyázz, pontosan így jártam. Az eredeti, gyári aksi 9. évében jártam, minden oké volt vele, azt gondoltam, csúcsot fogok dönteni. Gyakran rámértem, mindig tökéletes volt, mindegyik telet simán átvitte. Aztán a nagy nyári hőségben, a benzinkútról nem tudtam kijönni, még a bikázás sem segített. Teljesen behalt, és okozott más, súlyosabb bajt is. Szerintem vegyél egy újat, nem kell, hogy veled is megtörténjen. (Vagy csúcsot akarsz dönteni?)
Azt felújíttatni szokás errefelé...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28720 Dátum:
2013.10.30 szerda, 17:50:46 »
Üdv!
Volt ilyenem:
P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition
Kitöröltem és most próbáltam "tútőteni", megközelítőleg ötször tapostam szét négyezerig, de nem jött elő.
Enyhe huhogásom van valamelyik bilincs mellett. De..
Jó ötleteket szívesen fogadok.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28721 Dátum:
2013.10.30 szerda, 18:00:18 »
Idézetet írta: GiN - 2013.10.30 szerda, 17:50:46
Üdv!
Volt ilyenem:
P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition
Kitöröltem és most próbáltam "tútőteni", megközelítőleg ötször tapostam szét négyezerig, de nem jött elő.
Enyhe huhogásom van valamelyik bilincs mellett. De..
Jó ötleteket szívesen fogadok.
P0234 - Turbocharger/Supercharger 'A' Overboost Condition
Possible causes
- Boost pressure sensor harness is open or shorted
- Boost pressure sensor circuit poor electrical connection
- Faulty boost pressure sensor
- Faulty Turbo/Super Charger
- Engine over temperature
- Ignition misfire exceeds the calibrated threshold
- Faulty Knock sensor (KS)
This diagnostic trouble code (DTC) P0234 will set if the boost pressure sensor signal is above the predicted range.
The boost pressure sensor responds to pressure changes in the intake manifold. This pressure is created by the turbocharger and changes with accelerator pedal position (APP) and engine speed. The engine control module (ECM) uses this information to assist in diagnosis of the barometric pressure (BARO) sensor and to provide engine overboost protection. The boost pressure sensor has a 5-volt reference circuit, a low reference circuit, and a signal circuit. The engine control module (ECM) supplies 5 volts to the boost pressure sensor on the 5-volt reference 2 circuit, and provides a ground on a low reference circuit. The boost pressure sensor provides a signal to the ECM on a signal circuit relative to the pressure changes. The ECM monitors the boost pressure sensor signal for voltage outside of the normal range. The ECM calculates a predicted value for the boost pressure sensor. The ECM then compares the predicted value to the actual signal.
Ezek alapján a MAP szenzorral van valami gond.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28722 Dátum:
2013.10.30 szerda, 20:43:32 »
Jo estet mindenkinek!
Regota malacfarkat kapok amikor hirtelen gyorsitanak,mivel altalaban nem sietek
ez nagyon ritkan fordul elo.
Az orosz forumon az esetek 99% a turboelektonikaban levo vilanymotor tisztitasa utan megszunik a gond.
Mivel a garazs amit epitettem tegnap lett kesz kozel allok hozza hogy belenezzek.
Azert a Ti velemenyetek is erdekelne.
Udv Arpi oroszbol
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28723 Dátum:
2013.10.30 szerda, 21:02:41 »
Ja es meg egy kerdesem lenne:
Inditasnal amikor kialszik a melegitogyertyak jezese nalam nem eszreveheto hogy erosodik a
szalonban a vilagitas.
Nem tudom erthetoen irtam-e le.
A masik dizel autombam(opel) a melegitogyertyak amikor kikapcsolnak eszreveheto hogy sok aramot hasznaltak.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28724 Dátum:
2013.10.30 szerda, 21:10:58 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.10.30 szerda, 21:02:41
Ja es meg egy kerdesem lenne:
Inditasnal amikor kialszik a melegitogyertyak jezese nalam nem eszreveheto hogy erosodik a
szalonban a vilagitas.
Nem tudom erthetoen irtam-e le.
A masik dizel autombam(opel) a melegitogyertyak amikor kikapcsolnak eszreveheto hogy sok aramot hasznaltak.
Amikor a műszerfalon a jelzés elalszik, akkor valóban még az izzitás nem ér véget.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28725 Dátum:
2013.10.30 szerda, 21:14:00 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.10.30 szerda, 21:10:58
Amikor a műszerfalon a jelzés elalszik, akkor valóban még az izzitás nem ér véget.
Ertem,koszi
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28726 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 08:34:38 »
Köszi! Az hol is van? A verda alján?
Idézetet írta: alf - 2013.10.30 szerda, 18:00:18
P0234 - Turbocharger/Supercharger 'A' Overboost Condition
Possible causes
- Boost pressure sensor harness is open or shorted
- Boost pressure sensor circuit poor electrical connection
- Faulty boost pressure sensor
- Faulty Turbo/Super Charger
- Engine over temperature
- Ignition misfire exceeds the calibrated threshold
- Faulty Knock sensor (KS)
...
Ezek alapján a MAP szenzorral van valami gond.....
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28727 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 09:35:59 »
Idézetet írta: GiN - 2013.10.31 csütörtök, 08:34:38
Köszi! Az hol is van? A verda alján?
NO.
a cooler után lakik a turbócső szakaszban.gyakorlatilag az egr előtt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28728 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 10:37:57 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 09:35:59
NO.
a cooler után lakik a turbócső szakaszban.gyakorlatilag az egr előtt.
Szoktuk azt is tisztítani? Esetleg csatlakozó?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28729 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 10:54:05 »
Idézetet írta: GiN - 2013.10.31 csütörtök, 10:37:57
Szoktuk azt is tisztítani? Esetleg csatlakozó?
nem.a csatit lehet tisztítani,vagy cserélni a szenzort.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28730 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 11:12:41 »
Sziasztok!
Tudtok abban segíteni, hogy a 2.2 tdci turbóelektronilkája megegyezik a 2.0 tdci-vel?
Illetve abban is kellene segítség, hogy hol tudnék ilyen elektronikát javítattni.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28731 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 11:34:01 »
Idézetet írta: egyuri - 2013.10.31 csütörtök, 11:12:41
Sziasztok!
Tudtok abban segíteni, hogy a 2.2 tdci turbóelektronilkája megegyezik a 2.0 tdci-vel?
Illetve abban is kellene segítség, hogy hol tudnék ilyen elektronikát javítattni.
igen.megegyezik. házilag is javítható,estére tudok erről küldeni egy angol leírást.
Vagy itt :
Turbóelektronika javítás fél év garanciával 30ezerért.
Halkan beszélő ismeretlen nevű mester
06-30/502-8382.
Veszprém Csererdő utca 8/b.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28732 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 11:50:43 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 11:34:01
igen.megegyezik. házilag is javítható,estére tudok erről küldeni egy angol leírást.
Vagy itt :
Turbóelektronika javítás fél év garanciával 30ezerért.
Halkan beszélő ismeretlen nevű mester
06-30/502-8382.
Veszprém Csererdő utca 8/b.
Köszi Alf!
Légyszíves küld át a leírást.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28733 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 12:01:20 »
Idézetet írta: egyuri - 2013.10.31 csütörtök, 11:50:43
Köszi Alf!
Légyszíves küld át a leírást.
joóu!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28734 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 13:22:05 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.10.29 kedd, 21:46:20
Ezzel vigyázz, pontosan így jártam. Az eredeti, gyári aksi 9. évében jártam, minden oké volt vele, azt gondoltam, csúcsot fogok dönteni. Gyakran rámértem, mindig tökéletes volt, mindegyik telet simán átvitte. Aztán a nagy nyári hőségben, a benzinkútról nem tudtam kijönni, még a bikázás sem segített. Teljesen behalt, és okozott más, súlyosabb bajt is. Szerintem vegyél egy újat, nem kell, hogy veled is megtörténjen. (Vagy csúcsot akarsz dönteni?)
és ha egy akku nem óhajt többet dolgozni az milyen úton módon képes bármit is tönkre tenni?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28735 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 13:37:53 »
Idézetet írta: coboy - 2013.10.31 csütörtök, 13:22:05
és ha egy akku nem óhajt többet dolgozni az milyen úton módon képes bármit is tönkre tenni?
zárlatos lesz,és a generátort,az meg minden mást,mondjukegy túltöltéssel az ecu-t....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28736 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 14:23:39 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 12:01:20
joóu!
Azt nekem is átküldhetnét. Az ímélcímem ott a profilomban. Mikor tesztelünk megint?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28737 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:03:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.31 csütörtök, 14:23:39
Azt nekem is átküldhetnét. Az ímélcímem ott a profilomban. Mikor tesztelünk megint?
jövőhéten?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28738 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:12:13 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 10:54:05
nem.a csatit lehet tisztítani,vagy cserélni a szenzort.
majd referálok nektek.. de egyelőre 200km után semmi nem jelentkezett..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28739 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:15:27 »
Idézetet írta: GiN - 2013.10.31 csütörtök, 20:12:13
majd referálok nektek.. de egyelőre 200km után semmi nem jelentkezett..
amúgy lehetett ez is: - Faulty Knock sensor (KS)
és ez is: Engine over temperature
talán a túlmelegedés lehetett a legkézenfekvőbb...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28740 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:17:14 »
érdekel valakit a straight through exhaust rendszerem hangja? Vagy már uncsi? Csinálhatok róla mp3-at vagy kis videót.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28741 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:19:52 »
Idézetet írta: GiN - 2013.10.31 csütörtök, 20:17:14
érdekel valakit a straight through exhaust rendszerem hangja? Vagy már uncsi? Csinálhatok róla mp3-at vagy kis videót.
megtennéd,hogy csinálsz egy mp3at?vagy esetleg egy kisvideót?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28742 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:22:54 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 20:19:52
megtennéd,hogy csinálsz egy mp3at?vagy esetleg egy kisvideót?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28743 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 21:05:04 »
Idézetet írta: GiN - 2013.10.31 csütörtök, 20:22:54
És a jutyúbra is áplódolhatnád!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28744 Dátum:
2013.11.01 péntek, 20:10:04 »
Sziasztok,
Ha valaki még emlékszik, akkor volt egy tortúrám a csúcsok+ szivattyú körül, még tart, vissza mentem ahol csinálták, ugyanis a 4 ből 2 nem működött.
Ha vége akkor megírom,
viszont most beleültem az autóba, és egy hatalmas robbanás történt a fülem is zúgott.
Ahogy beleültem az ülésbe akkor történt, olyan mintha egy patron eldurrant volna.
Ami érdekes az hogy a vételkor találtam egy biztonsági öv csatot az bele volt dugva a helyére próbaútra. (a legnagyobb baromság amit én is utálok, ilyet használni)
Ha valaki járt így esetleg vissza jelezhetne, holnap körüljárom a dolgot, az ülés alá benéztem nem láttam változást.
Nagyon meglepődtem, nem semmi volt.
Üdv mindenkinek, András
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28745 Dátum:
2013.11.01 péntek, 20:17:41 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.11.01 péntek, 20:10:04
Sziasztok,
Ha valaki még emlékszik, akkor volt egy tortúrám a csúcsok+ szivattyú körül, még tart, vissza mentem ahol csinálták, ugyanis a 4 ből 2 nem működött.
Ha vége akkor megírom,
viszont most beleültem az autóba, és egy hatalmas robbanás történt a fülem is zúgott.
Ahogy beleültem az ülésbe akkor történt, olyan mintha egy patron eldurrant volna.
Ami érdekes az hogy a vételkor találtam egy biztonsági öv csatot az bele volt dugva a helyére próbaútra. (a legnagyobb baromság amit én is utálok, ilyet használni)
Ha valaki járt így esetleg vissza jelezhetne, holnap körüljárom a dolgot, az ülés alá benéztem nem láttam változást.
Nagyon meglepődtem, nem semmi volt.
Üdv mindenkinek, András
Nézd meg, hogy azonos magasságban vannak-e az övcsatok a két első ülésnél. Ha övpatronod durrant el, akkor az a csat lejjebb van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vision
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28746 Dátum:
2013.11.01 péntek, 22:33:02 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.10.29 kedd, 11:39:33
hali!
méresd ki az akksid és kiderül! esetleg pucold ki a MAF szenzort a légszűrő után!csak vigyázz a fémszálakra ami benne van, féktisztítóval jól kifújatod az elég legyen fémtiszta!
üdv Attila
Köszi! Holnap ha lesz egy kis időm megnézm!
Naplózva
Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
vision
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28747 Dátum:
2013.11.01 péntek, 22:35:18 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.10.29 kedd, 21:46:20
Ezzel vigyázz, pontosan így jártam. Az eredeti, gyári aksi 9. évében jártam, minden oké volt vele, azt gondoltam, csúcsot fogok dönteni. Gyakran rámértem, mindig tökéletes volt, mindegyik telet simán átvitte. Aztán a nagy nyári hőségben, a benzinkútról nem tudtam kijönni, még a bikázás sem segített. Teljesen behalt, és okozott más, súlyosabb bajt is. Szerintem vegyél egy újat, nem kell, hogy veled is megtörténjen. (Vagy csúcsot akarsz dönteni?)
Csúcsot nemszeretnék dönteni, felújítani meg végképp nem!
Hétfőn amúgy is le kell már cserélni, mert 5 nap állás után már alig forgatta meg...
Mit javasoltok, milyen aksit vegyek bele?
Naplózva
Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28748 Dátum:
2013.11.01 péntek, 23:15:41 »
Idézetet írta: vision - 2013.11.01 péntek, 22:35:18
Csúcsot nemszeretnék dönteni, felújítani meg végképp nem!
Hétfőn amúgy is le kell már cserélni, mert 5 nap állás után már alig forgatta meg...
Mit javasoltok, milyen aksit vegyek bele?
minimum 72 Ah, szerintem, és ha tudsz, vegyél Ag-Ca, ezüst-kalciumot
Például:
http://www.makrocar.hu/spd/1682038/Ford-Akkumulator-80-Ah-1682038
persze vannak ennél jobbak is, sőt olcsóbbért....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.01 péntek, 23:19:49 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28749 Dátum:
2013.11.02 szombat, 19:27:14 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.01 péntek, 20:17:41
Nézd meg, hogy azonos magasságban vannak-e az övcsatok a két első ülésnél. Ha övpatronod durrant el, akkor az a csat lejjebb van.
Szia,
Köszi, hát valóban lejjebb van(kb 1 cm- el), le is fényképeztem, nem jöttem rá, alábújtam és a bal oldalon a teleszkóp alatt találtam olyat mintha ott történt volna valami.
Pór volt található a földön picike kis kupacban.
http://kepfeltoltes.hu/view/131102/biztons_gi__v_017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131102/biztons_gi__v_018_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Oldalak:
1
...
568
569
570
571
572
573
574
[
575
]
576
577
578
579
580
581
582
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ