Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:26:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
600
601
602
603
604
605
606
[
607
]
608
609
610
611
612
613
614
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14666488 alkalommal)
0 Felhasználó és 146 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30300 Dátum:
2014.02.04 kedd, 17:46:16 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.04 kedd, 16:26:56
főleg, hogy anyával van rögzítve a kerék.
az anya is csavar.csavaranya
anyacsavar
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30301 Dátum:
2014.02.04 kedd, 17:59:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.04 kedd, 17:46:16
az anya is csavar.csavaranya
anyacsavar
A csavar az csavar......
"fel lehet tenni, de sem a
csavar
nak, sem a felninek nem tesz jót. Acélfelnihez acélfelnihez való
csavar
való"
A mondatban nem használta sem a csavaranya sem az anyacsavar, de még a kerékanya kifejezést sem.
Csak simán le-csavarozta az anyát.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30302 Dátum:
2014.02.04 kedd, 18:06:43 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.04 kedd, 17:59:42
A csavar az csavar......
"fel lehet tenni, de sem a
csavar
nak, sem a felninek nem tesz jót. Acélfelnihez acélfelnihez való
csavar
való"
A mondatban nem használta sem a csavaranya sem az anyacsavar, de még a kerékanya kifejezést sem.
Csak simán le-csavarozta az anyát.
hát szemét dolog volt,az egyszer biztos....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30303 Dátum:
2014.02.04 kedd, 18:10:37 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.04 kedd, 18:06:43
hát szemét dolog volt,az egyszer biztos....
szerintem, ha elolvassa anyám fog csuklani
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30304 Dátum:
2014.02.04 kedd, 18:37:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.04 kedd, 17:43:25
62 mm-es csapágy van csak. Az, amit linkeltem. A másik görgőt én is pontosan így oldottam meg, de a feszítőn nem megoldható a dolog. A csapágy olyan közel fut a feszítőhöz, hogy nem tudsz peremes betétet tenni a csapágy és a feszítő közé, és még egy kiemelkedés is van alatta. Így néz ki:
http://www.kephost.com/images4/2014/2/4/a1_2014_2_4_bv3t6wuc2w.jpg
A menetes rész 17 mm, oda pont passzos egy ekkora csapágy. Alatta a kör alakú kiemelkedő rész 31 mm körüli átmérőjű. Ekkora belső átmérővel nincs alkalmas csapágy, amit direktben rá lehetne tenni (a másik görgőhöz használtnak 25 mm a belső átmérője). Ezért kellett olyan megoldást találni, hogy a csapágy belseje 17 mm-es, és (a gyárival azonos módon) a 31 mm-es felületre fekszik fel, miközben van egy pereme, ami annál lejjebb lóg, kis híján hozzáér a feszítőhöz. Ilyen a köpenyes csapágy a másik oldalról:
http://www.kephost.com/images4/2014/2/4/a1_2014_2_4_xoi5ygpyha.jpg
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Ma a kezemben volt egy komplett, generátor szíjfeszítő. Megvallom őszintén lusta voltam levenni a görgőt.
Holnap pótolom a hiányosságot, megnézem ezt az alumínium tartóháromszöget, hogy mit lehetne vele tenni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30305 Dátum:
2014.02.04 kedd, 18:56:51 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.04 kedd, 18:10:37
szerintem, ha elolvassa anyám fog csuklani
Hát, nekem "kancsavarral" van felfogatva az összes kerekem.
ui. Ja, még azt szeretném kérdezni, hogy boxolok a generátorral
levettem a két alsó anyát a "kancsavarról" a fenti csavart is kihajtottam, viszont a generátor nem akarodzik lejönni anélkül, hogy ki ne hajtsam a két alsó csavart.
Van valakinek valamilyen trükkje anélkül, hogy ki ne hajtsam az alsó két csavart? és úgy szedjem le a generátort?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.04 kedd, 19:04:06 írta andras2
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30306 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:00:45 »
Idézetet írta: László - 2014.02.04 kedd, 18:37:40
Tisztelt Fórumtárs!
Ma a kezemben volt egy komplett, generátor szíjfeszítő. Megvallom őszintén lusta voltam levenni a görgőt.
Holnap pótolom a hiányosságot, megnézem ezt az alumínium tartóháromszöget, hogy mit lehetne vele tenni.
Tisztelettel László!
Találtam pár lehetséges verziót, de egyik sem 100-os tipp. Valamit mindegyikkel kell csinálni, hogy jó lehessen, vagy hozzáfaragni a feszítőt, vagy közdarab kell neki:
http://www.onlinecsapagy.hu/hu/termekeink/-/414871_a_skf
http://www.onlinecsapagy.hu/hu/termekeink/hengergorgos_csapagy/512533_fag
http://www.onlinecsapagy.hu/hu/termekeink/-/546238_a_fag
http://www.onlinecsapagy.hu/hu/termekeink/golyoscsapagy/62306_2rs_chn
http://www.onlinecsapagy.hu/hu/termekeink/-/dg_357226_w_2rs_c4_koy
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30307 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:17:37 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.04 kedd, 15:57:40
Sziasztok,
Tudja valaki véletlen, hogy alufelni csavarjaival tudok-e acélfelnit felrakni? vagy nincs eltérés.
Szép napot mindenkinek.
Tudsz,de nem hozzá való.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30308 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:19:28 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.04 kedd, 18:56:51
Hát, nekem "kancsavarral" van felfogatva az összes kerekem.
ui. Ja, még azt szeretném kérdezni, hogy boxolok a generátorral
levettem a két alsó anyát a "kancsavarról" a fenti csavart is kihajtottam, viszont a generátor nem akarodzik lejönni anélkül, hogy ki ne hajtsam a két alsó csavart.
Van valakinek valamilyen trükkje anélkül, hogy ki ne hajtsam az alsó két csavart? és úgy szedjem le a generátort?
A műanyag légterelőt levetted a generátorról?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30309 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:21:05 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.04 kedd, 18:56:51
Hát, nekem "kancsavarral" van felfogatva az összes kerekem.
ui. Ja, még azt szeretném kérdezni, hogy boxolok a generátorral
levettem a két alsó anyát a "kancsavarról" a fenti csavart is kihajtottam, viszont a generátor nem akarodzik lejönni anélkül, hogy ki ne hajtsam a két alsó csavart.
Van valakinek valamilyen trükkje anélkül, hogy ki ne hajtsam az alsó két csavart? és úgy szedjem le a generátort?
de.hajtds ki azt a két kan csvart.anélkül nem jön le róla a generátor mert nem fér el a tűzfal felé.kilehet hajtani egy sima 6os vagy 7es krovával.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30310 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:28:38 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.04 kedd, 19:21:05
de.hajtds ki azt a két kan csvart.anélkül nem jön le róla a generátor mert nem fér el a tűzfal felé.kilehet hajtani egy sima 6os vagy 7es krovával.....
Akkor ki kell hajtani
nem vettem le a légterelőt, elég macerás lenne ott fent kiszedni a generátorról.
Rendben, köszönöm.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30311 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:29:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.04 kedd, 19:17:37
Tudsz,de nem hozzá való.
Köszi Jani!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30312 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:36:15 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.04 kedd, 19:28:38
Akkor ki kell hajtani
nem vettem le a légterelőt, elég macerás lenne ott fent kiszedni a generátorról.
Rendben, köszönöm.
Pedig le kell, eTIS szerint is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30313 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:43:51 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.04 kedd, 19:29:43
Köszi Jani!!
Most ha lecserélem a téli gumikat nyárira akkor 5db.ot beteszek egy zacskóba a pótkerékhez ami ugye lemezfelnis és ha véletlenül defekt lesz akkor nem kell a könnyüfém csavart használnom hozzá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30314 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:44:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.04 kedd, 19:36:15
Pedig le kell, eTIS szerint is.
AndyA
Anélkül nem tudom lentről kiszedni?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30315 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:45:21 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.04 kedd, 19:44:57
Anélkül nem tudom lentről kiszedni?
Nem. Nem fér ki.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30316 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:46:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.04 kedd, 19:43:51
Most ha lecserélem a téli gumikat nyárira akkor 5db.ot beteszek egy zacskóba a pótkerékhez ami ugye lemezfelnis és ha véletlenül defekt lesz akkor nem kell a könnyüfém csavart használnom hozzá.
Én nem teszek be.
Mert nincs pótkerekem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30317 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:49:05 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.04 kedd, 19:43:51
Most ha lecserélem a téli gumikat nyárira akkor 5db.ot beteszek egy zacskóba a pótkerékhez ami ugye lemezfelnis és ha véletlenül defekt lesz akkor nem kell a könnyüfém csavart használnom hozzá.
Ötletes
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30318 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:50:10 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.04 kedd, 19:46:41
Én nem teszek be.
Mert nincs pótkerekem.
És mi van, ha kapsz egy durrdefektet? Hosszabb utakra sem viszel pótkereket?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30319 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:50:56 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.04 kedd, 19:50:10
És mi van, ha kapsz egy durrdefektet? Hosszabb utakra sem viszel pótkereket?
nem-nincs pót,meg helye sem.Csak javítókészlet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30320 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:51:01 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.04 kedd, 19:45:21
Nem. Nem fér ki.
Kösz, akkor ha már felszabadul és tudom forgatni, úgy majd leszedem.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30321 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:51:30 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.04 kedd, 19:50:10
És mi van, ha kapsz egy durrdefektet? Hosszabb utakra sem viszel pótkereket?
Akkor becoptam. Nincs helye pótkeréknek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30322 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:52:34 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.04 kedd, 19:50:56
nem-nincs pót,meg helye sem.Csak javítókészlet.
Az faxa.
(és 5 személyes s-maxban sincs?)
A javítókészletben nem nagyon bízok.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30323 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:58:29 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.04 kedd, 19:52:34
Az faxa.
(és 5 személyes s-maxban sincs?)
A javítókészletben nem nagyon bízok.
Kugában sincs. Egyszer ott használtuk, a kompresszor előbb olvadt el, mint a löttyöt a kerékbe nyomta volna.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30324 Dátum:
2014.02.04 kedd, 20:01:09 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.04 kedd, 19:51:30
Akkor becoptam. Nincs helye pótkeréknek...
Egy ilyen csak elfér az ülés alatt
http://www.demotivalo.net/view/53298/potkerek
off
Haveromék beszhopták a defektjavítóval...pontosabban a kompresszorral, elolvadt használat közben. Mindez egy Audiban.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30325 Dátum:
2014.02.04 kedd, 20:01:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.04 kedd, 19:58:29
Kugában sincs. Egyszer ott használtuk, a kompresszor előbb olvadt el, mint a löttyöt a kerékbe nyomta volna.
Faxa....
Pont előbb írtam...ugyanaz Audiban.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30326 Dátum:
2014.02.04 kedd, 20:02:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.04 kedd, 20:01:58
Faxa....
Pont előbb írtam...ugyanaz Audiban.
Na jó,de a Balogh az béna.Azon nem csodálkozok,hogy nála xarrá ment a cucc....agysebész...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30327 Dátum:
2014.02.04 kedd, 20:11:20 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.04 kedd, 20:02:47
Na jó,de a Balogh az béna.Azon nem csodálkozok,hogy nála xarrá ment a cucc....agysebész...
Pedig egy defekt javítót nem nehéz használni....be kell kapcsolni a kompresszort.
Lehet rossz szelepre csatlakoztatta.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30328 Dátum:
2014.02.04 kedd, 20:14:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.04 kedd, 11:16:33
Ez miféle holmi lehet? A főtengely szíjtárcsa jól láthatóan nem kettős tömegű, hanem csak egy pléhből hajlított bili.
http://www.ebay.co.uk/itm/D11817-CRANKSHAFT-CRANK-SHAFT-PULLEY-KIT-FORD-MONDEO-MK3-EST-00-07-/331030453324
AndyA
Tecdocban egy ilyen kép van róla:
http://kepfeltoltes.hu/view/140204/Capture_www.kepfeltoltes.hu_.png
(ami kép ebayen ki van rakva, ne foglalkozz)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30329 Dátum:
2014.02.04 kedd, 20:21:08 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.04 kedd, 19:44:57
Anélkül nem tudom lentről kiszedni?
Aknából, alulról le tudod. Egy csavar felülről, kettő alulról, de kijön.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30330 Dátum:
2014.02.04 kedd, 20:25:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.04 kedd, 20:21:08
Aknából, alulról le tudod. Egy csavar felülről, kettő alulról, de kijön.
AndyA
Köszi, Addig úgysem szedem le a terelőt ameddig nincs felszabadítva a generátor.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30331 Dátum:
2014.02.04 kedd, 21:02:30 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.04 kedd, 20:11:20
Pedig egy defekt javítót nem nehéz használni....be kell kapcsolni a kompresszort.
Lehet rossz szelepre csatlakoztatta.
ja.a sheggebe dugta a csövet....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zkawa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30332 Dátum:
2014.02.04 kedd, 21:05:21 »
Sziasztok!
A következő a sztori: Vettem egy 2003-as évjáratú Mondeot (fmba motorkódos, 2,0 diesel) motorhibásan, ( két injektor, két dugattyú elolvadt) motor szétszedtem felújítottam és mindent amit kellett kicseréltem. Na szivattyú injektorok felújítva. Mikor összeraktam a gépet elsőnek nem akart kikerekedni a járása de végül valami oknál fogva megjavult. Ilyenkor mikor nem járt normálisan világított a töltés lámpa és a check lámpa is, gázt nem bírtam neki nyomni. Aztán elkezdtem szépen használni a gépet és elmentem vele vagy 4-500 kilométert mikor mentem vele haza és elkezdett rángatni, mint amikor egy benzines kocsinak megmosod a motorját. ráadásul mikor hazaértem vele alig tudtam beállni a garázsba. Elkezdtem nézegetni és mikor újból beindult szintén egyenetlen volt a járása és nem tudtam neki gázt adni. Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával? Valami tipp esetleg?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30333 Dátum:
2014.02.04 kedd, 21:06:55 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.04 kedd, 21:02:30
ja.a sheggebe dugta a csövet....
Akkor már értem miért olvadt el a kompresszor...."megfújta" visszafelé és nem bírta a kiképzést.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30334 Dátum:
2014.02.04 kedd, 21:42:30 »
Idézetet írta: zkawa - 2014.02.04 kedd, 21:05:21
Sziasztok!
A következő a sztori: Vettem egy 2003-as évjáratú Mondeot (fmba motorkódos, 2,0 diesel) motorhibásan, ( két injektor, két dugattyú elolvadt) motor szétszedtem felújítottam és mindent amit kellett kicseréltem. Na szivattyú injektorok felújítva. Mikor összeraktam a gépet elsőnek nem akart kikerekedni a járása de végül valami oknál fogva megjavult. Ilyenkor mikor nem járt normálisan világított a töltés lámpa és a check lámpa is, gázt nem bírtam neki nyomni. Aztán elkezdtem szépen használni a gépet és elmentem vele vagy 4-500 kilométert mikor mentem vele haza és elkezdett rángatni, mint amikor egy benzines kocsinak megmosod a motorját. ráadásul mikor hazaértem vele alig tudtam beállni a garázsba. Elkezdtem nézegetni és mikor újból beindult szintén egyenetlen volt a járása és nem tudtam neki gázt adni. Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával? Valami tipp esetleg?
A töltés lámpa esetén a generátornál kezd a hiba keresést,az,hogy a motor erőtlen EGR szelep is hibás lehet,ha vákumos a turbód akkor elment a vákum és nincs erő.kezdésnek ennyi.Aztán ha gázt nem enged adni csak egy tipp az elektromos gázpedál esetleg.Olvasstas hiba ködot akkor ha tárolt könnyebb lesz tovább menni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zkawa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30335 Dátum:
2014.02.04 kedd, 22:29:21 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.04 kedd, 21:42:30
A töltés lámpa esetén a generátornál kezd a hiba keresést,az,hogy a motor erőtlen EGR szelep is hibás lehet,ha vákumos a turbód akkor elment a vákum és nincs erő.kezdésnek ennyi.Aztán ha gázt nem enged adni csak egy tipp az elektromos gázpedál esetleg.Olvasstas hiba ködot akkor ha tárolt könnyebb lesz tovább menni.
Hibakód nincsen benne. Egr szelep vákumos. De ha beáll normális fordulatszámra a motor akkor tudok neki gázt adni, olan mintha vészüzemmódban menne.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30336 Dátum:
2014.02.04 kedd, 22:43:37 »
Idézetet írta: zkawa - 2014.02.04 kedd, 22:29:21
Hibakód nincsen benne. Egr szelep vákumos. De ha beáll normális fordulatszámra a motor akkor tudok neki gázt adni, olan mintha vészüzemmódban menne.
Nézd meg a turbóra menő vákuncsövet nincs-e megtörve és müködteti-e a turbót???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zkawa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30337 Dátum:
2014.02.04 kedd, 23:03:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.04 kedd, 22:43:37
Nézd meg a turbóra menő vákuncsövet nincs-e megtörve és müködteti-e a turbót???
Oké holnap megnézem, de nem hiszem
Naplózva
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30338 Dátum:
2014.02.05 szerda, 05:45:25 »
Idézetet írta: zkawa - 2014.02.04 kedd, 23:03:48
Oké holnap megnézem, de nem hiszem
Üdv
Nem lehetséges, hogy egy holtponti jeladó és/vagy kopogás érzékelő gatyázik? A jelenség, ahogy értem a leírást hasonló, mint a benzines motoroknál itt nálunk a cégnél. Gázadásnál inkább fullad a motor? Ilyenkor vezértengely jeladót és gyertyákat cserélünk, valamint a járatópadi kábelt. Dízelnél ugye a gyújtógyertya nem szereplő de a többi gondolom van.(kábel és jeladó) Mondom ezt úgy, hogy 2 hónapja van dízelem.
Csak okoskodom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30339 Dátum:
2014.02.05 szerda, 06:28:01 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.02.05 szerda, 05:45:25
Üdv
Nem lehetséges, hogy egy holtponti jeladó és/vagy kopogás érzékelő gatyázik? A jelenség, ahogy értem a leírást hasonló, mint a benzines motoroknál itt nálunk a cégnél. Gázadásnál inkább fullad a motor? Ilyenkor vezértengely jeladót és gyertyákat cserélünk, valamint a járatópadi kábelt. Dízelnél ugye a gyújtógyertya nem szereplő de a többi gondolom van.(kábel és jeladó) Mondom ezt úgy, hogy 2 hónapja van dízelem.
Csak okoskodom.
járatópadi kábel? az mi?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30340 Dátum:
2014.02.05 szerda, 07:34:23 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.05 szerda, 06:28:01
járatópadi kábel? az mi?
Hát ez engem is érdekelne..........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30341 Dátum:
2014.02.05 szerda, 08:50:48 »
Hali Mindenki!
Hibajelenség: -2000 fordulatszámnál a kocsi kicsit rángat. Gyorsításkor nem csak fordulatszám tartásnál.
A csúcsok, gázpedál kapcsoló jó. Egr ledugózva!
Ötlet!!!!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30342 Dátum:
2014.02.05 szerda, 08:53:09 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.05 szerda, 07:34:23
Hát ez engem is érdekelne..........
nemond már ,hogy nem tudod!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30343 Dátum:
2014.02.05 szerda, 08:56:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.05 szerda, 06:28:01
járatópadi kábel? az mi?
Vontatókötél.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30344 Dátum:
2014.02.05 szerda, 10:32:52 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.02.05 szerda, 05:45:25
Üdv
Nem lehetséges, hogy egy holtponti jeladó és/vagy kopogás érzékelő gatyázik? A jelenség, ahogy értem a leírást hasonló, mint a benzines motoroknál itt nálunk a cégnél. Gázadásnál inkább fullad a motor? Ilyenkor vezértengely jeladót és gyertyákat cserélünk, valamint a járatópadi kábelt. Dízelnél ugye a gyújtógyertya nem szereplő de a többi gondolom van.(kábel és jeladó) Mondom ezt úgy, hogy 2 hónapja van dízelem.
Csak okoskodom.
Nos ha holtponti jeladó gszarozik akkor a diesel megáll és nem indul el.Mivel a dieselnek elektromos a gázpedálja és ha ott van hiba akkor nem reagál a gázadásra.Ritka dolog ez de előfordul.A chek engine lámpája ha világít akkor ott hibának kell lenni és mivel írtam neki olvasstasson hibát így közelebb leszünk a megoldáshoz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30345 Dátum:
2014.02.05 szerda, 11:22:12 »
Idézetet írta: zkawa - 2014.02.04 kedd, 21:05:21
Sziasztok!
A következő a sztori: Vettem egy 2003-as évjáratú Mondeot (fmba motorkódos, 2,0 diesel) motorhibásan, ( két injektor, két dugattyú elolvadt) motor szétszedtem felújítottam és mindent amit kellett kicseréltem. Na szivattyú injektorok felújítva. Mikor összeraktam a gépet elsőnek nem akart kikerekedni a járása de végül valami oknál fogva megjavult. Ilyenkor mikor nem járt normálisan világított a töltés lámpa és a check lámpa is, gázt nem bírtam neki nyomni. Aztán elkezdtem szépen használni a gépet és elmentem vele vagy 4-500 kilométert mikor mentem vele haza és elkezdett rángatni, mint amikor egy benzines kocsinak megmosod a motorját. ráadásul mikor hazaértem vele alig tudtam beállni a garázsba. Elkezdtem nézegetni és mikor újból beindult szintén egyenetlen volt a járása és nem tudtam neki gázt adni. Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával? Valami tipp esetleg?
Hali sorstárs!!!
Van egy pár dolog amit körbe kell járnod!!!! először is, szivattyú és csúcsok felújítása!!!! hozza-é az értékeket, mert ha olyan helyen csinálták akkor igen csak ráraknak a "copatópadta" és futod a fölösleges köröket jó sokért!!! nézted-e hogy a szivattyú tudja a kellő kraftot nyomni, illetve a csúcsok értékeit járás közben lehet mérni, ezek mit mutatnak. Falcsot szív a drága az is jó játék, viszont a szivattyú adatai "forscannal"+obd3-mal mutathat rá utaló jeleket.
A csúcsaid rendben vannak, és jók is akkor jöhet a generátor. feltöltök videót lásd miről beszélek.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30346 Dátum:
2014.02.05 szerda, 11:27:23 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.05 szerda, 11:22:12
Hali sorstárs!!!
Van egy pár dolog amit körbe kell járnod!!!! először is, szivattyú és csúcsok felújítása!!!! hozza-é az értékeket, mert ha olyan helyen csinálták akkor igen csak ráraknak a "copatópadta" és futod a fölösleges köröket jó sokért!!! nézted-e hogy a szivattyú tudja a kellő kraftot nyomni, illetve a csúcsok értékeit járás közben lehet mérni, ezek mit mutatnak. Falcsot szív a drága az is jó játék, viszont a szivattyú adatai "forscannal"+obd3-mal mutathat rá utaló jeleket.
A csúcsaid rendben vannak, és jók is akkor jöhet a generátor. feltöltök videót lásd miről beszélek.
Honnan vagy?
Üdv András
http://www.youtube.com/watch?v=SdDSE_qJtXk&feature=youtu.be
itt a videó, esetleg valaki tisztelt fórumtársnak van kedve, ideje, hogy töltene fel egy videót ahol láthatóak jó csúcsok esetében az értékek.
Azt megköszönném!!! az én esetemben a b, c csúcsok értékai nagyon eltérőek. A 0, 2-3 érték kellene lennie alapjáraton, ha jól tudom.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.05 szerda, 11:42:05 írta andras2
»
Naplózva
csumi23
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30347 Dátum:
2014.02.05 szerda, 15:01:32 »
Sziasztok, új tag vagyok, 2007-es MK3-as 2.0 TDCI mondeohoz keresek jó állapotú turbót. Még egy kérdés, hogy ez amúgy felújítható? Köszi előre is a segítségeteket.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30348 Dátum:
2014.02.05 szerda, 15:10:56 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.02.05 szerda, 11:27:23
Honnan vagy?
Üdv András
http://www.youtube.com/watch?v=SdDSE_qJtXk&feature=youtu.be
itt a videó, esetleg valaki tisztelt fórumtársnak van kedve, ideje, hogy töltene fel egy videót ahol láthatóak jó csúcsok esetében az értékek.
Azt megköszönném!!! az én esetemben a b, c csúcsok értékai nagyon eltérőek. A 0, 2-3 érték kellene lennie alapjáraton, ha jól tudom.
Ezek szerintem a csúcsonkénti korrekciós értékek. Az pedig akkor a legjobb, ha nulla, vagyis nem kell a vezérlőnek korrigálni a befecskendezett mennyiséget, hanem a névlegeset adja a csúcs.
Ha +/- 2 mg-nál több, akkor ott kezd gond lenni. Vagy leragadt, olyankor tisztítás segíthet (adalék a GO-ba), vagy elkopott, emiatt kell csökkenteni a mennyiséget... Ami a videon van, hogy +4 illetve -4-nél kiakad, az szerintem már elég gáz.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.05 szerda, 15:13:52 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30349 Dátum:
2014.02.05 szerda, 15:13:01 »
Idézetet írta: csumi23 - 2014.02.05 szerda, 15:01:32
Sziasztok, új tag vagyok, 2007-es MK3-as 2.0 TDCI mondeohoz keresek jó állapotú turbót. Még egy kérdés, hogy ez amúgy felújítható? Köszi előre is a segítségeteket.
Fel lehet, persze, de nem akárhol és nem akárkivel érdemes csináltatni. Legrosszabb esetben, amikor szinte teljesen újjáépítik, 140 ezer körül van a vége (a gyári új majdnem 300
). Budaörsön van jó turbos cég, postán is lehet nekik küldeni. Ervin tudja pontosan. Ők csak Garrett eredeti alkatrészekkel dolgoznak.
Használt turbot is kapsz a bontósoktól, pl. mk2 (csak telefonon).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
600
601
602
603
604
605
606
[
607
]
608
609
610
611
612
613
614
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ