Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:03:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
707
708
709
710
711
712
713
[
714
]
715
716
717
718
719
720
721
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654814 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35650 Dátum:
2014.12.20 szombat, 13:48:18 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2014.12.20 szombat, 13:33:43
Sziasztok!
Az autó doksijai között találtam az alábbi porlasztós papírt,
szerintetek ez lehet eredeti (nem kamu) mérési lap
.
http://kepfeltoltes.hu/thumb/141220/4._porlaszt__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A lapon szereplő régi kódok megegyeznek a motorban lévő csúcsok kódjaival, viszont a PCM-ből kiolvasott kódok nem azonosak sem a régi, sem pedig az új kódokkal.
Az új kódok beírásánál a forscan-nél
milyen sorrendbe írjam be a kódokat?
pl. 2. beírt kód az a vezérléstől számított 2. henger, vagy a harmadik?
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/141220/IMA_k_d_2014.12.20_www.kepfeltoltes.hu_.png[[]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/]
Köszönöm.
Tamás
a kis ábra szerint a felső jelöli a porlasztók "gyujtási" sorrendjét.Az ütemet.
Az alsók pedig a kódok helyét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35651 Dátum:
2014.12.20 szombat, 15:34:23 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.20 szombat, 13:48:18
a kis ábra szerint a felső jelöli a porlasztók "gyujtási" sorrendjét.Az ütemet.
Az alsók pedig a kódok helyét.
Köszi Alf.
Beíram a kódokat, de sajnos alapjáraton a motor nem jár egyenletesen.
Vissza írtam a régi kódokat, akkor egyenletesen jár.
Igaz, amit még nem sikerült megfejtenem, és még nem kaptam a fórumon erre vonatkozó ötletet, hogy gázadás után, amikor lemegy a fordulat alapjárati értékre, akkor a porlasztók felöl "szaggatott ütemes" búgó hangot lehet hallani, és abban a 2-3mp-ben az alapjárat is össze-vissza mászik.
Valakinek volt már ilyen?
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Vargas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35652 Dátum:
2014.12.20 szombat, 17:58:21 »
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Tegnap lemostam a motort, utána amikor ráadtam a gyújtást körülbelül 10 másodpercig izzított. De most nem tudom, hogy valami nem funkcionál jól?eddig mindig addig égett, amíg az összes többi lámpa. Valakinek javaslat ?ötlet? vagy ha baja van hogyan tudom kiszűrni? (MK3, 2003)
Naplózva
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35653 Dátum:
2014.12.20 szombat, 18:37:40 »
Idézetet írta: Vargas - 2014.12.20 szombat, 17:58:21
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Tegnap lemostam a motort, utána amikor ráadtam a gyújtást körülbelül 10 másodpercig izzított. De most nem tudom, hogy valami nem funkcionál jól?eddig mindig addig égett, amíg az összes többi lámpa. Valakinek javaslat ?ötlet? vagy ha baja van hogyan tudom kiszűrni? (MK3, 2003)
Beindult? Volt füst/füstpamacs? Izzításjelző villogot? Hány fokban próbáltad?
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35654 Dátum:
2014.12.20 szombat, 20:34:48 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2014.12.20 szombat, 13:33:43
Sziasztok!
Az autó doksijai között találtam az alábbi porlasztós papírt,
szerintetek ez lehet eredeti (nem kamu) mérési lap
.
Tamás
Jo a datum a papiron...
A ditex oldalan pedig a kiss muhelyt nem hozza partnernak.
Mondjuk ezek nem jelentenek igazabol semmit, csak az en eszreveteleim...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35655 Dátum:
2014.12.20 szombat, 20:36:11 »
Idézetet írta: kisvendeg - 2014.12.19 péntek, 21:17:56
mert erre a jeladóra nem ír hibakódot?
Ha a villogás elmúlt az újraindítás után, akkor törlődött a hibakód is. Akkor kell olvasni, amikor villog. De azért van pár, amit ilyenkor fixen beír.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bmate
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35656 Dátum:
2014.12.20 szombat, 21:24:20 »
Sziasztok!
Olajat cseréltem az előbb. A kérdésem az lenne, hogy új olajjal való feltöltés után indítóztam és még nem indult el a motor de az olajnyomás visszajelző kialudt.
Ez normális-e?
Volt egy toyotám ott a motor beindulása után két három másodpercre aludt el a lámpa.
Naplózva
MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
n.norbi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35657 Dátum:
2014.12.20 szombat, 21:25:23 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.12.20 szombat, 09:04:56
Gyárilag a fűtéscsőre van kötve.
Köszönöm .Megkeresem és ott fogok rácsatlakozni akkor .
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35658 Dátum:
2014.12.20 szombat, 21:43:03 »
Idézetet írta: bmate - 2014.12.20 szombat, 21:24:20
Sziasztok!
Olajat cseréltem az előbb. A kérdésem az lenne, hogy új olajjal való feltöltés után indítóztam és még nem indult el a motor de az olajnyomás visszajelző kialudt.
Ez normális-e?
Volt egy toyotám ott a motor beindulása után két három másodpercre aludt el a lámpa.
Normális.
A toyotában már kopottak voltak a csapágyak, így később és nagyobb fordulaton jött létre a minimum olajnyomás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
n.norbi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35659 Dátum:
2014.12.20 szombat, 21:49:41 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.12.20 szombat, 10:34:33
Nekem múltkor hasonló használat mellett volt 9. A tied automata?
Nem automata.Ahogy olvasgatok a dologról .Szakértők szerint egy hidegindítás 100 km-nyi útnak felel meg kopás terén .Na és utána míg üzemi hőfokra nem melegszik nagyon kajál . a leghidegebb állapotában kilométerenként megeszik 1 liter üzemanyagot aztán szépen csökkenti .Ezt 2 cikkben is olvastam .Én mostanában 3 x indítom hidegen a gépet reggel délután és este . 10 km-es távokat teszek . A fűtés H1 -en kettes fokozatban tekerő ventilátorral állandóan . És csodálkozom a 10 literes átlagon .Azon is gondolkodtam hogy a H1 fokozat nem kapcsolhat még valami plusz melegítő funkciót be ami üzemanyagomba kerül később ?
Ma megnézet 10 fokban 15 perc mire 60 fokos lett a vizem és vagy 10 még mire felénél megpihent szépen a mutató .Persze a fűtés megy . Ha kiszámolom napi egy órát hideg motorral közlekedek igen durva átlaggal.Szóval lassan rábeszélem magam az előmelegítős megoldásra aztán majd tapasztalok.Valakinek van már ismerete a dologról esetleg ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35660 Dátum:
2014.12.20 szombat, 22:04:23 »
Idézetet írta: n.norbi - 2014.12.20 szombat, 21:49:41
Nem automata.Ahogy olvasgatok a dologról .Szakértők szerint egy hidegindítás 100 km-nyi útnak felel meg kopás terén .Na és utána míg üzemi hőfokra nem melegszik nagyon kajál . a leghidegebb állapotában kilométerenként megeszik 1 liter üzemanyagot aztán szépen csökkenti .Ezt 2 cikkben is olvastam .Én mostanában 3 x indítom hidegen a gépet reggel délután és este . 10 km-es távokat teszek . A fűtés H1 -en kettes fokozatban tekerő ventilátorral állandóan . És csodálkozom a 10 literes átlagon .Azon is gondolkodtam hogy a H1 fokozat nem kapcsolhat még valami plusz melegítő funkciót be ami üzemanyagomba kerül később ?
Ma megnézet 10 fokban 15 perc mire 60 fokos lett a vizem és vagy 10 még mire felénél megpihent szépen a mutató .Persze a fűtés megy . Ha kiszámolom napi egy órát hideg motorral közlekedek igen durva átlaggal.Szóval lassan rábeszélem magam az előmelegítős megoldásra aztán majd tapasztalok.Valakinek van már ismerete a dologról esetleg ?
Nem előnyös neked ilyen használatra dízel autó.
Az azért túlzás, hogy 1 liter/1km hidegen. Nincs H1-es fokozat, HI. Amíg nem meleg a motor, addig nem tudsz fűteni. Ha mégis próbálsz, akkor hűtöd az amúgy is hideg/langyos hűtőfolyadékot. Ezáltal még lassabban melegszik be a motor és még később lesz megfelelő fűtés.
A 15 perc sok. A műszert 60 az kb. 50 °C és kb. 65-től függőleges a mutató.
Benzines autóta beszéld rá magad, mert ez a használat vissza fog köszönni a dízelnél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35661 Dátum:
2014.12.20 szombat, 22:10:26 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.20 szombat, 22:04:23
Nem előnyös neked ilyen használatra dízel autó.
Az azért túlzás, hogy 1 liter/1km hidegen. Nincs H1-es fokozat, HI. Amíg nem meleg a motor, addig nem tudsz fűteni. Ha mégis próbálsz, akkor hűtöd az amúgy is hideg/langyos hűtőfolyadékot. Ezáltal még lassabban melegszik be a motor és még később lesz megfelelő fűtés.
A 15 perc sok. A műszert 60 az kb. 50 °C és kb. 65-től függőleges a mutató.
Benzines autóta beszéld rá magad, mert ez a használat vissza fog köszönni a dízelnél.
Ilyen használat mellett egy benzines Mondeo 12-13-at fog enni neki.
Egy kisebb benzines autó meg 9-10-et.
Hogy fog visszaköszönni a dízelnél?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35662 Dátum:
2014.12.20 szombat, 22:14:15 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.12.20 szombat, 22:10:26
Ilyen használat mellett egy benzines Mondeo 12-13-at fog enni neki.
Egy kisebb benzines autó meg 9-10-et.
Hogy fog visszaköszönni a dízelnél?
Azt tudod, hogy hülyeséget beszélsz......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35663 Dátum:
2014.12.20 szombat, 22:28:16 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.20 szombat, 22:14:15
Azt tudod, hogy hülyeséget beszélsz......
Mindenki hülyeségeket beszél
A kisbenzines biztos rövidtávon kevesebbet eszik...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35664 Dátum:
2014.12.20 szombat, 22:30:17 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.20 szombat, 22:14:15
Azt tudod, hogy hülyeséget beszélsz......
Ezek a tapasztalataim télen, ilyen időben, tehát tények . Miért mondod rá, hogy hülyeségek?
Te meg lekezelő vagy!
Inkább mond el mi baja lesz a dízelnek, hogy tudjuk mire számítsunk!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35665 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 06:38:09 »
Idézetet írta: Jalkin - 2014.12.20 szombat, 22:28:16
Mindenki hülyeségeket beszél
A kisbenzines biztos rövidtávon kevesebbet eszik...
egy nagy benzinesnél
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35666 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 06:57:24 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.20 szombat, 22:04:23
Nem előnyös neked ilyen használatra dízel autó.
Az azért túlzás, hogy 1 liter/1km hidegen. Nincs H1-es fokozat, HI. Amíg nem meleg a motor, addig nem tudsz fűteni. Ha mégis próbálsz, akkor hűtöd az amúgy is hideg/langyos hűtőfolyadékot. Ezáltal még lassabban melegszik be a motor és még később lesz megfelelő fűtés.
A 15 perc sok. A műszert 60 az kb. 50 °C és kb. 65-től függőleges a mutató.
Benzines autóta beszéld rá magad, mert ez a használat vissza fog köszönni a dízelnél.
Az rendben van, hogy a dízel előnye a hosszú utakon jön ki, a rövid használatot azonban semmi sem szereti igazán. Nekem 1,4 benzin Astra G vel van tapasztalatom, ami rövidutas körülmények között télen 9,5 körül evett.
N.norbi kollégánál a fűtésmegvolnás lesz a megoldás, mert jó termosztátoknál ~5km város alatt bemelegszik üzemi hőfokra az mk3 tdci.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
n.norbi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35667 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 07:03:02 »
Hol keressem a fagydugót a gépemen ?
Naplózva
Vargas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35668 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 08:06:28 »
Idézetet írta: Jalkin - 2014.12.20 szombat, 18:37:40
Beindult? Volt füst/füstpamacs? Izzításjelző villogot? Hány fokban próbáltad?
Beindult semmi gond nem volt, izzításjelző nem villogott,világított 10 mp-ig majd kialudt és indítottam. Szépen beindult, 5 fok körül volt!
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35669 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 04:57:43 »
Idézetet írta: azsak - 2014.12.15 hétfő, 08:30:40
Valszeg a főköri termosztát a ludas, de érdemes mind a kettőt kicserélni, biztos ami biztos alapon.
Köszi, akkor kénytelen vagyok megvenni mindkettöt legfeljebb a másik megmarad tartalékba...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35670 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 05:30:14 »
Idézetet írta: n.norbi - 2014.12.15 hétfő, 15:43:28
pár hete én is kicseréltem mindkettőt . nagy 5000 ft kicsi csak gyári volt a fordnál 10000 -ért . nálam a kicsi volt a rossz végül kiderült . mivel a nagy cseréje után is alig akart beállni a víz . évek óta így jártam és bosszankodtam miért nincs fűtés ebben a kocsiban .most van . Szétszedtem a kicsit hogy lássam mi volt a gond . A kicsiben a gumi elfárad és nem zár rendesen .
Köszi, Én is megveszem mindkettöt, aztán indul a csere-bere...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
n.norbi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35671 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 06:27:29 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.12.22 hétfő, 05:30:14
Köszi, Én is megveszem mindkettöt, aztán indul a csere-bere...
Megéri .Most olyan fűtés van bent mint még soha .A nagynál át kellett tennem a tőmítőgumit a régiről mert az utángyátott nem tömített rendesen és eresztett .Bár pont a napokban láttam hogy megint szivárog a műanyagház alján egy két csepp víz.Ha szerelek legközelebb megnézem mit tudok kezdeni vele .Erre érdemes odafigyelni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.22 hétfő, 06:29:56 írta n.norbi
»
Naplózva
atis_f
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35672 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 12:11:36 »
Sziasztok!Nemrég cseréltem olajat az autóba (TDCI 2.0 2002-es mondeo)Az olajat olyan "szakember" ajánlotta akinek ugyanilyen autója van és boltvezető autósboltban!Viszont csere után feltűnt hogy hangosabban jár a motor érdesebb lett picit a hangja,melegen is!Szerintetek nem passzol az olaj a motorhoz!Hallottam már több helyen is hogy a ford kényes az olajra!Nem kifejezetten fordba való olaj van benn de tudja a ford által előírt szabványt!A másik probléma az alapjárat ingadozás,gázolajcsere után vettem észre,habár nem feltétlenül függ össze a kettő!8 évig volt 1-es mondeom,benzines azt vágtam de dízel téren nem vagyok valami tapasztalt!Minden ötletért örök hála!Ja és 93-as benzines mondihoz van még egykét cuccom ha kell valakinek,generátor önindító,talán egykét jeladó,ár alatt vihetitek!üdv!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35673 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 12:20:10 »
Idézetet írta: atis_f - 2014.12.22 hétfő, 12:11:36
Sziasztok!Nemrég cseréltem olajat az autóba (TDCI 2.0 2002-es mondeo)Az olajat olyan "szakember" ajánlotta akinek ugyanilyen autója van és boltvezető autósboltban!Viszont csere után feltűnt hogy hangosabban jár a motor érdesebb lett picit a hangja,melegen is!Szerintetek nem passzol az olaj a motorhoz!Hallottam már több helyen is hogy a ford kényes az olajra!Nem kifejezetten fordba való olaj van benn de tudja a ford által előírt szabványt!A másik probléma az alapjárat ingadozás,gázolajcsere után vettem észre,habár nem feltétlenül függ össze a kettő!8 évig volt 1-es mondeom,benzines azt vágtam de dízel téren nem vagyok valami tapasztalt!Minden ötletért örök hála!Ja és 93-as benzines mondihoz van még egykét cuccom ha kell valakinek,generátor önindító,talán egykét jeladó,ár alatt vihetitek!üdv!
Olaj 5w-30 legyen és tudja az A1/B1 vagy A5/B5 szabványt..mondjuk ford formula F 5W-30
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35674 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 12:25:52 »
Idézetet írta: atis_f - 2014.12.22 hétfő, 12:11:36
Sziasztok!Nemrég cseréltem olajat az autóba (TDCI 2.0 2002-es mondeo)Az olajat olyan "szakember" ajánlotta akinek ugyanilyen autója van és boltvezető autósboltban!Viszont csere után feltűnt hogy hangosabban jár a motor érdesebb lett picit a hangja,melegen is!Szerintetek nem passzol az olaj a motorhoz!Hallottam már több helyen is hogy a ford kényes az olajra!Nem kifejezetten fordba való olaj van benn de tudja a ford által előírt szabványt!A másik probléma az alapjárat ingadozás,gázolajcsere után vettem észre,habár nem feltétlenül függ össze a kettő!8 évig volt 1-es mondeom,benzines azt vágtam de dízel téren nem vagyok valami tapasztalt!Minden ötletért örök hála!Ja és 93-as benzines mondihoz van még egykét cuccom ha kell valakinek,generátor önindító,talán egykét jeladó,ár alatt vihetitek!üdv!
Nem kell bele semmi szuperhiper istentudjamilyen olaj. Vegyél gyalogos Ford olajat, pont az kell neki, és pont az bőven elég is neki. Arra kényes, mint bármi más is, ha nem kapja meg, amire szüksége van.
A mindenféle aprólékot tedd ki a Keres-kínálba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35675 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 16:37:22 »
Kérdésem az lenne, hogy az autóm alapjárati fordulatszámát meg lehet emeltetni??
Mert hidegen elindítom a gépet, 1100-1200 körül kezd, majd fél perc után visszamegy 750 körülire, de ott nekem kicsit furán megy! Cseréltettem szíjtárcsát már, generátor javítás volt.
Ha a légkondi nem megy, kicsit barátságosabb a hangja.
Kicsit olyan erölködős hangja van! lehet az akkumulátor? feltőltsem?! megér egy próbát?
Mert 1100-as fordulaton jó, tiszta hangja van. Mi lehet ez véleményetek szerint?
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35676 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 18:13:09 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.12.22 hétfő, 16:37:22
Kérdésem az lenne, hogy az autóm alapjárati fordulatszámát meg lehet emeltetni??
Mert hidegen elindítom a gépet, 1100-1200 körül kezd, majd fél perc után visszamegy 750 körülire, de ott nekem kicsit furán megy! Cseréltettem szíjtárcsát már, generátor javítás volt.
Ha a légkondi nem megy, kicsit barátságosabb a hangja.
Kicsit olyan erölködős hangja van! lehet az akkumulátor? feltőltsem?! megér egy próbát?
Mert 1100-as fordulaton jó, tiszta hangja van. Mi lehet ez véleményetek szerint?
Generátor szabadonfutós?
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35677 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 18:39:37 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2014.12.22 hétfő, 18:13:09
Generátor szabadonfutós?
Ezt hogyan tudom megnézni?!
Mert sajnos nem tudom!
Most volt felújítva ez tuti!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35678 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 18:43:45 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.12.22 hétfő, 18:39:37
Ezt hogyan tudom megnézni?!
Mert sajnos nem tudom!
Most volt felújítva ez tuti!
Fényképezd le a szíjtárcsát, tedd ide fel és megmondjuk.
De ha látod az ékszíjtárcsát és csak olyan széles, mint a szíj, akkor nincs szabadonfutó. Ha szélesebb és pl. fekete müa. kupak van rajta, akkor van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35679 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 19:41:02 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.12.22 hétfő, 16:37:22
Kérdésem az lenne, hogy az autóm alapjárati fordulatszámát meg lehet emeltetni??
Mert hidegen elindítom a gépet, 1100-1200 körül kezd, majd fél perc után visszamegy 750 körülire, de ott nekem kicsit furán megy! Cseréltettem szíjtárcsát már, generátor javítás volt.
Ha a légkondi nem megy, kicsit barátságosabb a hangja.
Kicsit olyan erölködős hangja van! lehet az akkumulátor? feltőltsem?! megér egy próbát?
Mert 1100-as fordulaton jó, tiszta hangja van. Mi lehet ez véleményetek szerint?
Az alapjárati fordulatszám az pont jó. Az 1100 kicsit magas alapjáratnak egy dízel esetében, de még egy benzinesnél is. Kezelési utasítás 199. oldal. (a pdf-nek a 100. oldala)
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
Naplózva
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35680 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 21:27:01 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.22 hétfő, 18:43:45
Fényképezd le a szíjtárcsát, tedd ide fel és megmondjuk.
De ha látod az ékszíjtárcsát és csak olyan széles, mint a szíj, akkor nincs szabadonfutó. Ha szélesebb és pl. fekete müa. kupak van rajta, akkor van.
Holnap megteszem!
És a hanghoz lehet köze a generátornak?
Mert olyan fura hang, nem egyenletes ott valami járás sazerintem...
Naplózva
bmate
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35681 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 23:46:41 »
Sziasztok!
Nálatok is kialszik a olajnyomás lámpa már gyújtáskor?
Az enyém az izzitó lámpával együtt szokott.
Ez normális?
Naplózva
MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35682 Dátum:
2014.12.23 kedd, 04:04:49 »
Idézetet írta: bmate - 2014.12.22 hétfő, 23:46:41
Sziasztok!
Nálatok is kialszik a olajnyomás lámpa már gyújtáskor?
Az enyém az izzitó lámpával együtt szokott.
Ez normális?
Nem.
Nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35683 Dátum:
2014.12.23 kedd, 14:47:39 »
mennyire szabad lehűlnie a verdának, ha megállok, és alapjáraton jár a motor?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35684 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:00:07 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 14:47:39
mennyire szabad lehűlnie a verdának, ha megállok, és alapjáraton jár a motor?
elvileg semennyire. kérdés, hogy mennyi ideig állsz... de valszeg termosztát gond lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35685 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:09:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.12.23 kedd, 15:00:07
elvileg semennyire. kérdés, hogy mennyi ideig állsz... de valszeg termosztát gond lesz
pedig simán vissza tud hülni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35686 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:12:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.12.23 kedd, 15:00:07
elvileg semennyire. kérdés, hogy mennyi ideig állsz... de valszeg termosztát gond lesz
pár perc. egyébként meg szépen függőlegesen áll.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35687 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:14:25 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.23 kedd, 15:09:27
pedig simán vissza tud hülni...
persze, csak körülményfüggő erősen, ezért is kérdeztem
mennyi időre áll meg? max 2percre egy piros lámpánál, vagy 2 órára valahol...
mennyi a külső hőmérséklet? a mostani 5-10°C-okban nem nagyon kéne pár perc alapjáraton ketyegés mellett hűlnie jó termosztátokkal
jó termosztátokkal nekem 10-15perc állással sem hűl vissza. ha valamelyik viszont rossz és nyitva van a hűtőkör, akkor simán elképzelhető, hogy visszahűl
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35688 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:15:27 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 15:12:41
pár perc. egyébként meg szépen függőlegesen áll.
akkor kezdheted tapogatni a vízcsöveket, ilyen időben nem kellene neki visszahűlni (főleg, hogy a mutató ~65-70°C-tól függőlegesen áll)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35689 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:19:07 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 15:12:41
pár perc. egyébként meg szépen függőlegesen áll.
pár perc várás után lassú fűtéssel
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35690 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:19:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.12.23 kedd, 15:15:27
akkor kezdheted tapogatni a vízcsöveket, ilyen időben nem kellene neki visszahűlni (főleg, hogy a mutató ~65-70°C-tól függőlegesen áll)
modjuk 70 foknál nekem a közelébe sincs a közepéhez. az a normál jel bal széle kb
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35691 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:20:52 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 15:19:52
modjuk 70 foknál nekem a közelébe sincs a közepéhez. az a normál jel bal széle kb
diaggal nézve 70-foktől középen áll a mutató
olyan 105ig
különben megbolondulnál ha minden fok kilengést látnál a mutatón
sőt, a piros fele is csak akkor mozdul, ha már tartósan 120 környéke
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35692 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:22:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.12.23 kedd, 15:20:52
diaggal nézve 70-foktől középen áll a mutató
olyan 105ig
különben megbolondulnál ha minden fok kilengést látnál a mutatón
sőt, a piros fele is csak akkor mozdul, ha már tartósan 120 környéke
lehet hogy nálad így van, de nálam nem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35693 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:23:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 15:22:38
lehet hogy nálad így van, de nálam nem
az összes modern autóban így van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35694 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:25:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.12.23 kedd, 15:23:49
az összes modern autóban így van
hallod! elmondtam, hogy az enyémen hány foknál, hogy áll. akkor ne akarjál már hasbaakasztani, márpedig nem.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35695 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:26:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 15:22:38
lehet hogy nálad így van, de nálam nem
Benzinesnél 55-nél már simán elhagyta a 60-ast. Üzemi közép 63-110 biztosan. Talán 115-től indul meg a piros felé, de akkor már nagyon nem jó valami.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35696 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:27:50 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 15:25:52
hallod! elmondtam, hogy az enyémen hány foknál, hogy áll. akkor ne akarjál már hasbaakasztani, márpedig nem.
úgy, hogy mentél forscannal és laptoppal és figyelted közben? a többi verzió nem érdekel, mert még a műszertesztben is kozmetikázott adatot mutat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35697 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:30:00 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.23 kedd, 15:26:44
Benzinesnél 55-nél már simán elhagyta a 60-ast. Üzemi közép 63-110 biztosan. Talán 115-től indul meg a piros felé, de akkor már nagyon nem jó valami.
dízel is így alakul kb
tudom, mert azt játszotta a kocsi, hogy 100-ról padlóra 180-nál már a hőfokmutató is gyorsulást jelzett
kivett termosztáttal jó lett, új termosztáttal szintén, a gyári 12éves már nem tudott kinyitni teljesen. (3-4éves/80ekm-es kora óta nálunk van a kocsi, a gyártási idő is '12 év végi volt a régin)
városban 4-ben gyorsításra a vízhőfok simán elment 115-118fokra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35698 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:30:05 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.23 kedd, 15:26:44
Benzinesnél 55-nél már simán elhagyta a 60-ast. Üzemi közép 63-110 biztosan. Talán 115-től indul meg a piros felé, de akkor már nagyon nem jó valami.
nem megy felfelé
függőlegesen áll folyamatosan menet közben. 90-92 fokot ír rá. csak ha megálok várni amíg beszaladnak a boltba, akkor lemegy addig, ami a képen van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35699 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:32:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 15:30:05
nem megy felfelé
függőlegesen áll folyamatosan menet közben. 90-92 fokot ír rá. csak ha megálok várni amíg beszaladnak a boltba, akkor lemegy addig, ami a képen van
és ezt műszerteszt, vagy diag írja? mert nem mind1...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
707
708
709
710
711
712
713
[
714
]
715
716
717
718
719
720
721
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ