Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:05:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 744 745 746 747 748 749 750 [751] 752 753 754 755 756 757 758 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14664739 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #37500 Dátum: 2015.07.06 hétfő, 18:36:51 »

            Szia!
              Nem kell kivenni, csak a chek engine lámpa pont akkor ne égjen,ki kell törölni a hibakódot mielőtt oda méssz. wave
              Üdv:Jaxi

Köszi! Akkor nem lesz gond, remélem!
A chek engine lámpa nem világit(több, mint 1000Km-t mentem dugózás óta), mert EURO3-as.  vigyor3
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37501 Dátum: 2015.07.06 hétfő, 18:47:28 »

Köszi! Akkor nem lesz gond, remélem!
A chek engine lámpa nem világit(több, mint 1000Km-t mentem dugózás óta), mert EURO3-as.  vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Akkor nyugodt lehetsz nem lesz hibajelzés. Én már több éve megyek vele gond nélkül. Az Euro III besorolású gépek, általában nem adnak hibajelzést. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #37502 Dátum: 2015.07.06 hétfő, 19:18:01 »

Tisztelt Fórumtárs!
Akkor nyugodt lehetsz nem lesz hibajelzés. Én már több éve megyek vele gond nélkül. Az Euro III besorolású gépek, általában nem adnak hibajelzést. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm, nem a hibajelzés miatt aggódom, hanem a "zöld kártya" miatt, hogy meg lesznek-e az értékek. wave
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37503 Dátum: 2015.07.06 hétfő, 19:37:24 »

Köszönöm, nem a hibajelzés miatt aggódom, hanem a "zöld kártya" miatt, hogy meg lesznek-e az értékek. wave

 vigyor3
még jobb is lesz!  nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #37504 Dátum: 2015.07.06 hétfő, 20:22:22 »

vigyor3
még jobb is lesz!  nyes

Remélem, mert jövő szombaton irány a tenger...  git
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #37505 Dátum: 2015.07.06 hétfő, 21:35:27 »

Sziasztok, lenne egy egr-el kapcsoltaos kérdésem. Azt tudom, hogy FL előtti mondeón hiba kód nélkül meglehet csinálni a vakolást. Nekem 04.12 havi verdám van FMBA motokód vákums egr, ami teljesen megegyezik a 03.4 havi motorral. Annyi a kérdésem, hogy fog-e hiba kódot dobni vagy azt csak az elektromos egr-nél dobja?  worship
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
atesz86
Vendég
« Új hozzászólás #37506 Dátum: 2015.07.07 kedd, 09:25:46 »

Kedves Fórumtársak!

A következő hibajelenség kapcsán kérem véleményetek, segítségetek:

A szolgálati autó, amivel járok, egy 2006-os 2.0 TDCI, mindjárt 400 e km-ben. Én kb az utolsó 10e-t jártam vele. A gond ott kezdődött, hogy egy szép nap a légkondi nem fújt semmi hideg levegőt, gondoltam, csak a freon ment ki, és újra kell töltetni. Elindultam ennek ellenére vele, aztán, láss csodát, rövid emelkedős rész végére a vizet felfőzte, ami azzal társult, hogy az órát teljesen kiütötte: elment belőle minden, mutatók nullára, majd pár másodperc múlva magától visszakapcsolt, check engine lámpa nem világitott. Félreálltam, fűtést feltekertem maximumra és vártam amig visszahűti magát. 10 km megtétele után zörgő-suroló hang hallattszott a motortér felől, elvittem egy szerelőhöz, a probléma pedig a klimakompresszor csapágyának a besülése volt. Az cserére került, új szijjal, és egyúttal a vizpompa szija és spanolója is cserélődött, mert eléggé megvolt érve.

A szám fülig ért, gondolván hogy ismét rendben az autó, lehet vele menni. Másnap mentem vele, ugyanaz az emelkedős szakasz, egyszercsak megint eltűnik az órából minden, mutatók kiakadnak (sebesség, fordulatszámmérő, vizhőmérséklet), a viz pedig ismét felfőtt. Vissza a szerelőhöz. Utközben még párszor az óra kiütődött, és azt vettem észre, ha megállok, és ujrainditom, akkor rendesen megy, amig a vilagitast fel nem kapcsolom, akkor megint csak meggajdul. Itt már valami zárlatgyanus volt.

A szerelő átnézte, hibakódot keresett, nem tárolt semmit, majd azt kezdte el vizsgálni, hogy ha főzi a vizet, akkor miért nem indul a ventillátor, mert az a felelős a hűtésért. A ventillátor modul előtt volt feszültség, lehúzta a csatlakozót, közvetlen utána pedig nem. A relét is kivette, áthidalta, nem az volt a hibás. A ventillátort drektbe kötötte, az is működött. Megnézte a biztositekot is, a 60A-est, hát azon érdekes dolgot fedezett fel: meg volt taknyolva, látszott rajta, hogy már szétolvadt, ezért felerősitették, egy vastagabb drótszálat cinezve rá. Levette  a ventillátormodult/vezérlőt, azon is látszott hogy már volt szétszedve. Azt hittük, ez a hiba forrása, biztos a zárlatot is ez okozza. Utána a zárlatosság is megszűnt, azaz az óra nem ütődött ki, ha világitást kapcsoltam.

Másnap első utam a bontóba vezetett, találtunk is egy vezérlőt, meg egy gyári 60A-es biztositékot. Szereltük is fel egyből, szám ismét a fülemig ért, a ventillátor elindult, a légkondi pedig hideg levegőt fújt. Az öröm korai volt, 2 perc múlva a ventillátor ismét leállt, majd az első út során a vizet imét felfőzte. Onnan meg már elhúztuk a szerelőhöz, ahol azóta is várja a szebb jövőt.

Mint később kiderült, kollégám elmondása alapján, aki korábban járt az autóval, korábban is megvolt ez a jelenség  (vizet főzte, órát kiütötte), egy éven keresztül nem tudtak rájönni, mi okozhatja, majd végső megoldásként erősithették fel a 60A-s biztositékot és matattak a vezérlőegységhez. Ez a megoldás tartott körülbelül 3 évet, egész mostanáig.

Ha valakinek bármi ötlete van, mi okozhatja, vagy valaki találkozott már hasonló problémával, kérem, ossza meg velem is.

A segitséget előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37507 Dátum: 2015.07.07 kedd, 10:09:39 »

Sziasztok, lenne egy egr-el kapcsoltaos kérdésem. Azt tudom, hogy FL előtti mondeón hiba kód nélkül meglehet csinálni a vakolást. Nekem 04.12 havi verdám van FMBA motokód vákums egr, ami teljesen megegyezik a 03.4 havi motorral. Annyi a kérdésem, hogy fog-e hiba kódot dobni vagy azt csak az elektromos egr-nél dobja?  worship
nem fog.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37508 Dátum: 2015.07.07 kedd, 10:16:12 »

Kedves Fórumtársak!

A következő hibajelenség kapcsán kérem véleményetek, segítségetek:

A szolgálati autó, amivel járok, egy 2006-os 2.0 TDCI, mindjárt 400 e km-ben. Én kb az utolsó 10e-t jártam vele. A gond ott kezdődött, hogy egy szép nap a légkondi nem fújt semmi hideg levegőt, gondoltam, csak a freon ment ki, és újra kell töltetni. Elindultam ennek ellenére vele, aztán, láss csodát, rövid emelkedős rész végére a vizet felfőzte, ami azzal társult, hogy az órát teljesen kiütötte: elment belőle minden, mutatók nullára, majd pár másodperc múlva magától visszakapcsolt, check engine lámpa nem világitott. Félreálltam, fűtést feltekertem maximumra és vártam amig visszahűti magát. 10 km megtétele után zörgő-suroló hang hallattszott a motortér felől, elvittem egy szerelőhöz, a probléma pedig a klimakompresszor csapágyának a besülése volt. Az cserére került, új szijjal, és egyúttal a vizpompa szija és spanolója is cserélődött, mert eléggé megvolt érve.

A szám fülig ért, gondolván hogy ismét rendben az autó, lehet vele menni. Másnap mentem vele, ugyanaz az emelkedős szakasz, egyszercsak megint eltűnik az órából minden, mutatók kiakadnak (sebesség, fordulatszámmérő, vizhőmérséklet), a viz pedig ismét felfőtt. Vissza a szerelőhöz. Utközben még párszor az óra kiütődött, és azt vettem észre, ha megállok, és ujrainditom, akkor rendesen megy, amig a vilagitast fel nem kapcsolom, akkor megint csak meggajdul. Itt már valami zárlatgyanus volt.

A szerelő átnézte, hibakódot keresett, nem tárolt semmit, majd azt kezdte el vizsgálni, hogy ha főzi a vizet, akkor miért nem indul a ventillátor, mert az a felelős a hűtésért. A ventillátor modul előtt volt feszültség, lehúzta a csatlakozót, közvetlen utána pedig nem. A relét is kivette, áthidalta, nem az volt a hibás. A ventillátort drektbe kötötte, az is működött. Megnézte a biztositekot is, a 60A-est, hát azon érdekes dolgot fedezett fel: meg volt taknyolva, látszott rajta, hogy már szétolvadt, ezért felerősitették, egy vastagabb drótszálat cinezve rá. Levette  a ventillátormodult/vezérlőt, azon is látszott hogy már volt szétszedve. Azt hittük, ez a hiba forrása, biztos a zárlatot is ez okozza. Utána a zárlatosság is megszűnt, azaz az óra nem ütődött ki, ha világitást kapcsoltam.

Másnap első utam a bontóba vezetett, találtunk is egy vezérlőt, meg egy gyári 60A-es biztositékot. Szereltük is fel egyből, szám ismét a fülemig ért, a ventillátor elindult, a légkondi pedig hideg levegőt fújt. Az öröm korai volt, 2 perc múlva a ventillátor ismét leállt, majd az első út során a vizet imét felfőzte. Onnan meg már elhúztuk a szerelőhöz, ahol azóta is várja a szebb jövőt.

Mint később kiderült, kollégám elmondása alapján, aki korábban járt az autóval, korábban is megvolt ez a jelenség  (vizet főzte, órát kiütötte), egy éven keresztül nem tudtak rájönni, mi okozhatja, majd végső megoldásként erősithették fel a 60A-s biztositékot és matattak a vezérlőegységhez. Ez a megoldás tartott körülbelül 3 évet, egész mostanáig.

Ha valakinek bármi ötlete van, mi okozhatja, vagy valaki találkozott már hasonló problémával, kérem, ossza meg velem is.

A segitséget előre is köszönöm!
vizpumpat ellenorizzetek.meg a termosztatot vegyetek ki, majd csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37509 Dátum: 2015.07.07 kedd, 19:30:17 »

Kedves Fórumtársak!

A következő hibajelenség kapcsán kérem véleményetek, segítségetek:

A szolgálati autó, amivel járok, egy 2006-os 2.0 TDCI, mindjárt 400 e km-ben. Én kb az utolsó 10e-t jártam vele. A gond ott kezdődött, hogy egy szép nap a légkondi nem fújt semmi hideg levegőt, gondoltam, csak a freon ment ki, és újra kell töltetni. Elindultam ennek ellenére vele, aztán, láss csodát, rövid emelkedős rész végére a vizet felfőzte, ami azzal társult, hogy az órát teljesen kiütötte: elment belőle minden, mutatók nullára, majd pár másodperc múlva magától visszakapcsolt, check engine lámpa nem világitott. Félreálltam, fűtést feltekertem maximumra és vártam amig visszahűti magát. 10 km megtétele után zörgő-suroló hang hallattszott a motortér felől, elvittem egy szerelőhöz, a probléma pedig a klimakompresszor csapágyának a besülése volt. Az cserére került, új szijjal, és egyúttal a vizpompa szija és spanolója is cserélődött, mert eléggé megvolt érve.

A szám fülig ért, gondolván hogy ismét rendben az autó, lehet vele menni. Másnap mentem vele, ugyanaz az emelkedős szakasz, egyszercsak megint eltűnik az órából minden, mutatók kiakadnak (sebesség, fordulatszámmérő, vizhőmérséklet), a viz pedig ismét felfőtt. Vissza a szerelőhöz. Utközben még párszor az óra kiütődött, és azt vettem észre, ha megállok, és ujrainditom, akkor rendesen megy, amig a vilagitast fel nem kapcsolom, akkor megint csak meggajdul. Itt már valami zárlatgyanus volt.

A szerelő átnézte, hibakódot keresett, nem tárolt semmit, majd azt kezdte el vizsgálni, hogy ha főzi a vizet, akkor miért nem indul a ventillátor, mert az a felelős a hűtésért. A ventillátor modul előtt volt feszültség, lehúzta a csatlakozót, közvetlen utána pedig nem. A relét is kivette, áthidalta, nem az volt a hibás. A ventillátort drektbe kötötte, az is működött. Megnézte a biztositekot is, a 60A-est, hát azon érdekes dolgot fedezett fel: meg volt taknyolva, látszott rajta, hogy már szétolvadt, ezért felerősitették, egy vastagabb drótszálat cinezve rá. Levette  a ventillátormodult/vezérlőt, azon is látszott hogy már volt szétszedve. Azt hittük, ez a hiba forrása, biztos a zárlatot is ez okozza. Utána a zárlatosság is megszűnt, azaz az óra nem ütődött ki, ha világitást kapcsoltam.

Másnap első utam a bontóba vezetett, találtunk is egy vezérlőt, meg egy gyári 60A-es biztositékot. Szereltük is fel egyből, szám ismét a fülemig ért, a ventillátor elindult, a légkondi pedig hideg levegőt fújt. Az öröm korai volt, 2 perc múlva a ventillátor ismét leállt, majd az első út során a vizet imét felfőzte. Onnan meg már elhúztuk a szerelőhöz, ahol azóta is várja a szebb jövőt.

Mint később kiderült, kollégám elmondása alapján, aki korábban járt az autóval, korábban is megvolt ez a jelenség  (vizet főzte, órát kiütötte), egy éven keresztül nem tudtak rájönni, mi okozhatja, majd végső megoldásként erősithették fel a 60A-s biztositékot és matattak a vezérlőegységhez. Ez a megoldás tartott körülbelül 3 évet, egész mostanáig.

Ha valakinek bármi ötlete van, mi okozhatja, vagy valaki találkozott már hasonló problémával, kérem, ossza meg velem is.

A segitséget előre is köszönöm!

Akkor is fel tud forrni ha nem fagyálló van benne hanem sima víz. Ilyenkor még azelőtt felforr a víz mielőtt a venti bekapcsolna. Találkoztam már olyan emberrel aki nyáron leengedte a fagyállót és csapvizet töltött bele mert szerinte annak jobb a hűtése.   rinya rinya rinyaHuh? Huh? Huh?

Ellenőrizni:  Vízpumpa, termosztátok és hűtővíz.  eljen

És még a ventilátor is lehet zárlatos, vagy már haldoklik és túl sok áramot vesz fel.
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.07 kedd, 19:36:20 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37510 Dátum: 2015.07.07 kedd, 20:06:25 »

Kösz a linket.

Én azt nem értem, hogy azt írod, hogy csak a szelep mozgását érzékeli. De akkor miért jelez hibát? A szelep ugyan úgy mozog mint előtte csak amikor kinyit, nem megy be kipufogógáz.  Tehát akkor mitől van hibakód? Nem értem.



Kicsit késve:

A motor pillanatnyi paraméterei (hőmérséklet, fordulatszám, ilyesmi) alapján számolt levegőfelvétel és a MAF által mért levegő közötti különbség = az EGR áramlás. Ezért kell a MAF jelet módosítani, a szelep pozíciója alapján (ez jön ki a csatlakozón).

A víz amúgy tényleg jobb hűtőközeg, mint a víz/fagyálló keveréke. Csak az a baj vele nyáron, hogy korrozív, és nem keni a pumpát.
Naplózva
Laci1220
Vendég
« Új hozzászólás #37511 Dátum: 2015.07.07 kedd, 21:20:26 »

Sziasztok
Kettőstömegű  rosszalkodik rajta. Elviszik és felújítják. Elméletileg más baja nincs.
Majd a hétvégén próbálom ki.
Ezt az EGR-T ezen is célszerű lenne ledugózni,vagy mit kell vele?
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #37512 Dátum: 2015.07.07 kedd, 22:05:15 »

Sziasztok
Köszönöm az eddigi jo tanácsokat, és köszönöm hogy a László úrhoz lettem irányítva. 

Hat soha nem volt még ilyen jo az autom,  újra bele szerettem Smiley most kezd igazi mondeo lenni Smiley
László úr hat nem tudom elégszer meg köszöni a mai segítséget és ezt a csodás napot.  Csak ajánlani tudom mindenkinek Smiley
Nem ragozom tovább,  köszönöm
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #37513 Dátum: 2015.07.08 szerda, 07:05:53 »

Sziasztok.
Valaki eltudna küldeni nekem vik telefonszamat üzenetben légyszíves.  Aki a Fordnál dolgozik.  Köszönöm szépen előre is. Es a nevet is Smiley Viktor azt tudom Smiley
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #37514 Dátum: 2015.07.08 szerda, 07:08:44 »

Sziasztok.
Valaki eltudna küldeni nekem vik telefonszamat üzenetben légyszíves.  Aki a Fordnál dolgozik.  Köszönöm szépen előre is. Es a nevet is Smiley Viktor azt tudom Smiley
Németh Viktor:+36 20 384 5188
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #37515 Dátum: 2015.07.08 szerda, 07:18:01 »

Németh Viktor:+36 20 384 5188

Nagyon szépen köszönöm
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #37516 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 15:47:06 »

Szevasztok!

Ma hoztak hozzánk egy 2002 2.0 TDCI 115 lovas mondit olyan hibával, hogy ha padlózzák akkor megtorpan néha le is áll.

Forscannel megnéztem kettő hibát dobott:

P0251
P1211

Elvileg injektor és nagynyomású hiba lesz. A tulaj mondta, hogy valami 400e ft-os javítási árat mondtak neki, hogy az injektorok és a nagynyomású is valszeg rossz.

Szerintetek mit érdemes tenni, mik a lehetőségek? 400e ft-ot semmi kép nem fizet kb annyit ér a komplett autó...

Résolajveszteséget tudok mérni forscannel vagy delphivel? Mert nem találtam meg az opciót.

 worship
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37517 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 15:56:21 »

Szevasztok!

Ma hoztak hozzánk egy 2002 2.0 TDCI 115 lovas mondit olyan hibával, hogy ha padlózzák akkor megtorpan néha le is áll.

Forscannel megnéztem kettő hibát dobott:

P0251
P1211

Elvileg injektor és nagynyomású hiba lesz. A tulaj mondta, hogy valami 400e ft-os javítási árat mondtak neki, hogy az injektorok és a nagynyomású is valszeg rossz.

Szerintetek mit érdemes tenni, mik a lehetőségek? 400e ft-ot semmi kép nem fizet kb annyit ér a komplett autó...

Résolajveszteséget tudok mérni forscannel vagy delphivel? Mert nem találtam meg az opciót.

 worship
igen,a forscannel.
venni kell bontott cuccokat.amit cserélni kell azt úgy sem ússza meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #37518 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 17:07:57 »

igen,a forscannel.
venni kell bontott cuccokat.amit cserélni kell azt úgy sem ússza meg.
résolaj veszteséget nem hiszem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37519 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 18:38:10 »

résolaj veszteséget nem hiszem

korrekciós értékeket tud mérni minden egyes csúcson,ami nagyságrendileg ugyan az,mintha poharazná a résolajmennyiséget.
Magas korrekciós érték a magas résolaj mennyiség miatt van.
Csak tudni kell a mennyiségeket,hogy meddig jó,és honnan rossz. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #37520 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 18:44:37 »

korrekciós értékeket tud mérni minden egyes csúcson,ami nagyságrendileg ugyan az,mintha poharazná a résolajmennyiséget.
Magas korrekciós érték a magas résolaj mennyiség miatt van.
Csak tudni kell a mennyiségeket,hogy meddig jó,és honnan rossz. Wink
az messze nem résolaj veszteség mérés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37521 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 19:01:17 »

az messze nem résolaj veszteség mérés

egyenesen arányos a két érték egymással.és megbízhatóan diagnosztizál.ezért is van benne a programban.és ezt az autó méri folyamatosan,a forscan csak megjeleníti.nem véletlenül dob az autó sem p0251-et vagy jelez be a kopogásérzékelő akármelyik hengernél.
nem kell poharazni ahhoz,hogy a résolajmennyiséget megtudjuk,hogy határértéken belül van-e.
ha magára a műveletre mondod,hogy ez nem résolajveszteségmérés,hát persze,mert a korrekciós értékekt méred,amivel az ecu megváltoztatja a porlasztást a résolajveszteség miatt.
Ha meg csak simán kötözködsz ,akkor meg vonulj el egy sarokban és ránts rá bal kézzel.az olyan mintha más csinálná.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37522 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 19:28:18 »

Alapjában hibás itt a fing, amit rostáltok.
CR rendszerben nem beszélhetünk résolaj vagy résolaj veszteségről. Ott visszafolyás van! Nem ugyanaz és másképp is keletkezik.
Adagolós rendszernél beszélhetünk résolajról, ami másképp keletkezik mivel más a befecskendező felépítése az elektromosan vezérelt befecskendezőhöz képest.

Résolaj - nem feltétlenül van, nem feltétlenül kell lennie, nincs meghatározva a mennyiség
Visszafolyás - van, kell lennie, meghatározott mennyiség

Na, most lehet tovább rostálni.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #37523 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 20:12:59 »

korrekciós értékeket tud mérni minden egyes csúcson,ami nagyságrendileg ugyan az,mintha poharazná a résolajmennyiséget.
Magas korrekciós érték a magas résolaj mennyiség miatt van.
Csak tudni kell a mennyiségeket,hogy meddig jó,és honnan rossz. Wink

Melyek ezek az opciók a forscanbe? Meg mi a jó érték?

Nyomást tudtam mérni kpa-ba a magasnyomású csőről, de ott se tudom mi számít jónak. Nincs valami táblázat ami leírja ezeket?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
timarzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #37524 Dátum: 2015.07.10 péntek, 19:09:26 »

Üdv.Olyan problémám lenne, hogy menet közbe megtorpant a kicsike és kigyulladt minden lámpa de nem állt le és utána az  esp visszajelzöje villágított.(uj a porlasztó magasnyomású,turbóelektronika,izitógyertyák,szürők,kettöstömegű,cpm jeladó,)
Nem tudja valaki mi lehet a problém mert már nagyon odavagyok.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #37525 Dátum: 2015.07.10 péntek, 19:39:12 »

Üdv.Olyan problémám lenne, hogy menet közbe megtorpant a kicsike és kigyulladt minden lámpa de nem állt le és utána az  esp visszajelzöje villágított.(uj a porlasztó magasnyomású,turbóelektronika,izitógyertyák,szürők,kettöstömegű,cpm jeladó,)
Nem tudja valaki mi lehet a problém mert már nagyon odavagyok.


Mennyibe csinálták meg a porlasztókat magasnyomásúval együtt?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
timarzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #37526 Dátum: 2015.07.11 szombat, 17:36:58 »

480 ba volt asszem februárba garanciával mindennel
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37527 Dátum: 2015.07.11 szombat, 21:27:44 »

Sziasztok!

Valaki meg tudná nekem mondani annak a spéci dugókulcs fejnek a cikkszámát vagy típusszámát amivel a szabadonfutót lehet szerelni (a generátoron)?

Kösz!  worship  Wink
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37528 Dátum: 2015.07.11 szombat, 21:37:19 »

Melyek ezek az opciók a forscanbe? Meg mi a jó érték?

Nyomást tudtam mérni kpa-ba a magasnyomású csőről, de ott se tudom mi számít jónak. Nincs valami táblázat ami leírja ezeket?

Szia!

Olyat keress, hogy: Tüzelőanyag kiegyenlítés az "A" befecskendezőhöz.  Ebből ugye van 4db  A  B  C  D befecskendezőhöz.

Ahogy én olvasgattam itt a fórumon azt írják, hogy 4 fölötti érték már kezd problémás lenni, akkor már van malacfarok is. De 2-ig normálisnak nevezhető.

Ha tudnék ide képet csatolni akkor jobban meg tudnám mutatni.

A rail nyomás alapjáraton 250, fordulaton meg eléggé változó de szépen folyamatosan emelkednie kell a fordulatszám függvényében. Nem ugorhat hirtelen föl.


Üdv: Ákos
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.11 szombat, 21:40:40 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #37529 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 18:20:08 »

Szia!

Olyat keress, hogy: Tüzelőanyag kiegyenlítés az "A" befecskendezőhöz.  Ebből ugye van 4db  A  B  C  D befecskendezőhöz.

Ahogy én olvasgattam itt a fórumon azt írják, hogy 4 fölötti érték már kezd problémás lenni, akkor már van malacfarok is. De 2-ig normálisnak nevezhető.

Ha tudnék ide képet csatolni akkor jobban meg tudnám mutatni.

A rail nyomás alapjáraton 250, fordulaton meg eléggé változó de szépen folyamatosan emelkednie kell a fordulatszám függvényében. Nem ugorhat hirtelen föl.


Üdv: Ákos

Megnéztem amit mondasz alapjáraton ezek az értékek:



Akkor ezek az értékek elvileg jók, nem? Ellenőriztük a rendszert is levegős az egész átlátszócsővel főleg ha a gázolajszűrőt kicsit mozgatjuk kocogtatjuk, akkor nagyon hozza levegőt valszeg azok a gyors csatik amik a csöveken vannak valahol már elgyengültek.

Remélem ez lesz a fő gond és nem injektor meg magasnyomású ugyanis alapjáraton nagyon egyenletlenül jár a motor rázza a kasztnit is.
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.12 vasárnap, 18:21:52 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37530 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 20:41:18 »

Megnéztem amit mondasz alapjáraton ezek az értékek:



Akkor ezek az értékek elvileg jók, nem? Ellenőriztük a rendszert is levegős az egész átlátszócsővel főleg ha a gázolajszűrőt kicsit mozgatjuk kocogtatjuk, akkor nagyon hozza levegőt valszeg azok a gyors csatik amik a csöveken vannak valahol már elgyengültek.

Remélem ez lesz a fő gond és nem injektor meg magasnyomású ugyanis alapjáraton nagyon egyenletlenül jár a motor rázza a kasztnit is.

Ezek az értékek tökéletesek. Ha levegős a rendszer akkor előbb azt rendbe kell rakni aztán lehet tovább nyomozni. 
Még a generátor meghibásodása tud érdekes dolgokat csinálni de annak az ellenőrzése a legegyszerűbb. Le kell kötni az elektromos csatikat a generátorról és úgy kipróbálni (a vastag + vezetékre vigyázni nehogy hozzáérjen valamihez, legjobb szigszallaggal betekerni)

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #37531 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 11:49:46 »

Szevasztok!
Következő a problémám:1500-as fordulattól ~1700-ig egy jellegzetes "brummogást" hallani az autóból.Üresen nem ,csak sebességi fokozatokban.Mint amikor berezonál valami.A generátoroldali szíjrendszer most lett kicserélve:szíj,feszítő,főteng.szíjtárcsa,gen.szabadonfutósítás.Nagyon idegesítő!!!Kérem szépen ha tudtok segítsetek!
Üdv.Döme

  Szia a problémám hasonló ha valami terhelést bekapcsolok akkor alapjáraton berezonál az ékszij ,  szabadonfutósítás nálam nincs meg.
       Klima volt a szerelő tippje de nem az a rossz 40 eFt fájt .   Generátor csatlakozóit nem ntudtam lehuzni... Hibakód nincs.
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37532 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 19:32:44 »

Valami frankó megoldás egr előtti turbócső repedésre létezik?

Most nemtudom megtuningolni traktorcsőből mert nagyon a kanyarban repedt el...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #37533 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 19:36:09 »

Valami frankó megoldás egr előtti turbócső repedésre létezik?

Most nemtudom megtuningolni traktorcsőből mert nagyon a kanyarban repedt el...

Csere!-vagy jó minőségű bandázs szalagot neki.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37534 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 19:40:22 »

Csere!-vagy jó minőségű bandázs szalagot neki.
Bandázsolós dolog mennyire időtálló?  vigyor3

Amúgy az a kanyar direkt van benne ott?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37535 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 19:50:44 »

Bandázsolós dolog mennyire időtálló?  vigyor3

Amúgy az a kanyar direkt van benne ott?
semennyire

igen direkt van benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #37536 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 19:52:56 »

Bandázsolós dolog mennyire időtálló?  vigyor3

Amúgy az a kanyar direkt van benne ott?

A kanyar valószínű direkt van ott.A bandázsolás,ez egy szövetes anyag qrvára jól ragad minden felületre.Legalább 2 réteget kell felvinni,az adott területre.Az első meleg a ragasztót meglágyítja,és a szövetszálak közé"befolyik"behatol.Egyenletesen terül szét.Hideget meleget egyaránt jól viseli.Rugalmasságát viszont nem tudom mennyire jó.
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.13 hétfő, 19:54:39 írta laza » Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37537 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 20:08:23 »

semennyire

igen direkt van benne
Mit csináljak vele?
Te biztos alakítottad már
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37538 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 20:09:14 »

A kanyar valószínű direkt van ott.A bandázsolás,ez egy szövetes anyag qrvára jól ragad minden felületre.Legalább 2 réteget kell felvinni,az adott területre.Az első meleg a ragasztót meglágyítja,és a szövetszálak közé"befolyik"behatol.Egyenletesen terül szét.Hideget meleget egyaránt jól viseli.Rugalmasságát viszont nem tudom mennyire jó.
Ha más nem lesz akkor agyon tekergetem ragasztóval köszi  worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37539 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 20:29:00 »

Mit csináljak vele?
Te biztos alakítottad már
kuka. tenni kell fel másikat. vagy venni szilikont
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #37540 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 21:24:18 »

Ezek az értékek tökéletesek. Ha levegős a rendszer akkor előbb azt rendbe kell rakni aztán lehet tovább nyomozni. 
Még a generátor meghibásodása tud érdekes dolgokat csinálni de annak az ellenőrzése a legegyszerűbb. Le kell kötni az elektromos csatikat a generátorról és úgy kipróbálni (a vastag + vezetékre vigyázni nehogy hozzáérjen valamihez, legjobb szigszallaggal betekerni)

Üdv: Ákos

Van fejlemény elöl a szűrőnél kicseréltük a csöveket magas fordulaton még mindég jön levegő szóval valszeg a tanktól jöhet.
Viszont megmértük az elosztó cső nyomást is végig monitoroztuk a tiltásig (malacfarok) 1500-as barig felmegy a nyomás és valszeg ezért tilt le és áll le az autó, hogy meg védje a motort. Ennek a rendszernek maximum 1350 baros nyomása lehet gyárilag. Ez valszeg a nyomásátalakító szelep hiba lesz a szivattyún amit elvileg könnyen lehet cserélni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37541 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 21:27:10 »

Van fejlemény elöl a szűrőnél kicseréltük a csöveket magas fordulaton még mindég jön levegő szóval valszeg a tanktól jöhet.
Viszont megmértük az elosztó cső nyomást is végig monitoroztuk a tiltásig (malacfarok) 1500-as barig felmegy a nyomás és valszeg ezért tilt le és áll le az autó, hogy meg védje a motort. Ennek a rendszernek maximum 1350 baros nyomása lehet gyárilag. Ez valszeg a nyomásátalakító szelep hiba lesz a szivattyún amit elvileg könnyen lehet cserélni.
ez nem mk3 tdci? mert annak 1680bar a maximális rendszernyomása és ott sem tilt le.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #37542 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 21:35:33 »

ez nem mk3 tdci? mert annak 1680bar a maximális rendszernyomása és ott sem tilt le.

De és igazad van megnéztem data-n ott 1600 bar-t írnak, akkor nem tudom a diagos ürge honnét vette az 1350-et...

Mértünk mi egy ilyet is hátha mond vmit:

Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37543 Dátum: 2015.07.14 kedd, 07:17:33 »

semennyire

igen direkt van benne
Tisztelt Fórumtárs!
Tapasztalat hiányában ne tégy felelőtlen kijelentéseket. falbav falbav falbav A bandázsolást ha hibátlan turbócső esetén megelőzésként használod, igenis jelentős mértékben megnöveli az egyébként gyenge minőségű gyári turbócső élettartamát. A bandázsolás nem a kirepedt cső javítására lett kitalálva. Egyébként abban igazad van, hogy a szilikonra való teljes csőcsere egy praktikus és nagyon hasznos hosszútávú megoldás, ha az ember fia képes a nem épp olcsó szettet finanszírozni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37544 Dátum: 2015.07.14 kedd, 08:49:44 »

Valami frankó megoldás egr előtti turbócső repedésre létezik?

Most nemtudom megtuningolni traktorcsőből mert nagyon a kanyarban repedt el...

Csere az optimális megoldás, nyilván.

Ha nem tudod cserélni, akkor ragasztós vászonszalag, mindkét irányban oda-vissza feltekerve rá. Vészhelyzetben akár leukoplaszt is játszhat erre a célra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37545 Dátum: 2015.07.14 kedd, 08:50:29 »

A kanyar valószínű direkt van ott.A bandázsolás,ez egy szövetes anyag qrvára jól ragad minden felületre.Legalább 2 réteget kell felvinni,az adott területre.Az első meleg a ragasztót meglágyítja,és a szövetszálak közé"befolyik"behatol.Egyenletesen terül szét.Hideget meleget egyaránt jól viseli.Rugalmasságát viszont nem tudom mennyire jó.

Pont olyat kell használni, ami kicsit sem rugalmas. Különben a nyomástól tágulna a cső, és jojózik a nyomás benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37546 Dátum: 2015.07.14 kedd, 11:34:02 »

Tisztelt Fórumtárs!
Tapasztalat hiányában ne tégy felelőtlen kijelentéseket. falbav falbav falbav A bandázsolást ha hibátlan turbócső esetén megelőzésként használod, igenis jelentős mértékben megnöveli az egyébként gyenge minőségű gyári turbócső élettartamát. A bandázsolás nem a kirepedt cső javítására lett kitalálva. Egyébként abban igazad van, hogy a szilikonra való teljes csőcsere egy praktikus és nagyon hasznos hosszútávú megoldás, ha az ember fia képes a nem épp olcsó szettet finanszírozni. wave
Tisztelettel László! worship
lyukas cső javításáról volt szó. amúgy vagy 5 éve én is próbálkoztam a bandázsolással, amivel csak annyit értem el, hogy a bandázstól nem láttam utána, hogy pontosan melyik csövem és hol lyukadt ki taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #37547 Dátum: 2015.07.14 kedd, 12:07:25 »

Pont olyat kell használni, ami kicsit sem rugalmas. Különben a nyomástól tágulna a cső, és jojózik a nyomás benne.

AndyA

Ti jobban értetek hozzá,mint én. worship Arra gondolván,hogy vészhelyzet van ,A-ból B-be eltudjon menni és vegyen egy másikat erre a célra tökéletes.Ideiglenes megoldás! nem végleges,nem örökös. vigyor3
Bocsi ha félre vezető voltam.
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.14 kedd, 15:39:48 írta laza » Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
timarzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #37548 Dátum: 2015.07.14 kedd, 18:17:35 »

Üdv. Inditásnál hidegen elég hangos a motor mint egy traktor indulna kb 5 másodpercig utána fasza mi lehet ?
Naplózva
manoska
Vendég
« Új hozzászólás #37549 Dátum: 2015.07.14 kedd, 18:59:11 »

Légyszives  segitsetek,hogy kihez érdemes vinni  pórlasztóbevizsgálás, szükség esetén porlasztó felújitás ügyben az autót? Olyan kéne aki kompletten megcsinálja szétszedés-bevizsgálás-összerakás. Köszönöm ha adtok tanácsot!! ÜDV
Naplózva
Oldalak: 1 ... 744 745 746 747 748 749 750 [751] 752 753 754 755 756 757 758 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.