Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:42:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
771
772
773
774
775
776
777
[
778
]
779
780
781
782
783
784
785
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664118 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
csabi601
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38850 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 00:14:47 »
Helló!
Tudnátok nekem abban segíteni hogy a 2003 mondeon 2.0 tdci motoron hogy kell beállítani a főtengelyt jelre? Mert vezérlés cserélnél elmozdult és folyamat írja a főtengely helytelen pozícióját !
Előre is köszönöm !
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38851 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 06:42:18 »
Idézetet írta: csabi601 - 2015.11.23 hétfő, 00:14:47
Helló!
Tudnátok nekem abban segíteni hogy a 2003 mondeon 2.0 tdci motoron hogy kell beállítani a főtengelyt jelre? Mert vezérlés cserélnél elmozdult és folyamat írja a főtengely helytelen pozícióját !
Előre is köszönöm !
A CKP helyére kell a pozicionáló stiftet betenni.
Nem is értem, hogy eszközök (+ismeret) nélkül hogyan és miért álltok neki!? Főleg, mert egyébként is érzékeny a beállításra a motor...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38852 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 14:34:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.21 szombat, 14:05:03
Erősen...?
Ha ingadozik a villany, a motorvezérlő számítógép sem érzi jól magát, meg a különféle szenzorok is tudnak neki hülyeséget beszélni, ha nem a névleges villannyal táplálod őket.
AndyA
+ infó, illetve érdekesség ehhez a hibához. Álló helyzetben megmértük az akksit, 12.5V volt kb. Beindíottam, ekkor *** volt az alapjára, és 11V volt a feszültség, majd helyreállt a motor járása egy idő után, ekkor 14V fölött. Mellette, amikor alacsony volt a feszültség, a generátor felől elég hangos nyikorgó hang is jött.
Naplózva
csabi601
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38853 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 14:59:27 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.23 hétfő, 06:42:18
A CKP helyére kell a pozicionáló stiftet betenni.
Nem is értem, hogy eszközök (+ismeret) nélkül hogyan és miért álltok neki!? Főleg, mert egyébként is érzékeny a beállításra a motor...
Pozicionáló stiftet megvannak de azt senki nem mondta hogy kétféle létezik és én a másikkal próbáltam !!!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38854 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 20:30:04 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.22 vasárnap, 13:15:22
Tisztelt Fórumtárs!
Az olajkörinek nevezett -hőcserélő előtti- termosztátnak alapvetően szerkezeti problémája van.
A használt és kicserélt alkatrészről készített fényképen jól látható, hogy a rugó által megtámasztott patron ház, aminek közepéből mozgó rész a gumitömítést nyomja a fészekbe nem középen helyezkedik el. Ebből eredően nem központosan szorítja a patront és így annak középső mozgó része sem a tömítést a fészekbe. (Természetesen ha a gumitömítés sérült, akkor az is mindegy, hogy központosan áll-e.) Emiatt simán átereszthet és szükségtelenül a hőcserélő felé engedi áramlani a hűtőfolyadékot. Sajnos nem egy új volt már a kezemben, ami szintén ilyen félremozdult állapotban volt. Belefújva áteresztett kicsit. Ez kézzel megigazítható és zárni fog a tömítés! Sajnos ez csak bizonytalan ideig lesz/lehet így, mert működés közben szintén elmozdulhat és záráskor máris nem tömít tökéletesen a gumitömítés. Ez szerintem alapvetően gyári/gyártási, szerkezeti hiba, hogy ilyen előfordulhat! Nincs megvezetve, pozicionálva a patron és ezzel együtt a zárótömítést mozgató középső rész. Persze kicsit kúpos a tömítés, hogy majd megvezeti záráskor.....de még sem.
A "gyorsan elromló" új termosztát feltehetően emiatt válik hamar szintén "rossz" termosztáttá.
Tisztelettel GSR!
Valami "pozicionálást" nem találtál ki neki? Nekem is kb 1,5 hetet bírt
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38855 Dátum:
2015.11.27 péntek, 21:37:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.21 szombat, 14:05:03
Erősen...?
Ha ingadozik a villany, a motorvezérlő számítógép sem érzi jól magát, meg a különféle szenzorok is tudnak neki hülyeséget beszélni, ha nem a névleges villannyal táplálod őket.
AndyA
Na végül a generátor oldali görgőket, szíjat kellett cserélni. Szarok voltak a görgők, nem volt jó a szíj futása, és ezrét nem működött normálisan a generátor. A motor másik oldalán is minden ilyen alkatrész ki lett cserélve, főtengely szíjtárcsa is. Most patent a gép, ezekhez már nem kell nyúlnom remélem, amíg nálam van az autó.
Naplózva
ledniczky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38856 Dátum:
2015.11.28 szombat, 15:56:46 »
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy kb. fél éve vettünk utazós autónak egy Mk3-as 2006-os Ford Mondeot 2.0 tdci 130 lóerős motorral. Eddig problémamentesen működött, viszont egy pár napja elkezdett ciripelni, nem foglalkoztunk vele, tegnap egy hosszabb úton voltunk vele, és a cél előtt elkezdett kopogni, a teljesítmény nem változott. Mi lehet a probléma? (Most 208 ezer km körül jár) Készítettünk egy videót is:
https://www.youtube.com/watch?v=j88d1oZzCdE
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38857 Dátum:
2015.11.29 vasárnap, 19:41:33 »
Sziasztok!
Biztos lerágott csont már, de most sajnos nincs időm kutakodni...
Dízel MK3-as mondeo vásárlásán gondolkodom 2004-es évjárattól. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a legmegbízhatóbb típus (90, 116, 131, 155Le) és melyiknél mire érdemes oda figyelni vásárláskor?
2.2-es TDCI-ről mi a vélaményetek? Teljesítménye alapján számomra eléggé meggyőző... Van valami különösebb nyűge a többihez képest?
A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38858 Dátum:
2015.11.29 vasárnap, 19:58:46 »
Idézetet írta: Mondolo - 2015.11.29 vasárnap, 19:41:33
Sziasztok!
Biztos lerágott csont már, de most sajnos nincs időm kutakodni...
Dízel MK3-as mondeo vásárlásán gondolkodom 2004-es évjárattól. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a legmegbízhatóbb típus (90, 116, 131, 155Le) és melyiknél mire érdemes oda figyelni vásárláskor?
2.2-es TDCI-ről mi a vélaményetek? Teljesítménye alapján számomra eléggé meggyőző... Van valami különösebb nyűge a többihez képest?
A válaszokat előre is köszönöm.
Szia!
A 2.2 tdci-t a felsoroltak közül.Én is azt venném, de szeretem a nyugodtabb autózást, így marad a benzin.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38859 Dátum:
2015.11.29 vasárnap, 20:56:10 »
Idézetet írta: Mondolo - 2015.11.29 vasárnap, 19:41:33
Sziasztok!
Biztos lerágott csont már, de most sajnos nincs időm kutakodni...
Dízel MK3-as mondeo vásárlásán gondolkodom 2004-es évjárattól. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a legmegbízhatóbb típus (90, 116, 131, 155Le) és melyiknél mire érdemes oda figyelni vásárláskor?
2.2-es TDCI-ről mi a vélaményetek? Teljesítménye alapján számomra eléggé meggyőző... Van valami különösebb nyűge a többihez képest?
A válaszokat előre is köszönöm.
A 2.2-es megy a legjobban, miközben a fogyasztása gyakorlatilag nem tér el a többiétől. A 2.2-es CR-szivattyúja más, mint a 2 litereseké. Visszafelé csereszabatos, de az eTIS szerint a 2.2-be csak ez jó. Állítólag jobban bírja a magyar gázolajat, mint a 2 litereseké.
Hogy mire figyelj oda? Hogy egyben legyen az autó...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38860 Dátum:
2015.11.29 vasárnap, 22:45:14 »
Idézetet írta: ledniczky - 2015.11.28 szombat, 15:56:46
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy kb. fél éve vettünk utazós autónak egy Mk3-as 2006-os Ford Mondeot 2.0 tdci 130 lóerős motorral. Eddig problémamentesen működött, viszont egy pár napja elkezdett ciripelni, nem foglalkoztunk vele, tegnap egy hosszabb úton voltunk vele, és a cél előtt elkezdett kopogni, a teljesítmény nem változott. Mi lehet a probléma? (Most 208 ezer km körül jár) Készítettünk egy videót is:
https://www.youtube.com/watch?v=j88d1oZzCdE
Valami abban a blokkban valószínűleg megdöglött. Hajtókar-csapágy, ilyesmi. De ne legyen igazam.
Én a szerelőhöz is inkább vontatnám.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38861 Dátum:
2015.11.30 hétfő, 07:16:36 »
Jó reggelt
egy érdekes dolog történt tegnap a mondival
Kaját vittünk a gyermekemnek egy másik városba.A kocsi tökéletesen ment odáig
haza indulván kinyitottam a kocsit, de nem szálltunk be azonnal és a zár visszazárt, újra kinyit, indítás és a fűtőszál visszajelző elkezdet villogni
leállít, újraindít és szintén villog a visszajelző
elindultunk haza vele, de erőtlen volt (semmi turbó), eszembe jutott a barátom esete az MK6-ával, ami a visszazárás után letiltotta az autó indítását
megálltam az útszélén , leállítottam az autót, lezártam a kocsit, pár másodperc után kinyitottam és indítottam és a visszajelző már nem villogott és az autó rendesen működőt
vajon mi történhetett
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38862 Dátum:
2015.11.30 hétfő, 07:38:13 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.11.30 hétfő, 07:16:36
Jó reggelt
egy érdekes dolog történt tegnap a mondival
Kaját vittünk a gyermekemnek egy másik városba.A kocsi tökéletesen ment odáig
haza indulván kinyitottam a kocsit, de nem szálltunk be azonnal és a zár visszazárt, újra kinyit, indítás és a fűtőszál visszajelző elkezdet villogni
leállít, újraindít és szintén villog a visszajelző
elindultunk haza vele, de erőtlen volt (semmi turbó), eszembe jutott a barátom esete az MK6-ával, ami a visszazárás után letiltotta az autó indítását
megálltam az útszélén , leállítottam az autót, lezártam a kocsit, pár másodperc után kinyitottam és indítottam és a visszajelző már nem villogott és az autó rendesen működőt
vajon mi történhetett
akkut és töltest ellenorizd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38863 Dátum:
2015.11.30 hétfő, 16:40:24 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.30 hétfő, 07:38:13
akkut és töltest ellenorizd.
Aksi, töltés rendben van
Eddig soha nem csinált ilyet, ma is rendben ment reggel is és most is hogy jöttem haza
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
vaci78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38864 Dátum:
2015.11.30 hétfő, 16:41:47 »
Sziasztok!
Van egy turbócső repedésem . Alul a motornál egy 14cm hosszú egyik fele 40mm , a másik 50mm . Íme egy kép róla:
http://kepfeltoltes.hu/151130/2015-11-30-2106_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Valaki meg tudná adni nekem a gyári számát, mert én nem találtam sehol.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.01 kedd, 13:02:02 írta vaci78
»
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38865 Dátum:
2015.11.30 hétfő, 16:56:25 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.11.30 hétfő, 16:40:24
Aksi, töltés rendben van
Eddig soha nem csinált ilyet, ma is rendben ment reggel is és most is hogy jöttem haza
Akkumulátor alatt van egy testkábel. Azt is érdemes megnézni, mert nekem a nyáron hasonló tüneteket produkált a testkábel kontakthibája.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
ledniczky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38866 Dátum:
2015.11.30 hétfő, 17:32:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.29 vasárnap, 22:45:14
Valami abban a blokkban valószínűleg megdöglött. Hajtókar-csapágy, ilyesmi. De ne legyen igazam.
Én a szerelőhöz is inkább vontatnám.
Köszönöm a választ! Szerdán viszem, illetve vitetem a szerelőhöz, majd jelentkezem a fejleményekkel.
Naplózva
Jodzi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38867 Dátum:
2015.12.03 csütörtök, 09:31:41 »
Üdv!
Ha valaki tudna segíteni annak örűlnék! Az üzemanyag tankot nemrég leszedtem és kimostam a porlasztó javítás miatt. A kérdésem a következő. Eredetileg valami szűrőnek kell lenni a tankban, mert én nem találtam semmit?
Köszi
Naplózva
vaci78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38868 Dátum:
2015.12.04 péntek, 12:08:03 »
Idézetet írta: vaci78 - 2015.11.30 hétfő, 16:41:47
Sziasztok!
Van egy turbócső repedésem . Alul a motornál egy 14cm hosszú egyik fele 40mm , a másik 50mm . Íme egy kép róla:
http://kepfeltoltes.hu/151130/2015-11-30-2106_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Valaki meg tudná adni nekem a gyári számát, mert én nem találtam sehol.
Megvan az új , 6 euró + postaköltség áron
.
Tartóssága meg majd kiderül. Ezt szerbiában gyártják.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.04 péntek, 13:06:25 írta vaci78
»
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38869 Dátum:
2015.12.05 szombat, 14:48:43 »
Sziasztok!
Olyanban kérném segítségeteket, hogy ez a (nemismondommi) olyat produkál, hogy reggel pöcre beindul, majd pár km kb7. után leáll, villog az izzítás jelzője. Gyujti levesz, vissza rak nem indul, majd kb fél perc múlva beindul.
Mi lehet ez? Hazafele úton szintén ezt csinálta. (asszony használja meló-oda vissza). Én beültem, szétzingeltem, semmi nem állt meg minden jó, nem csörög, nem zörög megy mint a nyüves
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38870 Dátum:
2015.12.05 szombat, 14:50:26 »
Idézetet írta: NitroTom - 2015.12.05 szombat, 14:48:43
Sziasztok!
Olyanban kérném segítségeteket, hogy ez a (nemismondommi) olyat produkál, hogy reggel pöcre beindul, majd pár km kb7. után leáll, villog az izzítás jelzője. Gyujti levesz, vissza rak nem indul, majd kb fél perc múlva beindul.
Mi lehet ez? Hazafele úton szintén ezt csinálta. (asszony használja meló-oda vissza). Én beültem, szétzingeltem, semmi nem állt meg minden jó, nem csörög, nem zörög megy mint a nyüves
Segítségeteket előre is köszönöm.
levegős az üza rendszer....pl.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NitroTom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38871 Dátum:
2015.12.05 szombat, 16:30:39 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.05 szombat, 14:50:26
levegős az üza rendszer....pl.
én is kb erre gondoltam. 7főn veszek egy másik g.o. szűrőt. azt meglátjuk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38872 Dátum:
2015.12.05 szombat, 16:41:35 »
Idézetet írta: NitroTom - 2015.12.05 szombat, 16:30:39
én is kb erre gondoltam. 7főn veszek egy másik g.o. szűrőt. azt meglátjuk.
Emlékeim szerint nálad volt már ilyen gond. És akkor levegősödés volt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38873 Dátum:
2015.12.05 szombat, 16:42:46 »
Idézetet írta: NitroTom - 2015.12.05 szombat, 16:30:39
én is kb erre gondoltam. 7főn veszek egy másik g.o. szűrőt. azt meglátjuk.
dezsavű.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38874 Dátum:
2015.12.05 szombat, 17:53:26 »
Faterral jövünk haza, beszélgetjük éppen, hogy termó csere lesz, mert csak terhelés alatt áll a mutató függőlegesen, többi esetben is normál szekcióban "lötyög", de nem úgy, mint amikor teljesen nyitva marad az olajköri(volt már tapasztalat). Épp néztük a hőmérséklet kijelzőt, amikor szemem láttára megzuhant(kikapcsolt állapotra + hűtő ventilátor maxra), hibát nem dobott. Rögtön megálltam, hogy mi folyik "Gyöngyösön", de semmi extra nem volt(nem forrt/folyt a folyadék), leállítás után kb még 5 percig ment a ventilátor. Itthon freeze frameben a p1288-as hibakód volt. Természetesen restart után király volt minden. Úgyhogy hétfőn megyek Cromax, szerintetek termó kómbó mellé megvegyem a érzékelőt is? Érzékelőből gyárit vagy jó az után gyártott? (1/5 áron van)
Ilyenre gondoltam:
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/2_0/DIESEL/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/hutoviz-homerseklet-erzekelo
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.05 szombat, 18:05:36 írta akosm92
»
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38875 Dátum:
2015.12.05 szombat, 21:06:22 »
Idézetet írta: NitroTom - 2015.12.05 szombat, 14:48:43
Sziasztok!
Olyanban kérném segítségeteket, hogy ez a (nemismondommi) olyat produkál, hogy reggel pöcre beindul, majd pár km kb7. után leáll, villog az izzítás jelzője. Gyujti levesz, vissza rak nem indul, majd kb fél perc múlva beindul.
Mi lehet ez? Hazafele úton szintén ezt csinálta. (asszony használja meló-oda vissza). Én beültem, szétzingeltem, semmi nem állt meg minden jó, nem csörög, nem zörög megy mint a nyüves
Segítségeteket előre is köszönöm.
cmp?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38876 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 09:09:25 »
A levegős üzemanyag rendszernek lehet ok az, hogy a szivattyúra menő szívócső csatlakozó elemei nem zárnak rendesen?
A szivattyú felőli vége 4-5mm-t mozog. Le nem jön, csak mozog. Amúgy, ha le akarom venni, akkor hogy kell kioldani? Nem olyan, mint a szűrő felőli vég, nincs kioldási lehetőség a csatlakozón...
Idézetet írta: alf - 2015.12.05 szombat, 14:50:26
levegős az üza rendszer....pl.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38877 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 11:18:46 »
Sziasztok olyan problemam van h meg mindig nem huz az auto :/ 2.0 tdci osszses vakum illetve turbo csot at neztuk hiba kod nincs :/ valami otlet? Volt aki azt mondta h lehet igy lett bejaratva! Lehetseges ez vagy ez egy hulyeseg?
Mar nem tudom mit csinaljak marka szerviztol kezdve mindenhol jartam!!
Valami otlet esetleg?
Turbo tokeletes azt is at neztek , meg is a 115 le s mondeo jobban megy mint az enyem 130 les :/
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38878 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 13:39:38 »
Sziasztok!
Használt mondeo vásárlás elött lennék. Van kettő kiszemelt. Göd-ön és Szigetszentmiklóson 170e km-rel. 2006-os évjáratúak. Kell félni ennyi futásteljesítménynél? A Szigetszentmiklósi most volt nagyszervizen.
Mikor jöhetnek elő a fő meghibásodások? Ledkerék, porlasztók, nagynyomású pumpa, stb?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38879 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 13:48:07 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.07 hétfő, 13:39:38
Sziasztok!
Használt mondeo vásárlás elött lennék. Van kettő kiszemelt. Göd-ön és Szigetszentmiklóson 170e km-rel. 2006-os évjáratúak. Kell félni ennyi futásteljesítménynél? A Szigetszentmiklósi most volt nagyszervizen.
Mikor jöhetnek elő a fő meghibásodások? Ledkerék, porlasztók, nagynyomású pumpa, stb?
Köszönöm!
ennyitől nemigen kell félni, sokkal inkább a valóstól már igen. Az összes tdci-ben ennyi van. kb 5 éves korukban megállt az órájuk 160-180 közt.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38880 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 14:02:47 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.07 hétfő, 13:48:07
ennyitől nemigen kell félni, sokkal inkább a valóstól már igen. Az összes tdci-ben ennyi van. kb 5 éves korukban megállt az órájuk 160-180 közt.
És ezzel az okmányiroda visszanézős dologgal utána lehet járni?
Az egyik igazolni is tudja, de nem tudom ez mit jelent
Első autóvásárlás lenne ..
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38881 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 14:10:42 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.07 hétfő, 14:02:47
És ezzel az okmányiroda visszanézős dologgal utána lehet járni?
Az egyik igazolni is tudja, de nem tudom ez mit jelent
Első autóvásárlás lenne ..
Ajánlom figyelmedbe!
http://mondeo.hu/index.php?topic=13.msg1022795#msg1022795
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38882 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 14:10:50 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.07 hétfő, 14:02:47
És ezzel az okmányiroda visszanézős dologgal utána lehet járni?
Az egyik igazolni is tudja, de nem tudom ez mit jelent
Első autóvásárlás lenne ..
ha kintről hozták, akkor nem. ha igazolni is tudja, az gondolom szervizkönyvet jelent, amit igazából el is hihetnénk akár, ha nem lehetne ebayen kitöltetlent is kapni. A legjobb tanácsom: vigyél magaddal valaki hozzáértő ismerőst.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38883 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 14:33:14 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.07 hétfő, 14:10:50
ha kintről hozták, akkor nem. ha igazolni is tudja, az gondolom szervizkönyvet jelent, amit igazából el is hihetnénk akár, ha nem lehetne ebayen kitöltetlent is kapni. A legjobb tanácsom: vigyél magaddal valaki hozzáértő ismerőst.
Magyaroszági mindkettő.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_130_le_sedan-9594737
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-9607811
Hol van az összefüggés a felszerelések között? Focusnál a Ghia elég jól felszerelt volt, itt meg alig.
Esőszenzor, fűthető szélvédő, fűthető ülések csak külön igény?
ASR is csak az egyikben van?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38884 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 15:10:10 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.07 hétfő, 14:33:14
Magyaroszági mindkettő.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_130_le_sedan-9594737
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-9607811
Hol van az összefüggés a felszerelések között? Focusnál a Ghia elég jól felszerelt volt, itt meg alig.
Esőszenzor, fűthető szélvédő, fűthető ülések csak külön igény?
ASR is csak az egyikben van?
faceliftesnél voltak az ambient (full fapad gumikormánnyal) trend, ghia, titanium, ST
a ghia az úgy jó közelítéssel a matricát és a műfa betéteket jelenti. a ghiának hirdetett bézsbelsős kocsi nem is ghia. Sőt még csak nem is eredetiek benne a bézs-plüss ülések.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.07 hétfő, 15:12:54 írta VZoli
»
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38885 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 15:20:10 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.07 hétfő, 15:10:10
faceliftesnél voltak az ambient (full fapad gumikormánnyal) trend, ghia, titanium, ST
a ghia az úgy jó közelítéssel a matricát és a műfa betéteket jelenti. a ghiának hirdetett bézsbelsős kocsi nem is ghia. Sőt még csak nem is eredetiek benne a bézs-plüss ülések.
Áttérek az általános kérdésekbe inkább.
Akkor a plüss belsős az már necces.
A Trend meg az Ambiente felett van egy lépéssel talán? De sokminden ebben sincs. Lehet várok még.
A többi hirdetett messze van nekem.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38886 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 15:36:39 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.07 hétfő, 13:39:38
Sziasztok!
Használt mondeo vásárlás elött lennék. Van kettő kiszemelt. Göd-ön és Szigetszentmiklóson 170e km-rel. 2006-os évjáratúak. Kell félni ennyi futásteljesítménynél? A Szigetszentmiklósi most volt nagyszervizen.
Mikor jöhetnek elő a fő meghibásodások? Ledkerék, porlasztók, nagynyomású pumpa, stb?
Köszönöm!
Keress valakit arrafelé, aki ért hozzá kicsit, biztos lakik fórumtárs a közelben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38887 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 15:38:49 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.07 hétfő, 14:33:14
Magyaroszági mindkettő.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_130_le_sedan-9594737
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-9607811
Hol van az összefüggés a felszerelések között? Focusnál a Ghia elég jól felszerelt volt, itt meg alig.
Esőszenzor, fűthető szélvédő, fűthető ülések csak külön igény?
ASR is csak az egyikben van?
Ha a Ford Autonett, mint kereskedés garantálja a 170 ezret, az valamelyest hihető. Nekik ugyanis 6 hónapig jótállást kell vállalni az autóra az eladás után, azaz nagyon nem mindegy nekik, mit adnak el és mit állítanak az autóról.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38888 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 15:41:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.12.07 hétfő, 15:36:39
Keress valakit arrafelé, aki ért hozzá kicsit, biztos lakik fórumtárs a közelben.
AndyA
Nem tudom, még csak most regisztráltam.
Vas-megyei, körmendi vagyok.
Már csak ezért se mindegy hogy miért mennék 280km-ert. Autót is úgy kell kölcsön kérnem, ha mennék
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38889 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 15:48:02 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.07 hétfő, 15:20:10
Áttérek az általános kérdésekbe inkább.
Akkor a plüss belsős az már necces.
A Trend meg az Ambiente felett van egy lépéssel talán? De sokminden ebben sincs. Lehet várok még.
A többi hirdetett messze van nekem.
igen a trend 1el feljebb van, ez nem azt jelenti, hogy nem kérhettek bele csillió extrát, de a ghia pl jellemzően sony hangrendszerrel, világítós külső és fényre sötétedő belső tükörrel van, meg kívül krómos vízlehúzóval az ablaknál és a lökhárító alja is egy kicsit más.
A plüss nem gáz, csak tuti, hogy nem ezé az autóé volt. A bézs belsővel bézs ajtókárpit+könyöklő+utastéri szőnyeg és kétszinű műszerfal is jár, ezért gondolom, hogy az utólagos, ami nem feltétlen baj.
Én az autonett-nél lévőt azért megnézném.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38890 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 15:52:37 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.07 hétfő, 15:48:02
igen a trend 1el feljebb van, ez nem azt jelenti, hogy nem kérhettek bele csillió extrát, de a ghia pl jellemzően sony hangrendszerrel, világítós külső és fényre sötétedő belső tükörrel van, meg kívül krómos vízlehúzóval az ablaknál és a lökhárító alja is egy kicsit más.
A plüss nem gáz, csak tuti, hogy nem ezé az autóé volt. A bézs belsővel bézs ajtókárpit+könyöklő+utastéri szőnyeg és kétszinű műszerfal is jár, ezért gondolom, hogy az utólagos, ami nem feltétlen baj.
Én az autonett-nél lévőt azért megnézném.
Írtam neki.
Kértem képeket, meg írtam nekik pár kérdést.
Teljesítmény adó miatt érdemes várni januárig? Vagy úgy is én fizetem? Bár addig lehet elviszik.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38891 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 15:53:49 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.07 hétfő, 15:52:37
Írtam neki.
Kértem képeket, meg írtam nekik pár kérdést.
Teljesítmény adó miatt érdemes várni januárig? Vagy úgy is én fizetem? Bár addig lehet elviszik.
januártól mindenképp fizeted, ha tisztességes kereskedő adja el.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38892 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 17:12:24 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.07 hétfő, 15:48:02
igen a trend 1el feljebb van, ez nem azt jelenti, hogy nem kérhettek bele csillió extrát, de a ghia pl jellemzően sony hangrendszerrel, világítós külső és fényre sötétedő belső tükörrel van, meg kívül krómos vízlehúzóval az ablaknál és a lökhárító alja is egy kicsit más.
A plüss nem gáz, csak tuti, hogy nem ezé az autóé volt. A bézs belsővel bézs ajtókárpit+könyöklő+utastéri szőnyeg és kétszinű műszerfal is jár, ezért gondolom, hogy az utólagos, ami nem feltétlen baj.
Én az autonett-nél lévőt azért megnézném.
ESP sincs ezekben, az is csak kérhető volt?
Mert találtam másik hirdetéseket, Ambiente volt és abban volt ESP a hirdetésben.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38893 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 17:31:10 »
Sziasztok olyan problemam van h meg mindig nem huz az auto :/ 2.0 tdci osszses vakum illetve turbo csot at neztuk hiba kod nincs :/ valami otlet? Volt aki azt mondta h lehet igy lett bejaratva! Lehetseges ez vagy ez egy hulyeseg?
Mar nem tudom mit csinaljak marka szerviztol kezdve mindenhol jartam!!
Valami otlet esetleg?
Turbo tokeletes azt is at neztek , meg is a 115 le s mondeo jobban megy mint az enyem 130 les :/
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38894 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 17:38:58 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.07 hétfő, 17:12:24
ESP sincs ezekben, az is csak kérhető volt?
Mert találtam másik hirdetéseket, Ambiente volt és abban volt ESP a hirdetésben.
A ghiákban volt, ambientben még villanyablak is csak 2 ,gumikormány, meg manuális klíma ami pont úgy néz ki mint az automata. A trendben nem volt széria az esp, a 2 autó amit linkeltél valószinüleg trend.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38895 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 17:41:15 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2015.12.07 hétfő, 17:31:10
Sziasztok olyan problemam van h meg mindig nem huz az auto :/ 2.0 tdci osszses vakum illetve turbo csot at neztuk hiba kod nincs :/ valami otlet? Volt aki azt mondta h lehet igy lett bejaratva! Lehetseges ez vagy ez egy hulyeseg?
Mar nem tudom mit csinaljak marka szerviztol kezdve mindenhol jartam!!
Valami otlet esetleg?
Turbo tokeletes azt is at neztek , meg is a 115 le s mondeo jobban megy mint az enyem 130 les :/
Az butaság, nem függ a bejáratástól. A 115lovas nem megy sokkal rosszabbul mint a 130.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38896 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 17:44:11 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.07 hétfő, 17:38:58
A ghiákban volt, ambientben még villanyablak is csak 2 ,gumikormány, meg manuális klíma ami pont úgy néz ki mint az automata. A trendben nem volt széria az esp, a 2 autó amit linkeltél valószinüleg trend.
Nem sok extra van bennük.
A digitális klíma, asr, meg 4 el ablak is valami mondjuk
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38897 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 18:33:12 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.12.07 hétfő, 17:38:58
A ghiákban volt, ambientben még villanyablak is csak 2 ,gumikormány, meg manuális klíma ami pont úgy néz ki mint az automata. A trendben nem volt széria az esp, a 2 autó amit linkeltél valószinüleg trend.
Amit ghia-nak hirdetnek, szerintem tuti, hogy Trend. (ezüst a váltó körüli és az óra körüli keret).
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.07 hétfő, 17:44:11
Nem sok extra van bennük.
A digitális klíma, asr, meg 4 el ablak is valami mondjuk
A Trend, Ghia, Ambiente stb csak egy csomag. Lehet hozzájuk rendelni különböző extrákat. Az enyém is Trend és van benne riasztó, ESP, 4x elektromos ablak, bőr kormány. Ha elkéred az alvázszámod, akkor az etis.ford.com-on utána tudsz járni a felszereltségnek.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38898 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 18:46:47 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.12.07 hétfő, 18:33:12
Amit ghia-nak hirdetnek, szerintem tuti, hogy Trend. (ezüst a váltó körüli és az óra körüli keret).
A Trend, Ghia, Ambiente stb csak egy csomag. Lehet hozzájuk rendelni különböző extrákat. Az enyém is Trend és van benne riasztó, ESP, 4x elektromos ablak, bőr kormány. Ha elkéred az alvázszámod, akkor az etis.ford.com-on utána tudsz járni a felszereltségnek.
Ez az oldal nem jön be.
Köszönöm a sok segítséget mindenkinek!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38899 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 19:50:32 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.12.07 hétfő, 18:33:12
Amit ghia-nak hirdetnek, szerintem tuti, hogy Trend. (ezüst a váltó körüli és az óra körüli keret).
Ezt mondtam én is pár órája
Amúgy a ghia extrák egy része nem is hiányzik, ha nem tudod, hogy vannak
Naplózva
Oldalak:
1
...
771
772
773
774
775
776
777
[
778
]
779
780
781
782
783
784
785
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ