Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:50:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
785
786
787
788
789
790
791
[
792
]
793
794
795
796
797
798
799
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14660581 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39550 Dátum:
2016.02.13 szombat, 21:50:08 »
Idézetet írta: balko - 2016.02.13 szombat, 20:20:59
Udv
A CMP merre talalhato??
a szívósor felett középe a hf-ben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
escortboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39551 Dátum:
2016.02.13 szombat, 22:45:19 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.13 szombat, 21:49:16
szerintem a szivattyúnak is megvan a pozíciója.
jelre lett rakva, de abból gondolom hogy nem kell pozicionálni, mivel nem "fokolható" rajta a kerék és leszúrni se tudtam. de ha jelre kell rakni, és nem lehet leszúrni, akkor a problémát akár egy lánc nyúlás is okozhat. Ezért lenne ésszerű, hogy le lehessen szúrni, és a kerék is állítható legyen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39552 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 06:00:02 »
Idézetet írta: Norbeee - 2016.02.13 szombat, 22:45:19
jelre lett rakva, de abból gondolom hogy nem kell pozicionálni, mivel nem "fokolható" rajta a kerék és leszúrni se tudtam. de ha jelre kell rakni, és nem lehet leszúrni, akkor a problémát akár egy lánc nyúlás is okozhat. Ezért lenne ésszerű, hogy le lehessen szúrni, és a kerék is állítható legyen.
és a főtengely is jelen volt,és lerögzítettétek?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
escortboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39553 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 08:11:03 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.14 vasárnap, 06:00:02
és a főtengely is jelen volt,és lerögzítettétek?
Persze. De ugye a lényeg h összerakás után beindult. Annyit járt amennyi gázolaj volt a nagynyomásúba.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39554 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 09:29:43 »
Idézetet írta: Norbeee - 2016.02.14 vasárnap, 08:11:03
Persze. De ugye a lényeg h összerakás után beindult. Annyit járt amennyi gázolaj volt a nagynyomásúba.
akkor indítsátok kannából-ejtőtartályosan.lehet,hogy nem tudja felszippantani vagy piszkosul levegősödik valahol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ati777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39555 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 10:51:45 »
Sziasztok! Eltelt megint fél év tökéletes turbóműködéssel, de megint jött a KRAKK
100-120 as tempónál elment a turbó, villog az izzítás jelző lámpa. Újraindításnál alapjáraton nem villog de az első komolyabb gázadásnál amikor életre kellene kelnie a turbónak már egyből villog és trabant erejű lesz a gép. Próbáltam menet közben levenni a gyújtást és vissza, úgy a turbó elindul meghúzza a vasat kb 3 mp ig, és torpanás, villogás. Melyik alkatrész a rossz? A diagnosztika turbó nyomás szabályzó szelepet ír, de mondtátok már itt, hogy ennyire komoly baj nincs. Gőzöm sincs hova forduljak, hogy normális anyagi keretek között legyen ez a probléma orvosolva. Nincs valami házipraktika ideiglenesen? Emlékszem valami írásra innen, hogy valami csuszka letapad a turbónál, és ha az meg van mozgatva, akkor esély van a turbóműködésre. Segítsetek légyszives ha tudtok. Köszi előre is!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39556 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 11:01:48 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2016.02.14 vasárnap, 10:51:45
Sziasztok! Eltelt megint fél év tökéletes turbóműködéssel, de megint jött a KRAKK
100-120 as tempónál elment a turbó, villog az izzítás jelző lámpa. Újraindításnál alapjáraton nem villog de az első komolyabb gázadásnál amikor életre kellene kelnie a turbónak már egyből villog és trabant erejű lesz a gép. Próbáltam menet közben levenni a gyújtást és vissza, úgy a turbó elindul meghúzza a vasat kb 3 mp ig, és torpanás, villogás. Melyik alkatrész a rossz? A diagnosztika turbó nyomás szabályzó szelepet ír, de mondtátok már itt, hogy ennyire komoly baj nincs. Gőzöm sincs hova forduljak, hogy normális anyagi keretek között legyen ez a probléma orvosolva. Nincs valami házipraktika ideiglenesen? Emlékszem valami írásra innen, hogy valami csuszka letapad a turbónál, és ha az meg van mozgatva, akkor esély van a turbóműködésre. Segítsetek légyszives ha tudtok. Köszi előre is!
Valószínűsítem,hogy euro4-es mocid van,így elektromos a vezérlője.Javítható-akár otthon is.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
http://www.talkford.com/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ati777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39557 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 11:19:32 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.14 vasárnap, 11:01:48
Valószínűsítem,hogy euro4-es mocid van,így elektromos a vezérlője.Javítható-akár otthon is.
Nagyon köszi
De arra még tudsz valami választ adni, hogy mivel már 3 x volt ez a hiba, de mindig 1-2 nap alatt magátol meggyógyult és hónapokig megy rendesen hiba nékül. Legutóbb is fél évet ment. Én ezt nem értem.........
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39558 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 13:05:19 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2016.02.14 vasárnap, 11:19:32
Nagyon köszi
De arra még tudsz valami választ adni, hogy mivel már 3 x volt ez a hiba, de mindig 1-2 nap alatt magátol meggyógyult és hónapokig megy rendesen hiba nékül. Legutóbb is fél évet ment. Én ezt nem értem.........
persze.közel sem biztos,hogy a turbóvezérlővel van a gond.Bár ha elkormolódnak a lapátok a turbóban,az megtud szivatni rendesen.
Amikor villog a malacfarok,akkor kell hibakódot olvasni,és akkor lesz tuti a diagnosztika.addig csak találgatás.pl egy map szenzor csatlakozási hiba szivat......érted.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
robag79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39559 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 13:26:18 »
Sziasztok! Szakértő véleményre lenne szüksegem. Jelenleg egy 2005-ös kombi 115 lovas tdci-t nyúzok, illetve nyúznék. Egy hete ültem bele, miután eladtam az előző 2006-os mondeómat. Sajnos nem sokáig élvezhettem a változást, mert kb 3-400 km után elkezdte forralni a vizet. A kiegyenlítő üres volt. Fel lett töltve, fél napig ketyegett a szerelőnél, szivárgás sehol nem látszott. Ezután elkezdett villogni a malacfarok. Diag azt mondta, hogy beállt a turbo. Ki lett mozgatva a geo, de a hiba üzemmeleg restartnál újra előjött. Most ismét a szerelőnél pihen... De ami jobban nyugtalanít, hogy a fagyálló kb. 100 km után ismét újratöltést igényelt. Ilyen szintű fogyást mi eredményezhet? A szerelőm szerint ezekre a motorokra nem jellemző a hengerfej probléma. A motor szépen, egyenletesen jár, a hangja is jónak tűnik. Egy olyan embertől vettem, aki állítólag nem hajtotta a sárkányt, valósnak tűnő 156000 km-rel. Kezdhetek félni, hogy belenyúltam a tutiba, vagy van remény?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39560 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 14:00:29 »
Idézetet írta: robag79 - 2016.02.14 vasárnap, 13:26:18
Sziasztok! Szakértő véleményre lenne szüksegem. Jelenleg egy 2005-ös kombi 115 lovas tdci-t nyúzok, illetve nyúznék. Egy hete ültem bele, miután eladtam az előző 2006-os mondeómat. Sajnos nem sokáig élvezhettem a változást, mert kb 3-400 km után elkezdte forralni a vizet. A kiegyenlítő üres volt. Fel lett töltve, fél napig ketyegett a szerelőnél, szivárgás sehol nem látszott. Ezután elkezdett villogni a malacfarok. Diag azt mondta, hogy beállt a turbo. Ki lett mozgatva a geo, de a hiba üzemmeleg restartnál újra előjött. Most ismét a szerelőnél pihen... De ami jobban nyugtalanít, hogy a fagyálló kb. 100 km után ismét újratöltést igényelt. Ilyen szintű fogyást mi eredményezhet? A szerelőm szerint ezekre a motorokra nem jellemző a hengerfej probléma. A motor szépen, egyenletesen jár, a hangja is jónak tűnik. Egy olyan embertől vettem, aki állítólag nem hajtotta a sárkányt, valósnak tűnő 156000 km-rel. Kezdhetek félni, hogy belenyúltam a tutiba, vagy van remény?
1. a turbóelektronika is meghibásodhatott.Javítható,de előtte érdemes diagnosztizálni,és akkor nincs mellényúlás.
2.a vízpumpa szokott folyatni,és azért nem találod meg,mert az önindítóra folyik,onnan meg elpárolog gyorsan.A kezedet ha végighúzod a vízpumpa alján és ha vizes lesz,akkor erről van szó.
3.Az olajat érdemes ellenőrizni a nívóálcán,nem-e olajos,illetve a kiegyenlítő tartályban nincs-e olaj,és vagy nem buborékozik a visszatérőben a tartály.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Shydra
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39561 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 15:50:19 »
Jelentem cmp kicserélve...
Voltam próbaúton...
A helyzet javult de nem lett jó de most már pontosan le tudom írni mi történik.
Mivel forscannal laptoppal autózom
Jó tempóban megteszek kb 50 km-t.
Egyszer csak mintha mintha leállna a motor és beír egy p1211-es hibakódot.
Eltelik pár másodperc és feléled a motor, villogó izzítás jelző, és beír egy P0251-et
Cmp csere előtt ugye le is állt a motor.
Most nem áll le vészüzemben megyünk tovább...
A P1211-et nem értem trottle position... Lehet a gázpedálom szarakszik ? De 50 km után nagy tempónál ?
Köszi
Naplózva
2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
Shydra
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39562 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 15:55:19 »
Jahh közben nemzetközi fórumon azt mondják hogy tipikus porlasztó hiba..
Poharazzam meg valamelyik csúcsomnál túl nagy a veszteség...
Vélemény ?
Naplózva
2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
robag79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39563 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 17:03:20 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.14 vasárnap, 14:00:29
1. a turbóelektronika is meghibásodhatott.Javítható,de előtte érdemes diagnosztizálni,és akkor nincs mellényúlás.
2.a vízpumpa szokott folyatni,és azért nem találod meg,mert az önindítóra folyik,onnan meg elpárolog gyorsan.A kezedet ha végighúzod a vízpumpa alján és ha vizes lesz,akkor erről van szó.
3.Az olajat érdemes ellenőrizni a nívóálcán,nem-e olajos,illetve a kiegyenlítő tartályban nincs-e olaj,és vagy nem buborékozik a visszatérőben a tartály.
Köszönöm a gyors választ. Sajnos vasárnap lévén zárva a műhely, de holnap meglátogatom a beteget és csekkolom. Gondolom, úgy értetted, hogy a nívópálca nem vizes-e...? Remélem, megúszom egy vízpumpa cserével.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39564 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 17:25:43 »
Idézetet írta: robag79 - 2016.02.14 vasárnap, 17:03:20
Köszönöm a gyors választ. Sajnos vasárnap lévén zárva a műhely, de holnap meglátogatom a beteget és csekkolom. Gondolom, úgy értetted, hogy a nívópálca nem vizes-e...? Remélem, megúszom egy vízpumpa cserével.
persze-elírás volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39565 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 17:26:54 »
Idézetet írta: Shydra - 2016.02.14 vasárnap, 15:55:19
Jahh közben nemzetközi fórumon azt mondják hogy tipikus porlasztó hiba..
Poharazzam meg valamelyik csúcsomnál túl nagy a veszteség...
Vélemény ?
a p0251 üzemanyagrendszeri hiba.okozhatja egy szűrőtől kezdve,levegősödés,nagynyomású,és pcsúcs.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39566 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 17:30:32 »
Idézetet írta: Shydra - 2016.02.14 vasárnap, 15:50:19
Jelentem cmp kicserélve...
Voltam próbaúton...
A helyzet javult de nem lett jó de most már pontosan le tudom írni mi történik.
Mivel forscannal laptoppal autózom
Jó tempóban megteszek kb 50 km-t.
Egyszer csak mintha mintha leállna a motor és beír egy p1211-es hibakódot.
Eltelik pár másodperc és feléled a motor, villogó izzítás jelző, és beír egy P0251-et
Cmp csere előtt ugye le is állt a motor.
Most nem áll le vészüzemben megyünk tovább...
A P1211-et nem értem trottle position... Lehet a gázpedálom szarakszik ? De 50 km után nagy tempónál ?
Köszi
az nem pedál hiba.
P1211 Injector Control Pressure Higher/Lower Than Desired (engine running)
P0251 Injection Pump Fuel Metering Control A
Üzemanyagrendszeri hibád van,az biztos.Keress fel egy szakműhelyt.Nem lesz olcsó.
pl:
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39567 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 17:44:32 »
Idézetet írta: Shydra - 2016.02.14 vasárnap, 15:55:19
Jahh közben nemzetközi fórumon azt mondják hogy tipikus porlasztó hiba..
Poharazzam meg valamelyik csúcsomnál túl nagy a veszteség...
Vélemény ?
egy felújítás előtt ezeket mind átkell ellenőrizni:
P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
* Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
* Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
* Engine will not start.
Cause:
* The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV opening
beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE:The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line
or the fuel filter, or a damaged fuel line.
2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote feed the fuel injection
pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle low-pressure fuel system
entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.
• NOTE:When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to a
permanent bleed hole in the fuel filter.
Recirculation of fuel will occur through the fuel filter until the temperature of the return fuel is over
40°C (hence any air in the system will re-circulate until the fuel is above 40°C and is being
returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
• Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply.
If the engine will start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump
intake (gravity fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel
injection pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not
able to draw fuel).
4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be
damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and
10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical
fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
5. Injectors:
• Perform a return quantity test. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel
from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.
6. Swarf in the system:
• Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel
injection pump being defective.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39568 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 18:25:00 »
Idézetet írta: Shydra - 2016.02.14 vasárnap, 15:50:19
Jelentem cmp kicserélve...
Voltam próbaúton...
A helyzet javult de nem lett jó de most már pontosan le tudom írni mi történik.
Mivel forscannal laptoppal autózom
Jó tempóban megteszek kb 50 km-t.
Egyszer csak mintha mintha leállna a motor és beír egy p1211-es hibakódot.
Eltelik pár másodperc és feléled a motor, villogó izzítás jelző, és beír egy P0251-et
Cmp csere előtt ugye le is állt a motor.
Most nem áll le vészüzemben megyünk tovább...
A P1211-et nem értem trottle position... Lehet a gázpedálom szarakszik ? De 50 km után nagy tempónál ?
Köszi
Szia!
Olvasd el ezt:
http://tadefanklub.atw.hu/izzitas.pdf
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39569 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 19:37:49 »
1.6 tdci Fóka terhelésen rázza a kasznit teljes fordulatszám tartományban kb 80km/h fölött. Visszavett gáznál elmúlik. A féltengelyek nem lógnak, a jobbos tengely csapágyazása is jónak tűnik.
Járt már így valaki? Mi lehet a gond?
Még egy furcsaság: elöl féloldalt megemelve a levegőben lévő kerék forgása akadozik 1esben ráengedve a kuplngot, és a földön lévő kerék is meg-meg indulna. Közben furcsa hanghatások. Kipörgésgátló kikapcsolva. Direkt akarna zárni a difi, vagy pedig besz@rt?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39570 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 19:46:59 »
Idézetet írta: Dávid - 2016.02.14 vasárnap, 19:37:49
1.6 tdci Fóka terhelésen rázza a kasznit teljes fordulatszám tartományban kb 80km/h fölött. Visszavett gáznál elmúlik. A féltengelyek nem lógnak, a jobbos tengely csapágyazása is jónak tűnik.
Járt már így valaki? Mi lehet a gond?
Még egy furcsaság: elöl féloldalt megemelve a levegőben lévő kerék forgása akadozik 1esben ráengedve a kuplngot, és a földön lévő kerék is meg-meg indulna. Közben furcsa hanghatások. Kipörgésgátló kikapcsolva. Direkt akarna zárni a difi, vagy pedig besz@rt?
én a futómű átnézésével kezdeném.lengőkar szilentek okozhatják.Terhelésváltásra megszűnik.
Ezt viszont lelehet tesztelni.Kinyitott motorháztetnél álló motornál 4ik sebességben elkezded előre hátra ringatni az autót.Ha látod a lengőkart kottyanni,akkor az a hiba.De jó futóműves ingyen átvizsgálja és megmondj mit cserélj.Vagy beígéred neki,hogy vele akarod cseréltetni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
robag79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39571 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 13:06:42 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.14 vasárnap, 14:00:29
1. a turbóelektronika is meghibásodhatott.Javítható,de előtte érdemes diagnosztizálni,és akkor nincs mellényúlás.
2.a vízpumpa szokott folyatni,és azért nem találod meg,mert az önindítóra folyik,onnan meg elpárolog gyorsan.A kezedet ha végighúzod a vízpumpa alján és ha vizes lesz,akkor erről van szó.
3.Az olajat érdemes ellenőrizni a nívóálcán,nem-e olajos,illetve a kiegyenlítő tartályban nincs-e olaj,és vagy nem buborékozik a visszatérőben a tartály.
Voltam a szervízben. A turbo szerelik szét jelenleg, tisztítás céljából. A víz rejtélye továbbra is fennáll. Kb. 8-10 km próbaút után üres volt a kiegyenlítő tartály. A motor szépen indul, gyönyörűen jár, semmi füst, vagy fagyálló gőz a kipufogóból. A vízpumpát még csekkolják, de jelenleg (álló motornál) nem tűnt vizesnek..... Tiszta x akták.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39572 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 13:43:46 »
Idézetet írta: robag79 - 2016.02.15 hétfő, 13:06:42
Voltam a szervízben. A turbo szerelik szét jelenleg, tisztítás céljából. A víz rejtélye továbbra is fennáll. Kb. 8-10 km próbaút után üres volt a kiegyenlítő tartály. A motor szépen indul, gyönyörűen jár, semmi füst, vagy fagyálló gőz a kipufogóból. A vízpumpát még csekkolják, de jelenleg (álló motornál) nem tűnt vizesnek..... Tiszta x akták.
nincs ebben x akta, csak szhar beismerni, egyszerűbb bízni abban, hogy nincs is semmi baja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mountvito
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39573 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 20:18:58 »
Sziasztok,
Töltéshiba jelzés végett nemrég ki lett cserélve a generátorom gyári felújítottra. És ha már így alakult, akkor a görgők és a szíjat is kicseréltettem.
Most viszont jobban berreg az autó,mint előtte.
Olvasgattam itt, hogy érdemes lenne a generátort egy szabadonfutóval felszerelni és akkor megszűnik. Illetve a szíjfeszítő lazasága is okozhatja a jelenséget.
Kérdés, hogy akkor melyiket lenne érdemes cserélni?
Előre is köszi az ötleteket,
Üdv!
Naplózva
Mondeo 2006 2.0tdci kombi futura-x
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39574 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 20:24:47 »
Idézetet írta: mountvito - 2016.02.15 hétfő, 20:18:58
Sziasztok,
Töltéshiba jelzés végett nemrég ki lett cserélve a generátorom gyári felújítottra. És ha már így alakult, akkor a görgők és a szíjat is kicseréltettem.
Most viszont jobban berreg az autó,mint előtte.
Olvasgattam itt, hogy érdemes lenne a generátort egy szabadonfutóval felszerelni és akkor megszűnik. Illetve a szíjfeszítő lazasága is okozhatja a jelenséget.
Kérdés, hogy akkor melyiket lenne érdemes cserélni?
Előre is köszi az ötleteket,
Üdv!
Szíj remegést, ami berreg, a gyengélkedő feszítő okozhat, ill. a szabadonfutó a generátoron segítheti a jól működő feszítő munkáját.
Mind a kettőt meg kell nézni, magában a szabadonfutó nem elég.
Andya
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39575 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 22:53:52 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.14 vasárnap, 19:46:59
én a futómű átnézésével kezdeném.lengőkar szilentek okozhatják.Terhelésváltásra megszűnik.
Ezt viszont lelehet tesztelni.Kinyitott motorháztetnél álló motornál 4ik sebességben elkezded előre hátra ringatni az autót.Ha látod a lengőkart kottyanni,akkor az a hiba.De jó futóműves ingyen átvizsgálja és megmondj mit cserélj.Vagy beígéred neki,hogy vele akarod cseréltetni.
Köszi a választ, viszont lehet, hogy hozzá kellett volna tennem, hogy ez egy
folyamatos
erőteljes remegés gázadásra 80km/h felett. Valami kerékfordulatszámmal arányosan forgó erőátviteli alkatrészek kell itt bűnösnek lennie. Egyébként a szilentek jók, most leadták a féltengelyeket javításra, aztán meglátjuk.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
mountvito
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39576 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 23:12:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.02.15 hétfő, 20:24:47
Szíj remegést, ami berreg, a gyengélkedő feszítő okozhat, ill. a szabadonfutó a generátoron segítheti a jól működő feszítő munkáját.
Mind a kettőt meg kell nézni, magában a szabadonfutó nem elég.
Andya
Értelek, köszi szépen.
Naplózva
Mondeo 2006 2.0tdci kombi futura-x
Istvanhh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39577 Dátum:
2016.02.16 kedd, 17:54:09 »
Nekem is ugyan ez a problémám mióta szijat cseréltem azóta berreg alapjáraton és rázkódik (vibrál) a feszitő is. mi tévő legyek szerintetek?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39578 Dátum:
2016.02.16 kedd, 18:25:11 »
Idézetet írta: Istvanhh - 2016.02.16 kedd, 17:54:09
Nekem is ugyan ez a problémám mióta szijat cseréltem azóta berreg alapjáraton és rázkódik (vibrál) a feszitő is. mi tévő legyek szerintetek?
Általában mindent kell ilyenkor cserélni.Ha a szíjat cserélsz attól még a feszítő ha sokat ment nem lesz jobb hisz tapasztalod.A főptengely ékszíjtárcsa is rossz lehet.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39579 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 18:03:32 »
Sziasztok.
Normális az ha hallom ahogy feltölt a turbó?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39580 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 18:17:15 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.02.18 csütörtök, 18:03:32
Sziasztok.
Normális az ha hallom ahogy feltölt a turbó?
nem.lehet kifúj valahol.persze egy idő után mindnek előjön a hangja,a tengely kopása miatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39581 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 18:22:16 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.18 csütörtök, 18:17:15
nem.lehet kifúj valahol.persze egy idő után mindnek előjön a hangja,a tengely kopása miatt.
Olyan mintha kifújna valahol, de nem találok rossz csövet, meg nem füstöl.
Nem beleér a házba a lapát
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39582 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 18:24:40 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.02.18 csütörtök, 18:22:16
Olyan mintha kifújna valahol, de nem találok rossz csövet, meg nem füstöl.
Nem beleér a házba a lapát
diaggal nyomásmérés.Aztán az olajos foltnál lesz a lik.6 gumicső szakasz van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39583 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 18:26:42 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.18 csütörtök, 18:24:40
diaggal nyomásmérés.Aztán az olajos foltnál lesz a lik.6 gumicső szakasz van.
Holnap megnézem diaggal mit mutat az érzékelő.
Utána cső vizsgálat.
Mindenhol sima csőbilincs van?
Köszi
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39584 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 18:26:49 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.18 csütörtök, 18:24:40
diaggal nyomásmérés.Aztán az olajos foltnál lesz a lik.6 gumicső szakasz van.
Holnap megnézem diaggal mit mutat az érzékelő.
Utána cső vizsgálat.
Mindenhol sima csőbilincs van?
Köszi
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39585 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 18:27:57 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.02.18 csütörtök, 18:26:49
Holnap megnézem diaggal mit mutat az érzékelő.
Utána cső vizsgálat.
Mindenhol sima csőbilincs van?
Köszi
tulajdonképpen,igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39586 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 18:30:43 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.18 csütörtök, 18:27:57
tulajdonképpen,igen.
Akkor még ott is lehet gáz ha valamelyik laza, vagy rossz a bilincs.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39587 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 18:37:20 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.02.18 csütörtök, 18:30:43
Akkor még ott is lehet gáz ha valamelyik laza, vagy rossz a bilincs.
igen,de az olajos folt akkor is árulkodó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39588 Dátum:
2016.02.19 péntek, 09:46:22 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.18 csütörtök, 18:37:20
igen,de az olajos folt akkor is árulkodó.
Helló!
Megnéztem diaggal forscan-el. Gyorsan felépül a 2,5 bar, bármelyik sebességben. Már 1600 körül megvan(annyira nem tudtam pontosan figyelni).
A DTC-knél PCM-nél van P0401 hiba ez az EGR szelep.
Van még alacsony akkumulátor feszültség 9,6V és az anyós ülés övfeszítő hibája eltárolva.
Ezeket hogyan tudom kitörölni? Vagy ezek a tárolt hibák amik voltak valamikor?
OBD-nél nincs hibakód, és a hibajel se világít a műszerfalon.
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39589 Dátum:
2016.02.19 péntek, 10:09:20 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.02.19 péntek, 09:46:22
Helló!
Megnéztem diaggal forscan-el. Gyorsan felépül a 2,5 bar, bármelyik sebességben. Már 1600 körül megvan(annyira nem tudtam pontosan figyelni).
A DTC-knél PCM-nél van P0401 hiba ez az EGR szelep.
Van még alacsony akkumulátor feszültség 9,6V és az anyós ülés övfeszítő hibája eltárolva.
Ezeket hogyan tudom kitörölni? Vagy ezek a tárolt hibák amik voltak valamikor?
OBD-nél nincs hibakód, és a hibajel se világít a műszerfalon.
Köszi!
hibatörléssel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39590 Dátum:
2016.02.19 péntek, 10:49:29 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.19 péntek, 10:09:20
hibatörléssel.
Járó motornál persze hogy nem tudtam.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.19 péntek, 11:25:44 írta Thomas8607
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Shydra
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39591 Dátum:
2016.02.19 péntek, 18:32:11 »
Idézetet írta: szoszo - 2016.02.14 vasárnap, 18:25:00
Szia!
Olvasd el ezt:
http://tadefanklub.atw.hu/izzitas.pdf
Volt egy kis időm és megpoharaztam.
Kiderült hogy a kettes hengeremnél brutál résolaj veszteségem van.
A többi három szép egyforma volt.
A kettes csúcsban kapcsoló elemet cseréltünk és most már szép egyforma a résolaj.
120 sec alatt 17ml ami elvileg teljesen korrekt.
Most már hasít a masina bírja a tempót
30e ft-ból orvosolva a probléma
Szóval a P1211 és P052 együtt valszeg valóban alacsony rail nyomásra utal.
Naplózva
2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39592 Dátum:
2016.02.20 szombat, 19:26:17 »
Merre van a turbógeó tisztításról a leírás?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39593 Dátum:
2016.02.20 szombat, 19:27:11 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.20 szombat, 19:26:17
Merre van a turbógeó tisztításról a leírás?
szerintem sehol
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39594 Dátum:
2016.02.20 szombat, 19:54:36 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.20 szombat, 19:26:17
Merre van a turbógeó tisztításról a leírás?
Ervin fejében.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39595 Dátum:
2016.02.20 szombat, 20:27:39 »
az pech. akkor nekem kell megcsinálnom.
Mit kell venni hozzá?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39596 Dátum:
2016.02.20 szombat, 20:39:50 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.20 szombat, 20:27:39
az pech. akkor nekem kell megcsinálnom.
Mit kell venni hozzá?
lelkesedést. akkor fogod feladni amikor meglátod hogy jön le a turbo. ha netán sikerül levenned, akkor meg akkor fogod fogni a fejed, amikor a belsejét kell összerakni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39597 Dátum:
2016.02.20 szombat, 20:41:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.02.20 szombat, 19:54:36
Ervin fejében.
AndyA
5-6 óra alatt megvan ha tudja az ember mit kell csinálnia és nem először csinálja. de én nem eröltetnám tapasztalat nélkül a próbálkozást
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39598 Dátum:
2016.02.20 szombat, 20:42:03 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.20 szombat, 20:27:39
az pech. akkor nekem kell megcsinálnom.
Mit kell venni hozzá?
Mély lélegzetet, meg egy kocka sört, hogy legyen mibe fojtani a bánatod, ha nem sikerül...
Maga a takarítás nem rettentő bonyi. De amyg odáig eljutsz, hogy a kezedben a turbo, na az a szopás, nem a 40 év az esztergályosműhelyben. Akna nélkül neki se állnék. Mondom ezt úgy, hogy már kétszer láttam, Ervin mit és hogyan csinál, aki becsukott szemmel is végigcsinálja bármikor, annyit gyakorolta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39599 Dátum:
2016.02.20 szombat, 20:46:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.02.20 szombat, 20:42:03
Mély lélegzetet, meg egy kocka sört, hogy legyen mibe fojtani a bánatod, ha nem sikerül...
Maga a takarítás nem rettentő bonyi. De amyg odáig eljutsz, hogy a kezedben a turbo, na az a szopás, nem a 40 év az esztergályosműhelyben. Akna nélkül neki se állnék. Mondom ezt úgy, hogy már kétszer láttam, Ervin mit és hogyan csinál, aki becsukott szemmel is végigcsinálja bármikor, annyit gyakorolta.
AndyA
főleg, hogy 45km-re laknak egymástól
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
785
786
787
788
789
790
791
[
792
]
793
794
795
796
797
798
799
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ