Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:55:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
75
76
77
78
79
80
81
[
82
]
83
84
85
86
87
88
89
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14625420 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4050 Dátum:
2010.07.06 kedd, 22:04:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.03 szombat, 22:02:08
Én azt hallottam, hogy kb. 500 km alatt veri szét a feszítőt és a görgőket a fix tárcsa.
ha generátor oldali segédszíj rendszer zörgés gondod van, tetess fel szabadonfutó tárcsát a generátorra, meg egy új kéttömegű főtengely tárcsát ill. feszítőt, ha kell, és csöndben lesz.
Én kb. 3000 km-t mentem fixre hegesztett főtengely tárcsával. Kb. 800 rpm környékén iszonyúan rezonált a szíj, de nem vert szét semmit. A korrekt megoldás mindenképpen a szabadonfutó. Ha cserélni kell a főtengely szíjtárcsát, akkor a gyári Ford helyett a spanyol utángyártottat javaslom. ( Indoklás:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg500925#msg500925
) Amikor vettem azt mondta a Cromaxos srác, hogy ebből még nem hoztak garanciális cserére egy darabot sem.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.06 kedd, 22:07:49 írta arrabonus
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4051 Dátum:
2010.07.06 kedd, 22:55:28 »
Idézetet írta: teo - 2010.07.06 kedd, 21:48:13
Próbálnál egy Hungária körutat reggeli csúcsban, naponta! Ha kettesbe felválthatsz, már felüdülés.
7.4-et is becuppantja nekem.
Pécs bevezető szakasza ami átmegy a városon reggel ugyan ez mint pest csak kicsit kisebb////Úgyhogy tudom milyen araszolni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Andris77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 54
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4052 Dátum:
2010.07.07 szerda, 11:29:20 »
Sziasztok!
Kérdés:
Egy hengerem leállt a héten mentem vele utána még kb 2 km-t Ford szervízbe (Komárom) (ez mázli volt, hogy pont akkor, pont ott) begurultam.
Csúcsokat cserélték, mert egyébként is cserélték volna a héten, 1. hengerben nincs kompresszió (ez a csúcs kb 30.000km ment), mibe fájhat ez nekem hozzávetőlegesen?
Motor még nincs szétszedve így részleteket nem tudok, ez a 2 km, amit mentem még vele max 1500 fordulaton mennyit ronthatott a helyzeten?
Ötleteket tapasztalatokat szívesen fogadok a témában.
Köszi!
Andris
Naplózva
EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4053 Dátum:
2010.07.07 szerda, 11:35:07 »
Idézetet írta: Andris77 - 2010.07.07 szerda, 11:29:20
Sziasztok!
Kérdés:
Egy hengerem leállt a héten mentem vele utána még kb 2 km-t Ford szervízbe (Komárom) (ez mázli volt, hogy pont akkor, pont ott) begurultam.
Csúcsokat cserélték, mert egyébként is cserélték volna a héten, 1. hengerben nincs kompresszió (ez a csúcs kb 30.000km ment), mibe fájhat ez nekem hozzávetőlegesen?
Motor még nincs szétszedve így részleteket nem tudok, ez a 2 km, amit mentem még vele max 1500 fordulaton mennyit ronthatott a helyzeten?
Ötleteket tapasztalatokat szívesen fogadok a témában.
Köszi!
Andris
Domit kersd, Ő is így járt.
A szhar pcsúcs miatt elrepedt az egyik dugattyúd...
, de nem a 2 km miatt, hanem mert már rég szhar volt a pcsúcs...
Ja és sokba fog fájni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4054 Dátum:
2010.07.07 szerda, 11:37:48 »
Hát sajnos elérkezett az,ami a régiben nem... 160ezernél úgy tűnik behaltak a porlasztók... Igazság szerint, erő van benne,de nem úgy megy,mint a régi és nagyon füstöl. Kiakasztó,hogy egy 3 évesben előbb halnak meg a porlasztók, mint egy 8 évesben...
Lenne pár kérdésem:
Egy komplett csere kb. mennyibe fáj?
Kell valamit cserélni a 4 porlasztón kívül?
Ha nem cseréljük,úgy lehet járni vele,vagy nem ajánlott?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 11:40:08 írta Nika91127
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4055 Dátum:
2010.07.07 szerda, 11:41:35 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.07 szerda, 11:37:48
Hát sajnos elérkezett az,ami a régiben nem... 160ezernél úgy tűnik behaltak a porlasztók... Igazság szerint, erő van benne,de nem úgy megy,mint a régi és nagyon füstöl. Kiakasztó,hogy egy 3 évesben előbb halnak meg a porlasztók, mint egy 8 évesben...
Lenne pár kérdésem:
Egy komplett csere kb. mennyibe fáj?
Kell valamit cserélni a 4 porlasztón kívül?
Ha nem cseréljük,úgy lehet járni vele,vagy nem ajánlott?
200-250e baráti áron számolva
illik: pl. szűrő, ilyen olyan csövek ( a pcsúcshoz viszonyítva nem nagy tétel)
nem ajánlott, lásd kettővel ezelőtti hsz, ahol dugattyú repedés lett a vége
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4056 Dátum:
2010.07.07 szerda, 11:44:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.07 szerda, 11:41:35
200-250e baráti áron számolva
illik: pl. szűrő, ilyen olyan csövek ( a pcsúcshoz viszonyítva nem nagy tétel)
nem ajánlott, lásd kettővel ezelőtti hsz, ahol dugattyú repedés lett a vége
200-250ezer? Akkor a pcs-k kb 50ezer/db? Hol lehetne ilyen baráti áron megcsináltatni? Mert eléggé fontos lenne faternak,mivel ez a dög a munkaeszköze,de jelenleg ennyi pénze nincsen
(hát igen,a válság...)
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4057 Dátum:
2010.07.07 szerda, 12:00:17 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.07 szerda, 11:37:48
Hát sajnos elérkezett az,ami a régiben nem... 160ezernél úgy tűnik behaltak a porlasztók... Igazság szerint, erő van benne,de nem úgy megy,mint a régi és nagyon füstöl. Kiakasztó,hogy egy 3 évesben előbb halnak meg a porlasztók, mint egy 8 évesben...
Lenne pár
Csak egy kérdés: a régiben amit német utakra használtok kint is tankoljátok? vagy kap magyor go-t is?
Köszi, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4058 Dátum:
2010.07.07 szerda, 12:24:32 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.07 szerda, 11:44:29
200-250ezer? Akkor a pcs-k kb 50ezer/db? Hol lehetne ilyen baráti áron megcsináltatni? Mert eléggé fontos lenne faternak,mivel ez a dög a munkaeszköze,de jelenleg ennyi pénze nincsen
(hát igen,a válság...)
pl. lásd bunyek 5-6-al ez előtti hsz-e
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4059 Dátum:
2010.07.07 szerda, 13:58:08 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.07 szerda, 12:00:17
Csak egy kérdés: a régiben amit német utakra használtok kint is tankoljátok? vagy kap magyor go-t is?
Köszi, T.
Nem német utakra
Német autó volt(ezért írtam,h német utakra gyártva)
És igen azt is ittenivel tankoljuk.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4060 Dátum:
2010.07.07 szerda, 14:03:52 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.07 szerda, 13:58:08
Nem német utakra
Német autó volt(ezért írtam,h német utakra gyártva)
És igen azt is ittenivel tankoljuk.
Az Én autóm is német utakra lett gyártva, mégis Mo-n volt először forgalomba helyezve...
Szóval ismerve a korrekt autóbehozókat, nem lehet, hogy az autódban - annak ellenére, hogy csak 3 éves - nem 160e km van?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4061 Dátum:
2010.07.07 szerda, 14:08:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.07 szerda, 14:03:52
Az Én autóm is német utakra lett gyártva, mégis Mo-n volt először forgalomba helyezve...
Szóval ismerve a korrekt autóbehozókat, nem lehet, hogy az autódban - annak ellenére, hogy csak 3 éves - nem 160e km van?
Az egy magyar cégvezetőjé volt,végig szervízelve
A régi amiben 330 ezer van,na az tuti annyi
(101 volt beleírva,de találtunk benne egy júniusi matricát 160as olajcseréről,és július végén vettük)
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4062 Dátum:
2010.07.07 szerda, 14:25:44 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.07 szerda, 14:08:36
Az egy magyar cégvezetőjé volt,végig szervízelve
A régi amiben 330 ezer van,na az tuti annyi
(101 volt beleírva,de találtunk benne egy júniusi matricát 160as olajcseréről,és július végén vettük)
Akkor még több is lehet. 1 hónap alatt bele lehet tenni 10 ezret
330e mellesleg nagyon nem rossz. Örülnék, ha az enyém is elmenne addig
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4063 Dátum:
2010.07.07 szerda, 14:28:52 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.07 szerda, 14:25:44
Akkor még több is lehet. 1 hónap alatt bele lehet tenni 10 ezret
330e mellesleg nagyon nem rossz. Örülnék, ha az enyém is elmenne addig
Ez a 330ezer kb úgy jött ki,h óraszerint benne van 270,és még durván 60-65öt hozzáadtunk
Én annak örülnék,ha még pár évig bírná,és akkor a Focus helyett megkapnám
Naplózva
alibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4064 Dátum:
2010.07.07 szerda, 15:43:08 »
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Nem lehet beindítani a kocsit. Aksi, önindító jó, indítás közben villog a sárga spirál. Előtte gond nélkül működött, jól indított. Ha valakinek van ötlete segítsen legyen szíves!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4065 Dátum:
2010.07.07 szerda, 15:55:41 »
Idézetet írta: alibi - 2010.07.07 szerda, 15:43:08
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Nem lehet beindítani a kocsit. Aksi, önindító jó, indítás közben villog a sárga spirál. Előtte gond nélkül működött, jól indított. Ha valakinek van ötlete segítsen legyen szíves!
CMP jeladó esetleg?
Naplózva
wbali
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4066 Dátum:
2010.07.07 szerda, 17:54:30 »
Sziasztok!
2004-es TDCI 2.0. Az a gondom hogy terhelés alatt (emelkedő, nagy gáz) mély hangon csörög-morog a motor, a kasztni is beleremeg szinte. Mindig is volt hasonló búgás amikor erőlködött a kocsi, de mostanában sokkal hangosabb, és olyan csörgősebbé vált. Vittem szervízbe, az egyik helyen azt mondták nem tudják reprodukálni, a másikon meg hogy nem tudják mi baja, talán kezd bedögleni a kuplung
esetleg porlasztócsúcs
de kompúterrel megnézték, az is rendben volt...
Valamelyik mesternek please
nincs valami ötlete hogy mi lehet a baja?
Az is szembe jutott hogy kilazult valami csavar, és egyszerűen csak berezonál - mert amikor legjobban zörög, kicsit elveszem a gázt és megszűnik. Aztán ha nyomom akkor újrakezdi. Meg talán csak akkor csinálja a ha meleg a motor vagy ha meleg van... de ez nem biztos
Szeretem a kocsit, és nem szeretném lecserélni, de ez a zaj egyre jobban idegesít...
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4067 Dátum:
2010.07.07 szerda, 18:13:27 »
Idézetet írta: wbali - 2010.07.07 szerda, 17:54:30
Sziasztok!
2004-es TDCI 2.0. Az a gondom hogy terhelés alatt (emelkedő, nagy gáz) mély hangon csörög-morog a motor, a kasztni is beleremeg szinte. Mindig is volt hasonló búgás amikor erőlködött a kocsi, de mostanában sokkal hangosabb, és olyan csörgősebbé vált. Vittem szervízbe, az egyik helyen azt mondták nem tudják reprodukálni, a másikon meg hogy nem tudják mi baja, talán kezd bedögleni a kuplung
esetleg porlasztócsúcs
de kompúterrel megnézték, az is rendben volt...
Valamelyik mesternek please
nincs valami ötlete hogy mi lehet a baja?
Az is szembe jutott hogy kilazult valami csavar, és egyszerűen csak berezonál - mert amikor legjobban zörög, kicsit elveszem a gázt és megszűnik. Aztán ha nyomom akkor újrakezdi. Meg talán csak akkor csinálja a ha meleg a motor vagy ha meleg van... de ez nem biztos
Szeretem a kocsit, és nem szeretném lecserélni, de ez a zaj egyre jobban idegesít...
A főtengely szíjtárcsa hibája esetén ha beremeg a szíj akkor az tud ilyen hangot adni. Hallani kellene.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4068 Dátum:
2010.07.07 szerda, 18:30:55 »
Idézetet írta: wbali - 2010.07.07 szerda, 17:54:30
Sziasztok!
2004-es TDCI 2.0. Az a gondom hogy terhelés alatt (emelkedő, nagy gáz) mély hangon csörög-morog a motor, a kasztni is beleremeg szinte. Mindig is volt hasonló búgás amikor erőlködött a kocsi, de mostanában sokkal hangosabb, és olyan csörgősebbé vált. Vittem szervízbe, az egyik helyen azt mondták nem tudják reprodukálni, a másikon meg hogy nem tudják mi baja, talán kezd bedögleni a kuplung
esetleg porlasztócsúcs
de kompúterrel megnézték, az is rendben volt...
Alapjáraton nem surrog? Egyébként gyorsításnál a csattogó hang nekem megszűnt, mikor a szabadonfutó gen. tárcsát, feszítőgörgőket és vezetőgörgőt mahináltuk. Ekkor megrángattuk a főtengely szíjtárcsát, az rendben volt. Nálad volt feszítő cserélve? Nézték a főtengely szíjtárcsát is akkor?
Illetve korábban olvastam itt a kollégák tanácsát ilyen rezonancia problémánál, azt írták egyik gumitömítést kell valamelyik cső alól kiszedni vagy mifene
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4069 Dátum:
2010.07.07 szerda, 18:38:05 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.07 szerda, 15:55:41
CMP jeladó esetleg?
Én ugyan ezzel küzdök,de 9.-re sikerül.Utána megy mint a távirat.Most miután végignéztünk mindent p csúcs bemérés következik padon.Poharazva jó,de hibaolvasás után azt írja,hogy magas a nyomás a rendszerben.Nálam ez van.Próbáld meg többször hátha egyszer elindul.Nekem CMP jeladó csere nemsegített.Nem vetted észre,hogy alapjáraton néha berángatott?Nekem ez van és menetközben meg semmi minden tuti.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 18:40:12 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4070 Dátum:
2010.07.07 szerda, 18:42:05 »
Idézetet írta: Andris77 - 2010.07.07 szerda, 11:29:20
Sziasztok!
Kérdés:
Egy hengerem leállt a héten mentem vele utána még kb 2 km-t Ford szervízbe (Komárom) (ez mázli volt, hogy pont akkor, pont ott) begurultam.
Csúcsokat cserélték, mert egyébként is cserélték volna a héten, 1. hengerben nincs kompresszió (ez a csúcs kb 30.000km ment), mibe fájhat ez nekem hozzávetőlegesen?
Motor még nincs szétszedve így részleteket nem tudok, ez a 2 km, amit mentem még vele max 1500 fordulaton mennyit ronthatott a helyzeten?
Ötleteket tapasztalatokat szívesen fogadok a témában.
Köszi!
Andris
Mennyi volt a pcsúcs csere és milyet kaptál bele Új vagy felújított?!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Andris77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 54
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4071 Dátum:
2010.07.07 szerda, 20:31:32 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.07.07 szerda, 18:42:05
Mennyi volt a pcsúcs csere és milyet kaptál bele Új vagy felújított?!!!
Szia!
Én vettem nem a szervíz. Pcsúcs, szimering, rail cső, kupak, 236e HUF, Új csúcsok.
Amit szervíz szerzett be az csak go szűrő volt, nem tudom mennyi, még náluk van a kocsi nem értem rá elmenni érte.
Nem sürgős, úgyse tudom használni
Andris
Naplózva
EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4072 Dátum:
2010.07.07 szerda, 20:56:42 »
Idézetet írta: alibi - 2010.07.07 szerda, 15:43:08
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Nem lehet beindítani a kocsit. Aksi, önindító jó, indítás közben villog a sárga spirál. Előtte gond nélkül működött, jól indított. Ha valakinek van ötlete segítsen legyen szíves!
csúcsok-nyomásprobléma
Jó esetben,kikellene ütni a hibát diagcuccal(vagy levenni az akkusarut),és egy szűrőcsere segíthet,hátha csak az dugult el......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wbali
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4073 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:18:57 »
Idézetet írta: GiN - 2010.07.07 szerda, 18:30:55
Alapjáraton nem surrog? Egyébként gyorsításnál a csattogó hang nekem megszűnt, mikor a szabadonfutó gen. tárcsát, feszítőgörgőket és vezetőgörgőt mahináltuk. Ekkor megrángattuk a főtengely szíjtárcsát, az rendben volt. Nálad volt feszítő cserélve? Nézték a főtengely szíjtárcsát is akkor?
Illetve korábban olvastam itt a kollégák tanácsát ilyen rezonancia problémánál, azt írták egyik gumitömítést kell valamelyik cső alól kiszedni vagy mifene
Alapjáraton nics semmi különös. Elvileg volt minden szíj cserélve egy éve (Chromax), 130e körül fizettem, minden szíjat meg szíjfeszítőt cseréltek. Akkor is csörgött, de nem így, hanem pl. alapjáraton is. Nem értek hozzá, bíztam a szakikban
nemtom hogy konkrétan főtengely szíjtárcsa volt-e cserélve (azmiaz?
)...
Ez a gumitömítés hogy is volt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4074 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:27:04 »
Idézetet írta: wbali - 2010.07.07 szerda, 21:18:57
Alapjáraton nics semmi különös. Elvileg volt minden szíj cserélve egy éve (Chromax), 130e körül fizettem, minden szíjat meg szíjfeszítőt cseréltek. Akkor is csörgött, de nem így, hanem pl. alapjáraton is. Nem értek hozzá, bíztam a szakikban
nemtom hogy konkrétan főtengely szíjtárcsa volt-e cserélve (azmiaz?
)...
Ez a gumitömítés hogy is volt?
A turbócső a cooler előtt és után rögzítve van a vázkerethez ilyen gagyirex szilentes marhasággal.
NA!Azokat kell kidobni,és fixre lecsavarozni a vázhoz a turbócső rögzítéseit!
Ez egy bizonyos fordulaton kezd csak rezonálni,előtte és utána nincs hangja!Viszont teljesen megszűnik a leírtakkal!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4075 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:27:47 »
Idézetet írta: Andris77 - 2010.07.07 szerda, 20:31:32
Szia!
Én vettem nem a szervíz. Pcsúcs, szimering, rail cső, kupak, 236e HUF, Új csúcsok.
Amit szervíz szerzett be az csak go szűrő volt, nem tudom mennyi, még náluk van a kocsi nem értem rá elmenni érte.
Nem sürgős, úgyse tudom használni
Andris
Üdv! Hol sikerült ennyiért venni és milyen tipusú.Nekem delphi van.Azért érdekel mert lehet,hogy nekem is kell nyomáspróba után.
Jani
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4076 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:28:36 »
Idézetet írta: wbali - 2010.07.07 szerda, 17:54:30
Sziasztok!
2004-es TDCI 2.0. Az a gondom hogy terhelés alatt (emelkedő, nagy gáz) mély hangon csörög-morog a motor, a kasztni is beleremeg szinte. Mindig is volt hasonló búgás amikor erőlködött a kocsi, de mostanában sokkal hangosabb, és olyan csörgősebbé vált. Vittem szervízbe, az egyik helyen azt mondták nem tudják reprodukálni, a másikon meg hogy nem tudják mi baja, talán kezd bedögleni a kuplung
esetleg porlasztócsúcs
de kompúterrel megnézték, az is rendben volt...
Valamelyik mesternek please
nincs valami ötlete hogy mi lehet a baja?
Az is szembe jutott hogy kilazult valami csavar, és egyszerűen csak berezonál - mert amikor legjobban zörög, kicsit elveszem a gázt és megszűnik. Aztán ha nyomom akkor újrakezdi. Meg talán csak akkor csinálja a ha meleg a motor vagy ha meleg van... de ez nem biztos
Szeretem a kocsit, és nem szeretném lecserélni, de ez a zaj egyre jobban idegesít...
azaz,lentebb!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wbali
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4077 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:34:22 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.07 szerda, 21:27:04
A turbócső a cooler előtt és után rögzítve van a vázkerethez ilyen gagyirex szilentes marhasággal.
NA!Azokat kell kidobni,és fixre lecsavarozni a vázhoz a turbócső rögzítéseit!
Ez egy bizonyos fordulaton kezd csak rezonálni,előtte és utána nincs hangja!Viszont teljesen megszűnik a leírtakkal!
Köszi a sok választ!
Remélem ez lesz a gond.
Naplózva
alibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4078 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:41:52 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.07 szerda, 20:56:42
csúcsok-nyomásprobléma
Jó esetben,kikellene ütni a hibát diagcuccal(vagy levenni az akkusarut),és egy szűrőcsere segíthet,hátha csak az dugult el......
Nem hinném, hogy a csúccsal van gond. Beálltam egy parkolóba (tökéletesen működött addig), majd kb 3 óra múlva nem indult és azóta sem. Aksisarut levettem, szűrőt cseréltem, a szűrő és a tank között sincs dugulás.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4079 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:48:24 »
Idézetet írta: alibi - 2010.07.07 szerda, 21:41:52
Nem hinném, hogy a csúccsal van gond. Beálltam egy parkolóba (tökéletesen működött addig), majd kb 3 óra múlva nem indult és azóta sem. Aksisarut levettem, szűrőt cseréltem, a szűrő és a tank között sincs dugulás.
akkor pedig cmp lesz! kb 5e ft!2 perc a cseréje,és azzal nem nyúlsz nagyon mellé!
Mindenképpen diagnosztizálni kellene műszerrel!Hibakódolvasás,és hibakódtörlés!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4080 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:53:57 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.07 szerda, 21:48:24
akkor pedig cmp lesz! kb 5e ft!2 perc a cseréje,és azzal nem nyúlsz nagyon mellé!
Mindenképpen diagnosztizálni kellene műszerrel!Hibakódolvasás,és hibakódtörlés!
Akkor jó tippet adtam
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4081 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:54:59 »
Idézetet írta: alibi - 2010.07.07 szerda, 21:41:52
Nem hinném, hogy a csúccsal van gond. Beálltam egy parkolóba (tökéletesen működött addig), majd kb 3 óra múlva nem indult és azóta sem. Aksisarut levettem, szűrőt cseréltem, a szűrő és a tank között sincs dugulás.
mennyi időre vetted le a sarut??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4082 Dátum:
2010.07.07 szerda, 22:00:47 »
Idézetet írta: wbali - 2010.07.07 szerda, 21:34:22
Köszi a sok választ!
Remélem ez lesz a gond.
még egy:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg508001;topicseen#msg508001
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4083 Dátum:
2010.07.07 szerda, 22:38:17 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.07 szerda, 21:48:24
akkor pedig cmp lesz! kb 5e ft!2 perc a cseréje,és azzal nem nyúlsz nagyon mellé!
Mindenképpen diagnosztizálni kellene műszerrel!Hibakódolvasás,és hibakódtörlés!
Ez a CMP? :
http://www.pc-point.co.uk/forum/viewtopic.php?f=4&t=3
Megpróbálom ezt, nincs kedvem szervízbe vontatni 40km-re.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 23:01:20 írta alibi
»
Naplózva
alibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4084 Dátum:
2010.07.07 szerda, 22:39:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.07 szerda, 21:54:59
mennyi időre vetted le a sarut??
kb 5 percre
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4085 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 07:15:18 »
Idézetet írta: alibi - 2010.07.07 szerda, 22:38:17
Ez a CMP? :
http://www.pc-point.co.uk/forum/viewtopic.php?f=4&t=3
Megpróbálom ezt, nincs kedvem szervízbe vontatni 40km-re.
igen!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4086 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 07:16:12 »
Idézetet írta: alibi - 2010.07.07 szerda, 22:39:04
kb 5 percre
20-30percre érdemes,mert annyi idő alatt sülnek ki a kondik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4087 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 14:39:38 »
Újabb gondom,
hogy porlasztócsúcs csere/javítás óta az egyik "nagynyomású", ami a porlasztóhoz viszi az anyagot, a másik végénél azaz, ahol a közös csővel találkozik, kicsit "ereszt, azaz szivárog a gázolaj. Ez csőcsere, vagy ott van valami tömítés, amit lehet cserélni?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4088 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 14:52:39 »
Idézetet írta: mahder - 2010.07.08 csütörtök, 14:39:38
Újabb gondom,
hogy porlasztócsúcs csere/javítás óta az egyik "nagynyomású", ami a porlasztóhoz viszi az anyagot, a másik végénél azaz, ahol a közös csővel találkozik, kicsit "ereszt, azaz szivárog a gázolaj. Ez csőcsere, vagy ott van valami tömítés, amit lehet cserélni?
Tudtommal nincs tömítés, ugyanis fém a fémen csatlakozik. Viszont ésszel meg leheten próbálni utánahúzni, és ha rosszabb lesz érdemes kicserélni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4089 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 18:47:20 »
Idézetet írta: mahder - 2010.07.08 csütörtök, 14:39:38
Újabb gondom,
hogy porlasztócsúcs csere/javítás óta az egyik "nagynyomású", ami a porlasztóhoz viszi az anyagot, a másik végénél azaz, ahol a közös csővel találkozik, kicsit "ereszt, azaz szivárog a gázolaj. Ez csőcsere, vagy ott van valami tömítés, amit lehet cserélni?
meg kell húzni,kúpra zár!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kobresz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4090 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 19:24:57 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.04 vasárnap, 16:44:13
Első körben!!
Cseréld ki a go szűrőt!!!!
De lehet,hogy nem ártana a hibakódot is kiolvastatni,majd törölni,mert a nyomásrendszeri probléma blokkolhatja a nagynyomású pumedlit!
Vagy vedd le az akkusarut egy fél órára!
Üdv!
Közben megoldodott a probléma!
Valami relé gondja volt.
Ez az egész németországban zajlott azért nem tudom hogy pontosan mi is volt a gond.
A Szerelő azt mondta hogy relé.
De azért köszi a segítséget !!!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4091 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 21:35:17 »
Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy 4-5ben viszonylag alacsony fordulaton kb1800-nál valami berreg ugy kb2100rpm-ig szerintetek?Azóta vettem észre mióta szabadon futóm van.Elöre is köszi!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4092 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 21:36:39 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.08 csütörtök, 21:35:17
Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy 4-5ben viszonylag alacsony fordulaton kb1800-nál valami berreg ugy kb2100rpm-ig szerintetek?Azóta vettem észre mióta szabadon futóm van.Elöre is köszi!
Ja és jobb oldalról.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4093 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 21:58:38 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.08 csütörtök, 21:35:17
Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy 4-5ben viszonylag alacsony fordulaton kb1800-nál valami berreg ugy kb2100rpm-ig szerintetek?Azóta vettem észre mióta szabadon futóm van.Elöre is köszi!
A gyorsításnál 1800-as fordulaton hallható (de nem érezhető) berregés egyértelműen a turbócső rögzítés hibája. Ahogy Alf is írta, ki kell venni a gumi szilenteket és fixre le kell csavarozni.
Én lusta vagyok visszakeresni, de valaki biztos belinkeli a képeket.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4094 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 22:15:25 »
A hidrotőkék pusztulásának vagy olajnyomás gondnak lehet olyan tünete, hogy indítás után erősen "dübörögve" jár a motor? Alapjárat egyenletes, atomstabil 750, jól indul, veszi a gázpedál jelét, nem füstöl, megy rendesen.
Indításnál mégis furcsa berregő-zakatoló hangja van néha, főleg ha nem vízszintesen áll a kocsi. Kis gázfröccsre elmúlik a hang. Ezért gondolom olajnyomás függőnek. Olajcsere 3eKm-rel ezelőtt, gyári ford 5w30 olajjal, Vik-nél.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4095 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 22:25:01 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.08 csütörtök, 21:35:17
Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy 4-5ben viszonylag alacsony fordulaton kb1800-nál valami berreg ugy kb2100rpm-ig szerintetek?Azóta vettem észre mióta szabadon futóm van.Elöre is köszi!
nekem is berreg azóta..
bár mostanában jobban hallani az egyéb hangokat is, mert nincs csattogás a szabadonfutósítás miatt.
most olyat tettem, hogy leengedtem az ablakokat és szűk utcában mentem házak közt.. akkor még durvább hangokat is hallottam, mint egyébként. kezdek bedilizni
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4096 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 22:27:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.08 csütörtök, 22:15:25
A hidrotőkék pusztulásának vagy olajnyomás gondnak lehet olyan tünete, hogy indítás után erősen "dübörögve" jár a motor? Alapjárat egyenletes, atomstabil 750, jól indul, veszi a gázpedál jelét, nem füstöl, megy rendesen.
Indításnál mégis furcsa berregő-zakatoló hangja van néha, főleg ha nem vízszintesen áll a kocsi. Kis gázfröccsre elmúlik a hang. Ezért gondolom olajnyomás függőnek. Olajcsere 3eKm-rel ezelőtt, gyári ford 5w30 olajjal, Vik-nél.
nekem is csinált olyat már .. 2mp volt. na meg mostanában ezek a fehér füstöt hidegindítások...
tényleg meg fogok őrülni..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4097 Dátum:
2010.07.09 péntek, 06:46:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.08 csütörtök, 22:15:25
A hidrotőkék pusztulásának vagy olajnyomás gondnak lehet olyan tünete, hogy indítás után erősen "dübörögve" jár a motor? Alapjárat egyenletes, atomstabil 750, jól indul, veszi a gázpedál jelét, nem füstöl, megy rendesen.
Indításnál mégis furcsa berregő-zakatoló hangja van néha, főleg ha nem vízszintesen áll a kocsi. Kis gázfröccsre elmúlik a hang. Ezért gondolom olajnyomás függőnek. Olajcsere 3eKm-rel ezelőtt, gyári ford 5w30 olajjal, Vik-nél.
Nekem is szokta csinálni.
Főleg hosszabb állás után ( 4-5 óra ), kb 2 másodpercig tart és utána megszűnik magától.
Ötletem sincs mi lehet, de zavar engem is!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4098 Dátum:
2010.07.09 péntek, 08:46:01 »
Idézetet írta: GiN - 2010.07.08 csütörtök, 22:25:01
nekem is berreg azóta..
bár mostanában jobban hallani az egyéb hangokat is, mert nincs csattogás a szabadonfutósítás miatt.
most olyat tettem, hogy leengedtem az ablakokat és szűk utcában mentem házak közt.. akkor még durvább hangokat is hallottam, mint egyébként. kezdek bedilizni
Ne dilizz be
Ha a turbócsövet a vázhoz rögzítő bilincs gumiszilentjei kifáradtak (kinek milyen mértékben) és a motor rezgésének amplitúdójával megegyezik, akkor vibrációt fogsz hallani. Nálam ez 1400-1500 ford között volt, más versenyzőnél más fordulatnál jelentkezett. Alf leírta, hogy mit és hol kell lefixálni, azóta teljesen megszűnt a rezgés!
Ebben a topicban a
2828
-as számú hozzászólásban van kép is, nálam az 57. oldal közepén van.
Valaki majd pontosan belinkeli
Szóval ne dilizz be
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.09 péntek, 08:51:09 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4099 Dátum:
2010.07.09 péntek, 16:53:34 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.07 szerda, 21:48:24
akkor pedig cmp lesz! kb 5e ft!2 perc a cseréje,és azzal nem nyúlsz nagyon mellé!
Mindenképpen diagnosztizálni kellene műszerrel!Hibakódolvasás,és hibakódtörlés!
cmp 8eFt-ba került, de most sem lett jó.
Közben műszerrel bevizsgáltuk. Azt mutatta, hogy az üzemanyag szivattyúval van gond.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.09 péntek, 16:59:35 írta alibi
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
75
76
77
78
79
80
81
[
82
]
83
84
85
86
87
88
89
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ