Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:03:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
838
839
840
841
842
843
844
[
845
]
846
847
848
849
850
851
852
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639240 alkalommal)
0 Felhasználó és 156 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42200 Dátum:
2017.03.12 vasárnap, 10:20:12 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.03.12 vasárnap, 10:16:44
Leírtam ÉN is.
De azért másoltam be más forrást is nehogy az megint, hogy azért van így mert ÉN mondom....
elég lenne valszeg az is,ha "TE" mondanád-annak aki tudja ki a "..."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42201 Dátum:
2017.03.13 hétfő, 08:44:52 »
Idézetet írta: Rlala - 2017.03.12 vasárnap, 06:57:57
Uj kodokat is kapott a csucs? Enyembe mar 70eKm van es tegnap neztem 0,5 kornyeken van a korrekcio igaz nemcsak magnesszelepet csereltek acsucsban hanem mas bizbazst is anevet nem tudom...
Igen kapott uj kodokat és ennek ellenére is
Sött egy másik céggel még meg lett nézetve igaz nem tudom hogy a kódot nézték vagy sem
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42202 Dátum:
2017.03.13 hétfő, 19:54:44 »
Srácok
Olyankor minek van baja, ha ugy indul az autó, mintha 1 henger indulna és a gázra nem reagál, utána már indul rendesen
egyre sűrűbben produkálja ezt az indulást, hibakód nincs
Köszönöm a válaszokat előre is
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42203 Dátum:
2017.03.13 hétfő, 19:59:39 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.03.13 hétfő, 19:54:44
Srácok
Olyankor minek van baja, ha ugy indul az autó, mintha 1 henger indulna és a gázra nem reagál, utána már indul rendesen
egyre sűrűbben produkálja ezt az indulást, hibakód nincs
Köszönöm a válaszokat előre is
akár a pcsúcsoknak.kérdezd Relhist-et.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42204 Dátum:
2017.03.14 kedd, 23:09:43 »
Idézetet írta: baludanny - 2017.03.13 hétfő, 08:44:52
Igen kapott uj kodokat és ennek ellenére is
Sött egy másik céggel még meg lett nézetve igaz nem tudom hogy a kódot nézték vagy sem
Gondolom megneztek a tuzeloanyag kiegyenlitest a csucsoknak meg azt hogy mennyit szállít a nagynyomasu. Evvel a csucs hiba szerintem kizarva...
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42205 Dátum:
2017.03.15 szerda, 11:35:16 »
Végre életre keltettem a villanyos kieg. fűtést az autóban, így figyelgettem, hogy hogyan alakulnak a hőmérsékletek. Elég érdekes lett az eredmény.
A külső hőmérséklet jeladót viszonylag etalonnak vehetjük, mert a tapasztalatok szerint amikor nullát mutat, olyankor kb. tényleg fagy, szóval 1 foknál többet aligha tér el a valós hőmérséklettől.
Ehhez képest van a műszerblokkban egy hengerfej-hőmérséklet kijelzés, és ad egy jelet az OBD, ami elvileg a vízben lévő hőmérőről jön.
A műszerfali tesztekkel kapcsolatban szeptikus vagyok kissé, mert az akkufeszt is igen pontatlanul méri. Viszont az, hogy -10 fokkal indít, amikor amúgy 1 fok van kívül, majd tíz másodpercen belül korrigál nagyjából nulláig, az elég érdekes. Viszont ma reggel a 12 fokos garázsban meg 6 fokot mutatott, és korrigálás nélkül, a motorindítás után folyamatosan lépkedett felfelé.
Az OBD értékei is érdekesek. Egy teljes éjszaka (kb. 10 óra) után, ahová ugyan meleg motorral érkeztem, de 3 fokról nullára ment le a hőmérséklet ezalatt, az OBD +12 fokot mutatott motorindításra, és tartósan, folyamatosan 12-13 fokkal többet mutat egyfolytában, mint a műszerblokki érték. Ez még nem is lehetetlen, a vízkör és a hengerfej között lehet ennyi.
Na most légy okos, Domonkos (mármint nem Domi, csak úgy a mondás szerint
), hogy akkor melyiknek is van igaza, és tulajdonképpen hány fokos is a víz?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42206 Dátum:
2017.03.15 szerda, 15:22:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.15 szerda, 11:35:16
Végre életre keltettem a villanyos kieg. fűtést az autóban, így figyelgettem, hogy hogyan alakulnak a hőmérsékletek. Elég érdekes lett az eredmény.
A külső hőmérséklet jeladót viszonylag etalonnak vehetjük, mert a tapasztalatok szerint amikor nullát mutat, olyankor kb. tényleg fagy, szóval 1 foknál többet aligha tér el a valós hőmérséklettől.
Ehhez képest van a műszerblokkban egy hengerfej-hőmérséklet kijelzés, és ad egy jelet az OBD, ami elvileg a vízben lévő hőmérőről jön.
A műszerfali tesztekkel kapcsolatban szeptikus vagyok kissé, mert az akkufeszt is igen pontatlanul méri. Viszont az, hogy -10 fokkal indít, amikor amúgy 1 fok van kívül, majd tíz másodpercen belül korrigál nagyjából nulláig, az elég érdekes. Viszont ma reggel a 12 fokos garázsban meg 6 fokot mutatott, és korrigálás nélkül, a motorindítás után folyamatosan lépkedett felfelé.
Az OBD értékei is érdekesek. Egy teljes éjszaka (kb. 10 óra) után, ahová ugyan meleg motorral érkeztem, de 3 fokról nullára ment le a hőmérséklet ezalatt, az OBD +12 fokot mutatott motorindításra, és tartósan, folyamatosan 12-13 fokkal többet mutat egyfolytában, mint a műszerblokki érték. Ez még nem is lehetetlen, a vízkör és a hengerfej között lehet ennyi.
Na most légy okos, Domonkos (mármint nem Domi, csak úgy a mondás szerint
), hogy akkor melyiknek is van igaza, és tulajdonképpen hány fokos is a víz?
AndyA
nincs vízben lévő hőmérő!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42207 Dátum:
2017.03.15 szerda, 15:29:52 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.15 szerda, 15:22:27
nincs vízben lévő hőmérő!
Na, akkor meg pláne érdekes, hogy kinek hihet az ember.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
horvil87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42208 Dátum:
2017.03.17 péntek, 19:06:27 »
Sziasztok. Valakinek van otlete,hogy mi lehet a problema,ha ledugozott egr-nel mindig gyujtja a check engine-t? Multkor 2 nap utan magatol eltunt. Azota megint volt, tegnap torolve lett, ma megint elkezdte. Pontos hibakodot nem tudok, azt mondta haver,h egr keringtetesre irt hibat. Focom-mal lett olvasva. Menet kozben semmi hiba nincs, ugy megy,ahogy kell neki. Mk3 tdci 2004 116le. Vakuumos.
Koszi!
Naplózva
MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42209 Dátum:
2017.03.17 péntek, 20:51:48 »
Idézetet írta: horvil87 - 2017.03.17 péntek, 19:06:27
Sziasztok. Valakinek van otlete,hogy mi lehet a problema,ha ledugozott egr-nel mindig gyujtja a check engine-t? Multkor 2 nap utan magatol eltunt. Azota megint volt, tegnap torolve lett, ma megint elkezdte. Pontos hibakodot nem tudok, azt mondta haver,h egr keringtetesre irt hibat. Focom-mal lett olvasva. Menet kozben semmi hiba nincs, ugy megy,ahogy kell neki. Mk3 tdci 2004 116le. Vakuumos.
Koszi!
Azt a hibakódot dobálni is fogja. EGR keringési hibát fog írni, mivel ledugóztad, ezáltal nincs keringés.
Naplózva
horvil87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42210 Dátum:
2017.03.17 péntek, 20:59:41 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.03.17 péntek, 20:51:48
Azt a hibakódot dobálni is fogja. EGR keringési hibát fog írni, mivel ledugóztad, ezáltal nincs keringés.
Csak úgy rémlik azt olvastam itt,hogy nem mindenkinek írja,akinek pedig igen,annak elég soká, nem pedig szinte azonnal.
Naplózva
MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42211 Dátum:
2017.03.17 péntek, 21:02:28 »
Idézetet írta: horvil87 - 2017.03.17 péntek, 20:59:41
Csak úgy rémlik azt olvastam itt,hogy nem mindenkinek írja,akinek pedig igen,annak elég soká, nem pedig szinte azonnal.
Hát ez ilyen. Meg kell szokni. Valakinek valóban alig dobálja, de van olyan (pl az én volt autóm) 30 km után már visszadobta. Meg kell szokni, havonta hibatároló olvasás és kész.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42212 Dátum:
2017.03.17 péntek, 21:22:56 »
Idézetet írta: horvil87 - 2017.03.17 péntek, 20:59:41
Csak úgy rémlik azt olvastam itt,hogy nem mindenkinek írja,akinek pedig igen,annak elég soká, nem pedig szinte azonnal.
Az Euro-3-as 2.2 TDCi elvileg nem is nézi, néha (pár 10 ezrenként) mégis beírja a P0401-et. De volt olyan, hogy magától törölte is. Az Euro-4-es 2.0 TDCi néhány km alatt beírja, és törlés után is újra és újra, de az a P0402-t szokta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
horvil87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42213 Dátum:
2017.03.18 szombat, 06:28:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.17 péntek, 21:22:56
Az Euro-3-as 2.2 TDCi elvileg nem is nézi, néha (pár 10 ezrenként) mégis beírja a P0401-et. De volt olyan, hogy magától törölte is. Az Euro-4-es 2.0 TDCi néhány km alatt beírja, és törlés után is újra és újra, de az a P0402-t szokta.
AndyA
Viszont legjobb tudomasom szerint ez euro 3-as. Es itt valaki azt irta,hogy ha van, akkor is csak ritkan. Azert nem is ertem.
Naplózva
MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42214 Dátum:
2017.03.18 szombat, 10:49:26 »
Idézetet írta: horvil87 - 2017.03.18 szombat, 06:28:54
Viszont legjobb tudomasom szerint ez euro 3-as. Es itt valaki azt irta,hogy ha van, akkor is csak ritkan. Azert nem is ertem.
Elvileg nincs érzékelő, nem tudja honnan megtudni, hogy alacsony ott a nyomás. Ezért is érdekes.
Vagy esetleg az EGR szelep állását hasonlítja össze a motor üzemállapottal, és ebből jön rá néha, szélsőséges esetben, hogy gond van (mármint szerinte)?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42215 Dátum:
2017.03.18 szombat, 11:09:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.18 szombat, 10:49:26
Elvileg nincs érzékelő, nem tudja honnan megtudni, hogy alacsony ott a nyomás. Ezért is érdekes.
Vagy esetleg az EGR szelep állását hasonlítja össze a motor üzemállapottal, és ebből jön rá néha, szélsőséges esetben, hogy gond van (mármint szerinte)?
AndyA
Érzékelő (pozíció) csak a nyitás mértékét érzi, az áramlást nem. Már amelyikben van pozíció érzékelő.
Az áramlást -teszt üzemben- a MAP/MAF érzékelő értékének az EGR meghatározott nyitási mértéke következtében létrejövő változással ellenőrzi. Ha nem annyira változik, mint amennyire elvárja és egy X vezetési ciklusban ismétlődik, hibakódot generál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42216 Dátum:
2017.03.18 szombat, 12:12:11 »
Sziasztok, sajna elhagytam az ST oldalsó spoilernél lévő kis burkolatot ami az emelő pontnál van a küszöbnél. Esetleg elfekvőben nincs valakinek?
Köszönöm!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42217 Dátum:
2017.03.18 szombat, 12:45:21 »
Idézetet írta: lali002 - 2017.03.18 szombat, 12:12:11
Sziasztok, sajna elhagytam az ST oldalsó spoilernél lévő kis burkolatot ami az emelő pontnál van a küszöbnél. Esetleg elfekvőben nincs valakinek?
Köszönöm!
cromax, gyári új. 8-10e/db körül van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42218 Dátum:
2017.03.18 szombat, 14:29:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.18 szombat, 12:45:21
cromax, gyári új. 8-10e/db körül van
Köszönöm!Visszamentem az autópályára és szerencsére meglett
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42219 Dátum:
2017.03.18 szombat, 14:45:25 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.03.17 péntek, 20:51:48
Azt a hibakódot dobálni is fogja. EGR keringési hibát fog írni, mivel ledugóztad, ezáltal nincs keringés.
Vákumos EGR nem nem dobálhat hibát, csak az elektromos.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42220 Dátum:
2017.03.18 szombat, 14:55:29 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2017.03.18 szombat, 14:45:25
Vákumos EGR nem nem dobálhat hibát, csak az elektromos.
Mégis dobálja, mint olvashattad.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42221 Dátum:
2017.03.18 szombat, 15:03:30 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2017.03.18 szombat, 14:45:25
Vákumos EGR nem nem dobálhat hibát, csak az elektromos.
vákumosból is van 2fajta, abból az egyik tud hibát dobni, mil lámpát nem kapcsol mint az elektromos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
horvil87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42222 Dátum:
2017.03.18 szombat, 15:51:02 »
Fogok venni egy bluetooth-os obd olvasót. Ha tudok pontos hibakódot majd,akkor megértekezzük ezt az egr dolgot. Gondolom haveromnak is van annyi esze,ha valami olyan hibát írna az egr-re,akkor szólna
(erre ne vegyünk mérget)Meg ahogy láttam, a focom konkrét szöveges adatot ír. Addig is köszi.
Naplózva
MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
col
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42223 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 10:17:12 »
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem. 2001. Mk3 TDCI mondeo, Ghia, minden tökéletesen műxik rajta, csak néha elkapja a hisztit és amikor leginkább kellene az erő, előzés hegymenetben, bejelez a hibajelző és lebutul a motor. Gyújtás le, újraindít, akár menet közben is, és minden pöpec. Porlasztó csúcsok (vagy mik) cserélve, hibakereső szerint minden rendben.
Esetleg ha lenne vkinek ötlete hogy merre keresgéljen a szerelőm, megköszönném.
Üdv, Col
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42224 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 10:19:04 »
Idézetet írta: col - 2017.03.19 vasárnap, 10:17:12
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem. 2001. Mk3 TDCI mondeo, Ghia, minden tökéletesen műxik rajta, csak néha elkapja a hisztit és amikor leginkább kellene az erő, előzés hegymenetben, bejelez a hibajelző és lebutul a motor. Gyújtás le, újraindít, akár menet közben is, és minden pöpec. Porlasztó csúcsok (vagy mik) cserélve, hibakereső szerint minden rendben.
Esetleg ha lenne vkinek ötlete hogy merre keresgéljen a szerelőm, megköszönném.
Üdv, Col
Amikor villog, akkor pont ne állítsd le, hanem olvasd ki a hibát. Utána lehet abból valamit mondani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42225 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 14:54:15 »
Idézetet írta: col - 2017.03.19 vasárnap, 10:17:12
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem. 2001. Mk3 TDCI mondeo, Ghia, minden tökéletesen műxik rajta, csak néha elkapja a hisztit és amikor leginkább kellene az erő, előzés hegymenetben, bejelez a hibajelző és lebutul a motor. Gyújtás le, újraindít, akár menet közben is, és minden pöpec. Porlasztó csúcsok (vagy mik) cserélve, hibakereső szerint minden rendben.
Esetleg ha lenne vkinek ötlete hogy merre keresgéljen a szerelőm, megköszönném.
Üdv, Col
Üzemanyagrendszeri hiba,vagy elektromos jeladó(MAP),-valszeg.AndyA megmondta mit tehetsz első körben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
col
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42226 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 19:56:20 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.19 vasárnap, 14:54:15
Üzemanyagrendszeri hiba,vagy elektromos jeladó(MAP),-valszeg.AndyA megmondta mit tehetsz első körben.
ok, köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42227 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 20:15:09 »
Idézetet írta: col - 2017.03.19 vasárnap, 19:56:20
ok, köszönöm
délpesten tudok segíteni diagban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
horvil87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42228 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 07:19:39 »
Ha a fix geo-s turbo helyere fellenne teve a valtozo geo-s, akkor az mukodne? Vagy ez ennel bonyolultabb? Valaki tudna errol nyilatkozni?
Naplózva
MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42229 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 07:26:14 »
Ha
fix a geometria
, akkor nem működik!
Ha a helyére felteszel egy
változó geometriásat
, akkor működik!
Van változó geometriás turbó (VGT) és van megkerülő szelepes (WGT).
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42230 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 07:41:28 »
Idézetet írta: horvil87 - 2017.03.20 hétfő, 07:19:39
Ha a fix geo-s turbo helyere fellenne teve a valtozo geo-s, akkor az mukodne? Vagy ez ennel bonyolultabb? Valaki tudna errol nyilatkozni?
meg lehet csinálni, csak a turbo vezérlését kell kialakítani hozzá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
horvil87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42231 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 07:45:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.20 hétfő, 07:41:28
meg lehet csinálni, csak a turbo vezérlését kell kialakítani hozzá
Sok melo, bonyolult? Marmint megeri veszodni vele?
Naplózva
MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42232 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 14:25:32 »
Idézetet írta: horvil87 - 2017.03.20 hétfő, 07:45:37
Sok melo, bonyolult? Marmint megeri veszodni vele?
megérni megéri, amúgy egy fél nap alatt megvan annak aki tudja mit kell csinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolti1973
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 112
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42233 Dátum:
2017.03.21 kedd, 20:13:50 »
Sziasztok!
Tegnap kész lett az autom,uj porlaszto,(felujitva,jegyzökönyv)szivattyu felujitva,üza tank
kitakaritva,egr kiiktatva szoftveresen,turbo elektronika felujitva
Megtett ut kb 300 km a javitás után,megy szépen,terhelve is tudja amit kell!
Hideg inditás is ok,izzitás nem villog üzem közben!
Sajnos ennyit kelett csinálni vele hogy jo legyen...
Szoval akinek vannak gondjai az autoval,készüljön,sajnos nem olcso....,:(
Üdv:Zsolti
Naplózva
Ford Mondeo MK3 (kombi) 2,0 TDCi 130LE 2006.07
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42234 Dátum:
2017.03.21 kedd, 20:32:41 »
Idézetet írta: Zsolti1973 - 2017.03.21 kedd, 20:13:50
Sziasztok!
Tegnap kész lett az autom,uj porlaszto,(felujitva,jegyzökönyv)szivattyu felujitva,üza tank
kitakaritva,egr kiiktatva szoftveresen,turbo elektronika felujitva
Megtett ut kb 300 km a javitás után,megy szépen,terhelve is tudja amit kell!
Hideg inditás is ok,izzitás nem villog üzem közben!
Sajnos ennyit kelett csinálni vele hogy jo legyen...
Szoval akinek vannak gondjai az autoval,készüljön,sajnos nem olcso....,:(
Üdv:Zsolti
Viszont így vélhetőleg 2-3-400ezer km-en keresztül nem lesz ezzel gondod
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolti1973
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 112
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42235 Dátum:
2017.03.21 kedd, 20:38:23 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.03.21 kedd, 20:32:41
Viszont így vélhetőleg 2-3-400ezer km-en keresztül nem lesz ezzel gondod
Bizom benne....
Naplózva
Ford Mondeo MK3 (kombi) 2,0 TDCi 130LE 2006.07
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42236 Dátum:
2017.03.21 kedd, 20:50:51 »
Sziasztok akinek esetleg van tapasztalata a nagynyomású szivattyúval az kérem írjon.
Fel lehet e tenni rosszul a szivattyút? Értem itt azt hogy elvileg azon nincs jelölés ha jól tudom.
A négy csavarnak ami a fogaskereket fogja remélem nincs jelentősége melyik lyukban van.
Csak mert nincs alapjáratom sajnos.
Köszönet előre is a válaszért.
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42237 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 22:20:45 »
Sziasztok!
Egr-ből lefele kijövő gumicsövön lévő 4-5 cm-es repedés okozhat rángatás egyenletes fordulaton 1800-2200 között?
Köszönöm
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42238 Dátum:
2017.03.24 péntek, 00:19:47 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.03.23 csütörtök, 22:20:45
Sziasztok!
Egr-ből lefele kijövő gumicsövön lévő 4-5 cm-es repedés okozhat rángatás egyenletes fordulaton 1800-2200 között?
Köszönöm
nem, az úgy normális és rendeltetésszerű
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42239 Dátum:
2017.03.24 péntek, 07:06:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.24 péntek, 00:19:47
nem, az úgy normális és rendeltetésszerű
Amelyiken még nincs, arra csinálni kell!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42240 Dátum:
2017.03.24 péntek, 10:46:42 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.24 péntek, 07:06:05
Amelyiken még nincs, arra csinálni kell!
jó hogy mondod, megyek is felrakom a milis korongot és kinyitogatom a csöveket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42241 Dátum:
2017.03.24 péntek, 16:22:43 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.03.23 csütörtök, 22:20:45
Sziasztok!
Egr-ből lefele kijövő gumicsövön lévő 4-5 cm-es repedés okozhat rángatás egyenletes fordulaton 1800-2200 között?
Köszönöm
Tisztelt Fórumtárs!
A viccet félre téve a függőleges turbócsöved rendesen megadta magát, így kuka. Nem tanácsos így üzemeltetni a gépsárkányt mert nem tesz jót a motornak és a turbónak egyaránt. Minél hamarabb csere és addig ne strapáld és lehetőleg ne használd a gépet.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.24 péntek, 17:29:34 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42242 Dátum:
2017.03.25 szombat, 00:44:27 »
Idézetet írta: László - 2017.03.24 péntek, 16:22:43
Tisztelt Fórumtárs!
A viccet félre téve a függőleges turbócsöved rendesen megadta magát, így kuka. Nem tanácsos így üzemeltetni a gépsárkányt mert nem tesz jót a motornak és a turbónak egyaránt. Minél hamarabb csere és addig ne strapáld és lehetőleg ne használd a gépet.
Tisztelettel László!
Köszönöm a választ!
Milyen minőségibb csöveket érdemes használni?
Mondjuk ilyet?
https://www.ebay.com/itm/130479927686
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.25 szombat, 10:13:54 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42243 Dátum:
2017.03.25 szombat, 10:59:31 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.03.25 szombat, 00:44:27
Köszönöm a választ!
Milyen minőségibb csöveket érdemes használni?
Mondjuk ilyet?
https://www.ebay.com/itm/130479927686
A Forge kétségkívül az egyik legjobb, de nem jobb annyival, mint amennyivel drágább az egyéb többrétegű szilikoncsöveknél. Akkor már inkább Derby Performance Hose:
http://www.derbyperformancehose.co.uk/
De Aliexpress-en találsz ennél még olcsóbbat is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42244 Dátum:
2017.03.25 szombat, 12:14:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.25 szombat, 10:59:31
A Forge kétségkívül az egyik legjobb, de nem jobb annyival, mint amennyivel drágább az egyéb többrétegű szilikoncsöveknél. Akkor már inkább Derby Performance Hose:
http://www.derbyperformancehose.co.uk/
De Aliexpress-en találsz ennél még olcsóbbat is.
AndyA
Köszi a segítséget, valóban kissé húzós az ára.
Alisért érdemes pénzt adni vajon?
https://goo.gl/GaE2FO
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42245 Dátum:
2017.03.25 szombat, 13:37:32 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.03.25 szombat, 12:14:51
Köszi a segítséget, valóban kissé húzós az ára.
Alisért érdemes pénzt adni vajon?
https://goo.gl/GaE2FO
A Derby árban nem olyan vészes, a Forge a rettenetdrága. Alin meg van szerintem ennél olcsóbb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42246 Dátum:
2017.03.25 szombat, 19:11:09 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.03.25 szombat, 12:14:51
Köszi a segítséget, valóban kissé húzós az ára.
Alisért érdemes pénzt adni vajon?
https://goo.gl/GaE2FO
hibátlan.pont olyan mint a Forge szett.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42247 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 18:00:47 »
Sziasztok!Mentem autópályán kb 300 km t,közben kétszer villogott az izzításjelzőm,és vészüzembe tett az autó.Mind két esetben újraindítottam,és mentem rendesen tovább.Miután lejöttem az autópályáról,azután is villogott az izzitásjelző,és le is állt a motor.Ez a jelenség is kétszer fordult elő.A második újraindításnál pedig benn maradt az elektromos hibát jelző ikon,bocs ha nem jól írom le.Szóval azóta már többször újraindítottam,és nem alszik el.Egyébként az autón nem észlelek semmi különös jelenséget menet közben.Találkozott már valaki hasonló hibajelenséggel? Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42248 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 18:22:49 »
Sziasztok!
Az FL utáni TDCi-k már jobbak, mint az előttiek?
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42249 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 18:23:01 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2017.03.26 vasárnap, 18:00:47
Sziasztok!Mentem autópályán kb 300 km t,közben kétszer villogott az izzításjelzőm,és vészüzembe tett az autó.Mind két esetben újraindítottam,és mentem rendesen tovább.Miután lejöttem az autópályáról,azután is villogott az izzitásjelző,és le is állt a motor.Ez a jelenség is kétszer fordult elő.A második újraindításnál pedig benn maradt az elektromos hibát jelző ikon,bocs ha nem jól írom le.Szóval azóta már többször újraindítottam,és nem alszik el.Egyébként az autón nem észlelek semmi különös jelenséget menet közben.Találkozott már valaki hasonló hibajelenséggel? Előre is köszönöm a válaszokat!
Sokan. Hibatároló kiolvasása első körben, majd folyamatos mérés közben a villogó izzításjelző előcsalogatása, hogy annak az okát is ki tudjátok olvasni. Én el kezdenék gyűjtögetni. Főleg annak fényében, hogy egy út alatt ennyire sokszor jött elő a hiba. Nagy eséllyel üzemanyag rendszer felújításod lesz.
Naplózva
Oldalak:
1
...
838
839
840
841
842
843
844
[
845
]
846
847
848
849
850
851
852
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ