Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:08:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
848
849
850
851
852
853
854
[
855
]
856
857
858
859
860
861
862
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624795 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
bandita84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42700 Dátum:
2017.05.30 kedd, 23:37:26 »
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni. Van egy mondeo mk3-unk, 115 le-s tdci, ami leáll illetve nem indul. Az első leállás után kis idő múlva indult, normálisan viselkedett. Utána részterhelésen normálisan viselkedett. Következő körben eljutott 30 km-re otthontól és úgy megállt, hogy egyszer még indult, de nagyon szenvedett, leevickélt az útról, és vége, többet nem indult el. Elindul három hengerezik pár másodpercig és leáll. Próbáltam légteleníteni a primer részt, hogy fél literes üvegből a betöltőre huztam egy tölcsért és elől széthuztam a visszafolyót, fujtam a tankot, amig a gázolaj meg nem jelent. Ekkor talán járt egy percig, de véletlenül hozzáértem a kormányhoz, azonnal leállt a szervó terhelésre. Lefele a dombról lendületbe hoztam, és háromba finoman felengedtem a kuplungot, hátha így felépül az üzemanyag nyomás, baszott nagy szürkés füst hátul, talán még gyorsult is, de kopogó hangok jöttek ahogy nyomtam a gázt, így kiraktam üresbe és hagytam, nehogy folyadék-ütést kapjon vagy valami. Azóta ugyan az a jelenség, inditózás beugrik, 3 hengerezik párat és leáll. Kiolvastuk a hibakódokat, ezek a következők:
P0251 bEFECSK SZIVATTYÚ ÜZA ADAGOLÁS VEZÉRLÉS
P1211 BEFECSK VEZÉRLŐ NYOMÁS
C1300 ABS SZIVATTYÚ
P0053 LAMBDA FŰTÉS
Holnap megpróbálok egy üza szűrőt cserélni, mivel szívjam le a régi gázolajat a tankból? Nem bizok benne, sajnos. Hogyan tudom lelégteleníteni a rendszert biztonságosan, jól? A nagynyomású szivattyú hozamszabályozó szelepét ugyan ugy ki lehet venni kitisztítani,mint a bosch nál? Mit tudok kitakarítani kipucolni , hogy megelőzzem a nagyobb bajt? spént, mindent. Bármi ötlet, egyéb, jöhet. Köszönöm Uraim, Üdv!
Naplózva
ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
proli24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42701 Dátum:
2017.06.02 péntek, 08:54:26 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy az EGR-nek meleg motornál zárnia kellene ugye? Tegnap néztem az elő adatokat menet közben, és 90 fokos motornál is 30-40-50%-on(fel-le ugrál) nyitva van az EGR. Ez normális? Mi vezérli az EGR-t, hibakód nincs az autóban?! Most lett kitakarítva egyébként, azóta ilyen.... 3mm lyuk volt rajta, annyira el volt tömődve.
A problémák:
-rosszul indul(hidegen fehér füst)
-erőtlen motor
-füstölés
Naplózva
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42702 Dátum:
2017.06.02 péntek, 09:08:47 »
Szerintem elöször is vakold le az egrt.. ne ettesd szarral a motort. Nehéz indulás meg sztem porlasztó ..
Naplózva
proli24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42703 Dátum:
2017.06.02 péntek, 10:47:30 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.06.02 péntek, 09:08:47
Szerintem elöször is vakold le az egrt.. ne ettesd szarral a motort. Nehéz indulás meg sztem porlasztó ..
Porlasztók most lettek cserélve, azokat kizárnám!
Az egr pucolása óta ilyen, ott lesz a probléma valahol....csak kérdés hogy az ege a rossz vagy az ami vezérli. Az auto 2005 TDCI 130le euro4 (elektromos egr)
Mi lesz akkor ha ledugózom? Nem fog vészüzembe kapcsolni?
Naplózva
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42704 Dátum:
2017.06.02 péntek, 11:41:19 »
Nem fog vészüzembe kapcsolni csak a motor lámpa fog világitani. Valószínűleg hidegen melegen nyitva van az egr-ed. Vakold le hidd el érezhetőbb lesz a különbség .
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42705 Dátum:
2017.06.02 péntek, 12:06:06 »
Mi történik, ha 2.0 TDCi-re 2.2 TDCi turbó kerül? Lassabban pörög fel? Kell hozzá igazítani a PCM-et?
Naplózva
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42706 Dátum:
2017.06.02 péntek, 12:09:25 »
Sziasztok!
Február végén elvittem a mondimat turbó takaritásra vagyis hiba javításra mert az elektronika letíltott és erőtlen lett a kocsim.
Mikor vissza kaptam akkor azt mondták h tökéletes állapotban van de a változó geometria le volt tapadva a sok koksztól, amit kitakaritottak belőle. Majd úgy kaptam vissza h minden jó és szép tiszta lett. Viszont most 3hónap elteltével megint ugyan az van ami akkor volt.
Megmozgattam azt a karocskát ami az elektronikához van kötve és nehezen mozog. Ergo megint ott a korom/koksz.
Mitől lehet ez ilyen rövid idő alatt.
A válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42707 Dátum:
2017.06.02 péntek, 12:20:52 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.02 péntek, 12:06:06
Mi történik, ha 2.0 TDCi-re 2.2 TDCi turbó kerül? Lassabban pörög fel? Kell hozzá igazítani a PCM-et?
Szerintem semmi. Nem hinném, hogy szerkezetileg eltérő lenne valamelyik mérete.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42708 Dátum:
2017.06.02 péntek, 12:26:19 »
Idézetet írta: proli24 - 2017.06.02 péntek, 10:47:30
Porlasztók most lettek cserélve, azokat kizárnám!
Az egr pucolása óta ilyen, ott lesz a probléma valahol....csak kérdés hogy az ege a rossz vagy az ami vezérli. Az auto 2005 TDCI 130le euro4 (elektromos egr)
Mi lesz akkor ha ledugózom? Nem fog vészüzembe kapcsolni?
Kapsz egy hibakódot, hogy alacsony az EGR nyomás, de ez nem fog semmit érdemben befolyásolni. Ha zavar, hogy világít a motordiagnosztika-lámpa, ragaszd le.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42709 Dátum:
2017.06.02 péntek, 12:27:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.02 péntek, 12:06:06
Mi történik, ha 2.0 TDCi-re 2.2 TDCi turbó kerül? Lassabban pörög fel? Kell hozzá igazítani a PCM-et?
Szerintem semmi. Mitől pörögne fel lassabban? Tömegre nem lehet köztük olyan különbség, más meg nemigen befolyásolja a felpörgés tempóját.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42710 Dátum:
2017.06.02 péntek, 12:30:20 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.06.02 péntek, 12:09:25
Sziasztok!
Február végén elvittem a mondimat turbó takaritásra vagyis hiba javításra mert az elektronika letíltott és erőtlen lett a kocsim.
Mikor vissza kaptam akkor azt mondták h tökéletes állapotban van de a változó geometria le volt tapadva a sok koksztól, amit kitakaritottak belőle. Majd úgy kaptam vissza h minden jó és szép tiszta lett. Viszont most 3hónap elteltével megint ugyan az van ami akkor volt.
Megmozgattam azt a karocskát ami az elektronikához van kötve és nehezen mozog. Ergo megint ott a korom/koksz.
Mitől lehet ez ilyen rövid idő alatt.
A válaszokat előre is köszönöm
Érdekes. A beragadást az okozza, hogy a vas öntvény szépen, lassan elkezd korrdálni a kipufogógázban mindig ott maradó párától. A rozsda "vastagabb", mint a vas, amiből lett, felnyomja a gyűrűt, ami az álítható lapátokat tartja, a lapátok megszorulnak, és ennyi. Ha viszont ezt egyszer rendesen kitakarították, kijön belőle a rozsdával annyi anyag, hogy a picivel több hely kb. az autó élete végéig elég, soha többé nem fog megszorulni. De 3 hónap az gyanúsan rövid idő. Szerintem nem csinálták azt meg tényleg rendesen...
Vidd el Ervinhez Súrra, Fehérvár mellé. Amit ő takarított, azzal eddig még nemigen volt gond.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42711 Dátum:
2017.06.02 péntek, 12:31:13 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.02 péntek, 12:28:15
Szerintem még azt sem fog kapni.
Miért/mitől is kapna....
Nekem még az Euro-3-as is begyújtja időnként. Az Euro-4-esnél meg általános rossz szokás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42712 Dátum:
2017.06.02 péntek, 12:32:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.02 péntek, 12:30:20
Érdekes. A beragadást az okozza, hogy a vas öntvény szépen, lassan elkezd korrdálni a kipufogógázban mindig ott maradó párától. A rozsda "vastagabb", mint a vas, amiből lett, felnyomja a gyűrűt, ami az álítható lapátokat tartja, a lapátok megszorulnak, és ennyi. Ha viszont ezt egyszer rendesen kitakarították, kijön belőle a rozsdával annyi anyag, hogy a picivel több hely kb. az autó élete végéig elég, soha többé nem fog megszorulni. De 3 hónap az gyanúsan rövid idő. Szerintem nem csinálták azt meg tényleg rendesen...
Vidd el Ervinhez Súrra, Fehérvár mellé. Amit ő takarított, azzal eddig még nemigen volt gond.
AndyA
A koromtól/koksz is megragad. Nem csak a rozsda tud fékezni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42713 Dátum:
2017.06.02 péntek, 12:33:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.02 péntek, 12:31:13
Nekem még az Euro-3-as is begyújtja időnként. Az Euro-4-esnél meg általános rossz szokás.
AndyA
Elnéztem, azt hittem a turbósra válaszoltad. Így töröltem is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42714 Dátum:
2017.06.02 péntek, 12:37:38 »
Szia
Nekem is ez volt az első gondolatom
Csak nem akartam alaptalanul vádaskodni.
Van egy olyan érzésem h ott a szervízben csinálták házilag és nem vitték el a turbó a turbóshoz ahogy ígérték.
Köszi a tippet, de gariba vissza viszem h mit mondanak rá.
Kellet a megerősítés.
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.02 péntek, 12:30:20
Érdekes. A beragadást az okozza, hogy a vas öntvény szépen, lassan elkezd korrdálni a kipufogógázban mindig ott maradó párától. A rozsda "vastagabb", mint a vas, amiből lett, felnyomja a gyűrűt, ami az álítható lapátokat tartja, a lapátok megszorulnak, és ennyi. Ha viszont ezt egyszer rendesen kitakarították, kijön belőle a rozsdával annyi anyag, hogy a picivel több hely kb. az autó élete végéig elég, soha többé nem fog megszorulni. De 3 hónap az gyanúsan rövid idő. Szerintem nem csinálták azt meg tényleg rendesen...
Vidd el Ervinhez Súrra, Fehérvár mellé. Amit ő takarított, azzal eddig még nemigen volt gond.
AndyA
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42715 Dátum:
2017.06.02 péntek, 12:49:07 »
Igen, de ilyen rövid idő elteltével. 3 hónapja volt h megcsinált.
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.02 péntek, 12:32:55
A koromtól/koksz is megragad. Nem csak a rozsda tud fékezni.
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42716 Dátum:
2017.06.02 péntek, 12:53:57 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.06.02 péntek, 12:49:07
Igen, de ilyen rövid idő elteltével. 3 hónapja volt h megcsinált.
Inkább a km lenne a fontosabb, mint az eltelt idő és a felhasználás módja.
Ha pl. napi 5-10x 1.5 km város, mindig hidegen járó motorral, hát akkor nem sok öntisztulási folyamat van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42717 Dátum:
2017.06.02 péntek, 13:01:01 »
Ahol én megyek ott nincs városi forgalom, meg azért többet is megyek vele annál.
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.02 péntek, 12:53:57
Inkább a km lenne a fontosabb, mint az eltelt idő és a felhasználás módja.
Ha pl. napi 5-10x 1.5 km város, mindig hidegen járó motorral, hát akkor nem sok öntisztulási folyamat van.
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42718 Dátum:
2017.06.02 péntek, 13:03:41 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.06.02 péntek, 13:01:01
Ahol én megyek ott nincs városi forgalom, meg azért többet is megyek vele annál.
Csak egy példa volt, hogy akármi megtörténhet.
Akkor viszont ki kell deríteni, hogy valóban ugyanaz-e a probléma, mint korábban. Ha igen, akkor meg kell keresni az okát.
Lehet az nem jól elvégzett turbó tisztítástól kezdve a korom képződéses égésig....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42719 Dátum:
2017.06.02 péntek, 13:06:37 »
Tudom h példa volt
Kíváncsi vagyok rá h mi lesz az oka.
Szerintem a takarítás nem volt alapos.
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.02 péntek, 13:03:41
Csak egy példa volt, hogy akármi megtörténhet.
Akkor viszont ki kell deríteni, hogy valóban ugyanaz-e a probléma, mint korábban. Ha igen, akkor meg kell keresni az okát.
Lehet az nem jól elvégzett turbó tisztítástól kezdve a korom képződéses égésig....
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42720 Dátum:
2017.06.02 péntek, 13:39:19 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.06.02 péntek, 12:37:38
Szia
Nekem is ez volt az első gondolatom
Csak nem akartam alaptalanul vádaskodni.
Van egy olyan érzésem h ott a szervízben csinálták házilag és nem vitték el a turbó a turbóshoz ahogy ígérték.
Köszi a tippet, de gariba vissza viszem h mit mondanak rá.
Kellet a megerősítés.
Ha viszont a koromtól-koksztül ragadt meg újra, ahogy GSR mondja, akkor ott valami baj van a motorral. De annak látható jele is lenne, az a korom nem áll meg a turbóban, kijön az hátul a kipufogón is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42721 Dátum:
2017.06.02 péntek, 14:02:48 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.02 péntek, 12:20:52
Szerintem semmi. Nem hinném, hogy szerkezetileg eltérő lenne valamelyik mérete.
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.02 péntek, 12:27:15
Szerintem semmi. Mitől pörögne fel lassabban? Tömegre nem lehet köztük olyan különbség, más meg nemigen befolyásolja a felpörgés tempóját.
AndyA
Kompresszor vagy turbina kerék még lehetne más
De akkor ezek szerint az is mehet
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42722 Dátum:
2017.06.02 péntek, 14:06:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.02 péntek, 14:02:48
Kompresszor vagy turbina kerék még lehetne más
De akkor ezek szerint az is mehet
Más is belül, természetesen.
A 2.0 valami 180 ezret tud forogni, a 2.2-é meg 220 ezret, vagy valami ilyesmi. A 2.2-esnek a sűrítő kereke nem egy lapát végig, hanem duplasoros, két sor lapát van benne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42723 Dátum:
2017.06.02 péntek, 14:55:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.02 péntek, 14:06:12
Más is belül, természetesen.
A 2.0 valami 180 ezret tud forogni, a 2.2-é meg 220 ezret, vagy valami ilyesmi. A 2.2-esnek a sűrítő kereke nem egy lapát végig, hanem duplasoros, két sor lapát van benne.
AndyA
ez ilyen városi legenda. 2.0-n is volt másfélsoros lapát, inkább évjárat függő
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42724 Dátum:
2017.06.02 péntek, 18:48:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.02 péntek, 14:06:12
Más is belül, természetesen.
A 2.0 valami 180 ezret tud forogni, a 2.2-é meg 220 ezret, vagy valami ilyesmi. A 2.2-esnek a sűrítő kereke nem egy lapát végig, hanem duplasoros, két sor lapát van benne.
AndyA
Teljesen mindegy, hogy mennyit forog a turbó...180e vagy 220e.
A hasznos tartomány úgyis csak egy szűk fordulatszám tartományban van. Nézz meg egy turbó karakterisztikát. Sőt ha túl sokat forog az sem sőt káros lehet önmagára, ha elkezd "pumpálni" például.
Ki van ez találva, méretezve a motor légnyeléséhez.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.02 péntek, 22:19:20 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42725 Dátum:
2017.06.02 péntek, 22:17:22 »
Milyen jele lenne?
Mert igazából ezenkívül más nincs
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.02 péntek, 13:39:19
Ha viszont a koromtól-koksztül ragadt meg újra, ahogy GSR mondja, akkor ott valami baj van a motorral. De annak látható jele is lenne, az a korom nem áll meg a turbóban, kijön az hátul a kipufogón is.
AndyA
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
bereny
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42726 Dátum:
2017.06.04 vasárnap, 21:04:55 »
Sziasztok!
Egy 2002 D autóm van a motor leállt,indítózni tudtam de nem indult.Több óra ha a gyújtást ráadom a két műszer max majd min vissza kattogást lehet hallani.
Ha valakinek van valami megoldási javaslata vagy a hibával találkozott kérem ossza meg velem.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42727 Dátum:
2017.06.04 vasárnap, 21:36:55 »
Idézetet írta: bereny - 2017.06.04 vasárnap, 21:04:55
Sziasztok!
Egy 2002 D autóm van a motor leállt,indítózni tudtam de nem indult.Több óra h
a a gyújtást ráadom a két műszer max majd min vissza kattogást lehet hallani.
Ha valakinek van valami megoldási javaslata vagy a hibával találkozott kérem ossza meg velem.
Ez valószínűleg lemerült/megpusztult akksi.
Érdemes ellenőriztetni a töltésrendszered is (esetleg generátor zárlat).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42728 Dátum:
2017.06.04 vasárnap, 21:43:42 »
Sziasztok !
Ha valakinek turbo elektronika gondja van szívesen segítek, nem nagy dolog a javítása. csak egy picit szopatós a forrasztása .
kibeszerelessel egyutt 1 ora alatt megvan hacsak az a gond.
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Bencee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42729 Dátum:
2017.06.05 hétfő, 13:51:19 »
Sziasztok Mesterek!
Bocsi ha rossz helyre teszem fel a kérdésemet, de már rég nem jártam a fórumon és elég sürgős lenne valami érdemi segítséget kapnom.
Folyik a gázolaj a nagynyomásúból. A képet a neten találtam és bejelöltem a pontos helyet ahonnan folyik. A kérdés az az hogy mi is ez a kis lyuk a szivattyún és mitől folyik itt az anyag?
http://www
.***/view.php?filename=304P0277771.jpg
Válaszokat előre is nagyon köszönöm!
Üdv!
Naplózva
2004 4 ajtós N7BA tédécéi 6 gang fekete metál
bereny
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42730 Dátum:
2017.06.05 hétfő, 13:58:12 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.04 vasárnap, 21:36:55
Ez valószínűleg lemerült/megpusztult akksi.
Érdemes ellenőriztetni a töltésrendszered is (esetleg generátor zárlat).
Naplózva
bereny
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42731 Dátum:
2017.06.05 hétfő, 13:58:44 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.04 vasárnap, 21:36:55
Ez valószínűleg lemerült/megpusztult akksi.
Érdemes ellenőriztetni a töltésrendszered is (esetleg generátor zárlat).
Naplózva
bereny
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42732 Dátum:
2017.06.05 hétfő, 14:02:42 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.04 vasárnap, 21:36:55
Ez valószínűleg lemerült/megpusztult akksi.
Érdemes ellenőriztetni a töltésrendszered is (esetleg generátor zárlat).
Az aksit töltöttem az önindító teker de nem indul.
Naplózva
bereny
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42733 Dátum:
2017.06.05 hétfő, 14:06:19 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.04 vasárnap, 21:36:55
Ez valószínűleg lemerült/megpusztult akksi.
Érdemes ellenőriztetni a töltésrendszered is (esetleg generátor zárlat).
Az aksit töltöttem az önindító teker de nem indul.
Naplózva
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42734 Dátum:
2017.06.06 kedd, 14:51:50 »
hali
kikell cserélnem a C befecskendezőt? nagy a baj?
alapjáraton ezek az értékek vannak:
F_INJ_A 0.231 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés az A befecskendezőhöz
F_INJ_B 0.574 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a B befecskendezőhöz
F_INJ_C -1.008 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a C befecskendezőhöz
F_INJ_D 0.210 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a D befecskendezőhöz
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42735 Dátum:
2017.06.06 kedd, 15:07:12 »
Idézetet írta: barnab - 2017.06.06 kedd, 14:51:50
hali
kikell cserélnem a C befecskendezőt? nagy a baj?
alapjáraton ezek az értékek vannak:
F_INJ_A 0.231 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés az A befecskendezőhöz
F_INJ_B 0.574 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a B befecskendezőhöz
F_INJ_C -1.008 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a C befecskendezőhöz
F_INJ_D 0.210 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a D befecskendezőhöz
Van baja az autónak? Füstöl? Nem megy? 3 hengerezik? Malacfarok villog és hibakódot dob?
Ezer dolog miatt lehet. Eleve az ökölszabály szerint +/- 2 mg alatt/fölött kell aggódni kezdeni, de ezek függenek pl. a henger kompressziótól meg egy sor más dologtól is, kis túlzással kb. a balról sütő holdfény az, ami nincs rá hatással.
Ahogy GSR mondta nemrég, a befecskendezőknél nincs TMK. Amikor tönkremegy, hibakódot dob, akkor kell kivizsgálni, hogy mi a baja. Ha nincs baja, akkor meg használd egészséggel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42736 Dátum:
2017.06.06 kedd, 15:24:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.06 kedd, 15:07:12
Van baja az autónak? Füstöl? Nem megy? 3 hengerezik? Malacfarok villog és hibakódot dob?
Ezer dolog miatt lehet. Eleve az ökölszabály szerint +/- 2 mg alatt/fölött kell aggódni kezdeni, de ezek függenek pl. a henger kompressziótól meg egy sor más dologtól is, kis túlzással kb. a balról sütő holdfény az, ami nincs rá hatással.
Ahogy GSR mondta nemrég, a befecskendezőknél nincs TMK. Amikor tönkremegy, hibakódot dob, akkor kell kivizsgálni, hogy mi a baja. Ha nincs baja, akkor meg használd egészséggel.
AndyA
Köszi.
csak hideg indításnál pár másodpercig dadog. vagy ha egyből már indulok is akkor kb 1-2km ig erősen hallom ahogy kerreg a befecskendező (fordulat függő) de utána ha bemelegszik akkor csak elvétve néha hallom.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42737 Dátum:
2017.06.06 kedd, 16:01:30 »
Idézetet írta: barnab - 2017.06.06 kedd, 15:24:11
Köszi.
csak hideg indításnál pár másodpercig dadog. vagy ha egyből már indulok is akkor kb 1-2km ig erősen hallom ahogy kerreg a befecskendező (fordulat függő) de utána ha bemelegszik akkor csak elvétve néha hallom.
Hidegen kerreg, pláne télen.
A dadogás ellen nekem a tisztító adalék vált be. Amikor az utolsó negyed tank gázolaj van az autóban, akkor beleöntesz egy flakonnal és eljárod. Protec, Liqui Moly, akármi, mindegy, csak CR dízelbe való legyen. Bárdiban klubos kedvezménnyel az LM1973-at kapod jó áron (Joe-val egyeztess). Az enyém hidegen, télen dadogott olyanformán, hogy nagyon enyhe gáznál, 1000-1100-as éppen gurulós fordulatnál kezdett el egyenetlenül járni. Két tisztítós kezelés után elmúlt neki, és azóta mentem vele kb. 140 ezer km-t.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42738 Dátum:
2017.06.07 szerda, 07:06:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.06 kedd, 16:01:30
Hidegen kerreg, pláne télen.
A dadogás ellen nekem a tisztító adalék vált be. Amikor az utolsó negyed tank gázolaj van az autóban, akkor beleöntesz egy flakonnal és eljárod. Protec, Liqui Moly, akármi, mindegy, csak CR dízelbe való legyen. Bárdiban klubos kedvezménnyel az LM1973-at kapod jó áron (Joe-val egyeztess). Az enyém hidegen, télen dadogott olyanformán, hogy nagyon enyhe gáznál, 1000-1100-as éppen gurulós fordulatnál kezdett el egyenetlenül járni. Két tisztítós kezelés után elmúlt neki, és azóta mentem vele kb. 140 ezer km-t.
AndyA
Köszi. már a piros spurit (állandóan) a kleenflo és stp adalékokat kipróbáltam tisztítás gyanánt, most xado ex120 revitalizáló adalék van benne és kíváncsi vagyok változik-e valami. de kipróbálon a következő tankolásnál a LM1973 is.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
bereny
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42739 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 22:47:02 »
Sziasztok!
2002 kombi 2000-es TDI adagoló elektronikai problémám van .Csökkentett módú működést ír ki a számítógép.Indító forog de a motor nem indul.Ennek a javításához
Kérnék segítséget.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42740 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 23:13:06 »
Idézetet írta: bereny - 2017.06.08 csütörtök, 22:47:02
Sziasztok!
2002 kombi 2000-es TDI adagoló elektronikai problémám van .Csökkentett módú működést ír ki a számítógép.Indító forog de a motor nem indul.Ennek a javításához
Kérnék segítséget.
Ez mondjuk a TDCi topik, de ha 115 LE-s a motorod, akkor az AC-vel kezdeném az ellenőrzést.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Balogh Gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42741 Dátum:
2017.06.09 péntek, 22:31:24 »
Sziasztok 2006ev 2000tdci milye
N olajat ajánlotok nem reg vasaroltam! Köszönöm a segítséget udv Gyula
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42742 Dátum:
2017.06.09 péntek, 23:00:21 »
Idézetet írta: Balogh Gyula - 2017.06.09 péntek, 22:31:24
Sziasztok 2006ev 2000tdci milye
N olajat ajánlotok nem reg vasaroltam! Köszönöm a segítséget udv Gyula
Ford Formula F 5W-30
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GyCsaba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42743 Dátum:
2017.06.12 hétfő, 22:23:18 »
Üdv Mindenkinek!
Megint egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
Marciusban vettem meg a 2007es 116 lovas dizel mondeom és az elején nem volt ilyen, de most elég durva..
Amikor nagy gázt adok nagyon füstöl és elég fekete is a füst. Tudom a dizeleknél ez valamilyen szinten normális, de úgy gondolom hogy ez túl sok..
Ötlet??
Koszi előre is!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42744 Dátum:
2017.06.13 kedd, 06:37:30 »
Idézetet írta: GyCsaba - 2017.06.12 hétfő, 22:23:18
Üdv Mindenkinek!
Megint egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
Marciusban vettem meg a 2007es 116 lovas dizel mondeom és az elején nem volt ilyen, de most elég durva..
Amikor nagy gázt adok nagyon füstöl és elég fekete is a füst. Tudom a dizeleknél ez valamilyen szinten normális, de úgy gondolom hogy ez túl sok..
Ötlet??
Koszi előre is!
Tisztelt Fórumtárs!
A nagy és erős fekete füst az általában levegő hiányra utal(tökéletlen égés). Első körben ellenőrizd le a levegőszűrőt és az összes turbócsövet. Különös tekintettel az EGR-re menő függőleges csövet. A hibás lyukas turbócsövet a rajta lévő olajpárától ismered meg.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.13 kedd, 06:39:01 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42745 Dátum:
2017.06.13 kedd, 11:39:21 »
Segítség kellene.
A CPM jeladó meghibásodásának mi a jele.
Van külön hibakódja.? Csütörtökön megyek hibát kiolvastatni.
Autópályán jött be a hiba, egyből vészüzem lehúzódtam a szélső sávba és kuplung újraindítás után mentem tovább azóta semmi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42746 Dátum:
2017.06.13 kedd, 12:22:05 »
Idézetet írta: KPicur - 2017.06.13 kedd, 11:39:21
Segítség kellene.
A CPM jeladó meghibásodásának mi a jele.
Van külön hibakódja.? Csütörtökön megyek hibát kiolvastatni.
Autópályán jött be a hiba, egyből vészüzem lehúzódtam a szélső sávba és kuplung újraindítás után mentem tovább azóta semmi.
A CPM-et sajnos nem tudom.
Ellenben a CMP meghibásodás jelei: Nem indul, megáll, kihagy, majd indul megy...stb. vészüzembe nem dob.
Más lesz ott a gond, amikor fenn áll a vészüzem, akkor kell hibatárolót kiolvasni. Segít elindulni a hibakeresésben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42747 Dátum:
2017.06.13 kedd, 13:02:49 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.13 kedd, 12:22:05
A CPM-et sajnos nem tudom.
Ellenben a CMP meghibásodás jelei: Nem indul, megáll, kihagy, majd indul megy...stb. vészüzembe nem dob.
Más lesz ott a gond, amikor fenn áll a vészüzem, akkor kell hibatárolót kiolvasni. Segít elindulni a hibakeresésben.
Köszi én is a CMP re gondoltam csak nem azt írtam
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42748 Dátum:
2017.06.13 kedd, 14:16:33 »
Idézetet írta: KPicur - 2017.06.13 kedd, 13:02:49
Köszi én is a CMP re gondoltam csak nem azt írtam
Az életben érhetnek még meglepetések ha mást írsz, mint amit gondolsz.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42749 Dátum:
2017.06.13 kedd, 16:08:03 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.13 kedd, 14:16:33
Az életben érhetnek még meglepetések ha mást írsz, mint amit gondolsz.....
Nameg akkor is, ha azt írod, amit gondolsz
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
848
849
850
851
852
853
854
[
855
]
856
857
858
859
860
861
862
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ