Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 04:04:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
865
866
867
868
869
870
871
[
872
]
873
874
875
876
877
878
879
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14678592 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43550 Dátum:
2017.11.04 szombat, 12:33:15 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.11.01 szerda, 09:56:51
Első körön megtudakolnám, hogy le lehet-e papírozni így ahogy akarod. Utána a többi.
Nem lehet hogy csak nyeles csapágya hangoskodik??
Basszus, erre nem is goldoltam... Köszi a tippet!
Papirozni nem lehet, illetve de, de az rohadt sokba lenne.
Jövő héten leveszik a váltót. Hátha olcsón megúszom.
Ha esetleg valakinek van 5-ös váltója, lehet hogy érdekelne.
Naplózva
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43551 Dátum:
2017.11.09 csütörtök, 10:49:33 »
Sziasztok. Volna egy olyan problémám, hogy a gépjármű meleg időben, vagy meleg motornál nagyon alacsony fordulaton indul, és kell pár mp mire rendesen felpörög. Az idő múlásával ez romlott, és most már az önindítót kell gyilkolni, hogy történjen valami. De csak meleg motornál! Hidegen semmi gond. Viszont félek, hogy egyszer végleg nem indul be. A kocsival más ilyen jellegű gond nincs. Német pályán viszi a 210-220-as végsebességet, nem dadog, nem rángat. Láttam, hogy nem én vagyok az 1. aki ilyen problémával szembesül, mindenféle ötlet (porlasztó, holtpont jeladó, stb) tanács érkezett nekik, de konkrétan senkit nem találtam, aki a hibajavítás után leírta volna, hogy mi volt valójában a gond. Ilyen személyek jelentkezését várom. Tudom, hogy ez nem garancia arra, hogy nekem is ugyanaz a megoldás mint másnál, de egy próbát megér. Köszi! Példa videó:
https://www.youtube.com/watch?v=DvwKypw5aRs
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43552 Dátum:
2017.11.09 csütörtök, 11:51:57 »
Idézetet írta: okros1 - 2017.11.09 csütörtök, 10:49:33
Sziasztok. Volna egy olyan problémám, hogy a gépjármű meleg időben, vagy meleg motornál nagyon alacsony fordulaton indul, és kell pár mp mire rendesen felpörög. Az idő múlásával ez romlott, és most már az önindítót kell gyilkolni, hogy történjen valami. De csak meleg motornál! Hidegen semmi gond. Viszont félek, hogy egyszer végleg nem indul be. A kocsival más ilyen jellegű gond nincs. Német pályán viszi a 210-220-as végsebességet, nem dadog, nem rángat. Láttam, hogy nem én vagyok az 1. aki ilyen problémával szembesül, mindenféle ötlet (porlasztó, holtpont jeladó, stb) tanács érkezett nekik, de konkrétan senkit nem találtam, aki a hibajavítás után leírta volna, hogy mi volt valójában a gond. Ilyen személyek jelentkezését várom. Tudom, hogy ez nem garancia arra, hogy nekem is ugyanaz a megoldás mint másnál, de egy próbát megér. Köszi! Példa videó:
https://www.youtube.com/watch?v=DvwKypw5aRs
Szerintem önindító. Hasonlót tapasztalok én is. Meleg motornál nem pörög fel úgy mint hideg motornál. Szerintem már elhasználódott, kopott lehet itt ott amott, vagy melegen szorul.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43553 Dátum:
2017.11.11 szombat, 13:07:46 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hogy döntsek.
A kocsimban lévő porlasztók nem az iagziak, magas a résolaj. Vettem egy garnitúra csúcsot, amit 20ekm-el ezelött Németországban felújítottak, van mérési papírom róla, de hogy pontosan mit csináltak nem tudom. Értékekre jók, és van új kód is hozzájuk. A kocsi összetörött amiben voltak, nem bontóstól valók. És aztmondja hogy nagyon szép volt a járása a motornak, nem volt semmi hiba.
De most találtam egy dízel felújító műhelyet ahol tegnap voltam és ők aztmondták, jó lenne azért megnézni padon azokat a csúcsokat, mert ők gyári technológia alapján és bazi sok mérési ponttal csinálják a tesztet.
6500Ft/db lenne a szétszerelés, ultrahangos tisztítás, bemérés és új kód. Máshol sokkal drágább azért.
Szerintetek elvigyem hozzájuk, vagy inkább csak simán rakjam be a kocsiba őket?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.11.11 szombat, 13:10:06 írta Thomas8607
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43554 Dátum:
2017.11.11 szombat, 13:17:54 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.11.11 szombat, 13:07:46
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hogy döntsek.
A kocsimban lévő porlasztók nem az iagziak, magas a résolaj. Vettem egy garnitúra csúcsot, amit 20ekm-el ezelött Németországban felújítottak, van mérési papírom róla, de hogy pontosan mit csináltak nem tudom. Értékekre jók, és van új kód is hozzájuk. A kocsi összetörött amiben voltak, nem bontóstól valók. És aztmondja hogy nagyon szép volt a járása a motornak, nem volt semmi hiba.
De most találtam egy dízel felújító műhelyet ahol tegnap voltam és ők aztmondták, jó lenne azért megnézni padon azokat a csúcsokat, mert ők gyári technológia alapján és bazi sok mérési ponttal csinálják a tesztet.
6500Ft/db lenne a szétszerelés, ultrahangos tisztítás, bemérés és új kód. Máshol sokkal drágább azért.
Szerintetek elvigyem hozzájuk, vagy inkább csak simán rakjam be a kocsiba őket?
Ha tényleg garantált az eredet és megvannak a kódok, akkor nem gondolom, hogy komoly gond lehet velük.
Ha meg biztosra akarsz menni, akkor vizsgáltasd be.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43555 Dátum:
2017.11.11 szombat, 13:20:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.11.11 szombat, 13:17:54
Ha tényleg garantált az eredet és megvannak a kódok, akkor nem gondolom, hogy komoly gond lehet velük.
Ha meg biztosra akarsz menni, akkor vizsgáltasd be.
AndyA
Hát nem tudok dönteni
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43556 Dátum:
2017.11.11 szombat, 16:27:56 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.11.11 szombat, 13:07:46
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hogy döntsek.
A kocsimban lévő porlasztók nem az iagziak, magas a résolaj. Vettem egy garnitúra csúcsot, amit 20ekm-el ezelött Németországban felújítottak, van mérési papírom róla, de hogy pontosan mit csináltak nem tudom. Értékekre jók, és van új kód is hozzájuk. A kocsi összetörött amiben voltak, nem bontóstól valók. És aztmondja hogy nagyon szép volt a járása a motornak, nem volt semmi hiba.
De most találtam egy dízel felújító műhelyet ahol tegnap voltam és ők aztmondták, jó lenne azért megnézni padon azokat a csúcsokat, mert ők gyári technológia alapján és bazi sok mérési ponttal csinálják a tesztet.
6500Ft/db lenne a szétszerelés, ultrahangos tisztítás, bemérés és új kód. Máshol sokkal drágább azért.
Szerintetek elvigyem hozzájuk, vagy inkább csak simán rakjam be a kocsiba őket?
www.filepdiesel.hu
kérdezd meg őket, szerintem 4,5e/db a vizsgálat.
Amúgy ha megbíztál bennük a vételnél ellenőrzés nélkül,én már nem foglalkoznék velük addig,amíg be nem kerültek az autóba,és kinem lettek próbálva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43557 Dátum:
2017.11.11 szombat, 17:21:16 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.11 szombat, 16:27:56
www.filepdiesel.hu
kérdezd meg őket, szerintem 4,5e/db a vizsgálat.
Amúgy ha megbíztál bennük a vételnél ellenőrzés nélkül,én már nem foglalkoznék velük addig,amíg be nem kerültek az autóba,és ki nem lettek próbálva.
A Filepék ennyiért csinálják, megkérdeztem: 12700 Ft/db.
Amit mondok 6500Ft-ot abban a tisztítás, bevizsgálás Delphi jegyzőkönyv és új kódok! Máshol csak a bevizsgálás ennyi, de hozzá nem nyúlnak.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43558 Dátum:
2017.11.11 szombat, 17:28:32 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.11.11 szombat, 17:21:16
A Filepék ennyiért csinálják, megkérdeztem: 12700 Ft/db.
Amit mondok 6500Ft-ot abban a tisztítás, bevizsgálás Delphi jegyzőkönyv és új kódok! Máshol csak a bevizsgálás ennyi, de hozzá nem nyúlnak.
jól felmentek az árak.a filepéken kívül talán 2 hely van aki generál új kódot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43559 Dátum:
2017.11.11 szombat, 17:42:07 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.11 szombat, 17:28:32
jól felmentek az árak.a filepéken kívül talán 2 hely van aki generál új kódot.
Ez a szombathelyi cég nem reklámozza magát sehol sem. Ford márkakereskedésben voltam porlasztó tűzkarikát venni és ők küldtek ide.
Nem nagy hely, Volt egy főnök aki ugyanúgy dolgozott meg a bevizsgáló padokat indította, meg volt egy szerelő.
Személyesen voltam bent náluk és direkt megkérdeztem mit tartalmaz az ár. Akkor mondta, hogy szétszerelik, szemrevételezik, ultrahangos tisztítás, összeszerelés, próbapadi bemérés(kihangsúlyozta hogy nem 4 pontban vagy 8 pontban mérnek, hanem 140, vagy mennyi, ez alapján lesz a kód), Delphi jegyzőkönyvet adnak, új kódokkal
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43560 Dátum:
2017.11.11 szombat, 17:46:12 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.11.11 szombat, 17:42:07
Ez a szombathelyi cég nem reklámozza magát sehol sem. Ford márkakereskedésben voltam porlasztó tűzkarikát venni és ők küldtek ide.
Nem nagy hely, Volt egy főnök aki ugyanúgy dolgozott meg a bevizsgáló padokat indította, meg volt egy szerelő.
Személyesen voltam bent náluk és direkt megkérdeztem mit tartalmaz az ár. Akkor mondta, hogy szétszerelik, szemrevételezik, ultrahangos tisztítás, összeszerelés, próbapadi bemérés(kihangsúlyozta hogy nem 4 pontban vagy 8 pontban mérnek, hanem 140, vagy mennyi, ez alapján lesz a kód), Delphi jegyzőkönyvet adnak, új kódokkal
Szia.
Ha nem titok,akkor elküldhetnéd az elérhetőséget a szombathelyi szakinak,privátban,vagy itt .Kösz
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43561 Dátum:
2017.11.11 szombat, 17:59:39 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.11.11 szombat, 17:46:12
Szia.
Ha nem titok,akkor elküldhetnéd az elérhetőséget a szombathelyi szakinak,privátban,vagy itt .Kösz
V8 Car Kft.
Az udvarban leghátul:
https://goo.gl/maps/LTGJMcHJ7Yv
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43562 Dátum:
2017.11.11 szombat, 18:16:41 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.11.11 szombat, 17:21:16
A Filepék ennyiért csinálják, megkérdeztem: 12700 Ft/db.
Amit mondok 6500Ft-ot abban a tisztítás, bevizsgálás Delphi jegyzőkönyv és új kódok! Máshol csak a bevizsgálás ennyi, de hozzá nem nyúlnak.
Ha tényleg ennyiért és úgy csinálják, ahogy állítják, akkor csináltasd meg. Csak nehogy aztán olcsó húsnak...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43563 Dátum:
2017.11.11 szombat, 18:36:27 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.11.11 szombat, 18:16:41
Ha tényleg ennyiért és úgy csinálják, ahogy állítják, akkor csináltasd meg. Csak nehogy aztán olcsó húsnak...
Inkább a többiek szálltak el az árakkal
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43564 Dátum:
2017.11.11 szombat, 19:49:34 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.11.11 szombat, 17:59:39
V8 Car Kft.
Az udvarban leghátul:
https://goo.gl/maps/LTGJMcHJ7Yv
Köszönöm,ismerős a környék.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43565 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 14:37:28 »
Valamit nem értek:
Himbilimbizik a vízhőfok a kocsiban, ezért rendeltem egy olajköri termót, de ha már kint volt a régi, beletettem forróvízbe, és, csodák csodája kinyit 85fokon, a főköri meg olya 90 fok körül. Zárnak is ahogy kell. Most akkor mi a fene van?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43566 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 16:45:28 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.12 vasárnap, 14:37:28
Valamit nem értek:
Himbilimbizik a vízhőfok a kocsiban, ezért rendeltem egy olajköri termót, de ha már kint volt a régi, beletettem forróvízbe, és, csodák csodája kinyit 85fokon, a főköri meg olya 90 fok körül. Zárnak is ahogy kell. Most akkor mi a fene van?
mi lenne?
nem a 80as évekeben élünk, hogy fix 90fok az üzemi hőmérséklet. 1.6hdi/tdci motorokon alapból 83fokos a termosztát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43567 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 18:00:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.12 vasárnap, 16:45:28
mi lenne?
nem a 80as évekeben élünk, hogy fix 90fok az üzemi hőmérséklet. 1.6hdi/tdci motorokon alapból 83fokos a termosztát
vagyis amikor 90 fokon kinyit a főköri, kihűl a motor. Akkor ez most így normális? fűtés van, meg minden, csak nem áll függőlegesbe a mutató, kivéve ha tolom neki. Országúton 90-100 körül meg inkább 1/3on ragad az első előzésig
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43568 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 18:19:27 »
Sziasztok!
2006-os Német piacos 2.0-ról lenne szó. N7BB motorkóddal. 99% hogy DPF-es és világít a sárga olajkanna a villáskulccsal. Olajcsere viszont most volt.
Lehet ezt resetelni?
Ismerősé az autó.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43569 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 18:27:05 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.11.12 vasárnap, 18:19:27
Sziasztok!
2006-os Német piacos 2.0-ról lenne szó. N7BB motorkóddal. 99% hogy DPF-es és világít a sárga olajkanna a villáskulccsal. Olajcsere viszont most volt.
Lehet ezt resetelni?
Ismerősé az autó.
Köszönöm!
Kódolvasás, és megnézni, mi baja. Törölni lehet a kódot, de vissza fog jönni nulla időn belül, ha valami komolyabb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43570 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 18:33:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.11.12 vasárnap, 18:27:05
Kódolvasás, és megnézni, mi baja. Törölni lehet a kódot, de vissza fog jönni nulla időn belül, ha valami komolyabb.
AndyA
Akkor ez nem a magas olajszintet mutatja?
Kódot holnap olvasom ki.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43571 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 20:33:13 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.12 vasárnap, 18:00:11
vagyis amikor 90 fokon kinyit a főköri, kihűl a motor. Akkor ez most így normális? fűtés van, meg minden, csak nem áll függőlegesbe a mutató, kivéve ha tolom neki. Országúton 90-100 körül meg inkább 1/3on ragad az első előzésig
Asszem olyan 60 fok körül már középen áll a mutató. Ha egyszer beállt középre, akkor menet közben onnan csak nagyon extrém körülmények között mászhat el.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43572 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 20:57:09 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.11.12 vasárnap, 20:33:13
Asszem olyan 60 fok körül már középen áll a mutató. Ha egyszer beállt középre, akkor menet közben onnan csak nagyon extrém körülmények között mászhat el.
torque-al néztem menet közben, 86 volt amikor beállt középre, de normálisan közlekedve 80-82től feljebb nem ment. Lehet, hogy a hőgomba nincs a toppon?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43573 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 21:15:01 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.12 vasárnap, 20:57:09
torque-al néztem menet közben, 86 volt amikor beállt középre, de normálisan közlekedve 80-82től feljebb nem ment. Lehet, hogy a hőgomba nincs a toppon?
nincs hőgomba.hf hőfokérzékeől van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43574 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 21:16:02 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.12 vasárnap, 21:15:01
nincs hőgomba.hf hőfokérzékeől van.
értsd ahogy gondolom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43575 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 21:39:16 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.12 vasárnap, 21:16:02
értsd ahogy gondolom
értem.ritkán megy tönkre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43576 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 21:44:37 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.12 vasárnap, 21:39:16
értem.ritkán megy tönkre.
akkor összerakom azt le van sz@rva
Ha a főköri 90 foknál nyit, az olajköri meg 85nél, nyit is, zár is, akkor biztosan jó. Marad így, holnap feltöltöm fagyállóval, azt csá.
Ja, az ebay-es kínai olajköri az nem 85-foknál, hanem 75-nél nyit, meg emellett még zárt állapotban is átenged valamennyit.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43577 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 22:13:10 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.12 vasárnap, 21:44:37
akkor összerakom azt le van sz@rva
Ha a főköri 90 foknál nyit, az olajköri meg 85nél, nyit is, zár is, akkor biztosan jó. Marad így, holnap feltöltöm fagyállóval, azt csá.
Ja, az ebay-es kínai olajköri az nem 85-foknál, hanem 75-nél nyit, meg emellett még zárt állapotban is átenged valamennyit.
most a bentlévőket mérted, vagy az újakat?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43578 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 22:51:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.12 vasárnap, 22:13:10
most a bentlévőket mérted, vagy az újakat?
A bent levőket. Mivel van céges kocsim pár napig elvan a garázsban víz nélkül, ha spórolhatok emiatt egy 10est
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43579 Dátum:
2017.11.12 vasárnap, 23:38:32 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.12 vasárnap, 22:51:41
A bent levőket. Mivel van céges kocsim pár napig elvan a garázsban víz nélkül, ha spórolhatok emiatt egy 10est
tünetek alapján én az olajkörit cserélném
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43580 Dátum:
2017.11.13 hétfő, 06:43:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.12 vasárnap, 23:38:32
tünetek alapján én az olajkörit cserélném
Én is arra gondoltam, azért is rendeltem hozzá egyet, de így kiszedve úgy tűnik mintha teljesen rendben volna.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43581 Dátum:
2017.11.13 hétfő, 06:51:02 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.13 hétfő, 06:43:57
Én is arra gondoltam, azért is rendeltem hozzá egyet, de így kiszedve úgy tűnik mintha teljesen rendben volna.
Sajna az olajköri kaotikus, nem mindig zár rendesen, nem véletlen az átalakítás amit László talált ki, de lehet máskép is
én speciel a fém kupakot levettem és alóla a gumirészt is és azt alulról húztam rá, pici fbs, fémgyűrű vissza és igy mindig lezár, mert nagyobb felületen érintkezik a gumi résszel
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43582 Dátum:
2017.11.13 hétfő, 08:34:26 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.11.13 hétfő, 06:51:02
Sajna az olajköri kaotikus, nem mindig zár rendesen, nem véletlen az átalakítás amit László talált ki, de lehet máskép is
én speciel a fém kupakot levettem és alóla a gumirészt is és azt alulról húztam rá, pici fbs, fémgyűrű vissza és igy mindig lezár, mert nagyobb felületen érintkezik a gumi résszel
Vettem főkörit, mert az volt a legjobban fogyó a fehérvári ivanicsban, beteszem, feltöltöm desztvízzel, aztán kiderül. Ha nem lesz jobb kicserélem az olajkörit.is.
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43583 Dátum:
2017.11.13 hétfő, 08:42:29 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.11.13 hétfő, 06:51:02
Sajna az olajköri kaotikus, nem mindig zár rendesen, nem véletlen az átalakítás amit László talált ki, de lehet máskép is
én speciel a fém kupakot levettem és alóla a gumirészt is és azt alulról húztam rá, pici fbs, fémgyűrű vissza és igy mindig lezár, mert nagyobb felületen érintkezik a gumi résszel
Ezt hol tudom megnézni? 1hónapja mentem a pályán, egyszer csak leesett a vizfőfok mutatóm.
A vizkörit múlt évben cseréltem.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43584 Dátum:
2017.11.13 hétfő, 11:39:34 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.11.11 szombat, 19:49:34
Köszönöm,ismerős a környék.
Bocsi az árat rosszul írtam. 6500Ft nettó ár, szétszedés, tisztítás, bevizsgálás, kódolás. Azért kevertem mert a 45eFt-os teljes felújításos ár pedig bruttó. Most felhívtam őket.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43585 Dátum:
2017.11.13 hétfő, 17:07:29 »
Idézetet írta: wofer - 2017.11.13 hétfő, 08:42:29
Ezt hol tudom megnézni? 1hónapja mentem a pályán, egyszer csak leesett a vizfőfok mutatóm.
A vizkörit múlt évben cseréltem.
László leírása
http://mondeo.hu/index.php?topic=22368.0
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43586 Dátum:
2017.11.13 hétfő, 18:42:32 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.13 hétfő, 06:43:57
Én is arra gondoltam, azért is rendeltem hozzá egyet, de így kiszedve úgy tűnik mintha teljesen rendben volna.
azért az autóban van nyomás is, (mk3 asszem 1,2) szóval a "fazekas" mérés nem a legoptimálisabb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43587 Dátum:
2017.11.13 hétfő, 20:27:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.13 hétfő, 18:42:32
azért az autóban van nyomás is, (mk3 asszem 1,2) szóval a "fazekas" mérés nem a legoptimálisabb
A nyomásnak szerintem nincs sok köze a hőmérséklethez (szerk. s.k.
ebben az esetben
), sokkal inkább a víz forráspontjához.
És nem is fazekas volt, hanem teásbögrés
Beletettem a bögrébe a termót, feltöltöttem vízzel, beletettem a hőmérő szenzorját, és a hideg vizet öntögettem fel forróval. Szerintem ez a max pontosság amit idehaza el tud érni az ember.
De mindegy is, megkapta az új főköri termosztátot, és autókáztam egy szép nagy kört a városban és a körgyűrűn.
A városi totyorgásban 3-4sebersség 30-60km/h-val fel bírt melegedni 80-86 fokig ahol a műszerfal 2/3-1/2 közt mutatott, kiérve főútra felment 90-97 köré, autópályán 140-150 körül pedig 103-109 volt az obd szerint.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.11.14 kedd, 17:22:58 írta VZoli
»
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43588 Dátum:
2017.11.14 kedd, 16:27:14 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.13 hétfő, 20:27:35
A nyomásnak szerintem nincs sok köze a hőmérséklethez, sokkal inkább a víz forráspontjához.
És nem is fazekas volt, hanem teásbögrés
Beletettem a bögrébe a termót, feltöltöttem vízzel, beletettem a hőmérő szenzorját, és a hideg vizet öntögettem fel forróval. Szerintem ez a max pontosság amit idehaza el tud érni az ember.
De mindegy is, megkapta az új főköri termosztátot, és autókáztam egy szép nagy kört a városban és a körgyűrűn.
A városi totyorgásban 3-4sebersség 30-60km/h-val fel bírt melegedni 80-86 fokig ahol a műszerfal 2/3-1/2 közt mutatott, kiérve főútra felment 90-97 köré, autópályán 140-150 körül pedig 103-109 volt az obd szerint.
Tisztelt Fórumtárs!
Nincs szándékomban kötözködni, de a hűtőrendszerben a vízhőmérséklet szorosan összefügg a nyomásával. Ha nincs meg a rendszernyomás nem mérhettél volna 103-109°C-t. Már 1bar nyomáson is az elérhető vízhőmérséklet közel 120°C. Ezért nagyon fontos a rendszer tömörsége légtelenített állapota és a megfelelő hibátlan zárósapka, továbbá a maximalizált vízhőmérséklet szempontjából meghatározó a termosztát állapota.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43589 Dátum:
2017.11.14 kedd, 17:09:07 »
Idézetet írta: László - 2017.11.14 kedd, 16:27:14
Tisztelt Fórumtárs!
Nincs szándékomban kötözködni, de a hűtőrendszerben a vízhőmérséklet szorosan összefügg a nyomásával. Ha nincs meg a rendszernyomás nem mérhettél volna 103-109°C-t. Már 1bar nyomáson is az elérhető vízhőmérséklet közel 120°C. Ezért nagyon fontos a rendszer tömörsége légtelenített állapota és a megfelelő hibátlan zárósapka, továbbá a maximalizált vízhőmérséklet szempontjából meghatározó a termosztát állapota.
Tisztelettel László!
Kedves László,
Olvastad is azt amire válaszoltam? Vagy csak írtál valamit, ami végülis igaz, csak épp nem a jelen kontextusban.
Naplózva
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43590 Dátum:
2017.11.14 kedd, 17:16:04 »
Idézetet írta: László - 2017.11.14 kedd, 16:27:14
Tisztelt Fórumtárs!
Nincs szándékomban kötözködni, de a hűtőrendszerben a vízhőmérséklet szorosan összefügg a nyomásával. Ha nincs meg a rendszernyomás nem mérhettél volna 103-109°C-t. Már 1bar nyomáson is az elérhető vízhőmérséklet közel 120°C. Ezért nagyon fontos a rendszer tömörsége légtelenített állapota és a megfelelő hibátlan zárósapka, továbbá a maximalizált vízhőmérséklet szempontjából meghatározó a termosztát állapota.
Tisztelettel László!
Ez így igaz, plusz a nyomás miatt a víz nem forr fel 100 Celsius fok környékén és nem okoz a gőz miatt keringetési problémát.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43591 Dátum:
2017.11.14 kedd, 17:20:08 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.11.14 kedd, 17:16:04
Ez így igaz, plusz a nyomás miatt a víz nem forr fel 100 Celsius fok környékén és nem okoz a gőz miatt keringetési problémát.
Üdv: László
jaja, tök igaz, de mi köze van ahhoz, hogy a fazékban hány fok esetén nyit ki a kiszerelt termosztát, ne thosszatok már fel agyilag
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43592 Dátum:
2017.11.14 kedd, 17:50:14 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.14 kedd, 17:09:07
Kedves László,
Olvastad is azt amire válaszoltam? Vagy csak írtál valamit, ami végülis igaz, csak épp nem a jelen kontextusban.
Tisztelt Fórumtárs!
Távol álljon tőlem, hogy magas vérnyomást okozzak egy kedves Fórumtársamnak.
Csupán az előző "hsz"-ben az első mondatodra reagáltam. Ezért ne kapd fel a vizet ha nem muszáj.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43593 Dátum:
2017.11.14 kedd, 18:14:21 »
Idézetet írta: László - 2017.11.14 kedd, 17:50:14
Tisztelt Fórumtárs!
Távol álljon tőlem, hogy magas vérnyomást okozzak egy kedves Fórumtársamnak.
Csupán az előző "hsz"-ben az első mondatodra reagáltam. Ezért ne kapd fel a vizet ha nem muszáj.
Tisztelettel László!
Inkább alacsony mint magas, mármint a nyomásom, vagyis lehet, hogy hamarabb forr fel a vérem. A vizet viszont forralom inkább, mint felkapom, nincs is jobb mint egy tea egy kis tejszínnel
Viszont annyi olyan ehhez hasonló félresiklást olvasok mostanában, hogy nem álltam meg kirohanás nélkül. Igazából ki is rohantam az udvarra és ledugóztam a medencét, meg kivettem a szivattyút az aknából, hogy a télen nehogy összefagyjon. Borzalmasan hideg volt a 4 fokos víz, az a titanikos csákót nem is irigylem, nem csoda, hogy összefagyott.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43594 Dátum:
2017.11.14 kedd, 18:19:48 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.14 kedd, 18:14:21
Inkább alacsony mint magas, mármint a nyomásom, vagyis lehet, hogy hamarabb forr fel a vérem. A vizet viszont forralom inkább, mint felkapom, nincs is jobb mint egy tea egy kis tejszínnel
Viszont annyi olyan ehhez hasonló félresiklást olvasok mostanában, hogy nem álltam meg kirohanás nélkül. Igazából ki is rohantam az udvarra és ledugóztam a medencét, meg kivettem a szivattyút az aknából, hogy a télen nehogy összefagyjon. Borzalmasan hideg volt a 4 fokos víz, az a titanikos csákót nem is irigylem, nem csoda, hogy összefagyott.
ahelyett,hogy egy jó mézest toltál volna.vagy2t....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43595 Dátum:
2017.11.14 kedd, 18:21:02 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.14 kedd, 18:19:48
ahelyett,hogy egy jó mézest toltál volna.vagy2t....
fél8 előtt felejtős, akkor mennek kell a gyerekekért edzésre
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43596 Dátum:
2017.11.14 kedd, 18:21:59 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.14 kedd, 18:21:02
fél8 előtt felejtős, akkor mennek kell a gyerekekért edzésre
lassan venned kell nekik 1 autót,és mennek maguktól,nem?
Persze dízelt a topic témája szerint.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43597 Dátum:
2017.11.14 kedd, 18:25:56 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.14 kedd, 18:21:59
lassan venned kell nekik 1 autót,és mennek maguktól,nem?
Persze dízelt a topic témája szerint.....
igen, a nagy nemsokára kezdi a jogsit, valami 2-300ezres 7 személyes kisbusz lenne igazi tanulóautó
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43598 Dátum:
2017.11.14 kedd, 21:19:21 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.11.13 hétfő, 17:07:29
László leírása
http://mondeo.hu/index.php?topic=22368.0
tenx
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43599 Dátum:
2017.11.14 kedd, 21:57:30 »
Idézetet írta: wofer - 2017.11.14 kedd, 21:19:21
tenx
No az ebay kínai termosztátban pont az a kis o gyűrü nincs. Ezért már új korában sem zár rendesen.
Naplózva
Oldalak:
1
...
865
866
867
868
869
870
871
[
872
]
873
874
875
876
877
878
879
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ