Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:57:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14618640 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6400 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 22:30:57 »

Kollégádat sajnálom hogy egy bal*** miatt történt baj...Én még a baleset után úgy megvertem volna a hibás sofőrt hogy biztos ne kelljen neki tartós tejet venni...

Persze, azutan annyit kap erte, mint egy rendes emberert.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #6401 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 23:29:39 »

Motorcraft 140000-ért ajánlotta nekem annó a csupasz motort.Szerintem megéri és azt is megmondja,hogy menyi km van benne.Szóval nem zsákbamacskát veszel.

Na, kihoztam a börtönből... 2 hét alatt (dúrván) 3 órát dolgoztak, 7300 Ft-os órabérrel az egyik szalonban (Ford). Eléggé lelombozó volt az ürge hozzáállása a dologhoz. A beosztottja is nem mondott sok pozitívat róla, szóval jobb, hogy kihoztuk. Ennyi idő alatt (a most ajánlott helyen, ami nem szalon, de őszintébb, nem hitegető csapatból áll, és ismerős jobb keze ez a szerelő) ezen az új helyen készen is lett volna diagnosztikával, szereléssel, esetleges motorcserével együtt. (ha időben találok motort persze).  falbav Am eddig a 2 hét alatt arra jöttek rá, hogy a 4. hengerfejcsapágy rossz, mert ha azt lekötötték, akkor nem volt hangja a motornak. Eddig... Most meg srác szétszedi a motort, és meglátjuk, hogy a főtengely nem sérült-e. Ha igen, akkor kb 300-400 rugó lesz, ha nem több, vagy pedig inkább motorcsere ami úgy néz ki, hogy kb 250-ből kijön, minuszba jöhet még az, ha eladom a motor egyes részeit. Vagy másik lehetőség, eladom így ahogy van a kocsit. Szerintetek mennyiért vennék meg? Kitűnő állapotú a belső tere, 190-et futott, még mindig alacsony fogyasztású a motor, ghia felszer. xenon stb...
Előre is köszi a tippeket. Sokat segítene a döntésben. Én spec olyan 1,6 m Ft - 1,8 m Ft-ig ba gondolkodtam. 2006.09.18.-as. 2,4m Ft-ért vettük.
Naplózva
pekig
Vendég
« Új hozzászólás #6402 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 23:45:34 »

De ha nem éri el a hőfokot akkor sztem nem is megy a ventilátor. sztem.Meg sokan írják hiába a nagy hideg annak hőfokon kell lennie.Kiváncsi lennék több véleményre is,hogy kinek mi a tapasztalata.test módban nézegetttem és 100 km/h felett felkűszik 84-87 körülig de amint 90 km/h roppant hamar lemegy 67 re.pl ma -9 nél.

 Nekem is az a véleményem,hogy nem szabadna ennyire visszahülnie ha nem nyomod neki akkor sem. Ugyan igy vagyok én is most is,
 pedig mindkét thermosztátot cseréltem. Beleöltem 13ezret+a hűtőviz cseréje4000, nem változott semmit. Ha tudom nem is kezdem el
 a cseréket,de az az "ÜZEMI" hőfok csak kellene. Nem tudom mi a megoldás de már kezdem le****ni. Tökre idegesítő tud lenni.
 Legalább a hűtővíz csere megvolt. szomoru1
 Remélem te több sikerrel jársz!
 Üdv.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6403 Dátum: 2010.12.17 péntek, 01:58:59 »

Ahhoz már vezetni is tudni kell. Kollégám így szenvedett balesetet az autópályán: apuci elvitt egy 530-as BMW-t próbaútra, és kikapcsolta az ESP-t, hogy megmutassa a pici lányának, hogy hogy gyorsul. Lépett neki egy kövéret a felhajtón, mire az egyből kidobta a ***ét, és bepörgött az autó. Ekkor jött a kolléga a belső sávban 120-szal és beleszállt...
Kell az a kipörgésgátló.

Azert olyan furcsa, hogy suhanc koromban parkettaztuk kanyarban a 325i-ket meg kilinccsel elore mentunk a zsigulikkal rakas sz ar gumikkal stb, es csak kb megtanultunk vezetni, de mas nem tortent  nyes most meg mar esp, abs, asr, abc, cba, fbi, meg nemtommi kell a kocsiba, meg zsir uj teligumi, stb, anelkul "el sem szabad indulni otthonrol".. hehe
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6404 Dátum: 2010.12.17 péntek, 02:19:27 »

Azert olyan furcsa, hogy suhanc koromban parkettaztuk kanyarban a 325i-ket meg kilinccsel elore mentunk a zsigulikkal rakas sz ar gumikkal stb, es csak kb megtanultunk vezetni, de mas nem tortent  nyes most meg mar esp, abs, asr, abc, cba, fbi, meg nemtommi kell a kocsiba, meg zsir uj teligumi, stb, anelkul "el sem szabad indulni otthonrol".. hehe

Viszont a zsigulátorral megtanultatok vezetni hátsókerék-meghajtással. Ott mennyi lóerő van? 75? Biztos, hogy nem egy erőgép, viszont hátsókerekes.
De ha egy fronthajtásos gépből (a mostani autók 80%-a ilyen) ülsz át egy hátsókerekesbe, akkor nem biztos, hogy hirtelen tudod kezelni a helyzetet elektronika nélkül...
Na de elég az OFF-ból, mert még kikapunk!  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6405 Dátum: 2010.12.17 péntek, 08:10:55 »

Azert olyan furcsa, hogy suhanc koromban parkettaztuk kanyarban a 325i-ket meg kilinccsel elore mentunk a zsigulikkal rakas sz ar gumikkal stb, es csak kb megtanultunk vezetni, de mas nem tortent  nyes most meg mar esp, abs, asr, abc, cba, fbi, meg nemtommi kell a kocsiba, meg zsir uj teligumi, stb, anelkul "el sem szabad indulni otthonrol".. hehe

Azert az a Lada motorikusan kozel sem volt egy szinten egy mai 530-assal, de meg a 325-osok sem. :-)

A masik az, hogy mivel akkoriban meg nem volt csaodaelektronika, igy muszaj volt futomubol megcsinalni, amit meg kellett es lehetett, neked meg meg kellett tanulni ezzel egyutt eletben maradni.

Emlekezz az A-Klasse emlekezetes renszarvastesztjere. Egyertelmu bizonyitek, hogy baxtak egy rendes futomuvet tervezni ala, rabiztak az auto uton tartasat az elektronikara. A mondott 530-as esetben meg persze a pali hulyesegen is mulott a dolog, hiszen soha a qrva eletben nem kerult ilyen helyzetbe, nemhogy esetleg tudatosan gyakorolta volna, mint ti annak idejen. Neked sem elsore sikerult es te is kiporogtal parszor meg a Ladaval is, erre fogadasom van. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6406 Dátum: 2010.12.17 péntek, 10:21:13 »


Előre is köszi a tippeket. Sokat segítene a döntésben. Én spec olyan 1,6 m Ft - 1,8 m Ft-ig ba gondolkodtam. 2006.09.18.-as. 2,4m Ft-ért vettük.
[/quote]Szerintem csináltasd meg,de elötte ülj neki gondolkodj,számolj,érdeklödj!A használt autón láttam régebben motorhibás 2005-ös fullost 1,4 milláért.De egyépként fogalmam nincs miröl beszélsz mert hengerfej csapágyról még nem hallottam úgy,hogy még le is köthető.Nem főtengely csapágy???Hajtókar csapágy?Huh??Mert a többinek nem igazán van köze a főtengelyhez!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6407 Dátum: 2010.12.17 péntek, 14:00:14 »

Azert az a Lada motorikusan kozel sem volt egy szinten egy mai 530-assal, de meg a 325-osok sem. :-)
Ez igaz, de a 75 lo es a szaznemtommenyi is olyan szepen keresztbetette magat egy sima kanyarban gazadasra nyalkas uton, hogy csak na. Meg ugye akkoriban azert a 325i olyan volt kb, mint most egy 535d Cheesy Nem beszelve arrol, hogy ha megcsusztal, mindegy hany loeros volt az autod kb...viszont te raktad vissza az utra, nem az elektronyika. Na ne offoljunk, mondeo a kiraly  hehe
Naplózva
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #6408 Dátum: 2010.12.17 péntek, 16:33:44 »

Na, kihoztam a börtönből... 2 hét alatt (dúrván) 3 órát dolgoztak, 7300 Ft-os órabérrel az egyik szalonban (Ford). Eléggé lelombozó volt az ürge hozzáállása a dologhoz. A beosztottja is nem mondott sok pozitívat róla, szóval jobb, hogy kihoztuk. Ennyi idő alatt (a most ajánlott helyen, ami nem szalon, de őszintébb, nem hitegető csapatból áll, és ismerős jobb keze ez a szerelő) ezen az új helyen készen is lett volna diagnosztikával, szereléssel, esetleges motorcserével együtt. (ha időben találok motort persze).  falbav Am eddig a 2 hét alatt arra jöttek rá, hogy a 4. hengerfejcsapágy rossz, mert ha azt lekötötték, akkor nem volt hangja a motornak. Eddig... Most meg srác szétszedi a motort, és meglátjuk, hogy a főtengely nem sérült-e. Ha igen, akkor kb 300-400 rugó lesz, ha nem több, vagy pedig inkább motorcsere ami úgy néz ki, hogy kb 250-ből kijön, minuszba jöhet még az, ha eladom a motor egyes részeit. Vagy másik lehetőség, eladom így ahogy van a kocsit. Szerintetek mennyiért vennék meg? Kitűnő állapotú a belső tere, 190-et futott, még mindig alacsony fogyasztású a motor, ghia felszer. xenon stb...
Előre is köszi a tippeket. Sokat segítene a döntésben. Én spec olyan 1,6 m Ft - 1,8 m Ft-ig ba gondolkodtam. 2006.09.18.-as. 2,4m Ft-ért vettük.

Szia.

Ha érdekel, nekem van 2db 130LE füzött blokkom hengerfej nélkül, dugatyúk , főtengely benne van.
Az egyik 89000km-t futott a ,másik 160000-et. Az előbbinek 90000ft az ára az utóbbinak 80000ft.
Mindkettő FMBA motorkódos, és azt hiszem még megvan az Angol szervízkönyvük is.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6409 Dátum: 2010.12.17 péntek, 18:05:53 »

Szia.

Ha érdekel, nekem van 2db 130LE füzött blokkom hengerfej nélkül, dugatyúk , főtengely benne van.
Az egyik 89000km-t futott a ,másik 160000-et. Az előbbinek 90000ft az ára az utóbbinak 80000ft.
Mindkettő FMBA motorkódos, és azt hiszem még megvan az Angol szervízkönyvük is.

Egyre mindig kíváncsi voltam: mit jelent az, hogy fűzött blokk?  Roll Eyes
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6410 Dátum: 2010.12.17 péntek, 19:11:41 »

Egyre mindig kíváncsi voltam: mit jelent az, hogy fűzött blokk?  Roll Eyes

Szia!

Szerintem azt jelenti, amikor a főtengelyt, hajtókarokat, dugattyúkat, gyűrűkkel együtt alulról befűzik a hengerbe, mint öntvénybe. Ezt követően rögzítik alul a forgattyús mechanizmust, majd zárják a olajkarterrel. A további összeállításkor fent a szelepekkel, vezérművel összeállított hengerfej felszerelése a következő.
Van erről egy jó kis szemléltető film is, talán Youtube-n.
pl: http://www.youtube.com/watch?v=PKc42QYQWDI
http://www.youtube.com/watch?v=4pUcMlLGHEY&feature=related
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.17 péntek, 19:16:07 írta V.Tamás » Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6411 Dátum: 2010.12.17 péntek, 19:13:52 »

Szia!

Szerintem azt jelenti, amikor a főtengelyt, hajtókarokat, dugattyúkat, gyűrűkkel együtt alulról befűzik a hengerbe, mint öntvénybe. Ezt követően rögzítik alul a forgattyús mechanizmust, majd zárják a olajkarterrel. A további összeállításkor fent a szelepekkel, vezérművel összeállított hengerfej felszerelése a következő.
Van erről egy jó kis szemléltető film is, talán Youtube-n.
Bocs de a hüvelyt kihagytad
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6412 Dátum: 2010.12.17 péntek, 19:22:18 »

Bocs de a hüvelyt kihagytad

Ez jó   eljen nyes taps de ne hidd!!!

Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6413 Dátum: 2010.12.17 péntek, 20:19:05 »

Na a következő a helyzet nálam.. már felfigyeltem korábban a furcsa hangjára, ma cseresznye is meghallgatta. Olyan kopogós terhelésnél. Ha hangutánozi kellene, akkor a tak-tak-tak-tak-tak-ra emlékeztet.
Ma bemelegítettem rendesen és kicsit megküldtem emelkedőn felfelé.. El is értem a célomat vele, mert megtorpant és az izzításjelző villogásba kezdett egészen leállításig.. Persze hazamentem vele gond nélkül. A füstölés is erőteljes terhelésnél.. Már ezt régebben figyelgetem, különféle takarítgatásokon már túlvagyok. Enyhébb könnyezés van a turbócsövemen, ezért eddig a füstölést erre fogtam..
Még a villogó izzításjelzőnél kézi olvasóval kiolvastam a nagy semmit belőle, mivel nem volt ezzel kiolvasható hibakód a szokásos egr elégtelen áramlásos hibámon kívül, (de az teljesen normális vakolt állapotban).
ÚH.... passz. Csak egyben bízom, hogy egyszerű porlasztócserével megoldható, mert az itt van már a polcon 4db.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6414 Dátum: 2010.12.17 péntek, 22:08:56 »

Na a következő a helyzet nálam.. már felfigyeltem korábban a furcsa hangjára, ma cseresznye is meghallgatta. Olyan kopogós terhelésnél. Ha hangutánozi kellene, akkor a tak-tak-tak-tak-tak-ra emlékeztet.
Ma bemelegítettem rendesen és kicsit megküldtem emelkedőn felfelé.. El is értem a célomat vele, mert megtorpant és az izzításjelző villogásba kezdett egészen leállításig.. Persze hazamentem vele gond nélkül. A füstölés is erőteljes terhelésnél.. Már ezt régebben figyelgetem, különféle takarítgatásokon már túlvagyok. Enyhébb könnyezés van a turbócsövemen, ezért eddig a füstölést erre fogtam..
Még a villogó izzításjelzőnél kézi olvasóval kiolvastam a nagy semmit belőle, mivel nem volt ezzel kiolvasható hibakód a szokásos egr elégtelen áramlásos hibámon kívül, (de az teljesen normális vakolt állapotban).
ÚH.... passz. Csak egyben bízom, hogy egyszerű porlasztócserével megoldható, mert az itt van már a polcon 4db.
Hát, szépen leírtad a haldokló porlasztócsúcsok hibajelenségét. Ha tutira akarsz menni, vidd el egy poharazós tesztre.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6415 Dátum: 2010.12.17 péntek, 23:04:09 »

Na, kihoztam a börtönből... 2 hét alatt (dúrván) 3 órát dolgoztak, 7300 Ft-os órabérrel az egyik szalonban (Ford). Eléggé lelombozó volt az ürge hozzáállása a dologhoz. A beosztottja is nem mondott sok pozitívat róla, szóval jobb, hogy kihoztuk. Ennyi idő alatt (a most ajánlott helyen, ami nem szalon, de őszintébb, nem hitegető csapatból áll, és ismerős jobb keze ez a szerelő) ezen az új helyen készen is lett volna diagnosztikával, szereléssel, esetleges motorcserével együtt. (ha időben találok motort persze).  falbav Am eddig a 2 hét alatt arra jöttek rá, hogy a 4. hengerfejcsapágy rossz, mert ha azt lekötötték, akkor nem volt hangja a motornak. Eddig... Most meg srác szétszedi a motort, és meglátjuk, hogy a főtengely nem sérült-e. Ha igen, akkor kb 300-400 rugó lesz, ha nem több, vagy pedig inkább motorcsere ami úgy néz ki, hogy kb 250-ből kijön, minuszba jöhet még az, ha eladom a motor egyes részeit. Vagy másik lehetőség, eladom így ahogy van a kocsit. Szerintetek mennyiért vennék meg? Kitűnő állapotú a belső tere, 190-et futott, még mindig alacsony fogyasztású a motor, ghia felszer. xenon stb...
Előre is köszi a tippeket. Sokat segítene a döntésben. Én spec olyan 1,6 m Ft - 1,8 m Ft-ig ba gondolkodtam. 2006.09.18.-as. 2,4m Ft-ért vettük.
Vedd meg MOTOCRAFTÓL az egyik motort és a tiedet meg tartsdmeg alkatrésznek.Szzerintem eladni nagyon nehéz így és ennyit nem is kapsz érte.De próba szeeremcse.Azért mielőtt bármit döntesz nagyon számold át a lehetőségeidet.De én úgygondolom komplett motor olcsóbb mint a javítás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6416 Dátum: 2010.12.18 szombat, 10:25:07 »

Vedd meg MOTOCRAFTÓL az egyik motort és a tiedet meg tartsdmeg alkatrésznek.Szzerintem eladni nagyon nehéz így és ennyit nem is kapsz érte.De próba szeeremcse.Azért mielőtt bármit döntesz nagyon számold át a lehetőségeidet.De én úgygondolom komplett motor olcsóbb mint a javítás.

Én is ezt tenném. Megvenném a motort, aztán szevasz. A régi motort megpucolnám, kiszedném belőle amit lehet, a blokknak csinálnék egy állványt  meg üveglapot rá, aztán meg is van az új dohányzóasztal...  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6417 Dátum: 2010.12.18 szombat, 10:30:17 »

...azon kívül én kaptam árajánlatot egy 70000 km-t futott motorra, mondjuk az komplett motor volt: 220 eFt. Persze azon rajta a turbó, meg minden egyéb. Bocs, hogy így széttördeltem a mondanivalóm, de ez most jutott eszembe.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6418 Dátum: 2010.12.18 szombat, 10:38:52 »

...azon kívül én kaptam árajánlatot egy 70000 km-t futott motorra, mondjuk az komplett motor volt: 220 eFt. Persze azon rajta a turbó, meg minden egyéb. Bocs, hogy így széttördeltem a mondanivalóm, de ez most jutott eszembe.

Ez a motorvásárlás nem is olyan hülye dolog...Még ezzel el lehet menni kb. 100-150ezret remélem(most tartunk 350ezernél,pcs-k még eredetiek Smiley kopp-kopp-kopp),utána veszek egy újat ami mondjuk 120-150 ezret futott,és voálá,marad a régi kocsi 300ezer km-el "fiatalabban" Smiley
Naplózva
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #6419 Dátum: 2010.12.18 szombat, 16:51:06 »

Szia!

Szerintem azt jelenti, amikor a főtengelyt, hajtókarokat, dugattyúkat, gyűrűkkel együtt alulról befűzik a hengerbe, mint öntvénybe. Ezt követően rögzítik alul a forgattyús mechanizmust, majd zárják a olajkarterrel. A további összeállításkor fent a szelepekkel, vezérművel összeállított hengerfej felszerelése a következő.
Van erről egy jó kis szemléltető film is, talán Youtube-n.
pl: http://www.youtube.com/watch?v=PKc42QYQWDI
http://www.youtube.com/watch?v=4pUcMlLGHEY&feature=related

Ott a pont.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6420 Dátum: 2010.12.18 szombat, 16:57:13 »

Ez a motorvásárlás nem is olyan hülye dolog...Még ezzel el lehet menni kb. 100-150ezret remélem(most tartunk 350ezernél,pcs-k még eredetiek Smiley kopp-kopp-kopp),utána veszek egy újat ami mondjuk 120-150 ezret futott,és voálá,marad a régi kocsi 300ezer km-el "fiatalabban" Smiley

Ez bizony nem hülyeség!
És a porlasztócsúcsok voltak már újraprogramozva vagy felújítva?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6421 Dátum: 2010.12.18 szombat, 17:14:15 »

Ez bizony nem hülyeség!
És a porlasztócsúcsok voltak már újraprogramozva vagy felújítva?

Nem Smiley Kintről hozták be,banki lefoglalt volt,kb. 170-180ezerrel(óra szerint 101-el),azóta óra szerint már 275 ezer van benne,ha jól emlékszem,de most nem futok le megnézni,mert hideg van Smiley Csak egy EGR-dugót kapott,semmi más nincs. Majd ha lesz pénzem,akkor esélyes a szabadonfutósítás is Smiley
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6422 Dátum: 2010.12.18 szombat, 17:23:26 »

Nem Smiley Kintről hozták be,banki lefoglalt volt,kb. 170-180ezerrel(óra szerint 101-el),azóta óra szerint már 275 ezer van benne,ha jól emlékszem,de most nem futok le megnézni,mert hideg van Smiley Csak egy EGR-dugót kapott,semmi más nincs. Majd ha lesz pénzem,akkor esélyes a szabadonfutósítás is Smiley

Az igen!
Nekem most van benne 244000 km, még szintén eredeti csúcsokkal, bár már nem sokat jósolok nekik. Gyanakszom, hogy nagy szerepe van ebben annak -már hogy eddig bírta, hogy csak Ausztriában tankolok. Bár ez nem biztos.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6423 Dátum: 2010.12.18 szombat, 17:28:43 »

Az igen!
Nekem most van benne 244000 km, még szintén eredeti csúcsokkal, bár már nem sokat jósolok nekik. Gyanakszom, hogy nagy szerepe van ebben annak -már hogy eddig bírta, hogy csak Ausztriában tankolok. Bár ez nem biztos.

Én is imádkozom,hogy még bírja ki egy jó ideig Smiley Ameddig bírja,addig hajtom,persze csak kíméletesen,hidegen nem pörgetem,stb... Aztán ha a motor nem bírja,jön a keveset futott blokk,a mechanikus turbó talán nem hal be,és irány a további 200-300ezer Smiley Csak ne 5 sebsséges lenne :/ Am a régi Euro3-as,5 gangosnál a 7 liter körüli fogyi sok vegyes használatnál?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6424 Dátum: 2010.12.18 szombat, 17:30:09 »

Hát, szépen leírtad a haldokló porlasztócsúcsok hibajelenségét. Ha tutira akarsz menni, vidd el egy poharazós tesztre.
Nyáron volt poharazva, még akkor nem volt észrevehető.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6425 Dátum: 2010.12.18 szombat, 17:36:43 »

Én is imádkozom,hogy még bírja ki egy jó ideig Smiley Ameddig bírja,addig hajtom,persze csak kíméletesen,hidegen nem pörgetem,stb... Aztán ha a motor nem bírja,jön a keveset futott blokk,a mechanikus turbó talán nem hal be,és irány a további 200-300ezer Smiley Csak ne 5 sebsséges lenne :/ Am a régi Euro3-as,5 gangosnál a 7 liter körüli fogyi sok vegyes használatnál?

Nekem nem tűnik soknak, mert ha vegyesen használom, akkor nekem is felkúszik a fogyasztás kb. 6,5-7 literre, persze leviszi aztán a sok autópálya.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6426 Dátum: 2010.12.18 szombat, 17:38:11 »

Nekem nem tűnik soknak, mert ha vegyesen használom, akkor nekem is felkúszik a fogyasztás kb. 6,5-7 literre, persze leviszi aztán a sok autópálya.

Akkor jó Smiley Egyedül ami zavar,az az indításnál lévő pamacs...Ugye annak olyan...Fehéres színűnek kell lennie?
Naplózva
Tomy
Vendég
« Új hozzászólás #6427 Dátum: 2010.12.18 szombat, 18:09:03 »

Sziasztok!

Tudna nekem segíteni valaki acélfelni vételében?
Használt, illetve bontott érdekel és 1db.
Mondeo 2003.07 TDCI 16x6,5J 5x108
(IGEN- sikerült megpatkázni. Nem vészes ahogy benyomódott
és még gumi is ép maradt- görgőztetni lehet esetleg vagy mi ilyenkor a teendő?)
Légyszíves privát üzenetként írjatok!
Köszönöm:

Tomy

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6428 Dátum: 2010.12.18 szombat, 18:20:06 »

Sziasztok!

Tudna nekem segíteni valaki acélfelni vételében?
Használt, illetve bontott érdekel és 1db.
Mondeo 2003.07 TDCI 16x6,5J 5x108
(IGEN- sikerült megpatkázni. Nem vészes ahogy benyomódott
és még gumi is ép maradt- görgőztetni lehet esetleg vagy mi ilyenkor a teendő?)
Légyszíves privát üzenetként írjatok!
Köszönöm:

Tomy



kalapáccsal vissza kell ütögetni és kész. vagy vidd el gumishoz és ő megcsinálja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6429 Dátum: 2010.12.18 szombat, 19:45:00 »

Nyáron volt poharazva, még akkor nem volt észrevehető.
Ebben az esetben, feltételezve, hogy most sem rosszabb a helyzet, lehet szivárgás a porlasztóknál, a résolajcsőnél, szűrőnél. Lehet gondja a nyomástartó szelepnek vagy súlyosabb esetben a nagynyomású szivattyúnak is. A chip/box tuning is produkálhat ilyen hibajelebséget. Esetleg common rail nyomásszenzor hiba. Cserélj go szűrőt, szigorúan gyárit! És egy pro-tec kezelés sem ártana, mert lehet, csak valami larakódás van a rendszerben. Mondjuk ennek a fordulatszám ingadozás a jele illetve, hogy váltáskor nem esik vissza.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6430 Dátum: 2010.12.18 szombat, 20:44:34 »

Akkor jó Smiley Egyedül ami zavar,az az indításnál lévő pamacs...Ugye annak olyan...Fehéres színűnek kell lennie?
Szerintem az nagyon nem jó.Nekem pl ilyen nincs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6431 Dátum: 2010.12.18 szombat, 20:58:20 »

Ebben az esetben, feltételezve, hogy most sem rosszabb a helyzet, lehet szivárgás a porlasztóknál, a résolajcsőnél, szűrőnél. Lehet gondja a nyomástartó szelepnek vagy súlyosabb esetben a nagynyomású szivattyúnak is. A chip/box tuning is produkálhat ilyen hibajelebséget. Esetleg common rail nyomásszenzor hiba. Cserélj go szűrőt, szigorúan gyárit! És egy pro-tec kezelés sem ártana, mert lehet, csak valami larakódás van a rendszerben. Mondjuk ennek a fordulatszám ingadozás a jele illetve, hogy váltáskor nem esik vissza.
Kapott protec-et is már kb. 1 hónapja negyed tankhoz. nincs tuningolva.. Ősszel cseréltem GO szűrőt és olajat is, persze gyárit. Tavasszal már érdekes volt, hidegindításoknál fehér füstje volt 3-4 mp-ig, de akkor mintha a protec segített volna rajta. Végülis 140e van benne. Kicseréltessem a porlasztókat? Előtte cseréljem le a go szűrőt és vágjam szét, ahogy már másoknak is javasoltuk a fémforgács kedvéért?
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.18 szombat, 20:59:53 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6432 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:22:42 »

Szerintem az nagyon nem jó.Nekem pl ilyen nincs.

Értem Sad Pedig tényleg semmi baja nincsen,legalábbis érzésre,megy ahogy kell,semmi hibakód...És csak a reggeli első indításnál van egy minimális füst,de utána semmi,akárhogyan nyomom neki...Valakinek tipp?
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #6433 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:33:32 »

Értem Sad Pedig tényleg semmi baja nincsen,legalábbis érzésre,megy ahogy kell,semmi hibakód...És csak a reggeli első indításnál van egy minimális füst,de utána semmi,akárhogyan nyomom neki...Valakinek tipp?

Szerintem semmi extra, én nem aggódnék. Most voltam diagnosztikán (pcs), és nekem is dob egy könnyű szürkét hidegen. Igaz, nem minden alkalommal. Elszáll.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6434 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:38:56 »

Szerintem semmi extra, én nem aggódnék. Most voltam diagnosztikán (pcs), és nekem is dob egy könnyű szürkét hidegen. Igaz, nem minden alkalommal. Elszáll.

Nekem se mindig,csak ha sokáig áll,ami ugye előfordul,mert csak hétvégén veszem elő,akkor megyek haza egyetemről... Akkor megnyugodtam. Talán ez a "dög" kifog szolgálni még egy darabig Smiley (Ha láttok egy őrültet egy facelift előtti,szürke kombiban Kaposvár-Pécs útvonalon az én leszek Wink )
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6435 Dátum: 2010.12.18 szombat, 22:16:18 »

Nekem se mindig,csak ha sokáig áll,ami ugye előfordul,mert csak hétvégén veszem elő,akkor megyek haza egyetemről... Akkor megnyugodtam. Talán ez a "dög" kifog szolgálni még egy darabig Smiley (Ha láttok egy őrültet egy facelift előtti,szürke kombiban Kaposvár-Pécs útvonalon az én leszek Wink )
Te vagy az egyetemista aki Pécsre jársz??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6436 Dátum: 2010.12.18 szombat, 22:20:46 »

Te vagy az egyetemista aki Pécsre jársz??

Ahha,miért? Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6437 Dátum: 2010.12.18 szombat, 22:22:59 »

Ahha,miért? Smiley
Mert az írásodból emlékeztem rá és megyek el az egyetem előtt naponta többször is de nem látom a kocsit.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6438 Dátum: 2010.12.18 szombat, 22:25:21 »

Mert az írásodból emlékeztem rá és megyek el az egyetem előtt naponta többször is de nem látom a kocsit.

A Mezőszél utcában van az albim,ha ismered a környéket,akkor a zöld 4emeletesek előtt szoktam állni,ha van hely Smiley Fel lehet ismerni a jobb elején lévő sérülésről(nem én voltam,még apa húzta meg véletlenül,de amint vizsgaidőszaknak vége megcsináltatom)... Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6439 Dátum: 2010.12.18 szombat, 22:29:01 »

A Mezőszél utcában van az albim,ha ismered a környéket,akkor a zöld 4emeletesek előtt szoktam állni,ha van hely Smiley Fel lehet ismerni a jobb elején lévő sérülésről(nem én voltam,még apa húzta meg véletlenül,de amint vizsgaidőszaknak vége megcsináltatom)... Smiley
Na majd ha megint beindul a gyerekkel a suli akkor majd megnézem.
Údv
Jani
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6440 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 10:16:28 »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy ez a cső:
http://cromax.hu/index.php?katid=42778834&termek_al_id=16266&

ugyanaz e mint ez, az enyémen ami elvan szakadva...ne tévesszen meg benneteket a toldás...ugyanis valszinuleg az elozo tulajnak elszakadt és megtoldotta egy kissebb gumicsovel.
http://d.imagehost.org/0914/P1060544_800.jpg

elore is koszonom a válaszokat
Naplózva
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #6441 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 11:34:35 »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy ez a cső:
http://cromax.hu/index.php?katid=42778834&termek_al_id=16266&

ugyanaz e mint ez, az enyémen ami elvan szakadva...ne tévesszen meg benneteket a toldás...ugyanis valszinuleg az elozo tulajnak elszakadt és megtoldotta egy kissebb gumicsovel.
http://d.imagehost.org/0914/P1060544_800.jpg

elore is koszonom a válaszokat

Szia.
Amit a cromaxról szúrtál be képet az a( menetirány szerint) motorod jobb oldalán helyezkedik el, az EGR szeleptől megy le a coolerhez, Nem közvetlenül a coolerba megy hanem egy vascsőbe ami a segédvázhoz van csavarozva.
Amit  fényképeztél, nem igazán veszem ki belőle hogy hogyan is áll és hogy hol van helyileg.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6442 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 11:40:13 »

Szia.
Amit a cromaxról szúrtál be képet az a( menetirány szerint) motorod jobb oldalán helyezkedik el, az EGR szeleptől megy le a coolerhez, Nem közvetlenül a coolerba megy hanem egy vascsőbe ami a segédvázhoz van csavarozva.
Amit  fényképeztél, nem igazán veszem ki belőle hogy hogyan is áll és hogy hol van helyileg.

Hello!

a te leírásod teljesen megfelel...kivéve egy fontos dolgot..hogy az enyém a menetirány szerint bal felén találhato... a szakadt vége egészen lent van..a védő műanyag burkolat után...szoval nemtudom....már teljesen tanácstalan vagyok...  rinya
Naplózva
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #6443 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 11:57:12 »

Hello!

a te leírásod teljesen megfelel...kivéve egy fontos dolgot..hogy az enyém a menetirány szerint bal felén találhato... a szakadt vége egészen lent van..a védő műanyag burkolat után...szoval nemtudom....már teljesen tanácstalan vagyok...  rinya

Bal oldalon is van coolerra menő cső de az nem az amit a cromaxról betettél.
Ami neked kell cső  az nem a turbótól jön véletlenül és a váltó főlőtt átívelve megy le a coolerhoz szintén egy vascsőre???
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6444 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 12:02:51 »

Bal oldalon is van coolerra menő cső de az nem az amit a cromaxról betettél.
Ami neked kell cső  az nem a turbótól jön véletlenül és a váltó főlőtt átívelve megy le a coolerhoz szintén egy vascsőre???
hello

itt egy robbantott ábra a teljes renszerről:
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6445 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 12:15:08 »

hello

itt egy robbantott ábra a teljes renszerről:


A sárgát cseréltem multkor...amit Laci barátom kuldott savállo csobol...a szervizben az 5ös számút rendelték meg nekem de rájottek hogy nem az...állítolag az után (mögött) van, de én ott azt sehol nem látom  falbav
elméletileg a 25osnek kéne lennie...

vélemény?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6446 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 12:26:08 »

A sárgát cseréltem multkor...amit Laci barátom kuldott savállo csobol...a szervizben az 5ös számút rendelték meg nekem de rájottek hogy nem az...állítolag az után (mögött) van, de én ott azt sehol nem látom  falbav
elméletileg a 25osnek kéne lennie...

vélemény?
szerintem olyan tuti fog akadni Motorcraftnál Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6447 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 12:55:44 »

Hello!

a te leírásod teljesen megfelel...kivéve egy fontos dolgot..hogy az enyém a menetirány szerint bal felén találhato... a szakadt vége egészen lent van..a védő műanyag burkolat után...szoval nemtudom....már teljesen tanácstalan vagyok...  rinya
neked nem ilyen a csőrendszered......nem egészen véletlenül 5 sebességes a verdád?mert ez a kép a 6osé!ráadásul ezen a képen a 25ös darab,az egy acél cső! vigyor3
kérj gyártási dátum alapján a cromaxtól árajánlatot!Ők dobnak neked a tiédről is robbantottat!
Vagy kérd meg Hzsolt92-t,hogy tegyen be rajzot az 5sebességesről is!
Picicicában az alvázszámod alapján bedobja a csőrendszered rajzát,csak nekem épp le van pusztulva..... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6448 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 13:14:37 »


Vagy kérd meg Hzsolt92-t,hogy tegyen be rajzot az 5sebességesről is!

keresem worship

szerk:

asszem ez lesz az(ilyen az enyém is, mtx75-ös váltóval):

« Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 13:22:10 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #6449 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 13:54:13 »

neked nem ilyen a csőrendszered......nem egészen véletlenül 5 sebességes a verdád?mert ez a kép a 6osé!ráadásul ezen a képen a 25ös darab,az egy acél cső! vigyor3
kérj gyártási dátum alapján a cromaxtól árajánlatot!Ők dobnak neked a tiédről is robbantottat!
Vagy kérd meg Hzsolt92-t,hogy tegyen be rajzot az 5sebességesről is!
Picicicában az alvázszámod alapján bedobja a csőrendszered rajzát,csak nekem épp le van pusztulva..... szomoru1


Nekem is jött nemrég egy 2004-es 115Le TDCI 5 sebességes, és a turbóról a coolerre menő cső nem a motor alatt , hanem a váltó felett ment(asszem a TDDi-knek szokott ott menni), ilyet még nem láttam.
Régebbi 130-as 5 sebességesnek szintén a motor alatt ment a cső.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.