Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.20 csütörtök, 13:57:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13720961 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6300 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 17:34:31 »

Szia!Azt hiszem itt olvastam 1-2 hete valaki irt de már nem emlékszem ki-mikor,de a miénket ugy 160 ló-ig fel lehet huzni,azt,hogy érdemes-e neked kell eldönteni.320d-520d-ket igy is veri,ha ügyesvagy felénk(bükk-szerpentinek) a nagyobbakat is veri.CSAK ÉSSZEL MERT MINDENT EZ SEM BIR KI!!!!!!!!!!!!
Igen, ez az egyik jó dolog a dízelben, hogy többet hagynak benne fejlesztési tartalékból....ami azt is jelentheti akár, hogy alapból védik a normálatlan embertől  Cool... a dízel motor masszív, mint egy "páncél", erősebb szerkezetű. A benzinest nem is lehet komolyan felhúzni, legfeljebb 5-6 %, a dízelt meg akár +25 %. Úgy olvastam kb. itt a kockázati határ. Ezért elég lehet a 20%. Ez a nagyobb terhelés a nyomaték és telj. változtatás. Elvileg nő a motor pillanatnyi hőterhelése is. Inkább ezek számíthatnak, hiszen a gyári értéktől rövid időre 20-25 %-kal nagyobb terhelések következnek be, nemcsak a termikus vonalon, hanem a hajtásláncban, az egész mechanikában. Aki vagányságból vágyik a chiptuningra, az szét is fogja hajtani. De aki azért szeretné, mert elkelt volna pár lóerő még, a forgalmi helyzet megkívánta, vagy kanyargós szakaszon jár, és néha kellene hirtelen előzni, gyorsan...szerintem annak megéri.
Akinek van, és ésszel használja, azok évek óta áldják, pl. Ervin.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6301 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 18:20:02 »

Sziasztok!

azt szeretném megkérdezni, hogy érdemes e csippelni a 96kwos TDCi-t? és meddig érdemes csippelni? nem fogja tonkretenni a motrot..csoveket...stb
Csak egy kis izelitő:http://www.autochip.hu/ford-chiptuning.De biztos ajánlanak megbizható partnert pl főoldal.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6302 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 18:52:22 »

Csinal olyat ujabban a hidegben az 2002-es Ghia, hogy amikor berugom, "sikit" egyet, mintha megcsuszna valami ekszij. Kivulrol (nyitott ablaknal) van egy kis fogaskerekhangja is. Saccra mintha az inditomotor fogaskereke nem menne vissza idoben a helyere, es a felporgo motor tulforgatna egy pillanatra az inditomotort. Lehet ilyen? Ha meg nem ez, akkor mi lehet?

AndyA
Nézd meg a szíjat,mert valszeg beleér a feszítő alutraverzébe.Elgyengült a feszítő rugója.Cserés lesz.És egykalap alatt szabadonfutósítani kell a generátort!A "fogaskerékhang" is a feszítőtől van!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
falken sziszi
Vendég
« Új hozzászólás #6303 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 19:33:43 »

Helló .Most regisztráltam nem rég lenne egy kérdésem . Van egy mondeóm 130 lovas tdci nagyob eröltetésnél pld. ellözésnél gondol egyet elhagya az erő kigyullad
az izzitás viszajelzö lámpa és egy pár másodperc mulva le is áll a motor . Ha valakinek van valami tipje ossza már meg velem . Elöre is köszi .
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6304 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 19:55:20 »

Helló .Most regisztráltam nem rég lenne egy kérdésem . Van egy mondeóm 130 lovas tdci nagyob eröltetésnél pld. ellözésnél gondol egyet elhagya az erő kigyullad
az izzitás viszajelzö lámpa és egy pár másodperc mulva le is áll a motor . Ha valakinek van valami tipje ossza már meg velem . Elöre is köszi .
Talán CMP de valaki ugyis tud biztosabbat.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6305 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 20:01:14 »

Helló .Most regisztráltam nem rég lenne egy kérdésem . Van egy mondeóm 130 lovas tdci nagyob eröltetésnél pld. ellözésnél gondol egyet elhagya az erő kigyullad
az izzitás viszajelzö lámpa és egy pár másodperc mulva le is áll a motor . Ha valakinek van valami tipje ossza már meg velem . Elöre is köszi .
lehet a cmp is,de első körben go szűrő csere,és ha van a szivárgásokat meg kell szüntetni a csúcsok és a szűrő körül!
Ha ezek után is fennál a hiba,akkor irány a  diagnosztika,és kellenek a hibakódok.Az már egy másik szint lesz.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6306 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 20:14:33 »

Szia!Azt hiszem itt olvastam 1-2 hete valaki irt de már nem emlékszem ki-mikor,de a miénket ugy 160 ló-ig fel lehet huzni,azt,hogy érdemes-e neked kell eldönteni.320d-520d-ket igy is veri,ha ügyesvagy felénk(bükk-szerpentinek) a nagyobbakat is veri.CSAK ÉSSZEL MERT MINDENT EZ SEM BIR KI!!!!!!!!!!!!
Szia!

Imádom a mondeot de Ezt azért nehéz elhinni!!!!!!!!!!!!!söt.......
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6307 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 20:21:36 »

Szia!
Ez azért nehéz elhinni!!!!!!!!!!!!!
Menj ki Eger-Noszvaj szakaszra nezd meg.Ütötemm már agyon komolyabb autót is 47kw-os toyotával.Bár nem vagyok versenyző tipus csak nem szeretem ha valaki azért májer mert nekem csak erre futotta.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #6308 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 20:23:15 »

Nézd meg a szíjat,mert valszeg beleér a feszítő alutraverzébe.Elgyengült a feszítő rugója.Cserés lesz.És egykalap alatt szabadonfutósítani kell a generátort!A "fogaskerékhang" is a feszítőtől van!

Hetvegen meglesem otthon. Mennyire egetoen surgos? Eselyes, hogy szakadjon, vagy kibirja meg karacsonyig? A ket unnep kozott otthon vagyok, akkor lesz idom legozni vele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6309 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 20:34:24 »

Menj ki Eger-Noszvaj szakaszra nezd meg.Ütötemm már agyon komolyabb autót is 47kw-os toyotával.Bár nem vagyok versenyző tipus csak nem szeretem ha valaki azért májer mert nekem csak erre futotta.
Csak,hogy tisztán lássak te arra gondolsz,hogy szerpentinen jobb vagy a mondeonkal a 320d nél,ugye?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6310 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 20:37:07 »

Csak,hogy tisztán lássak te arra gondolsz,hogy szerpentinen jobb vagy a mondeonkal a 320d nél,ugye?
Nem minden esetben de vannak szituációk amikor van rá esély,hogy igen.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6311 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 20:39:37 »

Szia!Azt hiszem itt olvastam 1-2 hete valaki irt de már nem emlékszem ki-mikor,de a miénket ugy 160 ló-ig fel lehet huzni,azt,hogy érdemes-e neked kell eldönteni.320d-520d-ket igy is veri,ha ügyesvagy felénk(bükk-szerpentinek) a nagyobbakat is veri.CSAK ÉSSZEL MERT MINDENT EZ SEM BIR KI!!!!!!!!!!!!
A feleségem 2005 ös 320d-vel jár 163 ló és 340newtonméter!
Már probáltuk lehagyni de még 1szer se sikerült sajnos....... falbav rinya
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6312 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 20:41:29 »

off lesz dobjuk a témát.......
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6313 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 20:49:21 »

A feleségem 2005 ös 320d-vel jár 163 ló és 340newtonméter!
Már probáltuk lehagyni de még1szer se sikerült sajnos....... falbav rinya
Töröltem egy féloldalt de ok!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #6314 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 23:22:12 »

Nézd meg a szíjat,mert valszeg beleér a feszítő alutraverzébe.Elgyengült a feszítő rugója.Cserés lesz.És egykalap alatt szabadonfutósítani kell a generátort!A "fogaskerékhang" is a feszítőtől van!

Hogyan lehet megnezni, hogy birja-e a feszito vagy valoban elhullott benne a rugo?

Ha megdoglendett, hogye' van uj feszito? Bardiban majd' 40 rugo. Szabad ilyenbol bontottat venni vagy nem erdemes, mert ki tudja, milyen allapotban van?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6315 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 23:27:17 »

Hogyan lehet megnezni, hogy birja-e a feszito vagy valoban elhullott benne a rugo?

Ha megdoglendett, hogye' van uj feszito? Bardiban majd' 40 rugo. Szabad ilyenbol bontottat venni vagy nem erdemes, mert ki tudja, milyen allapotban van?

AndyA
Leveszed a jobb kereket és mögötte a borítást. Ott a feszítő rugója. A gumiszilentek szoktak szétmenni. A bontott zsákbamacska, mert ez hamar behalós cucc.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6316 Dátum: 2010.12.14 kedd, 08:12:10 »

Sziasztok!

Ujra visszatérek a problémámhoz...az elszakadt turbo csövemhez. Voltam vele szervizben és kikértek nekem árta...27e FT...  wow1 kb igy reagáltam...utángyártottat nem tudnak szerezni.

Nagyon kérem a segítségeteket...már elvagyok keseredve...ha vlkinek esetleg lenne bontott...vagy megbízhato utángyártott elfogatható áron... kérem szóljon PÜben...

előre is koszonom!

Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6317 Dátum: 2010.12.14 kedd, 08:44:04 »

Sziasztok!

Ujra visszatérek a problémámhoz...az elszakadt turbo csövemhez. Voltam vele szervizben és kikértek nekem árta...27e FT...  wow1 kb igy reagáltam...utángyártottat nem tudnak szerezni.

Nagyon kérem a segítségeteket...már elvagyok keseredve...ha vlkinek esetleg lenne bontott...vagy megbízhato utángyártott elfogatható áron... kérem szóljon PÜben...

előre is koszonom!



Ez a csőszakasz kell? http://cromax.hu/index.php?katid=42778834&termek_al_id=16266&katnev=2002.05.15-2007.03.19.
Naplózva
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6318 Dátum: 2010.12.14 kedd, 08:57:16 »


Hát ha jollátom akkor igen...jon a kulerrol egy cso...és az után ami van.....fujja a levegőt..nem szívja.

itt egy link hogy hol van elszakadva (menetirányban a bel elso keréknél majdnem..egész lent..majd felfele húzódik:
http://d.imagehost.org/0870/P1060532_800.jpg

itt már megvan toldva egy másik csovel...valmi idiota nem cserélte ki miután neki is leszakadt...hanem levágta majd beillesztett vlmi öntöző csovet.  gun
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6319 Dátum: 2010.12.14 kedd, 09:01:23 »

Hát ha jollátom akkor igen...jon a kulerrol egy cso...és az után ami van.....fujja a levegőt..nem szívja.

itt egy link hogy hol van elszakadva (menetirányban a bel elso keréknél majdnem..egész lent..majd felfele húzódik:
http://d.imagehost.org/0870/P1060532_800.jpg

itt már megvan toldva egy másik csovel...valmi idiota nem cserélte ki miután neki is leszakadt...hanem levágta majd beillesztett vlmi öntöző csovet.  gun

A képen szerintem ez a cső van : http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=42788914&termek_al_id=15416 Smiley
Naplózva
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6320 Dátum: 2010.12.14 kedd, 09:34:18 »


szerintem nem az...ne tévesszem meg a kis méret és az S alak...ahogy mondtam az elozo tulaj csak beillesztett egy kis csovet mert gondolom nem volt hajlando javitattni...orult ár egy gumicsoér  wow1
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6321 Dátum: 2010.12.14 kedd, 10:10:00 »

szerintem nem az...ne tévesszem meg a kis méret és az S alak...ahogy mondtam az elozo tulaj csak beillesztett egy kis csovet mert gondolom nem volt hajlando javitattni...orult ár egy gumicsoér  wow1
Lehetőségek:
-veszel gyárit, 16eFt a cromaxban, beszereled magad, kb 10 perc.
-csináltatsz saválló cső+szilikon könyökből sajátot, ezzel többen kísérleteznek itt.
-veszel tdci szilikon csőszettet a Forge-tól vagy samco-tól, ha 6sebességes tdci-re kell. (a samco verzió most van készülőben, a forge-os elérhető itt: http://www.prodigymotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=45818 )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6322 Dátum: 2010.12.14 kedd, 10:48:29 »

Lehetőségek:
-veszel gyárit, 16eFt a cromaxban, beszereled magad, kb 10 perc.
-csináltatsz saválló cső+szilikon könyökből sajátot, ezzel többen kísérleteznek itt.
-veszel tdci szilikon csőszettet a Forge-tól vagy samco-tól, ha 6sebességes tdci-re kell. (a samco verzió most van készülőben, a forge-os elérhető itt: http://www.prodigymotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=45818 )

Hello!

A Forge-nak csak egész szettje kaphato? vagy lehet kapni kulon kulon is???
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6323 Dátum: 2010.12.14 kedd, 12:16:16 »

MTZ traktorcső 2300ft/méter...a büdös életbe nem lukad ki....akkorára vágod amekkora köll... eplus2
Ha meg kell pl bárdinál lehet venni fém idomokat, 45,90-es könyököket....1-2000ft-ért.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6324 Dátum: 2010.12.14 kedd, 15:48:07 »

Lehetőségek:
-veszel gyárit, 16eFt a cromaxban, beszereled magad, kb 10 perc.
-csináltatsz saválló cső+szilikon könyökből sajátot, ezzel többen kísérleteznek itt.
-veszel tdci szilikon csőszettet a Forge-tól vagy samco-tól, ha 6sebességes tdci-re kell. (a samco verzió most van készülőben, a forge-os elérhető itt: http://www.prodigymotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=45818 )
ez 5 sebességesre nincs is?  wow1
Tényleg 10 perces munka kicsierélni ezeket a csöveket?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6325 Dátum: 2010.12.14 kedd, 16:07:11 »

ez 5 sebességesre nincs is?  wow1
Tényleg 10 perces munka kicsierélni ezeket a csöveket?

Miért lenne több? Szeretnéd?  Wink
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6326 Dátum: 2010.12.14 kedd, 16:15:03 »

Miért lenne több? Szeretnéd?  Wink
Hát én hétvégén láttam először ezeket a csöveket de akkor azt gondoltam hogy jaj annak aki ezeket cserélni akarja Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6327 Dátum: 2010.12.14 kedd, 16:39:32 »

MTZ traktorcső 2300ft/méter...a büdös életbe nem lukad ki....akkorára vágod amekkora köll... eplus2
Ha meg kell pl bárdinál lehet venni fém idomokat, 45,90-es könyököket....1-2000ft-ért.

csak nem neked is ilyen lesz vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6328 Dátum: 2010.12.14 kedd, 16:40:15 »

Hát én hétvégén láttam először ezeket a csöveket de akkor azt gondoltam hogy jaj annak aki ezeket cserélni akarja Cheesy
egy cső 2 végén van 1-1 bilincs, azt kilazítod lehúzod a csövet és kész
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6329 Dátum: 2010.12.14 kedd, 17:05:09 »

ez 5 sebességesre nincs is?  wow1
Tényleg 10 perces munka kicsierélni ezeket a csöveket?
nekem akna nélkül 2 órába került, míg kicseréltem az összeset.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6330 Dátum: 2010.12.14 kedd, 18:56:51 »

nekem akna nélkül 2 órába került, míg kicseréltem az összeset.
vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6331 Dátum: 2010.12.14 kedd, 18:58:46 »

Hogyan lehet megnezni, hogy birja-e a feszito vagy valoban elhullott benne a rugo?

Ha megdoglendett, hogye' van uj feszito? Bardiban majd' 40 rugo. Szabad ilyenbol bontottat venni vagy nem erdemes, mert ki tudja, milyen allapotban van?

AndyA
kromaxnál 32körül van,de 20ért kapható csak rugó is.vagy jól felújított.cikket találsz róla a wikiben.
Csak ha szétszedted ,akkor  derül ki,hogy mi adta meg magát ,de kb 99%,hogy a rugóban a szilent........ Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6332 Dátum: 2010.12.14 kedd, 19:01:21 »

A feleségem 2005 ös 320d-vel jár 163 ló és 340newtonméter!
Már probáltuk lehagyni de még 1szer se sikerült sajnos....... falbav rinya
az én bömbim 520d,2007es 177(210)le volt,de a mondim tutira le startolta 100on.Más kérdés,hogy utána csak a tükörben maradt helye..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6333 Dátum: 2010.12.14 kedd, 19:15:35 »

az én bömbim 520d,2007es 177(210)le volt,de a mondim tutira le startolta 100on.Más kérdés,hogy utána csak a tükörben maradt helye..... nyes
Ezért van a szerpentinen a mondinak esélye,no meg az elsőkerék hajtás.De ezt hagyjuk mert hosszú vita lehet belölle.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6334 Dátum: 2010.12.14 kedd, 19:51:04 »

az én bömbim 520d,2007es 177(210)le volt,de a mondim tutira le startolta 100on.Más kérdés,hogy utána csak a tükörben maradt helye..... nyes
Automata volt?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6335 Dátum: 2010.12.14 kedd, 21:55:55 »

az én bömbim 520d,2007es 177(210)le volt,de a mondim tutira le startolta 100on.Más kérdés,hogy utána csak a tükörben maradt helye..... nyes

100cm-en?  eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6336 Dátum: 2010.12.14 kedd, 22:17:58 »

100cm-en?  eplus2
Még azon sem... mi még rég kapirgálunk a felugró elsőkerekünkkel, míg a bömbi a hátsó hajtással kilő.. eplus2..utána meg már csak ezt látjuk belőle:  action
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #6337 Dátum: 2010.12.14 kedd, 23:05:03 »

Helo ! Üdv Mindenkinek!

Új vagyok itt a fórumon . 1 hónapja van nálam egy 2006 os 2,0 tdci 6 gang 130 le 5 ajtós mondeo
93e km van a kocsiban ami annyi is nem visszacsavart

Egyik kérdésem lenne hogy nagyszervizet mikor érdemes csinálni az autón . 71e km nél van az utolsó pecsét a szervizkönyvben.

A ford gyári olajat mennyire ajánljátok ? ( 7500 5 l jo ár -e?)

Alapjáraton hideg és meleg motornál egyaránt hallható néha ilyen berregésszerű hang én a szijfeszitőre gyanakszom .Tudtok-e ebben segiteni?  Hogyan érdemes cserélni stb.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6338 Dátum: 2010.12.14 kedd, 23:14:42 »

Helo ! Üdv Mindenkinek!

Új vagyok itt a fórumon . 1 hónapja van nálam egy 2006 os 2,0 tdci 6 gang 130 le 5 ajtós mondeo
93e km van a kocsiban ami annyi is nem visszacsavart

Egyik kérdésem lenne hogy nagyszervizet mikor érdemes csinálni az autón . 71e km nél van az utolsó pecsét a szervizkönyvben.

A ford gyári olajat mennyire ajánljátok ? ( 7500 5 l jo ár -e?)

Alapjáraton hideg és meleg motornál egyaránt hallható néha ilyen berregésszerű hang én a szijfeszitőre gyanakszom .Tudtok-e ebben segiteni?  Hogyan érdemes cserélni stb.
Üdv a klubban!!!Az olaj csere gyárilag 20000km,de 15000km után ajánlott.Csak mindenből gyárit/olaj-lég-gáz olaj szürő/ és Ford olaj.A feszítőnek alapból van egy kis hangja.,de nézesd meg milyen állapotban van és milyen a szíj.Én minden olajcserénél cserélek GO szürőt.Nézesd meg a pollen szürőt milyen az állapota.Én rátenném gyári diagra nincs-e benne tárolt hiba kód.Ha ben vagy a szerelőnél nézzétek át a turbó csöveket nincs-e valahol lukas rész,olajpára ezt megmutatja.Ha bármi hibát észlelsz előtte kérdezz itt a fórumon és utána vidd el a szerelőhöz itt ellátnak minden hasznos tanáccsal.
Üdv
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6339 Dátum: 2010.12.15 szerda, 09:19:35 »


Egyik kérdésem lenne hogy nagyszervizet mikor érdemes csinálni az autón . 71e km nél van az utolsó pecsét a szervizkönyvben.


A 71e km-es szervíz utá volt valamikor olaj cserélve az autón? A "hivatalos" szervizek mindig páros tízezer km-re esnek (60000, 80000, stb.). Ha azóta nem volt olajcserén, vagy nem vagy benne halálbiztos, akkor a legjobb azonnal olajat cserélni.


A ford gyári olajat mennyire ajánljátok ? ( 7500 5 l jo ár -e?)

Alapjáraton hideg és meleg motornál egyaránt hallható néha ilyen berregésszerű hang én a szijfeszitőre gyanakszom .Tudtok-e ebben segiteni?  Hogyan érdemes cserélni stb.

A 7500 Ft/5l nem jó ár (aszem a Cromax adja ennyiért). A jó ár kb. 5200 Ft/5l és 1040 Ft/l, bár én eddig csak Bp.-en tudok ilyet. Ha kell, küldök telefonszámot p.ü.-ben.

A berregés miatt érdemes szemügyre venni a főtengely ékszíjtárcsát. Ha jó állapotban van, akkor csak a feszítőt (szettben van) és a szíjat érdemes cserélni. Ha nem, akkor bizony hozzá jön a főtengely ékszíjtárcsa is. Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor megkeresed Relhist fórumtársat, és benevezel nála egy ZEN generátor szabadonfutóra, ami jóval kitolja aztán az előbbi alkatrészek élettartamát (csökkenti a terhelést a szíjon, tárcsán és a feszítőn).

Üdv a klubban, sok balesetmentes km-t!  taps
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6340 Dátum: 2010.12.15 szerda, 11:09:28 »

Ma reggel néztem a vízhőfok emelkedést menet közben. Amikor úgy 50 fok körül járt a diag szerint, akkor leálltam és megfogtam a hűtő felé menő vastag csövet. Az bizony már meleg volt.

A termosztát ha jó, akkor ugye 50 foknál még javában zárva kell legyen?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6341 Dátum: 2010.12.15 szerda, 12:07:01 »

Ma reggel néztem a vízhőfok emelkedést menet közben. Amikor úgy 50 fok körül járt a diag szerint, akkor leálltam és megfogtam a hűtő felé menő vastag csövet. Az bizony már meleg volt.

A termosztát ha jó, akkor ugye 50 foknál még javában zárva kell legyen?

Elvileg nyolcvanakarhany foknal nyit, de kerdes, hogy a diag hol meri, a kis vagy a nagy vizkoron, ezt nem tudom..
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6342 Dátum: 2010.12.15 szerda, 12:53:53 »

Hengerfejben.

Elvileg nyolcvanakarhany foknal nyit, de kerdes, hogy a diag hol meri, a kis vagy a nagy vizkoron, ezt nem tudom..
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6343 Dátum: 2010.12.15 szerda, 15:31:55 »

Füstöl az autó, de valami eszméletlen mértékben, már alapjáraton is, semmi gázadásnál! Ezenkívül morgósabb lett a motor hangja, és enyhén berángat gyorsításnál. Voltam Fordéknál (Sopron), ott a szerelő nyomott neki egy kövér gázt, és hát... öreganyám olajkályhája nem füstölt így! Sűrű szénfekete füst.  rinya

A turbónál lehetett látni egy nagyon kis koromlerakódást, de nem látszik, hogy valahol kifújna a turbócsöveken, szóval nem turbócsőrepedés. Az EGR ledugózva, szívósor pucolva, a szívósor kerek tömítőgyűrűjénél enyhe olajfolyás, de itt se fúj ki. Mindegy, új tömítést rendeltem bele (1890 Ft). Egyébként a szívósori tömítéseket már cseréltem.

Miután kicseréltem, a következőt akarom tenni:
- turbónyomás mérése (ha mégis a levegőrendszerben van a hiba, itt ki kell jönnie,
- diagnosztika és poharazás (ha az üzemanyagrendszer a hibás, akkor annak itt kell kibuknia).

Lehetőségként még a kompressziómérés jutott eszembe, de nem tudom, hogy ehhez ki kell-e szerelni a porlasztócsúcsokat. Ki kell?

A szerelő szerint a csúcsok lesznek a hibásak, mert úgy tűnik, mintha túl sok gázolajat kapna a motor, amit nem tud elégetni. Magyarul, bepisilnek a csúcsok. Ezzel jól be is paráztam, mert még élénken emlékszem Domi történetére a bepisilő csúcsról meg a dugattyúlyukadásról, és qrvára nem kívánom magamnak...  szomoru1

Van még valami ötletetek, hogy még mit érdemes megfigyelni, vagy hogy mi lehet még a hiba? Ötletben nem olyanra gondolok, hogy szerezzek be vontatókötelet...  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6344 Dátum: 2010.12.15 szerda, 15:52:51 »

Füstöl az autó, de valami eszméletlen mértékben, már alapjáraton is, semmi gázadásnál! Ezenkívül morgósabb lett a motor hangja, és enyhén berángat gyorsításnál. Voltam Fordéknál (Sopron), ott a szerelő nyomott neki egy kövér gázt, és hát... öreganyám olajkályhája nem füstölt így! Sűrű szénfekete füst.  rinya

A turbónál lehetett látni egy nagyon kis koromlerakódást, de nem látszik, hogy valahol kifújna a turbócsöveken, szóval nem turbócsőrepedés. Az EGR ledugózva, szívósor pucolva, a szívósor kerek tömítőgyűrűjénél enyhe olajfolyás, de itt se fúj ki. Mindegy, új tömítést rendeltem bele (1890 Ft). Egyébként a szívósori tömítéseket már cseréltem.

Miután kicseréltem, a következőt akarom tenni:
- turbónyomás mérése (ha mégis a levegőrendszerben van a hiba, itt ki kell jönnie,
- diagnosztika és poharazás (ha az üzemanyagrendszer a hibás, akkor annak itt kell kibuknia).

Lehetőségként még a kompressziómérés jutott eszembe, de nem tudom, hogy ehhez ki kell-e szerelni a porlasztócsúcsokat. Ki kell?

A szerelő szerint a csúcsok lesznek a hibásak, mert úgy tűnik, mintha túl sok gázolajat kapna a motor, amit nem tud elégetni. Magyarul, bepisilnek a csúcsok. Ezzel jól be is paráztam, mert még élénken emlékszem Domi történetére a bepisilő csúcsról meg a dugattyúlyukadásról, és qrvára nem kívánom magamnak...  szomoru1

Van még valami ötletetek, hogy még mit érdemes megfigyelni, vagy hogy mi lehet még a hiba? Ötletben nem olyanra gondolok, hogy szerezzek be vontatókötelet...  vigyor3
Milyen színű/szagú a füst? Ha tényleg koromfekete, akkor tökéletlen égés, de nem sok a gázolaj. Túlsok gázolajnál kopogós, csattogós járás és szürkés, gázolaj szagú füst van.
Az alapjáraton füstölés persze valószínűsíti az áteresztést, de azt azonnal jelzi a fedcomp az izzító villogásával (az áteresztő porlasztók miatt a nyomásesés nagyobb a vártnál, így az ecu a vártnál kisebb CR nyomás miatt dob egy P0251-es hibát, majd pedig a kopogás miatt lesz egy másik DTC is benne)
Sajnos a fekete füst mutathat kompresszióhiányra ami dugólyukadás vagy hajtókar elhajlás, gyűrűtörés miatt lehet.
Ha alapjáraton füstöl, érdemes tényleg megnézni a töltőnyomást, 100kpa körül kell lennie.
Érdemes még nézni az olajszintet is, nehogy az legyen, hogy a turbó támcsapágyán keresztül folyik az olaj be a motorba  (ekkor jellegzetes sivító hangja lenne a turbónak)
A kompressziómérés is jó ötlet, de azt az izzítók helyén mérik állítólag.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6345 Dátum: 2010.12.15 szerda, 16:06:05 »

Milyen színű/szagú a füst? Ha tényleg koromfekete, akkor tökéletlen égés, de nem sok a gázolaj. Túlsok gázolajnál kopogós, csattogós járás és szürkés, gázolaj szagú füst van.
Az alapjáraton füstölés persze valószínűsíti az áteresztést, de azt azonnal jelzi a fedcomp az izzító villogásával (az áteresztő porlasztók miatt a nyomásesés nagyobb a vártnál, így az ecu a vártnál kisebb CR nyomás miatt dob egy P0251-es hibát, majd pedig a kopogás miatt lesz egy másik DTC is benne)
Sajnos a fekete füst mutathat kompresszióhiányra ami dugólyukadás vagy hajtókar elhajlás, gyűrűtörés miatt lehet.
Ha alapjáraton füstöl, érdemes tényleg megnézni a töltőnyomást, 100kpa körül kell lennie.
Érdemes még nézni az olajszintet is, nehogy az legyen, hogy a turbó támcsapágyán keresztül folyik az olaj be a motorba  (ekkor jellegzetes sivító hangja lenne a turbónak)
A kompressziómérés is jó ötlet, de azt az izzítók helyén mérik állítólag.

A füst koromfekete volt, de mikor megyek az autóval, akkor inkább csak szürkés. Komolyabb fekete füst csak hosszabb alapjáraton járatás után van, az első nagyobb gázadásnál.
A szaga leginkább parafinra és a régi IFA-ra emlékeztet. Olajcsere óta 3000 km-t mentem, és maxon van az olajszint. A fogyasztás enyhén nőtt, most kb. 850 km-t megyek el egy tankkal, ezelőtt kb. 1000 km-t.
A turbó hangja olyan mint eddig, enyhén sípol 2500 1/min felett.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6346 Dátum: 2010.12.15 szerda, 16:23:19 »

Még azon sem... mi még rég kapirgálunk a felugró elsőkerekünkkel, míg a bömbi a hátsó hajtással kilő.. eplus2..utána meg már csak ezt látjuk belőle:  action
Nem vitatkozni akarok de huzni könnyebb mint tolni na meg az első kerekeden suly van a hátsón pedig nincs és ez nagy előny a gyorsulásnál.Ezért van pl télen,hogy emelkedön hatásosabbak az elsőkerekes autók,és ez szárazon is igaz de csak egy bizonyos pontig.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6347 Dátum: 2010.12.15 szerda, 16:48:25 »

A füst koromfekete volt, de mikor megyek az autóval, akkor inkább csak szürkés. Komolyabb fekete füst csak hosszabb alapjáraton járatás után van, az első nagyobb gázadásnál.
A szaga leginkább parafinra és a régi IFA-ra emlékeztet. Olajcsere óta 3000 km-t mentem, és maxon van az olajszint. A fogyasztás enyhén nőtt, most kb. 850 km-t megyek el egy tankkal, ezelőtt kb. 1000 km-t.
A turbó hangja olyan mint eddig, enyhén sípol 2500 1/min felett.
hibajelzés van?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6348 Dátum: 2010.12.15 szerda, 17:00:02 »

hibajelzés van?

Semmi. Az izzításjelző nem villog, persze, nem tudom, hogy van-e egyéb tárolt hibakód.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6349 Dátum: 2010.12.15 szerda, 17:13:53 »

Semmi. Az izzításjelző nem villog, persze, nem tudom, hogy van-e egyéb tárolt hibakód.
Ha nyomásgondja lenne, villognia kellene. Ha áteresztene, nyomásgondja lenne. és csattogósan járna a pontatlan befecskendezés miatt.
Lehet még ütemezési gondja, pl. amikor elveszti a karakterisztika kódokat az ecu. (ettől jelentősebb vezérlési  gondnál a tüneteket lásd cseresznye eseténél)
Akkor hibakód olvasás, CR és turbónyomás mérés, és kompresszió...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.