Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.20 csütörtök, 13:43:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13720813 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6450 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 16:12:16 »

Sziasztok!Na ma megnéztem a hütőviz melegedést.Az a helyzet ,hogy ami a termosztáttól jön a hütőre alig különbözik a ttól ami hátra megy.Szerintem túl sokat enged a termosztát a hütőre mert a két csőnek a hőmérséklete alig különbözik.Sőt ha a hütőt fogdosom az alu részénél egyenesen forró.A mutató meg a hatvantól kicsit fentebb áll.Szerintem jövőhétvégén én a télapó meg a jézuska kicseréljük a termókat. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
afga
Vendég
« Új hozzászólás #6451 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 16:39:25 »

Sziasztok! Emlegetett valaki egy nyíretelki szerelőt! Egy nevet, vagy egy telefonszámot kérhetek? Fontos lenne nagyon!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6452 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 16:55:26 »

Sziasztok! Emlegetett valaki egy nyíretelki szerelőt! Egy nevet, vagy egy telefonszámot kérhetek? Fontos lenne nagyon!
Ha sikerül akkor is csak holnap.Hozzá teszem nekem nem volt szimpatikus igaz csak telefonon beszéltünk,nekem nem ő csinálta,de sokan istenitik.Elvileg Nyirtelken csak ő csinál TDCI-t háha ez segit.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6453 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:19:04 »

keresem worship

szerk:

asszem ez lesz az(ilyen az enyém is, mtx75-ös váltóval):

http://img6.tar.hu/hzsolt92/size2/96194948.jpg
Nekem is jött nemrég egy 2004-es 115Le TDCI 5 sebességes, és a turbóról a coolerre menő cső nem a motor alatt , hanem a váltó felett ment(asszem a TDDi-knek szokott ott menni), ilyet még nem láttam.
Régebbi 130-as 5 sebességesnek szintén a motor alatt ment a cső.
igen ,azaz! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6454 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:22:07 »

keresem worship

szerk:

asszem ez lesz az(ilyen az enyém is, mtx75-ös váltóval):



Sziasztok.

Igen nekem ot sebességes a verdám...ezexerint ezért nem ult a rajz...és ha jol látom akkor a 7es darab kéne. Szervizben 27e FTért akarták rámsozni...hol tudok olcsobban találni? és mi neki a pontos neve, illetve cikkszáma?

Nagyon szépen koszi mindenkinek!
Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #6455 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:24:53 »

Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Meg tudná nézni valaki, hogy mi a Delphi illetve a gyári Ford cikkszáma a 115 LE-s TDCi-be való porlasztócsúcsoknak? A motorszám HJBB4L59772, az alvázszám WF04XXGBB44L59772.

Külföldről tudnék hozatni, az eladó az alábbi cikkszámokat küldte: Ford:RM3S7Q 9K546 B*, Delphi: ZEJDR00502Z.

Csak szeretnék biztos lenni benne, ha megveszem akkor jót veszek. Előre is nagyon köszönöm ha tudtok segíteni.

Köszönettel:
Gyuri
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6456 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:25:21 »

Sziasztok.

Igen nekem ot sebességes a verdám...ezexerint ezért nem ult a rajz...és ha jol látom akkor a 7es darab kéne. Szervizben 27e FTért akarták rámsozni...hol tudok olcsobban találni? és mi neki a pontos neve, illetve cikkszáma?

Nagyon szépen koszi mindenkinek!
vigyor3
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40935957&termek_al_id=11534
de 1eztess velük!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6457 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:25:58 »

Sziasztok.

Igen nekem ot sebességes a verdám...ezexerint ezért nem ult a rajz...és ha jol látom akkor a 7es darab kéne. Szervizben 27e FTért akarták rámsozni...hol tudok olcsobban találni? és mi neki a pontos neve, illetve cikkszáma?

Nagyon szépen koszi mindenkinek!
kérdezd meg Motorcrafttól pü-ben. hátha van ilyenje, tuti olcsóbban odaadja, mint a szervíz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kera 72
Vendég
« Új hozzászólás #6458 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 20:54:21 »

Üdv mindenkinek.Nemrég lettem egy 2006 tdci 115 le mondeo tulajdonosa,néhány infóra tanácsra lenne szükségem.Sokat olvastam már az oldalt,de az "egr dugozás"nem teljesen tiszta.Helyileg merre található, miért van rá szükség,illetve mi változik ha megteszem?Nagyon megköszöném ha valaki tudna infot.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6459 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:09:37 »

Üdv mindenkinek.Nemrég lettem egy 2006 tdci 115 le mondeo tulajdonosa,néhány infóra tanácsra lenne szükségem.Sokat olvastam már az oldalt,de az "egr dugozás"nem teljesen tiszta.Helyileg merre található, miért van rá szükség,illetve mi változik ha megteszem?Nagyon megköszöném ha valaki tudna infot.
Mennyire vagy belebuzulva a verdába? Mert ha nagyon, akkor képes vagy venni egy kézikütyüt hibakódtörlésre, ami ahhoz kell, hogy a ledugózott egr által generált hibakódot (is) törölni tudja.
Ha annyira nem zavar, ha néha füstölög a kiskedvenced és nem mindig megy úgy, ahogy kellene, akkor félévente kipucoválod az egr-et és a szívósort és nem dugózod le.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kera 72
Vendég
« Új hozzászólás #6460 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:29:14 »

Mennyire vagy belebuzulva a verdába? Mert ha nagyon, akkor képes vagy venni egy kézikütyüt hibakódtörlésre, ami ahhoz kell, hogy a ledugózott egr által generált hibakódot (is) törölni tudja.
Ha annyira nem zavar, ha néha füstölög a kiskedvenced és nem mindig megy úgy, ahogy kellene, akkor félévente kipucoválod az egr-et és a szívósort és nem dugózod le.
Semmi füst semmi sárga lámpa csak itt a forumon olyan sokszor téma az egr és a késöbbiekre nézva hátha sikerül spórolhatok egy kis léét.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6461 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:35:18 »

Semmi füst semmi sárga lámpa csak itt a forumon olyan sokszor téma az egr és a késöbbiekre nézva hátha sikerül spórolhatok egy kis léét.

Mivel a te géped Euro4-es,ezért ha dugózod,akkor hibaüzenetet fog dobálni. Ha nincs dugózva egy idő után majd szép fekete füst fog jönni a hátulján kifelé Smiley Spórolni lehet vele,kevesebb korom megy a motorba és elvileg tovább fogja bírni Smiley
Naplózva
kera 72
Vendég
« Új hozzászólás #6462 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:43:12 »

Mivel a te géped Euro4-es,ezért ha dugózod,akkor hibaüzenetet fog dobálni. Ha nincs dugózva egy idő után majd szép fekete füst fog jönni a hátulján kifelé Smiley Spórolni lehet vele,kevesebb korom megy a motorba és elvileg tovább fogja bírni Smiley
Köszi a válaszokat,úgy látom akkor erröl egynlőre le van a gond.Még valami,míg be nem melegszik a motor kis fordulaton kicsit ladás feelingje van a verdának(kopog csörög).Ha bemelegszik nem észlelhető.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6463 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:45:34 »

Köszi a válaszokat,úgy látom akkor erröl egynlőre le van a gond.Még valami,míg be nem melegszik a motor kis fordulaton kicsit ladás feelingje van a verdának(kopog csörög).Ha bemelegszik nem észlelhető.

Mennyi km van a kocsiban? A kopogás,csörgést hogyan érted? Tudom a kérdés hülyén hangzik,de már teljesen hozzászoktam a kocsi hangjához Smiley Van a Ford dieseleknek egy tipikus hangjuk,amit ha az utca végén meghallok,már tudom,hogy egy dízel Mondeo jön Smiley
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6464 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:47:42 »

Köszi a válaszokat,úgy látom akkor erröl egynlőre le van a gond.Még valami,míg be nem melegszik a motor kis fordulaton kicsit ladás feelingje van a verdának(kopog csörög).Ha bemelegszik nem észlelhető.
Ez ilyen, mert közvetlen befecskendezésű. Én EGR dugó párti vagyok, jobb az, hogy csak friss levegőt szív a motor.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6465 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:49:58 »

Ez ilyen, mert közvetlen befecskendezésű. Én EGR dugó párti vagyok, jobb az, hogy csak friss levegőt szív a motor.

Igen jobb,csak Euro4nél már törölgetni kell a kódot. Az igaz,hogy ilyenkor átállhat vészüzemre a gép,ha Euro4est dugózzák és a kódot nem törlik?
Naplózva
kera 72
Vendég
« Új hozzászólás #6466 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:51:39 »

Mennyi km van a kocsiban? A kopogás,csörgést hogyan érted? Tudom a kérdés hülyén hangzik,de már teljesen hozzászoktam a kocsi hangjához Smiley Van a Ford dieseleknek egy tipikus hangjuk,amit ha az utca végén meghallok,már tudom,hogy egy dízel Mondeo jön Smiley
Elég keményen kopog,biztos,hogy valami nem gömbölyű.a km 183ezer,magyar autó,szervizkönyves.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6467 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:53:36 »

Elég keményen kopog,biztos,hogy valami nem gömbölyű.a km 183ezer,magyar autó,szervizkönyves.

Az nem gond,apa gépe is kopog,az övé is Euro4es,az én régi Euro3asom ami német volt és 350 ezer van benne,az meg nem. Menet közben nem füstöl? Mert ekörül szokták a magyar Mondeokon a porlasztók bemondani az unalmast sokaknál...
Naplózva
kera 72
Vendég
« Új hozzászólás #6468 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:57:25 »

Az nem gond,apa gépe is kopog,az övé is Euro4es,az én régi Euro3asom ami német volt és 350 ezer van benne,az meg nem. Menet közben nem füstöl? Mert ekörül szokták a magyar Mondeokon a porlasztók bemondani az unalmast sokaknál...
Füstöt még nem tapasztaltam,de egy flakon sokak álltal dicsért adalékot majd kap a gép ha kifogyoban lesz a golaj.Az gondolom csak használ a befecskendező rendszernek.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6469 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 22:02:42 »

Füstöt még nem tapasztaltam,de egy flakon sokak álltal dicsért adalékot majd kap a gép ha kifogyoban lesz a golaj.Az gondolom csak használ a befecskendező rendszernek.

Ha a protech-re gondolsz,akkor igen,az használ neki. De a legfontosabb,hogy hidegen ne hajtsad szét,és ne kannából tankolj,mert akkor számíthatsz majd egy 300-400ezres kiadásra.
Naplózva
kera 72
Vendég
« Új hozzászólás #6470 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 22:12:31 »

Ha a protech-re gondolsz,akkor igen,az használ neki. De a legfontosabb,hogy hidegen ne hajtsad szét,és ne kannából tankolj,mert akkor számíthatsz majd egy 300-400ezres kiadásra.
Csak kúton,ott is 99% kagylós kút.Köszi a válaszokat,mindenkinek további szép este,jó éjt.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6471 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 22:16:44 »

Igen jobb,csak Euro4nél már törölgetni kell a kódot. Az igaz,hogy ilyenkor átállhat vészüzemre a gép,ha Euro4est dugózzák és a kódot nem törlik?
Igen törölgetni kell, de nem kötelező, mert semmiféle gondot nem okoz csak világít a MIL lámpa. Az a bizonyos hibakód pedig csak egy információ arról, hogy nyomáscsökkenés van az egr rendszerben ami ugye nem csoda, ha egy lemezzel elzárjuk az áramlást. Inkább tartsd be az olajcseréket és a szűrőcseréket, akkor nem kell aggódni a kopogós/traktoros hangokon. Elvégre egy eredetileg haszonjárműbe kitalált motorról beszélünk.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 22:18:50 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6472 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 22:18:09 »

Igen törölgetni kell, de nem kötelező, mert semmiféle gondot nem okoz csak világít a MIL lámpa. Inkább tartsd be az olajcseréket és a szűrőcseréket, akkor nem kell aggódni a kopogós/traktoros hangokon. Elvégre egy eredetileg haszonjárműbe kitalált motorról beszélünk.

Focusos fórumon azt írták,hogy a Focus vészüzembe áll,ha Euro4esnél dugózva van az EGR...Lehet azért van mert az a f.o.s PSA-konszernes motor?
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6473 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 22:19:43 »

Focusos fórumon azt írták,hogy a Focus vészüzembe áll,ha Euro4esnél dugózva van az EGR...Lehet azért van mert az a f.o.s PSA-konszernes motor?
Igen.  vomit
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 22:23:40 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6474 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 22:45:38 »

Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Meg tudná nézni valaki, hogy mi a Delphi illetve a gyári Ford cikkszáma a 115 LE-s TDCi-be való porlasztócsúcsoknak? A motorszám HJBB4L59772, az alvázszám WF04XXGBB44L59772.

Külföldről tudnék hozatni, az eladó az alábbi cikkszámokat küldte: Ford:RM3S7Q 9K546 B*, Delphi: ZEJDR00502Z.

Csak szeretnék biztos lenni benne, ha megveszem akkor jót veszek. Előre is nagyon köszönöm ha tudtok segíteni.

Köszönettel:
Gyuri
gyors válaszként egyelőre nézd meg ezt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg527903#msg527903

AZ RM kezdetű alkatrészkód delphi felújított alkatrészt jelent!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6475 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 22:58:11 »

Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Meg tudná nézni valaki, hogy mi a Delphi illetve a gyári Ford cikkszáma a 115 LE-s TDCi-be való porlasztócsúcsoknak? A motorszám HJBB4L59772, az alvázszám WF04XXGBB44L59772.

Külföldről tudnék hozatni, az eladó az alábbi cikkszámokat küldte: Ford:RM3S7Q 9K546 B*, Delphi: ZEJDR00502Z.

Csak szeretnék biztos lenni benne, ha megveszem akkor jót veszek. Előre is nagyon köszönöm ha tudtok segíteni.

Köszönettel:
Gyuri
Az alvázszámhoz kapcsolódó dátum (28.09.2004) alapján az EJDR00502Z jó lesz, de az RM miatt érdemes kritikával kezelni, mert felújított.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6476 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:08:19 »

Az alvázszámhoz kapcsolódó dátum (28.09.2004) alapján az EJDR00502Z jó lesz, de az RM miatt érdemes kritikával kezelni, mert felújított.
Erre mondták nekem a Cromax-ban,hogy a felújított lehet 3 lehet 6 lehet 2hét amíg bírja,de valakinek már megy 2 éve.Na ha nekem kell cserélni csak gyári új amit veszek.Na ez meglepett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6477 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:26:53 »

Erre mondták nekem a Cromax-ban,hogy a felújított lehet 3 lehet 6 lehet 2hét amíg bírja,de valakinek már megy 2 éve.Na ha nekem kell cserélni csak gyári új amit veszek.Na ez meglepett.
Ne felejtsük el, hogy több féle felújított van. Nem tudom, a cromax mit árul, de azt igen, hogy az RM jelzettel kezdődő cikkszámok gyári alkatrésznek minősülnek, a delphi által felújítva. Nincs tapasztalatom róluk, nekem is újak kerültek be a csere során.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6478 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:32:03 »

Ne felejtsük el, hogy több féle felújított van. Nem tudom, a cromax mit árul, de azt igen, hogy az RM jelzettel kezdődő cikkszámok gyári alkatrésznek minősülnek, a delphi által felújítva. Nincs tapasztalatom róluk, nekem is újak kerültek be a csere során.  wave
Ebben biztos igazad van,csak ha már a boltban ezt mondják mikor érdeklődsz akkor gondolkodsz egy kicsit mielőtt veszel belőle nem??Csak kinem möondta nekem,hogy ezt nevedd meg mert pórul jársz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6479 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 08:42:42 »

HA az ember elviszi a sajátjait felújítani, akkor legalább az biztos, hogy mit adott be az elején. Lehet egyáltalán jól felújítani? Kicserélnek valamit, ami mondjuk kopik és a többi része meg maradhat is akár benne? Mekkora árkülönbözetnél éri meg felújítást választani egy gyári új helyett?
Ha két hétig bírja, akkor csak van valami garanciális kötelezettsége a felújítónak is nem?

Ebben biztos igazad van,csak ha már a boltban ezt mondják mikor érdeklődsz akkor gondolkodsz egy kicsit mielőtt veszel belőle nem??Csak kinem möondta nekem,hogy ezt nevedd meg mert pórul jársz.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6480 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 08:53:11 »

A hétvégén végig állt a kocsi. Ma reggel ízzítottam, amikor elaludt indítás és olyat tett ,amit még eddig nem. Nem indult azonnal, hanem forgatni kellett 3-4 másodpercig. Lehet azért kellett köszörülni, mert az üzemanyag nyomás két nap alatt lement?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6481 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 09:17:45 »

A hétvégén végig állt a kocsi. Ma reggel ízzítottam, amikor elaludt indítás és olyat tett ,amit még eddig nem. Nem indult azonnal, hanem forgatni kellett 3-4 másodpercig. Lehet azért kellett köszörülni, mert az üzemanyag nyomás két nap alatt lement?

Nem inkább az itt a helyzet, hogy hidegen állt?
Ha legszebb álmomból felkeltenek, én se indulnék könnyen, de nyakam rá hogy te sem!  vigyor3
Viccet félretéve, nagy hidegben 2x is izzíthatsz, az meg nem árt a motornak, és esetleg megnézheted, hogy az izzítógyertyák rendben vannak-e, bár szerintem igazad van abban, hogy ebben az esetben a nyomás a lényeg. Az enyém se indul pöccre pár nap után, de szerintem ez még belefér.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6482 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 09:21:59 »

Bent van a szekér a szervizben, majd jelzek nektek mire jutottak vele..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6483 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 09:31:49 »

Bent van a szekér a szervizben, majd jelzek nektek mire jutottak vele..

Részvétem.
Én is ma du. megyek be vele Fordékhoz, diagra.  szomoru1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6484 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 09:59:18 »

Bent van a szekér a szervizben, majd jelzek nektek mire jutottak vele..
Minden képpen informálj minket!!Öszinte részvétem.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6485 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 10:39:48 »

Minden képpen informálj minket!!Öszinte részvétem.
Tudnék vele járni még, mert csak brutál terhelésnél kezd el villogni és vészüzemezni, de ki akarja kínozni direkt a saját autóját??  Huh?
Attól a dugó lukadástól is félek, na meg egyáltalán nem tuti még a pontos hiba sem..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6486 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 10:45:48 »

A hétvégén végig állt a kocsi. Ma reggel ízzítottam, amikor elaludt indítás és olyat tett ,amit még eddig nem. Nem indult azonnal, hanem forgatni kellett 3-4 másodpercig. Lehet azért kellett köszörülni, mert az üzemanyag nyomás két nap alatt lement?
nem jó. az enyém 1 hét hidegben állás után is 1mp alatt indul.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6487 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 10:49:55 »

Tudnék vele járni még, mert csak brutál terhelésnél kezd el villogni és vészüzemezni, de ki akarja kínozni direkt a saját autóját??  Huh?
Attól a dugó lukadástól is félek, na meg egyáltalán nem tuti még a pontos hiba sem..
Az emberünkhöz vitted?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6488 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 11:19:23 »

Az emberünkhöz vitted?
igen, itt a fordnál.

Kész a szekerem. Berakták az új porlasztókat. Most gyönyörű hangja van.. Vettem még egy GO szűrőt, majd a "régit" szétberhelem valahogy.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.20 hétfő, 12:54:41 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #6489 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 14:38:10 »

igen, itt a fordnál.

Kész a szekerem. Berakták az új porlasztókat. Most gyönyörű hangja van.. Vettem még egy GO szűrőt, majd a "régit" szétberhelem valahogy.

Csak ne fűrésszel vágd szét mint én! Smiley
Használj lemezvágó ollót, akkor nem megy tele vágás közben reszelékkel.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6490 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 14:50:29 »

Csak ne fűrésszel vágd szét mint én! Smiley
Használj lemezvágó ollót, akkor nem megy tele vágás közben reszelékkel.
ok. eljen hol célszerű körbevágni? körben a tetején?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #6491 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 17:42:58 »

mennyibe voltak a csúcsok?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #6492 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 18:23:11 »

HA az ember elviszi a sajátjait felújítani, akkor legalább az biztos, hogy mit adott be az elején. Lehet egyáltalán jól felújítani? Kicserélnek valamit, ami mondjuk kopik és a többi része meg maradhat is akár benne? Mekkora árkülönbözetnél éri meg felújítást választani egy gyári új helyett?
Ha két hétig bírja, akkor csak van valami garanciális kötelezettsége a felújítónak is nem?


Filep Diesel-ben voltam pár hete, itteni ajánlásra. Pcs diagnosztikát kértem (ez nem jelent semmilyen javító tevékenységet) annak ellenére, hogy rossz volt a hideg alapjáratom. Próbapadon vizsgálták meg a csúcsokat, mérési eredményt is kaptam.
Azt a tájékoztatást kaptam, ha fel kellett volna újítani, az azt jelenti, a pcs alkatrészeit új darabokra cserélik ki (szét lehet szerelni). Ez ~42 eFt/db. Munkával az egész szűk 200 eFt (mert 4-et egyszerre ajánlott javítani). Alkatrészre 1, munkára fél év garancia van. Minden korrekten számlás/bruttó pénz.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6493 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 18:58:41 »

mennyibe voltak a csúcsok?
nyáron 50/db áron volt, de nem tudom, hogy a forrás működik-e még.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #6494 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 20:04:37 »

Filep Diesel-ben voltam pár hete, itteni ajánlásra. Pcs diagnosztikát kértem (ez nem jelent semmilyen javító tevékenységet) annak ellenére, hogy rossz volt a hideg alapjáratom. Próbapadon vizsgálták meg a csúcsokat, mérési eredményt is kaptam.
Azt a tájékoztatást kaptam, ha fel kellett volna újítani, az azt jelenti, a pcs alkatrészeit új darabokra cserélik ki (szét lehet szerelni). Ez ~42 eFt/db. Munkával az egész szűk 200 eFt (mert 4-et egyszerre ajánlott javítani). Alkatrészre 1, munkára fél év garancia van. Minden korrekten számlás/bruttó pénz.

Üdv!
Én most voltam egy orosházi szerelőnél. 3000-ért olvasott kódot, és azt mondta, hogy új programmal 20 000 összesen a 4db, ha javítani kell akkor 30e/db=120e melódíjjal, ez a kapcsolószelep cseréjét és programozást jelent. Ha szivattyúcsapágy akkor 30e a felújítás. Bosch gépe van. Szerintetek? Amúgy ha ismeri valaki várom a véleményeket. wave
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6495 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 20:13:12 »

Üdv!
Én most voltam egy orosházi szerelőnél. 3000-ért olvasott kódot, és azt mondta, hogy új programmal 20 000 összesen a 4db, ha javítani kell akkor 30e/db=120e melódíjjal, ez a kapcsolószelep cseréjét és programozást jelent. Ha szivattyúcsapágy akkor 30e a felújítás. Bosch gépe van. Szerintetek? Amúgy ha ismeri valaki várom a véleményeket. wave
A Bosch KTS-re gondolsz?Mert az enyémet nem tudták vele megcsinálni,egy olyan szerelő jött rá a hibára akinek müszere sincs.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6496 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 20:49:25 »

Legyetek szívesek mondjátok meg, hogyan tároljam a használt pcs-ket, hogy ne menjenek tönkre.
Köszi  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #6497 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:00:59 »

Szia.

Ha érdekel, nekem van 2db 130LE füzött blokkom hengerfej nélkül, dugatyúk , főtengely benne van.
Az egyik 89000km-t futott a ,másik 160000-et. Az előbbinek 90000ft az ára az utóbbinak 80000ft.
Mindkettő FMBA motorkódos, és azt hiszem még megvan az Angol szervízkönyvük is.
Hm.. köszönöm, észben tartom! Az F7BA  és az FMBA között gondolom nincs sok különbség. Nagyon köszönöm az ajánlatot. Smiley
Naplózva
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #6498 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:06:44 »

Én is imádkozom,hogy még bírja ki egy jó ideig Smiley Ameddig bírja,addig hajtom,persze csak kíméletesen,hidegen nem pörgetem,stb... Aztán ha a motor nem bírja,jön a keveset futott blokk,a mechanikus turbó talán nem hal be,és irány a további 200-300ezer Smiley Csak ne 5 sebsséges lenne :/ Am a régi Euro3-as,5 gangosnál a 7 liter körüli fogyi sok vegyes használatnál?
Ha gyakran mászkálsz városban akkor nem, gyakran alatt értem hogy városban dolgozol, gyakori lámpán állás, stb...) De ha nem akkor sok, nekünk 5,6-5,9-nél megáll a fogyasztása vegyesben. (még ilyen ratyi motorral is... ez a vicc)
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6499 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:25:40 »

Ha gyakran mászkálsz városban akkor nem, gyakran alatt értem hogy városban dolgozol, gyakori lámpán állás, stb...) De ha nem akkor sok, nekünk 5,6-5,9-nél megáll a fogyasztása vegyesben. (még ilyen ratyi motorral is... ez a vicc)

De az enyém 5 gangos,az is legalább fél litert számít Smiley Meg hát sok a város,kb. 30-40%. Apának is 6sebességese van,de neki hosszútávon se megy 6,2-6,3 alá...Nem értem,mert van akinek simán megy 5,5-6 liter,de van akinek meg a 6,6 is már rekord :/ Ez mitől lehet?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.