Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.20 csütörtök, 13:58:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13720978 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6500 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:35:17 »

De az enyém 5 gangos,az is legalább fél litert számít Smiley Meg hát sok a város,kb. 30-40%. Apának is 6sebességese van,de neki hosszútávon se megy 6,2-6,3 alá...Nem értem,mert van akinek simán megy 5,5-6 liter,de van akinek meg a 6,6 is már rekord :/ Ez mitől lehet?
Nekem így hogy hidegebb lett megemelkedett egy fél literrel, eddig 5,8-6 liter volt az átlagom, most van már 6,5-6,9-is. Igaz nem autópályázok már egy ideje.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #6501 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:35:26 »

De az enyém 5 gangos,az is legalább fél litert számít Smiley Meg hát sok a város,kb. 30-40%. Apának is 6sebességese van,de neki hosszútávon se megy 6,2-6,3 alá...Nem értem,mert van akinek simán megy 5,5-6 liter,de van akinek meg a 6,6 is már rekord :/ Ez mitől lehet?

Mondjuk az is sokat számít, hogy hol tankol az ember, használat (bő gázadások, vagy nyugodt, papós vezetés), motor állapota, stb... de erről a profok többet tudnának regélni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6502 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:52:35 »

De az enyém 5 gangos,az is legalább fél litert számít Smiley Meg hát sok a város,kb. 30-40%. Apának is 6sebességese van,de neki hosszútávon se megy 6,2-6,3 alá...Nem értem,mert van akinek simán megy 5,5-6 liter,de van akinek meg a 6,6 is már rekord :/ Ez mitől lehet?
nekem simán megy az 5,2 is vigyor3 (normál használat városon kívül)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6503 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 23:08:10 »

nekem simán megy az 5,2 is vigyor3 (normál használat városon kívül)
vezettem tempomatos autót egyszer kétszer, hát azok álom fogyasztást produkáltak pályán. kár hogy az enyémnek nincs normélis vezetékelése, sokat jelentene
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6504 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 23:18:58 »

vezettem tempomatos autót egyszer kétszer, hát azok álom fogyasztást produkáltak pályán. kár hogy az enyémnek nincs normélis vezetékelése, sokat jelentene

enyémben sincs (még, be kéne vezetékelni vigyor3), ez anélkül jött ki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6505 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 23:20:19 »

Hát...Én nekem normális használat mellett simán megeszik a 6,8at. Igaz mindig 5 személlyel plusz cuccokkal járkálok,dinamikus tempóban(110-120),és városon belül is néha elő kell vennem. De hát mindegy,amíg megy,és nem eszik 7,5nél többet,addig nem érdekel Smiley Majd ha tönkremegy,akkor zavarjon,addig örülök,hogy semmi gondja nincsen Smiley
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6506 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 23:20:55 »

enyémben sincs (még, be kéne vezetékelni vigyor3), ez anélkül jött ki
Ja ez is, remélem kispórolják az infúziójukból a c-vitamint ha egyszer odakerülnek
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6507 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 23:22:45 »

Ja ez is, remélem kispórolják az infúziójukból a c-vitamint ha egyszer odakerülnek

Hát azért az infúzióba nem sok C-vitamin kerül,de ha gondolod,és odakerülök,majd "takarékra" veszem az adagjukat Smiley
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6508 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 23:24:37 »

Hát azért az infúzióba nem sok C-vitamin kerül,de ha gondolod,és odakerülök,majd "takarékra" veszem az adagjukat Smiley
Nem kívánnék rosszat senkinek azért mondtam csak a c-t  Wink
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6509 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 23:26:29 »

Nem kívánnék rosszat senkinek azért mondtam csak a c-t  Wink

Akkor megnyugodtam Smiley Bárcsak már 100%osan enyém lenne a vas... Undecided Egyből kapna egy szabadonfutósítást,egy enyhe kis chipet és egy tempomatot Smiley Addig is csak az első lököst csináltatom meg,meg a rozsdás részeket ha vége van a vizsgáknak lekezeltetem Smiley
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6510 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 23:34:17 »

Megvan a diag eredménye. Turbónyomás ok, maga a turbó is rendben, viszont nagy meglepetésemre volt egy tárolt hibakód: P0190.
Ez tényleg azt jelenti, hogy halódnak a csúcsok. Újraprogramozta a szerelő a csúcsokat. Most jobban megy, nem annyira füstöl, de traktor hangja van...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6511 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 23:38:52 »

Megvan a diag eredménye. Turbónyomás ok, maga a turbó is rendben, viszont nagy meglepetésemre volt egy tárolt hibakód: P0190.
Ez tényleg azt jelenti, hogy halódnak a csúcsok. Újraprogramozta a szerelő a csúcsokat. Most jobban megy, nem annyira füstöl, de traktor hangja van...
P0190 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Malfunction

Üzemanyag nyomásérzékelő (áram)kör meghibásodás[railnyomás érzékelő]


szerintem ez nem pcs hiba
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.20 hétfő, 23:40:36 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6512 Dátum: 2010.12.21 kedd, 02:07:44 »

Megvan a diag eredménye. Turbónyomás ok, maga a turbó is rendben, viszont nagy meglepetésemre volt egy tárolt hibakód: P0190.
Ez tényleg azt jelenti, hogy halódnak a csúcsok. Újraprogramozta a szerelő a csúcsokat. Most jobban megy, nem annyira füstöl, de traktor hangja van...
P0190 (Fuel pressure sensor malfunction) - electrical fault
Symptoms:
* Engine cuts out while driving.
* Engine will not start.
Cause:
* Wiring harness connector of the fuel pressure sensor.
1. Read off the fuel pressure with the ignition ON and the engine OFF.
2. If a default value of 2000 bar is displayed, repair the wiring harness connector.

Ez nem porlasztó hiba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #6513 Dátum: 2010.12.21 kedd, 08:35:56 »

Ha gyakran mászkálsz városban akkor nem, gyakran alatt értem hogy városban dolgozol, gyakori lámpán állás, stb...) De ha nem akkor sok, nekünk 5,6-5,9-nél megáll a fogyasztása vegyesben. (még ilyen ratyi motorral is... ez a vicc)

En eleg keveset varosozom, mivel Becs-Bp kozott ingazom leginkabb. Mondjuk negyede varos, a tobbi palya, folyamatos max. megengedett tempoval az esetek tobbsegeben (GPS szerint 130, bar nem tempomattal). A kertbol kiallas, szelvedo olvasztas stb. uresjaratokkal egyutt 6,7 a fogyasztasom, es ebben most az elmult 1-2 het csatakos varosi docogesei vannak benne leginkabb. Normal varosi uzemmel, rendes idojarasi korulmenyek kozott inkabb csak 6,4.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #6514 Dátum: 2010.12.21 kedd, 08:37:41 »

vezettem tempomatos autót egyszer kétszer, hát azok álom fogyasztást produkáltak pályán. kár hogy az enyémnek nincs normélis vezetékelése, sokat jelentene


A tapasztalatok szerint a Mondeo tempomataja inkabb emeli a fogyasztast. Viszont eszement kenyelmes, es mintha odaszogeztek volna a mutatot. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6515 Dátum: 2010.12.21 kedd, 08:58:20 »

P0190 (Fuel pressure sensor malfunction) - electrical fault
Symptoms:
* Engine cuts out while driving.
* Engine will not start.
Cause:
* Wiring harness connector of the fuel pressure sensor.
1. Read off the fuel pressure with the ignition ON and the engine OFF.
2. If a default value of 2000 bar is displayed, repair the wiring harness connector.

Ez nem porlasztó hiba.

Ez is érdekes volt, mert minden rendben volt a géppel a diagnosztika alkalmával, és a nyomásérzékelő rendben működött, és menet közben ugyan volt egy kis teljesítménycsökkenés (és füst!!!), de nem villogott az izzításjelző.
Szerinted mihez kezdjek ezzel az egésszel?  Huh?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6516 Dátum: 2010.12.21 kedd, 14:32:52 »

A tapasztalatok szerint a Mondeo tempomataja inkabb emeli a fogyasztast. Viszont eszement kenyelmes, es mintha odaszogeztek volna a mutatot. :-)

AndyA
Ez útfüggő. A tempomat vezérlési stratégiájában van a dolog nyitja, amely a sebességre optimalizál, így nem használja ki a lendület adta előnyöket a hegymenetnél. Volt erről hosszabb eszmecsere már itt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6517 Dátum: 2010.12.21 kedd, 14:38:01 »

Ez útfüggő. A tempomat vezérlési stratégiájában van a dolog nyitja, amely a sebességre optimalizál, így nem használja ki a lendület adta előnyöket a hegymenetnél. Volt erről hosszabb eszmecsere már itt.
és nem kéne újra belemenni. akit érdekel olvasson vissza eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6518 Dátum: 2010.12.21 kedd, 18:33:53 »

Ez is érdekes volt, mert minden rendben volt a géppel a diagnosztika alkalmával, és a nyomásérzékelő rendben működött, és menet közben ugyan volt egy kis teljesítménycsökkenés (és füst!!!), de nem villogott az izzításjelző.
Szerinted mihez kezdjek ezzel az egésszel?  Huh?
tárolt hibakód volt.semmit.ha nincs újra benn a törlés után -akkor semmit!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6519 Dátum: 2010.12.21 kedd, 18:57:50 »

Na beugrott a német utángyártott termosztát.
Össze kötöttem a kellemetlent a hasznossal, ha már úgyis kellett termoszozni, beépítettem a kieg fűtést is. A villany még nem kész, de a vízrendszerbe beaplikáltam. Nem is kellett olyan nagyot varázsolni, mint amit egy lengyel honlapon bemutattak ( http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=114381 ). Igaziból az újabb gépekbe is simán betehető, csak nem oda a fenéklemezhez rögzítve, hanem a dízelfűtéshez kialakított vízcsövekbe közvetlenül. A gyári kábel nem használható, mert a dízeles fűtés és a villanyos más kábeleket kíván, de azt simán kicseréltem. Még be kell kötni és kész.
A termosztát csere után így nulla, mínusz 2 körül az az első élmény, hogy be tud melegedni üzemi hőfokra és nem is esik vissza. Ami meg külön öröm, hogy abba hagyta a kelepelést a motor.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6520 Dátum: 2010.12.21 kedd, 18:59:07 »

tárolt hibakód volt.semmit.ha nincs újra benn a törlés után -akkor semmit!

Elvileg, ha lenne valami probléma, akkor éreznem kellene az autón, meg villogna az izzításjelző, de eddig nem villogott...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6521 Dátum: 2010.12.21 kedd, 18:59:13 »

Na beugrott a német utángyártott termosztát.
Össze kötöttem a kellemetlent a hasznossal, ha már úgyis kellett termoszozni, beépítettem a kieg fűtést is. A villany még nem kész, de a vízrendszerbe beaplikáltam. Nem is kellett olyan nagyot varázsolni, mint amit egy lengyel honlapon bemutattak ( http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=114381 ). Igaziból az újabb gépekbe is simán betehető, csak nem oda a fenéklemezhez rögzítve, hanem a dízelfűtéshez kialakított vízcsövekbe közvetlenül. A gyári kábel nem használható, mert a dízeles fűtés és a villanyos más kábeleket kíván, de azt simán kicseréltem. Még be kell kötni és kész.
A termosztát csere után így nulla, mínusz 2 körül az az első élmény, hogy be tud melegedni üzemi hőfokra és nem is esik vissza. Ami meg külön öröm, hogy abba hagyta a kelepelést a motor.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6522 Dátum: 2010.12.21 kedd, 19:00:19 »

Elvileg, ha lenne valami probléma, akkor éreznem kellene az autón, meg villogna az izzításjelző, de eddig nem villogott...

kontakthiba is lehetett.ha újraolvasáskor nincs a hiba ismét,akkor no para!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6523 Dátum: 2010.12.21 kedd, 19:13:52 »

Na beugrott a német utángyártott termosztát.
Össze kötöttem a kellemetlent a hasznossal, ha már úgyis kellett termoszozni, beépítettem a kieg fűtést is. A villany még nem kész, de a vízrendszerbe beaplikáltam. Nem is kellett olyan nagyot varázsolni, mint amit egy lengyel honlapon bemutattak ( http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=114381 ). Igaziból az újabb gépekbe is simán betehető, csak nem oda a fenéklemezhez rögzítve, hanem a dízelfűtéshez kialakított vízcsövekbe közvetlenül. A gyári kábel nem használható, mert a dízeles fűtés és a villanyos más kábeleket kíván, de azt simán kicseréltem. Még be kell kötni és kész.
A termosztát csere után így nulla, mínusz 2 körül az az első élmény, hogy be tud melegedni üzemi hőfokra és nem is esik vissza. Ami meg külön öröm, hogy abba hagyta a kelepelést a motor.
Csaka vizkörit cserélted?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6524 Dátum: 2010.12.21 kedd, 19:40:06 »

Igen, úgy gondoltam, hogy kezdetnek ennyit beruházok. Az eredmény megvan, most örvendezek, aztán a következő keményebb hidegben meglátom.
Csaka vizkörit cserélted?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #6525 Dátum: 2010.12.21 kedd, 20:37:00 »

De az enyém 5 gangos,az is legalább fél litert számít Smiley Meg hát sok a város,kb. 30-40%. Apának is 6sebességese van,de neki hosszútávon se megy 6,2-6,3 alá...Nem értem,mert van akinek simán megy 5,5-6 liter,de van akinek meg a 6,6 is már rekord :/ Ez mitől lehet?

Ezt a fogyasztás dolgot én sem értem. Ezt már többször taglaltuk itt a forumon, de ésszerű magyarázatot még nem kaptam rá. Mármint arra, hogy miért van az, hogy műszakilag teljesen renden lévő autó közöl miért eszik az egyik 7,5 a másik meg 5,5 litert.
és ha már fogyasztás akkor a saját tapasztalatom: 120km/h 5,1l 130km/h 6,1l és 140km/h 6,9l mindegyik azonos körülmények között és tempomattal mérve. (130le 6.gang) A nagy átlagom 6,1l papásan vezetve nagyrészt (80%) országúton.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
buksiny
Vendég
« Új hozzászólás #6526 Dátum: 2010.12.21 kedd, 21:15:02 »

sziasztok.van 1 2005 12 havi tdci motoros mondeom:)eddig semmi gondja nem volt.de most vmi nem stimmel:(le lett cserélve a generátor szijfeszitő ,tárcsa ,szij.gyönyörüen járt .feltetettem 1 diagnosztikára kidobta részecskeszürőt de mondták ez lehet 1 mágneszszelep az egr akármi adtak vmi rendszertisztitófolyadékot ezt bele is öntöttem 1 tank üzemanyaghoz.azóta nem is jelzett hibát.nem tuom h van e köze az ez után következett dolgokhoz a hiba a következő 1ben és hátramenetben alacsony fordulaton tratata tratata ahogy megnő a fordulat semmi hangja alapjáraton is szépen duruzsol.ma bevittem szervizbe azt mondták kopik a porlasztócsucs az 90ezres 4darabos vmi ami 1 vastag ceruza szerűség:Svkinek vmi ötlete mi lehet ez a tratata trata?Huh??köszi előre is
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6527 Dátum: 2010.12.21 kedd, 21:20:27 »

sziasztok.van 1 2005 12 havi tdci motoros mondeom:)eddig semmi gondja nem volt.de most vmi nem stimmel:(le lett cserélve a generátor szijfeszitő ,tárcsa ,szij.gyönyörüen járt .feltetettem 1 diagnosztikára kidobta részecskeszürőt de mondták ez lehet 1 mágneszszelep az egr akármi adtak vmi rendszertisztitófolyadékot ezt bele is öntöttem 1 tank üzemanyaghoz.azóta nem is jelzett hibát.nem tuom h van e köze az ez után következett dolgokhoz a hiba a következő 1ben és hátramenetben alacsony fordulaton tratata tratata ahogy megnő a fordulat semmi hangja alapjáraton is szépen duruzsol.ma bevittem szervizbe azt mondták kopik a porlasztócsucs az 90ezres 4darabos vmi ami 1 vastag ceruza szerűség:Svkinek vmi ötlete mi lehet ez a tratata trata?Huh??köszi előre is

Nekem ötletem nincs,de egy tanács,az EGR-t amint teheted dugózd le Smiley
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6528 Dátum: 2010.12.21 kedd, 21:43:23 »

kontakthiba is lehetett.ha újraolvasáskor nincs a hiba ismét,akkor no para!

Azt a leborult rétóromán mindenit! Hát ekkora Einsteint mint én! Én okos lehúztam a nyomásérzékelő csatlakozóját, hogy könnyebben hozzáférjek a szívósor csavarjaihoz (hogy meghúzzam), és elfelejtettem visszadugni, amikor az szívósor-EGR tömítést cseréltem, és persze indítottam. Nem indult be, rögtön tudtam mit felejtettem el.
Ez lehetett az. Alf! Köszi szépen! Nagy kő esett le a szívemről!  Cheesy
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
buksiny
Vendég
« Új hozzászólás #6529 Dátum: 2010.12.21 kedd, 21:59:40 »

Nekem ötletem nincs,de egy tanács,az EGR-t amint teheted dugózd le Smiley


azzal mit érek el?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6530 Dátum: 2010.12.21 kedd, 22:06:32 »

Azt a leborult rétóromán mindenit! Hát ekkora Einsteint mint én! Én okos lehúztam a nyomásérzékelő csatlakozóját, hogy könnyebben hozzáférjek a szívósor csavarjaihoz (hogy meghúzzam), és elfelejtettem visszadugni, amikor az szívósor-EGR tömítést cseréltem, és persze indítottam. Nem indult be, rögtön tudtam mit felejtettem el.
Ez lehetett az. Alf! Köszi szépen! Nagy kő esett le a szívemről!  Cheesy
ez mekkora. Smiley  eplus2 nyes nyes nyes
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6531 Dátum: 2010.12.21 kedd, 22:08:25 »


azzal mit érek el?

Annyi a "baj",hogy a tied már Euro4es,ezért néha hibaüzit fog dobálni,amitől persze semmi baja nem lesz,max zavarni fog Smiley Egy kézi kódolvasóval ki lehet ütni.
Tudtommal ezekben még részecskeszűrő nem volt(=DPF szűrő?). Mennyi km van a kocsidban?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6532 Dátum: 2010.12.21 kedd, 22:21:51 »

ez mekkora. Smiley  eplus2 nyes nyes nyes

Országos szívásnak éppen az...  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6533 Dátum: 2010.12.21 kedd, 22:26:06 »

Azt a leborult rétóromán mindenit! Hát ekkora Einsteint mint én! Én okos lehúztam a nyomásérzékelő csatlakozóját, hogy könnyebben hozzáférjek a szívósor csavarjaihoz (hogy meghúzzam), és elfelejtettem visszadugni, amikor az szívósor-EGR tömítést cseréltem, és persze indítottam. Nem indult be, rögtön tudtam mit felejtettem el.
Ez lehetett az. Alf! Köszi szépen! Nagy kő esett le a szívemről!  Cheesy
lol002 taperouleaupatisserie
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6534 Dátum: 2010.12.21 kedd, 22:40:50 »

lol002 taperouleaupatisserie

Najóvan! Mára elásom magam.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6535 Dátum: 2010.12.22 szerda, 07:16:03 »

Úgy fest, hogy a visszahűlés ellen bevált a termosz csere. Azért a 2000 alatti fordulaton haladáskor továbbra is lassacskán melegszik.
Valaki el tudja mondani, hogy az olajkörinek nevezett termosztát tulajdonképpen mit is tesz?

Igen, úgy gondoltam, hogy kezdetnek ennyit beruházok. Az eredmény megvan, most örvendezek, aztán a következő keményebb hidegben meglátom.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
buksiny
Vendég
« Új hozzászólás #6536 Dátum: 2010.12.22 szerda, 10:12:23 »

Annyi a "baj",hogy a tied már Euro4es,ezért néha hibaüzit fog dobálni,amitől persze semmi baja nem lesz,max zavarni fog Smiley Egy kézi kódolvasóval ki lehet ütni.
Tudtommal ezekben még részecskeszűrő nem volt(=DPF szűrő?). Mennyi km van a kocsidban?
de van benne már részecskeszűrő.és dobott is már rézecskeszürő hibakodott is.89000km van benne nem nagyon használom a gépet.
Naplózva
buksiny
Vendég
« Új hozzászólás #6537 Dátum: 2010.12.22 szerda, 11:27:54 »

vki tudja ezeket a hibakodokat?E01 dt89d9?Huh?Huh?Huh?Huh??,
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6538 Dátum: 2010.12.22 szerda, 11:29:16 »

a gázolajszűrőt szétvágtam.
Kintről szűri át befelé a folyadékot? Azaz kívülről vizsgáljam a papíruszt?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #6539 Dátum: 2010.12.22 szerda, 11:32:21 »

Annyi a "baj",hogy a tied már Euro4es,ezért néha hibaüzit fog dobálni,amitől persze semmi baja nem lesz,max zavarni fog Smiley Egy kézi kódolvasóval ki lehet ütni.
Tudtommal ezekben még részecskeszűrő nem volt(=DPF szűrő?). Mennyi km van a kocsidban?

Egy DPF szurost le szabad EGR dugozni? Nem fog megbolondulni tole?

Milyen ez a kezi olvaso? ODB-II-es cucchoz kabatgombert hozza lehet jutni kinaiaktol. Annal kell tobb a Mondeohoz?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6540 Dátum: 2010.12.22 szerda, 11:33:21 »

Egy DPF szurost le szabad EGR dugozni? Nem fog megbolondulni tole?

Milyen ez a kezi olvaso? ODB-II-es cucchoz kabatgombert hozza lehet jutni kinaiaktol. Annal kell tobb a Mondeohoz?

AndyA
elm-327-est mondeohoz ajánlani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6541 Dátum: 2010.12.22 szerda, 11:51:08 »

elm-327-est mondeohoz ajánlani

Ez ha jól látom csak egy interfész, szóval ez COM-on vagy USB-n keresztül kommunikálna a számítógéppel? Szoftvert hogy lehet hozzá keríteni?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6542 Dátum: 2010.12.22 szerda, 11:56:22 »

Ez ha jól látom csak egy interfész, szóval ez COM-on vagy USB-n keresztül kommunikálna a számítógéppel? Szoftvert hogy lehet hozzá keríteni?
fogalmam sincs, di-vel nem kommunikál, innentől kezdve nem igazán érdekelt, nem ástam bele magam mélyebben, ilyen van itt többeknek, valaki tuti meg fogja mondani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6543 Dátum: 2010.12.22 szerda, 11:57:52 »

Ez ha jól látom csak egy interfész, szóval ez COM-on vagy USB-n keresztül kommunikálna a számítógéppel? Szoftvert hogy lehet hozzá keríteni?
itt van egy kompletten: http://bolthely.hu/obddiag/id/00246_ELM327_USB_V1_5A_Uj_
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6544 Dátum: 2010.12.22 szerda, 11:59:40 »

vki tudja ezeket a hibakodokat?E01 dt89d9?Huh?Huh?Huh?Huh??,
ez nem is hibakód  Huh?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6545 Dátum: 2010.12.22 szerda, 12:17:24 »

a gázolajszűrőt szétvágtam.
Kintről szűri át befelé a folyadékot? Azaz kívülről vizsgáljam a papíruszt?
A szűrő tetjén jelezve van az áramlás iránya, kintről befelé szűr.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6546 Dátum: 2010.12.22 szerda, 12:56:22 »

A szűrő tetjén jelezve van az áramlás iránya, kintről befelé szűr.
ok. én nem látok benne fémforgácsot, csak ami flexelésnél belement. milyen méretűt kéne keresnem? Szabad szemmel láthatót?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #6547 Dátum: 2010.12.22 szerda, 13:13:25 »

Egy DPF szurost le szabad EGR dugozni? Nem fog megbolondulni tole?

Milyen ez a kezi olvaso? ODB-II-es cucchoz kabatgombert hozza lehet jutni kinaiaktol. Annal kell tobb a Mondeohoz?

AndyA

Hi,

Ez valamivel jobb mint az ELM327 Fordhoz.
http://www.tool4car.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=133
Nekem egy srác 12500Ft ért mondta 2 hete. (aktuális árfolymon+2 hét szállítás). Ha kell priviben elküldöm a címét.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6548 Dátum: 2010.12.22 szerda, 14:48:26 »

ok. én nem látok benne fémforgácsot, csak ami flexelésnél belement. milyen méretűt kéne keresnem? Szabad szemmel láthatót?
Ezt ne tőlem kérdezd. Én eleve szét se vágtam volna. Ha csak a leeresztőt csavarod ki akkor már láthatod is, hogy estleg van-e benne szemmel látható forgács. Ez egy 3mikronos szűrő, nem hiszem, hogy belül, a szűrőbetétben, látsz fémforgácsot vagy bármilyen szemcsét. Ha meg igen, akkor igen csak nagy gondok lehetnek már a szivattyúnál amit az izításjelző villogása és a vészüzemmód is jelez. Most, hogy flexxel  wow1 szétvágtad mire számítasz? Telvágtad fémforgáccsal!  Roll Eyes
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6549 Dátum: 2010.12.22 szerda, 15:07:22 »

Ezt ne tőlem kérdezd. Én eleve szét se vágtam volna. Ha csak a leeresztőt csavarod ki akkor már láthatod is, hogy estleg van-e benne szemmel látható forgács. Ez egy 3mikronos szűrő, nem hiszem, hogy belül, a szűrőbetétben, látsz fémforgácsot vagy bármilyen szemcsét. Ha meg igen, akkor igen csak nagy gondok lehetnek már a szivattyúnál amit az izításjelző villogása és a vészüzemmód is jelez. Most, hogy flexxel  wow1 szétvágtad mire számítasz? Telvágtad fémforgáccsal!  Roll Eyes

Óvatosan csináltam Smiley Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.