Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:32:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
124
125
126
127
128
129
130
[
131
]
132
133
134
135
136
137
138
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622455 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6500 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 22:35:17 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.20 hétfő, 22:25:40
De az enyém 5 gangos,az is legalább fél litert számít
Meg hát sok a város,kb. 30-40%. Apának is 6sebességese van,de neki hosszútávon se megy 6,2-6,3 alá...Nem értem,mert van akinek simán megy 5,5-6 liter,de van akinek meg a 6,6 is már rekord :/ Ez mitől lehet?
Nekem így hogy hidegebb lett megemelkedett egy fél literrel, eddig 5,8-6 liter volt az átlagom, most van már 6,5-6,9-is. Igaz nem autópályázok már egy ideje.
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6501 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 22:35:26 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.20 hétfő, 22:25:40
De az enyém 5 gangos,az is legalább fél litert számít
Meg hát sok a város,kb. 30-40%. Apának is 6sebességese van,de neki hosszútávon se megy 6,2-6,3 alá...Nem értem,mert van akinek simán megy 5,5-6 liter,de van akinek meg a 6,6 is már rekord :/ Ez mitől lehet?
Mondjuk az is sokat számít, hogy hol tankol az ember, használat (bő gázadások, vagy nyugodt, papós vezetés), motor állapota, stb... de erről a profok többet tudnának regélni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6502 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 22:52:35 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.20 hétfő, 22:25:40
De az enyém 5 gangos,az is legalább fél litert számít
Meg hát sok a város,kb. 30-40%. Apának is 6sebességese van,de neki hosszútávon se megy 6,2-6,3 alá...Nem értem,mert van akinek simán megy 5,5-6 liter,de van akinek meg a 6,6 is már rekord :/ Ez mitől lehet?
nekem simán megy az 5,2 is
(normál használat városon kívül)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6503 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 23:08:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.20 hétfő, 22:52:35
nekem simán megy az 5,2 is
(normál használat városon kívül)
vezettem tempomatos autót egyszer kétszer, hát azok álom fogyasztást produkáltak pályán. kár hogy az enyémnek nincs normélis vezetékelése, sokat jelentene
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6504 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 23:18:58 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.20 hétfő, 23:08:10
vezettem tempomatos autót egyszer kétszer, hát azok álom fogyasztást produkáltak pályán. kár hogy az enyémnek nincs normélis vezetékelése, sokat jelentene
enyémben sincs (még, be kéne vezetékelni
), ez anélkül jött ki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6505 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 23:20:19 »
Hát...Én nekem normális használat mellett simán megeszik a 6,8at. Igaz mindig 5 személlyel plusz cuccokkal járkálok,dinamikus tempóban(110-120),és városon belül is néha elő kell vennem. De hát mindegy,amíg megy,és nem eszik 7,5nél többet,addig nem érdekel
Majd ha tönkremegy,akkor zavarjon,addig örülök,hogy semmi gondja nincsen
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6506 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 23:20:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.20 hétfő, 23:18:58
enyémben sincs (még, be kéne vezetékelni
), ez anélkül jött ki
Ja ez is, remélem kispórolják az infúziójukból a c-vitamint ha egyszer odakerülnek
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6507 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 23:22:45 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.20 hétfő, 23:20:55
Ja ez is, remélem kispórolják az infúziójukból a c-vitamint ha egyszer odakerülnek
Hát azért az infúzióba nem sok C-vitamin kerül,de ha gondolod,és odakerülök,majd "takarékra" veszem az adagjukat
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6508 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 23:24:37 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.20 hétfő, 23:22:45
Hát azért az infúzióba nem sok C-vitamin kerül,de ha gondolod,és odakerülök,majd "takarékra" veszem az adagjukat
Nem kívánnék rosszat senkinek azért mondtam csak a c-t
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6509 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 23:26:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.20 hétfő, 23:24:37
Nem kívánnék rosszat senkinek azért mondtam csak a c-t
Akkor megnyugodtam
Bárcsak már 100%osan enyém lenne a vas...
Egyből kapna egy szabadonfutósítást,egy enyhe kis chipet és egy tempomatot
Addig is csak az első lököst csináltatom meg,meg a rozsdás részeket ha vége van a vizsgáknak lekezeltetem
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6510 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 23:34:17 »
Megvan a diag eredménye. Turbónyomás ok, maga a turbó is rendben, viszont nagy meglepetésemre volt egy tárolt hibakód: P0190.
Ez tényleg azt jelenti, hogy halódnak a csúcsok. Újraprogramozta a szerelő a csúcsokat. Most jobban megy, nem annyira füstöl, de traktor hangja van...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6511 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 23:38:52 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.20 hétfő, 23:34:17
Megvan a diag eredménye. Turbónyomás ok, maga a turbó is rendben, viszont nagy meglepetésemre volt egy tárolt hibakód: P0190.
Ez tényleg azt jelenti, hogy halódnak a csúcsok. Újraprogramozta a szerelő a csúcsokat. Most jobban megy, nem annyira füstöl, de traktor hangja van...
P0190 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Malfunction
Üzemanyag nyomásérzékelő (áram)kör meghibásodás[railnyomás érzékelő]
szerintem ez nem pcs hiba
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.20 hétfő, 23:40:36 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6512 Dátum:
2010.12.21 kedd, 02:07:44 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.20 hétfő, 23:34:17
Megvan a diag eredménye. Turbónyomás ok, maga a turbó is rendben, viszont nagy meglepetésemre volt egy tárolt hibakód: P0190.
Ez tényleg azt jelenti, hogy halódnak a csúcsok. Újraprogramozta a szerelő a csúcsokat. Most jobban megy, nem annyira füstöl, de traktor hangja van...
P0190 (Fuel pressure sensor malfunction) - electrical fault
Symptoms:
* Engine cuts out while driving.
* Engine will not start.
Cause:
* Wiring harness connector of the fuel pressure sensor.
1. Read off the fuel pressure with the ignition ON and the engine OFF.
2. If a default value of 2000 bar is displayed, repair the wiring harness connector.
Ez nem porlasztó hiba.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6513 Dátum:
2010.12.21 kedd, 08:35:56 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.12.20 hétfő, 22:06:44
Ha gyakran mászkálsz városban akkor nem, gyakran alatt értem hogy városban dolgozol, gyakori lámpán állás, stb...) De ha nem akkor sok, nekünk 5,6-5,9-nél megáll a fogyasztása vegyesben. (még ilyen ratyi motorral is... ez a vicc)
En eleg keveset varosozom, mivel Becs-Bp kozott ingazom leginkabb. Mondjuk negyede varos, a tobbi palya, folyamatos max. megengedett tempoval az esetek tobbsegeben (GPS szerint 130, bar nem tempomattal). A kertbol kiallas, szelvedo olvasztas stb. uresjaratokkal egyutt 6,7 a fogyasztasom, es ebben most az elmult 1-2 het csatakos varosi docogesei vannak benne leginkabb. Normal varosi uzemmel, rendes idojarasi korulmenyek kozott inkabb csak 6,4.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6514 Dátum:
2010.12.21 kedd, 08:37:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.20 hétfő, 23:08:10
vezettem tempomatos autót egyszer kétszer, hát azok álom fogyasztást produkáltak pályán. kár hogy az enyémnek nincs normélis vezetékelése, sokat jelentene
A tapasztalatok szerint a Mondeo tempomataja inkabb emeli a fogyasztast. Viszont eszement kenyelmes, es mintha odaszogeztek volna a mutatot. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6515 Dátum:
2010.12.21 kedd, 08:58:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.21 kedd, 02:07:44
P0190 (Fuel pressure sensor malfunction) - electrical fault
Symptoms:
* Engine cuts out while driving.
* Engine will not start.
Cause:
* Wiring harness connector of the fuel pressure sensor.
1. Read off the fuel pressure with the ignition ON and the engine OFF.
2. If a default value of 2000 bar is displayed, repair the wiring harness connector.
Ez nem porlasztó hiba.
Ez is érdekes volt, mert minden rendben volt a géppel a diagnosztika alkalmával, és a nyomásérzékelő rendben működött, és menet közben ugyan volt egy kis teljesítménycsökkenés (és füst!!!), de nem villogott az izzításjelző.
Szerinted mihez kezdjek ezzel az egésszel?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6516 Dátum:
2010.12.21 kedd, 14:32:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.21 kedd, 08:37:41
A tapasztalatok szerint a Mondeo tempomataja inkabb emeli a fogyasztast. Viszont eszement kenyelmes, es mintha odaszogeztek volna a mutatot. :-)
AndyA
Ez útfüggő. A tempomat vezérlési stratégiájában van a dolog nyitja, amely a sebességre optimalizál, így nem használja ki a lendület adta előnyöket a hegymenetnél. Volt erről hosszabb eszmecsere már itt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6517 Dátum:
2010.12.21 kedd, 14:38:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.21 kedd, 14:32:52
Ez útfüggő. A tempomat vezérlési stratégiájában van a dolog nyitja, amely a sebességre optimalizál, így nem használja ki a lendület adta előnyöket a hegymenetnél. Volt erről hosszabb eszmecsere már itt.
és nem kéne újra belemenni. akit érdekel olvasson vissza
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6518 Dátum:
2010.12.21 kedd, 18:33:53 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.21 kedd, 08:58:20
Ez is érdekes volt, mert minden rendben volt a géppel a diagnosztika alkalmával, és a nyomásérzékelő rendben működött, és menet közben ugyan volt egy kis teljesítménycsökkenés (és füst!!!), de nem villogott az izzításjelző.
Szerinted mihez kezdjek ezzel az egésszel?
tárolt hibakód volt.semmit.ha nincs újra benn a törlés után -akkor semmit!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6519 Dátum:
2010.12.21 kedd, 18:57:50 »
Na beugrott a német utángyártott termosztát.
Össze kötöttem a kellemetlent a hasznossal, ha már úgyis kellett termoszozni, beépítettem a kieg fűtést is. A villany még nem kész, de a vízrendszerbe beaplikáltam. Nem is kellett olyan nagyot varázsolni, mint amit egy lengyel honlapon bemutattak (
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=114381
). Igaziból az újabb gépekbe is simán betehető, csak nem oda a fenéklemezhez rögzítve, hanem a dízelfűtéshez kialakított vízcsövekbe közvetlenül. A gyári kábel nem használható, mert a dízeles fűtés és a villanyos más kábeleket kíván, de azt simán kicseréltem. Még be kell kötni és kész.
A termosztát csere után így nulla, mínusz 2 körül az az első élmény, hogy be tud melegedni üzemi hőfokra és nem is esik vissza. Ami meg külön öröm, hogy abba hagyta a kelepelést a motor.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6520 Dátum:
2010.12.21 kedd, 18:59:07 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.21 kedd, 18:33:53
tárolt hibakód volt.semmit.ha nincs újra benn a törlés után -akkor semmit!
Elvileg, ha lenne valami probléma, akkor éreznem kellene az autón, meg villogna az izzításjelző, de eddig nem villogott...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6521 Dátum:
2010.12.21 kedd, 18:59:13 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.12.21 kedd, 18:57:50
Na beugrott a német utángyártott termosztát.
Össze kötöttem a kellemetlent a hasznossal, ha már úgyis kellett termoszozni, beépítettem a kieg fűtést is. A villany még nem kész, de a vízrendszerbe beaplikáltam. Nem is kellett olyan nagyot varázsolni, mint amit egy lengyel honlapon bemutattak (
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=114381
). Igaziból az újabb gépekbe is simán betehető, csak nem oda a fenéklemezhez rögzítve, hanem a dízelfűtéshez kialakított vízcsövekbe közvetlenül. A gyári kábel nem használható, mert a dízeles fűtés és a villanyos más kábeleket kíván, de azt simán kicseréltem. Még be kell kötni és kész.
A termosztát csere után így nulla, mínusz 2 körül az az első élmény, hogy be tud melegedni üzemi hőfokra és nem is esik vissza. Ami meg külön öröm, hogy abba hagyta a kelepelést a motor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6522 Dátum:
2010.12.21 kedd, 19:00:19 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.21 kedd, 18:59:07
Elvileg, ha lenne valami probléma, akkor éreznem kellene az autón, meg villogna az izzításjelző, de eddig nem villogott...
kontakthiba is lehetett.ha újraolvasáskor nincs a hiba ismét,akkor no para!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6523 Dátum:
2010.12.21 kedd, 19:13:52 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.12.21 kedd, 18:57:50
Na beugrott a német utángyártott termosztát.
Össze kötöttem a kellemetlent a hasznossal, ha már úgyis kellett termoszozni, beépítettem a kieg fűtést is. A villany még nem kész, de a vízrendszerbe beaplikáltam. Nem is kellett olyan nagyot varázsolni, mint amit egy lengyel honlapon bemutattak (
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=114381
). Igaziból az újabb gépekbe is simán betehető, csak nem oda a fenéklemezhez rögzítve, hanem a dízelfűtéshez kialakított vízcsövekbe közvetlenül. A gyári kábel nem használható, mert a dízeles fűtés és a villanyos más kábeleket kíván, de azt simán kicseréltem. Még be kell kötni és kész.
A termosztát csere után így nulla, mínusz 2 körül az az első élmény, hogy be tud melegedni üzemi hőfokra és nem is esik vissza. Ami meg külön öröm, hogy abba hagyta a kelepelést a motor.
Csaka vizkörit cserélted?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6524 Dátum:
2010.12.21 kedd, 19:40:06 »
Igen, úgy gondoltam, hogy kezdetnek ennyit beruházok. Az eredmény megvan, most örvendezek, aztán a következő keményebb hidegben meglátom.
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.21 kedd, 19:13:52
Csaka vizkörit cserélted?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6525 Dátum:
2010.12.21 kedd, 20:37:00 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.20 hétfő, 22:25:40
De az enyém 5 gangos,az is legalább fél litert számít
Meg hát sok a város,kb. 30-40%. Apának is 6sebességese van,de neki hosszútávon se megy 6,2-6,3 alá...Nem értem,mert van akinek simán megy 5,5-6 liter,de van akinek meg a 6,6 is már rekord :/ Ez mitől lehet?
Ezt a fogyasztás dolgot én sem értem. Ezt már többször taglaltuk itt a forumon, de ésszerű magyarázatot még nem kaptam rá. Mármint arra, hogy miért van az, hogy műszakilag teljesen renden lévő autó közöl miért eszik az egyik 7,5 a másik meg 5,5 litert.
és ha már fogyasztás akkor a saját tapasztalatom: 120km/h 5,1l 130km/h 6,1l és 140km/h 6,9l mindegyik azonos körülmények között és tempomattal mérve. (130le 6.gang) A nagy átlagom 6,1l papásan vezetve nagyrészt (80%) országúton.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
buksiny
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6526 Dátum:
2010.12.21 kedd, 21:15:02 »
sziasztok.van 1 2005 12 havi tdci motoros mondeom:)eddig semmi gondja nem volt.de most vmi nem stimmel:(le lett cserélve a generátor szijfeszitő ,tárcsa ,szij.gyönyörüen járt .feltetettem 1 diagnosztikára kidobta részecskeszürőt de mondták ez lehet 1 mágneszszelep az egr akármi adtak vmi rendszertisztitófolyadékot ezt bele is öntöttem 1 tank üzemanyaghoz.azóta nem is jelzett hibát.nem tuom h van e köze az ez után következett dolgokhoz a hiba a következő 1ben és hátramenetben alacsony fordulaton tratata tratata ahogy megnő a fordulat semmi hangja alapjáraton is szépen duruzsol.ma bevittem szervizbe azt mondták kopik a porlasztócsucs az 90ezres 4darabos vmi ami 1 vastag ceruza szerűség:Svkinek vmi ötlete mi lehet ez a tratata trata?
?köszi előre is
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6527 Dátum:
2010.12.21 kedd, 21:20:27 »
Idézetet írta: buksiny - 2010.12.21 kedd, 21:15:02
sziasztok.van 1 2005 12 havi tdci motoros mondeom:)eddig semmi gondja nem volt.de most vmi nem stimmel:(le lett cserélve a generátor szijfeszitő ,tárcsa ,szij.gyönyörüen járt .feltetettem 1 diagnosztikára kidobta részecskeszürőt de mondták ez lehet 1 mágneszszelep az egr akármi adtak vmi rendszertisztitófolyadékot ezt bele is öntöttem 1 tank üzemanyaghoz.azóta nem is jelzett hibát.nem tuom h van e köze az ez után következett dolgokhoz a hiba a következő 1ben és hátramenetben alacsony fordulaton tratata tratata ahogy megnő a fordulat semmi hangja alapjáraton is szépen duruzsol.ma bevittem szervizbe azt mondták kopik a porlasztócsucs az 90ezres 4darabos vmi ami 1 vastag ceruza szerűség:Svkinek vmi ötlete mi lehet ez a tratata trata?
?köszi előre is
Nekem ötletem nincs,de egy tanács,az EGR-t amint teheted dugózd le
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6528 Dátum:
2010.12.21 kedd, 21:43:23 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.21 kedd, 19:00:19
kontakthiba is lehetett.ha újraolvasáskor nincs a hiba ismét,akkor no para!
Azt a leborult rétóromán mindenit! Hát ekkora Einsteint mint én! Én okos lehúztam a nyomásérzékelő csatlakozóját, hogy könnyebben hozzáférjek a szívósor csavarjaihoz (hogy meghúzzam), és elfelejtettem visszadugni, amikor az szívósor-EGR tömítést cseréltem, és persze indítottam. Nem indult be, rögtön tudtam mit felejtettem el.
Ez lehetett az. Alf! Köszi szépen! Nagy kő esett le a szívemről!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
buksiny
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6529 Dátum:
2010.12.21 kedd, 21:59:40 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.21 kedd, 21:20:27
Nekem ötletem nincs,de egy tanács,az EGR-t amint teheted dugózd le
azzal mit érek el?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6530 Dátum:
2010.12.21 kedd, 22:06:32 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.21 kedd, 21:43:23
Azt a leborult rétóromán mindenit! Hát ekkora Einsteint mint én! Én okos lehúztam a nyomásérzékelő csatlakozóját, hogy könnyebben hozzáférjek a szívósor csavarjaihoz (hogy meghúzzam), és elfelejtettem visszadugni, amikor az szívósor-EGR tömítést cseréltem, és persze indítottam. Nem indult be, rögtön tudtam mit felejtettem el.
Ez lehetett az. Alf! Köszi szépen! Nagy kő esett le a szívemről!
ez mekkora.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6531 Dátum:
2010.12.21 kedd, 22:08:25 »
Idézetet írta: buksiny - 2010.12.21 kedd, 21:59:40
azzal mit érek el?
Annyi a "baj",hogy a tied már Euro4es,ezért néha hibaüzit fog dobálni,amitől persze semmi baja nem lesz,max zavarni fog
Egy kézi kódolvasóval ki lehet ütni.
Tudtommal ezekben még részecskeszűrő nem volt(=DPF szűrő?). Mennyi km van a kocsidban?
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6532 Dátum:
2010.12.21 kedd, 22:21:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.21 kedd, 22:06:32
ez mekkora.
Országos szívásnak éppen az...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6533 Dátum:
2010.12.21 kedd, 22:26:06 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.21 kedd, 21:43:23
Azt a leborult rétóromán mindenit! Hát ekkora Einsteint mint én! Én okos lehúztam a nyomásérzékelő csatlakozóját, hogy könnyebben hozzáférjek a szívósor csavarjaihoz (hogy meghúzzam), és elfelejtettem visszadugni, amikor az szívósor-EGR tömítést cseréltem, és persze indítottam. Nem indult be, rögtön tudtam mit felejtettem el.
Ez lehetett az. Alf! Köszi szépen! Nagy kő esett le a szívemről!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6534 Dátum:
2010.12.21 kedd, 22:40:50 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.21 kedd, 22:26:06
Najóvan! Mára elásom magam.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6535 Dátum:
2010.12.22 szerda, 07:16:03 »
Úgy fest, hogy a visszahűlés ellen bevált a termosz csere. Azért a 2000 alatti fordulaton haladáskor továbbra is lassacskán melegszik.
Valaki el tudja mondani, hogy az olajkörinek nevezett termosztát tulajdonképpen mit is tesz?
Idézetet írta: Trendi - 2010.12.21 kedd, 19:40:06
Igen, úgy gondoltam, hogy kezdetnek ennyit beruházok. Az eredmény megvan, most örvendezek, aztán a következő keményebb hidegben meglátom.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
buksiny
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6536 Dátum:
2010.12.22 szerda, 10:12:23 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.21 kedd, 22:08:25
Annyi a "baj",hogy a tied már Euro4es,ezért néha hibaüzit fog dobálni,amitől persze semmi baja nem lesz,max zavarni fog
Egy kézi kódolvasóval ki lehet ütni.
Tudtommal ezekben még részecskeszűrő nem volt(=DPF szűrő?). Mennyi km van a kocsidban?
de van benne már részecskeszűrő.és dobott is már rézecskeszürő hibakodott is.89000km van benne nem nagyon használom a gépet.
Naplózva
buksiny
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6537 Dátum:
2010.12.22 szerda, 11:27:54 »
vki tudja ezeket a hibakodokat?E01 dt89d9?
?,
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6538 Dátum:
2010.12.22 szerda, 11:29:16 »
a gázolajszűrőt szétvágtam.
Kintről szűri át befelé a folyadékot? Azaz kívülről vizsgáljam a papíruszt?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6539 Dátum:
2010.12.22 szerda, 11:32:21 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.21 kedd, 22:08:25
Annyi a "baj",hogy a tied már Euro4es,ezért néha hibaüzit fog dobálni,amitől persze semmi baja nem lesz,max zavarni fog
Egy kézi kódolvasóval ki lehet ütni.
Tudtommal ezekben még részecskeszűrő nem volt(=DPF szűrő?). Mennyi km van a kocsidban?
Egy DPF szurost le szabad EGR dugozni? Nem fog megbolondulni tole?
Milyen ez a kezi olvaso? ODB-II-es cucchoz kabatgombert hozza lehet jutni kinaiaktol. Annal kell tobb a Mondeohoz?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6540 Dátum:
2010.12.22 szerda, 11:33:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.22 szerda, 11:32:21
Egy DPF szurost le szabad EGR dugozni? Nem fog megbolondulni tole?
Milyen ez a kezi olvaso? ODB-II-es cucchoz kabatgombert hozza lehet jutni kinaiaktol. Annal kell tobb a Mondeohoz?
AndyA
elm-327-est mondeohoz ajánlani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6541 Dátum:
2010.12.22 szerda, 11:51:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.22 szerda, 11:33:21
elm-327-est mondeohoz ajánlani
Ez ha jól látom csak egy interfész, szóval ez COM-on vagy USB-n keresztül kommunikálna a számítógéppel? Szoftvert hogy lehet hozzá keríteni?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6542 Dátum:
2010.12.22 szerda, 11:56:22 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.22 szerda, 11:51:08
Ez ha jól látom csak egy interfész, szóval ez COM-on vagy USB-n keresztül kommunikálna a számítógéppel? Szoftvert hogy lehet hozzá keríteni?
fogalmam sincs, di-vel nem kommunikál, innentől kezdve nem igazán érdekelt, nem ástam bele magam mélyebben, ilyen van itt többeknek, valaki tuti meg fogja mondani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6543 Dátum:
2010.12.22 szerda, 11:57:52 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.22 szerda, 11:51:08
Ez ha jól látom csak egy interfész, szóval ez COM-on vagy USB-n keresztül kommunikálna a számítógéppel? Szoftvert hogy lehet hozzá keríteni?
itt van egy kompletten:
http://bolthely.hu/obddiag/id/00246_ELM327_USB_V1_5A_Uj_
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6544 Dátum:
2010.12.22 szerda, 11:59:40 »
Idézetet írta: buksiny - 2010.12.22 szerda, 11:27:54
vki tudja ezeket a hibakodokat?E01 dt89d9?
?,
ez nem is hibakód
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6545 Dátum:
2010.12.22 szerda, 12:17:24 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.22 szerda, 11:29:16
a gázolajszűrőt szétvágtam.
Kintről szűri át befelé a folyadékot? Azaz kívülről vizsgáljam a papíruszt?
A szűrő tetjén jelezve van az áramlás iránya, kintről befelé szűr.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6546 Dátum:
2010.12.22 szerda, 12:56:22 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.22 szerda, 12:17:24
A szűrő tetjén jelezve van az áramlás iránya, kintről befelé szűr.
ok. én nem látok benne fémforgácsot, csak ami flexelésnél belement. milyen méretűt kéne keresnem? Szabad szemmel láthatót?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6547 Dátum:
2010.12.22 szerda, 13:13:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.22 szerda, 11:32:21
Egy DPF szurost le szabad EGR dugozni? Nem fog megbolondulni tole?
Milyen ez a kezi olvaso? ODB-II-es cucchoz kabatgombert hozza lehet jutni kinaiaktol. Annal kell tobb a Mondeohoz?
AndyA
Hi,
Ez valamivel jobb mint az ELM327 Fordhoz.
http://www.tool4car.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=133
Nekem egy srác 12500Ft ért mondta 2 hete. (aktuális árfolymon+2 hét szállítás). Ha kell priviben elküldöm a címét.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6548 Dátum:
2010.12.22 szerda, 14:48:26 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.22 szerda, 12:56:22
ok. én nem látok benne fémforgácsot, csak ami flexelésnél belement. milyen méretűt kéne keresnem? Szabad szemmel láthatót?
Ezt ne tőlem kérdezd. Én eleve szét se vágtam volna. Ha csak a leeresztőt csavarod ki akkor már láthatod is, hogy estleg van-e benne szemmel látható forgács. Ez egy 3mikronos szűrő, nem hiszem, hogy belül, a szűrőbetétben, látsz fémforgácsot vagy bármilyen szemcsét. Ha meg igen, akkor igen csak nagy gondok lehetnek már a szivattyúnál amit az izításjelző villogása és a vészüzemmód is jelez. Most, hogy flexxel
szétvágtad mire számítasz? Telvágtad fémforgáccsal!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6549 Dátum:
2010.12.22 szerda, 15:07:22 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.22 szerda, 14:48:26
Ezt ne tőlem kérdezd. Én eleve szét se vágtam volna. Ha csak a leeresztőt csavarod ki akkor már láthatod is, hogy estleg van-e benne szemmel látható forgács. Ez egy 3mikronos szűrő, nem hiszem, hogy belül, a szűrőbetétben, látsz fémforgácsot vagy bármilyen szemcsét. Ha meg igen, akkor igen csak nagy gondok lehetnek már a szivattyúnál amit az izításjelző villogása és a vészüzemmód is jelez. Most, hogy flexxel
szétvágtad mire számítasz? Telvágtad fémforgáccsal!
Óvatosan csináltam
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
124
125
126
127
128
129
130
[
131
]
132
133
134
135
136
137
138
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ