Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:24:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
189
190
191
192
193
194
195
[
196
]
197
198
199
200
201
202
203
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14661628 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9750 Dátum:
2011.04.26 kedd, 08:20:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.25 hétfő, 10:58:24
Vagy innen meg olcsobban:
http://www.dealextreme.com/p/elm327-usb-vehicle-obd-2-scanner-tool-16923
http://www.dealextreme.com/p/ford-scanner-usb-scan-tool-45871
AndyA
Ezekről le lehet olvasni a hibakódot laptop nélkül?
Köszi, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9751 Dátum:
2011.04.26 kedd, 08:55:15 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.26 kedd, 07:11:36
Majd próbálgatom, hogy kevésbé terhelt állapot után hogy áll le?! Más nem, veszek fel majd hangot.
Azért köszi!!!
Egy-ket dolgot meg a szelloztetesben is allitgat motor leo utan, az is ciripelhet egy kicsit. Mondjuk az nem kivulrol jon, csukott ajtonal is ugyanugy hallani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9752 Dátum:
2011.04.26 kedd, 08:58:34 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.26 kedd, 08:20:58
Ezekről le lehet olvasni a hibakódot laptop nélkül?
Köszi, T.
Ezekkel pont nem, de van olyan olvaso is a DX-en, ami teljesen onallo cucc.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9753 Dátum:
2011.04.26 kedd, 09:20:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.26 kedd, 08:58:34
Ezekkel pont nem, de van olyan olvaso is a DX-en, ami teljesen onallo cucc.
AndyA
Na olyan link kellene nekem, pls.
Köszi
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9754 Dátum:
2011.04.26 kedd, 13:36:49 »
Lenne igény több embernél chip-re? mert akkor lehet kimennénk....de 1 miatt nem....lehet akármilyen autó....ott meglehetne húzatni van pálya,stb....
Ezt mielőbb döntse el mindenki és jelezze itt....ez egy lehetőség nem kötelez semmire.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9755 Dátum:
2011.04.26 kedd, 14:03:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.26 kedd, 13:36:49
Lenne igény több embernél chip-re? mert akkor lehet kimennénk....de 1 miatt nem....lehet akármilyen autó....ott meglehetne húzatni van pálya,stb....
Ezt mielőbb döntse el mindenki és jelezze itt....ez egy lehetőség nem kötelez semmire.
ezt akartam kérdezni én is, hogy jöttök-e...
akkor lehet, ha készen lennék addig, akkor megvenném tőled a 115le-s csúcsokat és utána kéne állítani...
ui.: miért nem találkozósba írod?? lehet, hogy lenne mk4 vagy di is, akit érdekelne...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9756 Dátum:
2011.04.26 kedd, 14:16:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.26 kedd, 13:36:49
Lenne igény több embernél chip-re? mert akkor lehet kimennénk....de 1 miatt nem....lehet akármilyen autó....ott meglehetne húzatni van pálya,stb....
Ezt mielőbb döntse el mindenki és jelezze itt....ez egy lehetőség nem kötelez semmire.
nekem tutira van egy jelentkezőm
megijedt a mondeom-tól és biztosra akar menni
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9757 Dátum:
2011.04.26 kedd, 16:53:08 »
ha 3.-ban kihuzatom és megyek 100 környékén és ott kinyomom a kuplungot és lefékezek nagyon kopog a motor...de rendesen traktoros a hangja!!
Aztán ha alapjáraton csak megpöccintem a gázt, minden helyreáll és csendes lesz
Ez mitől van? Előremegy az olaj a motorban és attól kopog mert nincs kenés vagy mi?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9758 Dátum:
2011.04.26 kedd, 19:27:35 »
Ma azt vettem észre, hogy intezívebb gyorsítároknál (1500tól) olyan hang jön az anyósülés elől mint amikor a ventilátor nagyobb fordulaton fújja a levegőt. Amint visszaveszem a gázt akkor abbahagyja. A kocsi nem füstöl, legalábbis tükörben nem látszódik. Egy helyben állva nem tudom reprodukálni a jelenséget. Egy helyben állva lepadlózva is csak egy nagyon pici fekete füstbamacs van, de tényleg pici, ami szerintem normális. Valakinek valami ötlet? Teljesítmény csökkenést nem nagyon tapasztaltam.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9759 Dátum:
2011.04.26 kedd, 20:12:40 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.04.26 kedd, 19:27:35
Ma azt vettem észre, hogy intezívebb gyorsítároknál (1500tól) olyan hang jön az anyósülés elől mint amikor a ventilátor nagyobb fordulaton fújja a levegőt. Amint visszaveszem a gázt akkor abbahagyja. A kocsi nem füstöl, legalábbis tükörben nem látszódik. Egy helyben állva nem tudom reprodukálni a jelenséget. Egy helyben állva lepadlózva is csak egy nagyon pici fekete füstbamacs van, de tényleg pici, ami szerintem normális. Valakinek valami ötlet? Teljesítmény csökkenést nem nagyon tapasztaltam.
generátorszíj rendszerben valamelyik görgő szól talán....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9760 Dátum:
2011.04.26 kedd, 20:14:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.26 kedd, 13:36:49
Lenne igény több embernél chip-re? mert akkor lehet kimennénk....de 1 miatt nem....lehet akármilyen autó....ott meglehetne húzatni van pálya,stb....
Ezt mielőbb döntse el mindenki és jelezze itt....ez egy lehetőség nem kötelez semmire.
én mindenképpen örülnék,ha találkoznánk madarason!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9761 Dátum:
2011.04.26 kedd, 20:15:30 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.04.26 kedd, 19:27:35
Ma azt vettem észre, hogy intezívebb gyorsítároknál (1500tól) olyan hang jön az anyósülés elől mint amikor a ventilátor nagyobb fordulaton fújja a levegőt. Amint visszaveszem a gázt akkor abbahagyja. A kocsi nem füstöl, legalábbis tükörben nem látszódik. Egy helyben állva nem tudom reprodukálni a jelenséget. Egy helyben állva lepadlózva is csak egy nagyon pici fekete füstbamacs van, de tényleg pici, ami szerintem normális. Valakinek valami ötlet? Teljesítmény csökkenést nem nagyon tapasztaltam.
Látszik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9762 Dátum:
2011.04.26 kedd, 20:16:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.26 kedd, 20:15:30
Látszik.
AndyA
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9763 Dátum:
2011.04.26 kedd, 20:17:35 »
Idézetet írta: Shad - 2011.04.26 kedd, 07:57:11
Hétvégén megcsináltam ezt-azt az autón sikeresen.
- klíma tisztítás + pollenszűrő csere. Iszonyú retkes volt a szűrőház, ha belegondolok, hogy ezek mind az utastérben kötöttek volna ki..Pedig ezt is többször cserélhették, mert a műanyag takaró amit le kellett szedni, már nem igazán passzentos a szélvédőnél.
- légszűrő csere. Ez nem volt annyira koszos mint vártam, de kicseréltem. Viszont itt azzal szembesültem, hogy az a cső ami a szűrőházból megy lefele, illetve az a cső, ami a motortér elejéből megy lefele, a kettőnek ugye találkoznia kell. Nálam ez a csatlakozás nagyon laza, és lötyög. Nem tudom, esetleg az megoldás, hogy fogom és össze szigszalagozom a kettőt (?)
- gázolaj szűrő csere. Hát nem volt olyan egyszerű a mutatvány mint számítottam. Kezdve azzal, hogy nem volt elég pici a tölcsér, így gányoltam egyet, de végül is sikerült feltölteni
Utána azzal szembesültem, hogy a szűrőnek a tartója kötegeléssel volt odarögzítve, mert a hátoldalán lévő műanyag pöckök le voltak törve. Elég sufni de én is csak így tudtam hirtelenjében megoldani. Pozitívum, hogy ebből látszik, hogy cserélgetve volt a go szűrő, negatívum, hogy amit kivettem nem gyári volt (Alco)
Egyenlőre ennyi. A nagy munkák még hátra vannak. Azért kíváncsi lennék, hogyha ezt mind márkaszervízben csináltatom, milyen munkadíjat számoltak volna fel
6500+áfa/óra
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9764 Dátum:
2011.04.26 kedd, 20:18:20 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.25 hétfő, 22:42:10
Sziasztok!
Tdci leállítása után hallhatok még valamiből forgó hangot? Mostanában egyre gyakrabban járok lehúzott ablakkal és a minap a garázsba beálláskor hallottam
a leállítás után valamit, ami még forgott kb 2-3 mp-ig. Nincs füst, se teljesítménycsökkenés, se semmi... Ötlet valakinek?
hűtőventillátor?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9765 Dátum:
2011.04.26 kedd, 20:39:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.26 kedd, 14:03:01
ezt akartam kérdezni én is, hogy jöttök-e...
akkor lehet, ha készen lennék addig, akkor megvenném tőled a 115le-s csúcsokat és utána kéne állítani...
ui.: miért nem találkozósba írod?? lehet, hogy lenne mk4 vagy di is, akit érdekelne...
most akkor hova irjam nehogy valaki megfirkáljon....mert lereggelek még a végén...
Kellenének a csúcsok? azért ott nem állnék neki porlasztót szerelni ha nem gond...bár egy villáskulcs,kiszedő elég ,meg egy satu...
bármilyen mondeó mehet,sőt nem mondeó is ha valaki offot akarna...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9766 Dátum:
2011.04.26 kedd, 20:39:59 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.26 kedd, 20:14:10
én mindenképpen örülnék,ha találkoznánk madarason!
Ha összejön a dolog akkor ott leszünk...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9767 Dátum:
2011.04.26 kedd, 20:47:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.26 kedd, 20:39:09
most akkor hova irjam nehogy valaki megfirkáljon....mert lereggelek még a végén...
Kellenének a csúcsok? azért ott nem állnék neki porlasztót szerelni ha nem gond...bár egy villáskulcs,kiszedő elég ,meg egy satu...
bármilyen mondeó mehet,sőt nem mondeó is ha valaki offot akarna...
hát nem hiszem, hogy te olyan sértődős lennél...
jó lenne, de off eladása előtt kell bele egy egr szelep, így azt kellett most megrendelnem...
hát akkor ez valszeg egy későbbi projekt lesz
vinném én a zoffot, de eladás előtt csak nem chippeltetném már meg. majd a másik di-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9768 Dátum:
2011.04.26 kedd, 20:48:54 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.26 kedd, 20:12:40
generátorszíj rendszerben valamelyik görgő szól talán....
Csak nem az szól, mert a múltkor amikor felkerült a ZEN akkor lett cserélve az összes görgő, feszítő, szíj, egyedül a főtengely szíjtárcsa nem. Ez Kb. 6000 km-el ezelőtt volt. Érdekes, hogy csak mozgó autónál hallatszik.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9769 Dátum:
2011.04.27 szerda, 10:23:05 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.04.26 kedd, 20:48:54
Csak nem az szól, mert a múltkor amikor felkerült a ZEN akkor lett cserélve az összes görgő, feszítő, szíj, egyedül a főtengely szíjtárcsa nem. Ez Kb. 6000 km-el ezelőtt volt. Érdekes, hogy csak mozgó autónál hallatszik.
Szia!
Ha nem titok, mennyibe került ezt így megcsinálni? ZEN-nel együtt.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.27 szerda, 10:25:29 írta Shad
»
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9770 Dátum:
2011.04.27 szerda, 10:48:27 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.16 szombat, 15:38:52
Sziasztok,
Kész a chip s cimbim autóján. Jobb is lett.
Adatok: 0-100: 10,4s előtte, 9,4s utána (Bunyekkal 9,8
)
100-140 5-ben: 11,2s előtte, 9,5s utána. Azaz nem csak érzésre megy jobban az autó, hanem az adatok is alátámasztják.
Van viszont egy villogó izzításjelem
Amikor a 9,4-et futotta akkor kezdett el villogni. Működött ugyan úgy. Azért újraindíottam és utána semmi villogás.
1x még a pályán is megzavartam és bevillogott. Mit nézzek meg rajta?
A következő hétvégén megy vissza az autó hollandiába és kicsit aggódom..
Köszi, T.
Na meglett a gond. Üzemanyagszűrő csere megoldotta a dolgot.
Ki tudja mikor volt cserélve
Miért nem ezzel kezdtem
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9771 Dátum:
2011.04.27 szerda, 11:00:39 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.25 hétfő, 22:42:10
Sziasztok!
Tdci leállítása után hallhatok még valamiből forgó hangot? Mostanában egyre gyakrabban járok lehúzott ablakkal és a minap a garázsba beálláskor hallottam
a leállítás után valamit, ami még forgott kb 2-3 mp-ig. Nincs füst, se teljesítménycsökkenés, se semmi... Ötlet valakinek?
Ha van szabadonfutó a generátoron akkor annak is lehet hangja.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9772 Dátum:
2011.04.27 szerda, 11:04:52 »
Idézetet írta: Shad - 2011.04.27 szerda, 10:23:05
Szia!
Ha nem titok, mennyibe került ezt így megcsinálni? ZEN-nel együtt.
Hát kb. ennyibe:(Ezek nagyautós árak 2011/04/04 hozzászólásból)
(Ékszíjtárcsa: 31.846Ft)
Generátorszíj: 3.900Ft
Feszítőgörgő: 31.090Ft(ha jó a feszítőn a rugós csillabítás és csak a görgő *** akkor erre elég venni rá egy sima felületű vezetőgörgőt)
Sima vezetőgörgő: 5.942Ft
Bordás vezetőgörgő: 5.145Ft
(Szervószíj: 2.334Ft)
(Szervószíj feszítő: 33.690Ft)
A zen kb. 13000Ft volt postázva. De most is van rá közös beszerzés a megfeleő topicban.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9773 Dátum:
2011.04.27 szerda, 11:28:38 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.04.27 szerda, 11:04:52
A zen kb. 13000Ft volt postázva. De most is van rá közös beszerzés a megfeleő topicban.
Köszi!
A ZEN-t te szerelted be házilag? Mennyi idő kb? Mennyire bonyolult? Kerestem itt a fórumon pdf-es leírást (ami pl a kormánykopogásról és az EGR dugózásról is készült) de nem találtam. A nélkül én nem mernék belefogni.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9774 Dátum:
2011.04.27 szerda, 12:54:35 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.04.27 szerda, 11:04:52
Hát kb. ennyibe:(Ezek nagyautós árak 2011/04/04 hozzászólásból)
(Ékszíjtárcsa: 31.846Ft)
Én nekem is kéne vennem ékszíjtárcsát, hogy már minden egyben legyen cserélve (feszítő, görgők, ékszíjak a polcon figyelnek), de annyira qrva drága, hogy egyszerűen elborzadok tőle...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9775 Dátum:
2011.04.27 szerda, 13:11:19 »
Idézetet írta: Shad - 2011.04.27 szerda, 11:28:38
Köszi!
A ZEN-t te szerelted be házilag? Mennyi idő kb? Mennyire bonyolult? Kerestem itt a fórumon pdf-es leírást (ami pl a kormánykopogásról és az EGR dugózásról is készült) de nem találtam. A nélkül én nem mernék belefogni.
Igen Én cseréltem mindent. Nem gáz rátenni, a legbonyolultabb dolog az egészben kiszedni a generátort, utánna lefűrészeled a peremet, reszelsz egy picit, és mehet rá a zen. Azért nem árt ha már szereltél valamilyen szinten autót, de nem bonyolult. De kell hozzá pár szerszám.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg504427#msg504427
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9776 Dátum:
2011.04.27 szerda, 20:32:29 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.27 szerda, 10:48:27
Na meglett a gond. Üzemanyagszűrő csere megoldotta a dolgot.
Ki tudja mikor volt cserélve
Miért nem ezzel kezdtem
és kiment már hollandiába?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9777 Dátum:
2011.04.27 szerda, 20:34:01 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.27 szerda, 12:54:35
Én nekem is kéne vennem ékszíjtárcsát, hogy már minden egyben legyen cserélve (feszítő, görgők, ékszíjak a polcon figyelnek), de annyira qrva drága, hogy egyszerűen elborzadok tőle...
spanyol utángyártottat kell venni,az kb 22e-től már elérhető
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9778 Dátum:
2011.04.27 szerda, 20:34:41 »
Idézetet írta: Shad - 2011.04.27 szerda, 11:28:38
Köszi!
A ZEN-t te szerelted be házilag? Mennyi idő kb? Mennyire bonyolult? Kerestem itt a fórumon pdf-es leírást (ami pl a kormánykopogásról és az EGR dugózásról is készült) de nem találtam. A nélkül én nem mernék belefogni.
a wikiben megtalálod a képes cikket!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
n@dy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9779 Dátum:
2011.04.27 szerda, 20:45:34 »
üdv.!
A hétvégén kipucoltam az egr-t és a szívósort,hát mit mondjak nem volt szebb mint a waver fórumtársé.
Mintha csak az én autóm alkatrészeit fotózta volna le.
Viszont hirtelen gyorsításkor még így is ereszt egy kis füstpamacsot. Ez normális???
Vagy kutakodjak tovább?
Minden esetre ha valaki úgy dönt hogy nekilát a tisztításnak --- tényleg használjon gumikesztyűt .
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9780 Dátum:
2011.04.27 szerda, 21:29:57 »
Idézetet írta: n@dy - 2011.04.27 szerda, 20:45:34
üdv.!
A hétvégén kipucoltam az egr-t és a szívósort,hát mit mondjak nem volt szebb mint a waver fórumtársé.
Mintha csak az én autóm alkatrészeit fotózta volna le.
Viszont hirtelen gyorsításkor még így is ereszt egy kis füstpamacsot. Ez normális???
Vagy kutakodjak tovább?
Minden esetre ha valaki úgy dönt hogy nekilát a tisztításnak --- tényleg használjon gumikesztyűt .
üdv.
nekem is dobál néha pamacsokat,de ki kell kormolni rendesen és akkor megint jo lesz...
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9781 Dátum:
2011.04.27 szerda, 21:52:40 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.27 szerda, 12:54:35
Én nekem is kéne vennem ékszíjtárcsát, hogy már minden egyben legyen cserélve (feszítő, görgők, ékszíjak a polcon figyelnek), de annyira qrva drága, hogy egyszerűen elborzadok tőle...
Keresd Robi_19 nagyon jó áron tud szíjtárcsát.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9782 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 07:44:32 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.27 szerda, 20:32:29
és kiment már hollandiába?
Kiment, de óvárnál már leállogatott az autó kisebb gyorsításnál is villogó izzításjellel. Na akkor telefon, le lett frissítve az sw a fordnál az eredetire, teszt ugyan úgy leállt.
Telefon ismét: mondtam cseréljék ki az üa szűrőt. Csere utána minden ok
A sok spuri meg protec valszeg telenyomta plusz ki tudja mikor volt cserélve az a szűrő
Miért nem gondoltam erre?! Na mindegy...ez van...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9783 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 12:37:49 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.27 szerda, 20:34:01
spanyol utángyártottat kell venni,az kb 22e-től már elérhető
Azt mondod, az jó minőségű? Bár, ha jól emlékszem, egyszer te írtad, hogy szerinted jobb mint a gyári.
Ez egyébként az az utángyártott, amit a Cromax árul?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9784 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 12:59:05 »
Skacok!
Vettem egy motorborítást, felraktam, de az olajbetöltő nyílás körül még hatalmas a hely. Jön oda még valami mandzsetta, vagy egyéb alkatrész?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9785 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 13:08:20 »
Igen. Egy gumi tömítés.
De én azt hittem az része a borításnak.
Idézetet írta: gabe - 2011.04.28 csütörtök, 12:59:05
Skacok!
Vettem egy motorborítást, felraktam, de az olajbetöltő nyílás körül még hatalmas a hely. Jön oda még valami mandzsetta, vagy egyéb alkatrész?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9786 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 13:19:31 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.28 csütörtök, 13:08:20
Igen. Egy gumi tömítés.
De én azt hittem az része a borításnak.
Asszem, te Motorcrafttól vetted. Nála rajta volt?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9787 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 13:21:26 »
Mi a manó. A cipő méretem még titkos?
Igen. Nála rajta volt.
Idézetet írta: gabe - 2011.04.28 csütörtök, 13:19:31
Asszem, te Motorcrafttól vetted. Nála rajta volt?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9788 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 13:28:39 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.28 csütörtök, 13:21:26
Mi a manó. A cipő méretem még titkos?
Igen. Nála rajta volt.
45-ös? Csak sacc...
Én is rákérdeztem nála, akkor mondta, hogy te vitted el, onnan tudom.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9789 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 13:32:40 »
Nehezen fogsz tudni hozzá szerezni.
Csak mert gyárilag is része a burkolatnak, ezért külön nem lehet kapni sztem.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44130246&termek_al_id=17696&katnev=%20Minden%20m%C3%A1s%20%C3%A9s%20a%2090LE%20TDCi%20(ut%C3%B3bbi%202006-t%C3%B3l%20van%20csak
)
Idézetet írta: gabe - 2011.04.28 csütörtök, 13:28:39
45-ös? Csak sacc...
Én is rákérdeztem nála, akkor mondta, hogy te vitted el, onnan tudom.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9790 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 14:07:22 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.28 csütörtök, 13:32:40
Nehezen fogsz tudni hozzá szerezni.
Csak mert gyárilag is része a burkolatnak, ezért külön nem lehet kapni sztem.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44130246&termek_al_id=17696&katnev=%20Minden%20m%C3%A1s%20%C3%A9s%20a%2090LE%20TDCi%20(ut%C3%B3bbi%202006-t%C3%B3l%20van%20csak
)
Az enyém így néz ki:
De mi történt a te eredeti motorborításoddal? Vagy nem volt?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9791 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 14:18:33 »
Az én eredeti motorborításom az az M5 mellett van a Szeged felé vezető oldalon a Csongrád megye táblánál.
Hacsak az AKA-sok össze nem szedték. (A darabjait. Mert széttört sok darabra.)
A karambolnál lerepült a motor tetejéről, és széttépte az összes kábelt, meg csövet röptében.
Úgyhogy karambolnál nem előnyös.
Idézetet írta: gabe - 2011.04.28 csütörtök, 14:07:22
De mi történt a te eredeti motorborításoddal? Vagy nem volt?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9792 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 14:36:44 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.28 csütörtök, 14:18:33
Az én eredeti motorborításom az az M5 mellett van a Szeged felé vezető oldalon a Csongrád megye táblánál.
Hacsak az AKA-sok össze nem szedték. (A darabjait. Mert széttört sok darabra.)
A karambolnál lerepült a motor tetejéről, és széttépte az összes kábelt, meg csövet röptében.
Úgyhogy karambolnál nem előnyös.
Karambolozni sosem előnyös.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9793 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 14:42:49 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.28 csütörtök, 14:18:33
Az én eredeti motorborításom az az M5 mellett van a Szeged felé vezető oldalon a Csongrád megye táblánál.
Hacsak az AKA-sok össze nem szedték. (A darabjait. Mert széttört sok darabra.)
A karambolnál lerepült a motor tetejéről, és széttépte az összes kábelt, meg csövet röptében.
Úgyhogy karambolnál nem előnyös.
Huh!
Nagyon sajnálom. Tényleg. Ezek szerint nem kevés munkád van abban, hogy a gép ujjászülessen...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9794 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 14:50:55 »
Hát nem a motorborítás volt a legnagyobb probléma, az igaz.
Amúgy készen van. Olyan nem lesz soha amilyen volt, de az autószerelőm szerint a legnagyobb probléma, hogy megfolyt a festék a hátsó oszlopon.
Szerinte emiatt kuka az egész, de hát nem érti hogy ezzel még tudok élni.
Különben előtte bunyek első lököse volt kék a szürke autón, és az látványosabb volt mint a megfolyt festék.
Műszakilag megjárja.
Ha esetleg nem láttál képet róla akkor íme kettő:
Idézetet írta: gabe - 2011.04.28 csütörtök, 14:42:49
Huh!
Nagyon sajnálom. Tényleg. Ezek szerint nem kevés munkád van abban, hogy a gép ujjászülessen...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.28 csütörtök, 14:57:44 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9795 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 15:08:29 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.28 csütörtök, 14:50:55
Hát nem a motorborítás volt a legnagyobb probléma, az igaz.
Amúgy készen van. Olyan nem lesz soha amilyen volt, de az autószerelőm szerint a legnagyobb probléma, hogy megfolyt a festék a hátsó oszlopon.
Szerinte emiatt kuka az egész, de hát nem érti hogy ezzel még tudok élni.
Különben előtte bunyek első lököse volt kék a szürke autón, és az látványosabb volt mint a megfolyt festék.
Műszakilag megjárja.
Ha esetleg nem láttál képet róla akkor íme kettő:
Sajna a képeket nem látom, majd csak este tudom megnézni, otthon. Egyébként épp Motorcrafttal beszéltem, azt mondja, van remény mandzsetta ügyben.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9796 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 18:59:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.18 hétfő, 09:14:50
A hiba ott keletkezett, hogy a kuplung felújításánál nem cseréltetted ki a lendkereket. Tudom, ez általában költségkímélő megoldás szokott lenni, de ez esetben épp az ellenkezőjét csinálja:
- a vibráció tipikus jele a lendkerékhalálnak (+ motortartó bakok is esélyesek)
- az önindító csapágyhibája a széthullóban lévő lendkerékből eredő fémportól lehet. Ha ettől van, akkor ismét tönkre fog menni, valamint az önindító fogaskerék is képes lekopni.
- a hirtelen fordulatszámváltozásra villogó izzításjelző általában CMP-CKP jeladópár hiba szokott lenni, ami alapesetben a CMP jeladó cseréjével orvosolható (de nehezen hihető, hogy a 2002-es évjáratú motorban ez még nem történt meg, továbbá az újabb, szürke tokozású egységre nem jellemző a hiba), de ez esetben a lendkerék is hibás lehet. A CKP jeladó a lendkerék fogaskoszorúját használja, így ha az széthullóban van, lehet olyan pillanat, amikor nem lesz jó a ckp jele, amitől a motorvezérlés egyből tiltja a befecskendezést (ld. vészüzem).
A hibakód nagy valószínűséggel törlődött, így egy megoldás van: előidézni ismét és úgy menni szervizbe, diagnosztikára. Ha igaz a teória, magasabb fordulatszámnál hirtelen gázelvétel és gázadás párosra ismét jeletkeznie kell.
A porlasztókat egyelőre ne emlegesd a szerviznek, mert akkor egyből jön a válasz: teljes porlasztó és cr pumpa felújítás megoldja a gondodat.
Bejelentkeztem egy diagnosztikára Ford szervízbe, előtte sikerült a hibát is újra előállítani így villogó izzító kijelzővel érkeztem. Kisebb meglepetésemre a szervízes közölte hogy le is állíthatom az autót mert ezt a hibát tárolni fogja a kocsi, sebaj előtte egy kicsit meghajtottam legalább:))
Hiba kódjaim a következők lettek:
P0251 - Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működése
Ezt a DTC-t a következők okozhatják:
- Tüzelőanyag-elosztócső nyomászabályzás hiba lépett fel
- nincs üzemanyag a tartályban
- Fojtás a tüzelőanyag pumpa és a tüzelőanyag tartály között
- Elzáródott üzemanyagszűrő
- Elzáródott, összecsavarodott vagy összetört üzemanyag vezetékek
- Tüzelőanyag Mennyiségszabályzó Szelep/Vezetékezés
- Befecskendező hiba
- Kiegészítő információhoz használja:
TSB No.46/2005
Végezze el a tüzelőanyag-nyomás és visszafolyás vizsgálatot
P1211 - Leírás ugyanaz
Ezután következett egy poharazás aminek eredménye kb. félperc alatt (de ezt nem mértem pontosan lehet volt 1perc is) megtelt a 2. pcsúcs pohara teljesen tele, 3. pcsúcs pohara ez idő alatt 3/4-e tele az 1. és a 4. pcsúcs pohara pedig 1/6-a tele de ezek a csúcsok is ha tudtuk volna tovább folytatni a mérést kb. a maximálisan jónak mondott 18ml szint főlé mentek volna!
Itt tartunk, most. Mit mondtok ezek után? Én már azt gondolom hogy a 4 PCS cseréje elkerülhetetlen, esetleg érdemes-e vagy totál hülyeség lenne hogy csak 2.,3. csúcsokat cserélem most le? Azt én is tudom hogy a 4et egyszerre cserélni lenne az igazi ez persze annak is függvénye mennyiért tudok szerezni ilyen pcsúcsokat?
Porlasztócsúcsok beszerzésében ki tudna nekem esetleg itt segíteni, kicsit mellbevágott a gyári beszerzés 95ezer FT/db ára.
Illetve a forgalmim szerint 96kw azaz 130LE a kocsi de alvázszám alapján a Fordnál megnézték és ezek szerint ez 115LE-s Mondeo.
Na már most a PCS vásárlásánál számít-e hogy 130 vagy 115 LE a kocsi vagy ez részletkérdés és a mérvadó ezesetben az alvázszám vagy/és motorszám lesz?
Az eddigi sajnos nem gyári gázolaj szűrőm is holnap kicserélem egy gyárira ez amúgy is következne az éves szűrők(olaj, levegő,pollen) és olaj cserével.
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9797 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 19:17:28 »
Válasz
Bejelentkeztem egy diagnosztikára Ford szervízbe, előtte sikerült a hibát is újra előállítani így villogó izzító kijelzővel érkeztem. Kisebb meglepetésemre a szervízes közölte hogy le is állíthatom az autót mert ezt a hibát tárolni fogja a kocsi, sebaj előtte egy kicsit meghajtottam legalább:))
Hiba kódjaim a következők lettek:
P0251 - Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működése
Ezt a DTC-t a következők okozhatják:
- Tüzelőanyag-elosztócső nyomászabályzás hiba lépett fel
- nincs üzemanyag a tartályban
- Fojtás a tüzelőanyag pumpa és a tüzelőanyag tartály között
- Elzáródott üzemanyagszűrő
- Elzáródott, összecsavarodott vagy összetört üzemanyag vezetékek
- Tüzelőanyag Mennyiségszabályzó Szelep/Vezetékezés
- Befecskendező hiba
- Kiegészítő információhoz használja:
TSB No.46/2005
Végezze el a tüzelőanyag-nyomás és visszafolyás vizsgálatot
P1211 - Leírás ugyanaz
Ezután következett egy poharazás aminek eredménye kb. félperc alatt (de ezt nem mértem pontosan lehet volt 1perc is) megtelt a 2. pcsúcs pohara teljesen tele, 3. pcsúcs pohara ez idő alatt 3/4-e tele az 1. és a 4. pcsúcs pohara pedig 1/6-a tele de ezek a csúcsok is ha tudtuk volna tovább folytatni a mérést kb. a maximálisan jónak mondott 18ml szint főlé mentek volna!
Itt tartunk, most. Mit mondtok ezek után? Én már azt gondolom hogy a 4 PCS cseréje elkerülhetetlen, esetleg érdemes-e vagy totál hülyeség lenne hogy csak 2.,3. csúcsokat cserélem most le? Azt én is tudom hogy a 4et egyszerre cserélni lenne az igazi ez persze annak is függvénye mennyiért tudok szerezni ilyen pcsúcsokat?
Porlasztócsúcsok beszerzésében ki tudna nekem esetleg itt segíteni, kicsit mellbevágott a gyári beszerzés 95ezer FT/db ára.
Illetve a forgalmim szerint 96kw azaz 130LE a kocsi de alvázszám alapján a Fordnál megnézték és ezek szerint ez 115LE-s Mondeo.
Na már most a PCS vásárlásánál számít-e hogy 130 vagy 115 LE a kocsi vagy ez részletkérdés és a mérvadó ezesetben az alvázszám vagy/és motorszám lesz?
Az eddigi sajnos nem gyári gázolaj szűrőm is holnap kicserélem egy gyárira ez amúgy is következne az éves szűrők(olaj, levegő,pollen) és olaj cserével.
A fórumon a Filep Dieselt szokták javasolni. Érdemes lenne megnézni a gázolajszűrő tartalmát, hogy nincs-e benne fémreszelék (cr szivattyú), mert ha igen, akkor az tönkre vághatja az új vagy felújított csúcsokat. Arra mindenképp gondolj, hogy a csúcsokat csak akkor szerelik be, ha gázolajszűrőt is ott cserélik gyárira.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9798 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 19:33:14 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.28 csütörtök, 07:44:32
Kiment, de óvárnál már leállogatott az autó kisebb gyorsításnál is villogó izzításjellel. Na akkor telefon, le lett frissítve az sw a fordnál az eredetire, teszt ugyan úgy leállt.
Telefon ismét: mondtam cseréljék ki az üa szűrőt. Csere utána minden ok
A sok spuri meg protec valszeg telenyomta plusz ki tudja mikor volt cserélve az a szűrő
Miért nem gondoltam erre?! Na mindegy...ez van...
basszus.akkor ugrott a csipp.
megvan a fájl archívja?nem rakatjátok vissza rá?kiküldöd neki hollandiába file-ba mélen,ő meg kinn rárakatja!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9799 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 20:01:12 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.28 csütörtök, 19:33:14
basszus.akkor ugrott a csipp.
megvan a fájl archívja?nem rakatjátok vissza rá?kiküldöd neki hollandiába file-ba mélen,ő meg kinn rárakatja!
Hát ez elég szivás tényleg...de tuti betankolt valamit azon a kis kúton....pedig még én mondtam hogy oda menjen ,mert a mellette lévő kúttól lett 4pcs és nagynyomású csere...
Chip az tényleg ugrott akkor neki,de elküldtem a fáljt...Belgiumban tudok embert aki feltudja tolni neki...
Naplózva
Oldalak:
1
...
189
190
191
192
193
194
195
[
196
]
197
198
199
200
201
202
203
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ