Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:24:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 742 743 744 745 746 747 748 [749] 750 751 752 753 754 755 756 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14655526 alkalommal)
0 Felhasználó és 132 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37400 Dátum: 2015.06.17 szerda, 05:56:56 »

Hol keressem a matricát?
a porlasztó nyakán is rajta van,meg a vezlánc deklijén is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37401 Dátum: 2015.06.17 szerda, 06:30:46 »

Sziasztok

Döglöttek a csúcsaim, legalábbis a diagnosztika alapján, meg szépen nedvesedik a nagynyomású szivattyúm is...
Meg lehet mondani a befecskendezőfejről (porlasztócsúcsról), hogy melyik tipus van az autóban, kiszerelés nélkül?
Nem igazán merem/tudom kibontani a befecskendezőfejeket a helyükről... De jó lenne tudnom, hogy melyik tipust kell keresnem bele. Vagy veszek bontottat, vagy elviszem felújítani. A csúcsok pontos tipusában nem vagyok biztos, mert az autóm pont akkor készült, amikor mindent variáltak a TDCI motorokban...
2003.04 2.0 TDCI FMBA BWY 96kW 6 sebességes, vákumos geós turbóval...

Valaki megmondja biztosra, melyik az én csúcsaim tipusa?
Tisztelt Fórumtárs!
A porlasztó felújítás vagy a csere újra, nem olcsó mulatság. Ezért érdemes ezt a problémát alaposan körbe járni. Nem mindegy ki mondja a csúcsokról, hogy döglöttek. Én csak a kifejezetten elismert szakember véleményére adnék. Pl Filep diesel. A felújítás kérdése is legalább ilyen fontos. 20-30 ezerért ne várj hosszan tartó minőségi munkát. A Filepdieselnél 40-45 ezer egy ilyen felújítás új kódokkal ellátva. Nem mindig az elsőre olcsónak tűnő megoldás, a valóban olcsó. Én mind a négy porlasztót bevizsgáltatnám. Ha a vizsgálat minden kétséget kizáróan azt mutatja hogy kuka, akkor döntenék felelősen a továbbiakról. A porlasztó problémáknál nem szabad megfeledkezni a járulékos alkatrészek, anyagok, munkák, és ellenőrzések elvégzéséről. Ezek elmaradása súlyos plusz költségeket eredményezhet. Gondolok itt az általános szerviz utasítás betartására. Enélkül nem létezik garancia az elvégzett munkára. Pl magasnyomású szivattyú ellenőrzés, esetleges javítás, felújítás, nyomócsövek cseréje, üzemanyag rendszer teljes tisztítása, beleértve a tankot is, üzemanyagszűrő csere stb...stb.. Ezek elmaradása veszélyeztetheti az új vagy felújított porlasztók normál működését, és tönkre tehetik azt. Mindezek figyelembe vételével kell sajnos eljárni egy ilyen probléma kezelése esetén, ami nem kis költség. Mindez elérheti vagy meghaladhatja 400-600 ezer Ft-ot. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.17 szerda, 06:34:24 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37402 Dátum: 2015.06.17 szerda, 09:03:38 »

Kedves Márkatársak,

Bizonytalanság érbedt bennem a hengerek számozása terén.

Van aki szerint a hengereket a váltó felől kezdve számozzák, a FORScan képen viszont éppen fordítva írják.
http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=2#p2

Kikaptam az injektorokat, a kódokat olvasva úgy voltak beépítve, hogy az 1. injektor a FORScan szerint 1. helyen a 2. a 2.-on és így tovább. Tehát nem a váltó felől volt az 1. hengersorszám.

Egyébként mindkét beépítési sorrend szerint működik a motor, simán adaptálódik a fordított sorrendhez. De azért jó lenne biztosra menni!
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.17 szerda, 09:06:56 írta Trendi » Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37403 Dátum: 2015.06.17 szerda, 12:23:45 »

a porlasztó nyakán is rajta van,meg a vezlánc deklijén is.
Ezek közül melyik lehet az a számsor?

http://1drv.ms/1IklB9h

http://1drv.ms/1IklGtH


Ha ez http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Common_Rail_Injector_Types alapján keresem a 3s7q motort, ami 130 lovas, akkor 501z a csúcs, de viszont nem stimmel a gyártási év, mert az autóm 2003.04 havi, a Wiki szerint pedig csak 2003.06 hónaptól készült ilyen autó!
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.17 szerda, 12:47:21 írta o_tom » Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #37404 Dátum: 2015.06.17 szerda, 13:34:24 »

Ezek közül melyik lehet az a számsor?

http://1drv.ms/1IklB9h

http://1drv.ms/1IklGtH


Ha ez http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Common_Rail_Injector_Types alapján keresem a 3s7q motort, ami 130 lovas, akkor 501z a csúcs, de viszont nem stimmel a gyártási év, mert az autóm 2003.04 havi, a Wiki szerint pedig csak 2003.06 hónaptól készült ilyen autó!


Porlasztó(k) nyakán keress (EJDR kezdetű). 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37405 Dátum: 2015.06.17 szerda, 14:37:22 »



Porlasztó(k) nyakán keress (EJDR kezdetű). 
Köszi, kellett egy kis tükör is Smiley
401z

Na, akkor ilyen befecskenedzőfejeket keresek, ha van valakinek, ne titkolja!
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37406 Dátum: 2015.06.17 szerda, 16:24:02 »

Sziasztok!

Németh Viktor  Vik  telefonszámát el tudná valaki küldeni?

Köszönöm!  worship worship worship

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37407 Dátum: 2015.06.17 szerda, 18:31:00 »

Üdv!
Kicseréltem a vez.teng. szög érzékelőt és ismét ketyeg a vas!
 Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37408 Dátum: 2015.06.17 szerda, 20:19:18 »

Üdv!
Kicseréltem a vez.teng. szög érzékelőt és ismét ketyeg a vas!
 Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink
a CMP-t.mi volt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37409 Dátum: 2015.06.17 szerda, 21:03:29 »

Sziasztok!

Németh Viktor  Vik  telefonszámát el tudná valaki küldeni?

Köszönöm!  worship worship worship

Üdv: Ákos

Igen.

AndyA

 nyes
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37410 Dátum: 2015.06.17 szerda, 21:16:36 »

Menet közben megállt mint a szög!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #37411 Dátum: 2015.06.17 szerda, 21:33:27 »

Kedves Márkatársak,

Bizonytalanság érbedt bennem a hengerek számozása terén.

Van aki szerint a hengereket a váltó felől kezdve számozzák, a FORScan képen viszont éppen fordítva írják.
http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=2#p2

Kikaptam az injektorokat, a kódokat olvasva úgy voltak beépítve, hogy az 1. injektor a FORScan szerint 1. helyen a 2. a 2.-on és így tovább. Tehát nem a váltó felől volt az 1. hengersorszám.

Egyébként mindkét beépítési sorrend szerint működik a motor, simán adaptálódik a fordított sorrendhez. De azért jó lenne biztosra menni!
Lánc felől van az első, jól tudod.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37412 Dátum: 2015.06.18 csütörtök, 12:59:27 »

Lánc felől van az első, jól tudod.

Köszi. Mivel a váltó felől kezdve tettem be őket, át kellett programozni a kódokat. Mégegyszer nem akartam hardvert módosítani, ha van szoftver is.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37413 Dátum: 2015.06.18 csütörtök, 15:56:49 »

Igen.

AndyA

 nyes

Szia!

Hogy küldted el? Mert nem találom se az e-mailek között sem privátban.

Kösz!

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37414 Dátum: 2015.06.18 csütörtök, 20:59:11 »

Napközben a melóhelyen nincs fórumozás, csak este jutok hozzá... Smiley

AndyA
Az ilyen munkahelyeket be kellene tiltani Cheesy
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37415 Dátum: 2015.06.18 csütörtök, 21:02:41 »

A Filepdieselnél 40-45 ezer egy ilyen felújítás új kódokkal ellátva.  
Azt tegyuk hozza, hogy ez netto ar...
Nekem 1 db csucs felujitasa a jarulekos koltsegekkel, azaz a 4 db csucs bevizsgalasa, diagnosztika, valamint uzemanyagszuro csere volt 10x.000 HUF...

Amugy azota kevesebbet fogyaszt. A fogyasztas csokkenesevel a megtakaritas lassan vissza is hozza a felujitas arat... nyes taps

« Utoljára szerkesztve: 2015.06.18 csütörtök, 21:05:46 írta tebow » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37416 Dátum: 2015.06.18 csütörtök, 21:10:56 »

Szia!

Hogy küldted el? Mert nem találom se az e-mailek között sem privátban.

Kösz!

Üdv: Ákos

Csak azt kérdezted, meg tudja-e mondani valaki...  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37417 Dátum: 2015.06.19 péntek, 19:10:28 »

Csak azt kérdezted, meg tudja-e mondani valaki...  eplus2

AndyA

Köszönöm!  Megkaptam.

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37418 Dátum: 2015.06.20 szombat, 09:28:33 »

Azt tegyuk hozza, hogy ez netto ar...
Nekem 1 db csucs felujitasa a jarulekos koltsegekkel, azaz a 4 db csucs bevizsgalasa, diagnosztika, valamint uzemanyagszuro csere volt 10x.000 HUF...

Amugy azota kevesebbet fogyaszt. A fogyasztas csokkenesevel a megtakaritas lassan vissza is hozza a felujitas arat... nyes taps


Tisztelt Fórumtárs!
Akkor mennyi is volt valójában a teljes vég összeg? Mert ahogy írtad nekem sajna nem világlik.(10x.000Ft) wow1
Én a 40-45 ezer Ft-ot 1db porlasztó teljes bevizsgálására felújítására és kóddal való ellátására értettem. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.20 szombat, 09:30:10 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37419 Dátum: 2015.06.20 szombat, 15:23:21 »

Tisztelt Fórumtárs!
Akkor mennyi is volt valójában a teljes vég összeg? Mert ahogy írtad nekem sajna nem világlik.(10x.000Ft) wow1
Én a 40-45 ezer Ft-ot 1db porlasztó teljes bevizsgálására felújítására és kóddal való ellátására értettem. wave
Tisztelettel László! worship
Kedves Laszlo,
A motordiagnosztika, a 4db porlasztocsucs bevizsgalasa, valamint 1 db csucs felujitasa, tovabba egy uj uzemanyagszuro beepiteset kovetoen fizettem brutto 103, vagy 107E Forintot.
Egy porlaszto felujitasa 46E FT + AFA a Filepeknel.
Udv,
Tibi
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37420 Dátum: 2015.06.20 szombat, 17:39:47 »

Kedves Laszlo,
A motordiagnosztika, a 4db porlasztocsucs bevizsgalasa, valamint 1 db csucs felujitasa, tovabba egy uj uzemanyagszuro beepiteset kovetoen fizettem brutto 103, vagy 107E Forintot.
Egy porlaszto felujitasa 46E FT + AFA a Filepeknel.
Udv,
Tibi
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a pontos adatokat. A Filep diesel nem tartozik az olcsó cégek közé. Viszont a munkájuk megbízható és garanciális, ami egy esetleges több százezer Ft számla esetén nem megvetendő dolog. Az egy komoly probléma, hogy a diesel szakmában kemény több tíz milliós beruházás (gépek szerszámok mérőpadok és állomások)nélkül nem lehet megbízható precíz munkát végezni. Ennek ellenére nagyon a sok a kókler, sufnituningban, porlasztókat, adagolókat, kókányoló, úgymond szakember. falbav falbav falbav
Aki diesel géppel jár az tudja, hogy mivel jár egy teljes porlasztófelújítás vagy csere.
Ahogy írtad, egy felújított jól üzemelő periódus alatt viszont az üzemanyag megtakarítás adhat az emberfiának vigaszt. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.21 vasárnap, 07:24:50 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37421 Dátum: 2015.06.20 szombat, 19:05:50 »

A Filep diesel nem tartozik az olcsó cégek közé. Viszont a munkájuk megbízható és garanciális, ami egy esetleges több százezer Ft számla esetén nem megvetendő dolog.
Nem is fajt volna ez az osszeg annyira, ha orvosolni is tudtak volna az eredeti - es meg mindig fennallo - problemat.  szomoru1
Remelem Kedd - Szerdan a Novothautonak mindez sikerulni fog...
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37422 Dátum: 2015.06.21 vasárnap, 07:33:51 »

Nem is fajt volna ez az osszeg annyira, ha orvosolni is tudtak volna az eredeti - es meg mindig fennallo - problemat.  szomoru1
Remelem Kedd - Szerdan a Novothautonak mindez sikerulni fog...
Tisztelt Fórumtárs!
Ha az  előbb leírtakat a Filep dieselnél csinálták, akkor én visszavinném a gépsárkányt és megmutatnám mit kifogásolok a gép működésében. Más cégnél újból kezdődnek a nem olcsó kiadások, és nem biztos, hogy meg is tudják csinálni. A legbiztosabb lenne Budapesten a Könyves Kámán krt-ra bevinni Vikhez (Német Viktor) a gépsárkányt. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37423 Dátum: 2015.06.22 hétfő, 10:40:08 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha az  előbb leírtakat a Filep dieselnél csinálták, akkor én visszavinném a gépsárkányt és megmutatnám mit kifogásolok a gép működésében. Más cégnél újból kezdődnek a nem olcsó kiadások, és nem biztos, hogy meg is tudják csinálni. A legbiztosabb lenne Budapesten a Könyves Kámán krt-ra bevinni Vikhez (Német Viktor) a gépsárkányt. wave
Tisztelettel László! worship

A diagnosztikat kovetoen, de a felujitas elott felhivott a filep dizel es elmondta, hogy 1 csucs az tuti rossz, AZONBAN annak felujitasa nem biztos, hogy megoldja a problemat.
Ennek ellenere en belementem a javitasba, mivel korabban Ervin markatarsnal is megpoharaztuk es kompjuterre tettuk az autot, ahol ugyanaz a csucs jott elo hibasnak.
Tehat ebbol adodoan nem okolhatom a Filep dizelt, azonban ok nem jottek ra a valodi hiba okara, naluk elo sem jott a rangatas.
Vagy nem mentek vele akkora probakorre.
Mindenesetre a Novothauto hozzaallasa szimpatikus es az eddigi tapasztalatok is jok vele, igy adok neki egy probat.
Vik javareszt otthon dolgozik, estenkent par orat. Egyszer mar megnezte, uzemanyag nyomas ingadozast latott, de nem sikerult akkor megfejtenie az okat.
Remelhetoleg holnap mar okosabb - es ha a Jo Isten is ugy akarja, akkor boldogabb is - leszek... Smiley
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37424 Dátum: 2015.06.22 hétfő, 10:52:45 »

A diagnosztikat kovetoen, de a felujitas elott felhivott a filep dizel es elmondta, hogy 1 csucs az tuti rossz, AZONBAN annak felujitasa nem biztos, hogy megoldja a problemat.
Ennek ellenere en belementem a javitasba, mivel korabban Ervin markatarsnal is megpoharaztuk es kompjuterre tettuk az autot, ahol ugyanaz a csucs jott elo hibasnak.
Tehat ebbol adodoan nem okolhatom a Filep dizelt, azonban ok nem jottek ra a valodi hiba okara, naluk elo sem jott a rangatas.
Vagy nem mentek vele akkora probakorre.
Mindenesetre a Novothauto hozzaallasa szimpatikus es az eddigi tapasztalatok is jok vele, igy adok neki egy probat.
Vik javareszt otthon dolgozik, estenkent par orat. Egyszer mar megnezte, uzemanyag nyomas ingadozast latott, de nem sikerult akkor megfejtenie az okat.
Remelhetoleg holnap mar okosabb - es ha a Jo Isten is ugy akarja, akkor boldogabb is - leszek... Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
Így már teljesen világos a szituáció és a döntésed. Remélem, hogy valóban hozzáértő kezekbe kerül a gépsárkányod és hamarosan minden jól szuperál rajta. Sok sikert hozzá. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37425 Dátum: 2015.06.22 hétfő, 20:44:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
Így már teljesen világos a szituáció és a döntésed. Remélem, hogy valóban hozzáértő kezekbe kerül a gépsárkányod és hamarosan minden jól szuperál rajta. Sok sikert hozzá. wave
Tisztelettel László! worship

Hozzáteszem a szerelők nagy része ugyanúgy filepékhez viszi a porlasztókat, adagolókat stb javításra.
Naplózva
Steve5049
Vendég
« Új hozzászólás #37426 Dátum: 2015.06.23 kedd, 17:42:43 »

Sziasztok!

Engedjetek meg egy buta kérdést.
Igaz az, hogy a 115LE és a 130Le TDCI motorokban (MK3 facelift 2004) ugyan az a nagynyomású szivattyú és porlasztó van, csak a turbó különbözik?

Nekem egy 115LE van, és azt ajánlotta egy személy, aki 130Le-t bont, hogy a porlasztók és a nagynyomású összecserélhetők, vegyem meg nyugodtan.
Tényleg megvehetem és jólesz, vagy hagyjam a fenébe, mert be akar csapni?

Előre is köszi!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37427 Dátum: 2015.06.23 kedd, 17:48:05 »

Sziasztok!

Engedjetek meg egy buta kérdést.
Igaz az, hogy a 115LE és a 130Le TDCI motorokban (MK3 facelift 2004) ugyan az a nagynyomású szivattyú és porlasztó van, csak a turbó különbözik?

Nekem egy 115LE van, és azt ajánlotta egy személy, aki 130Le-t bont, hogy a porlasztók és a nagynyomású összecserélhetők, vegyem meg nyugodtan.
Tényleg megvehetem és jólesz, vagy hagyjam a fenébe, mert be akar csapni?

Előre is köszi!

Van rajta egy delphi kód, ami úgy kezdődik, hogy EJDR... Ugyanolyan EJDR kódú porlasztót tegyél bele, mint amilyen benne volt. Nem (csak) teljesítmény határozza meg, hanem évjárat, Euro-besorolás,, váltó típusa is.

Ezt nézd át: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Common_Rail_Injector_Types
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37428 Dátum: 2015.06.23 kedd, 22:59:34 »

Sziasztok!

Engedjetek meg egy buta kérdést.
Igaz az, hogy a 115LE és a 130Le TDCI motorokban (MK3 facelift 2004) ugyan az a nagynyomású szivattyú és porlasztó van, csak a turbó különbözik?

Nekem egy 115LE van, és azt ajánlotta egy személy, aki 130Le-t bont, hogy a porlasztók és a nagynyomású összecserélhetők, vegyem meg nyugodtan.
Tényleg megvehetem és jólesz, vagy hagyjam a fenébe, mert be akar csapni?

Előre is köszi!
Attól még nem lesz nagyobb LE-s.Az még vezérlésben is különbözik.A turbo amúgy a 130Le-s változó geometriás a 115Le készült fix és változó geometriás turboval.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #37429 Dátum: 2015.06.24 szerda, 07:16:41 »

Sziasztok!

tudom, hogy egyáltalán nem ide tartozik, de nagyon sürgős lenne, mert 1 óra múlva indulok egy 2 órás útra és útálom a CSENDET!
Vettem egy FORD Connectet, de rossz a Cd olvasója,
Semmi baj hiszen nekem ott pihen a Ford 6000 MP3 a szekrény tetején......
Csere megvolt, viszont egyáltalán nem találom a kódját.

Tudna nekem segíteni  ebben valaki, hogy miként tudnám kideríteni gyorsban

Köszönöm Sky
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37430 Dátum: 2015.06.24 szerda, 07:26:57 »

Sziasztok!

tudom, hogy egyáltalán nem ide tartozik, de nagyon sürgős lenne, mert 1 óra múlva indulok egy 2 órás útra és útálom a CSENDET!
Vettem egy FORD Connectet, de rossz a Cd olvasója,
Semmi baj hiszen nekem ott pihen a Ford 6000 MP3 a szekrény tetején......
Csere megvolt, viszont egyáltalán nem találom a kódját.

Tudna nekem segíteni  ebben valaki, hogy miként tudnám kideríteni gyorsban

Köszönöm Sky
a tetején rajta van egy M-kód.ilyen pl: M123456
ha ezt beírod,többen megtudják írni neked a feloldó kódodat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #37431 Dátum: 2015.06.24 szerda, 07:35:21 »

a tetején rajta van egy M-kód.ilyen pl: M123456
ha ezt beírod,többen megtudják írni neked a feloldó kódodat.

M010637

AUG 8

END: 260 335

Ezeke voltak a tetején
előre is köszönöm a segítséget
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37432 Dátum: 2015.06.24 szerda, 08:45:03 »

M010637

AUG 8

END: 260 335

Ezeke voltak a tetején
előre is köszönöm a segítséget

8031  wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Steve5049
Vendég
« Új hozzászólás #37433 Dátum: 2015.06.24 szerda, 22:17:06 »

Attól még nem lesz nagyobb LE-s.Az még vezérlésben is különbözik.A turbo amúgy a 130Le-s változó geometriás a 115Le készült fix és változó geometriás turboval.
Köszi az infót. Bocsánat, ha félreérthető voltam, de a célom nem a teljesítmény növelése. Csak a mostani valószínűleg hibás alkatrészeket szeretném valami ktg. Hatékony módon cserélni/javíttatni. A cél egy megbízható és használható autó a családnak. Smiley
Naplózva
Steve5049
Vendég
« Új hozzászólás #37434 Dátum: 2015.06.24 szerda, 22:47:58 »

Van rajta egy delphi kód, ami úgy kezdődik, hogy EJDR... Ugyanolyan EJDR kódú porlasztót tegyél bele, mint amilyen benne volt. Nem (csak) teljesítmény határozza meg, hanem évjárat, Euro-besorolás,, váltó típusa is.

Ezt nézd át: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Common_Rail_Injector_Types

Köszi a segítséget, nagyon jó kis link.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37435 Dátum: 2015.06.25 csütörtök, 06:22:01 »

Tisztelt Fórumtárs!
Így már teljesen világos a szituáció és a döntésed. Remélem, hogy valóban hozzáértő kezekbe kerül a gépsárkányod és hamarosan minden jól szuperál rajta. Sok sikert hozzá. wave
Tisztelettel László! worship
Nah, sajnos a pumpa a rossz...  gun
Bovebben:
Mivel csak 1,5 napom volt javitasra, igy kedden reggel 8-kor leadtam az autot. Elmentunk egyutt probakorre, prezentaltam a rangatast.
Napkozben hivott a szerelo, nevezzuk ot neven, Tibor, megpedig azt illetoen, hogy a pumpat a Filep Dizel bevizsgalta-e.
Gyors telefon a Filepeknek, kiderult, hogy ok azt nem vizsgaltak meg. (Megjegyzem, hogy a Filepek egy napig vizsgalodtak az autoval, de a pumpat nem neztek meg...) Szoval Tibort visszahivtam, pumpa erintetlen.
Ekkor megkerdezte, hogy mennyi idom van, mivel a pumpa bevizsgalasa nem 2 perc. Ki-beszereles kb 6 ora, plussz a probalas, es ha a pumpa rossz es nem a hozamszabalyzo, akkor ott leszek pumpa nelkul, vagy vissza kell raknia a rosszat, amig megint lesz idom otthagyni az autot...
Mivel ez a bevizsgalas osszesen 60E ft lenne (30E a Filepeknek, plussz kb 30 a Tibornak), igy azt talaltam ki, hogy 30-ert megveszem a hozamszabalyzot, fel ora alatt kicserelik, kozben imadkozunk, hogy az legyen a rossz.
Elszaladtama  Cromaxhoz, meg zaras elott leadtam az uj (Delphi) hozamszabalyzot a szervizben, igy masnap, azaz szerda reggel beepitesre kerult. Elmentek egy kisebb es egy nagyobb probakorre, ahol ismet elojott a hiba.  falbav
Meg valamit akart merni, de arra mar nem maradt idom, igy abban maradtunk, hogy innen folytatjuk, amint lesz tobb idom lerakni az autot.
Akkor meg megmeri azt a valamit, ami kimaradt, mert ahhoz kell gyartatnia, vagy vennie valami csatlakozot, ahol a gazolaj homersekletet tudja megmerni, vagy oda kell bekotnie, hogy valamit tudjon merni, mar nem emlekszem.
Ezt kovetoen pumpa ki, Filepeknel bevizsgalas es majd ok eldontik, hogy mi gazdasagosabb. Ezt a pumpat felujitani, vagy egy ujat venni...
Mivel a felujitas, vagy beszerzes par munkanapot igenybevehet, igy 4-5 napig is ott fog ragadni az auto...
Ez most a helyzet, a korrektseget illetoen pedig meg annyit fuznek hozza, hogy eddig egy fillert nem kert, mivel a hiba nem kerult 100%-os feltarasra.
Persze nem volt ingyen, de eleg akkor rendezni, amikor a kovetkezo korben megvan, hogy konkretan melyik resze rossz a pumpanak...
Mivel a Julius honap mar foglalt, igy Aug elejen tudjuk folytatni...
Cromaxnal nem tudtak pontosan megmondani alvazszam alapjan sem, hogy pontosan melyik pumpa valo bele a 3 kozul, amit kidobott a gep...
Ez egy picit megneheziti a beszerezest abbol illetoen, hogy lehet, inkabb mar most vennek egy uj pumpat es akkor akar 1-2 nap alatt is auto lenne belole....
Esetleg valaki tud pumpara forrast?
Hogyan lehet kitalalni, hogy melyik a belevalo?
Naplózva
Steve5049
Vendég
« Új hozzászólás #37436 Dátum: 2015.06.25 csütörtök, 22:23:23 »

Köszi a segítséget, nagyon jó kis link.

Megnéztem a most benne lévőket: EJDR00502Z számú.
Van esetleg tippetek honnan tudnék ebből beszerezni egy szettet jó áron?

Köszi!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37437 Dátum: 2015.06.26 péntek, 19:32:59 »

Megnéztem a most benne lévőket: EJDR00502Z számú.
Van esetleg tippetek honnan tudnék ebből beszerezni egy szettet jó áron?

Köszi!

Újíttasd fel Pl. filepdieselnél . Nem a legolcsóbb szerviz, de jól dolgoznak, adnak garanciát, és még mindig olcsóbb, mint az új.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #37438 Dátum: 2015.06.26 péntek, 20:07:00 »

Sziasztok!

Engedjetek meg egy buta kérdést.
Igaz az, hogy a 115LE és a 130Le TDCI motorokban (MK3 facelift 2004) ugyan az a nagynyomású szivattyú és porlasztó van, csak a turbó különbözik?

Nekem egy 115LE van, és azt ajánlotta egy személy, aki 130Le-t bont, hogy a porlasztók és a nagynyomású összecserélhetők, vegyem meg nyugodtan.
Tényleg megvehetem és jólesz, vagy hagyjam a fenébe, mert be akar csapni?

Előre is köszi!
csak ugyanolyat mindenből. szokták mondani, hogy ez meg az felcserélhető, de nem. az hogy esetleg működik vele a kocsi még kevés. utána jönnek a kérdések: miért eszik sokat, miért füstöl, miért nem ugy húz. nekem van egy táblázatom, nincs 2 egyforma amivel a mondeokat gyártották. valamelyik érték bizonyos üzemállapotban mindegyiknél eltér. persze a bontós könnyen rávágja, hogy 130 ló, meg hosszú csúcs, meg 2003, ugyhogy jó ez is. de nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Steve5049
Vendég
« Új hozzászólás #37439 Dátum: 2015.06.26 péntek, 22:04:25 »

Újíttasd fel Pl. filepdieselnél . Nem a legolcsóbb szerviz, de jól dolgoznak, adnak garanciát, és még mindig olcsóbb, mint az új.

Köszi, én is innen kezdtem neki a dolognak, de sajnos nagyon drága. Ahogy fentebb is olvasható 46+ÁFA darabja a javításnak, a bontottakat, meg 80-100 körül láttam szettben (4db). Az meg nem mindegy.  Undecided
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #37440 Dátum: 2015.06.27 szombat, 05:30:23 »

Köszi, én is innen kezdtem neki a dolognak, de sajnos nagyon drága. Ahogy fentebb is olvasható 46+ÁFA darabja a javításnak, a bontottakat, meg 80-100 körül láttam szettben (4db). Az meg nem mindegy.  Undecided
az sem, hogy vehetsz esetleg jövőre megint 80-100-ért bontottat, vagy 200 ezer km-ig megint le van a gondod.
Furcsa, hogy ha ennyi baj van ezekkel a kocsikkal üzemanyag rendszer szempontjából, azért a bontott hulladékokban mindben jó  eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37441 Dátum: 2015.06.27 szombat, 13:16:47 »

Köszi, én is innen kezdtem neki a dolognak, de sajnos nagyon drága. Ahogy fentebb is olvasható 46+ÁFA darabja a javításnak, a bontottakat, meg 80-100 körül láttam szettben (4db). Az meg nem mindegy.  Undecided

Ahogy GinJoy kolléga is írta, arra semmi garancia nincs, hogy a bontott jó lesz, mert nem nagyon vizsgáltatják be eladás előtt a porlasztókat. Na látod az az ami nem mindegy, hogy 200e km-ig nem kell hozzányúlni vagy 10e km után új garnitúra porlasztó 80-100 ezerért. Már ha kapsz.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37442 Dátum: 2015.06.28 vasárnap, 20:34:52 »

Sziasztok!

Hol tudok vásárolni mondeo matricát a kombim hátsó ablakára?
Láttam már több tagnál, de nem tudom, hogy hol lehet vásárolni.
Mészi
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #37443 Dátum: 2015.06.28 vasárnap, 20:41:09 »

Sziasztok!

Hol tudok vásárolni mondeo matricát a kombim hátsó ablakára?
Láttam már több tagnál, de nem tudom, hogy hol lehet vásárolni.
Mészi
Szia.
Itt:  http://mondeo.hu/index.php?topic=7393.msg997222#msg997222
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #37444 Dátum: 2015.06.29 hétfő, 07:50:37 »

8031  wave

nagyon szépen köszönöm, közben itt a nagy sietségben én is találtam egy kódgenerátort a neten Cheesy
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #37445 Dátum: 2015.06.29 hétfő, 21:08:11 »

Sziasztok!

Hol tudok vásárolni mondeo matricát a kombim hátsó ablakára?
Láttam már több tagnál, de nem tudom, hogy hol lehet vásárolni.
Mészi
Szia.
Van nálam 1 fehér autóra való matrica  tévedésből,beszéld le Gigacsigával ha érdekel.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Gery0
Vendég
« Új hozzászólás #37446 Dátum: 2015.06.30 kedd, 17:28:03 »

Sziasztok!

Szükségem van a segítségetekre.
Leírom a mai napom,hátha valakinek valami szemet szúr és meg tudja mondani miért vilogott az izzitás lámpám.

Reggel el mentem melózni. (kicsit járt az autó amíg cigiztem. Elindultam,beértem.
Délben kijöttem,beáltam a MOL kutra tankolni.(dizelt raktam bele:) ) és elindultam haza. délután elszaladtam a boltba (kb 1km),autó leállít. Vettem pár dolgot. Kocsiba beültem(nem nagyon vártam izzitást,mert vártak a parkolóhelyemre) autó röff és indulás. Nyomom a gázt de nem megy és fura hangja van,ekkor vetem észre,hogy villog az izzitás jelző.Megfordultam és  félreálltam,autót leállítottam. Kis várás után gyújtás,várás,indítás. Semmi gond,nem villog a lámpa.
1 óra keresgélés után majdnem szívrohamot kaptam,hogy elő kell venni a pénztárcsámat:( Hívtam is a szerelőt. Utána,csak nem bírom ki,ha már írták,hogy lehet valami érintkezési baja is lehet. Nem láttam semmi extra dolgot. Na akkor egy próbakör. 5km oda vissza. semmi jelzés és húz az autó ahogy kell.
Valakinek valami ötlete??

Előre is köszi!!
Geri
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37447 Dátum: 2015.06.30 kedd, 19:22:12 »

Sziasztok!

Szükségem van a segítségetekre.
Leírom a mai napom,hátha valakinek valami szemet szúr és meg tudja mondani miért vilogott az izzitás lámpám.

Reggel el mentem melózni. (kicsit járt az autó amíg cigiztem. Elindultam,beértem.
Délben kijöttem,beáltam a MOL kutra tankolni.(dizelt raktam bele:) ) és elindultam haza. délután elszaladtam a boltba (kb 1km),autó leállít. Vettem pár dolgot. Kocsiba beültem(nem nagyon vártam izzitást,mert vártak a parkolóhelyemre) autó röff és indulás. Nyomom a gázt de nem megy és fura hangja van,ekkor vetem észre,hogy villog az izzitás jelző.Megfordultam és  félreálltam,autót leállítottam. Kis várás után gyújtás,várás,indítás. Semmi gond,nem villog a lámpa.
1 óra keresgélés után majdnem szívrohamot kaptam,hogy elő kell venni a pénztárcsámat:( Hívtam is a szerelőt. Utána,csak nem bírom ki,ha már írták,hogy lehet valami érintkezési baja is lehet. Nem láttam semmi extra dolgot. Na akkor egy próbakör. 5km oda vissza. semmi jelzés és húz az autó ahogy kell.
Valakinek valami ötlete??

Előre is köszi!!
Geri

Örülj. Ha gyakrabban jön elő ez a hiba, akkor kezdj aggódni. Szerintem.
Naplózva
Gery0
Vendég
« Új hozzászólás #37448 Dátum: 2015.06.30 kedd, 19:45:27 »

Örülj. Ha gyakrabban jön elő ez a hiba, akkor kezdj aggódni. Szerintem.

Szia,

Akitől vettem azt mondta,hogy 2 csùcs cserélve lett februárban,a másikak tavaly nyáron.
Szerelőm is alátámasztotta,hogy nagyon ùjnak tűnik.
Holnap elviszem a szerelőhöz megnèzzük mit mutat a gép.
Mik lehetnek a hibák? Az alapjárat eléggé ingott. Picit eddig is mozgott,de csak akkor ingott még ennyire mikor a klima rajt volt,de most nem használtam.
Légtömegmérő miatt is villoghatott? Mert azt mondta a szerelőm,hogy lehet az az oka az ingadozásnak,vagy a generátor.

Köszi,Geri
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37449 Dátum: 2015.07.01 szerda, 06:02:59 »

Szia,

Akitől vettem azt mondta,hogy 2 csùcs cserélve lett februárban,a másikak tavaly nyáron.
Szerelőm is alátámasztotta,hogy nagyon ùjnak tűnik.
Holnap elviszem a szerelőhöz megnèzzük mit mutat a gép.
Mik lehetnek a hibák? Az alapjárat eléggé ingott. Picit eddig is mozgott,de csak akkor ingott még ennyire mikor a klima rajt volt,de most nem használtam.
Légtömegmérő miatt is villoghatott? Mert azt mondta a szerelőm,hogy lehet az az oka az ingadozásnak,vagy a generátor.

Köszi,Geri
nem valószínű.szinte biztos,hogy üzemanyagrendszeri probléma.amikor villog,akkor kell hibakódot olvasni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 742 743 744 745 746 747 748 [749] 750 751 752 753 754 755 756 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.