Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:18:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
749
750
751
752
753
754
755
[
756
]
757
758
759
760
761
762
763
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14661437 alkalommal)
0 Felhasználó és 132 vendég van a témában
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37750 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 19:45:13 »
Sziasztok Srácok!
Újra szopórolleren vagyok!
Likas a kipufogóm a középső dob előtti csatlakozásnál és a hátsó dob sem teljesen patika... Mondom OK, csere! Nézem a webáruházakat és hol két, hol három részből van a hátsó traktus. Aláfekszem, hogy az enyém (2003 végi gyártás, FL1)milyen!? Hát baz... egy darabból van az egész, a középső dobtól a hátsóig! Nekem ilyen kéne mert nincs kedvem mókolni! Tudnátok segíteni, hogy hol lehet ilyet kapni? Vagy felejtsem el, csak több részes van?!
Ui: ugyanitt fedcompos műszeregység kerestetik!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37751 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 19:47:32 »
Nem vagyok vadászkutya, nekem az olajszag olajszag. A használt motorolaj és a gázolaj szaga között max úgy tudnék különbséget tenni, ha lenne garantáltan gázolajmentes használt motorolajom. Próbálok szerezni.
Amúgy hol kerülhet gázolaj a motorolajba? Mert inkább a hibahelyet keresném.
Idézetet írta: horizss - 2015.08.09 vasárnap, 19:02:01
A leengedett motor olajnak nincs véletlenül gázolaj szaga?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37752 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 20:15:56 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.08.09 vasárnap, 19:47:32
Nem vagyok vadászkutya, nekem az olajszag olajszag. A használt motorolaj és a gázolaj szaga között max úgy tudnék különbséget tenni, ha lenne garantáltan gázolajmentes használt motorolajom. Próbálok szerezni.
Amúgy hol kerülhet gázolaj a motorolajba? Mert inkább a hibahelyet keresném.
A nagynyomású pumpa szimeringnél vagy ha nem porlaszt jól a porlasztó akkor a hengerfalról lefolyik a teknőbe.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37753 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 20:24:53 »
A nagynyomású pumpa szimering lehet az olcsóbb próbálkozás. A motor fitten működik, kicsit kelepelgetnek az injektorok, de hibát még soha nem dobott. Ha elmegy az üzemanyag a szimeringnél, az nem okoz a motorban érezhető teljesítmény csökkenést?
Idézetet írta: Ervin - 2015.08.09 vasárnap, 20:15:56
A nagynyomású pumpa szimeringnél vagy ha nem porlaszt jól a porlasztó akkor a hengerfalról lefolyik a teknőbe.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37754 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 20:28:27 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.08.09 vasárnap, 20:24:53
A nagynyomású pumpa szimering lehet az olcsóbb próbálkozás. A motor fitten működik, kicsit kelepelgetnek az injektorok, de hibát még soha nem dobott. Ha elmegy az üzemanyag a szimeringnél, az nem okoz a motorban érezhető teljesítmény csökkenést?
Amíg nem tilt, addig nem, mert addig van is elég nyomás.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37755 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 20:33:29 »
Akkor a félre fröcskölő injektor lehet a ludas... elég combos árban ajánlottak 4 új csúcsot a múlt hónapban.
Lehet nincs más válsztás, kicserélem őket. Így nem maradhat, mert előbb utóbb gázolajkenésű lesz a motor.
Idézetet írta: Ervin - 2015.08.09 vasárnap, 20:28:27
Amíg nem tilt, addig nem, mert addig van is elég nyomás.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
jancsikajuliska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37756 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 20:35:08 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.08.09 vasárnap, 17:49:17
Nem villog az izzítás-lámpa a műszerfalon, amikor elmegy az ereje?
Nem semmi malacfarok! Holnap kap diagnosztikát és majd kiderül mi a tünet!
Naplózva
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37757 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 21:02:13 »
Sziasztok!
Felkódoltam a porlasztókat. Az összes külföldi fórumon és youtube videón is gyújtási sorrendben programozzák nem pedig hengerszám sorrendben.
A kódolás után elég traktor hangja lett. De mindenhol azt írták, hogy az elején még pilot befecskendezés nélkül mennek az injektorok amíg az ECU meg nem tanulja az "új" porlasztókat. Ez rendben is van. De mentem vele kb 30 km-ert város és országút vegyesen de nem csökkent a hangja.
Mennyi időnek kell eltelni míg kisimul?
Ez nem árt a motornak, hogy gyakorlatilag légkalapács hangja van?
A másik kérdés: Néztem az izzítást is, hogy meddig izzít. Hideg motornál ráteszem a gyújtást és 2mp múlva megszűnik az izzítás. hibakód nincs. Így kell ennek működnie?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37758 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 21:25:19 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.08.09 vasárnap, 20:33:29
Akkor a félre fröcskölő injektor lehet a ludas... elég combos árban ajánlottak 4 új csúcsot a múlt hónapban.
Lehet nincs más válsztás, kicserélem őket. Így nem maradhat, mert előbb utóbb gázolajkenésű lesz a motor.
Inkább próbáld meg a magasnyomású szimeringet kicseréltetni! Ismerősöm járt így, igaz nem mondeoval de az is cr motor és sajnos nem lett jó vége! Bár ő nem is figyelgette a motorolajszintet soha!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37759 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 21:26:45 »
Idézetet írta: panses - 2015.08.09 vasárnap, 19:45:13
Sziasztok Srácok!
Újra ***órolleren vagyok!
Likas a kipufogóm a középső dob előtti csatlakozásnál és a hátsó dob sem teljesen patika... Mondom OK, csere! Nézem a webáruházakat és hol két, hol három részből van a hátsó traktus. Aláfekszem, hogy az enyém (2003 végi gyártás, FL1)milyen!? Hát baz... egy darabból van az egész, a középső dobtól a hátsóig! Nekem ilyen kéne mert nincs kedvem mókolni! Tudnátok segíteni, hogy hol lehet ilyet kapni? Vagy felejtsem el, csak több részes van?!
Ui: ugyanitt fedcompos műszeregység kerestetik!
Menj el kipufogóshoz! A hátsó dob jólesz még ameddig bírja a középsót vágasd ki, nincs arra semmi szükség! Vagy vegyél bontóból komplett kipuff-t!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37760 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 21:27:27 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.08.09 vasárnap, 21:02:13
Sziasztok!
Felkódoltam a porlasztókat. Az összes külföldi fórumon és youtube videón is gyújtási sorrendben programozzák nem pedig hengerszám sorrendben.
A kódolás után elég traktor hangja lett. De mindenhol azt írták, hogy az elején még pilot befecskendezés nélkül mennek az injektorok amíg az ECU meg nem tanulja az "új" porlasztókat. Ez rendben is van. De mentem vele kb 30 km-ert város és országút vegyesen de nem csökkent a hangja.
Mennyi időnek kell eltelni míg kisimul?
Ez nem árt a motornak, hogy gyakorlatilag légkalapács hangja van?
A másik kérdés: Néztem az izzítást is, hogy meddig izzít. Hideg motornál ráteszem a gyújtást és 2mp múlva megszűnik az izzítás. hibakód nincs. Így kell ennek működnie?
Attól, hogy a lámpa elalszik, még tovább izzít. Hogy miért így van, azt nem tudom. Majd az okosabbak elmondják.
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37761 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 08:30:06 »
Vadul nézem a Cromax kínálatát, nem találom a szivattyú szimeringet. Van valami kódja?
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.08.09 vasárnap, 21:25:19
Inkább próbáld meg a magasnyomású szimeringet kicseréltetni! Ismerősöm járt így, igaz nem mondeoval de az is cr motor és sajnos nem lett jó vége! Bár ő nem is figyelgette a motorolajszintet soha!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.10 hétfő, 14:46:50 írta Trendi
»
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37762 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 08:39:24 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.08.09 vasárnap, 21:02:13
Sziasztok!
Felkódoltam a porlasztókat. Az összes külföldi fórumon és youtube videón is gyújtási sorrendben programozzák nem pedig hengerszám sorrendben.
A kódolás után elég traktor hangja lett. De mindenhol azt írták, hogy az elején még pilot befecskendezés nélkül mennek az injektorok amíg az ECU meg nem tanulja az "új" porlasztókat. Ez rendben is van. De mentem vele kb 30 km-ert város és országút vegyesen de nem csökkent a hangja.
Mennyi időnek kell eltelni míg kisimul?
Ez nem árt a motornak, hogy gyakorlatilag légkalapács hangja van?
A másik kérdés: Néztem az izzítást is, hogy meddig izzít. Hideg motornál ráteszem a gyújtást és 2mp múlva megszűnik az izzítás. hibakód nincs. Így kell ennek működnie?
A kódolást úgy érdemes, ahogy a program mondja (megj: forscan régebbi verzióban rossz volt a sorrend a képen...) .
Ha traktor hangja van, talán érdemes megpróbálni ismét.
Az izzításjelző kialvása csak jelzés értékű, attól még ízzít, ha úgy gondolja, hogy szükséges.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37763 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 15:30:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.10 hétfő, 08:39:24
A kódolást úgy érdemes, ahogy a program mondja (megj: forscan régebbi verzióban rossz volt a sorrend a képen...) .
Ha traktor hangja van, talán érdemes megpróbálni ismét.
Az izzításjelző kialvása csak jelzés értékű, attól még ízzít, ha úgy gondolja, hogy szükséges.
Na pont az a baj a programmal, hogy nem mondja sehogy illetve azt mondja, hogy írja be a kódokat a képen látható sorrendben.
A felső sorban a sorrend 1 4 2 3
Az alsó sorban a sorrend 1 2 3 4
És állítólag egyik sem jó. A külföldi fórumokon mindenhol gyújtási sorrendben programozzák: 1 3 4 2
Nem tudom, hogy miért jön mindenki az izzításjelző lámpával, én ilyet nem írtam. Én azt írtam, hogy nincs izzítás. A kettő nem ugyanaz.
Azért köszi a hozzászólást mindenkinek.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37764 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 15:30:49 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.08.10 hétfő, 08:30:06
Vadul nézem a Cromax kínálatát, nem találom a szivattyú szimeringet. Van valami kódja?
Nem találok én sem...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37765 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 17:11:18 »
Szomorú hír, hogy csak 10db-os csomagban lehet rendelni... két különböző méretű szimering van a szivattyúban, a két csomag kb. 30e HUF.
Van valahol egy felújító cég, ahol kicseréltethetem emberi árban? Budapest és környékén.
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.08.10 hétfő, 15:30:49
Nem találok én sem...
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37766 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 18:28:33 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.08.10 hétfő, 17:11:18
Szomorú hír, hogy csak 10db-os csomagban lehet rendelni... két különböző méretű szimering van a szivattyúban, a két csomag kb. 30e HUF.
Van valahol egy felújító cég, ahol kicseréltethetem emberi árban? Budapest és környékén.
Én nemtudom higy jól emlékszem-e de ilyet nem lehet méretre kapni?
Vagy nem foglalkoznak ennek a gyártásával?
Egyszer egy random csapágyboltban vettünk egy isuzu dmax-hoz szimeringet denem tipushoz kaptuk hanem meretre vagy szra vagy a franctudja...szoval proba szerencse!
Tudsz mereteket?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.10 hétfő, 18:30:35 írta FrancoNero
»
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37767 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 19:17:09 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.08.10 hétfő, 15:30:21
Na pont az a baj a programmal, hogy nem mondja sehogy illetve azt mondja, hogy írja be a kódokat a képen látható sorrendben.
A felső sorban a sorrend 1 4 2 3
Az alsó sorban a sorrend 1 2 3 4
És állítólag egyik sem jó. A külföldi fórumokon mindenhol gyújtási sorrendben programozzák: 1 3 4 2
Nem tudom, hogy miért jön mindenki az izzításjelző lámpával, én ilyet nem írtam. Én azt írtam, hogy nincs izzítás. A kettő nem ugyanaz.
Azért köszi a hozzászólást mindenkinek.
"Hideg motornál ráteszem a gyújtást és 2mp múlva megszűnik az izzítás. hibakód nincs. Így kell ennek működnie?" Bocs, de honnan látod, hogy megszűnik az izzítás? Belelátsz a motorba? Vagy rátettél egy lakatfogót?
Naplózva
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37768 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 20:31:11 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.10 hétfő, 19:17:09
"Hideg motornál ráteszem a gyújtást és 2mp múlva megszűnik az izzítás. hibakód nincs. Így kell ennek működnie?" Bocs, de honnan látod, hogy megszűnik az izzítás? Belelátsz a motorba? Vagy rátettél egy lakatfogót?
Multiméterrel mérem az izzítógyertyákhoz menő vezetékben a feszültséget.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37769 Dátum:
2015.08.11 kedd, 08:21:13 »
A márkaszerviz azt mondta, hogy csak egyben lehet szivattyút venni... menjek valami felújító céghez, azok meg tudják javítani.
Kutakodtam, egy segítőkész alkatrész forgalamazó mondta, hogy utána nézett, ki adna 1db-ot, de mivel nem talált, azt mondta, hogy nekik a polcon van 10db-os csomagban...
Mivel csak egy darab kell, ami leosztva 1500 - 2000.-Ft lenne, kiszerelném a szivattyút, talán nem is ez a baja. De a tízszeresét nem költeném el habókra.
A méretvételhez ki kell kapni, utána tudok futkosni a beszerzés miatt, viszont a kocsit minden nap használom. Csapda helyzet.
Először cserekocsit kell találnom... vagy egy szivattyú felújító céget, nekik csak van szimeringjük a polcon.
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.08.10 hétfő, 18:28:33
Én nemtudom higy jól emlékszem-e de ilyet nem lehet méretre kapni?
Vagy nem foglalkoznak ennek a gyártásával?
Egyszer egy random csapágyboltban vettünk egy isuzu dmax-hoz szimeringet denem tipushoz kaptuk hanem meretre vagy szra vagy a franctudja...szoval proba szerencse!
Tudsz mereteket?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37770 Dátum:
2015.08.11 kedd, 08:27:46 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.08.11 kedd, 08:21:13
A márkaszerviz azt mondta, hogy csak egyben lehet szivattyút venni... menjek valami felújító céghez, azok meg tudják javítani.
Kutakodtam, egy segítőkész alkatrész forgalamazó mondta, hogy utána nézett, ki adna 1db-ot, de mivel nem talált, azt mondta, hogy nekik a polcon van 10db-os csomagban...
Mivel csak egy darab kell, ami leosztva 1500 - 2000.-Ft lenne, kiszerelném a szivattyút, talán nem is ez a baja. De a tízszeresét nem költeném el habókra.
A méretvételhez ki kell kapni, utána tudok futkosni a beszerzés miatt, viszont a kocsit minden nap használom. Csapda helyzet.
Először cserekocsit kell találnom... vagy egy szivattyú felújító céget, nekik csak van szimeringjük a polcon.
Filepéket kérdezd meg.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37771 Dátum:
2015.08.11 kedd, 20:01:23 »
Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy valaki nem tud-e jó áron 2006-os Euro IV-es Ford Mondeo 2.2 Tdci-be eladó elektromos EGR szelepet. Elég húzós áron vannak. Sajna már a pucolás nem oldotta meg a gondját, így mindig villog a "malacfarok".
Köszönöm válaszotokat!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37772 Dátum:
2015.08.11 kedd, 20:10:38 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.08.11 kedd, 20:01:23
Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy valaki nem tud-e jó áron 2006-os Euro IV-es Ford Mondeo 2.2 Tdci-be eladó elektromos EGR szelepet. Elég húzós áron vannak. Sajna már a pucolás nem oldotta meg a gondját, így mindig villog a "malacfarok".
Köszönöm válaszotokat!
Dugózd le az EGR-két. Jobban jársz. És a motorodnak is jót teszel.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37773 Dátum:
2015.08.11 kedd, 20:15:47 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.08.11 kedd, 20:10:38
Dugózd le az EGR-két. Jobban jársz. És a motorodnak is jót teszel.
Ha most ledugoznám, hibás állapotában, akkor is letiltana ugye? Sajna már egyre gyakrabban tilt le :-( Egyszer már cseréltem benne, kb 3 évet bírt ki. Hülye voltam, hogy akkor nem dugóztam le a p*csába!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37774 Dátum:
2015.08.11 kedd, 20:19:28 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.08.11 kedd, 20:15:47
Ha most ledugoznám, hibás állapotában, akkor is letiltana ugye? Sajna már egyre gyakrabban tilt le :-( Egyszer már cseréltem benne, kb 3 évet bírt ki. Hülye voltam, hogy akkor nem dugóztam le a p*csába!
Ha egyszer bexart akkor már hiába dugózod. Az újat rögtön dugózd le és egy ELM-327 segítségével törölgesd inkább a hibakódot (ha zavar a MIL lámpa).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37775 Dátum:
2015.08.11 kedd, 20:27:41 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.08.11 kedd, 20:19:28
Ha egyszer bexart akkor már hiába dugózod. Az újat rögtön dugózd le és egy ELM-327 segítségével törölgesd inkább a hibakódot (ha zavar a MIL lámpa).
Az lesz mindenképpen, több ilyet EGR-t már nem akarok venni!
Jó, hogy nem a porlasztók miatt tiltott le. Megnéztük a kompenzációkat 0,01-0-03 mg/löket volt mindegyiknél.
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37776 Dátum:
2015.08.11 kedd, 20:35:45 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.08.11 kedd, 20:01:23
Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy valaki nem tud-e jó áron 2006-os Euro IV-es Ford Mondeo 2.2 Tdci-be eladó elektromos EGR szelepet. Elég húzós áron vannak. Sajna már a pucolás nem oldotta meg a gondját, így mindig villog a "malacfarok".
Köszönöm válaszotokat!
Wili 75 kérdezd ő bontott 2,2-est lehet,hogy meg van neki.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37777 Dátum:
2015.08.11 kedd, 21:13:27 »
Jó csapat ez a Filep. Kikapnám a szivattyút. Van segítő leírás a lépésekre?
Idézetet írta: Zoleex - 2015.08.11 kedd, 08:27:46
Filepéket kérdezd meg.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37778 Dátum:
2015.08.11 kedd, 21:47:44 »
hello segicseget kernek 2003 ford mondeo 2.0 diesel tdci 130 lovas mitol fustolhet regelente 2-3 percet feheres fust? most volt ujba rakva a motor uj gyuru uj hajtokar csapajgy tiszta motor 150 kilometert mentem meg vele regel feher fust 2- 3 pert utana egesznap mehetek nem fustol
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37779 Dátum:
2015.08.11 kedd, 21:56:14 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.08.11 kedd, 20:01:23
Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy valaki nem tud-e jó áron 2006-os Euro IV-es Ford Mondeo 2.2 Tdci-be eladó elektromos EGR szelepet. Elég húzós áron vannak. Sajna már a pucolás nem oldotta meg a gondját, így mindig villog a "malacfarok".
Köszönöm válaszotokat!
Malacfarok villog EGR miatt? Nekünk a 2.2-esen dugózva van az EGR, MIL-t gyújt is néha, de malacfarok nem villog miatta és nem is megy vészüzembe.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37780 Dátum:
2015.08.11 kedd, 22:24:04 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2015.08.11 kedd, 21:47:44
hello segicseget kernek 2003 ford mondeo 2.0 diesel tdci 130 lovas mitol fustolhet regelente 2-3 percet feheres fust? most volt ujba rakva a motor uj gyuru uj hajtokar csapajgy tiszta motor 150 kilometert mentem meg vele regel feher fust 2- 3 pert utana egesznap mehetek nem fustol
áltukban áteresztenek az injektorok. vagy alacsony a kompresszió, míg nincs meg a teljes kenés.
Vagy ócska üzemanyagot tankolsz (vizes)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37781 Dátum:
2015.08.11 kedd, 22:31:04 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.08.11 kedd, 21:13:27
Jó csapat ez a Filep. Kikapnám a szivattyút. Van segítő leírás a lépésekre?
Nemigen, ha csak egy segítőkész bontós el nem mondja neked nagyvonalakban
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37782 Dátum:
2015.08.11 kedd, 22:37:10 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.08.11 kedd, 21:56:14
Malacfarok villog EGR miatt? Nekünk a 2.2-esen dugózva van az EGR, MIL-t gyújt is néha, de malacfarok nem villog miatta és nem is megy vészüzembe.
Igen, sajnos ilyenkor vészüzembe dobja. Sajnos jártam már így egyszer...Sok volt a rövidtáv, meg a kíméletes vezetés
Az újat le fogom én is már vakolni. Hibakód törlés után bedobja ismét a vészüzemet, majd azzal együtt az EGR-es hibakódot.
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37783 Dátum:
2015.08.12 szerda, 08:34:13 »
Sziasztok
László úr egy isten
tegnap hatso kerékagy csere, 2 db hatso stabilizátor rúd, 4 db izzotogyeregya mert kiderült hogy egy se jo :/. Igy most nagyon szépen indul végre a sarkany
ja és végre NEM RAZ a kormany
fel lett rakva egy másik fekszett. ami féket vettem ra múltkor egy sz.r 2 db fektarcsa es a fekbetetek ma viszem vissza.
Nagyon jo es precíz szerelő László úr
Köszönök mindent halas vagyok. Csak ajánlani tudom
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37784 Dátum:
2015.08.12 szerda, 09:09:04 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.08.11 kedd, 21:13:27
Jó csapat ez a Filep. Kikapnám a szivattyút. Van segítő leírás a lépésekre?
kell hozzá egy spec műanyag kerék , ami míg a szivattyút kiveszed rögzíti a vezérlésed. Amúgy jól meg kell emelni a motort és akkor hozzáférsz. Ha nem vagy szerelésben jártas ne is kezdjél neki.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37785 Dátum:
2015.08.12 szerda, 09:50:55 »
A főtengelytárcsa csavarok rendes emberi menettel vannak ellátva vagy fordítottal?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37786 Dátum:
2015.08.12 szerda, 10:03:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.08.12 szerda, 09:50:55
A főtengelytárcsa csavarok rendes emberi menettel vannak ellátva vagy fordítottal?
Jobbos. Nem egyszerű kicsavarni. Kell még egy ember, aki két lábbal áll a féken, amíg te a csavart lazítod. A másik lehetőség a légkulcs.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37787 Dátum:
2015.08.12 szerda, 10:22:11 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.12 szerda, 10:03:10
Jobbos. Nem egyszerű kicsavarni. Kell még egy ember, aki két lábbal áll a féken, amíg te a csavart lazítod. A másik lehetőség a légkulcs.
Légkulccsal veretem fel oraja de meg se nyikkan
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37788 Dátum:
2015.08.12 szerda, 11:13:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.08.12 szerda, 10:22:11
Légkulccsal veretem fel oraja de meg se nyikkan
a légkulcs ratyi.szalonnát kell reggelizni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37789 Dátum:
2015.08.12 szerda, 12:20:07 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.12 szerda, 11:13:15
a légkulcs ratyi.szalonnát kell reggelizni....
Felkerült végül! Kicsit fura mert elég furán mozog
Lehet ténylegnem túl jó minőség...
Az is furamég hogy a multkor tökéletesszijlazitommal most nem tudtam annyira összenyomni a feszítőt, hogy le tudjam venni a szíjat a tárcsáról!
De megoldottam most a tárcsa leszedéssel!
Légkulcs bánta a mai szerelést mert a max 6baros kulcsot 9-10-el hajtottuk mert az itthoni kompresszor volt a ratyi
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37790 Dátum:
2015.08.12 szerda, 20:45:04 »
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy poharazásnál milyen értékek a megfelelők? A mérés 1percig volt meleg motorral.
1. porlasztó 17ml
2. porlasztó 35ml
3. porlasztó 50ml
4. porlasztó 20ml
gondolom a 2-es 3-mas rossz.
Tud valaki bontott megbízható beszerzési forrást porlasztóra? 504Z csúcs kellene. Esetleg kapcsolószelepet?
Még az is érdekelne, hogy mekkora nyomatékkal kell összehúzni a porlasztóházat, illetve mekkora nyomaték kell a porlasztó beszerelésénél?
Sajnos a felip féle 2-300 ezres felújítás kizárva. Olcsó pénzből kell megoldanom.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37791 Dátum:
2015.08.12 szerda, 20:50:28 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.08.12 szerda, 20:45:04
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy poharazásnál milyen értékek a megfelelők? A mérés 1percig volt meleg motorral.
1. porlasztó 17ml
2. porlasztó 35ml
3. porlasztó 50ml
4. porlasztó 20ml
gondolom a 2-es 3-mas rossz.
Tud valaki bontott megbízható beszerzési forrást porlasztóra? 504Z csúcs kellene. Esetleg kapcsolószelepet?
Még az is érdekelne, hogy mekkora nyomatékkal kell összehúzni a porlasztóházat, illetve mekkora nyomaték kell a porlasztó beszerelésénél?
Sajnos a felip féle 2-300 ezres felújítás kizárva. Olcsó pénzből kell megoldanom.
17 a max.az is a felső határ.gyak. 4db kell neked......talán Bunyektől kapsz belső infókat a cscsok összehúzásáról.de nem hiszem,hogy ez otthon működik.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37792 Dátum:
2015.08.12 szerda, 22:24:15 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.08.12 szerda, 20:45:04
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy poharazásnál milyen értékek a megfelelők? A mérés 1percig volt meleg motorral.
1. porlasztó 17ml
2. porlasztó 35ml
3. porlasztó 50ml
4. porlasztó 20ml
gondolom a 2-es 3-mas rossz.
Tud valaki bontott megbízható beszerzési forrást porlasztóra? 504Z csúcs kellene. Esetleg kapcsolószelepet?
Még az is érdekelne, hogy mekkora nyomatékkal kell összehúzni a porlasztóházat, illetve mekkora nyomaték kell a porlasztó beszerelésénél?
Sajnos a felip féle 2-300 ezres felújítás kizárva. Olcsó pénzből kell megoldanom.
Felhívod mk2-t neki lehet, hogy akad néhány garnitúra eladó.
Naplózva
monyi85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37793 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 07:29:47 »
Tud valaki bontott megbízható beszerzési forrást porlasztóra? 504Z csúcs kellene. Esetleg kapcsolószelepet?
Szia!
Nem akarlak elkeseríteni de én is a napokban kerestem 504Z porlasztókat de égen földön nem találtam...nagy vonalakban mindenkinél kb 1 hónap múlva lesz.
Az enyémek már Filepéknél vannak
Naplózva
MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37794 Dátum:
2015.08.14 péntek, 09:41:16 »
Autoszerelő megajánlotta 60ezerért a kiszerelést. Viszont a csúcsokra terelte a gyanút, végülis azok kelepelnek... elég nehéz eldönteni kinek higgyek.
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.08.11 kedd, 22:31:04
Nemigen, ha csak egy segítőkész bontós el nem mondja neked nagyvonalakban
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37795 Dátum:
2015.08.14 péntek, 11:36:17 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.08.14 péntek, 09:41:16
Autoszerelő megajánlotta 60ezerért a kiszerelést. Viszont a csúcsokra terelte a gyanút, végülis azok kelepelnek... elég nehéz eldönteni kinek higgyek.
A csúcsok meg nagy eséllyel a szivattyútól mentek tönkre. A szivattyúból leváló apró fémszemcsék eléggé meg tudják viselni a porlasztó ezred mm-es illesztésű alkatrészeit. Beletehetsz új porlasztókat, de ha a szivattyú gatya, akkor azokat is előbb-utóbb tönkreteszi. Egy szivattyú ellenőrzést nem árt megcsináltatni. A másik lehetséges ellenőrzési mód, ha kiveszed a go szűrőt, leengeded belőle a go-t egy fehér pohárba. Ha látsz benne apró szemcséket, amik ráadásul egy mágnes közelében reagálnak a mágnesre, akkor jó eséllyel a szivattyúd felújítás vagy csereérett.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37796 Dátum:
2015.08.14 péntek, 14:15:44 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.08.14 péntek, 09:41:16
Autoszerelő megajánlotta 60ezerért a kiszerelést. Viszont a csúcsokra terelte a gyanút, végülis azok kelepelnek... elég nehéz eldönteni kinek higgyek.
Szerintem bízz a szerelőben! Ha megbízhtó!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37797 Dátum:
2015.08.14 péntek, 14:17:44 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.14 péntek, 11:36:17
A csúcsok meg nagy eséllyel a szivattyútól mentek tönkre. A szivattyúból leváló apró fémszemcsék eléggé meg tudják viselni a porlasztó ezred mm-es illesztésű alkatrészeit. Beletehetsz új porlasztókat, de ha a szivattyú gatya, akkor azokat is előbb-utóbb tönkreteszi. Egy szivattyú ellenőrzést nem árt megcsináltatni. A másik lehetséges ellenőrzési mód, ha kiveszed a go szűrőt, leengeded belőle a go-t egy fehér pohárba. Ha látsz benne apró szemcséket, amik ráadásul egy mágnes közelében reagálnak a mágnesre, akkor jó eséllyel a szivattyúd felújítás vagy csereérett.
Ez a femdarabos dolog...nekem mar 100e km-el ezelott fogta a magnes aszivattyubol leengedett gazolaj aljan a retket es hala egnek igy 330ezernel hibamentes! Mondjuk zakatol meg csattog de legalabb megy
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37798 Dátum:
2015.08.14 péntek, 17:18:26 »
Jó hír, hogy a go. szűrőben fennakadt maradékokat megvizsgálva csak koromszemcse pelyheket láttam a mikroszkópban. Nem reagált a mágnesre egy picit sem. A mennyiség is elég csekély, 40ezer km alatt ennyi jónak kell számítson.
Hozzáteszem, mindíg jó minőségű üzemanyagot tankolok.
Pcsúcs csere mellett döntöttem.
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.08.14 péntek, 14:17:44
Ez a femdarabos dolog...nekem mar 100e km-el ezelott fogta a magnes aszivattyubol leengedett gazolaj aljan a retket es hala egnek igy 330ezernel hibamentes! Mondjuk zakatol meg csattog de legalabb megy
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37799 Dátum:
2015.08.14 péntek, 17:26:19 »
Korom?
Az hogyan is jutott oda?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
749
750
751
752
753
754
755
[
756
]
757
758
759
760
761
762
763
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ