Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 07:20:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 757 758 759 760 761 762 763 [764] 765 766 767 768 769 770 771 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14379411 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #38150 Dátum: 2015.09.08 kedd, 20:52:03 »

Sziasztok

Az autó azt a hibát produkálta, hogy alig akart felmelegedni a hűtővíz 90 fokra. Ha felmelegedett akkor vissza is hűlt 70 környékére.

Ki lett cserélve kettő termosztát. Hibátlan volt a 35 fokban. Most, hogy hűvösebb az idő nem annyira drasztikusan de most is vissza-vissza hűl 90 fokról. Mi lehet még a hiba? Vagy az új termosztát a ***?
11e és 4e volt a termosztát.
Ebben a 20-25 fokban fel sem melegszik 10 km alatt 90 fokra.
Köszi a segítséget.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38151 Dátum: 2015.09.08 kedd, 20:54:42 »

Sziasztok

Az autó azt a hibát produkálta, hogy alig akart felmelegedni a hűtővíz 90 fokra. Ha felmelegedett akkor vissza is hűlt 70 környékére.

Ki lett cserélve kettő termosztát. Hibátlan volt a 35 fokban. Most, hogy hűvösebb az idő nem annyira drasztikusan de most is vissza-vissza hűl 90 fokról. Mi lehet még a hiba? Vagy az új termosztát a ***?
11e és 4e volt a termosztát.
Ebben a 20-25 fokban fel sem melegszik 10 km alatt 90 fokra.
Köszi a segítséget.


Az árból ítélve főköriből nem gyári került bele. Jó eséllyel ez lesz a hiba forrása, nem ez lenne az első eset. De lehet a gyári olajköri is rossz természetesen.
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #38152 Dátum: 2015.09.08 kedd, 21:13:45 »

Az árból ítélve főköriből nem gyári került bele. Jó eséllyel ez lesz a hiba forrása, nem ez lenne az első eset. De lehet a gyári olajköri is rossz természetesen.

Milyen lenne a jó?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #38153 Dátum: 2015.09.09 szerda, 06:26:56 »

Calorstat a thermostat márka neve. Az olajköri az Ford
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38154 Dátum: 2015.09.11 péntek, 17:27:55 »

Sziasztok az kéne a kérdésem hideg motoral miért füstöl fehéren kb 1percig utána nem füstöl és hideg motoral keccetel a motor mikor be melegszik nem keccetel és nyomja a fekete fustotis ha rá nyomok elegg erősen és a hutovizem nem melegszik szinte nem is melegszik semmit 8 km után és 7.8 es8.1 a fogyasztása alkalom egy picit mondeo 2.0 tdci 96kw os
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38155 Dátum: 2015.09.11 péntek, 17:32:11 »

Sziasztok az kéne a kérdésem hideg motoral miért füstöl fehéren kb 1percig utána nem füstöl és hideg motoral keccetel a motor mikor be melegszik nem keccetel és nyomja a fekete fustotis ha rá nyomok elegg erősen és a hutovizem nem melegszik szinte nem is melegszik semmit 8 km után és 7.8 es8.1 a fogyasztása alkalom egy picit mondeo 2.0 tdci 96kw os

keccetel?azmilyenaz?
hideg motornál magasabb az alapjárati rendszernyomás,ezér kicsit fütöl mind fehéren hidegben.később ez megszűnik és beáll az alapjárati fordulatszám.
a termosztátjaid viszont xarok.cseréld mindet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38156 Dátum: 2015.09.11 péntek, 17:51:19 »

keccetel?azmilyenaz?
hideg motornál magasabb az alapjárati rendszernyomás,ezér kicsit fütöl mind fehéren hidegben.később ez megszűnik és beáll az alapjárati fordulatszám.
a termosztátjaid viszont xarok.cseréld mindet.
hideg motoral mikor elindulok hangosab a motor nm is tudom mindha egyik henger nem mene hideg m otornal s utána jól megy kb 5 km erig csinaja és megszűnik az alapjaratom hidegbenis melegbenis 8 on megal és nem mozog ja és melegites van az autóba de nm melegszik a víz az óta szerint  Ha és a fekete füst az mitől? Van? A porlasztok felvanak újítja az egész azzal nincs baj és a fogyasztása mitol ijen nagy?
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.11 péntek, 17:53:18 írta szabika9393 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38157 Dátum: 2015.09.11 péntek, 18:33:57 »

hideg motoral mikor elindulok hangosab a motor nm is tudom mindha egyik henger nem mene hideg m otornal s utána jól megy kb 5 km erig csinaja és megszűnik az alapjaratom hidegbenis melegbenis 8 on megal és nem mozog ja és melegites van az autóba de nm melegszik a víz az óta szerint  Ha és a fekete füst az mitől? Van? A porlasztok felvanak újítja az egész azzal nincs baj és a fogyasztása mitol ijen nagy?
a turbónyomás megvan?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38158 Dátum: 2015.09.11 péntek, 19:11:48 »

Igen megy jól az autó azzal nincs baj
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38159 Dátum: 2015.09.11 péntek, 19:13:57 »

Igen megy jól az autó azzal nincs baj
érzed vagy mérted? nem mind1.
1,5öt kell tölteni,da ha csak 1,3 van azt nem érzed meg,és kormol,és fogyaszt.

szóval?diaggal tudod megmérni.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38160 Dátum: 2015.09.12 szombat, 18:00:59 »

Hát nm mertem lehet Az a baj meg méretek köszi szépen
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38161 Dátum: 2015.09.12 szombat, 19:38:43 »

Srácok ez az EGR szelep az autómon



ugy gondoljátok ti is, hogy ezt nem rég cserélhették ??
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #38162 Dátum: 2015.09.12 szombat, 20:32:12 »

Srácok ez az EGR szelep az autómon

[img width=800 height=450]http://img673.imageshack.us/img673/9414/cMemcN.jpg[/img

ugy gondoljátok ti is, hogy ezt nem rég cserélhették ??

Miből gondolod? Smiley Fogd és dugózd le  eplus2 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.13 vasárnap, 18:26:43 írta AndyA » Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38163 Dátum: 2015.09.12 szombat, 21:37:37 »

Srácok ez az EGR szelep az autómon

[img width=800 height=450]http://img673.imageshack.us/img673/9414/cMemcN.jpg[/img

ugy gondoljátok ti is, hogy ezt nem rég cserélhették ??

Igen.... Nézem... Máris... Igen. Látom. Ebben pontosan ezerötszázhatvanhét kilóméter van, ami idő alatt a sofőr nyolc szál cigit szívott el, három gyalogost nem engedett át a zebrán és kétszer ment át a piroson.

Jajj, srry, ez nem EzoTV  nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38164 Dátum: 2015.09.12 szombat, 21:56:43 »

Srácok ez az EGR szelep az autómon

ugy gondoljátok ti is, hogy ezt nem rég cserélhették ??
Vagy nemrég cserélték, vagy pedig eladásra szépen megtisztították a motorteret! Smiley
Egyébként pedig minél előbb ledugózod, annál később lesznek problémáid. Nézd csak! Én is azt hittem, hogy jólvanazúgy, ha nem dugózzuk le! Egy hete csináltam meg.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1010893#msg1010893
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38165 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 12:27:07 »

Vagy nemrég cserélték, vagy pedig eladásra szépen megtisztították a motorteret! Smiley
Egyébként pedig minél előbb ledugózod, annál később lesznek problémáid. Nézd csak! Én is azt hittem, hogy jólvanazúgy, ha nem dugózzuk le! Egy hete csináltam meg.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1010893#msg1010893

Kész, ledugóztam az egr-t
Nem volt hál isten nagyon koszos, igy hamar végeztem vele
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38166 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 12:36:05 »

Kész, ledugóztam az egr-t
Nem volt hál isten nagyon koszos, igy hamar végeztem vele
ELM327 gondolom van, mert időnként fel fogja dobni a szervizlámpát, és törölni kell a hibakódot.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38167 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 15:29:32 »

ELM327 gondolom van, mert időnként fel fogja dobni a szervizlámpát, és törölni kell a hibakódot.

Nincs vagyis megrendeltem egyet, ami fordra módosított, van benne egy kapcsoló amivel átlehet kapcsolni

egy ilyet 



http://www.ebay.com/itm/301717733433
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38168 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 17:02:39 »

Nincs vagyis megrendeltem egyet, ami fordra módosított, van benne egy kapcsoló amivel átlehet kapcsolni

egy ilyet 

http://www.ebay.com/itm/301717733433


Kíváncsi vagyok mit tud! Nekem egy ilyen van: http://www.ebay.com/itm/Super-Mini-ELM327-V2-1-OBD2-II-Bluetooth-Diagnostic-Car-Auto-Interface-Scanner-S-/221828303511?hash=item33a5ff4a97&item=221828303511&vxp=mtr
Szépen megy a PC-s FORScan-el is.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #38169 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 18:26:32 »

Srácok ez az EGR szelep az autómon

[img width=800 height=450]http://img673.imageshack.us/img673/9414/cMemcN.jpg

ugy gondoljátok ti is, hogy ezt nem rég cserélhették ??

Vagy csak jó alaposan megpucolták, hogy úgy nézzen ki. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #38170 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 18:27:48 »

ELM327 gondolom van, mert időnként fel fogja dobni a szervizlámpát, és törölni kell a hibakódot.

Az évjárat alapján nemigen lehet DPF-es, Euro-4-es.

AndA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38171 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 18:52:49 »

Az évjárat alapján nemigen lehet DPF-es, Euro-4-es.

AndA
pedig pont 2005ben voltak dpf-es mk3asok.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #38172 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 19:57:21 »

Az évjárat alapján nemigen lehet DPF-es, Euro-4-es.

AndA


Nem is volt szó DPF-ről.....EGR-t dugózott.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38173 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 20:02:10 »

Az évjárat alapján nemigen lehet DPF-es, Euro-4-es.

AndA
Nem értem! Hogy jön ide a DPF?
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38174 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 21:18:25 »

Vagy csak jó alaposan megpucolták, hogy úgy nézzen ki. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Az lehet, hogy jól letisztították, de rengeteg dolog új van benne, mert azokat nem lehet ugy megtisztítani ahogyan kinéznek és nincs a szokásos időarányos fakulás,mattúlás
A fotó nem adja vissza a valódi láthatóságot

Az évjárat alapján nemigen lehet DPF-es, Euro-4-es.

AndA

Nem tudom mi az a DPF (már utána néztem, na az NINCS benne) , de az autó az tuti euro4-s, most egy hete volt műszaki vizsgán és 10-s besorolást kapott
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.13 vasárnap, 21:24:23 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38175 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 21:32:51 »


Én is kíváncsi leszek  nyes wave
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #38176 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 04:40:24 »

Nem értem! Hogy jön ide a DPF?


A DPF-es, Euro-4-es autók szokása, hogy hibát dobáljon a dugós EGR miatt. Euro-3 nem nagyon szokott.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #38177 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 04:41:13 »

Nem tudom mi az a DPF (már utána néztem, na az NINCS benne) , de az autó az tuti euro4-s, most egy hete volt műszaki vizsgán és 10-s besorolást kapott

Az érdekes. Eddig úgy tudtam, hogy a DPF-től lesz a 3-ból 4.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38178 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 04:51:30 »

A DPF-es, Euro-4-es autók szokása, hogy hibát dobáljon a dugós EGR miatt. Euro-3 nem nagyon szokott.

AndyA
Az én kocsim 2006 11 havi, tuti EURO 4-es, nincs benne DPF, és az első hibát két nap után dobta. Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #38179 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 08:19:03 »

Az én kocsim 2006 11 havi, tuti EURO 4-es, nincs benne DPF, és az első hibát két nap után dobta. Smiley

Mindegy, sok vizet nem zavar az "EGR nyomás alacsony" hibajelzés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38180 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 18:18:39 »


Megjött a kütyü, de én semmi különlegest nem veszek észre a működésén, sőt lehet nem is nagyon jó a mondeohoz

megy egyébként rendesen, de ha kéri hogy kapcsoljam át MS módba és átkapcsolom, akkor hibát ír a csatlakozásra

lehet tud sokmindent csak még rá kell jönni, hogy hogyan
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #38181 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 18:58:46 »

Megjött a kütyü, de én semmi különlegest nem veszek észre a működésén, sőt lehet nem is nagyon jó a mondeohoz

megy egyébként rendesen, de ha kéri hogy kapcsoljam át MS módba és átkapcsolom, akkor hibát ír a csatlakozásra

lehet tud sokmindent csak még rá kell jönni, hogy hogyan

Milyen programmal használod?
A kapcsolósnak az újabb autóknál (Mk4...) van értelme, 1-2 mk3-nál lát (talán) pár modult pluszban.  
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38182 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 19:20:42 »

Megjött a kütyü, de én semmi különlegest nem veszek észre a működésén, sőt lehet nem is nagyon jó a mondeohoz

megy egyébként rendesen, de ha kéri hogy kapcsoljam át MS módba és átkapcsolom, akkor hibát ír a csatlakozásra

lehet tud sokmindent csak még rá kell jönni, hogy hogyan
forscan a te autódon nem valószínű,hogy kommunikál MS-can en....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38183 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 20:32:12 »


Milyen programmal használod?
A kapcsolósnak az újabb autóknál (Mk4...) van értelme, 1-2 mk3-nál lát (talán) pár modult pluszban.  
 

forscan-nel és egy ForDTC androidos programmal néztem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38184 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 22:30:31 »

Sziasztok le van dugozva az egr em és füstöl tobbet fogyaszt aszt monta az egyik ismerősöm hogy azért mert le van dugozva az egr em es nem is megy az autóm ojan jól ahogy kelene szerintetek ez lehet az oka mert le van dugozva?
Naplózva
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #38185 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 23:30:47 »

Sziasztok le van dugozva az egr em és füstöl tobbet fogyaszt aszt monta az egyik ismerősöm hogy azért mert le van dugozva az egr em es nem is megy az autóm ojan jól ahogy kelene szerintetek ez lehet az oka mert le van dugozva?
  Turbo csöveket átkéne nézni hátha valamalyik jukas. Aláirásodba ird ki milyen autod van.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38186 Dátum: 2015.09.15 kedd, 07:14:10 »

Sziasztok le van dugozva az egr em és füstöl tobbet fogyaszt aszt monta az egyik ismerősöm hogy azért mert le van dugozva az egr em es nem is megy az autóm ojan jól ahogy kelene szerintetek ez lehet az oka mert le van dugozva?
megmértétek már a turbónyomást?  Huh?

...hacsak az egr dugót nem-e a szívósor közé tetted..... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gattila
Vendég
« Új hozzászólás #38187 Dátum: 2015.09.15 kedd, 08:15:54 »

Sziasztok!

Szeretnék egy ki segítséget kérni.

Van egy 2004-es Mondeom. Izzócsere miatt próbáltam volna felnyitni a motorháztetőt, balra jó, jobbra semmi...el akartam vinni a szervízbe, reggeli indításnál egy óriási csattanást hallotttam a motortérből. Leállítottam az autót, de motortér ugye zárva. A grillrácson keresztül sem tudom a zárat buherálni. A kérdésem, hogy a rácsot ki tudom-e pattintani, mert akkor hozzáférnék a zárhoz, ahogy látom. Aztán hozzáférnék a motorhoz. Pedálok nem estek be, tehát, gondolom a vezérlés lesz Sad

Köszönöm

Attila
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38188 Dátum: 2015.09.15 kedd, 08:22:38 »

Sziasztok!

Szeretnék egy ki segítséget kérni.

Van egy 2004-es Mondeom. Izzócsere miatt próbáltam volna felnyitni a motorháztetőt, balra jó, jobbra semmi...el akartam vinni a szervízbe, reggeli indításnál egy óriási csattanást hallotttam a motortérből. Leállítottam az autót, de motortér ugye zárva. A grillrácson keresztül sem tudom a zárat buherálni. A kérdésem, hogy a rácsot ki tudom-e pattintani, mert akkor hozzáférnék a zárhoz, ahogy látom. Aztán hozzáférnék a motorhoz. Pedálok nem estek be, tehát, gondolom a vezérlés lesz Sad

Köszönöm

Attila
a zárhoz hiába férsz hozzá,kulcs nélkül nem nyílik,hiszen ez nem bowdenes.a zárat sajnos elkell távolítani...privátban majd valaki megírja a módját.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38189 Dátum: 2015.09.15 kedd, 08:30:32 »

Sziasztok!

Szeretnék egy ki segítséget kérni.

Van egy 2004-es Mondeom. Izzócsere miatt próbáltam volna felnyitni a motorháztetőt, balra jó, jobbra semmi...el akartam vinni a szervízbe, reggeli indításnál egy óriási csattanást hallotttam a motortérből. Leállítottam az autót, de motortér ugye zárva. A grillrácson keresztül sem tudom a zárat buherálni. A kérdésem, hogy a rácsot ki tudom-e pattintani, mert akkor hozzáférnék a zárhoz, ahogy látom. Aztán hozzáférnék a motorhoz. Pedálok nem estek be, tehát, gondolom a vezérlés lesz Sad

Köszönöm

Attila

ment pü.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #38190 Dátum: 2015.09.15 kedd, 11:09:19 »

Sziasztok,

Kérlek Titeket, hogy aki tud az segítsen a következőkben:
- 2006-s 2.0 TDCI 157 ezer kilométerrel. Sajnos eljött (vagy legalább is hamarosan) a pillanat, hogy cseréljem a kuplungszerkezetet. Ezzel sajnos a kettős tömegű is cserére van ítélve. A szerelőm elég sokat szeretnek elkérni érte(320-350). Tudtok abban segíteni, hogy hol találok olyan szerelőt aki dolgozik hozott anyagból is, mert én tudnék a UNIX-tól rendelni jó áron...
Vagy tudjátok hol lehet még jobban kijönni.

Babavárás közben vagyunk és elég limitált sajnos jelen pillanatban a kocsira szánható összegem.

Köszi
István
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38191 Dátum: 2015.09.15 kedd, 16:25:30 »

Sziasztok,

Kérlek Titeket, hogy aki tud az segítsen a következőkben:
- 2006-s 2.0 TDCI 157 ezer kilométerrel. Sajnos eljött (vagy legalább is hamarosan) a pillanat, hogy cseréljem a kuplungszerkezetet. Ezzel sajnos a kettős tömegű is cserére van ítélve. A szerelőm elég sokat szeretnek elkérni érte(320-350). Tudtok abban segíteni, hogy hol találok olyan szerelőt aki dolgozik hozott anyagból is, mert én tudnék a UNIX-tól rendelni jó áron...
Vagy tudjátok hol lehet még jobban kijönni.

Babavárás közben vagyunk és elég limitált sajnos jelen pillanatban a kocsira szánható összegem.

Köszi
István

kuplungszettre itt kérjél árajánlatot: xenixauto.hu
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
.Balázs.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #38192 Dátum: 2015.09.15 kedd, 22:33:06 »

Szép estét!
Kint vagyok épp németbe, úgy néz ki hogy nem bírta a turbócső a 200+os tempót..  worship gun taps , szemmel láthatóan a bal oldalt repedt el az egyik cső, a szerívóolaj tartály melletti, gyors megoldással, 5 gyors kötöző, meg jó pár adag würth ragasztó szalaggal sikerült megoldani a problémát, erő van-fordulattól húz ugyanúgy, de füstölget szegényke... Egy gyors megerősítésre lenne szükségem hogy szerintetek is ez a cső az: http://www.ebay.de/itm/DRUCKSCHLAUCH-TURBOSCHLAUCH-fur-FORD-Mondeo-MK3-BJ-ab-2000-1S7Q6K770DC-/351473954276?hash=item51d57aede4     már vagy egy órája keresek a csőrendszerről képet, de nem találok  Roll Eyes
Naplózva

2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
.Balázs.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #38193 Dátum: 2015.09.15 kedd, 22:35:06 »

Meg azon is agyalok, hogy akkor már inkább vegyek kb 70 ezerért komplett szilikon rendszert, vagy csak ezt cseréljem kezdésnek, aztán majd cserélgetem ha elhaláloznak, vagy csak ez az egy cső szokta megadni magát??  wow1
Naplózva

2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38194 Dátum: 2015.09.15 kedd, 23:42:24 »

Sziasztok,

Kérlek Titeket, hogy aki tud az segítsen a következőkben:
- 2006-s 2.0 TDCI 157 ezer kilométerrel. Sajnos eljött (vagy legalább is hamarosan) a pillanat, hogy cseréljem a kuplungszerkezetet. Ezzel sajnos a kettős tömegű is cserére van ítélve. A szerelőm elég sokat szeretnek elkérni érte(320-350). Tudtok abban segíteni, hogy hol találok olyan szerelőt aki dolgozik hozott anyagból is, mert én tudnék a UNIX-tól rendelni jó áron...
Vagy tudjátok hol lehet még jobban kijönni.

Babavárás közben vagyunk és elég limitált sajnos jelen pillanatban a kocsira szánható összegem.

Köszi
István

Helyileg merre vagy?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #38195 Dátum: 2015.09.16 szerda, 07:33:20 »

Meg azon is agyalok, hogy akkor már inkább vegyek kb 70 ezerért komplett szilikon rendszert, vagy csak ezt cseréljem kezdésnek, aztán majd cserélgetem ha elhaláloznak, vagy csak ez az egy cső szokta megadni magát??  wow1

Általában csak ez szokta, de ez nem garancia, persze.

Viszont a teljes szilikon szettel jobb lesz a gázreakció, mert nem tágulnak a csövek, amikor beindul a turbo és tolja a levegőt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #38196 Dátum: 2015.09.16 szerda, 07:33:49 »

Meg azon is agyalok, hogy akkor már inkább vegyek kb 70 ezerért komplett szilikon rendszert, vagy csak ezt cseréljem kezdésnek, aztán majd cserélgetem ha elhaláloznak, vagy csak ez az egy cső szokta megadni magát??  wow1

Ja, és sokkal jobban is néz ki. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #38197 Dátum: 2015.09.16 szerda, 09:53:49 »

Helyileg merre vagy?

Xi. kerület, Albertfalva
Naplózva
.Balázs.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #38198 Dátum: 2015.09.16 szerda, 14:27:34 »

Köszönöm, igen hallottam hogy kb 300 fordulattal korábban jön a jóság Smiley  integet2 worship
Naplózva

2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38199 Dátum: 2015.09.16 szerda, 16:02:45 »

Köszönöm, igen hallottam hogy kb 300 fordulattal korábban jön a jóság Smiley  integet2 worship

Csak azt a cső darabot vetted amit linkeltel?  Vagy akkor az egész rendszert cserelted?  tényleg jobb??  Smiley
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Oldalak: 1 ... 757 758 759 760 761 762 763 [764] 765 766 767 768 769 770 771 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.437 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.