Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:35:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
758
759
760
761
762
763
764
[
765
]
766
767
768
769
770
771
772
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14666750 alkalommal)
0 Felhasználó és 164 vendég van a témában
.Balázs.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38200 Dátum:
2015.09.16 szerda, 17:35:24 »
Egyelőre csak a cső darabot, mert gyorsba kell, meg itt kint sajna nincs módom neki esni rendesen, örülök ha ezt kitudom cserélni és nem kell szerelőhöz mennem
Naplózva
2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38201 Dátum:
2015.09.16 szerda, 17:41:48 »
Idézetet írta: .Balázs. - 2015.09.16 szerda, 17:35:24
Egyelőre csak a cső darabot, mert gyorsba kell, meg itt kint sajna nincs módom neki esni rendesen, örülök ha ezt kitudom cserélni és nem kell szerelőhöz mennem
Hat azt elhiszem. Nekem is kellett multkor menni, kint szervizbe :/ Biztos sikerülni fog. akkor még nem probaltad ki hogy mennyivel jobb
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.16 szerda, 18:21:22 írta adrian007
»
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
norad8975
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38202 Dátum:
2015.09.19 szombat, 21:56:52 »
Sziasztok,
EGR dugózás miatt vásároltam egy ELM327 v2.1 interfészt.
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OBD2-ELM327-V1-5-Bluetooth-Car-Scanner-Android-Torque-Auto-Scan-Tool-OBD-II-/331206015268?hash=item4d1d6ab924
Próbáltam a telefonomról forscannel és torque proval, illetve laptopról a forscannel (nem demo modban), de csak odáig jutottam, hogy a BT kapcsolat rendben volt, de az interfész nem kommunikált az ECU-vel és ezzel a hibaüzenettel minden programban megakadtam. Valakinek valami ötlet, hogy hogyan tudom ezt működésre bírni, illetve hogy melyik az az interfész ami tuti működne nekem?
Az hozzá tartozik, hogy áprilisban a ford márkaszervízben a kollega rácsatlakozott a gépével a kocsimra és kiolvasott belőle dolgokat, úgyhogy az autó oldalon azt hiszem nem lehet gond.
Hálásan köszönöm előre is.
Üdv,
Tamás
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38203 Dátum:
2015.09.19 szombat, 22:02:08 »
Idézetet írta: norad8975 - 2015.09.19 szombat, 21:56:52
Sziasztok,
EGR dugózás miatt vásároltam egy ELM327 v2.1 interfészt.
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OBD2-ELM327-V1-5-Bluetooth-Car-Scanner-Android-Torque-Auto-Scan-Tool-OBD-II-/331206015268?hash=item4d1d6ab924
Próbáltam a telefonomról forscannel és torque proval, illetve laptopról a forscannel (nem demo modban), de csak odáig jutottam, hogy a BT kapcsolat rendben volt, de az interfész nem kommunikált az ECU-vel és ezzel a hibaüzenettel minden programban megakadtam. Valakinek valami ötlet, hogy hogyan tudom ezt működésre bírni, illetve hogy melyik az az interfész ami tuti működne nekem?
Az hozzá tartozik, hogy áprilisban a ford márkaszervízben a kollega rácsatlakozott a gépével a kocsimra és kiolvasott belőle dolgokat, úgyhogy az autó oldalon azt hiszem nem lehet gond.
Hálásan köszönöm előre is.
Üdv,
Tamás
Gyújtást ráadtad?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38204 Dátum:
2015.09.19 szombat, 22:07:32 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.15 kedd, 07:14:10
megmértétek már a turbónyomást?
...hacsak az egr dugót nem-e a szívósor közé tetted.....
de a szivosor kozott volt teve de kivetem ugyanugy fustol meg joban es nemis huz ojan jol az auto amiota kivetem az egr dugot a szivosor koze volt teve
Naplózva
norad8975
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38205 Dátum:
2015.09.19 szombat, 23:26:48 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.09.19 szombat, 22:02:08
Gyújtást ráadtad?
Persze, próbáltam csak gyújtással, meg járó motorral is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38206 Dátum:
2015.09.19 szombat, 23:51:03 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2015.09.19 szombat, 22:07:32
de a szivosor kozott volt teve de kivetem ugyanugy fustol meg joban es nemis huz ojan jol az auto amiota kivetem az egr dugot a szivosor koze volt teve
igy nehéz lesz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38207 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 07:45:17 »
Idézetet írta: norad8975 - 2015.09.19 szombat, 21:56:52
Sziasztok,
EGR dugózás miatt vásároltam egy ELM327 v2.1 interfészt.
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OBD2-ELM327-V1-5-Bluetooth-Car-Scanner-Android-Torque-Auto-Scan-Tool-OBD-II-/331206015268?hash=item4d1d6ab924
Próbáltam a telefonomról forscannel és torque proval, illetve laptopról a forscannel (nem demo modban), de csak odáig jutottam, hogy a BT kapcsolat rendben volt, de az interfész nem kommunikált az ECU-vel és ezzel a hibaüzenettel minden programban megakadtam. Valakinek valami ötlet, hogy hogyan tudom ezt működésre bírni, illetve hogy melyik az az interfész ami tuti működne nekem?
Az hozzá tartozik, hogy áprilisban a ford márkaszervízben a kollega rácsatlakozott a gépével a kocsimra és kiolvasott belőle dolgokat, úgyhogy az autó oldalon azt hiszem nem lehet gond.
Hálásan köszönöm előre is.
Üdv,
Tamás
Nem érdemes kinlódni a kínai sz@rokkal. Az a tapasztalat, hogy vagy működik vagy nem.
Budapesten van egy srác aki ilyeneket árul, van neki minden féle fajta, ki lehet próbálni nála.
Ha meg akarod kímélni magadat a rengeteg bosszúságtól akkor nála megveszed.
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_mini_bluetooth_hibakodolvaso_elm_327_akcio_2125013861.html
Sok sikert!
Üdv: Ákos
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.20 vasárnap, 07:48:37 írta szoszo
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38208 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 09:55:46 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.19 szombat, 23:51:03
igy nehéz lesz....
mi lesz nehéz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38209 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 10:11:59 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2015.09.20 vasárnap, 09:55:46
mi lesz nehéz
kitalálni,hogy mit csinálsz!
A dugó (ha elöl van az egr-ed) az egr hűtőcső és az egr szelep közé kell kerüljön.Remélni tudom csak,hogy eddig ott volt.mert ha a szívósorhoz tetted,akkor az autó nemigen tudott volna menni,mert nem kapott volna levegőt.ennyit az egr dugóról.
A turbónyomást meg továbbra is megkéne mérni,mert ha az egr dugó a helyén van,szinte biztosan attól füstöl,hogy valahol lukas a turbócsőrendszered.
Olajos foltokat szakaszokat keress a gumicsöveken,ott fúj ki.6 ilyen gumiszakasz van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38210 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 12:19:15 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.09.20 vasárnap, 07:45:17
Nem érdemes kinlódni a kínai sz@rokkal. Az a tapasztalat, hogy vagy működik vagy nem.
Budapesten van egy srác aki ilyeneket árul, van neki minden féle fajta, ki lehet próbálni nála.
Ha meg akarod kímélni magadat a rengeteg bosszúságtól akkor nála megveszed.
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_mini_bluetooth_hibakodolvaso_elm_327_akcio_2125013861.html
Sok sikert!
Üdv: Ákos
Ugyanezeket a "kínai sza.rokat" árulja ő is, csak dupla áron, mintha magad rendelnéd ebay-ről.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38211 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 12:20:12 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.09.20 vasárnap, 12:19:15
Ugyanezeket a "kínai sza.rokat" árulja ő is, csak dupla áron, mintha magad rendelnéd ebay-ről.
Csak esetleg ő már tudja, melyiket érdemes rendelni, és ahogy írja: ki lehet próbálni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38212 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 12:41:16 »
Idézetet írta: Angel - 2015.09.20 vasárnap, 12:20:12
Csak esetleg ő már tudja, melyiket érdemes rendelni, és ahogy írja: ki lehet próbálni.
Ez igaz is. De ez még nem változtat azon a tényen, hogy Te magad is meg tudod rendelni ugyanazt féláron
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38213 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 13:43:55 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.09.20 vasárnap, 12:19:15
Ugyanezeket a "kínai sza.rokat" árulja ő is, csak dupla áron, mintha magad rendelnéd ebay-ről.
Nem mert ő már tudja, hogy kitől és mit kell rendelni ahhoz hogy ne legyen gond.
Senkinek nem az a célja, hogy olcsó legyen, hanem hogy működjön.
De ha te inkább a szívást választod akkor hajrá. Gratulálok a gondolkodásmódodhoz.
No comment.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.20 vasárnap, 13:48:15 írta szoszo
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38214 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 13:45:19 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.09.20 vasárnap, 12:41:16
Ez igaz is. De ez még nem változtat azon a tényen, hogy Te magad is meg tudod rendelni ugyanazt féláron
Én már meg is tettem, és a szerkó teljesen tuti.
Viszont, volt aki rendelt, és olyat kapott, ami nem kompatibilis.
Olcsó volt,de semmire sem jó...
Néha az infó sokat ér.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38215 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 16:38:45 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.20 vasárnap, 10:11:59
kitalálni,hogy mit csinálsz!
A dugó (ha elöl van az egr-ed) az egr hűtőcső és az egr szelep közé kell kerüljön.Remélni tudom csak,hogy eddig ott volt.mert ha a szívósorhoz tetted,akkor az autó nemigen tudott volna menni,mert nem kapott volna levegőt.ennyit az egr dugóról.
A turbónyomást meg továbbra is megkéne mérni,mert ha az egr dugó a helyén van,szinte biztosan attól füstöl,hogy valahol lukas a turbócsőrendszered.
Olajos foltokat szakaszokat keress a gumicsöveken,ott fúj ki.6 ilyen gumiszakasz van.
koszonom szepen megfogadom a tanacsat
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38216 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 21:54:48 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.09.20 vasárnap, 13:43:55
Nem mert ő már tudja, hogy kitől és mit kell rendelni ahhoz hogy ne legyen gond.
Senkinek nem az a célja, hogy olcsó legyen, hanem hogy működjön.
De ha te inkább a szívást választod akkor hajrá. Gratulálok a gondolkodásmódodhoz.
No comment.
Én azt választottam, hogy rendeltem magamnak ebay-ről, megjött és azóta sincs semmi bajom vele. Volt BT-s is, USB-s is.
Gyűlölöm is magam az ilyen gondolkodásmódom miatt
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38217 Dátum:
2015.09.22 kedd, 20:34:34 »
Estét!
Előjött egy olyan probléma hogy nem megy az autó, vagyis nem olyan dinamikusan mint eddig.
kb 2ezer fölött érzem hogy a húzna. Néztem a turbócsövet nincs szemmel látható lyuk vagy repedés. Nem füstöl és többet sem eszik.
Pl. pályán 5-be 80-ról alig akar gyorsulni.
A kokszon kívül mi okozhat még ilyet?
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38218 Dátum:
2015.09.22 kedd, 22:17:56 »
Idézetet írta: GG - 2015.09.22 kedd, 20:34:34
Estét!
Előjött egy olyan probléma hogy nem megy az autó, vagyis nem olyan dinamikusan mint eddig.
kb 2ezer fölött érzem hogy a húzna. Néztem a turbócsövet nincs szemmel látható lyuk vagy repedés. Nem füstöl és többet sem eszik.
Pl. pályán 5-be 80-ról alig akar gyorsulni.
A kokszon kívül mi okozhat még ilyet?
Nem lehet, hogy vissza hivtak es kiutottek belole a trukkos sw-t ?
Ez magyarazna a csokkeno teljesitmenyt
Naplózva
blah blah blah
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38219 Dátum:
2015.09.22 kedd, 23:54:47 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.22 kedd, 22:17:56
Nem lehet, hogy vissza hivtak es kiutottek belole a trukkos sw-t ?
Ez magyarazna a csokkeno teljesitmenyt
Az WV
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38220 Dátum:
2015.09.23 szerda, 00:05:18 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.09.22 kedd, 23:54:47
Az WV
1 hulyeseg
Naplózva
blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38221 Dátum:
2015.09.23 szerda, 06:56:33 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.09.22 kedd, 23:54:47
Az WV
Illetve VW
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38222 Dátum:
2015.09.23 szerda, 07:24:41 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.23 szerda, 06:56:33
Illetve VW
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Roland77
Vendég
izzítógyertya?
«
Új hozzászólás #38223 Dátum:
2015.09.23 szerda, 17:12:12 »
sziasztok,
az a problémám, hogy van egy 2004 évi gyártású 2.2 tdci mondeom, és az alábbiakat produkálja reggel, első indításnál - kékes füst, és mintha a benzines autó fulladna szivató nélkül, ha indulok vele - mindezt kábé 1.5-2 percig, míg kicsit nem melegszik be. hibakód olvasás megvolt, semmi, nem füstöl sem melegen, sem hidegen egyébként, semmilyen tiltás, izzítójel villogást nem produkál, nem eszik sokat, nem hintázik az alapjárata, megy, mint a lökös és nem eszik sokat, sőt.
minden normális, pont, mint édesapám 274ezret futott ugyanilyen típusában - csak ez szervízkönyves, magyar, 197ezret futott autó.
izzítógyertyára és gázolajszűrőre gondoltam a fórumot olvasva, de miskolcon lakom - nem miskolciként - és nem tudom, kivel tudnám ezt a cserét megcsináltatni?
tudom, hogy nem nagy kunszt, de nem helybeliként esélyem sincs magam megcsinálni.
tudtok ajánlani valakit, illetve helyes-e a tippem a hibát illetőleg? megvettem az izzítókat és a szűrőt is, de kellene valaki, aki a cserét megoldja nekem
Naplózva
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38224 Dátum:
2015.09.23 szerda, 19:07:24 »
Idézetet írta: GG - 2015.09.22 kedd, 20:34:34
Estét!
Előjött egy olyan probléma hogy nem megy az autó, vagyis nem olyan dinamikusan mint eddig.
kb 2ezer fölött érzem hogy a húzna. Néztem a turbócsövet nincs szemmel látható lyuk vagy repedés. Nem füstöl és többet sem eszik.
Pl. pályán 5-be 80-ról alig akar gyorsulni.
A kokszon kívül mi okozhat még ilyet?
Egr és szívósor volt már tisztítva?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38225 Dátum:
2015.09.23 szerda, 20:26:28 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.09.23 szerda, 19:07:24
Egr és szívósor volt már tisztítva?
Az elmúlt 4 évben nem.
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38226 Dátum:
2015.09.23 szerda, 20:48:22 »
Idézetet írta: GG - 2015.09.23 szerda, 20:26:28
Az elmúlt 4 évben nem.
Akkor már rég aktuális. Ha nincs ledugózva az EGR akkor szépen folyamatosan leszűkül az átáramlási keresztmetszet, akár a felére is leszűkülhet, és ilyenkor csökken az autó teljesítménye.
Ha ki van takarítva a rendszer akkor utána le kell dugózni az egr-t és nincs többé probléma.
Ez az egész EGR rendszer egy zsákutca, többet árt mint használ.
Én még a gázolajszűrőt is megnézném. Mikor volt cserélve? Ha csere akkor csak minőségi szűrőt: Delphi, bosch, Mann-filter.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.23 szerda, 20:50:59 írta szoszo
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38227 Dátum:
2015.09.23 szerda, 20:51:12 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.09.23 szerda, 20:48:22
Akkor már rég aktuális. Ha nincs ledugózva az EGR akkor szépen folyamatosan leszűkül az átáramlási keresztmetszet, akár a felére is leszűkülhet, és ilyenkor csökken az autó teljesítménye.
Ha ki van takarítva a rendszer akkor utána le kell dugózni az egr-t és nincs többé probléma.
Ez az egész EGR rendszer egy zsákutca, többet árt mint használ.
Ezt mennyire macerás megcsinálni? Jobb szerelőre bízni vagy nem kell hozzá semmilyen célszerszám?
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38228 Dátum:
2015.09.23 szerda, 20:55:56 »
Idézetet írta: GG - 2015.09.23 szerda, 20:51:12
Ezt mennyire macerás megcsinálni? Jobb szerelőre bízni vagy nem kell hozzá semmilyen célszerszám?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38229 Dátum:
2015.09.23 szerda, 21:28:27 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.09.23 szerda, 20:55:56
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Tudnék ilyet készíttetni de mekkorák a rádiuszok?
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38230 Dátum:
2015.09.23 szerda, 21:35:15 »
Idézetet írta: GG - 2015.09.23 szerda, 21:28:27
Tudnék ilyet készíttetni de mekkorák a rádiuszok?
Passz....valahol volt itt talán olyan rajz is.
szerk.
Itt van:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1008704#msg1008704
Alf!
Ezt hozzá lehetne csapni a wikis cikkhez?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.23 szerda, 21:38:59 írta Zoleex
»
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38231 Dátum:
2015.09.23 szerda, 21:42:19 »
Sziasztok.
Állandóan dobálja ezt a hibakódot az autóm:
P0404 kipufogógáz visszavezetés vezérlő áramkör tartomány/teljesítmény
P0405 kipufogógáz visszavezetés a aramkör alacsony
Van amikor elkezd villogni az izzító menet közben és teljesítmény viszlát. Gyújtás le és vissza és megy tovább.
2006 2.2tdci euro4 qjbb
Tudja valaki mitől lehet?
Üdv Balázs
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.23 szerda, 21:47:36 írta feketeba
»
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38232 Dátum:
2015.09.23 szerda, 21:46:00 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.09.23 szerda, 21:35:15
Passz....valahol volt itt talán olyan rajz is.
szerk.
Itt van:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1008704#msg1008704
[img width=800 height=551]http://kepfeltoltes.hu/150825/egr_dugo_rajz_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img
Alf!
Ezt hozzá lehetne csapni a wikis cikkhez?
Köszönöm. Így már jobb
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.25 péntek, 19:30:52 írta AndyA
»
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38233 Dátum:
2015.09.23 szerda, 21:50:26 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.09.23 szerda, 21:42:19
Sziasztok.
Állandóan dobálja ezt a hibakódot az autóm:
P0404 kipufogógáz visszavezetés vezérlő áramkör tartomány/teljesítmény
P0405 kipufogógáz visszavezetés a aramkör alacsony
Van amikor elkezd villogni az izzító menet közben és teljesítmény viszlát. Gyújtás le és vissza és megy tovább.
2006 2.2tdci euro4 qjbb
Tudja valaki mitől lehet?
Üdv Balázs
Valószínűleg halott az EGR-ed.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38234 Dátum:
2015.09.23 szerda, 21:51:05 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.09.23 szerda, 21:42:19
Sziasztok.
Állandóan dobálja ezt a hibakódot az autóm:
P0404 kipufogógáz visszavezetés vezérlő áramkör tartomány/teljesítmény
P0405 kipufogógáz visszavezetés a aramkör alacsony
Van amikor elkezd villogni az izzító menet közben és teljesítmény viszlát. Gyújtás le és vissza és megy tovább.
2006 2.2tdci euro4 qjbb
Tudja valaki mitől lehet?
Üdv Balázs
egr csere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38235 Dátum:
2015.09.23 szerda, 22:01:34 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.09.23 szerda, 21:50:26
Valószínűleg halott az EGR-ed.
hogy tudom azt kipróbálni, tesztelni?
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38236 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 07:09:44 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.09.23 szerda, 22:01:34
hogy tudom azt kipróbálni, tesztelni?
a hibakód alapján nincs mit tesztelni.ha a csati rajta van,és a kábel nem szakadt(ezeket ellenőrizheted),akkor az egr rossz.
Vedd le a csatit és úgyis olvassatok hibakódot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38237 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 07:46:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.24 csütörtök, 07:09:44
a hibakód alapján nincs mit tesztelni.ha a csati rajta van,és a kábel nem szakadt(ezeket ellenőrizheted),akkor az egr rossz.
Vedd le a csatit és úgyis olvassatok hibakódot.
Akkor ezt gyorsan tesztelem mert van saját hibakódolvasóm is(DELPHI). A komplett egr szelepet kell ilyenkor cserélni? Van olyan márka ami kell vagy akármelyik jó hozzá(BÁRDIBA találtam 3 márkát is hozzá)
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38238 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 08:11:08 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.09.24 csütörtök, 07:46:47
Akkor ezt gyorsan tesztelem mert van saját hibakódolvasóm is(DELPHI). A komplett egr szelepet kell ilyenkor cserélni? Van olyan márka ami kell vagy akármelyik jó hozzá(BÁRDIBA találtam 3 márkát is hozzá)
igen.alvázszám alaján ha jó hozzá,nagyon nem lősz mellé.főleg a Bárdihoz vissza is tudod vinni gariba,ha mégsem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38239 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 09:24:38 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.09.24 csütörtök, 07:46:47
Akkor ezt gyorsan tesztelem mert van saját hibakódolvasóm is(DELPHI). A komplett egr szelepet kell ilyenkor cserélni? Van olyan márka ami kell vagy akármelyik jó hozzá(BÁRDIBA találtam 3 márkát is hozzá)
Szia Feketeba,
írtam Privat üzit.
Üdv.: Lali
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38240 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 14:46:30 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.09.24 csütörtök, 09:24:38
Szia Feketeba,
írtam Privat üzit.
Üdv.: Lali
Ment Pü.
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38241 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 14:48:19 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.24 csütörtök, 08:11:08
igen.alvázszám alaján ha jó hozzá,nagyon nem lősz mellé.főleg a Bárdihoz vissza is tudod vinni gariba,ha mégsem.
csak 146e forint
79e megkapom de még az is nagyon sok.
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38242 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 14:52:57 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.09.24 csütörtök, 14:48:19
csak 146e forint
79e megkapom de még az is nagyon sok.
szerintem vegyél egyet bontottan,és azonnal dugózd le.nem fog többé tönkremenni,és nem fizetsz érte sok10ezer ft-t.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38243 Dátum:
2015.09.26 szombat, 00:17:05 »
Sziasztok!
Egy kis segitség kellene, mert vettem egy
http://www.ebay.com/itm/2015-ELM327-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331508166559?hash=item4d2f6d2f9f&item=331508166559&vxp=mtr
.
Letöltöttem hozzá a forscan 2.2.7-et, de nem komunikál az autóval, hiába adom rá a gyujtást, nem látja az autót.
Nem jó kábelt vettem, vagy más progi kell?
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38244 Dátum:
2015.09.26 szombat, 06:20:46 »
Idézetet írta: bihu - 2015.09.26 szombat, 00:17:05
Sziasztok!
Egy kis segitség kellene, mert vettem egy
http://www.ebay.com/itm/2015-ELM327-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331508166559?hash=item4d2f6d2f9f&item=331508166559&vxp=mtr
.
Letöltöttem hozzá a forscan 2.2.7-et, de nem komunikál az autóval, hiába adom rá a gyujtást, nem látja az autót.
Nem jó kábelt vettem, vagy más progi kell?
A számítógépen a driver az jó. Illetve a progiba a portbeállítás is jó?
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38245 Dátum:
2015.09.26 szombat, 15:43:51 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.07.31 csütörtök, 15:19:33
Olyannal találkozott már valaki, hogy a xenonból semmilyen kalibrációval nem lehet eltüntetni a B2477, B2626 hibakódokat?
Forscan nem tudja a kalibrációt végigfuttatni, azt mondja contact developers.
...
Gyári a fényszóró.
Esetleg valakinek valami ötlet?
Nem tudom, aktuális-e még, de én ma próbálkoztam eltüntetni ezeket a kódokat forscan és bluetooth-os elm segítségével. Figyelmetlen voltam, bent ültem az autóban, kézifék behúzott állapotban volt. A kalibráláskor 11 másodpercig várakoztatott, és ekkor dobta a contact developer üzenetet. Nekifutottam ismét, és akkor tűnt fel, hogy nem lehet senki az autóban és a kéziféknek kiengedett állapotban kell lennie. Így jól lefutott a kalibrálás és eltűntek a hibakódok.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38246 Dátum:
2015.09.26 szombat, 15:48:10 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.09.26 szombat, 06:20:46
A számítógépen a driver az jó. Illetve a progiba a portbeállítás is jó?
Szia!
Igazából nem tudom, amit automatikusan megtalált azzal próbált dolgozni.
Hol tudom azt megváltoztatni?
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38247 Dátum:
2015.09.26 szombat, 16:00:07 »
Idézetet írta: edk - 2015.09.26 szombat, 15:43:51
Nem tudom, aktuális-e még, de én ma próbálkoztam eltüntetni ezeket a kódokat forscan és bluetooth-os elm segítségével. Figyelmetlen voltam, bent ültem az autóban, kézifék behúzott állapotban volt. A kalibráláskor 11 másodpercig várakoztatott, és ekkor dobta a contact developer üzenetet. Nekifutottam ismét, és akkor tűnt fel, hogy nem lehet senki az autóban és a kéziféknek kiengedett állapotban kell lennie. Így jól lefutott a kalibrálás és eltűntek a hibakódok.
Köszi, már túl vagyok rajta. Nem a kézifék volt a gond nálam, hanem az, hogy ahol legutóbb a hátsó stabilizátor szilenteket cserélték, ott a stabilizátor rudat lefordították, és ezért a rajta lévő kar, ami a hátsó szintérzékelő kis karját mozgatja, teljesen elcsavarodott. Ettől a szenzorból a legalacsonyabb szintnek megfelelő feszültség jött ki, tehát azt hitte, hogy teljesen lent van a segge a kocsinak, és ezért nem is futott le a kalibráció. Átfordítottam a kart, és rögtön hiba nélkül végigment.
Naplózva
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38248 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 17:40:03 »
Idézetet írta: bihu - 2015.09.26 szombat, 00:17:05
Sziasztok!
Egy kis segitség kellene, mert vettem egy
http://www.ebay.com/itm/2015-ELM327-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331508166559?hash=item4d2f6d2f9f&item=331508166559&vxp=mtr
.
Letöltöttem hozzá a forscan 2.2.7-et, de nem komunikál az autóval, hiába adom rá a gyujtást, nem látja az autót.
Nem jó kábelt vettem, vagy más progi kell?
Szia,
sajna nekem sem látja az autót :-( hiába állítottam át a beállításokat. Az igaz, hogy a CD, amit küldtek hozzá, az el volt törve, bár gondolom azon csak valami diag program lenne. Nekem a 2.2.5 van rajta. Sikerült esetleg neked összehozni?
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38249 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 17:55:38 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.09.27 vasárnap, 17:40:03
Szia,
sajna nekem sem látja az autót :-( hiába állítottam át a beállításokat. Az igaz, hogy a CD, amit küldtek hozzá, az el volt törve, bár gondolom azon csak valami diag program lenne. Nekem a 2.2.5 van rajta. Sikerült esetleg neked összehozni?
amelyik az autót nem látja,annak rendszerint az a baja,hogy nem tudja a komminkációs protokollt,amit a ford használ.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
758
759
760
761
762
763
764
[
765
]
766
767
768
769
770
771
772
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ