Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 05:26:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 758 759 760 761 762 763 764 [765] 766 767 768 769 770 771 772 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14378752 alkalommal)
0 Felhasználó és 180 vendég van a témában
.Balázs.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #38200 Dátum: 2015.09.16 szerda, 17:35:24 »

Egyelőre csak a cső darabot, mert gyorsba kell, meg itt kint sajna nincs módom neki esni rendesen, örülök ha ezt kitudom cserélni és nem kell szerelőhöz mennem  worship
Naplózva

2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38201 Dátum: 2015.09.16 szerda, 17:41:48 »

Egyelőre csak a cső darabot, mert gyorsba kell, meg itt kint sajna nincs módom neki esni rendesen, örülök ha ezt kitudom cserélni és nem kell szerelőhöz mennem  worship

Hat azt elhiszem.  Nekem is kellett multkor menni, kint szervizbe :/  Biztos sikerülni fog.  akkor még nem probaltad ki hogy mennyivel jobb
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.16 szerda, 18:21:22 írta adrian007 » Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
norad8975
Vendég
« Új hozzászólás #38202 Dátum: 2015.09.19 szombat, 21:56:52 »

Sziasztok,

EGR dugózás miatt vásároltam egy ELM327 v2.1 interfészt.
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OBD2-ELM327-V1-5-Bluetooth-Car-Scanner-Android-Torque-Auto-Scan-Tool-OBD-II-/331206015268?hash=item4d1d6ab924
Próbáltam a telefonomról forscannel és torque proval, illetve laptopról a forscannel (nem demo modban), de csak odáig jutottam, hogy a BT kapcsolat rendben volt, de az interfész nem kommunikált az ECU-vel és ezzel a hibaüzenettel minden programban megakadtam. Valakinek valami ötlet, hogy hogyan tudom ezt működésre bírni, illetve hogy melyik az az interfész ami tuti működne nekem?

Az hozzá tartozik, hogy áprilisban a ford márkaszervízben a kollega rácsatlakozott a gépével a kocsimra és kiolvasott belőle dolgokat, úgyhogy az autó oldalon azt hiszem nem lehet gond.
Hálásan köszönöm előre is.
Üdv,
Tamás
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38203 Dátum: 2015.09.19 szombat, 22:02:08 »

Sziasztok,

EGR dugózás miatt vásároltam egy ELM327 v2.1 interfészt.
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OBD2-ELM327-V1-5-Bluetooth-Car-Scanner-Android-Torque-Auto-Scan-Tool-OBD-II-/331206015268?hash=item4d1d6ab924
Próbáltam a telefonomról forscannel és torque proval, illetve laptopról a forscannel (nem demo modban), de csak odáig jutottam, hogy a BT kapcsolat rendben volt, de az interfész nem kommunikált az ECU-vel és ezzel a hibaüzenettel minden programban megakadtam. Valakinek valami ötlet, hogy hogyan tudom ezt működésre bírni, illetve hogy melyik az az interfész ami tuti működne nekem?

Az hozzá tartozik, hogy áprilisban a ford márkaszervízben a kollega rácsatlakozott a gépével a kocsimra és kiolvasott belőle dolgokat, úgyhogy az autó oldalon azt hiszem nem lehet gond.
Hálásan köszönöm előre is.
Üdv,
Tamás


Gyújtást ráadtad?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38204 Dátum: 2015.09.19 szombat, 22:07:32 »

megmértétek már a turbónyomást?  Huh?

...hacsak az egr dugót nem-e a szívósor közé tetted..... Cheesy
de a szivosor kozott volt teve de kivetem ugyanugy fustol meg joban es nemis huz ojan jol az auto amiota kivetem az egr dugot a szivosor koze volt teve
Naplózva
norad8975
Vendég
« Új hozzászólás #38205 Dátum: 2015.09.19 szombat, 23:26:48 »

Gyújtást ráadtad?

Persze, próbáltam csak gyújtással, meg járó motorral is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38206 Dátum: 2015.09.19 szombat, 23:51:03 »

de a szivosor kozott volt teve de kivetem ugyanugy fustol meg joban es nemis huz ojan jol az auto amiota kivetem az egr dugot a szivosor koze volt teve

igy nehéz lesz....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38207 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 07:45:17 »

Sziasztok,

EGR dugózás miatt vásároltam egy ELM327 v2.1 interfészt.
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OBD2-ELM327-V1-5-Bluetooth-Car-Scanner-Android-Torque-Auto-Scan-Tool-OBD-II-/331206015268?hash=item4d1d6ab924
Próbáltam a telefonomról forscannel és torque proval, illetve laptopról a forscannel (nem demo modban), de csak odáig jutottam, hogy a BT kapcsolat rendben volt, de az interfész nem kommunikált az ECU-vel és ezzel a hibaüzenettel minden programban megakadtam. Valakinek valami ötlet, hogy hogyan tudom ezt működésre bírni, illetve hogy melyik az az interfész ami tuti működne nekem?

Az hozzá tartozik, hogy áprilisban a ford márkaszervízben a kollega rácsatlakozott a gépével a kocsimra és kiolvasott belőle dolgokat, úgyhogy az autó oldalon azt hiszem nem lehet gond.
Hálásan köszönöm előre is.
Üdv,
Tamás


Nem érdemes kinlódni a kínai sz@rokkal. Az a tapasztalat, hogy vagy működik vagy nem.  rinya
Budapesten van egy srác aki ilyeneket árul, van neki minden féle fajta, ki lehet próbálni nála.  eljen

Ha meg akarod kímélni magadat a rengeteg bosszúságtól akkor nála megveszed.   integet2

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_mini_bluetooth_hibakodolvaso_elm_327_akcio_2125013861.html

Sok sikert!

Üdv: Ákos
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.20 vasárnap, 07:48:37 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38208 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 09:55:46 »

igy nehéz lesz....
mi lesz nehéz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38209 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 10:11:59 »

mi lesz nehéz
kitalálni,hogy mit csinálsz!

A dugó (ha elöl van az egr-ed) az egr hűtőcső és az egr szelep közé kell kerüljön.Remélni tudom csak,hogy eddig ott volt.mert ha a szívósorhoz tetted,akkor az autó nemigen tudott volna menni,mert nem kapott volna levegőt.ennyit az egr dugóról.

A turbónyomást meg továbbra is megkéne mérni,mert ha az egr dugó a helyén van,szinte biztosan attól füstöl,hogy valahol lukas a turbócsőrendszered.
Olajos foltokat szakaszokat keress a gumicsöveken,ott fúj ki.6 ilyen gumiszakasz van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38210 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 12:19:15 »

Nem érdemes kinlódni a kínai sz@rokkal. Az a tapasztalat, hogy vagy működik vagy nem.  rinya
Budapesten van egy srác aki ilyeneket árul, van neki minden féle fajta, ki lehet próbálni nála.  eljen

Ha meg akarod kímélni magadat a rengeteg bosszúságtól akkor nála megveszed.   integet2

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_mini_bluetooth_hibakodolvaso_elm_327_akcio_2125013861.html

Sok sikert!

Üdv: Ákos

Ugyanezeket a "kínai sza.rokat" árulja ő is, csak dupla áron, mintha magad rendelnéd ebay-ről.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38211 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 12:20:12 »

Ugyanezeket a "kínai sza.rokat" árulja ő is, csak dupla áron, mintha magad rendelnéd ebay-ről.

Csak esetleg ő már tudja, melyiket érdemes rendelni, és ahogy írja: ki lehet próbálni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38212 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 12:41:16 »

Csak esetleg ő már tudja, melyiket érdemes rendelni, és ahogy írja: ki lehet próbálni.

Ez igaz is. De ez még nem változtat azon a tényen, hogy Te magad is meg tudod rendelni ugyanazt féláron Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38213 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 13:43:55 »

Ugyanezeket a "kínai sza.rokat" árulja ő is, csak dupla áron, mintha magad rendelnéd ebay-ről.

Nem mert ő már tudja, hogy kitől és mit kell rendelni ahhoz hogy ne legyen gond.  eljen

Senkinek nem az a célja, hogy olcsó legyen, hanem hogy működjön.   wave

De ha te inkább a szívást választod akkor hajrá. Gratulálok a gondolkodásmódodhoz.  wave


No comment.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.20 vasárnap, 13:48:15 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38214 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 13:45:19 »

Ez igaz is. De ez még nem változtat azon a tényen, hogy Te magad is meg tudod rendelni ugyanazt féláron Wink

Én már meg is tettem, és a szerkó teljesen tuti.
Viszont, volt aki rendelt, és olyat kapott, ami nem kompatibilis.
Olcsó volt,de semmire sem jó...
Néha az infó sokat ér.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38215 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 16:38:45 »

kitalálni,hogy mit csinálsz!

A dugó (ha elöl van az egr-ed) az egr hűtőcső és az egr szelep közé kell kerüljön.Remélni tudom csak,hogy eddig ott volt.mert ha a szívósorhoz tetted,akkor az autó nemigen tudott volna menni,mert nem kapott volna levegőt.ennyit az egr dugóról.

A turbónyomást meg továbbra is megkéne mérni,mert ha az egr dugó a helyén van,szinte biztosan attól füstöl,hogy valahol lukas a turbócsőrendszered.
Olajos foltokat szakaszokat keress a gumicsöveken,ott fúj ki.6 ilyen gumiszakasz van.
koszonom szepen megfogadom a tanacsat
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38216 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 21:54:48 »

Nem mert ő már tudja, hogy kitől és mit kell rendelni ahhoz hogy ne legyen gond.  eljen

Senkinek nem az a célja, hogy olcsó legyen, hanem hogy működjön.   wave

De ha te inkább a szívást választod akkor hajrá. Gratulálok a gondolkodásmódodhoz.  wave


No comment.

Én azt választottam, hogy rendeltem magamnak ebay-ről, megjött és azóta sincs semmi bajom vele. Volt BT-s is, USB-s is.
Gyűlölöm is magam az ilyen gondolkodásmódom miatt  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #38217 Dátum: 2015.09.22 kedd, 20:34:34 »

Estét!

Előjött egy olyan probléma hogy nem megy az autó, vagyis nem olyan dinamikusan mint eddig.
kb 2ezer fölött érzem hogy a húzna. Néztem a turbócsövet nincs szemmel látható lyuk vagy repedés. Nem füstöl és többet sem eszik.

Pl. pályán 5-be 80-ról alig akar gyorsulni.

A kokszon kívül mi okozhat még ilyet?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38218 Dátum: 2015.09.22 kedd, 22:17:56 »

Estét!

Előjött egy olyan probléma hogy nem megy az autó, vagyis nem olyan dinamikusan mint eddig.
kb 2ezer fölött érzem hogy a húzna. Néztem a turbócsövet nincs szemmel látható lyuk vagy repedés. Nem füstöl és többet sem eszik.

Pl. pályán 5-be 80-ról alig akar gyorsulni.

A kokszon kívül mi okozhat még ilyet?

Nem lehet, hogy vissza hivtak es kiutottek belole a trukkos sw-t ?  vigyor3 Ez magyarazna a csokkeno teljesitmenyt  vigyor3 worship
Naplózva

blah blah blah
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #38219 Dátum: 2015.09.22 kedd, 23:54:47 »

Nem lehet, hogy vissza hivtak es kiutottek belole a trukkos sw-t ?  vigyor3 Ez magyarazna a csokkeno teljesitmenyt  vigyor3 worship
Az WV
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38220 Dátum: 2015.09.23 szerda, 00:05:18 »

Az WV

1 hulyeseg  Wink
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38221 Dátum: 2015.09.23 szerda, 06:56:33 »

Az WV

Illetve VW
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38222 Dátum: 2015.09.23 szerda, 07:24:41 »

Illetve VW
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #38223 Dátum: 2015.09.23 szerda, 17:12:12 »

sziasztok,

az a problémám, hogy van egy 2004 évi gyártású 2.2 tdci mondeom, és az alábbiakat produkálja reggel, első indításnál - kékes füst, és mintha a benzines autó fulladna szivató nélkül, ha indulok vele - mindezt kábé 1.5-2 percig, míg kicsit nem melegszik be. hibakód olvasás megvolt, semmi, nem füstöl sem melegen, sem hidegen egyébként, semmilyen tiltás, izzítójel villogást nem produkál, nem eszik sokat, nem hintázik az alapjárata, megy, mint a lökös és nem eszik sokat, sőt.
minden normális, pont, mint édesapám 274ezret futott ugyanilyen típusában - csak ez szervízkönyves, magyar, 197ezret futott autó. Smiley

izzítógyertyára és gázolajszűrőre gondoltam a fórumot olvasva, de miskolcon lakom - nem miskolciként - és nem tudom, kivel tudnám ezt a cserét megcsináltatni?
tudom, hogy nem nagy kunszt, de nem helybeliként esélyem sincs magam megcsinálni.

tudtok ajánlani valakit, illetve helyes-e a tippem a hibát illetőleg? megvettem az izzítókat és a szűrőt is, de kellene valaki, aki a cserét megoldja nekem Smiley
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38224 Dátum: 2015.09.23 szerda, 19:07:24 »

Estét!

Előjött egy olyan probléma hogy nem megy az autó, vagyis nem olyan dinamikusan mint eddig.
kb 2ezer fölött érzem hogy a húzna. Néztem a turbócsövet nincs szemmel látható lyuk vagy repedés. Nem füstöl és többet sem eszik.

Pl. pályán 5-be 80-ról alig akar gyorsulni.

A kokszon kívül mi okozhat még ilyet?

Egr és szívósor volt már tisztítva?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #38225 Dátum: 2015.09.23 szerda, 20:26:28 »

Egr és szívósor volt már tisztítva?

Az elmúlt 4 évben nem.

Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38226 Dátum: 2015.09.23 szerda, 20:48:22 »

Az elmúlt 4 évben nem.



Akkor már rég aktuális. Ha nincs ledugózva az EGR akkor szépen folyamatosan leszűkül az átáramlási keresztmetszet, akár a felére is leszűkülhet, és ilyenkor csökken az autó teljesítménye.

Ha ki van takarítva a rendszer akkor utána le kell dugózni az egr-t és nincs többé probléma.

Ez az egész EGR rendszer egy zsákutca, többet árt mint használ.

Én még a gázolajszűrőt is megnézném. Mikor volt cserélve? Ha csere akkor csak minőségi szűrőt: Delphi, bosch, Mann-filter.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.23 szerda, 20:50:59 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #38227 Dátum: 2015.09.23 szerda, 20:51:12 »

Akkor már rég aktuális. Ha nincs ledugózva az EGR akkor szépen folyamatosan leszűkül az átáramlási keresztmetszet, akár a felére is leszűkülhet, és ilyenkor csökken az autó teljesítménye.

Ha ki van takarítva a rendszer akkor utána le kell dugózni az egr-t és nincs többé probléma.

Ez az egész EGR rendszer egy zsákutca, többet árt mint használ.

Ezt mennyire macerás megcsinálni? Jobb szerelőre bízni vagy nem kell hozzá semmilyen célszerszám?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #38228 Dátum: 2015.09.23 szerda, 20:55:56 »

Ezt mennyire macerás megcsinálni? Jobb szerelőre bízni vagy nem kell hozzá semmilyen célszerszám?


http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #38229 Dátum: 2015.09.23 szerda, 21:28:27 »


Tudnék ilyet készíttetni de mekkorák a rádiuszok?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #38230 Dátum: 2015.09.23 szerda, 21:35:15 »

Tudnék ilyet készíttetni de mekkorák a rádiuszok?


Passz....valahol volt itt talán olyan rajz is.  
szerk.
Itt van: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1008704#msg1008704


Alf!
Ezt hozzá lehetne csapni a wikis cikkhez?  worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.23 szerda, 21:38:59 írta Zoleex » Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38231 Dátum: 2015.09.23 szerda, 21:42:19 »

Sziasztok.
Állandóan dobálja ezt a hibakódot az autóm:
P0404 kipufogógáz visszavezetés vezérlő áramkör tartomány/teljesítmény
P0405 kipufogógáz visszavezetés a aramkör alacsony

Van amikor elkezd villogni az izzító menet közben és teljesítmény viszlát. Gyújtás le és vissza és megy tovább.
2006 2.2tdci euro4 qjbb

Tudja valaki mitől lehet?

Üdv Balázs
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.23 szerda, 21:47:36 írta feketeba » Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #38232 Dátum: 2015.09.23 szerda, 21:46:00 »



Passz....valahol volt itt talán olyan rajz is.  
szerk.
Itt van: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1008704#msg1008704
[img width=800 height=551]http://kepfeltoltes.hu/150825/egr_dugo_rajz_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img

Alf!
Ezt hozzá lehetne csapni a wikis cikkhez?  worship

Köszönöm. Így már jobb
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.25 péntek, 19:30:52 írta AndyA » Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #38233 Dátum: 2015.09.23 szerda, 21:50:26 »

Sziasztok.
Állandóan dobálja ezt a hibakódot az autóm:
P0404 kipufogógáz visszavezetés vezérlő áramkör tartomány/teljesítmény
P0405 kipufogógáz visszavezetés a aramkör alacsony

Van amikor elkezd villogni az izzító menet közben és teljesítmény viszlát. Gyújtás le és vissza és megy tovább.
2006 2.2tdci euro4 qjbb

Tudja valaki mitől lehet?

Üdv Balázs

Valószínűleg halott az EGR-ed. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38234 Dátum: 2015.09.23 szerda, 21:51:05 »

Sziasztok.
Állandóan dobálja ezt a hibakódot az autóm:
P0404 kipufogógáz visszavezetés vezérlő áramkör tartomány/teljesítmény
P0405 kipufogógáz visszavezetés a aramkör alacsony

Van amikor elkezd villogni az izzító menet közben és teljesítmény viszlát. Gyújtás le és vissza és megy tovább.
2006 2.2tdci euro4 qjbb

Tudja valaki mitől lehet?

Üdv Balázs
egr csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38235 Dátum: 2015.09.23 szerda, 22:01:34 »

Valószínűleg halott az EGR-ed. 
hogy tudom azt kipróbálni, tesztelni?
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38236 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 07:09:44 »

hogy tudom azt kipróbálni, tesztelni?
a hibakód alapján nincs mit tesztelni.ha a csati rajta van,és a kábel nem szakadt(ezeket ellenőrizheted),akkor az egr rossz.

Vedd le a csatit és úgyis olvassatok hibakódot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38237 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 07:46:47 »

a hibakód alapján nincs mit tesztelni.ha a csati rajta van,és a kábel nem szakadt(ezeket ellenőrizheted),akkor az egr rossz.

Vedd le a csatit és úgyis olvassatok hibakódot.
Akkor ezt gyorsan tesztelem mert van saját hibakódolvasóm is(DELPHI). A komplett egr szelepet kell ilyenkor cserélni? Van olyan márka ami kell vagy akármelyik jó hozzá(BÁRDIBA találtam 3 márkát is hozzá)
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38238 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 08:11:08 »

Akkor ezt gyorsan tesztelem mert van saját hibakódolvasóm is(DELPHI). A komplett egr szelepet kell ilyenkor cserélni? Van olyan márka ami kell vagy akármelyik jó hozzá(BÁRDIBA találtam 3 márkát is hozzá)
igen.alvázszám alaján ha jó hozzá,nagyon nem lősz mellé.főleg a Bárdihoz vissza is tudod vinni gariba,ha mégsem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #38239 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 09:24:38 »

Akkor ezt gyorsan tesztelem mert van saját hibakódolvasóm is(DELPHI). A komplett egr szelepet kell ilyenkor cserélni? Van olyan márka ami kell vagy akármelyik jó hozzá(BÁRDIBA találtam 3 márkát is hozzá)

Szia Feketeba,

 írtam Privat üzit.



Üdv.: Lali
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38240 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 14:46:30 »

Szia Feketeba,

 írtam Privat üzit.



Üdv.: Lali
Ment Pü.
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38241 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 14:48:19 »

igen.alvázszám alaján ha jó hozzá,nagyon nem lősz mellé.főleg a Bárdihoz vissza is tudod vinni gariba,ha mégsem.
csak 146e forint Angry  79e megkapom de még az is nagyon sok.
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38242 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 14:52:57 »

csak 146e forint Angry  79e megkapom de még az is nagyon sok.
szerintem vegyél egyet bontottan,és azonnal dugózd le.nem fog többé tönkremenni,és nem fizetsz érte sok10ezer ft-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #38243 Dátum: 2015.09.26 szombat, 00:17:05 »

Sziasztok!

Egy kis segitség kellene, mert vettem egy http://www.ebay.com/itm/2015-ELM327-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331508166559?hash=item4d2f6d2f9f&item=331508166559&vxp=mtr.
Letöltöttem hozzá a forscan 2.2.7-et, de nem komunikál az autóval, hiába adom rá a gyujtást, nem látja az autót.
Nem jó kábelt vettem, vagy más progi kell?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38244 Dátum: 2015.09.26 szombat, 06:20:46 »

Sziasztok!

Egy kis segitség kellene, mert vettem egy http://www.ebay.com/itm/2015-ELM327-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331508166559?hash=item4d2f6d2f9f&item=331508166559&vxp=mtr.
Letöltöttem hozzá a forscan 2.2.7-et, de nem komunikál az autóval, hiába adom rá a gyujtást, nem látja az autót.
Nem jó kábelt vettem, vagy más progi kell?
A számítógépen a driver az jó. Illetve a progiba a portbeállítás is jó?
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 691


E-mail
« Új hozzászólás #38245 Dátum: 2015.09.26 szombat, 15:43:51 »

Olyannal találkozott már valaki, hogy a xenonból semmilyen kalibrációval nem lehet eltüntetni a B2477, B2626 hibakódokat?

Forscan nem tudja a kalibrációt végigfuttatni, azt mondja contact developers.
...

Gyári a fényszóró.

Esetleg valakinek valami ötlet?

Nem tudom, aktuális-e még, de én ma próbálkoztam eltüntetni ezeket a kódokat forscan és bluetooth-os elm segítségével. Figyelmetlen voltam, bent ültem az autóban, kézifék behúzott állapotban volt. A kalibráláskor 11 másodpercig várakoztatott, és ekkor dobta a contact developer üzenetet. Nekifutottam ismét, és akkor tűnt fel, hogy nem lehet senki az autóban és a kéziféknek kiengedett állapotban kell lennie. Így jól lefutott a kalibrálás és eltűntek a hibakódok.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #38246 Dátum: 2015.09.26 szombat, 15:48:10 »

A számítógépen a driver az jó. Illetve a progiba a portbeállítás is jó?

Szia!
Igazából nem tudom, amit automatikusan megtalált azzal próbált dolgozni.
Hol tudom azt megváltoztatni?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38247 Dátum: 2015.09.26 szombat, 16:00:07 »

Nem tudom, aktuális-e még, de én ma próbálkoztam eltüntetni ezeket a kódokat forscan és bluetooth-os elm segítségével. Figyelmetlen voltam, bent ültem az autóban, kézifék behúzott állapotban volt. A kalibráláskor 11 másodpercig várakoztatott, és ekkor dobta a contact developer üzenetet. Nekifutottam ismét, és akkor tűnt fel, hogy nem lehet senki az autóban és a kéziféknek kiengedett állapotban kell lennie. Így jól lefutott a kalibrálás és eltűntek a hibakódok.

Köszi, már túl vagyok rajta. Nem a kézifék volt a gond nálam, hanem az, hogy ahol legutóbb a hátsó stabilizátor szilenteket cserélték, ott a stabilizátor rudat lefordították, és ezért a rajta lévő kar, ami a hátsó szintérzékelő kis karját mozgatja, teljesen elcsavarodott. Ettől a szenzorból a legalacsonyabb szintnek megfelelő feszültség jött ki, tehát azt hitte, hogy teljesen lent van a segge a kocsinak, és ezért nem is futott le a kalibráció. Átfordítottam a kart, és rögtön hiba nélkül végigment.
Naplózva
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #38248 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 17:40:03 »

Sziasztok!

Egy kis segitség kellene, mert vettem egy http://www.ebay.com/itm/2015-ELM327-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331508166559?hash=item4d2f6d2f9f&item=331508166559&vxp=mtr.
Letöltöttem hozzá a forscan 2.2.7-et, de nem komunikál az autóval, hiába adom rá a gyujtást, nem látja az autót.
Nem jó kábelt vettem, vagy más progi kell?

Szia,

 sajna nekem sem látja az autót :-( hiába állítottam át a beállításokat. Az igaz, hogy a CD, amit küldtek hozzá, az el volt törve, bár gondolom azon csak valami diag program lenne. Nekem a 2.2.5 van rajta. Sikerült esetleg neked összehozni?
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38249 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 17:55:38 »

Szia,

 sajna nekem sem látja az autót :-( hiába állítottam át a beállításokat. Az igaz, hogy a CD, amit küldtek hozzá, az el volt törve, bár gondolom azon csak valami diag program lenne. Nekem a 2.2.5 van rajta. Sikerült esetleg neked összehozni?
amelyik az autót nem látja,annak rendszerint az a baja,hogy nem tudja a komminkációs protokollt,amit a ford használ.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 758 759 760 761 762 763 764 [765] 766 767 768 769 770 771 772 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.216 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.