Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 23:32:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
759
760
761
762
763
764
765
[
766
]
767
768
769
770
771
772
773
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14667676 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38250 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 17:57:57 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.27 vasárnap, 17:55:38
amelyik az autót nem látja,annak rendszerint az a baja,hogy nem tudja a komminkációs protokollt,amit a ford használ.
vagy lekokszolodott a rendszer
Naplózva
blah blah blah
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38251 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 19:02:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.27 vasárnap, 17:55:38
amelyik az autót nem látja,annak rendszerint az a baja,hogy nem tudja a komminkációs protokollt,amit a ford használ.
Sajna még diag box-ot sem látja a windows, azt, hogy lehetne felismertetni? Sajna a kínaiak Cd-je eltörött!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38252 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 19:06:40 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.09.27 vasárnap, 19:02:47
Sajna még diag box-ot sem látja a windows, azt, hogy lehetne felismertetni? Sajna a kínaiak Cd-je eltörött!
amíg az eszköz nincs meg,addig biztosan a driver nem jó vagy nincs meg.
itt csemegézz,valszeg megtalálod a hozzávalót,ha mégsem,akkor lehet folytatni a keresést.
lépésről lépésre haladj.
http://www.totalcardiagnostics.com/support/Knowledgebase/Article/View/1/0/how-to-install-elm327-usb-cable-on-windows-and-obd2-software
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38253 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 19:11:16 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.09.27 vasárnap, 17:40:03
Szia,
sajna nekem sem látja az autót :-( hiába állítottam át a beállításokat. Az igaz, hogy a CD, amit küldtek hozzá, az el volt törve, bár gondolom azon csak valami diag program lenne. Nekem a 2.2.5 van rajta. Sikerült esetleg neked összehozni?
Nem, valszeg nem jó az autóhoz.
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38254 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 19:13:02 »
Idézetet írta: bihu - 2015.09.27 vasárnap, 19:11:16
Nem, valszeg nem jó az autóhoz.
az eszközkezelőben az usb portok alatt nincs kis háromszögben sárga felkiáltójel,amikor csatlakoztatod a számítógépbe?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38255 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 20:05:09 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.27 vasárnap, 19:13:02
az eszközkezelőben az usb portok alatt nincs kis háromszögben sárga felkiáltójel,amikor csatlakoztatod a számítógépbe?
A csatlakozót lája a gép, magát az autót nem. Mintha nem lenne ráadva a gyújtás
.
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38256 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 20:27:10 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.27 vasárnap, 19:13:02
az eszközkezelőben az usb portok alatt nincs kis háromszögben sárga felkiáltójel,amikor csatlakoztatod a számítógépbe?
Sajna van kis felkiáltó jelem. Köszi a linket, keresgélek!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38257 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 21:23:07 »
Idézetet írta: bihu - 2015.09.27 vasárnap, 20:05:09
A csatlakozót lája a gép, magát az autót nem. Mintha nem lenne ráadva a gyújtás
.
neked nem tudja a ford protokollt.kuka.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38258 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 21:23:46 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.09.27 vasárnap, 20:27:10
Sajna van kis felkiáltó jelem. Köszi a linket, keresgélek!
addig nem fogsz továbbjutni,amíg az onna elnem tűnik és felismeri az eszközt a rinygyows.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38259 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 21:24:01 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.27 vasárnap, 21:23:07
neked nem tudja a ford protokollt.kuka.
hallod, dobd ki az autod
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38260 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 21:25:28 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.27 vasárnap, 21:24:01
hallod, dobd ki az autod
amennyiben benzines,akkor mindenképpen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38261 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 21:26:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.27 vasárnap, 21:23:07
neked nem tudja a ford protokollt.kuka.
az eszközkezelöben a hardver azonosítòt az eszköz leírásból keresd meg és tedd fel ide. Volt mar ismerősömnek is ilyen baja.
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38262 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 21:28:05 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.09.27 vasárnap, 21:26:27
az eszközkezelöben a hardver azonosítòt az eszköz leírásból keresd meg és tedd fel ide. Volt mar ismerősömnek is ilyen baja.
haló.az eszközt látja a windows.az autóval nem tud kommunikálni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38263 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 21:29:19 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.27 vasárnap, 21:28:05
haló.az eszközt látja a windows.az autóval nem tud kommunikálni.
ha felkialtojel van, akkor ott driver problema van. Eloszor azt kell megoldani. Olyan meg nincs, hogy a csatlakozot latja
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38264 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 21:30:35 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.27 vasárnap, 21:29:19
ha felkialtojel van, akkor ott driver problema van. Eloszor azt kell megoldani. Olyan meg nincs, hogy a csatlakozot latja
Basszus Norb.tényleg nem olvasol.
2 user van.az egyiknek van eszköze az eszközkezelőben,de nem látja az autót-ez a kuka.
a másiknak van felkiáltójele.na az még esélyes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38265 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 21:34:11 »
Srácok
Visszább már lett kérdezve más által, de válasz nem jött rá, ezért én is megkérdezném
Minek lehet baja, ha indításkor (hideg motor), beindul fehér füsttel és magától gázt ad vagy 2x-3x és utána egyenletesen ketyeg szépen tovább alapjáraton
mit kell cserélni vagy csak megjavítani
választ előre is köszönöm
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38266 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 21:37:42 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.27 vasárnap, 21:28:05
haló.az eszközt látja a windows.az autóval nem tud kommunikálni.
de attól még lehet. Főleg ha egy régi drivere van. Én rengeteg ilyennel találkozok nap mint nap. Rengeteg ic változat van
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
gaborp
Vendég
TDCi motor Erőtlen
«
Új hozzászólás #38267 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 21:52:45 »
Sziasztok!
Segítséget kérnék. 2002-es TDCi motor erőtlen lett egyik napról a másikra (kiderült már 3 hete ilyen, párom vezeti az autót). Az a különös, hogy nincs hibajelzés, nem füstöl, nincs fordulatszám variálás, semmi egyéb tünet. Mintha szétszaladt volna a 130 paciból álló ménes és csak egy része maradt volna befogva:-) Egy észrevétel van: a hosszú átlagfogyasztás kijelző nem 5,3 ahogyan szokott lenni, hanem 5,1 értéket mutat. Hol keresgéljek? Első körben üzemanyagszűrő csere?
Köszönettel:
Gábor
Naplózva
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38268 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 22:06:29 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.27 vasárnap, 21:34:11
Srácok
Visszább már lett kérdezve más által, de válasz nem jött rá, ezért én is megkérdezném
Minek lehet baja, ha indításkor (hideg motor), beindul fehér füsttel és magától gázt ad vagy 2x-3x és utána egyenletesen ketyeg szépen tovább alapjáraton
mit kell cserélni vagy csak megjavítani
választ előre is köszönöm
Izzito gyertya. Nekem megoldotta a gondot. Eredeti fordot vegyél!!
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38269 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 06:45:25 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.09.27 vasárnap, 22:06:29
Izzito gyertya. Nekem megoldotta a gondot. Eredeti fordot vegyél!!
Köszi a választ
remélem nekem is megoldja
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38270 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 07:47:56 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.09.27 vasárnap, 21:26:27
az eszközkezelöben a hardver azonosítòt az eszköz leírásból keresd meg és tedd fel ide. Volt mar ismerősömnek is ilyen baja.
USB\VID_1A86&PID_7523&REV_0254
USB\VID_1A86&PID_7523
Nekem ezt írta ki a hardverazonosító fülben.
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38271 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 08:36:52 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.09.28 hétfő, 07:47:56
USB\VID_1A86&PID_7523&REV_0254
USB\VID_1A86&PID_7523
Nekem ezt írta ki a hardverazonosító fülben.
utánanézek
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motor Erőtlen
«
Új hozzászólás #38272 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 12:41:53 »
Idézetet írta: gaborp - 2015.09.27 vasárnap, 21:52:45
Sziasztok!
Segítséget kérnék. 2002-es TDCi motor erőtlen lett egyik napról a másikra (kiderült már 3 hete ilyen, párom vezeti az autót). Az a különös, hogy nincs hibajelzés, nem füstöl, nincs fordulatszám variálás, semmi egyéb tünet. Mintha szétszaladt volna a 130 paciból álló ménes és csak egy része maradt volna befogva:-) Egy észrevétel van: a hosszú átlagfogyasztás kijelző nem 5,3 ahogyan szokott lenni, hanem 5,1 értéket mutat. Hol keresgéljek? Első körben üzemanyagszűrő csere?
Köszönettel:
Gábor
Villogó malacfarok sincs?
Naplózva
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motor Erőtlen
«
Új hozzászólás #38273 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 13:53:54 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.09.28 hétfő, 12:41:53
Villogó malacfarok sincs?
De a malacfarok villoghat úgy is, hogy az autó tovább megy?? Mert nekem amikor villogott, azonnal le is állt az autó...én nem tudtam vele tovább menni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motor Erőtlen
«
Új hozzászólás #38274 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 13:56:53 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.09.28 hétfő, 13:53:54
De a malacfarok villoghat úgy is, hogy az autó tovább megy?? Mert nekem amikor villogott, azonnal le is állt az autó...én nem tudtam vele tovább menni.
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gaborp
Vendég
Válasz: TDCi motor Erőtlen
«
Új hozzászólás #38275 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 14:25:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.09.28 hétfő, 12:41:53
Villogó malacfarok sincs?
Nincs villogó malacfarok. Pöccre indul, stabilan megy, nincs ingadozás, stabil a motor, de gázadáskor érződik a "lustaság". Pláne emelkedőn érzékelhető, hogy gyenge.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.28 hétfő, 14:47:38 írta gaborp
»
Naplózva
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38276 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 14:26:51 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.28 hétfő, 06:45:25
Köszi a választ
remélem nekem is megoldja
100%
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38277 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 14:35:16 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.09.28 hétfő, 08:36:52
utánanézek
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
El sikerült érni, hogy az USB-n felismerje, de sajna így sem csatlakozik. Valami nem jó ebbe a kínai sz*rba?
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38278 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 14:57:41 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.09.28 hétfő, 14:35:16
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
El sikerült érni, hogy az USB-n felismerje, de sajna így sem csatlakozik. Valami nem jó ebbe a kínai sz*rba?
Nem kontakt hiba ez véletlenül? Nekem akkor ír ki ilyet a számítógép, ha nincs bedugva a kocsi csatlakozójába az elm.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38279 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 15:02:30 »
Idézetet írta: horizss - 2015.09.28 hétfő, 14:57:41
Nem kontakt hiba ez véletlenül? Nekem akkor ír ki ilyet a számítógép, ha nincs bedugva a kocsi csatlakozójába az elm.
Nem tudom
kicsit megfaragcsálom az ELM csatlakozóját, mert eléggé passzentos.
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38280 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 15:11:36 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.09.28 hétfő, 14:35:16
El sikerült érni, hogy az USB-n felismerje, de sajna így sem csatlakozik. Valami nem jó ebbe a kínai sz*rba?
hát igen.sajnos ez a tipikus esete,amikor a klón csipp nem ismeri a ford kommunikációs protokollját.a PWM 1850J-t.
Az eszköz használhatatlan fordhoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38281 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 15:18:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.28 hétfő, 15:11:36
hát igen.sajnos ez a tipikus esete,amikor a klón csipp nem ismeri a ford kommunikációs protokollját.a PWM 1850J-t.
Az eszköz használhatatlan fordhoz.
OHHH, hogy szívjanak gázt! Dobhatom akkor ki? Tudtok ajánlani olyat, ami biztosan használható a Ford-hoz?
Köszönöm!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38282 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 16:34:56 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.09.28 hétfő, 15:18:47
OHHH, hogy szívjanak gázt! Dobhatom akkor ki? Tudtok ajánlani olyat, ami biztosan használható a Ford-hoz?
Köszönöm!
elm327 v.1,5 és mindenképpen tudnia kell ford protokollokat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38283 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 16:49:28 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.27 vasárnap, 21:34:11
Srácok
Visszább már lett kérdezve más által, de válasz nem jött rá, ezért én is megkérdezném
Minek lehet baja, ha indításkor (hideg motor), beindul fehér füsttel és magától gázt ad vagy 2x-3x és utána egyenletesen ketyeg szépen tovább alapjáraton
mit kell cserélni vagy csak megjavítani
választ előre is köszönöm
A dolog nem egyszerű.
Én a helyedben megnézném:
1. Gázolajszűrő (jó minőségű) mikor volt cserélve
2. Porlasztók résolajvesztesége ill visszafolyása mennyi
3. Mérnék egy rail nyomást
4. Megnézném, hogy van-e izzítás (ez nem egyenlő azzal, hogy a műszerfalon világít az izzítás)
5. megnézném, hogy nincs-e generátor probléma. (le kell kötni a generátorról a vezetékeket és megpróbálni úgy is)
6. Hosszbordás szíj feszítőrugó nem berreg-e nem kopog-e, nekem volt olyan, hogy átverte a kopogásérzékelőt és tévesen állítgatta a számítógép a befecskendezést. Ettől kihagyott a motor és hibakódot is dobott.
Hirtelen ennyi.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motor Erőtlen
«
Új hozzászólás #38284 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 16:52:29 »
Idézetet írta: gaborp - 2015.09.27 vasárnap, 21:52:45
Sziasztok!
Segítséget kérnék. 2002-es TDCi motor erőtlen lett egyik napról a másikra (kiderült már 3 hete ilyen, párom vezeti az autót). Az a különös, hogy nincs hibajelzés, nem füstöl, nincs fordulatszám variálás, semmi egyéb tünet. Mintha szétszaladt volna a 130 paciból álló ménes és csak egy része maradt volna befogva:-) Egy észrevétel van: a hosszú átlagfogyasztás kijelző nem 5,3 ahogyan szokott lenni, hanem 5,1 értéket mutat. Hol keresgéljek? Első körben üzemanyagszűrő csere?
Köszönettel:
Gábor
Ez lehet turbó geometria leragadás. Ilyen nekem is volt.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
gaborp
Vendég
Válasz: TDCi motor Erőtlen
«
Új hozzászólás #38285 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 17:45:03 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.09.28 hétfő, 16:52:29
Ez lehet turbó geometria leragadás. Ilyen nekem is volt.
Köszönöm!!! Utána nézek a Turbo Dokinak itt a fórumon van kontakt úgy tudom.
G
Naplózva
gaborp
Vendég
Válasz: TDCi motor Erőtlen
«
Új hozzászólás #38286 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 19:32:32 »
Idézetet írta: gaborp - 2015.09.27 vasárnap, 21:52:45
Sziasztok!
Segítséget kérnék. 2002-es TDCi motor erőtlen lett egyik napról a másikra (kiderült már 3 hete ilyen, párom vezeti az autót). Az a különös, hogy nincs hibajelzés, nem füstöl, nincs fordulatszám variálás, semmi egyéb tünet. Mintha szétszaladt volna a 130 paciból álló ménes és csak egy része maradt volna befogva:-) Egy észrevétel van: a hosszú átlagfogyasztás kijelző nem 5,3 ahogyan szokott lenni, hanem 5,1 értéket mutat. Hol keresgéljek? Első körben üzemanyagszűrő csere?
Köszönettel:
Gábor
MEGOLDÓDOTT, MEGVAN A HIBA!
A Turbó tetején a vékony cső a csatlakozásnál elnyíródott. Az utolsó szerelő berakta a kis átmérőjű csövet a motorborító pereme alá. Egyenesre vágtam, rádugtam a csonkra vissza a csövet és próba. Visszatértek a lóerők:-)
Köszönöm a segítő hozzászólásokat! Kívánom, hogy nektek se legyen nagyobb gondotok a járgányotokkal!!!
Üdv,
GáborP
]
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38287 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 20:36:27 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.09.28 hétfő, 16:49:28
A dolog nem egyszerű.
Én a helyedben megnézném:
1. Gázolajszűrő (jó minőségű) mikor volt cserélve
2. Porlasztók résolajvesztesége ill visszafolyása mennyi
3. Mérnék egy rail nyomást
4. Megnézném, hogy van-e izzítás (ez nem egyenlő azzal, hogy a műszerfalon világít az izzítás)
5. megnézném, hogy nincs-e generátor probléma. (le kell kötni a generátorról a vezetékeket és megpróbálni úgy is)
6. Hosszbordás szíj feszítőrugó nem berreg-e nem kopog-e, nekem volt olyan, hogy átverte a kopogásérzékelőt és tévesen állítgatta a számítógép a befecskendezést. Ettől kihagyott a motor és hibakódot is dobott.
Hirtelen ennyi.
Köszi a választ
Nem gondolnám ennyire drasztikusnak a dolgot. ezt a dadogásos indulást csak hűvösebb reggelente csinálja (mostanában)
20C° fok fölött nem csinálja vagy ha meleg a motor,rendesen megy, gyorsul, nem füstöl ,nem fogyaszt többet
nem hallok semmi kopogó hangot sehonnan, a szűrőket most cserélgetem le (4.-n vettem az autót)
motor és váltó olajat is most cserélek, a két termosztátot is most cseréltem
reménykedem, hogy az izzítógyertya csere elég lesz
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.28 hétfő, 21:29:20 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motor Erőtlen
«
Új hozzászólás #38288 Dátum:
2015.09.28 hétfő, 20:49:46 »
Idézetet írta: gaborp - 2015.09.28 hétfő, 19:32:32
MEGOLDÓDOTT, MEGVAN A HIBA!
A Turbó tetején a vékony cső a csatlakozásnál elnyíródott. Az utolsó szerelő berakta a kis átmérőjű csövet a motorborító pereme alá. Egyenesre vágtam, rádugtam a csonkra vissza a csövet és próba. Visszatértek a lóerők:-)
Köszönöm a segítő hozzászólásokat! Kívánom, hogy nektek se legyen nagyobb gondotok a járgányotokkal!!!
Üdv,
GáborP
]
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38289 Dátum:
2015.09.29 kedd, 07:34:11 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.09.28 hétfő, 16:49:28
A dolog nem egyszerű.
Én a helyedben megnézném:
1. Gázolajszűrő (jó minőségű) mikor volt cserélve
2. Porlasztók résolajvesztesége ill visszafolyása mennyi
3. Mérnék egy rail nyomást
4. Megnézném, hogy van-e izzítás (ez nem egyenlő azzal, hogy a műszerfalon világít az izzítás)
5. megnézném, hogy nincs-e generátor probléma. (le kell kötni a generátorról a vezetékeket és megpróbálni úgy is)
6. Hosszbordás szíj feszítőrugó nem berreg-e nem kopog-e, nekem volt olyan, hogy átverte a kopogásérzékelőt és tévesen állítgatta a számítógép a befecskendezést. Ettől kihagyott a motor és hibakódot is dobott.
Hirtelen ennyi.
Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy nem vonom kétségbe a leírtakat, gondolok itt konkrétan a 6. pontban leírtakra. De, szerintem ezeknek a gépnek tisztességesen meg van tervezve a vezérlése.
Nagyon elcsodálkoznék, ha egy kiverődött hidraulikus rugó által keltett kopogás, befolyásolná a vezérlést.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.29 kedd, 07:36:55 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38290 Dátum:
2015.09.29 kedd, 07:37:27 »
Idézetet írta: László - 2015.09.29 kedd, 07:34:11
Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy nem vonom kétségbe a leírtakat, gondolok itt konkrétan a 6. pontban leírtakra. De, szerintem ezeknek a gépnek tisztességesen meg van tervezve a vezérlése.
Nagyon elcsodálkoznék, ha egy kiverődött hidraulikus rugó által keltett kopogás, befolyásolná a vezérlést.
Tisztelettel László!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38291 Dátum:
2015.09.29 kedd, 14:30:59 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.28 hétfő, 20:36:27
Köszi a választ
Nem gondolnám ennyire drasztikusnak a dolgot. ezt a dadogásos indulást csak hűvösebb reggelente csinálja (mostanában)
20C° fok fölött nem csinálja vagy ha meleg a motor,rendesen megy, gyorsul, nem füstöl ,nem fogyaszt többet
nem hallok semmi kopogó hangot sehonnan, a szűrőket most cserélgetem le (4.-n vettem az autót)
motor és váltó olajat is most cserélek, a két termosztátot is most cseréltem
reménykedem, hogy az izzítógyertya csere elég lesz
Hidd el nem lesz semmi bajod utána. Nekem is pont ez volt a gondom mint neked. Ki lett cserélve mind a 4 azóta szépen indul nincs füst stb...
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38292 Dátum:
2015.09.29 kedd, 15:37:11 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.28 hétfő, 20:36:27
Köszi a választ
Nem gondolnám ennyire drasztikusnak a dolgot. ezt a dadogásos indulást csak hűvösebb reggelente csinálja (mostanában)
20C° fok fölött nem csinálja vagy ha meleg a motor,rendesen megy, gyorsul, nem füstöl ,nem fogyaszt többet
nem hallok semmi kopogó hangot sehonnan, a szűrőket most cserélgetem le (4.-n vettem az autót)
motor és váltó olajat is most cserélek, a két termosztátot is most cseréltem
reménykedem, hogy az izzítógyertya csere elég lesz
Tisztelt Fórumtárs!
Mivel csak a hűvösebb napokon jelentkezik a probléma nagyon nagy valószínűséggel az izzítógyertyák cseréje megoldja a gondodat. Izzítógyertya nélkül is indulnak a duratorq motorok, de ilyenkor jelentkeznek különböző járulékos problémák. Pl:
-alapjárati fordulatingadozás, még meg nem melegszik a rendszer.
-nehezebben melegedő motor.
-nagyobb üzemanyag fogyasztás.
-üzem meleg hőmérsékletig kisebb nagyobb füstölés.
-indítás utáni erőteljes kopogás, a bemelegedés időszakában.
Csak néhány dolog ami hirtelen eszembe jutott. Az izzítógyertyák nem csak az indítás előtti és az indítás pillanatában játszanak szerepet. Komoly feladat hárul a gyertyák üzemére, az után izzítási periódus vagy periódusok esetén is.
Az izzítógyertyákról még annyit, hogy minden 100 ezer km után érdemes cserélni. Ezen periódus alatt még nem kell tartani a komoly, be és elkokszosodástól, berohadástól, és sokkal könnyebb a cseréjük.
Szerintem aludj nyugodtan és a gyertya cserék után meglátod minden rendben lesz.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.29 kedd, 16:02:57 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38293 Dátum:
2015.09.29 kedd, 16:46:11 »
Idézetet írta: László - 2015.09.29 kedd, 15:37:11
Tisztelt Fórumtárs!
Mivel csak a hűvösebb napokon jelentkezik a probléma nagyon nagy valószínűséggel az izzítógyertyák cseréje megoldja a gondodat. Izzítógyertya nélkül is indulnak a duratorq motorok, de ilyenkor jelentkeznek különböző járulékos problémák. Pl:
-alapjárati fordulatingadozás, még meg nem melegszik a rendszer.
-nehezebben melegedő motor.
-nagyobb üzemanyag fogyasztás.
-üzem meleg hőmérsékletig kisebb nagyobb füstölés.
-indítás utáni erőteljes kopogás, a bemelegedés időszakában.
Csak néhány dolog ami hirtelen eszembe jutott. Az izzítógyertyák nem csak az indítás előtti és az indítás pillanatában játszanak szerepet. Komoly feladat hárul a gyertyák üzemére, az után izzítási periódus vagy periódusok esetén is.
Az izzítógyertyákról még annyit, hogy minden 100 ezer km után érdemes cserélni. Ezen periódus alatt még nem kell tartani a komoly, be és elkokszosodástól, berohadástól, és sokkal könnyebb a cseréjük.
Szerintem aludj nyugodtan és a gyertya cserék után meglátod minden rendben lesz.
Tisztelettel László!
Köszönöm szépen a kimerítő választ , eddig is nyugodtan aludtam
már a cseréhez vettem rézszirt a berohadás ellen (430Ft volt egy tégellyel), itt olvastam róla, már csak a gyertyáknak kell megérkezniük
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38294 Dátum:
2015.09.29 kedd, 16:47:10 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.09.29 kedd, 14:30:59
Hidd el nem lesz semmi bajod utána. Nekem is pont ez volt a gondom mint neked. Ki lett cserélve mind a 4 azóta szépen indul nincs füst stb...
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38295 Dátum:
2015.09.29 kedd, 18:36:59 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.29 kedd, 16:46:11
Köszönöm szépen a kimerítő választ , eddig is nyugodtan aludtam
már a cseréhez vettem rézszirt a berohadás ellen (430Ft volt egy tégellyel), itt olvastam róla, már csak a gyertyáknak kell megérkezniük
Nehogy bekend a rézzsírral mert akkor cserélhetsz hengerfejet.
Inkább kerámiás zsírral kend be az való oda.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38296 Dátum:
2015.09.29 kedd, 18:44:42 »
Idézetet írta: László - 2015.09.29 kedd, 07:34:11
Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy nem vonom kétségbe a leírtakat, gondolok itt konkrétan a 6. pontban leírtakra. De, szerintem ezeknek a gépnek tisztességesen meg van tervezve a vezérlése.
Nagyon elcsodálkoznék, ha egy kiverődött hidraulikus rugó által keltett kopogás, befolyásolná a vezérlést.
Tisztelettel László!
Én is csodálkoztam mikor kiderült, én sem gondoltam előtte, hogy bezavarhat.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38297 Dátum:
2015.09.29 kedd, 19:01:49 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.09.29 kedd, 18:44:42
Én is csodálkoztam mikor kiderült, én sem gondoltam előtte, hogy bezavarhat.
Tisztelt fórum társ nekem a 6 pontban ( feszitő) úgy szét volt hulva hogy szét tépte a klíma kompresszor tárcsát is. A szíj úgy ugrált hogy csoda hogy nem esett le, kopogott berreget. A feszitő rugonak kb 4 mm hiányzott hogy ne törjön le. És nekem sem volt semmi gondom mikor be jött a hűvösebb idő, fustolve, dadogva, indult az auto kb pár másodpercig. :/ izzito megoldotta a gondot. ( feszitő cserélve lett és utána is úgy indult) rá 1 hónapra izzito csere volt
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38298 Dátum:
2015.09.29 kedd, 19:06:03 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.09.29 kedd, 18:36:59
Nehogy bekend a rézzsírral mert akkor cserélhetsz hengerfejet.
Inkább kerámiás zsírral kend be az való oda.
Pedig itt írta valaki nagy tudor, hogy ezt a rézzsirral kell bekenni és akkor később is kivehető beszakadás nélkül
Akkor most miért is kellene hengerfejet cserélni miatta, valami oxidációs (kémiai) folyamat lesz miatta
ha veszek kerámiás zsírt az biztos jó lesz ? , nem jön valaki, aki majd arra is azt mondja nem jó, inkább ezt vegyek
Mi a tuti megoldás a gyertyák berohadás megóvására
köszönöm a válaszokat előre is
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38299 Dátum:
2015.09.29 kedd, 19:18:37 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.29 kedd, 19:06:03
Pedig itt írta valaki nagy tudor, hogy ezt a rézzsirral kell bekenni és akkor később is kivehető beszakadás nélkül
Akkor most miért is kellene hengerfejet cserélni miatta, valami oxidációs (kémiai) folyamat lesz miatta
ha veszek kerámiás zsírt az biztos jó lesz ? , nem jön valaki, aki majd arra is azt mondja nem jó, inkább ezt vegyek
Mi a tuti megoldás a gyertyák berohadás megóvására
köszönöm a válaszokat előre is
Már volt szó párszor a gyertyacseréről és egyértelműen mindig kerámiás zsír lett ajánlva.
Nem tudom, hogy a rézzsírt hol olvastad de nem való a gyertyákhoz. A réz és az alumínium korróziót okoz egymás között. ( a réz elkezdi enni az alumíniumot )
Nyugodtan olvass utána akár máshol is.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Oldalak:
1
...
759
760
761
762
763
764
765
[
766
]
767
768
769
770
771
772
773
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ