Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 05:25:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 759 760 761 762 763 764 765 [766] 767 768 769 770 771 772 773 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14378724 alkalommal)
0 Felhasználó és 170 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38250 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 17:57:57 »

amelyik az autót nem látja,annak rendszerint az a baja,hogy nem tudja a komminkációs protokollt,amit a ford használ.

vagy lekokszolodott a rendszer  eplus2
Naplózva

blah blah blah
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #38251 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 19:02:47 »

amelyik az autót nem látja,annak rendszerint az a baja,hogy nem tudja a komminkációs protokollt,amit a ford használ.

Sajna még diag box-ot sem látja a windows, azt, hogy lehetne felismertetni? Sajna a kínaiak Cd-je eltörött!
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38252 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 19:06:40 »

Sajna még diag box-ot sem látja a windows, azt, hogy lehetne felismertetni? Sajna a kínaiak Cd-je eltörött!
amíg az eszköz nincs meg,addig biztosan a driver nem jó vagy nincs meg.

itt csemegézz,valszeg megtalálod a hozzávalót,ha mégsem,akkor lehet folytatni a keresést.

lépésről lépésre haladj.

http://www.totalcardiagnostics.com/support/Knowledgebase/Article/View/1/0/how-to-install-elm327-usb-cable-on-windows-and-obd2-software
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #38253 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 19:11:16 »

Szia,

 sajna nekem sem látja az autót :-( hiába állítottam át a beállításokat. Az igaz, hogy a CD, amit küldtek hozzá, az el volt törve, bár gondolom azon csak valami diag program lenne. Nekem a 2.2.5 van rajta. Sikerült esetleg neked összehozni?

Nem, valszeg nem jó az autóhoz. falbav
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38254 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 19:13:02 »

Nem, valszeg nem jó az autóhoz. falbav
az eszközkezelőben az usb portok alatt nincs kis háromszögben sárga felkiáltójel,amikor csatlakoztatod a számítógépbe?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #38255 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 20:05:09 »

az eszközkezelőben az usb portok alatt nincs kis háromszögben sárga felkiáltójel,amikor csatlakoztatod a számítógépbe?

A csatlakozót lája a gép, magát az autót nem. Mintha nem lenne ráadva a gyújtás rinya.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #38256 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 20:27:10 »

az eszközkezelőben az usb portok alatt nincs kis háromszögben sárga felkiáltójel,amikor csatlakoztatod a számítógépbe?

Sajna van kis felkiáltó jelem. Köszi a linket, keresgélek!
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38257 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 21:23:07 »

A csatlakozót lája a gép, magát az autót nem. Mintha nem lenne ráadva a gyújtás rinya.
neked nem tudja a ford protokollt.kuka.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38258 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 21:23:46 »

Sajna van kis felkiáltó jelem. Köszi a linket, keresgélek!
addig nem fogsz továbbjutni,amíg az onna elnem tűnik és felismeri az eszközt a rinygyows.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38259 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 21:24:01 »

neked nem tudja a ford protokollt.kuka.

hallod, dobd ki az autod  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38260 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 21:25:28 »

hallod, dobd ki az autod  vigyor3
amennyiben benzines,akkor mindenképpen. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38261 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 21:26:27 »

 szomoru1
neked nem tudja a ford protokollt.kuka.
az eszközkezelöben a hardver azonosítòt az eszköz leírásból keresd meg és tedd fel ide. Volt mar ismerősömnek is ilyen baja.
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38262 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 21:28:05 »

szomoru1 az eszközkezelöben a hardver azonosítòt az eszköz leírásból keresd meg és tedd fel ide. Volt mar ismerősömnek is ilyen baja.
haló.az eszközt látja a windows.az autóval nem tud kommunikálni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38263 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 21:29:19 »

haló.az eszközt látja a windows.az autóval nem tud kommunikálni.

ha felkialtojel van, akkor ott driver problema van. Eloszor azt kell megoldani. Olyan meg nincs, hogy a csatlakozot latja  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38264 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 21:30:35 »

ha felkialtojel van, akkor ott driver problema van. Eloszor azt kell megoldani. Olyan meg nincs, hogy a csatlakozot latja  vigyor3
Basszus Norb.tényleg nem olvasol. eplus2

2 user van.az egyiknek van eszköze az eszközkezelőben,de nem látja az autót-ez a kuka.
a másiknak van felkiáltójele.na az még esélyes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38265 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 21:34:11 »

Srácok


Visszább már lett kérdezve más által, de válasz nem jött rá, ezért én is megkérdezném

Minek lehet baja, ha indításkor (hideg motor), beindul fehér füsttel és magától gázt ad vagy 2x-3x és utána egyenletesen ketyeg szépen tovább alapjáraton

mit kell cserélni vagy csak megjavítani

választ előre is köszönöm
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38266 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 21:37:42 »

haló.az eszközt látja a windows.az autóval nem tud kommunikálni.
de attól még lehet. Főleg ha egy régi drivere van. Én rengeteg ilyennel találkozok nap mint nap. Rengeteg ic változat van
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
gaborp
Vendég
« Új hozzászólás #38267 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 21:52:45 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék. 2002-es TDCi motor erőtlen lett egyik napról a másikra (kiderült már 3 hete ilyen, párom vezeti az autót). Az a különös, hogy nincs hibajelzés, nem füstöl, nincs fordulatszám variálás, semmi egyéb tünet. Mintha szétszaladt volna a 130 paciból álló ménes és csak egy része maradt volna befogva:-)  Egy észrevétel van: a hosszú átlagfogyasztás kijelző nem 5,3 ahogyan szokott lenni, hanem 5,1 értéket mutat. Hol keresgéljek? Első körben üzemanyagszűrő csere?
Köszönettel:
Gábor
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38268 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 22:06:29 »

Srácok


Visszább már lett kérdezve más által, de válasz nem jött rá, ezért én is megkérdezném

Minek lehet baja, ha indításkor (hideg motor), beindul fehér füsttel és magától gázt ad vagy 2x-3x és utána egyenletesen ketyeg szépen tovább alapjáraton

mit kell cserélni vagy csak megjavítani

választ előre is köszönöm

Izzito gyertya.  Nekem megoldotta a gondot.  Eredeti fordot vegyél!!
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38269 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 06:45:25 »

Izzito gyertya.  Nekem megoldotta a gondot.  Eredeti fordot vegyél!!

Köszi a választ  worship

remélem nekem is megoldja
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #38270 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 07:47:56 »

szomoru1 az eszközkezelöben a hardver azonosítòt az eszköz leírásból keresd meg és tedd fel ide. Volt mar ismerősömnek is ilyen baja.

USB\VID_1A86&PID_7523&REV_0254
USB\VID_1A86&PID_7523

Nekem ezt írta ki a hardverazonosító fülben.
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38271 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 08:36:52 »

USB\VID_1A86&PID_7523&REV_0254
USB\VID_1A86&PID_7523

Nekem ezt írta ki a hardverazonosító fülben.

utánanézek
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #38272 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 12:41:53 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék. 2002-es TDCi motor erőtlen lett egyik napról a másikra (kiderült már 3 hete ilyen, párom vezeti az autót). Az a különös, hogy nincs hibajelzés, nem füstöl, nincs fordulatszám variálás, semmi egyéb tünet. Mintha szétszaladt volna a 130 paciból álló ménes és csak egy része maradt volna befogva:-)  Egy észrevétel van: a hosszú átlagfogyasztás kijelző nem 5,3 ahogyan szokott lenni, hanem 5,1 értéket mutat. Hol keresgéljek? Első körben üzemanyagszűrő csere?
Köszönettel:
Gábor

Villogó malacfarok sincs?
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #38273 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 13:53:54 »

Villogó malacfarok sincs?

De a malacfarok villoghat úgy is, hogy az autó tovább megy?? Mert nekem amikor villogott, azonnal le is állt az autó...én nem tudtam vele tovább menni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38274 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 13:56:53 »

De a malacfarok villoghat úgy is, hogy az autó tovább megy?? Mert nekem amikor villogott, azonnal le is állt az autó...én nem tudtam vele tovább menni.

igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gaborp
Vendég
« Új hozzászólás #38275 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 14:25:00 »

Villogó malacfarok sincs?

Nincs villogó malacfarok. Pöccre indul, stabilan megy, nincs ingadozás, stabil a motor, de gázadáskor érződik a "lustaság". Pláne emelkedőn érzékelhető, hogy gyenge.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.28 hétfő, 14:47:38 írta gaborp » Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38276 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 14:26:51 »

Köszi a választ  worship

remélem nekem is megoldja

100%
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #38277 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 14:35:16 »

utánanézek


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

El sikerült érni, hogy az USB-n felismerje, de sajna így sem csatlakozik. Valami nem jó  ebbe a kínai sz*rba?
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #38278 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 14:57:41 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

El sikerült érni, hogy az USB-n felismerje, de sajna így sem csatlakozik. Valami nem jó  ebbe a kínai sz*rba?

Nem kontakt hiba ez véletlenül? Nekem akkor ír ki ilyet a számítógép, ha nincs bedugva a kocsi csatlakozójába az elm.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #38279 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 15:02:30 »

Nem kontakt hiba ez véletlenül? Nekem akkor ír ki ilyet a számítógép, ha nincs bedugva a kocsi csatlakozójába az elm.

Nem tudom Smiley kicsit megfaragcsálom az ELM csatlakozóját, mert eléggé passzentos.
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38280 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 15:11:36 »



El sikerült érni, hogy az USB-n felismerje, de sajna így sem csatlakozik. Valami nem jó  ebbe a kínai sz*rba?

hát igen.sajnos ez a tipikus esete,amikor a klón csipp nem ismeri a ford kommunikációs protokollját.a PWM 1850J-t.

Az eszköz használhatatlan fordhoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #38281 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 15:18:47 »

hát igen.sajnos ez a tipikus esete,amikor a klón csipp nem ismeri a ford kommunikációs protokollját.a PWM 1850J-t.

Az eszköz használhatatlan fordhoz.

OHHH, hogy szívjanak gázt! Dobhatom akkor ki? Tudtok ajánlani olyat, ami biztosan használható a Ford-hoz?



Köszönöm!
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38282 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 16:34:56 »

OHHH, hogy szívjanak gázt! Dobhatom akkor ki? Tudtok ajánlani olyat, ami biztosan használható a Ford-hoz?



Köszönöm!
elm327 v.1,5 és mindenképpen tudnia kell  ford protokollokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38283 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 16:49:28 »

Srácok


Visszább már lett kérdezve más által, de válasz nem jött rá, ezért én is megkérdezném

Minek lehet baja, ha indításkor (hideg motor), beindul fehér füsttel és magától gázt ad vagy 2x-3x és utána egyenletesen ketyeg szépen tovább alapjáraton

mit kell cserélni vagy csak megjavítani

választ előre is köszönöm

A dolog nem egyszerű.

Én a helyedben megnézném:
1. Gázolajszűrő (jó minőségű) mikor volt cserélve
2. Porlasztók résolajvesztesége ill visszafolyása mennyi
3. Mérnék egy rail nyomást
4. Megnézném, hogy van-e izzítás (ez nem egyenlő azzal, hogy a műszerfalon világít az izzítás)
5. megnézném, hogy nincs-e generátor probléma. (le kell kötni a generátorról a vezetékeket és megpróbálni úgy is)
6. Hosszbordás szíj feszítőrugó nem berreg-e nem kopog-e, nekem volt olyan, hogy átverte a kopogásérzékelőt és tévesen állítgatta a számítógép a befecskendezést. Ettől kihagyott a motor és hibakódot is dobott.

Hirtelen ennyi.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38284 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 16:52:29 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék. 2002-es TDCi motor erőtlen lett egyik napról a másikra (kiderült már 3 hete ilyen, párom vezeti az autót). Az a különös, hogy nincs hibajelzés, nem füstöl, nincs fordulatszám variálás, semmi egyéb tünet. Mintha szétszaladt volna a 130 paciból álló ménes és csak egy része maradt volna befogva:-)  Egy észrevétel van: a hosszú átlagfogyasztás kijelző nem 5,3 ahogyan szokott lenni, hanem 5,1 értéket mutat. Hol keresgéljek? Első körben üzemanyagszűrő csere?
Köszönettel:
Gábor

Ez lehet turbó geometria leragadás. Ilyen nekem is volt.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
gaborp
Vendég
« Új hozzászólás #38285 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 17:45:03 »

Ez lehet turbó geometria leragadás. Ilyen nekem is volt.
Köszönöm!!! Utána nézek a Turbo Dokinak itt a fórumon van kontakt úgy tudom.
G
Naplózva
gaborp
Vendég
« Új hozzászólás #38286 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 19:32:32 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék. 2002-es TDCi motor erőtlen lett egyik napról a másikra (kiderült már 3 hete ilyen, párom vezeti az autót). Az a különös, hogy nincs hibajelzés, nem füstöl, nincs fordulatszám variálás, semmi egyéb tünet. Mintha szétszaladt volna a 130 paciból álló ménes és csak egy része maradt volna befogva:-)  Egy észrevétel van: a hosszú átlagfogyasztás kijelző nem 5,3 ahogyan szokott lenni, hanem 5,1 értéket mutat. Hol keresgéljek? Első körben üzemanyagszűrő csere?
Köszönettel:
Gábor
MEGOLDÓDOTT, MEGVAN A HIBA!
A Turbó tetején a vékony cső a csatlakozásnál elnyíródott. Az utolsó szerelő berakta a kis átmérőjű csövet a motorborító pereme alá. Egyenesre vágtam, rádugtam a csonkra vissza a csövet és próba. Visszatértek a lóerők:-)
Köszönöm a segítő hozzászólásokat! Kívánom, hogy nektek se legyen nagyobb gondotok a járgányotokkal!!!
Üdv,
GáborP
]
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38287 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 20:36:27 »

A dolog nem egyszerű.

Én a helyedben megnézném:
1. Gázolajszűrő (jó minőségű) mikor volt cserélve
2. Porlasztók résolajvesztesége ill visszafolyása mennyi
3. Mérnék egy rail nyomást
4. Megnézném, hogy van-e izzítás (ez nem egyenlő azzal, hogy a műszerfalon világít az izzítás)
5. megnézném, hogy nincs-e generátor probléma. (le kell kötni a generátorról a vezetékeket és megpróbálni úgy is)
6. Hosszbordás szíj feszítőrugó nem berreg-e nem kopog-e, nekem volt olyan, hogy átverte a kopogásérzékelőt és tévesen állítgatta a számítógép a befecskendezést. Ettől kihagyott a motor és hibakódot is dobott.

Hirtelen ennyi.

Köszi a választ

Nem gondolnám ennyire drasztikusnak a dolgot. ezt a dadogásos indulást csak hűvösebb reggelente csinálja (mostanában)
20C° fok fölött nem csinálja vagy ha meleg a motor,rendesen megy, gyorsul, nem füstöl ,nem fogyaszt többet
nem hallok semmi kopogó hangot sehonnan, a szűrőket most cserélgetem le (4.-n vettem az autót)
motor és váltó olajat is most cserélek, a két termosztátot is most cseréltem

reménykedem, hogy  az izzítógyertya csere elég lesz
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.28 hétfő, 21:29:20 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #38288 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 20:49:46 »

MEGOLDÓDOTT, MEGVAN A HIBA!
A Turbó tetején a vékony cső a csatlakozásnál elnyíródott. Az utolsó szerelő berakta a kis átmérőjű csövet a motorborító pereme alá. Egyenesre vágtam, rádugtam a csonkra vissza a csövet és próba. Visszatértek a lóerők:-)
Köszönöm a segítő hozzászólásokat! Kívánom, hogy nektek se legyen nagyobb gondotok a járgányotokkal!!!
Üdv,
GáborP
]

 taps taps
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38289 Dátum: 2015.09.29 kedd, 07:34:11 »

A dolog nem egyszerű.

Én a helyedben megnézném:
1. Gázolajszűrő (jó minőségű) mikor volt cserélve
2. Porlasztók résolajvesztesége ill visszafolyása mennyi
3. Mérnék egy rail nyomást
4. Megnézném, hogy van-e izzítás (ez nem egyenlő azzal, hogy a műszerfalon világít az izzítás)
5. megnézném, hogy nincs-e generátor probléma. (le kell kötni a generátorról a vezetékeket és megpróbálni úgy is)
6. Hosszbordás szíj feszítőrugó nem berreg-e nem kopog-e, nekem volt olyan, hogy átverte a kopogásérzékelőt és tévesen állítgatta a számítógép a befecskendezést. Ettől kihagyott a motor és hibakódot is dobott.

Hirtelen ennyi.
Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy nem vonom kétségbe a leírtakat, gondolok itt konkrétan a 6. pontban leírtakra. De, szerintem ezeknek a gépnek tisztességesen meg van tervezve a vezérlése. Nagyon elcsodálkoznék, ha egy kiverődött hidraulikus rugó által keltett kopogás, befolyásolná a vezérlést. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.29 kedd, 07:36:55 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38290 Dátum: 2015.09.29 kedd, 07:37:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy nem vonom kétségbe a leírtakat, gondolok itt konkrétan a 6. pontban leírtakra. De, szerintem ezeknek a gépnek tisztességesen meg van tervezve a vezérlése. Nagyon elcsodálkoznék, ha egy kiverődött hidraulikus rugó által keltett kopogás, befolyásolná a vezérlést. wave
Tisztelettel László! worship

 eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38291 Dátum: 2015.09.29 kedd, 14:30:59 »

Köszi a választ

Nem gondolnám ennyire drasztikusnak a dolgot. ezt a dadogásos indulást csak hűvösebb reggelente csinálja (mostanában)
20C° fok fölött nem csinálja vagy ha meleg a motor,rendesen megy, gyorsul, nem füstöl ,nem fogyaszt többet
nem hallok semmi kopogó hangot sehonnan, a szűrőket most cserélgetem le (4.-n vettem az autót)
motor és váltó olajat is most cserélek, a két termosztátot is most cseréltem

reménykedem, hogy  az izzítógyertya csere elég lesz

Hidd el nem lesz semmi bajod utána. Nekem is pont ez volt a gondom mint neked. Ki lett cserélve mind a 4 azóta szépen indul nincs füst stb...
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38292 Dátum: 2015.09.29 kedd, 15:37:11 »

Köszi a választ

Nem gondolnám ennyire drasztikusnak a dolgot. ezt a dadogásos indulást csak hűvösebb reggelente csinálja (mostanában)
20C° fok fölött nem csinálja vagy ha meleg a motor,rendesen megy, gyorsul, nem füstöl ,nem fogyaszt többet
nem hallok semmi kopogó hangot sehonnan, a szűrőket most cserélgetem le (4.-n vettem az autót)
motor és váltó olajat is most cserélek, a két termosztátot is most cseréltem

reménykedem, hogy  az izzítógyertya csere elég lesz
Tisztelt Fórumtárs!
Mivel csak a hűvösebb napokon jelentkezik a probléma nagyon nagy valószínűséggel az izzítógyertyák cseréje megoldja a gondodat. Izzítógyertya nélkül is indulnak a duratorq motorok, de ilyenkor jelentkeznek különböző járulékos problémák. Pl:
     -alapjárati fordulatingadozás, még meg nem melegszik a rendszer.
     -nehezebben melegedő motor.
     -nagyobb üzemanyag fogyasztás.
     -üzem meleg hőmérsékletig kisebb nagyobb füstölés.
     -indítás utáni erőteljes kopogás, a bemelegedés időszakában.
Csak néhány dolog ami hirtelen eszembe jutott. Az izzítógyertyák nem csak az indítás előtti és az indítás pillanatában játszanak szerepet. Komoly feladat hárul a gyertyák üzemére, az után izzítási periódus vagy periódusok esetén is.
Az izzítógyertyákról még annyit, hogy minden 100 ezer km után érdemes cserélni. Ezen periódus alatt még nem kell tartani a komoly, be és elkokszosodástól, berohadástól, és sokkal könnyebb a cseréjük.
Szerintem aludj nyugodtan és a gyertya cserék után meglátod minden rendben lesz. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.29 kedd, 16:02:57 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38293 Dátum: 2015.09.29 kedd, 16:46:11 »

Tisztelt Fórumtárs!
Mivel csak a hűvösebb napokon jelentkezik a probléma nagyon nagy valószínűséggel az izzítógyertyák cseréje megoldja a gondodat. Izzítógyertya nélkül is indulnak a duratorq motorok, de ilyenkor jelentkeznek különböző járulékos problémák. Pl:
     -alapjárati fordulatingadozás, még meg nem melegszik a rendszer.
     -nehezebben melegedő motor.
     -nagyobb üzemanyag fogyasztás.
     -üzem meleg hőmérsékletig kisebb nagyobb füstölés.
     -indítás utáni erőteljes kopogás, a bemelegedés időszakában.
Csak néhány dolog ami hirtelen eszembe jutott. Az izzítógyertyák nem csak az indítás előtti és az indítás pillanatában játszanak szerepet. Komoly feladat hárul a gyertyák üzemére, az után izzítási periódus vagy periódusok esetén is.
Az izzítógyertyákról még annyit, hogy minden 100 ezer km után érdemes cserélni. Ezen periódus alatt még nem kell tartani a komoly, be és elkokszosodástól, berohadástól, és sokkal könnyebb a cseréjük.
Szerintem aludj nyugodtan és a gyertya cserék után meglátod minden rendben lesz. wave
Tisztelettel László! worship  

Köszönöm szépen a kimerítő választ , eddig is nyugodtan aludtam  Wink

már a cseréhez vettem rézszirt a berohadás ellen (430Ft volt egy tégellyel), itt olvastam róla, már csak a gyertyáknak kell megérkezniük
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38294 Dátum: 2015.09.29 kedd, 16:47:10 »

 
Hidd el nem lesz semmi bajod utána. Nekem is pont ez volt a gondom mint neked. Ki lett cserélve mind a 4 azóta szépen indul nincs füst stb...

afro1 poigneemain
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38295 Dátum: 2015.09.29 kedd, 18:36:59 »

Köszönöm szépen a kimerítő választ , eddig is nyugodtan aludtam  Wink

már a cseréhez vettem rézszirt a berohadás ellen (430Ft volt egy tégellyel), itt olvastam róla, már csak a gyertyáknak kell megérkezniük

Nehogy bekend a rézzsírral mert akkor cserélhetsz hengerfejet.

Inkább kerámiás zsírral kend be az való oda.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38296 Dátum: 2015.09.29 kedd, 18:44:42 »

Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy nem vonom kétségbe a leírtakat, gondolok itt konkrétan a 6. pontban leírtakra. De, szerintem ezeknek a gépnek tisztességesen meg van tervezve a vezérlése. Nagyon elcsodálkoznék, ha egy kiverődött hidraulikus rugó által keltett kopogás, befolyásolná a vezérlést. wave
Tisztelettel László! worship

Én is csodálkoztam mikor kiderült, én sem gondoltam előtte, hogy bezavarhat.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38297 Dátum: 2015.09.29 kedd, 19:01:49 »

Én is csodálkoztam mikor kiderült, én sem gondoltam előtte, hogy bezavarhat.

Tisztelt fórum társ nekem a 6 pontban ( feszitő)  úgy szét volt hulva hogy szét tépte a klíma kompresszor tárcsát is. A szíj úgy ugrált hogy csoda hogy nem esett le,  kopogott berreget.  A feszitő rugonak kb 4 mm hiányzott hogy ne törjön le.  És nekem sem volt semmi gondom mikor be jött a hűvösebb idő, fustolve,  dadogva, indult az auto kb pár másodpercig.  :/ izzito megoldotta a gondot. ( feszitő cserélve lett és utána is úgy indult) rá 1 hónapra izzito csere volt
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38298 Dátum: 2015.09.29 kedd, 19:06:03 »

Nehogy bekend a rézzsírral mert akkor cserélhetsz hengerfejet.

Inkább kerámiás zsírral kend be az való oda.

Pedig itt írta valaki nagy tudor, hogy ezt a rézzsirral kell bekenni és akkor később is kivehető beszakadás nélkül

Akkor most miért is kellene hengerfejet cserélni miatta, valami oxidációs (kémiai) folyamat lesz miatta

ha veszek kerámiás zsírt az biztos jó lesz ? , nem jön valaki, aki majd arra is azt mondja nem jó, inkább ezt vegyek

Mi a tuti megoldás a gyertyák berohadás megóvására

köszönöm a válaszokat előre is
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38299 Dátum: 2015.09.29 kedd, 19:18:37 »

Pedig itt írta valaki nagy tudor, hogy ezt a rézzsirral kell bekenni és akkor később is kivehető beszakadás nélkül

Akkor most miért is kellene hengerfejet cserélni miatta, valami oxidációs (kémiai) folyamat lesz miatta

ha veszek kerámiás zsírt az biztos jó lesz ? , nem jön valaki, aki majd arra is azt mondja nem jó, inkább ezt vegyek

Mi a tuti megoldás a gyertyák berohadás megóvására

köszönöm a válaszokat előre is

Már volt szó párszor a gyertyacseréről és egyértelműen mindig kerámiás zsír lett ajánlva.

Nem tudom, hogy a rézzsírt hol olvastad de nem való a gyertyákhoz. A réz és az alumínium korróziót okoz egymás között. ( a réz elkezdi enni az alumíniumot )

Nyugodtan olvass utána akár máshol is.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Oldalak: 1 ... 759 760 761 762 763 764 765 [766] 767 768 769 770 771 772 773 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.27 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.