Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 16:09:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 763 764 765 766 767 768 769 [770] 771 772 773 774 775 776 777 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14687628 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38450 Dátum: 2015.10.20 kedd, 14:50:37 »

Szia izzito csere!!!  Próbálj meg eredeti fordot venni bele jó tanács!!!!!
köszönöm szépen nem voltam bisztos eben és nyáron melegbe is csinálta ezt füstöt akoris nyaronis dolgozik az izzito gyertya?és nyaronis tudja csinálni észt a problémát a hibás izzito gyertyatol?
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.20 kedd, 16:36:24 írta szabika9393 » Naplózva
Ati777
Vendég
« Új hozzászólás #38451 Dátum: 2015.10.20 kedd, 17:10:24 »

Nem ártana a turbót leszedetned,és kitakaríttatnod.persze csak tanács....
Én a helyedben meggondolnám(ha egyszer ott a vas a szakinál) Alf tanácsát,persze semmi sem kötelező. vigyor3

Hallgatok rátok. Ha kell a tisztitás megoldom. Köszi a sok jótanácsot .
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38452 Dátum: 2015.10.20 kedd, 17:31:15 »

köszönöm szépen nem voltam bisztos eben és nyáron melegbe is csinálta ezt füstöt akoris nyaronis dolgozik az izzito gyertya?és nyaronis tudja csinálni észt a problémát a hibás izzito gyertyatol?

Igen nyáron is,  akár 30 fokban is 25 fokban is izzit.  Nekem is csinálta míg nem cseréltem ki.  18 fokban is füstölt rangatott ( egyenetlenul járt a motor pár másodpercig)  mikor elinditottam. Én eredeti fordot tettem bele,  mondtak más sza.rt én biztos nem tenném bele. Mikor beinditod az autot akkor is izzit a gyertya ( uto izzitas)  nem csak gyujtasnal van izzitas. 
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.20 kedd, 17:33:00 írta adrian007 » Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38453 Dátum: 2015.10.20 kedd, 18:10:35 »

ok koszonom szepen kicsereltetem akor jolene ha megoldana a problemat smile
Naplózva
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #38454 Dátum: 2015.10.20 kedd, 18:44:09 »

Sziasztok,
lassan időszerű lesz az egyik gépben turbót javítani(hullámzó mentősziréna hang, kis füst indításkor). Látom Bárdinál vannak Turborail középrészek amiket elvileg csak cserélni kell és kész, mivel kivannak centrírozva. Van valakinek tapasztalata vele?

üdv,
Ákos
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38455 Dátum: 2015.10.20 kedd, 19:04:46 »

ok koszonom szepen kicsereltetem akor jolene ha megoldana a problemat smile


Hidd el hogy megoldja.  Meg merek rá esküdni.  Aki valamelyik nap írt neked hogy ő is nem rég csinaltatta, neki is mondtam hogy fogadni merek, neki is jó lett Smiley
Ezzel szenvedtem én is Sad mondták nekem hogy aksi generátor, porlasztó,  izzito,  én az izzitoval kezdtem és jó lett.
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38456 Dátum: 2015.10.20 kedd, 19:15:14 »

bar csak az lene enis mar eleg reg ota igy jarok de nemodot senki semit bisztosra hogy milehet a baj montak porlasztot es turbot de anak semi baja enis it latam hogy ugyan eszt irtak azert gondoltam a izzitora h lehet aza baj evel is
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38457 Dátum: 2015.10.20 kedd, 19:22:23 »

bar csak az lene enis mar eleg reg ota igy jarok de nemodot senki semit bisztosra hogy milehet a baj montak porlasztot es turbot de anak semi baja enis it latam hogy ugyan eszt irtak azert gondoltam a izzitora h lehet aza baj evel is

Minél előbb cseréld,  jön a hideg ( már itt is van)  nem tesz jót a motornak,  jobban koptatja ( hidegben indul nem jó)  stb.....
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38458 Dátum: 2015.10.20 kedd, 19:31:36 »

Minél előbb cseréld,  jön a hideg ( már itt is van)  nem tesz jót a motornak,  jobban koptatja ( hidegben indul nem jó)  stb.....
csutortokon lesz  idom mer dolgozok es akor kicsereltetem hidegbenis pocre indul az auto csak fustol es daddog a motor mar nm tutam mitgondojak mostvan felujitva a turbom es a porlaszto felujitva meg garanciaba van olaj csere uzemanyag szuro motor most kapot uj gyuruzest hajtokar csapajgyat mar nemtutam mire gondojak ezek utan ere a fustre es a dadogo motor csak 1--2 percig utana semi baj
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38459 Dátum: 2015.10.20 kedd, 19:46:45 »

csutortokon lesz  idom mer dolgozok es akor kicsereltetem hidegbenis pocre indul az auto csak fustol es daddog a motor mar nm tutam mitgondojak mostvan felujitva a turbom es a porlaszto felujitva meg garanciaba van olaj csere uzemanyag szuro motor most kapot uj gyuruzest hajtokar csapajgyat mar nemtutam mire gondojak ezek utan ere a fustre es a dadogo motor csak 1--2 percig utana semi baj

Igen pocre indul,  nekem is pocre indult. Igen addig dadog míg nem melegszik be.  Nekem kopott akkora füstöt hogy hátul nem látszódott semmi Smiley azt hittem hirtelen köd lett Smiley Cheesy
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #38460 Dátum: 2015.10.20 kedd, 20:10:23 »

Hallgatok rátok. Ha kell a tisztítás megoldom. Köszi a sok jótanácsot .
Kell, hogy ha nem akarod 1 hónap múlva újra 35-ért javíttatni az elektronikát.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #38461 Dátum: 2015.10.20 kedd, 20:30:43 »

Ha valakinek lenne bontott GENERÁTORA, ne szégyelljen jelentkezni nálam...nagyon dürgős lenne!
Feltétel: jó állapot, korrekt ár  worship
köszönöm!
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #38462 Dátum: 2015.10.20 kedd, 21:15:44 »

Üdv Tagok!
A fehér füsttel van nekem is gondom most éppen. Előbb elindítottam a gépet és egy kicsit furcsán rángatva indult, és utána teli torokból okádja a fehér füstöt. Ha gázra lépek nem látni mögöttem semmit. Kb. 5 km-t jöttem és végig felhő volt mögöttem. Amúgy semmit nem jelez, és nem is érzek semmi vátozást. Szerintem ez nem csak izzítógyertya lesz. A felhő vízgőznek tűnik mert szépen eloszlik a levegőben. Szerintetek miből lehet egyértelműen kideríteni a probléma okát?
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38463 Dátum: 2015.10.20 kedd, 21:19:26 »

Üdv Tagok!
A fehér füsttel van nekem is gondom most éppen. Előbb elindítottam a gépet és egy kicsit furcsán rángatva indult, és utána teli torokból okádja a fehér füstöt. Ha gázra lépek nem látni mögöttem semmit. Kb. 5 km-t jöttem és végig felhő volt mögöttem. Amúgy semmit nem jelez, és nem is érzek semmi vátozást. Szerintem ez nem csak izzítógyertya lesz. A felhő vízgőznek tűnik mert szépen eloszlik a levegőben. Szerintetek miből lehet egyértelműen kideríteni a probléma okát?

Abbol, hogy fogy a vized  vigyor3
Mutasd meg egy szakinak !
Naplózva

blah blah blah
Ati777
Vendég
« Új hozzászólás #38464 Dátum: 2015.10.20 kedd, 21:42:32 »

Kell, hogy ha nem akarod 1 hónap múlva újra 35-ért javíttatni az elektronikát.
Egyébként  hogyan javítják az elektronikát? Tud róla valaki valamit írni? Úgy értem mi okozza az elekronika hibáját, mire kell ezek után figyelnem....stb-stb. Picit aggódom, sokan mondtak rosszat a Ford tdci mociról.....nyugtassatok meg egy picit, hogy jó gépet vettem. Vezetési élmény nálam csillagos 5-ös, ezért is vettem meg.
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #38465 Dátum: 2015.10.20 kedd, 21:43:47 »

Abbol, hogy fogy a vized  vigyor3
Mutasd meg egy szakinak !

Még hogy fogy, most néztem meg, megette 5 km alatt mind egy cseppig. Végre áttért a vízevésre!  taps  falbav
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #38466 Dátum: 2015.10.20 kedd, 21:45:30 »

Egyébként  hogyan javítják az elektronikát? Tud róla valaki valamit írni? Úgy értem mi okozza az elekronika hibáját, mire kell ezek után figyelnem....stb-stb. Picit aggódom, sokan mondtak rosszat a Ford tdci mociról.....nyugtassatok meg egy picit, hogy jó gépet vettem. Vezetési élmény nálam csillagos 5-ös, ezért is vettem meg.


Valamit forrasztgatni kell rajta....
Jó autót vettél (talán).  nyes
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38467 Dátum: 2015.10.20 kedd, 21:45:45 »

Még hogy fogy, most néztem meg, megette 5 km alatt mind egy cseppig. Végre áttért a vízevésre!  taps  falbav

Akkor dobd fel gyorsan ebay-re mint limitalt, hidrogen hajtasu Mondeo  vigyor3
Most tenyleg megette ?  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38468 Dátum: 2015.10.20 kedd, 21:46:31 »

Üdv Tagok!
A fehér füsttel van nekem is gondom most éppen. Előbb elindítottam a gépet és egy kicsit furcsán rángatva indult, és utána teli torokból okádja a fehér füstöt. Ha gázra lépek nem látni mögöttem semmit. Kb. 5 km-t jöttem és végig felhő volt mögöttem. Amúgy semmit nem jelez, és nem is érzek semmi vátozást. Szerintem ez nem csak izzítógyertya lesz. A felhő vízgőznek tűnik mert szépen eloszlik a levegőben. Szerintetek miből lehet egyértelműen kideríteni a probléma okát?

Rá mersz az izzítógyertyara van e áram felvétele ha nincs rossz!!!
Most kezdte a hidegben?  Mert akkor az lesz

Ha eszi a vizet az hengerfej???!!!
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.20 kedd, 21:48:29 írta adrian007 » Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #38469 Dátum: 2015.10.20 kedd, 21:46:47 »

Ha esetleg tud valaki a xv. kerület környékén megbízható szerelőt, ne tartsa magában!  help
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #38470 Dátum: 2015.10.20 kedd, 21:49:15 »

Egyébként  hogyan javítják az elektronikát? Tud róla valaki valamit írni? Úgy értem mi okozza az elekronika hibáját, mire kell ezek után figyelnem....stb-stb. Picit aggódom, sokan mondtak rosszat a Ford tdci mociról.....nyugtassatok meg egy picit, hogy jó gépet vettem. Vezetési élmény nálam csillagos 5-ös, ezért is vettem meg.
beszorul a geo a koromtól és a rozsdától és nem bírja mozgatni az elektromos vezérlő...de próbálja mozgatni, sokkal nagyobb áramfelvétel miatt jönnek a bajok, ha nem tisztítod mechanikusan a turbót leég a felújított elektronika is.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.20 kedd, 21:50:58 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #38471 Dátum: 2015.10.20 kedd, 21:52:49 »

Akkor dobd fel gyorsan ebay-re mint limitalt, hidrogen hajtasu Mondeo  vigyor3
Most tenyleg megette ?  szomoru1

Limitált  rinya , fene essen bele. Totál kiürült a tartály! Amúgy most kezdte, mert csak egy órát állt a pláza előtt, és nekem soha nem füstölt hidegen.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #38472 Dátum: 2015.10.20 kedd, 21:53:57 »


Ha eszi a vizet az hengerfej???!!!
hengerfej
hengerfej pakolás (ha szerencséje van)
hengerfal repedés
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38473 Dátum: 2015.10.20 kedd, 21:56:30 »

hengerfej
hengerfej pakolás (ha szerencséje van)
hengerfal repedés

 rinya

Részvétem

 rinya

Az nem olcsó ha jól informált vagyok Sad
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #38474 Dátum: 2015.10.20 kedd, 22:02:12 »

Egyébként  hogyan javítják az elektronikát? Tud róla valaki valamit írni? Úgy értem mi okozza az elekronika hibáját, mire kell ezek után figyelnem....stb-stb. Picit aggódom, sokan mondtak rosszat a Ford tdci mociról.....nyugtassatok meg egy picit, hogy jó gépet vettem. Vezetési élmény nálam csillagos 5-ös, ezért is vettem meg.
ott van a cikkben az angol fórumról hogy hogyan kell javitani es mit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #38475 Dátum: 2015.10.20 kedd, 22:04:34 »

hengerfej
hengerfej pakolás (ha szerencséje van)
hengerfal repedés

Soha nem gyilkoltam a gépet, nem ezt érdemlem!  gun A GÉP
Egyébként arra gondolok, hogy az egyik csúcsom igencsak pisili a go-at, és lehet sok volt a tömítésnek indításkor. Egyezzünk ki ebben, ez a legolcsóbb verzió!  worship
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #38476 Dátum: 2015.10.21 szerda, 11:53:54 »

Sziasztok!

2.2 TDCI vásárlásán töröm a fejem, és kinéztem egyet hahu-n, aminél azt írja, hogy valószínűleg nagynyomású szivattyút kell cserélni (ez nálam annyit jelent, hogy nem valószínű, hanem biztos). A kérdésem, hogy meg szabad-e venni egy ilyen autót (mondjuk ez így hülye kérdés, mert nyilván megfelelő áron megérheti), mert ugyebár a javítási költség ha jól gondolom 500K alatt nemigen áll meg, vagy érdemes-e felújításon és nem cserén elgondolkodni?
Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #38477 Dátum: 2015.10.21 szerda, 11:58:49 »

Sziasztok!

2.2 TDCI vásárlásán töröm a fejem, és kinéztem egyet hahu-n, aminél azt írja, hogy valószínűleg nagynyomású szivattyút kell cserélni (ez nálam annyit jelent, hogy nem valószínű, hanem biztos). A kérdésem, hogy meg szabad-e venni egy ilyen autót (mondjuk ez így hülye kérdés, mert nyilván megfelelő áron megérheti), mert ugyebár a javítási költség ha jól gondolom 500K alatt nemigen áll meg, vagy érdemes-e felújításon és nem cserén elgondolkodni?


Ha xar a nagynyomású akkor a csúcsok sem lehetnek már topp állapotban.....
Akkor érdemes megvenni, ha nagyon olcsó.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #38478 Dátum: 2015.10.21 szerda, 12:20:08 »

Aha, ezen én is gondolkodtam... Akkor viszont az 500ezres javítási díj bőven kevés, tekintve hogy a 2.2-eshez a gyári új porlasztócsúcsnak darabja szerintem 70 alatt nem nagyon áll meg. De ha esetleg valakinek volt hasonló javítása a közelmúltban, szívesen veszem a tapasztalatokat...



Ha xar a nagynyomású akkor a csúcsok sem lehetnek már topp állapotban.....
Akkor érdemes megvenni, ha nagyon olcsó.

Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38479 Dátum: 2015.10.21 szerda, 12:36:34 »

Aha, ezen én is gondolkodtam... Akkor viszont az 500ezres javítási díj bőven kevés, tekintve hogy a 2.2-eshez a gyári új porlasztócsúcsnak darabja szerintem 70 alatt nem nagyon áll meg. De ha esetleg valakinek volt hasonló javítása a közelmúltban, szívesen veszem a tapasztalatokat...

ez az?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_titanium-x-9381790
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #38480 Dátum: 2015.10.21 szerda, 14:48:42 »



Kis alkuval meg is érné felújítani az üza. rendszert.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #38481 Dátum: 2015.10.21 szerda, 15:08:47 »


Igen Smiley
Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #38482 Dátum: 2015.10.21 szerda, 15:09:19 »



Kis alkuval meg is érné felújítani az üza. rendszert.

Igen, én is így gondolom, mert külsőleg-belsőleg szépnek tűnik...
Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38483 Dátum: 2015.10.21 szerda, 15:50:43 »

Igen, én is így gondolom, mert külsőleg-belsőleg szépnek tűnik...
Szia!
Sztem ez megérhet egy misét. Fuss egy kört pl Filepéknél, hogy mennyibe kerül egy szivattyú+csúcs kanyar, a legrosszabb esetben.
A hírdetés szerint a kettőstömegűről le van a gond. Az üa rendszert rendberakatod, akkor van egy olyan autód, aminél tudod, hogy a fontosabb, nyűgösebb alkatrészekben mennyi van. Így a 225e futott km is értelmét veszti kicsit. Szinte mindegy, hogy annyi vagy nem.
Az autó egyébként fotók alapján szépen néz ki. Szumma 1,2-1,3- ból van egy használható géped.
Szerintem.
Üdv, Ferqó
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.21 szerda, 17:01:08 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #38484 Dátum: 2015.10.21 szerda, 16:34:18 »

Ha esetleg tud valaki a xv. kerület környékén megbízható szerelőt, ne tartsa magában!  help

GSR a te embered.
Naplózva
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #38485 Dátum: 2015.10.21 szerda, 21:28:41 »

Egyébként  hogyan javítják az elektronikát? Tud róla valaki valamit írni? Úgy értem mi okozza az elekronika hibáját, mire kell ezek után figyelnem....stb-stb. Picit aggódom, sokan mondtak rosszat a Ford tdci mociról.....nyugtassatok meg egy picit, hogy jó gépet vettem. Vezetési élmény nálam csillagos 5-ös, ezért is vettem meg.

szia,

3 csavart leveszel, leemeled a kis kart, és hoppá, kezedben a HELLA gyártmányú elektronika. lefúrod a forrasztásokat a csavarokról, kiszeded a csavarokat, lejön a műanyag fedél - és hopp, egy lemez feszít be egy kis villanymotort, na az kell neked! kiveszed, szétszeded, komutátor tiszítás, és TUTI, hogy el vannak kopva a bronzkeféid - 500 forintért veszel bele, belevágod, méretre, összerakod, és GO.
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #38486 Dátum: 2015.10.21 szerda, 22:00:37 »

hengerfej
hengerfej pakolás (ha szerencséje van)
hengerfal repedés

Megjártam a szerelőt, és azt javasolták cseréljek motort, mert nem csak vízgőz volt, hanem kék olajfüst is. Mire mindent cserélnek sokkal többe lenne szerintük. Számolgattunk, és hát szerintem is...
Na most: 2002-es, vagy is régi motor, nagynyomású rendszerrel. Belerakható pl. egy 2006-os blokk? Nem is fizikailag, hanem inkább szoftverileg kérdezem, mert ugye az enyém a régi 301-es porlasztós.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #38487 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 00:28:52 »

Aha, ezen én is gondolkodtam... Akkor viszont az 500ezres javítási díj bőven kevés, tekintve hogy a 2.2-eshez a gyári új porlasztócsúcsnak darabja szerintem 70 alatt nem nagyon áll meg. De ha esetleg valakinek volt hasonló javítása a közelmúltban, szívesen veszem a tapasztalatokat...


Szia!

Ha ez segít valamennyit....nekem Augusztusban a Filep dieselnél javítottak 4db 504Z típusú porlasztót 225e ft-ért(fél év gari jár hozzá).Nagynyomású nem tudom mennyit kóstálna de ha mondunk rá egy 100ast akkor is csak ~350e durván.Bár a 2,2-nél más porlasztók vannak tehát árban nem biztos, hogy ennyi lenne neked is de nem gondolnám, hogy jelentősen drágább lenne.De majd a témában jártasabbak megírják úgy is.Mindent összevetve szerintem 500e ft-on belül lehet az üza rendszer javítás.

Üdv!
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #38488 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 11:28:16 »

Szia!

Igen, segít, köszönöm! Smiley ettől függetlenül várom a további tapasztalatokat is.

Szia!

Ha ez segít valamennyit....nekem Augusztusban a Filep dieselnél javítottak 4db 504Z típusú porlasztót 225e ft-ért(fél év gari jár hozzá).Nagynyomású nem tudom mennyit kóstálna de ha mondunk rá egy 100ast akkor is csak ~350e durván.Bár a 2,2-nél más porlasztók vannak tehát árban nem biztos, hogy ennyi lenne neked is de nem gondolnám, hogy jelentősen drágább lenne.De majd a témában jártasabbak megírják úgy is.Mindent összevetve szerintem 500e ft-on belül lehet az üza rendszer javítás.

Üdv!
Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #38489 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 16:07:27 »

Megjártam a szerelőt, és azt javasolták cseréljek motort, mert nem csak vízgőz volt, hanem kék olajfüst is. Mire mindent cserélnek sokkal többe lenne szerintük. Számolgattunk, és hát szerintem is...
Na most: 2002-es, vagy is régi motor, nagynyomású rendszerrel. Belerakható pl. egy 2006-os blokk? Nem is fizikailag, hanem inkább szoftverileg kérdezem, mert ugye az enyém a régi 301-es porlasztós.

Más a motorkódja. Gondolom sok utánjárással és némi pénzért megoldható. De erről mások biztosan többet tudnak mondani.
Naplózva
izsoldistvan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #38490 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 23:03:29 »

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni abban hogy mi a különbség a e2u9a és a e2u9b porlasztócsúcs között! Jelenleg 2 ilyen 2 olyan van a gépezetben. Mindegyik 504z egyébként. 1200-1600 fordulat között kopog valemelyik pedig 2db (e2u9a) 1 hete lett felújitva. A felújítás előtt nem volt kopogás. Poharazás megvol szinte teljesen azonos mind. Az új kódokkal felprogramoztam a felújitottakat.
Előre is köszönöm!  worship  worship  worship  worship  worship
Szia! Nekem is igy van a4 potlaszto mint neked! 2 dbot újitottam(eua9a) és 2-t kaptam (eua9b)...nekem programozás után mikor beletettek őket kb 1200km-ig kopogott aztan hirtelen minden ok lett...engem is erdekelne mi a kulonbseg w ketto kozott....volt aki azt mondta hogy a b-s az erösebb és lehet hogy transitba szerelték ezeket de ez csak találgatás...
Naplózva

2006/12  2.0 TDCi Ghia 6 seb
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #38491 Dátum: 2015.10.23 péntek, 09:30:27 »

Sziasztok,
Meg tudja valaki mondani, hogy mennyi az egészséges alapjárati nyomás az üzemanyag rendszeren?
A diag szerint 230bar körül van. Kezdetben szépen ketyeg - kicsit kelepelnek a frissen felújított csúcsok - aztán egyszerre lemegy a nyomás 200 bar körülre, akkor rángatózik egyet-kettőt a motor, visszaemelkedik a nyomás, de valahogy nem találja magát a motor, újra leesik 200 köré. Fura, hogy néha elkapja, tartja a nyomást és gond nélkül van stabil alapjárat, néha meg egész kétségbe ejtően rángatózik. Indításkor szépen megy, és az első 2000fordulat/perc fölé pörgetés után kezdi a hintázást.
Korábban nem volt ilyen baja, a csúcs felújítás óta van kb.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #38492 Dátum: 2015.10.23 péntek, 09:35:13 »

Sziasztok,
Meg tudja valaki mondani, hogy mennyi az egészséges alapjárati nyomás az üzemanyag rendszeren?
A diag szerint 230bar körül van. Kezdetben szépen ketyeg - kicsit kelepelnek a frissen felújított csúcsok - aztán egyszerre lemegy a nyomás 200 bar körülre, akkor rángatózik egyet-kettőt a motor, visszaemelkedik a nyomás, de valahogy nem találja magát a motor, újra leesik 200 köré. Fura, hogy néha elkapja, tartja a nyomást és gond nélkül van stabil alapjárat, néha meg egész kétségbe ejtően rángatózik. Indításkor szépen megy, és az első 2000fordulat/perc fölé pörgetés után kezdi a hintázást.
Korábban nem volt ilyen baja, a csúcs felújítás óta van kb.

230-260barig.a felújítás garis volt? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #38493 Dátum: 2015.10.23 péntek, 10:09:12 »

Igen, fél évet kaptam rá.
Gondolom vissza fogok menni a csattogás miatt, de a lengedező alapjárat lehet, hogy más miatt van...
230-260barig.a felújítás garis volt? Roll Eyes
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38494 Dátum: 2015.10.23 péntek, 11:35:24 »

Valaki meg tudná mondani a szervópumpa feszítőjén lévő csapágy méretét, vagy típusát? A Wiki nem működik pillanatnyilag, és ott volt a cikk régen.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #38495 Dátum: 2015.10.23 péntek, 11:55:55 »

Valaki meg tudná mondani a szervópumpa feszítőjén lévő csapágy méretét, vagy típusát? A Wiki nem működik pillanatnyilag, és ott volt a cikk régen.

17x40x17,5 mm, 3203 2RS a típusa.

Ez egy kétsoros, ferde hatásvonalú, zárt csapágy, mindkét oldalán porvédővel.

Pl. innen tudsz rendelni: http://www.onlinecsapagy.hu/

Vagy az SKF boltban az Üllői úton is kapsz, de szólni kell nekik előre, hogy hozzanak. Készleten csak SKF van aranyárban, de a negyedéért hoznak másnapra kínait. A tapasztalatok szerint kifogástalanul működik az is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38496 Dátum: 2015.10.23 péntek, 12:12:37 »

17x40x17,5 mm, 3203 2RS a típusa.

Ez egy kétsoros, ferde hatásvonalú, zárt csapágy, mindkét oldalán porvédővel.

Pl. innen tudsz rendelni: http://www.onlinecsapagy.hu/

Vagy az SKF boltban az Üllői úton is kapsz, de szólni kell nekik előre, hogy hozzanak. Készleten csak SKF van aranyárban, de a negyedéért hoznak másnapra kínait. A tapasztalatok szerint kifogástalanul működik az is. Smiley

AndyA


 worship
Az mennyi az az aranyár?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #38497 Dátum: 2015.10.23 péntek, 12:54:48 »

17x40x17,5 mm, 3203 2RS a típusa.

Ez egy kétsoros, ferde hatásvonalú, zárt csapágy, mindkét oldalán porvédővel.

Pl. innen tudsz rendelni: http://www.onlinecsapagy.hu/

Vagy az SKF boltban az Üllői úton is kapsz, de szólni kell nekik előre, hogy hozzanak. Készleten csak SKF van aranyárban, de a negyedéért hoznak másnapra kínait. A tapasztalatok szerint kifogástalanul működik az is. Smiley

AndyA



Vagy itt: http://mondeo.hu/index.php?page=190
2800.-
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #38498 Dátum: 2015.10.23 péntek, 16:09:36 »

Futottam egy tesztkört. Pályán haladva 7-800 baron már repesztek, odapörkölve 1500-1600-ra felmegy, semmi gond. Városban tötymörögve, lámpához kigurulva lengedezik. Kicsit kisámfáztam a gázpedált, az alapjárat üresben 1200. Furi, hogy D-be kapcsolva leereszti az alapjáratot 900 körülre (mintha felülbírálná a pedál jeladót). Kicsit jobb lett, nem annyira szenved, de nem az igazi.
Amikor elveszem a gázt, akkor a rail nyomás mitől esik? Lefúj valami a szivattyúnál? Lehet, hogy az az alkatrész nem teszi jól a dolgát?

230-260barig.a felújítás garis volt? Roll Eyes
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #38499 Dátum: 2015.10.23 péntek, 18:35:22 »

worship
Az mennyi az az aranyár?

Nagyságrendileg 4:1 - 5:1 arányban az 1000 Ft-os kínai csapágyhoz képest.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 763 764 765 766 767 768 769 [770] 771 772 773 774 775 776 777 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.