Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:05:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 780 781 782 783 784 785 786 [787] 788 789 790 791 792 793 794 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14661033 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #39300 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:38:58 »

a generátort-töltőfeszt kellene megmérni,mert lehet,hogy javításra szorul a generátor.
A jobb előről érkező hang a generátorszíjrendszer berregése okozhatja.A teljes rendszer cseréje 80-100e ft.

Köszönöm,  úgy érzem ebből szervíz lesz,  mert nem vagyok elég hozzáértő. Csak még találnom kell egy helyet amiben megbízom :s.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39301 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 22:11:40 »

worship

A jobb első zárat minél sürgősebben cseréld/cseréltesd. Nagy cumi, ha legközelebb nem gondolja meg magát a zár, és reteszelve marad.

Szerk: önindítót érdemes felújíttatni, ha 36 ezerért kapok Boscht? Gondolom az is felújított, csak kérdés kinek a felújításában bízik jobban az ember.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.12 kedd, 09:00:52 írta tpmportal » Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39302 Dátum: 2016.01.12 kedd, 09:28:42 »

Sziasztok!

Nem tudom volt-e már, de most akciós a generátor szabadonfutó:
https://alkatreszek.hu/535_0074_10_ina_jk

Vagy van ahol olcsóbb?

--
Link javítva
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.12 kedd, 10:50:04 írta Zsolteey » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
dns2
Vendég
« Új hozzászólás #39303 Dátum: 2016.01.12 kedd, 11:28:18 »

Sziasztok,

nem tudom, hogy tud-e valaki segíteni az alábbi problémában. 2 literes TDCI motoros autóm nem indul és aksi csere után sem javult a helyzet. Diagnosztika az alábbi hibaüzeneteket hozza:

P0191 Üzemanyagnyomáscső nyomásérzékelő tartomány/teljesítmény
P2288 Befecskendező Vezérlőnyomás Túl Magas
P001 Üzemanyag Térfogat Szabályozó Vezérlő áramkör/Szakadás

Aki a diagnosztikát csinálta, az azt mondta hogy hangzásra 1 max. 2 henger megy.

Valakinek volt már hasonló gondja?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39304 Dátum: 2016.01.12 kedd, 11:33:27 »

Sziasztok,

nem tudom, hogy tud-e valaki segíteni az alábbi problémában. 2 literes TDCI motoros autóm nem indul és aksi csere után sem javult a helyzet. Diagnosztika az alábbi hibaüzeneteket hozza:

P0191 Üzemanyagnyomáscső nyomásérzékelő tartomány/teljesítmény
P2288 Befecskendező Vezérlőnyomás Túl Magas
P001 Üzemanyag Térfogat Szabályozó Vezérlő áramkör/Szakadás

Aki a diagnosztikát csinálta, az azt mondta hogy hangzásra 1 max. 2 henger megy.

Valakinek volt már hasonló gondja?
nem cseréltetek korábban gázolajszűrőt?mintha nem lenne anyag,vagy levegős.illetve a nagynyomású szivattyúról nem esett le csatlakozó?és vagy a rail érzékelőről?
az utolsó hibakód nem létező....
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.12 kedd, 12:22:33 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dns2
Vendég
« Új hozzászólás #39305 Dátum: 2016.01.12 kedd, 15:41:45 »

nem cseréltetek korábban gázolajszűrőt?mintha nem lenne anyag,vagy levegős.illetve a nagynyomású szivattyúról nem esett le csatlakozó?és vagy a rail érzékelőről?
az utolsó hibakód nem létező....

Gázolajszűrő bő egy éve volt cserélve. A szivattyú és a rail érzékelő érdekes lehet. Köszi a tippet! próbálom csekkolni. Ezek a hibák egyébként utalhatnak porlasztócsúcs problémákra is?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39306 Dátum: 2016.01.12 kedd, 16:35:11 »

Gázolajszűrő bő egy éve volt cserélve. A szivattyú és a rail érzékelő érdekes lehet. Köszi a tippet! próbálom csekkolni. Ezek a hibák egyébként utalhatnak porlasztócsúcs problémákra is?
az üzemanyag szűrő cserét ne időegységben hatarozd meg hanem megtett kilométer után.igaz atavaj volt cserélve az lehet dec.31 is.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39307 Dátum: 2016.01.12 kedd, 17:40:05 »

Gázolajszűrő bő egy éve volt cserélve. A szivattyú és a rail érzékelő érdekes lehet. Köszi a tippet! próbálom csekkolni. Ezek a hibák egyébként utalhatnak porlasztócsúcs problémákra is?
amíg nincs üzemanyag-és nem is indul be,de még hibakód sem utal rá,addig azzal nem kell foglalkozni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dns2
Vendég
« Új hozzászólás #39308 Dátum: 2016.01.13 szerda, 00:07:52 »

az üzemanyag szűrő cserét ne időegységben hatarozd meg hanem megtett kilométer után.igaz atavaj volt cserélve az lehet dec.31 is.
kb.8000km-t ment az üzemanyagszűrő cseréjeóta, igaz aak 95%-át városban rövid szakaszokon.
Naplózva
dns2
Vendég
« Új hozzászólás #39309 Dátum: 2016.01.13 szerda, 00:10:14 »

amíg nincs üzemanyag-és nem is indul be,de még hibakód sem utal rá,addig azzal nem kell foglalkozni.
Ok, köszi szépen a választ!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39310 Dátum: 2016.01.13 szerda, 06:50:38 »

kb.8000km-t ment az üzemanyagszűrő cseréjeóta, igaz aak 95%-át városban rövid szakaszokon.

A szűrőn átáramlik a gázolaj. Nincs különbség városi és országúti áramlás között. A szűrő és a gázolaj sem tudja, hogy "hol van".  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kelepety
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #39311 Dátum: 2016.01.13 szerda, 12:39:36 »

Sziasztok,

mivel a reggeli kék füst és rövid ideig dadogó alapjárat nem múlt el - de csak hidegen és pár percig, első indtásnál - január 4-re beírattam magam Filepékhez. Reggel 8-ra kérték, legyek ott. Forscan-nal néztem a korrekciós értékekeket, 3 felett van kettő, másik kettő 1-1.5 között. Gondolom, ez pcs felújítás lesz, stb.

Mennyi idő, míg elkészül az autó?

Szia!

Én a jövő héten megyek Filepékhez, kérem írd meg, hogy mik a tapasztalataid, mi volt a probléma a kocsival!
Előre is köszönöm,
Üdv: Péter
Naplózva

MKIII, 2003.03. 2.0 TDCi 115LE pezsgő-metál Turnier, Ambiente
Krisz001
Vendég
« Új hozzászólás #39312 Dátum: 2016.01.13 szerda, 13:46:08 »

(Üzemanyag rendszer)
Kedves Fórumozók!
 Nemrégiben vettem MK3 2.0 TDCI MK3 130LE csodámat.

Az autó Németországban volt szervizelve, de magyar tulaj, eredetileg magyarországon vásárolt autóról van szó.

Az autó teljesen jól megy, húz, 20ezerrel ezelőtt mókoltak valamit az üzemanyagrendszerrel a németek, 30ezerrel ezelőtt porlasztócsúcs csere. (számlákkal, mérési adatokkal)

Problémám az, hogy a motortér bal felső részétől búgó hangot hallok. Autós tudásaim nagyon kezdők, de megállapítottuk, hogy egy utólag beszerelt acpumpa helyezkedik el itt, ez búg.

1. Kérdésem, hogy mennyire gond e, ha gyújtásnál ilyen hangot ad (video alább), egyébként gyújtás levétele után 10mp-el az utolagosan beszerelt relé kattan, búgás megszűnik.

2. Kérdés, mi értelme ennek, mi célt szolgál, hogy beépítettek egy ilyet, tudtommal a magasnyomásúnak kéne szívnia az üzemanyagot a tank felől.

3. Teljesen analfabéta kérdés, a képeken bemókolt acpumpa mellett balra az mi akar lenni? Üzemanyag szűrő ház? Az gyári? Illetve normális hogy abból az egyik cső "le van zárva"?

Segítségeteket előre is köszönöm, minden ezzel kapcsolatos meglátást, véleményt, tippet, ötletet szívesen fogadok. Smiley

Videó a hangról:

https://www.youtube.com/watch?v=XhqDediwZ2s

Képek:

http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-12_21.54.54_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-12_21.54.56_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-12_21.55.01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-12_21.55.04_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.09_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.15_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.20_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.37_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.40_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.46_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.48_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/1651139692016-01-13_09.49.02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.49.16_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.49.30_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39313 Dátum: 2016.01.13 szerda, 14:12:51 »

(Üzemanyag rendszer)
Kedves Fórumozók!
 Nemrégiben vettem MK3 2.0 TDCI MK3 130LE csodámat.

Az autó Németországban volt szervizelve, de magyar tulaj, eredetileg magyarországon vásárolt autóról van szó.

Az autó teljesen jól megy, húz, 20ezerrel ezelőtt mókoltak valamit az üzemanyagrendszerrel a németek, 30ezerrel ezelőtt porlasztócsúcs csere. (számlákkal, mérési adatokkal)

Problémám az, hogy a motortér bal felső részétől búgó hangot hallok. Autós tudásaim nagyon kezdők, de megállapítottuk, hogy egy utólag beszerelt acpumpa helyezkedik el itt, ez búg.

1. Kérdésem, hogy mennyire gond e, ha gyújtásnál ilyen hangot ad (video alább), egyébként gyújtás levétele után 10mp-el az utolagosan beszerelt relé kattan, búgás megszűnik.

2. Kérdés, mi értelme ennek, mi célt szolgál, hogy beépítettek egy ilyet, tudtommal a magasnyomásúnak kéne szívnia az üzemanyagot a tank felől.

3. Teljesen analfabéta kérdés, a képeken bemókolt acpumpa mellett balra az mi akar lenni? Üzemanyag szűrő ház? Az gyári? Illetve normális hogy abból az egyik cső "le van zárva"?

Segítségeteket előre is köszönöm, minden ezzel kapcsolatos meglátást, véleményt, tippet, ötletet szívesen fogadok. Smiley

Videó a hangról:

https://www.youtube.com/watch?v=XhqDediwZ2s

Képek:

http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-12_21.54.54_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-12_21.54.56_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-12_21.55.01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-12_21.55.04_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.09_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.15_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.20_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.37_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.40_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.46_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.48_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/1651139692016-01-13_09.49.02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.49.16_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.49.30_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

B+, ilyet még nem láttam! De szerintem ezzel nem vagyok egyedül... Smiley

Azaz inkább: csodalk

Nagyon jó lenne tudni, mivégre a plusz szivattyű, merthogy ilyenre rendesen nincs szükség. Levegős az üzemanyagrendszer, és így "pótolják ki" a hiányzó nyomást? A hang simán lehet az AC hangja, ahogyan működik.

Az az izé a GO-szűrő, aminek azért van három ága, mert ezen keresztül szívja a tankból a szivattyú a GO-t, az ugye egy be, egy ki, a harmadik pedig a csúcsoktól visszafolyó résolaj. Azt meg nem mondom ránézésre, hogy melyiket csukták el, de majd valaki okosabb tudja (aki ért is hozzá Smiley).

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.13 szerda, 14:15:14 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #39314 Dátum: 2016.01.13 szerda, 14:18:53 »

B+, ilyet még nem láttam! De szerintem ezzel nem vagyok egyedül... Smiley

Azaz inkább: csodalk

Nagyon jó lenne tudni, mivégre a plusz szivattyű, merthogy ilyenre rendesen nincs szükség. Levegős az üzemanyagrendszer, és így "pótolják ki" a hiányzó nyomást? A hang simán lehet az AC hangja, ahogyan működik.

Az az izé a GO-szűrő, aminek azért van három ága, mert ezen keresztül szívja a tankból a szivattyú a GO-t, az ugye egy be, egy ki, a harmadik pedig a csúcsoktól visszafolyó résolaj. Azt meg nem mondom ránézésre, hogy melyiket csukták el, de majd valaki okosabb tudja (aki ért is hozzá Smiley).

AndyA


Ilyen kókányolást még én sem.  wow1
Én kibaxnám belőle.......
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39315 Dátum: 2016.01.13 szerda, 14:28:36 »



Ilyen kókányolást még én sem.  wow1
Én kibaxnám belőle.......


Azért nem ész nélkül. Előbb jó alaposan körül kell járni, mi lehetett az ok, amiért belekerült. Utána esetleg még reklamálni az eladónál is, ha valami be nem vallott hiba kerül elő közben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Krisz001
Vendég
« Új hozzászólás #39316 Dátum: 2016.01.13 szerda, 14:33:53 »

Ismerőstől vettem, ők 2015 márciusában vették az első tuljatól, motortérben semmihez nem nyúltak ezidő alatt, (kötelező szervízt leszámítva) tökéletesen működött náluk is, nálam is, csak furcsálom a dolgot.
De az első tulaj-t már bottal üthetem. Egyébként furcsa ilyet németektől látni, de ahhoz képest hogy begányolt cucc, elég szépen van kivitelezve, beszerelés, kábelezés, relé, biztosíték, minden gondosan elrendezve, kábelek elvezetve, kötelegőzve.

Azért nem ész nélkül. Előbb jó alaposan körül kell járni, mi lehetett az ok, amiért belekerült. Utána esetleg még reklamálni az eladónál is, ha valami be nem vallott hiba kerül elő közben.

AndyA
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39317 Dátum: 2016.01.13 szerda, 14:37:45 »

Ismerőstől vettem, ők 2015 márciusában vették az első tuljatól, motortérben semmihez nem nyúltak ezidő alatt, (kötelező szervízt leszámítva) tökéletesen működött náluk is, nálam is, csak furcsálom a dolgot.
De az első tulaj-t már bottal üthetem. Egyébként furcsa ilyet németektől látni, de ahhoz képest hogy begányolt cucc, elég szépen van kivitelezve, beszerelés, kábelezés, relé, biztosíték, minden gondosan elrendezve, kábelek elvezetve, kötelegőzve.


A végén kiderül, hogy ez nem egy gázüzeműre átállított diesel, hanem egy elbenzinesített...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #39318 Dátum: 2016.01.13 szerda, 14:43:50 »

Ismerőstől vettem, ők 2015 márciusában vették az első tuljatól, motortérben semmihez nem nyúltak ezidő alatt, (kötelező szervízt leszámítva) tökéletesen működött náluk is, nálam is, csak furcsálom a dolgot.
De az első tulaj-t már bottal üthetem. Egyébként furcsa ilyet németektől látni, de ahhoz képest hogy begányolt cucc, elég szépen van kivitelezve, beszerelés, kábelezés, relé, biztosíték, minden gondosan elrendezve, kábelek elvezetve, kötelegőzve.



Szépen?
A csavarral ledugózott GO cső, meg a csak ott fityegő T idom......mindenkinek más a szép.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Krisz001
Vendég
« Új hozzászólás #39319 Dátum: 2016.01.13 szerda, 15:23:50 »

B+, ilyet még nem láttam! De szerintem ezzel nem vagyok egyedül... Smiley

Azaz inkább: csodalk

Nagyon jó lenne tudni, mivégre a plusz szivattyű, merthogy ilyenre rendesen nincs szükség. Levegős az üzemanyagrendszer, és így "pótolják ki" a hiányzó nyomást? A hang simán lehet az AC hangja, ahogyan működik.

Az az izé a GO-szűrő, aminek azért van három ága, mert ezen keresztül szívja a tankból a szivattyú a GO-t, az ugye egy be, egy ki, a harmadik pedig a csúcsoktól visszafolyó résolaj. Azt meg nem mondom ránézésre, hogy melyiket csukták el, de majd valaki okosabb tudja (aki ért is hozzá Smiley).

AndyA

http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.46_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A kép alapján a motor mellett futó kettő üzemanyag csőből az alsó cső megy a szűrő T alakú elosztójába, onnan vissza tank felé.
A felső cső lenne gondolom a szűrőn egyel balra a T csatlakozótol, szerintem az lehet a motor fele menő, és attól még egyel balra van egy cső, ami a tákolt szivaggyúból megy, a tákolt szivattyú alján meg van egy cső, ami szintén tank fele megy, gondolom onnan jön a nafta.

Tehát szerintem: Nafta jön - tákolt szivattyú aljába bemegy - onnan (BE)megy a bal felső csatlakozáson a szűrőbe - onnan középső csövön megy (KI) a motor felé - meghajtja a motort, maradék jön vissza (motor melletti alsó cső) - maradék eléri a T elosztót a szűrőn, gondolom ami kell az bemegy a szűrőbe, ami nem az meg vissza a spirál alakú csövön a tankba (mondjuk ebben nem vagyok biztos)

Viszont a három ág mellett a szűrőn ottvan egy negyedik cső, ami felfele áll, és le van bilincselve,
ez ezen a képen jól látszik:
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.46_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ennek van jelentősége? Cheesy

Egyébként azt se értem, hogy minek a betákolt szivattyú a szűrű és a tank közé.... 
Naplózva
Krisz001
Vendég
« Új hozzászólás #39320 Dátum: 2016.01.13 szerda, 15:25:43 »



Szépen?
A csavarral ledugózott GO cső, meg a csak ott fityegő T idom......mindenkinek más a szép.  vigyor3

A "szép" kivitelezést az eddig értetlen okkal beszerelt szivattyúra és annak elektromos ellátására értettem. Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39321 Dátum: 2016.01.13 szerda, 15:35:54 »

http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.46_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A kép alapján a motor mellett futó kettő üzemanyag csőből az alsó cső megy a szűrő T alakú elosztójába, onnan vissza tank felé.
A felső cső lenne gondolom a szűrőn egyel balra a T csatlakozótol, szerintem az lehet a motor fele menő, és attól még egyel balra van egy cső, ami a tákolt szivaggyúból megy, a tákolt szivattyú alján meg van egy cső, ami szintén tank fele megy, gondolom onnan jön a nafta.

Tehát szerintem: Nafta jön - tákolt szivattyú aljába bemegy - onnan (BE)megy a bal felső csatlakozáson a szűrőbe - onnan középső csövön megy (KI) a motor felé - meghajtja a motort, maradék jön vissza (motor melletti alsó cső) - maradék eléri a T elosztót a szűrőn, gondolom ami kell az bemegy a szűrőbe, ami nem az meg vissza a spirál alakú csövön a tankba (mondjuk ebben nem vagyok biztos)

Viszont a három ág mellett a szűrőn ottvan egy negyedik cső, ami felfele áll, és le van bilincselve,
ez ezen a képen jól látszik:
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.46_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ennek van jelentősége? Cheesy

Egyébként azt se értem, hogy minek a betákolt szivattyú a szűrű és a tank közé.... 

Van olyan Ford diesel, amibe beszerltek gyárilag ilyen kistlejesítményű AC-t, indításkor hamarabb felépül a nyomás, ha van levegősödés, nem okoz gondot...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39322 Dátum: 2016.01.13 szerda, 18:34:22 »

Van olyan Ford diesel, amibe beszerltek gyárilag ilyen kistlejesítményű AC-t, indításkor hamarabb felépül a nyomás, ha van levegősödés, nem okoz gondot...
Még ha a szivattyú ott is marad, mert ártani nem árt.(Azt nem tudom használ-e Smiley )
De a résolajat miért dugózták le a szűrőn? Azt simán rá lehetne dugni.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39323 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:04:05 »

http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.46_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A kép alapján a motor mellett futó kettő üzemanyag csőből az alsó cső megy a szűrő T alakú elosztójába, onnan vissza tank felé.
A felső cső lenne gondolom a szűrőn egyel balra a T csatlakozótol, szerintem az lehet a motor fele menő, és attól még egyel balra van egy cső, ami a tákolt szivaggyúból megy, a tákolt szivattyú alján meg van egy cső, ami szintén tank fele megy, gondolom onnan jön a nafta.

Tehát szerintem: Nafta jön - tákolt szivattyú aljába bemegy - onnan (BE)megy a bal felső csatlakozáson a szűrőbe - onnan középső csövön megy (KI) a motor felé - meghajtja a motort, maradék jön vissza (motor melletti alsó cső) - maradék eléri a T elosztót a szűrőn, gondolom ami kell az bemegy a szűrőbe, ami nem az meg vissza a spirál alakú csövön a tankba (mondjuk ebben nem vagyok biztos)

Viszont a három ág mellett a szűrőn ottvan egy negyedik cső, ami felfele áll, és le van bilincselve,
ez ezen a képen jól látszik:
http://kepfeltoltes.hu/view/160113/2016-01-13_09.48.46_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ennek van jelentősége? Cheesy

Egyébként azt se értem, hogy minek a betákolt szivattyú a szűrű és a tank közé.... 
Ez egy NEM Mondeó szűrő,azért van 4 kivezetése.Talán vw család.Eddig nincs nagy baj.Ami nem kellett ledugózták.
Az utólagos AC rendben a tank felől szív,és tolja be a szűrőbe(1ág).Itt lesz egy kérdés-minek,miért,mert muszáj? Roll Eyes Valamit takargatnak....
A T (2ág)elem a résolajcső ami a szeleppel vagy visszaforog a nagynyomásúba,vagy elmegy tankágra.
És van egy betáp a nagynyomásúhoz (3ág).A negyedik ledugózva-ez ok.

Szóval a kérdés:
Miért kellhetett az AC?
Volt a korai tdci-knél néhány modellben alkalmaztak AC-t,de ez elhallt,a szerepét átvette a nagynyomásúban lévő szárnylapátos szivattyú.Erre fogható a beépítés oka.A valóság meg az,hogy  nagynyomású szivattyú valszeg hibás,már nem tudja felszippantani a tankból az anyagot önerőből.Az pedig épp a szivattyúlapátok kopása miatt van.És ok-okozat: A lekopó lapátrészecskék-szemcsék tették tönkre a porlasztókat is,amiket ugye korábban cseréltek.
Namost a szakik a rendszerben kicserélték a csúcsokat,de a szivattyú maradt a kopott lapátokkal,ami ugye vagy levegősödést okoz,vagy felsem szívja már az anyagot,vagy csak nem szállít eleget.Józan paraszti ész: tegyünk egy AC-t,olcsóbb,mint nagynyomásút cserélni.Egy darabig,vagy eladásra biztosan jó lesz.
Ha jól rémlik taxizol ugye?
Ha megbízható autót szeretnél használni,akkor vegyél egy bontott-felújított nagynyomásút,és cseréltesd ki.
Ha megakarsz az elméletemről bizoyosodni,akkor vedd ki az AC-t.Ha nem indul nélküle vagy leáll malacfarokkal,akkor igazam van.Ha megy,akkor meg felesleges a beépítés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Krisz001
Vendég
« Új hozzászólás #39324 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 10:49:50 »

Ez egy NEM Mondeó szűrő,azért van 4 kivezetése.Talán vw család.Eddig nincs nagy baj.Ami nem kellett ledugózták.
Az utólagos AC rendben a tank felől szív,és tolja be a szűrőbe(1ág).Itt lesz egy kérdés-minek,miért,mert muszáj? Roll Eyes Valamit takargatnak....
A T (2ág)elem a résolajcső ami a szeleppel vagy visszaforog a nagynyomásúba,vagy elmegy tankágra.
És van egy betáp a nagynyomásúhoz (3ág).A negyedik ledugózva-ez ok.

Szóval a kérdés:
Miért kellhetett az AC?
Volt a korai tdci-knél néhány modellben alkalmaztak AC-t,de ez elhallt,a szerepét átvette a nagynyomásúban lévő szárnylapátos szivattyú.Erre fogható a beépítés oka.A valóság meg az,hogy  nagynyomású szivattyú valszeg hibás,már nem tudja felszippantani a tankból az anyagot önerőből.Az pedig épp a szivattyúlapátok kopása miatt van.És ok-okozat: A lekopó lapátrészecskék-szemcsék tették tönkre a porlasztókat is,amiket ugye korábban cseréltek.
Namost a szakik a rendszerben kicserélték a csúcsokat,de a szivattyú maradt a kopott lapátokkal,ami ugye vagy levegősödést okoz,vagy felsem szívja már az anyagot,vagy csak nem szállít eleget.Józan paraszti ész: tegyünk egy AC-t,olcsóbb,mint nagynyomásút cserélni.Egy darabig,vagy eladásra biztosan jó lesz.
Ha jól rémlik taxizol ugye?
Ha megbízható autót szeretnél használni,akkor vegyél egy bontott-felújított nagynyomásút,és cseréltesd ki.
Ha megakarsz az elméletemről bizoyosodni,akkor vedd ki az AC-t.Ha nem indul nélküle vagy leáll malacfarokkal,akkor igazam van.Ha megy,akkor meg felesleges a beépítés.

Nagyon köszönöm a választ, sokmindent világosabbá tettél számomra. Smiley

Közben megnéztem, szűrőnél három csonk van csak, abból van egy ledugózva, képeken a résoláj ágon lévő T elem nincs rákötve a szűrőre.

Egyébként fura, mert ugye 280ezernél volt porlasztó csere, 301ezernél meg ez a mókolás. most 325 van az autóban és gyakorlatilag tökéletesen jár. Persze nem zárja ki, hogy 200km-er múlva behal a porlasztó rendszer Sad
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39325 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 12:27:00 »

Nagyon köszönöm a választ, sokmindent világosabbá tettél számomra. Smiley

Közben megnéztem, szűrőnél három csonk van csak, abból van egy ledugózva, képeken a résoláj ágon lévő T elem nincs rákötve a szűrőre.

Egyébként fura, mert ugye 280ezernél volt porlasztó csere, 301ezernél meg ez a mókolás. most 325 van az autóban és gyakorlatilag tökéletesen jár. Persze nem zárja ki, hogy 200km-er múlva behal a porlasztó rendszer Sad

Ne reménykedj, hanem mérj/méress. Ha egyszer megölte a szivattyú a csúcsokat, másodjára nagyságrendileg lesz kevesebb az idő, mire az újakat is kivégzi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39326 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 12:47:34 »

Nagyon köszönöm a választ, sokmindent világosabbá tettél számomra. Smiley

Közben megnéztem, szűrőnél három csonk van csak, abból van egy ledugózva, képeken a résoláj ágon lévő T elem nincs rákötve a szűrőre.

Egyébként fura, mert ugye 280ezernél volt porlasztó csere, 301ezernél meg ez a mókolás. most 325 van az autóban és gyakorlatilag tökéletesen jár. Persze nem zárja ki, hogy 200km-er múlva behal a porlasztó rendszer Sad
na,akkor meg is van miért lett ledugózva a résolajvisszavezetés.Levegősödött a rendszer.ehhez kellett az AC-is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #39327 Dátum: 2016.01.15 péntek, 07:29:31 »

Sziasztok! Olyan problémám volna,hogy 12órai állás után a masina pöcc-röff elindul,de mintha az 1ik henger 1fázis késsésel utolag indulna és sajnos 1 pici füst pamacs is elhadja a kipufogot,de napközben ha többször elinditom,hogy mgyek vele 3óra mulva akkor nem csinál ilyet. Köszönöm a  válaszokat és mire kell felkészülnöm. Amugy a kocsi rendesen müködik.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39328 Dátum: 2016.01.15 péntek, 07:35:40 »

na,akkor meg is van miért lett ledugózva a résolajvisszavezetés.Levegősödött a rendszer.ehhez kellett az AC-is.

biztos? nem lett volna egyszerűbb akkor egy 8-as egyenes csővet berakni és ac sem kellene?
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39329 Dátum: 2016.01.15 péntek, 07:39:43 »

Sziasztok! Olyan problémám volna,hogy 12órai állás után a masina pöcc-röff elindul,de mintha az 1ik henger 1fázis késsésel utolag indulna és sajnos 1 pici füst pamacs is elhadja a kipufogot,de napközben ha többször elinditom,hogy mgyek vele 3óra mulva akkor nem csinál ilyet. Köszönöm a  válaszokat és mire kell felkészülnöm. Amugy a kocsi rendesen müködik.
Izzítógyertya?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39330 Dátum: 2016.01.15 péntek, 08:12:20 »

biztos? nem lett volna egyszerűbb akkor egy 8-as egyenes csővet berakni és ac sem kellene?
mi biztos a monitor mögül.Én csak valószínűsítek.
Viszont az AC azért kellhetett,mert a szivattyú sem szállít eleget,vagy fel sem veszi az anyagot,és vagy attól levegősödik a rendszer is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Krisz001
Vendég
« Új hozzászólás #39331 Dátum: 2016.01.15 péntek, 11:00:19 »

mi biztos a monitor mögül.Én csak valószínűsítek.
Viszont az AC azért kellhetett,mert a szivattyú sem szállít eleget,vagy fel sem veszi az anyagot,és vagy attól levegősödik a rendszer is.

Nem szeretném kinyírni az effektív új, és tökéletesen működő porlasztókat. Smiley
Budapest környékén tudtok megbízható helyet ahol ezeket ki tudják méregetni? Ha úgyalakul a nagynyomású szivattyút felújítani, vagy számoljak a 300ezres újjal?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39332 Dátum: 2016.01.15 péntek, 13:56:06 »

Nem szeretném kinyírni az effektív új, és tökéletesen működő porlasztókat. Smiley
Budapest környékén tudtok megbízható helyet ahol ezeket ki tudják méregetni? Ha úgyalakul a nagynyomású szivattyút felújítani, vagy számoljak a 300ezres újjal?
www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #39333 Dátum: 2016.01.15 péntek, 18:42:29 »

Sziasztok!

Egy 4-5 napja történt, hogy megváltozott az autó hangja.

A jelenség: Ha bemelegszik a motor akkor alapjáraton és 1000-es fordulatszám környékén ércesen jár a motor. Hidegen nem venni észre.

Főleg elindulásnál hallani. Ércesen becsörög aztán a fordulatszám emelésével elmúlik.

Hirtelen felindulásból vettem egy hozamszabályzó szelepet, kicseréltem. A hang halkabb lett de még mindig megvan. Viszont egy új jelenséget is megfigyeltem: Meleg motornál alapjáraton egyenetlenül jár a motor, érezni, hogy néha-néha ráng a motor. (ez lehet, hogy előtte is megvolt, csak nem tűnt föl)

És még egy érdekes dolog: Melegen furán indul. Olyan mintha kihagyva elindulna, aztán jön a csörgő hang egy másodpercre és utána beáll az alapjárat.

És hidegen semmi gondja. Pöccre indul, semmi kihagyás semmi becsörgés. Csak melegen.

Na ez mi lehet?  Ötleteket várok.

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
varnait
Vendég
« Új hozzászólás #39334 Dátum: 2016.01.15 péntek, 21:19:07 »

Sziasztok! Van egy 2007-es mk3-as, 115 lovas mondeom (HJBE). Az utóbbi időben több alkalommal elkezdett villogni az izzításjelző, p2263 és p132b hibát generál, nem füstöl, nem áll meg, csak erőtlen. Az autóban 180 ezer körül van, vezérlőelektronika meg lett forrasztva 30 ezerrel ezelőtt, újbóli szakadásra gondoltam, de szétszedtem és semmi baja, geometria is könnyen mozog. Maf szenzort takaritottuk, mire gondoljak, mi lehet a probléma? Egr tisztítás? Mivel lehet, újra kell tanítani az eu4-esek egr-jét?
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.15 péntek, 21:26:25 írta varnait » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39335 Dátum: 2016.01.15 péntek, 21:27:17 »

Sziasztok! Van egy 2007-es mk3-as, 115 lovas mondeom (HJBE). Az utóbbi időben több alkalommal elkezdett villogni az izzításjelző, p2263 és p132b hibát generál, nem füstöl, nem áll meg, csak erőtlen. Az autóban 180 ezer körül van, vezérlőelektronika meg lett forrasztva 30 ezerrel ezelőtt, újbóli szakadásra gondoltam, de szétszedtem és semmi baja. Maf szenzort takaritottuk, mire gondoljak, mi lehet a probléma? Egr tisztítás? Mivel lehet, újra kell tanítani az eu4-esek egr-jét?
P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance
Ford Mondeo TDCI Turbo Actuator problem. Fault codes: P132A, P132B


Pedig most is a vezérlőelektronika ment tönkre.Lehet,hogy a motor ment most tönkre benne.Kikellett volna a geot takaríttatni a kormotól a javításkor.

https://www.turbo.hu/elektronika-javitas
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
varnait
Vendég
« Új hozzászólás #39336 Dátum: 2016.01.16 szombat, 07:27:46 »

P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance
Ford Mondeo TDCI Turbo Actuator problem. Fault codes: P132A, P132B


Pedig most is a vezérlőelektronika ment tönkre.Lehet,hogy a motor ment most tönkre benne.Kikellett volna a geot takaríttatni a kormotól a javításkor.

https://www.turbo.hu/elektronika-javitas

A geo-t kézzel megmozgatva szinte lötyög, a szerelő is mondta, hogy felesleges szétszedni, az nem okozhatta a hibát. Egyéb ötlet? Sad
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39337 Dátum: 2016.01.16 szombat, 09:08:28 »

A geo-t kézzel megmozgatva szinte lötyög, a szerelő is mondta, hogy felesleges szétszedni, az nem okozhatta a hibát. Egyéb ötlet? Sad
Neharagudj,nem akarlak megsérteni.Kérdeztél,beírtad a hibakódokat.Milyen egyéb ötletet vársz?Amit írtam nem ötlet!!!!!
A hibakódok alapján xarrá ment a turbóelektronikád.Nem szorul,xarrá ment és nem működik!

Ha nem hiszel,holnap menj templomba! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
varnait
Vendég
« Új hozzászólás #39338 Dátum: 2016.01.16 szombat, 09:13:32 »

Neharagudj,nem akarlak megsérteni.Kérdeztél,beírtad a hibakódokat.Milyen egyéb ötletet vársz?Amit írtam nem ötlet!!!!!
A hibakódok alapján xarrá ment a turbóelektronikád.Nem szorul,xarrá ment és nem működik!

Ha nem hiszel,holnap menj templomba! Wink

Rendben. Köszi szépen!  smile
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.16 szombat, 09:15:14 írta varnait » Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #39339 Dátum: 2016.01.16 szombat, 13:25:46 »

Üdv!
Kódoltatott mostanság valaki porlasztókat? Milyen összegeket kérnek érte? Egy helyen 15 ezret mondtak darabjára. Más infó esetleg?
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39340 Dátum: 2016.01.16 szombat, 14:19:39 »

Üdv!
Kódoltatott mostanság valaki porlasztókat? Milyen összegeket kérnek érte? Egy helyen 15 ezret mondtak darabjára. Más infó esetleg?
a klubbtárs nem segített?egy elm327+forscan-nel a történet nem kerül pénzbe általában... Roll Eyes

Bocs.lehet,hogy ő hivatásos zuglóban.

« Utoljára szerkesztve: 2016.01.16 szombat, 14:22:02 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39341 Dátum: 2016.01.16 szombat, 15:10:57 »

Üdv!
Kódoltatott mostanság valaki porlasztókat? Milyen összegeket kérnek érte? Egy helyen 15 ezret mondtak darabjára. Más infó esetleg?

Mit értesz kódolás alatt? Ha annyit, hogy a motorvezérlőbe beírni a kódokat, ahhoz nem kell sok dolog. Egy ELM interface meg egy notebook, ilyenje elég sokaknak van errefelé.

Felújított csúcsot kalibrálni, a motorvezérlőbe beírandó kódot kikalkulálni, az már másik történet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BalZal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #39342 Dátum: 2016.01.16 szombat, 15:55:01 »

Sziasztok.
A vízhőfok 60°C csak nagyon ritkán megy ez termosztáton kívül okozhatja más is?
Naplózva

Mk3 2005 2.0 Tdci  115LE
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #39343 Dátum: 2016.01.16 szombat, 16:41:01 »

a klubbtárs nem segített?egy elm327+forscan-nel a történet nem kerül pénzbe általában... Roll Eyes

Bocs.lehet,hogy ő hivatásos zuglóban.



Én voltam az zuglóban. 2 csúcs kódja nem volt jó, mert nem fogadta el. Az egyikre meg 17 karakter volt, így nagyon nem lett frankó. Teljesen új kódokat szeretne. Én javasoltam neki az általam ismert mpdieselt. Nekem ők csináltak eddig mindent. Tudom itt a filepdiesel mánia tombol, de ki hogyan szereti.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39344 Dátum: 2016.01.16 szombat, 16:47:57 »

Én voltam az zuglóban. 2 csúcs kódja nem volt jó, mert nem fogadta el. Az egyikre meg 17 karakter volt, így nagyon nem lett frankó. Teljesen új kódokat szeretne. Én javasoltam neki az általam ismert mpdieselt. Nekem ők csináltak eddig mindent. Tudom itt a filepdiesel mánia tombol, de ki hogyan szereti.
várj.honnan tudod,hogy nem fogadta el?megmondom miért kérdem.

A 2002es tdci-ben az ICU tárolja a csúcsok adatait.Ez a modul nem olvasható obd-n csak írható.A 17karakterrel tényleg nem lehet sokmindent kezdeni.
A filepdiesel az egyik legnagyobb,de kétségtelen,hogy nem a legolcsóbb.Onnan még nem jött vissza reklamáció.Ők tudnak új kalibrációs kódot generálni a javított csúcsokhoz is.Az bizony pénzbe kerül.Asszem talán 6-10e ft/db,és kiszedve kell odavinni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #39345 Dátum: 2016.01.16 szombat, 17:18:53 »

várj.honnan tudod,hogy nem fogadta el?megmondom miért kérdem.

A 2002es tdci-ben az ICU tárolja a csúcsok adatait.Ez a modul nem olvasható obd-n csak írható.A 17karakterrel tényleg nem lehet sokmindent kezdeni.
A filepdiesel az egyik legnagyobb,de kétségtelen,hogy nem a legolcsóbb.Onnan még nem jött vissza reklamáció.Ők tudnak új kalibrációs kódot generálni a javított csúcsokhoz is.Az bizony pénzbe kerül.Asszem talán 6-10e ft/db,és kiszedve kell odavinni.

A forscan be beírva nem lehetett elfogadtatni, mert kiírta, hogy érvénytelen kód. Két kódot elfogadott. Kicsit simábban is jár azóta Vadász szerint.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #39346 Dátum: 2016.01.16 szombat, 17:35:30 »

Mint ahogy etekefiloz tagtárs is írja megoldottuk amit tudtunk, de ha nem tudjuk bevinni a maradék kettőt, kénytelen leszek beadni valahova kódolásra. A régi csúcsaim is jók, csak ott meg nem tudom melyik porlasztó melyik hengerben volt, és az gondolom számít.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #39347 Dátum: 2016.01.16 szombat, 17:37:08 »

Mint ahogy etekefiloz tagtárs is írja megoldottuk amit tudtunk, de ha nem tudjuk bevinni a maradék kettőt, kénytelen leszek beadni valahova kódolásra. A régi csúcsaim is jók, csak ott meg nem tudom melyik porlasztó melyik hengerben volt, és az gondolom számít.

Nem számít.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #39348 Dátum: 2016.01.16 szombat, 17:44:27 »


Nem számít.
Szóval tök mindegy melyik hengerhez írjuk a kódot, csak benne legyen? Mert akkor vissza rakom a 2 régi csúcsot, azt meg ismeri a ecu.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
vaci78
Vendég
« Új hozzászólás #39349 Dátum: 2016.01.16 szombat, 17:50:16 »

Szóval tök mindegy melyik hengerhez írjuk a kódot, csak benne legyen? Mert akkor vissza rakom a 2 régi csúcsot, azt meg ismeri a ecu.
Nem mindegy, hogy melyik hengerhez írjuk.Ford TDCi motoroknál az 1-es henger a váltó felől van.
A 2 régire nincsen ráírva, vagy az már felújított?
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.16 szombat, 18:31:05 írta vaci78 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 780 781 782 783 784 785 786 [787] 788 789 790 791 792 793 794 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.