Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:33:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 788 789 790 791 792 793 794 [795] 796 797 798 799 800 801 802 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14663866 alkalommal)
0 Felhasználó és 147 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39700 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 18:56:21 »

Sziasztok!
 Két kérdésem lenne:Az egyik, hogy öregebb sokat futott motorba lehet e tenni sürűbb motorolajat(10w-40), a másik, hogy kaptam egy nitro obd2 nevezetű teljesítménynövelő kütyüt.
Hallott már erről valaki, esetleg használta is van valakinek tapasztalata vele?
Köszönöm.

Belerakhatod, de minek? Jobb nem lesz tőle a helyzet. Ha a motor rendben van, akkor a gyári 5w30 pontosan az, amire szüksége van. Ha nincs rendben, akkor sajnos nem a 10w40 fogja a problémádat megoldani.

Nekem is van egy hasonló teljesítménynövelő kütyüm, a szivargyújtóba kell dugni. Ezenkívül csökkenti a fogyasztást is, a lemerült akksit is feltölti, bluetooth kihaongosító is van benne, és ha széthajtogatod az LCD kijelzőjét, még az iGO is fut rajta Androidon!

Neked olcsón megszámítom, de ha kapásból ötöt veszel belőle, akkor még olcsóbb!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39701 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 15:36:46 »

Kinek melyik főtengely szítárcsáról van jó tapasztalata?
Mert az olcsó fajta kb. 5-10eKm után már elég furán mozog és csattog  vigyor3

https://www.youtube.com/watch?v=zVxJd7vGwRc
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


csabigoo
Vendég
« Új hozzászólás #39702 Dátum: 2016.03.15 kedd, 16:01:15 »

Sziasztok
Csaba vagyok ,mèg új tag itt a klubban.
Szeretnèk tanácsot kèrni 2.0 TDci motorral kapcsokatban.
Röviden leirom a problèmát,: az auto egy 2004-es faceliftes mondeo mk3 tavaly novemberben vettem maximálisam meg voltam elègedve vele, de kb egy hònapja emelkedőn felfelè menet kb 100 km\h 5.fokozatban elszállt az erő elkezdett villogni az izzítás lámpája èlyszaka lèvèn nem állítottam le hanem hazamentem mèg kb 30km másnap indítom semmi baj megy mint a meszes! Bevittem vissza a kereskedèsbe mert van szervizük laptop rádug hibát kiolvas mondja a szaki üzemanyag szelep eldugult bagy elakadt egy pillanatra!
Javaslat cserèljek üzemanyag szűrőt! Kicserèltem de nem oldódott meg a problèma közben beszèltem nèhány ismerőssel volt aki azt javasolta tisztíttassak turbót volt aki ugyanezt mondta az üzemanyag szelepre ultrahangos tisztítóval!
Mivel nem volt jobb ötletem ès mivel gyanakodtam kenèsi, esetleg hűtèsi problèmára ezèrt kèt napja kicserèltem az olajat meg a szűrőt ès azóta egyenlőre nem jelentkezett a problèma.
A kèrdèsem lènyegèben annyi lenne hogy mit tegyek vele, vagy hol keressem a hibát?
A válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39703 Dátum: 2016.03.15 kedd, 16:19:08 »

Sziasztok
Csaba vagyok ,mèg új tag itt a klubban.
Szeretnèk tanácsot kèrni 2.0 TDci motorral kapcsokatban.
Röviden leirom a problèmát,: az auto egy 2004-es faceliftes mondeo mk3 tavaly novemberben vettem maximálisam meg voltam elègedve vele, de kb egy hònapja emelkedőn felfelè menet kb 100 km\h 5.fokozatban elszállt az erő elkezdett villogni az izzítás lámpája èlyszaka lèvèn nem állítottam le hanem hazamentem mèg kb 30km másnap indítom semmi baj megy mint a meszes! Bevittem vissza a kereskedèsbe mert van szervizük laptop rádug hibát kiolvas mondja a szaki üzemanyag szelep eldugult bagy elakadt egy pillanatra!
Javaslat cserèljek üzemanyag szűrőt! Kicserèltem de nem oldódott meg a problèma közben beszèltem nèhány ismerőssel volt aki azt javasolta tisztíttassak turbót volt aki ugyanezt mondta az üzemanyag szelepre ultrahangos tisztítóval!
Mivel nem volt jobb ötletem ès mivel gyanakodtam kenèsi, esetleg hűtèsi problèmára ezèrt kèt napja kicserèltem az olajat meg a szűrőt ès azóta egyenlőre nem jelentkezett a problèma.
A kèrdèsem lènyegèben annyi lenne hogy mit tegyek vele, vagy hol keressem a hibát?
A válaszokat előre is köszönöm

Ilyent inkább a nehezen mozgó turbógeometria is szokott okozni. A turbó tetején van az elektronika, annak a karjára egy zégergyűrü fogja a geó karjára menő tolórudat. Vedd le a gyűrüt és nézd meg hogy a geó könnyedén mozog e a két végállás közt. Ha nem ki kell tisztítatni.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.15 kedd, 16:39:58 írta VZoli » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39704 Dátum: 2016.03.15 kedd, 16:38:51 »

Sziasztok
Csaba vagyok ,mèg új tag itt a klubban.
Szeretnèk tanácsot kèrni 2.0 TDci motorral kapcsokatban.
Röviden leirom a problèmát,: az auto egy 2004-es faceliftes mondeo mk3 tavaly novemberben vettem maximálisam meg voltam elègedve vele, de kb egy hònapja emelkedőn felfelè menet kb 100 km\h 5.fokozatban elszállt az erő elkezdett villogni az izzítás lámpája èlyszaka lèvèn nem állítottam le hanem hazamentem mèg kb 30km másnap indítom semmi baj megy mint a meszes! Bevittem vissza a kereskedèsbe mert van szervizük laptop rádug hibát kiolvas mondja a szaki üzemanyag szelep eldugult bagy elakadt egy pillanatra!
Javaslat cserèljek üzemanyag szűrőt! Kicserèltem de nem oldódott meg a problèma közben beszèltem nèhány ismerőssel volt aki azt javasolta tisztíttassak turbót volt aki ugyanezt mondta az üzemanyag szelepre ultrahangos tisztítóval!
Mivel nem volt jobb ötletem ès mivel gyanakodtam kenèsi, esetleg hűtèsi problèmára ezèrt kèt napja kicserèltem az olajat meg a szűrőt ès azóta egyenlőre nem jelentkezett a problèma.
A kèrdèsem lènyegèben annyi lenne hogy mit tegyek vele, vagy hol keressem a hibát?
A válaszokat előre is köszönöm


Amikor villog az izzító, akkor kell hibakódot olvasni. Azt meg lehet próbálni kiprovokálni hasonló körülmények között, mint amikor először előfordult: erős terhelés, pl. hegymenet + erős gázzal gyorsítás. Amikor villog, kódot olvasni - motor leállításra törli, csak a nagyon B+ kategóriát írja be fixen.

Addig akármi is lehet az eltömődött GO-szűrőtől (ezt már kicserélted) a turbogeometrián át a döglődő porlasztókig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #39705 Dátum: 2016.03.15 kedd, 22:28:30 »

Sziasztok!
A leírás szerint kiszedtem a szilenteket a turbócső fémcsőszakaszának rögzítéséből és visszacsavaroztam a gumi nélkül. Sajnos a rezonáló hang az utastérben nem szünt meg. Tudom, hogy a másik oldalon is van azt is ki kellett volna szednem? a vezető felőlit szedtem ki. Az anyós ülés felőlit kellett volna, vagy minkettőt ?
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39706 Dátum: 2016.03.15 kedd, 22:37:28 »


Kinek melyik főtengely szítárcsáról van jó tapasztalata?

Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39707 Dátum: 2016.03.15 kedd, 22:38:01 »

Sziasztok!
A leírás szerint kiszedtem a szilenteket a turbócső fémcsőszakaszának rögzítéséből és visszacsavaroztam a gumi nélkül. Sajnos a rezonáló hang az utastérben nem szünt meg. Tudom, hogy a másik oldalon is van azt is ki kellett volna szednem? a vezető felőlit szedtem ki. Az anyós ülés felőlit kellett volna, vagy minkettőt ?
Mindket oldalit
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #39708 Dátum: 2016.03.15 kedd, 22:49:40 »

Mindket oldalit
Köszönöm, kiszedem a másik oldalon is a szilenteket.  wave
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39709 Dátum: 2016.03.16 szerda, 06:33:50 »

Kinek melyik főtengely szítárcsáról van jó tapasztalata?


Tisztelt Fórumtárs!
A legmegbízhatóbb a gyári után az utána gyártott típusok közül a Lemförder. Még a mai napig is gyári beszállító.
Használtam már Gates, Swag, Febi tárcsát is. Ezekkel sem volt gondom. Szerintem ezeknél olcsóbbat nem szabad venni. Az ár még valamennyire tükrözi a minőséget, de ez napjainkban már egyre kevésbé igaz. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39710 Dátum: 2016.03.16 szerda, 08:14:42 »

Tisztelt Fórumtárs!
A legmegbízhatóbb a gyári után az utána gyártott típusok közül a Lemförder. Még a mai napig is gyári beszállító.
Használtam már Gates, Swag, Febi tárcsát is. Ezekkel sem volt gondom. Szerintem ezeknél olcsóbbat nem szabad venni. Az ár még valamennyire tükrözi a minőséget, de ez napjainkban már egyre kevésbé igaz. wave
Tisztelettel László! worship 
Koszonom igy batrabban merek rendelni! Igazabol febi, swag vagy gates lesz majd ar fuggvenyeben egy kozteset valasztok!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gyime
Vendég
« Új hozzászólás #39711 Dátum: 2016.03.16 szerda, 20:27:58 »

Tisztelt Forumozók!
Egy kis segítségre lenne szükségem! 3.-ban 3200-as fordulatnál az autó elveszi a teljesítményt, 4.-ben 2800-nál már le is állítja a motort porlasztócsúcsok cserélve lettek 1 éve a szerelő azt mondja hogy magasnyomásu szivattyú vagy a nyomásszabályzó a bajos,de csak úgy nem vesz az ember valamit és mi van ha nem az a baja?Valakinek esetleg hasonló jelentkezett már? falbav
2004 Mondeo Mk3 2.0 Tdci 116e
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39712 Dátum: 2016.03.16 szerda, 20:33:29 »

Tisztelt Forumozók!
Egy kis segítségre lenne szükségem! 3.-ban 3200-as fordulatnál az autó elveszi a teljesítményt, 4.-ben 2800-nál már le is állítja a motort porlasztócsúcsok cserélve lettek 1 éve a szerelő azt mondja hogy magasnyomásu szivattyú vagy a nyomásszabályzó a bajos,de csak úgy nem vesz az ember valamit és mi van ha nem az a baja?Valakinek esetleg hasonló jelentkezett már? falbav
2004 Mondeo Mk3 2.0 Tdci 116e


Tedd be az aláírásodba is.

Erő elmegy -> villogó malacfarok -> hibakódolvasás. Utána gyere vissza a hibakódokkal, és meglátjuk, hogyan tovább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyime
Vendég
« Új hozzászólás #39713 Dátum: 2016.03.16 szerda, 21:06:50 »

Tedd be az aláírásodba is.

Erő elmegy -> villogó malacfarok -> hibakódolvasás. Utána gyere vissza a hibakódokkal, és meglátjuk, hogyan tovább.

AndyA

Igen erőtlen lesz az autó,malacfarok villog,leállítás újra indítás után megint jó amíg nem pörgetem újra fel.Hibának annyit ír: üzemanyag befecskendező rendszer és ezen kívül semmi mást!
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #39714 Dátum: 2016.03.16 szerda, 21:23:20 »

Igen erőtlen lesz az autó,malacfarok villog,leállítás újra indítás után megint jó amíg nem pörgetem újra fel.Hibának annyit ír: üzemanyag befecskendező rendszer és ezen kívül semmi mást!

Hogy olvasod a hibát? Amikor villog a malacfarok akkor nem kellene leállítani, úgy kiolvasni.
Betű+számok a hibakód.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #39715 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 08:01:28 »

Nincs valakinek tapasztalata alapjárati gondokkal?
A diesel mondeom indítás után fél perccel elkezdi csesztetni az alapjáratot 750 ről ugrál 1100 ig úgy hogy a turbó elektronika kicsit rángatja a turbót. Mafszenzort kitakarítottam. Ezek az elektromos dolgok csak gondot okoznak!! A régi jó szívódieselekkel nem volt semmi gond (:bár lóerő sem nagyon volt bennük:)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39716 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 08:40:28 »

Nincs valakinek tapasztalata alapjárati gondokkal?
A diesel mondeom indítás után fél perccel elkezdi csesztetni az alapjáratot 750 ről ugrál 1100 ig úgy hogy a turbó elektronika kicsit rángatja a turbót. Mafszenzort kitakarítottam. Ezek az elektromos dolgok csak gondot okoznak!! A régi jó szívódieselekkel nem volt semmi gond (:bár lóerő sem nagyon volt bennük:)
generátor,akku,túláram.a generátorral kezd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #39717 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 08:50:05 »

generátor,akku,túláram.a generátorral kezd.
Mi lehet a generátornál? Feszültségszabályzó? Vagy mitől lehet túláram?
Olvastam a  :Töltés rendszer-Smart Charge írásodat. Itt elég sok hibalehetőség előfordulhat.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.17 csütörtök, 09:13:27 írta KPicur » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39718 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 11:23:59 »

Mi lehet a generátornál? Feszültségszabályzó? Vagy mitől lehet túláram?
Olvastam a  :Töltés rendszer-Smart Charge írásodat. Itt elég sok hibalehetőség előfordulhat.
zárlatos izzítógyertya-kiegfűtés gyertya,rossz fesszabályzó,gyenge akku.ezek szoktak lenni.esetleg kopott bronzkefék vagy csúszógyűrű.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #39719 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:21:57 »

zárlatos izzítógyertya-kiegfűtés gyertya,rossz fesszabályzó,gyenge akku.ezek szoktak lenni.esetleg kopott bronzkefék vagy csúszógyűrű.
Kösz. Akkor lesz vele dolgom, ha mindezt át akarom nézni. Sad
Naplózva
csabigoo
Vendég
« Új hozzászólás #39720 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 20:56:13 »

Sziasztok
Csaba vagyok ,mèg új tag itt a klubban.
Szeretnèk tanácsot kèrni 2.0 TDci motorral kapcsokatban.
Röviden leirom a problèmát,: az auto egy 2004-es faceliftes mondeo mk3 tavaly novemberben vettem maximálisam meg voltam elègedve vele, de kb egy hònapja emelkedőn felfelè menet kb 100 km\h 5.fokozatban elszállt az erő elkezdett villogni az izzítás lámpája èlyszaka lèvèn nem állítottam le hanem hazamentem mèg kb 30km másnap indítom semmi baj megy mint a meszes! Bevittem vissza a kereskedèsbe mert van szervizük laptop rádug hibát kiolvas mondja a szaki üzemanyag szelep eldugult bagy elakadt egy pillanatra!
Javaslat cserèljek üzemanyag szűrőt! Kicserèltem de nem oldódott meg a problèma közben beszèltem nèhány ismerőssel volt aki azt javasolta tisztíttassak turbót volt aki ugyanezt mondta az üzemanyag szelepre ultrahangos tisztítóval!
Mivel nem volt jobb ötletem ès mivel gyanakodtam kenèsi, esetleg hűtèsi problèmára ezèrt kèt napja kicserèltem az olajat meg a szűrőt ès azóta egyenlőre nem jelentkezett a problèma.
A kèrdèsem lènyegèben annyi lenne hogy mit tegyek vele, vagy hol keressem a hibát?
A válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39721 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 22:18:52 »

Sziasztok
Csaba vagyok ,mèg új tag itt a klubban.
Szeretnèk tanácsot kèrni 2.0 TDci motorral kapcsokatban.
Röviden leirom a problèmát,: az auto egy 2004-es faceliftes mondeo mk3 tavaly novemberben vettem maximálisam meg voltam elègedve vele, de kb egy hònapja emelkedőn felfelè menet kb 100 km\h 5.fokozatban elszállt az erő elkezdett villogni az izzítás lámpája èlyszaka lèvèn nem állítottam le hanem hazamentem mèg kb 30km másnap indítom semmi baj megy mint a meszes! Bevittem vissza a kereskedèsbe mert van szervizük laptop rádug hibát kiolvas mondja a szaki üzemanyag szelep eldugult bagy elakadt egy pillanatra!
Javaslat cserèljek üzemanyag szűrőt! Kicserèltem de nem oldódott meg a problèma közben beszèltem nèhány ismerőssel volt aki azt javasolta tisztíttassak turbót volt aki ugyanezt mondta az üzemanyag szelepre ultrahangos tisztítóval!
Mivel nem volt jobb ötletem ès mivel gyanakodtam kenèsi, esetleg hűtèsi problèmára ezèrt kèt napja kicserèltem az olajat meg a szűrőt ès azóta egyenlőre nem jelentkezett a problèma.
A kèrdèsem lènyegèben annyi lenne hogy mit tegyek vele, vagy hol keressem a hibát?
A válaszokat előre is köszönöm

Szia!
Amikor villog az izzításjelző, akkor kéne hibakódot olvasni, azt itt írd be, és utána lehet továbbmenni.
Találgatás következik:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
A kereskedés valószínűleg P0251-et olvashatott ki, ami kb. az általános, "valami az üzemanyagrendszerben nincs rendben" hiba (vagy semmit, és csak betippelte, esetleg tudta, hogy ez lesz). Annak van egy igen hosszas hibakeresési eljárása, amiben az alacsony nyomású rész ellenőrzése is szerepel, tehát a szűrő csere alapvetően egy jó ötlet volt. Lehet, hogy a porlasztók érték el az életül végét, lehet, hogy a nagynyomású krepált be. Vidd vissza, elvileg még a jótállási időn belül vagy, oldják meg ők, a javítás ára lazán elszállhat 300ezer fölé.
Naplózva
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #39722 Dátum: 2016.03.18 péntek, 08:38:22 »


Köszönöm ezen már túl vagyok.

Reggel elindul ingadozó alapjárattal, kékes füsttel, ami 1 percen belül megszűnik. Ha bemelegszik a motor az alapjárat is kiváló, csak néha áll le az autó. Menet közben semmi probélma, megy mint a golyó. :S
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39723 Dátum: 2016.03.18 péntek, 11:33:49 »

Köszönöm ezen már túl vagyok.

Reggel elindul ingadozó alapjárattal, kékes füsttel, ami 1 percen belül megszűnik. Ha bemelegszik a motor az alapjárat is kiváló, csak néha áll le az autó. Menet közben semmi probélma, megy mint a golyó. :S


Az izzító gyertyákat kellene ellenőrizni, 90% hogy azzal lesz a baj
nálam ezt a jelenséget a cseréjük megoldotta
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #39724 Dátum: 2016.03.18 péntek, 14:49:53 »

Pár hónapja cseréltem őket nem rossz márkára. Nekem akkor fehér füstöt produkált és akkor nem villogott az izzítás jelző.
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #39725 Dátum: 2016.03.19 szombat, 20:30:52 »

Sziasztok!

A Levegőszűrőtől kijövő vastag csőből van egy kis 10-12 cm hosszú vékony gumicsö leágazva. Nos nekem ez a kis cső a két végén igen-igen olajsáros. Az lenne a kérdésem, hogy ez a kis cső milyen funkciót lát el, mi a neve, és honnan lehet beszerezni, mert a cromaxnál sajnos nem találtam ilyet. Köszönettel.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39726 Dátum: 2016.03.19 szombat, 22:37:22 »

Sziasztok!

A Levegőszűrőtől kijövő vastag csőből van egy kis 10-12 cm hosszú vékony gumicsö leágazva. Nos nekem ez a kis cső a két végén igen-igen olajsáros. Az lenne a kérdésem, hogy ez a kis cső milyen funkciót lát el, mi a neve, és honnan lehet beszerezni, mert a cromaxnál sajnos nem találtam ilyet. Köszönettel.

Szia!
Az a cső, ami a szelepfedél sarkához megy? PCV cső, nálam a 2004-esen nem is lehet külön cserélni, csak az egész légszűrő-turbó csőszakasszal együtt:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/levegocso/kiomlo_cso_szurohazra_ford_mondeo_2000-2007_diesel_19778
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39727 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 10:14:43 »

Sziasztok!

A Levegőszűrőtől kijövő vastag csőből van egy kis 10-12 cm hosszú vékony gumicsö leágazva. Nos nekem ez a kis cső a két végén igen-igen olajsáros. Az lenne a kérdésem, hogy ez a kis cső milyen funkciót lát el, mi a neve, és honnan lehet beszerezni, mert a cromaxnál sajnos nem találtam ilyet. Köszönettel.
az attól olajos,mert a szelepfedél csavarok lazák.Húzd meg a csavarokat,megszűnik a probléma.természetesen mosd le utána.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39728 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 15:06:32 »

Sziasztok. 2002-es mondeomnál olyat tapasztalok pár napja, hogy kb 2000-es fordulatnál, negyedikbe és ötödikbe szaggat, megtorpan, de a hibajel nem villan ki a műszetfalon. Nem tilt le mint amikor porlasztó baja volt. Valaki tapasztalt már hasonlót?
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #39729 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 18:19:34 »

Szia!
Az a cső, ami a szelepfedél sarkához megy? PCV cső, nálam a 2004-esen nem is lehet külön cserélni, csak az egész légszűrő-turbó csőszakasszal együtt:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/levegocso/kiomlo_cso_szurohazra_ford_mondeo_2000-2007_diesel_19778

Szerintem az lesz, bár kinézetre nem ilyen harmónikás mint a cromax-os, nekem egy sima gumi cső és nincs olyan kis mellék csöve mint a cromax-osnak. Lefotóztam, csak sajna nem bírom ide belinkelni. Pontosan a szelep fedél sarkához megy.
Mi a szerepe? Hogyan lehet ide beilleszteni képet? Szerintem felesleges a drága cromax-osra cserélni hiszen ez egy sima (szövetes?) gumicsőnek néz ki. Bár igaz, hogy a bilincs úgy belevág, hogy én már azt gondoltam, hogy ott ereszt. Köszönöm, Alf megnézem a leszorító csavarokat is. Üdv.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39730 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 19:29:18 »

Szerintem az lesz, bár kinézetre nem ilyen harmónikás mint a cromax-os, nekem egy sima gumi cső és nincs olyan kis mellék csöve mint a cromax-osnak. Lefotóztam, csak sajna nem bírom ide belinkelni. Pontosan a szelep fedél sarkához megy.
Mi a szerepe? Hogyan lehet ide beilleszteni képet? Szerintem felesleges a drága cromax-osra cserélni hiszen ez egy sima (szövetes?) gumicsőnek néz ki. Bár igaz, hogy a bilincs úgy belevág, hogy én már azt gondoltam, hogy ott ereszt. Köszönöm, Alf megnézem a leszorító csavarokat is. Üdv.

Az a kis mellék cső vezeti vissza a szívóágba a kartergázokat. Ha neked nincs, akkor érdekes kérdés, hogy mi lesz velük?

http://s3.postimg.org/y36gcduty/IMG_0327_1.jpg

A turbo alatt, a hosszú, sima, téglalap alapkú fedél jobb szélénél megy ferdén fel-jobbra az a kis cső. Ott neked mi van most?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #39731 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 20:23:27 »

Sziasztok!

Múltkoriban lefulladt a kocsi többször, meg borzasztóan füstölt (talán fehéresen) és nagyon petróleumszaga volt a füstnek. Egyébként is füstöl becsülettel de az fekete. Autószerelő elvitte, azt mondta, hogy valami pancs üzemenyagot tankolhatott az asszony. Töltött bele rendes gázolajat, meg leszedte az EGR szelepet és kipucolta, állítása szerint elég dzsuvás volt. Mondta, hogy szorul a szelep, ha továbbra is vannak tünetek, akkor csere. Hát vannak tünetek, olyannyira, hogy a múltkor alig bírtam vele elindulni a kerszteződésből, semmi ereje nem volt és a sima haladás is gondot okozott. Itthon én is leszedtem az EGR-t ma és volt megint benne anyag, de nem tűnt soknak. A szeleptányér viszont nem volt a szelepüléken, tényleg feljebb volt, mikor megpiszkáltam csavarhúzóval, akkor vágódott vissza. Benzinnel kimosogattam, nyomogattam a szelepet, most megy rendesen, bár eléggé neki kell feszülni, ha be akarom nyomni alulról csavarhúzóval. Mennyire kell neki nehezen járni? Ha tényleg *** a szelep, akkor a ledugózás megolja a problémát vagy új szelep kell? A szerelő 90e-t mondott rá ("nincs utángyártott..."). Interneten látok már 47e-től. A berakást megoldom én ha kell. Ha kifelé ment, visszafelé is menni fog.

2006-os a kocsi, 2.0 tdci. A szelepen ez volt: 273A06P Ford. Egyik oldalon sem találtam pont ezt a kódot.

üdv.
Naplózva
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #39732 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 21:18:02 »

Az a kis mellék cső vezeti vissza a szívóágba a kartergázokat. Ha neked nincs, akkor érdekes kérdés, hogy mi lesz velük?

http://s3.postimg.org/y36gcduty/IMG_0327_1.jpg

A turbo alatt, a hosszú, sima, téglalap alapkú fedél jobb szélénél megy ferdén fel-jobbra az a kis cső. Ott neked mi van most?

AndyA

Üdv. itt a kép:
http://s19.postimage.org/npf81w74v/PICT0003.jpg

http://s19.postimage.org/ydiz0qh3z/PICT0002.jpg
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #39733 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 21:23:55 »


Ezen jobban látszik: http://postimg.org/image/npf81w74v/ 
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39734 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 22:06:26 »

Ezen jobban látszik: http://postimg.org/image/npf81w74v/ 

Ugyanarról beszélünk, csak neked még két részes volt a cső, ami utána egyrészes lett. Ha a turbó és a légszűrő közötti szakasz nem lyukas, szétrepedt, akkor szerintem csak vegyél egy megfelelő átmérőjű olajálló csövet, és azt vágd be a helyére, két új bilinccsel.

Sziasztok!

Múltkoriban lefulladt a kocsi többször, meg borzasztóan füstölt (talán fehéresen) és nagyon petróleumszaga volt a füstnek. Egyébként is füstöl becsülettel de az fekete. Autószerelő elvitte, azt mondta, hogy valami pancs üzemenyagot tankolhatott az asszony. Töltött bele rendes gázolajat, meg leszedte az EGR szelepet és kipucolta, állítása szerint elég dzsuvás volt. Mondta, hogy szorul a szelep, ha továbbra is vannak tünetek, akkor csere. Hát vannak tünetek, olyannyira, hogy a múltkor alig bírtam vele elindulni a kerszteződésből, semmi ereje nem volt és a sima haladás is gondot okozott. Itthon én is leszedtem az EGR-t ma és volt megint benne anyag, de nem tűnt soknak. A szeleptányér viszont nem volt a szelepüléken, tényleg feljebb volt, mikor megpiszkáltam csavarhúzóval, akkor vágódott vissza. Benzinnel kimosogattam, nyomogattam a szelepet, most megy rendesen, bár eléggé neki kell feszülni, ha be akarom nyomni alulról csavarhúzóval. Mennyire kell neki nehezen járni? Ha tényleg *** a szelep, akkor a ledugózás megolja a problémát vagy új szelep kell? A szerelő 90e-t mondott rá ("nincs utángyártott..."). Interneten látok már 47e-től. A berakást megoldom én ha kell. Ha kifelé ment, visszafelé is menni fog.

2006-os a kocsi, 2.0 tdci. A szelepen ez volt: 273A06P Ford. Egyik oldalon sem találtam pont ezt a kódot.

üdv.

A ledugózás megoldja a gondot. De égni fog a check engine. Motoros működtetésű a szelep, ugye?
Naplózva
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #39735 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 22:29:15 »

Ezen jobban látszik: http://postimg.org/image/npf81w74v/ 

Ugyanarról beszélünk, csak neked még két részes volt a cső, ami utána egyrészes lett. Ha a turbó és a légszűrő közötti szakasz nem lyukas, szétrepedt, akkor szerintem csak vegyél egy megfelelő átmérőjű olajálló csövet, és azt vágd be a helyére, két új bilinccsel.

Köszönöm a segítséget. Megvizsgálom van-e luk, a kiscsövet meg lecserélem. Üdv.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #39736 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 22:35:29 »

Ugyanarról beszélünk, csak neked még két részes volt a cső, ami utána egyrészes lett. Ha a turbó és a légszűrő közötti szakasz nem lyukas, szétrepedt, akkor szerintem csak vegyél egy megfelelő átmérőjű olajálló csövet, és azt vágd be a helyére, két új bilinccsel.

A ledugózás megoldja a gondot. De égni fog a check engine. Motoros működtetésű a szelep, ugye?

Köszi! Megy rá egy stekker, 3 eres. Elsőként akkor mindenképp megpróbálnám a dugózást, csak hétvégén (húsvétkor) már kellene a kocsi, addigra meg kell oldani üzembiztosan. A check engine már most is világít. Azt véglegesen ki lehet iktatni a dugó mellett valahogy? Dugózáshoz fémlemezt kitől tudok szerezni? Emléxem régebben árulgattak itt, talán lézerrel vágottat? Vagy nem kell annyira precizkedni?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39737 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 22:47:22 »

Köszi! Megy rá egy stekker, 3 eres. Elsőként akkor mindenképp megpróbálnám a dugózást, csak hétvégén (húsvétkor) már kellene a kocsi, addigra meg kell oldani üzembiztosan. A check engine már most is világít. Azt véglegesen ki lehet iktatni a dugó mellett valahogy? Dugózáshoz fémlemezt kitől tudok szerezni? Emléxem régebben árulgattak itt, talán lézerrel vágottat? Vagy nem kell annyira precizkedni?

Ha csak három eres, akkor az még vakuumos lesz, a motoros az 6 eres. Megy rá vákuumcső?
A dugót nem kell túllihegni, legyen 1-2 mm vastag acél, és nem lesz probléma. Van valahol itt pontos rajz róla, de az is jó, ha körberajzolod a tömítést, meg a két lyukat raja, és az alapján csinálod meg. Vagy csak veszel valakitől, akinek van elfekvőben.
Még nem láttam olyat, hogy sikerült kiiktatni a szoftveres EGR ellenőrzést a PCM-ből. Valaki csinált itt eszközt, ami a MAF jelet módosítja, és ezzel átveri a PCM-et, és az azt hiszi van EGR áramlás.
Naplózva
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #39738 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 23:03:05 »

Ha csak három eres, akkor az még vakuumos lesz, a motoros az 6 eres. Megy rá vákuumcső?
A dugót nem kell túllihegni, legyen 1-2 mm vastag acél, és nem lesz probléma. Van valahol itt pontos rajz róla, de az is jó, ha körberajzolod a tömítést, meg a két lyukat raja, és az alapján csinálod meg. Vagy csak veszel valakitől, akinek van elfekvőben.
Még nem láttam olyat, hogy sikerült kiiktatni a szoftveres EGR ellenőrzést a PCM-ből. Valaki csinált itt eszközt, ami a MAF jelet módosítja, és ezzel átveri a PCM-et, és az azt hiszi van EGR áramlás.

Megy rá vákuumcső. Az a vékony a pici csöcsre? Mit befolyásol, hogy motoros vagy vákuumos? A világító jel nem zavar, műszaki csak novemberben.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39739 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 23:10:39 »

Megy rá vákuumcső. Az a vékony a pici csöcsre? Mit befolyásol, hogy motoros vagy vákuumos? A világító jel nem zavar, műszaki csak novemberben.

Csak annyit, hogy vészüzemet tud-e okozni a nem megfelelően működő EGR szelep. De mivel vákuumos, ez a probléma nincsen.
Naplózva
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #39740 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 23:23:39 »

Csak annyit, hogy vészüzemet tud-e okozni a nem megfelelően működő EGR szelep. De mivel vákuumos, ez a probléma nincsen.

Vészüzemet nem de totál erőtlenséget igen.  Wink Bentmaradtam a kereszteződésben elsőre, ereje semmi nem volt. Szerencsére csak a faluban történt. Mire jött valaki, visszaevickéltem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39741 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 09:27:01 »


Neked is ott van a kis bekötőcső a szívóágba. Akkor viszont nem értem a kérdést.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39742 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 09:30:21 »

Köszi! Megy rá egy stekker, 3 eres. Elsőként akkor mindenképp megpróbálnám a dugózást, csak hétvégén (húsvétkor) már kellene a kocsi, addigra meg kell oldani üzembiztosan. A check engine már most is világít. Azt véglegesen ki lehet iktatni a dugó mellett valahogy? Dugózáshoz fémlemezt kitől tudok szerezni? Emléxem régebben árulgattak itt, talán lézerrel vágottat? Vagy nem kell annyira precizkedni?

Kiveszed a tömítést mintának, körberajzolod és kész. A közepén a nagy lyukat felejtsd el kivágni belőle. Smiley

Gyors, ideiglenes megoldásnak szinte bármi jó. Pl. nagyobb befőttesüveg fedele, amin a belső oldalon egy saválló réteg van, hogy a savanyú uborka leve ne kezdje ki az alut. Értelemszerűen a kipufogó felőli oldalra (jobbra) kell ezt a felét tenni.

Utána lesz már időd rendes példányt szerezni vagy csinálni. Optimális nyilván a rozsdamentes acél.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39743 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 09:31:24 »

Vészüzemet nem de totál erőtlenséget igen.  Wink Bentmaradtam a kereszteződésben elsőre, ereje semmi nem volt. Szerencsére csak a faluban történt. Mire jött valaki, visszaevickéltem.

Nem tud. Ott valami más gond lesz.

Attól nem megy el az autó ereje, hogy 100% tiszta levegőt szív mondjuk 60% levegő és 40% visszavezetett kipufogógáz helyett.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #39744 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 10:46:49 »

Nem tud. Ott valami más gond lesz.

Attól nem megy el az autó ereje, hogy 100% tiszta levegőt szív mondjuk 60% levegő és 40% visszavezetett kipufogógáz helyett.

AndyA

És fordítva? Induláskor kéne a 100% friss, nem? Egyébként van, hogy indítás után villog a malacfarok de van, hogy nem. Korábban is előfordult néha de akkor erőtlenség nem párosult hozzá. Amióta ez van, gyakran villog.

Úgy tudtam vele hazaevezni, hogy álló helyzetben több körben fölpörgettem 3000 környékére, aztán a kuplungról leszálltam és nagy nehezen meglendült és mendegélt a következő kereszteződésig. Közben rohadt mód füstölt.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.21 hétfő, 10:49:44 írta ntamas » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39745 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 18:24:43 »

És fordítva? Induláskor kéne a 100% friss, nem? Egyébként van, hogy indítás után villog a malacfarok de van, hogy nem. Korábban is előfordult néha de akkor erőtlenség nem párosult hozzá. Amióta ez van, gyakran villog.

Úgy tudtam vele hazaevezni, hogy álló helyzetben több körben fölpörgettem 3000 környékére, aztán a kuplungról leszálltam és nagy nehezen meglendült és mendegélt a következő kereszteződésig. Közben rohadt mód füstölt.

Erős terhelésen zár le, akkor kap a motor 100% friss levegőt. Alacsony terhelésnél, alapjáraton az emisszió csökkentése érdekében vezetik vissza a kipufogógáz egy elég jelentős részét.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tomy0725
Vendég
« Új hozzászólás #39746 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 19:58:08 »

Üdv márkatársak!
Friss Mondeosként a következő problémával találkoztam a minap. A képen jelölt helyen gázolajszivárgást tapasztaltam. A kis műanyag csatlakozó nem volt rendesen bepattintva a helyére. Úgy gondoltam, hogy a bepattintással megszűnik a probléma, de nem... Szerintetek mi lehet a probléma forrása? http://kepfeltoltes.hu/view/160321/IMG_2367_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160321/IMG_2366_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszönöm a segítséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39747 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 20:04:26 »

Üdv márkatársak!
Friss Mondeosként a következő problémával találkoztam a minap. A képen jelölt helyen gázolajszivárgást tapasztaltam. A kis műanyag csatlakozó nem volt rendesen bepattintva a helyére. Úgy gondoltam, hogy a bepattintással megszűnik a probléma, de nem... Szerintetek mi lehet a probléma forrása? http://kepfeltoltes.hu/view/160321/IMG_2367_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160321/IMG_2366_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszönöm a segítséget!

Azok a pár centi átmérőjű tömítőgyűrűk lehetnek leginkább. Cserével viszonylag egyszerűen orvosolható.

Pechesebb esetben a résolaj csatlakozása, még pechesebb esetben a nagynyomású cső szivároghat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tomy0725
Vendég
« Új hozzászólás #39748 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 20:34:30 »

Azok a pár centi átmérőjű tömítőgyűrűk lehetnek leginkább. Cserével viszonylag egyszerűen orvosolható.

Pechesebb esetben a résolaj csatlakozása, még pechesebb esetben a nagynyomású cső szivároghat.

AndyA

Köszönöm a gyors választ. Ha ez pontosítja a választ, akkor a képen sárgával jelölt részen a fém és műanyag találkozásánál "bugyborékolt" a gázolaj.
http://kepfeltoltes.hu/view/160321/7173520681_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39749 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 21:42:13 »

Köszönöm a gyors választ. Ha ez pontosítja a választ, akkor a képen sárgával jelölt részen a fém és műanyag találkozásánál "bugyborékolt" a gázolaj.
http://kepfeltoltes.hu/view/160321/7173520681_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az inkább fém és fém... elvileg meg lehet húzni, talán abbamarad... de inkább a cső cseréje.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 788 789 790 791 792 793 794 [795] 796 797 798 799 800 801 802 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.