Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:52:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
788
789
790
791
792
793
794
[
795
]
796
797
798
799
800
801
802
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664371 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39700 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 18:56:21 »
Idézetet írta: zooli74 - 2016.03.13 vasárnap, 08:06:22
Sziasztok!
Két kérdésem lenne:Az egyik, hogy öregebb sokat futott motorba lehet e tenni sürűbb motorolajat(10w-40), a másik, hogy kaptam egy nitro obd2 nevezetű teljesítménynövelő kütyüt.
Hallott már erről valaki, esetleg használta is van valakinek tapasztalata vele?
Köszönöm.
Belerakhatod, de minek? Jobb nem lesz tőle a helyzet. Ha a motor rendben van, akkor a gyári 5w30 pontosan az, amire szüksége van. Ha nincs rendben, akkor sajnos nem a 10w40 fogja a problémádat megoldani.
Nekem is van egy hasonló teljesítménynövelő kütyüm, a szivargyújtóba kell dugni. Ezenkívül csökkenti a fogyasztást is, a lemerült akksit is feltölti, bluetooth kihaongosító is van benne, és ha széthajtogatod az LCD kijelzőjét, még az iGO is fut rajta Androidon!
Neked olcsón megszámítom, de ha kapásból ötöt veszel belőle, akkor még olcsóbb!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39701 Dátum:
2016.03.14 hétfő, 15:36:46 »
Kinek melyik főtengely szítárcsáról van jó tapasztalata?
Mert az olcsó fajta kb. 5-10eKm után már elég furán mozog és csattog
https://www.youtube.com/watch?v=zVxJd7vGwRc
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
csabigoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39702 Dátum:
2016.03.15 kedd, 16:01:15 »
Sziasztok
Csaba vagyok ,mèg új tag itt a klubban.
Szeretnèk tanácsot kèrni 2.0 TDci motorral kapcsokatban.
Röviden leirom a problèmát,: az auto egy 2004-es faceliftes mondeo mk3 tavaly novemberben vettem maximálisam meg voltam elègedve vele, de kb egy hònapja emelkedőn felfelè menet kb 100 km\h 5.fokozatban elszállt az erő elkezdett villogni az izzítás lámpája èlyszaka lèvèn nem állítottam le hanem hazamentem mèg kb 30km másnap indítom semmi baj megy mint a meszes! Bevittem vissza a kereskedèsbe mert van szervizük laptop rádug hibát kiolvas mondja a szaki üzemanyag szelep eldugult bagy elakadt egy pillanatra!
Javaslat cserèljek üzemanyag szűrőt! Kicserèltem de nem oldódott meg a problèma közben beszèltem nèhány ismerőssel volt aki azt javasolta tisztíttassak turbót volt aki ugyanezt mondta az üzemanyag szelepre ultrahangos tisztítóval!
Mivel nem volt jobb ötletem ès mivel gyanakodtam kenèsi, esetleg hűtèsi problèmára ezèrt kèt napja kicserèltem az olajat meg a szűrőt ès azóta egyenlőre nem jelentkezett a problèma.
A kèrdèsem lènyegèben annyi lenne hogy mit tegyek vele, vagy hol keressem a hibát?
A válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39703 Dátum:
2016.03.15 kedd, 16:19:08 »
Idézetet írta: csabigoo - 2016.03.15 kedd, 16:01:15
Sziasztok
Csaba vagyok ,mèg új tag itt a klubban.
Szeretnèk tanácsot kèrni 2.0 TDci motorral kapcsokatban.
Röviden leirom a problèmát,: az auto egy 2004-es faceliftes mondeo mk3 tavaly novemberben vettem maximálisam meg voltam elègedve vele, de kb egy hònapja emelkedőn felfelè menet kb 100 km\h 5.fokozatban elszállt az erő elkezdett villogni az izzítás lámpája èlyszaka lèvèn nem állítottam le hanem hazamentem mèg kb 30km másnap indítom semmi baj megy mint a meszes! Bevittem vissza a kereskedèsbe mert van szervizük laptop rádug hibát kiolvas mondja a szaki üzemanyag szelep eldugult bagy elakadt egy pillanatra!
Javaslat cserèljek üzemanyag szűrőt! Kicserèltem de nem oldódott meg a problèma közben beszèltem nèhány ismerőssel volt aki azt javasolta tisztíttassak turbót volt aki ugyanezt mondta az üzemanyag szelepre ultrahangos tisztítóval!
Mivel nem volt jobb ötletem ès mivel gyanakodtam kenèsi, esetleg hűtèsi problèmára ezèrt kèt napja kicserèltem az olajat meg a szűrőt ès azóta egyenlőre nem jelentkezett a problèma.
A kèrdèsem lènyegèben annyi lenne hogy mit tegyek vele, vagy hol keressem a hibát?
A válaszokat előre is köszönöm
Ilyent inkább a nehezen mozgó turbógeometria is szokott okozni. A turbó tetején van az elektronika, annak a karjára egy zégergyűrü fogja a geó karjára menő tolórudat. Vedd le a gyűrüt és nézd meg hogy a geó könnyedén mozog e a két végállás közt. Ha nem ki kell tisztítatni.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.15 kedd, 16:39:58 írta VZoli
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39704 Dátum:
2016.03.15 kedd, 16:38:51 »
Idézetet írta: csabigoo - 2016.03.15 kedd, 16:01:15
Sziasztok
Csaba vagyok ,mèg új tag itt a klubban.
Szeretnèk tanácsot kèrni 2.0 TDci motorral kapcsokatban.
Röviden leirom a problèmát,: az auto egy 2004-es faceliftes mondeo mk3 tavaly novemberben vettem maximálisam meg voltam elègedve vele, de kb egy hònapja emelkedőn felfelè menet kb 100 km\h 5.fokozatban elszállt az erő elkezdett villogni az izzítás lámpája èlyszaka lèvèn nem állítottam le hanem hazamentem mèg kb 30km másnap indítom semmi baj megy mint a meszes! Bevittem vissza a kereskedèsbe mert van szervizük laptop rádug hibát kiolvas mondja a szaki üzemanyag szelep eldugult bagy elakadt egy pillanatra!
Javaslat cserèljek üzemanyag szűrőt! Kicserèltem de nem oldódott meg a problèma közben beszèltem nèhány ismerőssel volt aki azt javasolta tisztíttassak turbót volt aki ugyanezt mondta az üzemanyag szelepre ultrahangos tisztítóval!
Mivel nem volt jobb ötletem ès mivel gyanakodtam kenèsi, esetleg hűtèsi problèmára ezèrt kèt napja kicserèltem az olajat meg a szűrőt ès azóta egyenlőre nem jelentkezett a problèma.
A kèrdèsem lènyegèben annyi lenne hogy mit tegyek vele, vagy hol keressem a hibát?
A válaszokat előre is köszönöm
Amikor villog az izzító, akkor kell hibakódot olvasni. Azt meg lehet próbálni kiprovokálni hasonló körülmények között, mint amikor először előfordult: erős terhelés, pl. hegymenet + erős gázzal gyorsítás. Amikor villog, kódot olvasni - motor leállításra törli, csak a nagyon B+ kategóriát írja be fixen.
Addig akármi is lehet az eltömődött GO-szűrőtől (ezt már kicserélted) a turbogeometrián át a döglődő porlasztókig.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39705 Dátum:
2016.03.15 kedd, 22:28:30 »
Sziasztok!
A leírás szerint kiszedtem a szilenteket a turbócső fémcsőszakaszának rögzítéséből és visszacsavaroztam a gumi nélkül. Sajnos a rezonáló hang az utastérben nem szünt meg. Tudom, hogy a másik oldalon is van azt is ki kellett volna szednem? a vezető felőlit szedtem ki. Az anyós ülés felőlit kellett volna, vagy minkettőt ?
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39706 Dátum:
2016.03.15 kedd, 22:37:28 »
Kinek melyik főtengely szítárcsáról van jó tapasztalata?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39707 Dátum:
2016.03.15 kedd, 22:38:01 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.03.15 kedd, 22:28:30
Sziasztok!
A leírás szerint kiszedtem a szilenteket a turbócső fémcsőszakaszának rögzítéséből és visszacsavaroztam a gumi nélkül. Sajnos a rezonáló hang az utastérben nem szünt meg. Tudom, hogy a másik oldalon is van azt is ki kellett volna szednem? a vezető felőlit szedtem ki. Az anyós ülés felőlit kellett volna, vagy minkettőt ?
Mindket oldalit
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39708 Dátum:
2016.03.15 kedd, 22:49:40 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.03.15 kedd, 22:38:01
Mindket oldalit
Köszönöm, kiszedem a másik oldalon is a szilenteket.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39709 Dátum:
2016.03.16 szerda, 06:33:50 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.03.15 kedd, 22:37:28
Kinek melyik főtengely szítárcsáról van jó tapasztalata?
Tisztelt Fórumtárs!
A legmegbízhatóbb a gyári után az utána gyártott típusok közül a Lemförder. Még a mai napig is gyári beszállító.
Használtam már Gates, Swag, Febi tárcsát is. Ezekkel sem volt gondom. Szerintem ezeknél olcsóbbat nem szabad venni. Az ár még valamennyire tükrözi a minőséget, de ez napjainkban már egyre kevésbé igaz.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39710 Dátum:
2016.03.16 szerda, 08:14:42 »
Idézetet írta: László - 2016.03.16 szerda, 06:33:50
Tisztelt Fórumtárs!
A legmegbízhatóbb a gyári után az utána gyártott típusok közül a Lemförder. Még a mai napig is gyári beszállító.
Használtam már Gates, Swag, Febi tárcsát is. Ezekkel sem volt gondom. Szerintem ezeknél olcsóbbat nem szabad venni. Az ár még valamennyire tükrözi a minőséget, de ez napjainkban már egyre kevésbé igaz.
Tisztelettel László!
Koszonom igy batrabban merek rendelni! Igazabol febi, swag vagy gates lesz majd ar fuggvenyeben egy kozteset valasztok!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gyime
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39711 Dátum:
2016.03.16 szerda, 20:27:58 »
Tisztelt Forumozók!
Egy kis segítségre lenne szükségem! 3.-ban 3200-as fordulatnál az autó elveszi a teljesítményt, 4.-ben 2800-nál már le is állítja a motort porlasztócsúcsok cserélve lettek 1 éve a szerelő azt mondja hogy magasnyomásu szivattyú vagy a nyomásszabályzó a bajos,de csak úgy nem vesz az ember valamit és mi van ha nem az a baja?Valakinek esetleg hasonló jelentkezett már?
2004 Mondeo Mk3 2.0 Tdci 116e
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39712 Dátum:
2016.03.16 szerda, 20:33:29 »
Idézetet írta: gyime - 2016.03.16 szerda, 20:27:58
Tisztelt Forumozók!
Egy kis segítségre lenne szükségem! 3.-ban 3200-as fordulatnál az autó elveszi a teljesítményt, 4.-ben 2800-nál már le is állítja a motort porlasztócsúcsok cserélve lettek 1 éve a szerelő azt mondja hogy magasnyomásu szivattyú vagy a nyomásszabályzó a bajos,de csak úgy nem vesz az ember valamit és mi van ha nem az a baja?Valakinek esetleg hasonló jelentkezett már?
2004 Mondeo Mk3 2.0 Tdci 116e
Tedd be az aláírásodba is.
Erő elmegy -> villogó malacfarok -> hibakódolvasás. Utána gyere vissza a hibakódokkal, és meglátjuk, hogyan tovább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyime
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39713 Dátum:
2016.03.16 szerda, 21:06:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.16 szerda, 20:33:29
Tedd be az aláírásodba is.
Erő elmegy -> villogó malacfarok -> hibakódolvasás. Utána gyere vissza a hibakódokkal, és meglátjuk, hogyan tovább.
AndyA
Igen erőtlen lesz az autó,malacfarok villog,leállítás újra indítás után megint jó amíg nem pörgetem újra fel.Hibának annyit ír: üzemanyag befecskendező rendszer és ezen kívül semmi mást!
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39714 Dátum:
2016.03.16 szerda, 21:23:20 »
Idézetet írta: gyime - 2016.03.16 szerda, 21:06:50
Igen erőtlen lesz az autó,malacfarok villog,leállítás újra indítás után megint jó amíg nem pörgetem újra fel.Hibának annyit ír: üzemanyag befecskendező rendszer és ezen kívül semmi mást!
Hogy olvasod a hibát? Amikor villog a malacfarok akkor nem kellene leállítani, úgy kiolvasni.
Betű+számok a hibakód.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39715 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 08:01:28 »
Nincs valakinek tapasztalata alapjárati gondokkal?
A diesel mondeom indítás után fél perccel elkezdi csesztetni az alapjáratot 750 ről ugrál 1100 ig úgy hogy a turbó elektronika kicsit rángatja a turbót. Mafszenzort kitakarítottam. Ezek az elektromos dolgok csak gondot okoznak!! A régi jó szívódieselekkel nem volt semmi gond (:bár lóerő sem nagyon volt bennük:)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39716 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 08:40:28 »
Idézetet írta: KPicur - 2016.03.17 csütörtök, 08:01:28
Nincs valakinek tapasztalata alapjárati gondokkal?
A diesel mondeom indítás után fél perccel elkezdi csesztetni az alapjáratot 750 ről ugrál 1100 ig úgy hogy a turbó elektronika kicsit rángatja a turbót. Mafszenzort kitakarítottam. Ezek az elektromos dolgok csak gondot okoznak!! A régi jó szívódieselekkel nem volt semmi gond (:bár lóerő sem nagyon volt bennük:)
generátor,akku,túláram.a generátorral kezd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39717 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 08:50:05 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.17 csütörtök, 08:40:28
generátor,akku,túláram.a generátorral kezd.
Mi lehet a generátornál? Feszültségszabályzó? Vagy mitől lehet túláram?
Olvastam a :Töltés rendszer-Smart Charge írásodat. Itt elég sok hibalehetőség előfordulhat.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.17 csütörtök, 09:13:27 írta KPicur
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39718 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 11:23:59 »
Idézetet írta: KPicur - 2016.03.17 csütörtök, 08:50:05
Mi lehet a generátornál? Feszültségszabályzó? Vagy mitől lehet túláram?
Olvastam a :Töltés rendszer-Smart Charge írásodat. Itt elég sok hibalehetőség előfordulhat.
zárlatos izzítógyertya-kiegfűtés gyertya,rossz fesszabályzó,gyenge akku.ezek szoktak lenni.esetleg kopott bronzkefék vagy csúszógyűrű.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39719 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:21:57 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.17 csütörtök, 11:23:59
zárlatos izzítógyertya-kiegfűtés gyertya,rossz fesszabályzó,gyenge akku.ezek szoktak lenni.esetleg kopott bronzkefék vagy csúszógyűrű.
Kösz. Akkor lesz vele dolgom, ha mindezt át akarom nézni.
Naplózva
csabigoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39720 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 20:56:13 »
Sziasztok
Csaba vagyok ,mèg új tag itt a klubban.
Szeretnèk tanácsot kèrni 2.0 TDci motorral kapcsokatban.
Röviden leirom a problèmát,: az auto egy 2004-es faceliftes mondeo mk3 tavaly novemberben vettem maximálisam meg voltam elègedve vele, de kb egy hònapja emelkedőn felfelè menet kb 100 km\h 5.fokozatban elszállt az erő elkezdett villogni az izzítás lámpája èlyszaka lèvèn nem állítottam le hanem hazamentem mèg kb 30km másnap indítom semmi baj megy mint a meszes! Bevittem vissza a kereskedèsbe mert van szervizük laptop rádug hibát kiolvas mondja a szaki üzemanyag szelep eldugult bagy elakadt egy pillanatra!
Javaslat cserèljek üzemanyag szűrőt! Kicserèltem de nem oldódott meg a problèma közben beszèltem nèhány ismerőssel volt aki azt javasolta tisztíttassak turbót volt aki ugyanezt mondta az üzemanyag szelepre ultrahangos tisztítóval!
Mivel nem volt jobb ötletem ès mivel gyanakodtam kenèsi, esetleg hűtèsi problèmára ezèrt kèt napja kicserèltem az olajat meg a szűrőt ès azóta egyenlőre nem jelentkezett a problèma.
A kèrdèsem lènyegèben annyi lenne hogy mit tegyek vele, vagy hol keressem a hibát?
A válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39721 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 22:18:52 »
Idézetet írta: csabigoo - 2016.03.17 csütörtök, 20:56:13
Sziasztok
Csaba vagyok ,mèg új tag itt a klubban.
Szeretnèk tanácsot kèrni 2.0 TDci motorral kapcsokatban.
Röviden leirom a problèmát,: az auto egy 2004-es faceliftes mondeo mk3 tavaly novemberben vettem maximálisam meg voltam elègedve vele, de kb egy hònapja emelkedőn felfelè menet kb 100 km\h 5.fokozatban elszállt az erő elkezdett villogni az izzítás lámpája èlyszaka lèvèn nem állítottam le hanem hazamentem mèg kb 30km másnap indítom semmi baj megy mint a meszes! Bevittem vissza a kereskedèsbe mert van szervizük laptop rádug hibát kiolvas mondja a szaki üzemanyag szelep eldugult bagy elakadt egy pillanatra!
Javaslat cserèljek üzemanyag szűrőt! Kicserèltem de nem oldódott meg a problèma közben beszèltem nèhány ismerőssel volt aki azt javasolta tisztíttassak turbót volt aki ugyanezt mondta az üzemanyag szelepre ultrahangos tisztítóval!
Mivel nem volt jobb ötletem ès mivel gyanakodtam kenèsi, esetleg hűtèsi problèmára ezèrt kèt napja kicserèltem az olajat meg a szűrőt ès azóta egyenlőre nem jelentkezett a problèma.
A kèrdèsem lènyegèben annyi lenne hogy mit tegyek vele, vagy hol keressem a hibát?
A válaszokat előre is köszönöm
Szia!
Amikor villog az izzításjelző, akkor kéne hibakódot olvasni, azt itt írd be, és utána lehet továbbmenni.
Találgatás következik:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
A kereskedés valószínűleg P0251-et olvashatott ki, ami kb. az általános, "valami az üzemanyagrendszerben nincs rendben" hiba (vagy semmit, és csak betippelte, esetleg tudta, hogy ez lesz). Annak van egy igen hosszas hibakeresési eljárása, amiben az alacsony nyomású rész ellenőrzése is szerepel, tehát a szűrő csere alapvetően egy jó ötlet volt. Lehet, hogy a porlasztók érték el az életül végét, lehet, hogy a nagynyomású krepált be. Vidd vissza, elvileg még a jótállási időn belül vagy, oldják meg ők, a javítás ára lazán elszállhat 300ezer fölé.
Naplózva
djmedi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39722 Dátum:
2016.03.18 péntek, 08:38:22 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.03.04 péntek, 23:47:12
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_izzításjelző
Köszönöm ezen már túl vagyok.
Reggel elindul ingadozó alapjárattal, kékes füsttel, ami 1 percen belül megszűnik. Ha bemelegszik a motor az alapjárat is kiváló, csak néha áll le az autó. Menet közben semmi probélma, megy mint a golyó. :S
Naplózva
Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39723 Dátum:
2016.03.18 péntek, 11:33:49 »
Idézetet írta: djmedi - 2016.03.18 péntek, 08:38:22
Köszönöm ezen már túl vagyok.
Reggel elindul ingadozó alapjárattal, kékes füsttel, ami 1 percen belül megszűnik. Ha bemelegszik a motor az alapjárat is kiváló, csak néha áll le az autó. Menet közben semmi probélma, megy mint a golyó. :S
Az izzító gyertyákat kellene ellenőrizni, 90% hogy azzal lesz a baj
nálam ezt a jelenséget a cseréjük megoldotta
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
djmedi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39724 Dátum:
2016.03.18 péntek, 14:49:53 »
Pár hónapja cseréltem őket nem rossz márkára. Nekem akkor fehér füstöt produkált és akkor nem villogott az izzítás jelző.
Naplózva
Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39725 Dátum:
2016.03.19 szombat, 20:30:52 »
Sziasztok!
A Levegőszűrőtől kijövő vastag csőből van egy kis 10-12 cm hosszú vékony gumicsö leágazva. Nos nekem ez a kis cső a két végén igen-igen olajsáros. Az lenne a kérdésem, hogy ez a kis cső milyen funkciót lát el, mi a neve, és honnan lehet beszerezni, mert a cromaxnál sajnos nem találtam ilyet. Köszönettel.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39726 Dátum:
2016.03.19 szombat, 22:37:22 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.03.19 szombat, 20:30:52
Sziasztok!
A Levegőszűrőtől kijövő vastag csőből van egy kis 10-12 cm hosszú vékony gumicsö leágazva. Nos nekem ez a kis cső a két végén igen-igen olajsáros. Az lenne a kérdésem, hogy ez a kis cső milyen funkciót lát el, mi a neve, és honnan lehet beszerezni, mert a cromaxnál sajnos nem találtam ilyet. Köszönettel.
Szia!
Az a cső, ami a szelepfedél sarkához megy? PCV cső, nálam a 2004-esen nem is lehet külön cserélni, csak az egész légszűrő-turbó csőszakasszal együtt:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/levegocso/kiomlo_cso_szurohazra_ford_mondeo_2000-2007_diesel_19778
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39727 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 10:14:43 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.03.19 szombat, 20:30:52
Sziasztok!
A Levegőszűrőtől kijövő vastag csőből van egy kis 10-12 cm hosszú vékony gumicsö leágazva. Nos nekem ez a kis cső a két végén igen-igen olajsáros. Az lenne a kérdésem, hogy ez a kis cső milyen funkciót lát el, mi a neve, és honnan lehet beszerezni, mert a cromaxnál sajnos nem találtam ilyet. Köszönettel.
az attól olajos,mert a szelepfedél csavarok lazák.Húzd meg a csavarokat,megszűnik a probléma.természetesen mosd le utána.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39728 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 15:06:32 »
Sziasztok. 2002-es mondeomnál olyat tapasztalok pár napja, hogy kb 2000-es fordulatnál, negyedikbe és ötödikbe szaggat, megtorpan, de a hibajel nem villan ki a műszetfalon. Nem tilt le mint amikor porlasztó baja volt. Valaki tapasztalt már hasonlót?
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39729 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 18:19:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.03.19 szombat, 22:37:22
Szia!
Az a cső, ami a szelepfedél sarkához megy? PCV cső, nálam a 2004-esen nem is lehet külön cserélni, csak az egész légszűrő-turbó csőszakasszal együtt:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/levegocso/kiomlo_cso_szurohazra_ford_mondeo_2000-2007_diesel_19778
Szerintem az lesz, bár kinézetre nem ilyen harmónikás mint a cromax-os, nekem egy sima gumi cső és nincs olyan kis mellék csöve mint a cromax-osnak. Lefotóztam, csak sajna nem bírom ide belinkelni. Pontosan a szelep fedél sarkához megy.
Mi a szerepe? Hogyan lehet ide beilleszteni képet? Szerintem felesleges a drága cromax-osra cserélni hiszen ez egy sima (szövetes?) gumicsőnek néz ki. Bár igaz, hogy a bilincs úgy belevág, hogy én már azt gondoltam, hogy ott ereszt. Köszönöm, Alf megnézem a leszorító csavarokat is. Üdv.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39730 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 19:29:18 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.03.20 vasárnap, 18:19:34
Szerintem az lesz, bár kinézetre nem ilyen harmónikás mint a cromax-os, nekem egy sima gumi cső és nincs olyan kis mellék csöve mint a cromax-osnak. Lefotóztam, csak sajna nem bírom ide belinkelni. Pontosan a szelep fedél sarkához megy.
Mi a szerepe? Hogyan lehet ide beilleszteni képet? Szerintem felesleges a drága cromax-osra cserélni hiszen ez egy sima (szövetes?) gumicsőnek néz ki. Bár igaz, hogy a bilincs úgy belevág, hogy én már azt gondoltam, hogy ott ereszt. Köszönöm, Alf megnézem a leszorító csavarokat is. Üdv.
Az a kis mellék cső vezeti vissza a szívóágba a kartergázokat. Ha neked nincs, akkor érdekes kérdés, hogy mi lesz velük?
http://s3.postimg.org/y36gcduty/IMG_0327_1.jpg
A turbo alatt, a hosszú, sima, téglalap alapkú fedél jobb szélénél megy ferdén fel-jobbra az a kis cső. Ott neked mi van most?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39731 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 20:23:27 »
Sziasztok!
Múltkoriban lefulladt a kocsi többször, meg borzasztóan füstölt (talán fehéresen) és nagyon petróleumszaga volt a füstnek. Egyébként is füstöl becsülettel de az fekete. Autószerelő elvitte, azt mondta, hogy valami pancs üzemenyagot tankolhatott az asszony. Töltött bele rendes gázolajat, meg leszedte az EGR szelepet és kipucolta, állítása szerint elég dzsuvás volt. Mondta, hogy szorul a szelep, ha továbbra is vannak tünetek, akkor csere. Hát vannak tünetek, olyannyira, hogy a múltkor alig bírtam vele elindulni a kerszteződésből, semmi ereje nem volt és a sima haladás is gondot okozott. Itthon én is leszedtem az EGR-t ma és volt megint benne anyag, de nem tűnt soknak. A szeleptányér viszont nem volt a szelepüléken, tényleg feljebb volt, mikor megpiszkáltam csavarhúzóval, akkor vágódott vissza. Benzinnel kimosogattam, nyomogattam a szelepet, most megy rendesen, bár eléggé neki kell feszülni, ha be akarom nyomni alulról csavarhúzóval. Mennyire kell neki nehezen járni? Ha tényleg *** a szelep, akkor a ledugózás megolja a problémát vagy új szelep kell? A szerelő 90e-t mondott rá ("nincs utángyártott..."). Interneten látok már 47e-től. A berakást megoldom én ha kell. Ha kifelé ment, visszafelé is menni fog.
2006-os a kocsi, 2.0 tdci. A szelepen ez volt: 273A06P Ford. Egyik oldalon sem találtam pont ezt a kódot.
üdv.
Naplózva
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39732 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 21:18:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.20 vasárnap, 19:29:18
Az a kis mellék cső vezeti vissza a szívóágba a kartergázokat. Ha neked nincs, akkor érdekes kérdés, hogy mi lesz velük?
http://s3.postimg.org/y36gcduty/IMG_0327_1.jpg
A turbo alatt, a hosszú, sima, téglalap alapkú fedél jobb szélénél megy ferdén fel-jobbra az a kis cső. Ott neked mi van most?
AndyA
Üdv. itt a kép:
http://s19.postimage.org/npf81w74v/PICT0003.jpg
http://s19.postimage.org/ydiz0qh3z/PICT0002.jpg
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39733 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 21:23:55 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.03.20 vasárnap, 21:18:02
Üdv. itt a kép:
http://s19.postimage.org/npf81w74v/PICT0003.jpg
http://s19.postimage.org/ydiz0qh3z/PICT0002.jpg
Ezen jobban látszik:
http://postimg.org/image/npf81w74v/
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39734 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 22:06:26 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.03.20 vasárnap, 21:23:55
Ezen jobban látszik:
http://postimg.org/image/npf81w74v/
Ugyanarról beszélünk, csak neked még két részes volt a cső, ami utána egyrészes lett. Ha a turbó és a légszűrő közötti szakasz nem lyukas, szétrepedt, akkor szerintem csak vegyél egy megfelelő átmérőjű olajálló csövet, és azt vágd be a helyére, két új bilinccsel.
Idézetet írta: ntamas - 2016.03.20 vasárnap, 20:23:27
Sziasztok!
Múltkoriban lefulladt a kocsi többször, meg borzasztóan füstölt (talán fehéresen) és nagyon petróleumszaga volt a füstnek. Egyébként is füstöl becsülettel de az fekete. Autószerelő elvitte, azt mondta, hogy valami pancs üzemenyagot tankolhatott az asszony. Töltött bele rendes gázolajat, meg leszedte az EGR szelepet és kipucolta, állítása szerint elég dzsuvás volt. Mondta, hogy szorul a szelep, ha továbbra is vannak tünetek, akkor csere. Hát vannak tünetek, olyannyira, hogy a múltkor alig bírtam vele elindulni a kerszteződésből, semmi ereje nem volt és a sima haladás is gondot okozott. Itthon én is leszedtem az EGR-t ma és volt megint benne anyag, de nem tűnt soknak. A szeleptányér viszont nem volt a szelepüléken, tényleg feljebb volt, mikor megpiszkáltam csavarhúzóval, akkor vágódott vissza. Benzinnel kimosogattam, nyomogattam a szelepet, most megy rendesen, bár eléggé neki kell feszülni, ha be akarom nyomni alulról csavarhúzóval. Mennyire kell neki nehezen járni? Ha tényleg *** a szelep, akkor a ledugózás megolja a problémát vagy új szelep kell? A szerelő 90e-t mondott rá ("nincs utángyártott..."). Interneten látok már 47e-től. A berakást megoldom én ha kell. Ha kifelé ment, visszafelé is menni fog.
2006-os a kocsi, 2.0 tdci. A szelepen ez volt: 273A06P Ford. Egyik oldalon sem találtam pont ezt a kódot.
üdv.
A ledugózás megoldja a gondot. De égni fog a check engine. Motoros működtetésű a szelep, ugye?
Naplózva
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39735 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 22:29:15 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.03.20 vasárnap, 21:23:55
Ezen jobban látszik:
http://postimg.org/image/npf81w74v/
Ugyanarról beszélünk, csak neked még két részes volt a cső, ami utána egyrészes lett. Ha a turbó és a légszűrő közötti szakasz nem lyukas, szétrepedt, akkor szerintem csak vegyél egy megfelelő átmérőjű olajálló csövet, és azt vágd be a helyére, két új bilinccsel.
Köszönöm a segítséget. Megvizsgálom van-e luk, a kiscsövet meg lecserélem. Üdv.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39736 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 22:35:29 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.03.20 vasárnap, 22:06:26
Ugyanarról beszélünk, csak neked még két részes volt a cső, ami utána egyrészes lett. Ha a turbó és a légszűrő közötti szakasz nem lyukas, szétrepedt, akkor szerintem csak vegyél egy megfelelő átmérőjű olajálló csövet, és azt vágd be a helyére, két új bilinccsel.
A ledugózás megoldja a gondot. De égni fog a check engine. Motoros működtetésű a szelep, ugye?
Köszi! Megy rá egy stekker, 3 eres. Elsőként akkor mindenképp megpróbálnám a dugózást, csak hétvégén (húsvétkor) már kellene a kocsi, addigra meg kell oldani üzembiztosan. A check engine már most is világít. Azt véglegesen ki lehet iktatni a dugó mellett valahogy? Dugózáshoz fémlemezt kitől tudok szerezni? Emléxem régebben árulgattak itt, talán lézerrel vágottat? Vagy nem kell annyira precizkedni?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39737 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 22:47:22 »
Idézetet írta: ntamas - 2016.03.20 vasárnap, 22:35:29
Köszi! Megy rá egy stekker, 3 eres. Elsőként akkor mindenképp megpróbálnám a dugózást, csak hétvégén (húsvétkor) már kellene a kocsi, addigra meg kell oldani üzembiztosan. A check engine már most is világít. Azt véglegesen ki lehet iktatni a dugó mellett valahogy? Dugózáshoz fémlemezt kitől tudok szerezni? Emléxem régebben árulgattak itt, talán lézerrel vágottat? Vagy nem kell annyira precizkedni?
Ha csak három eres, akkor az még vakuumos lesz, a motoros az 6 eres. Megy rá vákuumcső?
A dugót nem kell túllihegni, legyen 1-2 mm vastag acél, és nem lesz probléma. Van valahol itt pontos rajz róla, de az is jó, ha körberajzolod a tömítést, meg a két lyukat raja, és az alapján csinálod meg. Vagy csak veszel valakitől, akinek van elfekvőben.
Még nem láttam olyat, hogy sikerült kiiktatni a szoftveres EGR ellenőrzést a PCM-ből. Valaki csinált itt eszközt, ami a MAF jelet módosítja, és ezzel átveri a PCM-et, és az azt hiszi van EGR áramlás.
Naplózva
ntamas
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39738 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 23:03:05 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.03.20 vasárnap, 22:47:22
Ha csak három eres, akkor az még vakuumos lesz, a motoros az 6 eres. Megy rá vákuumcső?
A dugót nem kell túllihegni, legyen 1-2 mm vastag acél, és nem lesz probléma. Van valahol itt pontos rajz róla, de az is jó, ha körberajzolod a tömítést, meg a két lyukat raja, és az alapján csinálod meg. Vagy csak veszel valakitől, akinek van elfekvőben.
Még nem láttam olyat, hogy sikerült kiiktatni a szoftveres EGR ellenőrzést a PCM-ből. Valaki csinált itt eszközt, ami a MAF jelet módosítja, és ezzel átveri a PCM-et, és az azt hiszi van EGR áramlás.
Megy rá vákuumcső. Az a vékony a pici csöcsre? Mit befolyásol, hogy motoros vagy vákuumos? A világító jel nem zavar, műszaki csak novemberben.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39739 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 23:10:39 »
Idézetet írta: ntamas - 2016.03.20 vasárnap, 23:03:05
Megy rá vákuumcső. Az a vékony a pici csöcsre? Mit befolyásol, hogy motoros vagy vákuumos? A világító jel nem zavar, műszaki csak novemberben.
Csak annyit, hogy vészüzemet tud-e okozni a nem megfelelően működő EGR szelep. De mivel vákuumos, ez a probléma nincsen.
Naplózva
ntamas
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39740 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 23:23:39 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.03.20 vasárnap, 23:10:39
Csak annyit, hogy vészüzemet tud-e okozni a nem megfelelően működő EGR szelep. De mivel vákuumos, ez a probléma nincsen.
Vészüzemet nem de totál erőtlenséget igen.
Bentmaradtam a kereszteződésben elsőre, ereje semmi nem volt. Szerencsére csak a faluban történt. Mire jött valaki, visszaevickéltem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39741 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 09:27:01 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.03.20 vasárnap, 21:18:02
Üdv. itt a kép:
http://s19.postimage.org/npf81w74v/PICT0003.jpg
http://s19.postimage.org/ydiz0qh3z/PICT0002.jpg
Neked is ott van a kis bekötőcső a szívóágba. Akkor viszont nem értem a kérdést.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39742 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 09:30:21 »
Idézetet írta: ntamas - 2016.03.20 vasárnap, 22:35:29
Köszi! Megy rá egy stekker, 3 eres. Elsőként akkor mindenképp megpróbálnám a dugózást, csak hétvégén (húsvétkor) már kellene a kocsi, addigra meg kell oldani üzembiztosan. A check engine már most is világít. Azt véglegesen ki lehet iktatni a dugó mellett valahogy? Dugózáshoz fémlemezt kitől tudok szerezni? Emléxem régebben árulgattak itt, talán lézerrel vágottat? Vagy nem kell annyira precizkedni?
Kiveszed a tömítést mintának, körberajzolod és kész. A közepén a nagy lyukat felejtsd el kivágni belőle.
Gyors, ideiglenes megoldásnak szinte bármi jó. Pl. nagyobb befőttesüveg fedele, amin a belső oldalon egy saválló réteg van, hogy a savanyú uborka leve ne kezdje ki az alut. Értelemszerűen a kipufogó felőli oldalra (jobbra) kell ezt a felét tenni.
Utána lesz már időd rendes példányt szerezni vagy csinálni. Optimális nyilván a rozsdamentes acél.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39743 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 09:31:24 »
Idézetet írta: ntamas - 2016.03.20 vasárnap, 23:23:39
Vészüzemet nem de totál erőtlenséget igen.
Bentmaradtam a kereszteződésben elsőre, ereje semmi nem volt. Szerencsére csak a faluban történt. Mire jött valaki, visszaevickéltem.
Nem tud. Ott valami más gond lesz.
Attól nem megy el az autó ereje, hogy 100% tiszta levegőt szív mondjuk 60% levegő és 40% visszavezetett kipufogógáz helyett.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ntamas
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39744 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 10:46:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.21 hétfő, 09:31:24
Nem tud. Ott valami más gond lesz.
Attól nem megy el az autó ereje, hogy 100% tiszta levegőt szív mondjuk 60% levegő és 40% visszavezetett kipufogógáz helyett.
AndyA
És fordítva? Induláskor kéne a 100% friss, nem? Egyébként van, hogy indítás után villog a malacfarok de van, hogy nem. Korábban is előfordult néha de akkor erőtlenség nem párosult hozzá. Amióta ez van, gyakran villog.
Úgy tudtam vele hazaevezni, hogy álló helyzetben több körben fölpörgettem 3000 környékére, aztán a kuplungról leszálltam és nagy nehezen meglendült és mendegélt a következő kereszteződésig. Közben rohadt mód füstölt.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.21 hétfő, 10:49:44 írta ntamas
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39745 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 18:24:43 »
Idézetet írta: ntamas - 2016.03.21 hétfő, 10:46:49
És fordítva? Induláskor kéne a 100% friss, nem? Egyébként van, hogy indítás után villog a malacfarok de van, hogy nem. Korábban is előfordult néha de akkor erőtlenség nem párosult hozzá. Amióta ez van, gyakran villog.
Úgy tudtam vele hazaevezni, hogy álló helyzetben több körben fölpörgettem 3000 környékére, aztán a kuplungról leszálltam és nagy nehezen meglendült és mendegélt a következő kereszteződésig. Közben rohadt mód füstölt.
Erős terhelésen zár le, akkor kap a motor 100% friss levegőt. Alacsony terhelésnél, alapjáraton az emisszió csökkentése érdekében vezetik vissza a kipufogógáz egy elég jelentős részét.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tomy0725
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39746 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 19:58:08 »
Üdv márkatársak!
Friss Mondeosként a következő problémával találkoztam a minap. A képen jelölt helyen gázolajszivárgást tapasztaltam. A kis műanyag csatlakozó nem volt rendesen bepattintva a helyére. Úgy gondoltam, hogy a bepattintással megszűnik a probléma, de nem... Szerintetek mi lehet a probléma forrása?
http://kepfeltoltes.hu/view/160321/IMG_2367_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160321/IMG_2366_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39747 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 20:04:26 »
Idézetet írta: tomy0725 - 2016.03.21 hétfő, 19:58:08
Üdv márkatársak!
Friss Mondeosként a következő problémával találkoztam a minap. A képen jelölt helyen gázolajszivárgást tapasztaltam. A kis műanyag csatlakozó nem volt rendesen bepattintva a helyére. Úgy gondoltam, hogy a bepattintással megszűnik a probléma, de nem... Szerintetek mi lehet a probléma forrása?
http://kepfeltoltes.hu/view/160321/IMG_2367_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160321/IMG_2366_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszönöm a segítséget!
Azok a pár centi átmérőjű tömítőgyűrűk lehetnek leginkább. Cserével viszonylag egyszerűen orvosolható.
Pechesebb esetben a résolaj csatlakozása, még pechesebb esetben a nagynyomású cső szivároghat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tomy0725
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39748 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 20:34:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.21 hétfő, 20:04:26
Azok a pár centi átmérőjű tömítőgyűrűk lehetnek leginkább. Cserével viszonylag egyszerűen orvosolható.
Pechesebb esetben a résolaj csatlakozása, még pechesebb esetben a nagynyomású cső szivároghat.
AndyA
Köszönöm a gyors választ. Ha ez pontosítja a választ, akkor a képen sárgával jelölt részen a fém és műanyag találkozásánál "bugyborékolt" a gázolaj.
http://kepfeltoltes.hu/view/160321/7173520681_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39749 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 21:42:13 »
Idézetet írta: tomy0725 - 2016.03.21 hétfő, 20:34:30
Köszönöm a gyors választ. Ha ez pontosítja a választ, akkor a képen sárgával jelölt részen a fém és műanyag találkozásánál "bugyborékolt" a gázolaj.
http://kepfeltoltes.hu/view/160321/7173520681_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az inkább fém és fém... elvileg meg lehet húzni, talán abbamarad... de inkább a cső cseréje.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
788
789
790
791
792
793
794
[
795
]
796
797
798
799
800
801
802
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ