Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:54:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
794
795
796
797
798
799
800
[
801
]
802
803
804
805
806
807
808
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658814 alkalommal)
0 Felhasználó és 115 vendég van a témában
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40000 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 12:21:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.03 vasárnap, 10:47:06
Lyukas turbócső azért nem poén, mert folyamatosan max. fordulaton jár a turbo, lévén nem tudja előállítani a szükséges nyomást. Máskor inkább kérj kölcsön egy autót, és azzal menj Pestre...
AndyA
Igen tudom...
Aggódtam is folyamatosan
Nah hátha nem okoztam nagy kárt.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
jani77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40001 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 12:38:20 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.04.02 szombat, 07:33:59
Nézd át a turbócsöveket.
Köszi átnézem .
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40002 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 15:36:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.03 vasárnap, 11:02:02
Szívósorra tömítőpaszta? Azt meg minek?
Mert nem tömìt rendesen és kifúj. Persze ez nem törvényszerű, de ha megvan csinálva akkor ez is kizárva. Vagy normális minőségű tömítéssel összerakni.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40003 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 15:39:28 »
Sziasztok.Olyan gondom van a gépemmel,hogy valamiért kéken füstöl,sőt még alacsony fordulatról ránt egyet.Ha léhúzom a maf-ról a kábelt,akkor nem csinálja.Már cseréltem turbót+elektronikát maf+ map szenzort is,turbó cső sem fúj ki egyik sem(gondolom olajos lenne).Ja és elm-el néztem,sem tárolt se menetközbeni hibakód nincs.Valaki találkozott már ilyennel?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40004 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 16:00:41 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2016.04.03 vasárnap, 15:39:28
Sziasztok.Olyan gondom van a gépemmel,hogy valamiért kéken füstöl,sőt még alacsony fordulatról ránt egyet.Ha léhúzom a maf-ról a kábelt,akkor nem csinálja.Már cseréltem turbót+elektronikát maf+ map szenzort is,turbó cső sem fúj ki egyik sem(gondolom olajos lenne).Ja és elm-el néztem,sem tárolt se menetközbeni hibakód nincs.Valaki találkozott már ilyennel?
Olajszintet nezted? Az szokott keken fustolni ami elkopott es zabalja az olajat
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40005 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 16:04:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.04.03 vasárnap, 16:00:41
Olajszintet nezted? Az szokott keken fustolni ami elkopott es zabalja az olajat
Ja néztem,nem fogy belőle.De írtam azt is hogy a légtömegmérőt ha lehúzom akkor ok minden.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40006 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 18:07:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.04.03 vasárnap, 16:00:41
Olajszintet nezted? Az szokott keken fustolni ami elkopott es zabalja az olajat
Akkor azt mondod h vegyek motort bele?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40007 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 19:49:54 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2016.04.03 vasárnap, 16:04:08
Ja néztem,nem fogy belőle.De írtam azt is hogy a légtömegmérőt ha lehúzom akkor ok minden.
Én ezt nemtudom! De ha nem eszi az olajat nagy baj nemlehet
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40008 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 07:09:10 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2016.04.03 vasárnap, 16:04:08
Ja néztem,nem fogy belőle.De írtam azt is hogy a légtömegmérőt ha lehúzom akkor ok minden.
Szagold is meg. Ha GO szaga van, akkor fogy az, csak megy bel helyette gázolaj, így a szinten nem látszik, de közben a kenés egyre rosszabb lesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40009 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 08:15:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.04 hétfő, 07:09:10
Szagold is meg. Ha GO szaga van, akkor fogy az, csak megy bel helyette gázolaj, így a szinten nem látszik, de közben a kenés egyre rosszabb lesz.
AndyA
majdnem.hosszabb távon annyira felmelegszik a motor,és vele együtt az olaj is,hogy a gázolaj elpárolog belőle.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40010 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 08:30:01 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.04 hétfő, 08:15:49
majdnem.hosszabb távon annyira felmelegszik a motor,és vele együtt az olaj is,hogy a gázolaj elpárolog belőle.
És az betöltő kupakon lecsapódik? Csak alá kellene valamit tenni, amivel össze lehetne gyűjteni és kész...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40011 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 08:35:57 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.04 hétfő, 08:15:49
majdnem.hosszabb távon annyira felmelegszik a motor,és vele együtt az olaj is,hogy a gázolaj elpárolog belőle.
Az attól függ, hogyan használja. Sima városi menetben lehet, hogy nem megy ki belőle az összes, ahhoz egy jobb autópályamenet kell inkább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40012 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 09:09:05 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.04 hétfő, 08:30:01
És az betöltő kupakon lecsapódik? Csak alá kellene valamit tenni, amivel össze lehetne gyűjteni és kész...
nem.gőz formájában elégeti a henger.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40013 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 09:09:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.04 hétfő, 08:35:57
Az attól függ, hogyan használja. Sima városi menetben lehet, hogy nem megy ki belőle az összes, ahhoz egy jobb autópályamenet kell inkább.
AndyA
húzzunk párhuzamot a hosszabb táv és az autópálya között.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40014 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 09:48:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.04 hétfő, 07:09:10
Szagold is meg. Ha GO szaga van, akkor fogy az, csak megy bel helyette gázolaj, így a szinten nem látszik, de közben a kenés egyre rosszabb lesz.
AndyA
Megszagoltam,de nem érzek gázolaj szagot.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40015 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 15:50:35 »
sziasztok!
úgy nézz ki hogy porlaszto cserés lesz a vas ki tud ebben segiteni?
Ha valaki tud egy jó szakit aki megbizható meg köszöném MKIII 2,0 TDCI
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.04 hétfő, 15:57:25 írta csapo geza
»
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40016 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 15:56:53 »
Idézetet írta: csapo geza - 2016.04.04 hétfő, 15:50:35
sziasztok!
úgy nézz ki hogy porlaszto cserés lesz a vas ki tud ebben segiteni?
Olyat keresnék, aki ért a porlasztó és a CR-szivattyú felújításához. Valaki autószerelő-félét...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40017 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 21:46:03 »
Idézetet írta: csapo geza - 2016.04.04 hétfő, 15:50:35
sziasztok!
úgy nézz ki hogy porlaszto cserés lesz a vas ki tud ebben segiteni?
Ha valaki tud egy jó szakit aki megbizható meg köszöném MKIII 2,0 TDCI
Én Bácsbokodon csináltattam a porlasztókat egy kimondottan ford szervízbe. Bár biztos van a környékeden is erre szakosodott szervíz. Szóval, mind rossz volt. Új csúcsokat kapott, meg felújították, postán visszaküldték a hozzávaló kódokkal (vagy mivel) berakattam, fordnál beprogramozták ahogy azt kell és ennyi. Ennek már vagy 5,5 éve de azóta a porlasztókkal semmi baj nem volt pedig nem keveset megyek vele...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40018 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 22:32:32 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.04 hétfő, 08:15:49
majdnem.hosszabb távon annyira felmelegszik a motor,és vele együtt az olaj is,hogy a gázolaj elpárolog belőle.
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.04 hétfő, 08:35:57
Az attól függ, hogyan használja. Sima városi menetben lehet, hogy nem megy ki belőle az összes, ahhoz egy jobb autópályamenet kell inkább.
Idézetet írta: alf - 2016.04.04 hétfő, 09:09:05
nem.gőz formájában elégeti a henger.
A gázolaj elpárolog az olajból? Nem párolog az el... a gázolaj nem az a párolgós fajta. És hogy jut be a hengerig? valami titkos cső lehet ott...
Nagyjából annyi párolog el, mint amennyi motorolaj. Ergo, semmi.
Cserébe nem függ sem a használattól, sem a párhuzamtól.
A motorolaj csere oldja meg.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40019 Dátum:
2016.04.05 kedd, 06:02:41 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.04 hétfő, 22:32:32
A gázolaj elpárolog az olajból? Nem párolog az el... a gázolaj nem az a párolgós fajta. És hogy jut be a hengerig? valami titkos cső lehet ott...
Nagyjából annyi párolog el, mint amennyi motorolaj. Ergo, semmi.
Cserébe nem függ sem a használattól, sem a párhuzamtól.
A motorolaj csere oldja meg.
nebeszélj!
Ennek fussál neki mégegyszer.
A gázolaj gőzzé válik-párolog, és a kartergáz visszavezetőn keresztül újra a szívósorban köt ki,ahonnan már csak a henger használja fel.
Mielőtt kérdeznéd,ezt nem én találtam ki-ez így működik,nálad sokkal okosabb emberek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40020 Dátum:
2016.04.05 kedd, 08:08:21 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.04 hétfő, 22:32:32
A gázolaj elpárolog az olajból? Nem párolog az el... a gázolaj nem az a párolgós fajta. És hogy jut be a hengerig? valami titkos cső lehet ott...
Nagyjából annyi párolog el, mint amennyi motorolaj. Ergo, semmi.
Cserébe nem függ sem a használattól, sem a párhuzamtól.
A motorolaj csere oldja meg.
Hogy a fenébe ne párologna el?! A gázolaj a 150-300 fok között lepárolt kőolaj, vagyis ezen a hőmérsékleten már légnemű. Személyautóba nem igazán a felső vége felőli sűrűbb, nehéz részeket rakják, tehát 150-200 fok körül párolgó dologról beszélünk. Annyit meg a motor egyes pontjain simán elér az olaj hőmérséklete. Onnan meg kartargáz lesz belőle, amit visszaszív a motor és eléget.
Valamelyik japán autónál eleve három jelölés van a nívópálcán: motorolaj alsó-felső, plusz a harmadik, ami a regenerálás során gázolajjal felhígult motorolaj max. szintjét jelzi.
A motorolajba meg úgy jut, hogy amikor hidegindítás vagy regenerálás miatti dúsítás van, lecsapódik a henger falán, ahonnan az olajlehúzó gyűrű szépen a motorolajjal együtt lehúzza.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40021 Dátum:
2016.04.05 kedd, 17:26:28 »
Szabadonfutó szijtarcsarol le kell venni a réz gyűrűt az alsó részéről?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40022 Dátum:
2016.04.05 kedd, 17:38:55 »
Az úgy egyébként valahogy bekerült a szívócsőbe
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40023 Dátum:
2016.04.05 kedd, 19:14:48 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.04.05 kedd, 17:26:28
Szabadonfutó szijtarcsarol le kell venni a réz gyűrűt az alsó részéről?
Igen.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40024 Dátum:
2016.04.05 kedd, 20:42:34 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.04 hétfő, 21:46:03
Én Bácsbokodon csináltattam a porlasztókat egy kimondottan ford szervízbe. Bár biztos van a környékeden is erre szakosodott szervíz. Szóval, mind rossz volt. Új csúcsokat kapott, meg felújították, postán visszaküldték a hozzávaló kódokkal (vagy mivel) berakattam, fordnál beprogramozták ahogy azt kell és ennyi. Ennek már vagy 5,5 éve de azóta a porlasztókkal semmi baj nem volt pedig nem keveset megyek vele...
Köszi a választ én itt a klubon belül szeretem volna egy megbizható szakit találni.
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40025 Dátum:
2016.04.05 kedd, 21:12:11 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.05 kedd, 06:02:41
nebeszélj!
Ennek fussál neki mégegyszer.
A gázolaj gőzzé válik-párolog, és a kartergáz visszavezetőn keresztül újra a szívósorban köt ki,ahonnan már csak a henger használja fel.
Mielőtt kérdeznéd,ezt nem én találtam ki-ez így működik,nálad sokkal okosabb emberek.
Nekifutok még egyszer. A gázolaj nem párolog el a motorolajból. Együtt az olajjal párolog. Ha a gázolaj egyszer felhígult, az olajcsere oldja meg.
Ennyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40026 Dátum:
2016.04.05 kedd, 21:17:39 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.05 kedd, 21:12:11
Nekifutok még egyszer. A gázolaj nem párolog el a motorolajból. Együtt az olajjal párolog. Ha a gázolaj egyszer felhígult, az olajcsere oldja meg.
Ennyi.
Akkor én is megpróbálom az olajcserét.Ja és nekem a motorolaj hígult fel,nem a gázolaj.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40027 Dátum:
2016.04.05 kedd, 21:18:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.05 kedd, 08:08:21
Hogy a fenébe ne párologna el?! A gázolaj a 150-300 fok között lepárolt kőolaj, vagyis ezen a hőmérsékleten már légnemű. Személyautóba nem igazán a felső vége felőli sűrűbb, nehéz részeket rakják, tehát 150-200 fok körül párolgó dologról beszélünk. Annyit meg a motor egyes pontjain simán elér az olaj hőmérséklete. Onnan meg kartargáz lesz belőle, amit visszaszív a motor és eléget.
Valamelyik japán autónál eleve három jelölés van a nívópálcán: motorolaj alsó-felső, plusz a harmadik, ami a regenerálás során gázolajjal felhígult motorolaj max. szintjét jelzi.
Csakhogy nem tűnik el az olajból, hanem azzal együtt távozik...
Ahogy te is írod, a pálcán a felhígult olaj: de innen nincs visszaút, hanem olajcsere.
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.05 kedd, 08:08:21
A motorolajba meg úgy jut, hogy amikor hidegindítás vagy regenerálás miatti dúsítás van, lecsapódik a henger falán, ahonnan az olajlehúzó gyűrű szépen a motorolajjal együtt
lehúzza.
...és van, amikor a szelepeket hűtik az üzemanyaggal. És nem csak hideg motornál jut le go, hanem melegnél is, csak kevesebb.
Az MK3-nál nem szokott megemelkedni a szint, mert a felesleget a turbó felcsipegeti.
Szóval, autópályás-nem autópályás: ha az olaj egyszer felhígult, ott már sem párolgás sem autópálya üzemmód nem segít, csak az olajcsere.
Azért írtam, hogy a go nem párolgós fajta, mert sokkal kevésbé párolog, mint a benzin.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40028 Dátum:
2016.04.05 kedd, 21:23:16 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.05 kedd, 21:12:11
Nekifutok még egyszer. A gázolaj nem párolog el a motorolajból. Együtt az olajjal párolog. Ha a gázolaj egyszer felhígult, az olajcsere oldja meg.
Ennyi.
dehogy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40029 Dátum:
2016.04.05 kedd, 21:25:36 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.05 kedd, 21:23:16
dehogy.
Olaj! Ha kiöntöd a földre, eltűnik? Nem.
Akkor?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40030 Dátum:
2016.04.05 kedd, 22:10:40 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.05 kedd, 21:12:11
Nekifutok még egyszer. A gázolaj nem párolog el a motorolajból. Együtt az olajjal párolog. Ha a gázolaj egyszer felhígult, az olajcsere oldja meg.
Ennyi.
De:
http://autotechnika.hu/cikkek/8391,mitol-higulhat-fel-a-motorolaj-.html
Szélsőséges esetben kell csak emiatt olajat cserélni.
A motorolaj erős terhelésnél 150 fok körül is lehet, ahol a gázolaj legkönnyebb alkotóelemei konkrétan forrnak, a valamivel magasabb forráspontúak pedig erősen párolognak. A motorolaj maga 6-800 fokon forr, abból vajmi kevés távozik ilyenkor légnemű formában.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40031 Dátum:
2016.04.05 kedd, 22:25:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.04.05 kedd, 19:14:48
Igen.
Aztan emlékeztem mintha már valakinek nemrég írtad volna úgyhogy levettem!
Egyébként még mindig csattog valami! Az a fura hogy amnyira rosszul jár a főtengely tárcsa mintha valami görbe lenne...
http://youtu.be/zTsYqawMBgc
Normális ez így? Teljesen új febi tárcsa!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40032 Dátum:
2016.04.05 kedd, 22:26:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.05 kedd, 22:10:40
De:
http://autotechnika.hu/cikkek/8391,mitol-higulhat-fel-a-motorolaj-.html
Szélsőséges esetben kell csak emiatt olajat cserélni.
A motorolaj erős terhelésnél 150 fok körül is lehet, ahol a gázolaj legkönnyebb alkotóelemei konkrétan forrnak, a valamivel magasabb forráspontúak pedig erősen párolognak. A motorolaj maga 6-800 fokon forr, abból vajmi kevés távozik ilyenkor légnemű formában.
AndyA
150 fok? A motor melyik részén? Mennyire tartósan?
Én off benzines autómban nem láttam még 130 fok felett autópályán a teknőben lévő szenzoron, pedig tempóban nem magyar autópálya volt. És abban még olajhűtő sem volt.
Naplózva
cyri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40033 Dátum:
2016.04.05 kedd, 22:40:47 »
Sziasztok!
Új vagyok itt, üdvözlök mindenkit.
Lennének kérdéseim, németből hoztam magamnak egy Mondit. Tök jó kevés fogyi, mellé még ugyahogy dinamikus is. (528as E39 BMWbol ültem át)
Egy tulaj, vezetett szervizkönyv, nem leharcolt.
Elmentem vele 5000km-t és vannak gondok. 210000 van benne óra szerint, na most kezdte egy P132B hibával. Néha vészüzem turbo letilt ahogy ennek lennie kell. A végén már ujraindítás után is folyamat. Elektronika jo, vgt kar meg irrgalmatlanul beállt. Mindeközben check engine kivillant. Az auto sehova nem ment dadogott a motor 3.ikba tudtam vele menni 50el kb. Ok. Szerviz. Turbo leszed, kitakarit. EGR leszed, kitakarit. Vissza minden. Probakör. Kb 1km minden fasza. Hibákat nem dobja vissza. Mondom ezaz. Es ekkor alapjáraton az auto egyszercsak elkezdett füstölni. Mondom hmmm. Szerelöm elkezdte nyomni a gázt, feher fust, es dobált ki a kipufogo ilyen izzo, katalizator darabokat. Leállitja, majd alaneztunk mert füstölt es szó szerint izzott ott 1-2 dolog.
Valaki esetleg mondana erre valamit? Ez az auto DPF szűrős? Ha igen akkor lehet köze ehhez a izzo bulihoz?
Az auto néha megemeli a fordulatszamot kb 200al a normalhoz kepest es olyankor néha kihagy a motor egy pillanatra, ha odalépek a gázra a távolsagi fénye erősödik ha lelepek akkor halvanyul. Hozzateszem ez a hiba akkor all csak fent amikor emelt a fordulat, és semmiféle hikódot nem ír be.
Bocsanat de kicsit kétségbe vagyok esve mert nem ezt vártam az autotol...
Üdv.
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40034 Dátum:
2016.04.05 kedd, 23:18:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.05 kedd, 22:10:40
De:
http://autotechnika.hu/cikkek/8391,mitol-higulhat-fel-a-motorolaj-.html
Szélsőséges esetben kell csak emiatt olajat cserélni.
A motorolaj erős terhelésnél 150 fok körül is lehet, ahol a gázolaj legkönnyebb alkotóelemei konkrétan forrnak, a valamivel magasabb forráspontúak pedig erősen párolognak. A motorolaj maga 6-800 fokon forr, abból vajmi kevés távozik ilyenkor légnemű formában.
Szélsőséges esetben - ha baromira nem tudott regenerálni. Azaz, felhígult. Itt már nincs mese: olajcsere.
Sok autónál a szgép számolja, hogy mennyi juthatott az olajba, és eleve előbbre teszi az olajcserét.
Visszajutottunk az elejére... nem lehet elpárologtatni, hanem ki kell cserélni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40035 Dátum:
2016.04.06 szerda, 05:56:05 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.05 kedd, 22:26:08
150 fok? A motor melyik részén? Mennyire tartósan?
Én off benzines autómban nem láttam még 130 fok felett autópályán a teknőben lévő szenzoron, pedig tempóban nem magyar autópálya volt. És abban még olajhűtő sem volt.
az olaj,az alkatrészek amire ráfolyik és öblíti az olaj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40036 Dátum:
2016.04.06 szerda, 05:57:04 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.05 kedd, 23:18:50
Szélsőséges esetben - ha baromira nem tudott regenerálni. Azaz, felhígult. Itt már nincs mese: olajcsere.
Sok autónál a szgép számolja, hogy mennyi juthatott az olajba, és eleve előbbre teszi az olajcserét.
Visszajutottunk az elejére... nem lehet elpárologtatni, hanem ki kell cserélni.
de
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40037 Dátum:
2016.04.06 szerda, 11:14:11 »
Idézetet írta: csapo geza - 2016.04.05 kedd, 20:42:34
Köszi a választ én itt a klubon belül szeretem volna egy megbizható szakit találni.
Ez a tag egy tök megbízható szaki
Csak annyi, hogy ott van ahol. Bár tőlem sem épp 10 km-re volt. Ezért ment a dolog postázással. És tényleg csupa jót mondhatok róla, viszont nem dolgozik olcsón... De nem sufni szervizben ki az aki olcsón dolgozik?!
Kb kétszázba állt meg akkor a porlasztó újítás, és mint mondtam azóta is hasít a gép.
(kivéve ha kilyukad a turbócső, vagy carakszik az önindító...) de ezek mind mind könnyen orvosolhatóak
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40038 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 00:06:45 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.06 szerda, 05:57:04
de
Persze hogy nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40039 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 06:42:49 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.07 csütörtök, 00:06:45
Persze hogy nem.
pedig úgy van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40040 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 07:12:29 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.07 csütörtök, 00:06:45
Persze hogy nem.
Idézz már valaki nálunk okosabbat (nálad nem kell okosabb legyen
). Én megtettem, láthatóan hiába. Most te jössz. Az sajnos nem elég jó, hogy hajtogatod: de nem, de nem, de nem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40041 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 09:53:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.07 csütörtök, 07:12:29
Idézz már valaki nálunk okosabbat (nálad nem kell okosabb legyen
). Én megtettem, láthatóan hiába. Most te jössz. Az sajnos nem elég jó, hogy hajtogatod: de nem, de nem, de nem.
AndyA
azért nem,mert így sokkal bosszantóbb,ha csak látszólag simán ellenkezem.És persze nekem van igazam.Pont mint neki.Csak ő a saját kútfőét emlegeti.
Anyi időm nincs,meg kedvem sem vele foglalkozni.(a témával)
Továbbá nekem van dpf-em,neki nincs.Eddig ő csak hallomásból tud róla.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.07 csütörtök, 09:54:40 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40042 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 10:21:28 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.07 csütörtök, 09:53:07
azért nem,mert így sokkal bosszantóbb,ha csak látszólag simán ellenkezem.És persze nekem van igazam.Pont mint neki.Csak ő a saját kútfőét emlegeti.
Anyi időm nincs,meg kedvem sem vele foglalkozni.(a témával)
Továbbá nekem van dpf-em,neki nincs.Eddig ő csak hallomásból tud róla.
Túltolod a dolgot, rossz válaszra válaszoltál. Én Angelnek írtam.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40043 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 10:57:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.07 csütörtök, 10:21:28
Túltolod a dolgot, rossz válaszra válaszoltál. Én Angelnek írtam.
AndyA
akkor csak az utolsó mondat nem illik a válaszba....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40044 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 12:30:38 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.07 csütörtök, 10:57:15
akkor csak az utolsó mondat nem illik a válaszba....
Ő hajtogatja, hogy csak azért sem párolog el a gázolaj a motorolajból, Voldemort, Voldemort, Voldemort...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40045 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 17:44:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.07 csütörtök, 07:12:29
Idézz már valaki nálunk okosabbat (nálad nem kell okosabb legyen
). Én megtettem, láthatóan hiába. Most te jössz. Az sajnos nem elég jó, hogy hajtogatod: de nem, de nem, de nem.
Bár egy off márka, de annak is vannak dízelei, és ott bizony egyszer sem írja, hogy ha magas az olajszint, menjen ki az ügyfél autópályára, és menjen teszem azt 2000 kilométert, és elpárolog a gázolaj.
Ha szerintetek van olyan márka, ahol ezt javasolják, ugyan linkeljetek már be egy ilyet.
A te cikkedből idézek (a cikk 2009-es, azüta már sok gázolaj lefolyt a Dunán):
Mi a teendő, ha hígul az olaj?
Először is célszerű gyakran ellenőrizni a motorolajszintet. Az olajszintet a motor leállítása után csak minimum negyed óra elteltével nézzük meg.
Ha megnövekedett az olajszint és sokat járunk városban, tanácsos egy legalább 30 km-es autópálya üzemet, a KRESZ által megengedett legnagyobb sebességgel befutnunk. „Izzadjon ki” az olaj, tisztuljon a DPF. Ha ez nem segített, bizony olajat kell cserélnünk.
Azt írja, sűrűn ellenőrizzem... attól persze ugyanúgy hígul. És nem mellékesen, sokszor az autó is szól, hogy híg az olaj.
Hiába mész ki ilyenkor a pályára, nem fogja visszavonni az olajcserét. Persze ő nem is az olajat ellenőrzi, hanem a renenerálási ciklusok számát nézi.
Nakérem... valaki azt komolyan veszi, ha 30 kilométert megyek usgyi üzemmódban a pályán, eltűnik a gázolaj?
Vajon a 20-25-30e kilométeres periódus alatt (azaz, legyen a 2. fele, hogy legyen benne go), soha nem megy az ember pályán 30 kilométert, 130-cal? Nebaxx...
Ha ez így működne, nem is lenne probléma az olajhígulás. Ha még 100 kilométert is le kell menni, még mindig olcsóbb, mint olajat cserélni.
Sőt, egy olajcsere ára több, mint egy tank go.
Alf
Továbbá nekem van dpf-em,neki nincs.Eddig ő csak hallomásból tud róla. hehe
Hallomásból, ja... elég jól ismerem a koromszűrőket, azok működését, és rendellenességeit.
Az eur4-től egészen az eur6-ig (nemrégiben ismét voltam továbbképzésen).
Heti 5-10 ilyen üggyel találkozom.
Ha olajhígulás van, olajcsere a vége (a gyár előírja).
Idézek nektek pár hasonlóan hiteles cikket:
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2010/12/07/emelkedik_az_olajszint/
Ha a folyadékszint ezt meghaladja, az valóban káros, ezért ilyenkor olajat kell cserélni.
Bakker... ha tudnák, hogy elég 30 kilométert menni a pályán...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.07 csütörtök, 17:58:44 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40046 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 17:46:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.07 csütörtök, 12:30:38
Ő hajtogatja, hogy csak azért sem párolog el a gázolaj a motorolajból, Voldemort, Voldemort, Voldemort...
AndyTroll... válaszolok én, ha nem is rögtön.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40047 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 19:15:57 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.07 csütörtök, 17:44:52
Bár egy off márka, de annak is vannak dízelei, és ott bizony egyszer sem írja, hogy ha magas az olajszint, menjen ki az ügyfél autópályára, és menjen teszem azt 2000 kilométert, és elpárolog a gázolaj.
Ha szerintetek van olyan márka, ahol ezt javasolják, ugyan linkeljetek már be egy ilyet.
A te cikkedből idézek (a cikk 2009-es, azüta már sok gázolaj lefolyt a Dunán):
Mi a teendő, ha hígul az olaj?
Először is célszerű gyakran ellenőrizni a motorolajszintet. Az olajszintet a motor leállítása után csak minimum negyed óra elteltével nézzük meg.
Ha megnövekedett az olajszint és sokat járunk városban, tanácsos egy legalább 30 km-es autópálya üzemet, a KRESZ által megengedett legnagyobb sebességgel befutnunk. „Izzadjon ki” az olaj, tisztuljon a DPF. Ha ez nem segített, bizony olajat kell cserélnünk.
Azt írja, sűrűn ellenőrizzem... attól persze ugyanúgy hígul. És nem mellékesen, sokszor az autó is szól, hogy híg az olaj.
Hiába mész ki ilyenkor a pályára, nem fogja visszavonni az olajcserét. Persze ő nem is az olajat ellenőrzi, hanem a renenerálási ciklusok számát nézi.
Nakérem... valaki azt komolyan veszi, ha 30 kilométert megyek usgyi üzemmódban a pályán, eltűnik a gázolaj?
Vajon a 20-25-30e kilométeres periódus alatt (azaz, legyen a 2. fele, hogy legyen benne go), soha nem megy az ember pályán 30 kilométert, 130-cal? Nebaxx...
Ha ez így működne, nem is lenne probléma az olajhígulás. Ha még 100 kilométert is le kell menni, még mindig olcsóbb, mint olajat cserélni.
Sőt, egy olajcsere ára több, mint egy tank go.
Alf
Továbbá nekem van dpf-em,neki nincs.Eddig ő csak hallomásból tud róla. hehe
Hallomásból, ja... elég jól ismerem a koromszűrőket, azok működését, és rendellenességeit.
Az eur4-től egészen az eur6-ig (nemrégiben ismét voltam továbbképzésen).
Heti 5-10 ilyen üggyel találkozom.
Ha olajhígulás van, olajcsere a vége (a gyár előírja).
Idézek nektek pár hasonlóan hiteles cikket:
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2010/12/07/emelkedik_az_olajszint/
Ha a folyadékszint ezt meghaladja, az valóban káros, ezért ilyenkor olajat kell cserélni.
Bakker... ha tudnák, hogy elég 30 kilométert menni a pályán...
Akkor mégis csak hallomásból.
Én 210e km nél járok lassan az smaxxal,és sosem jött még a cserélj olajat üzenet.És sosem volt gázolajszagú az olaj,amit leengedtem.És sosem ellenőriztem mikor regenerál,és mikor nem.sosem volt több az olajszint,pedig heti 2 alkalommal csak poénból is megnézem.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.07 csütörtök, 19:18:12 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40048 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 20:17:17 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.07 csütörtök, 19:15:57
Akkor mégis csak hallomásból.
Ne trollkodj már... hallomásból? A munkám során többször találkozom ilyen problémával. De nem csak képeken/diagon, hanem élőben is.
Válasz
Én 210e km nél járok lassan az smaxxal,és sosem jött még a cserélj olajat üzenet.És sosem volt gázolajszagú az olaj,amit leengedtem.És sosem ellenőriztem mikor regenerál,és mikor nem.sosem volt több az olajszint,pedig heti 2 alkalommal csak poénból is megnézem.
Ez azonban abszolúte semmit nem bizonyít. Te nem rövid szakaszokra jársz, nálad le tud futni a regenerálás, nem kerül sok go az olajba.
Ha azt mondtad volna, hogy egy alkalommal jól felszaporodott az olaj, de le lementél Bivalybasznádra, meg vissza, és eltűnt az olaj, akkor ezzel megpróbálhatnád bizonyítani az igazad.
Tehát ismétlem: a felhígult olajból autópálya usgyi üzemmóddal nem lehet kiszedni a gázolajat, ergo csak olajcsere számít.
Amíg nem érkezik rá valami hiteles cáfolat, ebben maradjunk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40049 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 21:04:54 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.07 csütörtök, 20:17:17
Ne trollkodj már... hallomásból? A munkám során többször találkozom ilyen problémával. De nem csak képeken/diagon, hanem élőben is.
Ez azonban abszolúte semmit nem bizonyít. Te nem rövid szakaszokra jársz, nálad le tud futni a regenerálás, nem kerül sok go az olajba.
Ha azt mondtad volna, hogy egy alkalommal jól felszaporodott az olaj, de le lementél Bivalybasznádra, meg vissza, és eltűnt az olaj, akkor ezzel megpróbálhatnád bizonyítani az igazad.
Tehát ismétlem: a felhígult olajból autópálya usgyi üzemmóddal nem lehet kiszedni a gázolajat, ergo csak olajcsere számít.
Amíg nem érkezik rá valami hiteles cáfolat, ebben maradjunk.
ne maradjunk ebbe,mert nem így van.Ha nem párologna,egyszercsak 20liter lenne a karter tartalma.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
794
795
796
797
798
799
800
[
801
]
802
803
804
805
806
807
808
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ