Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:47:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
802
803
804
805
806
807
808
[
809
]
810
811
812
813
814
815
816
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14656407 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40400 Dátum:
2016.05.14 szombat, 16:09:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.13 péntek, 23:07:03
Ha rendesen megcsinálod, hogy jól tömítsen (ne jöhessen vissza kipufogógáz, ami a lemez mellett kiszökik), akkor egy 1-2 mm-es alu is tökéletes. A kipufogogáz tartalmaz olyan korrozív anyagokat, amik idővel az alut megehetik.
AndyA
Sikerült találnom rozsdamentes acéllemezt itthon (Nokia mobil díszdoboz borítás formában). Ma délelőtt meg is csináltam a dugózást. Az ETIS 2000 EEC (EEC 7) motort ír, azaz Euro 3 a motor, ha jól vagyok informálva. A dugózást követően beindítottam egy kicsit, hibakód eddig nem jelent meg.
Köszönöm a segítő hozzászólásaitokat.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40401 Dátum:
2016.05.14 szombat, 16:10:14 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.13 péntek, 13:44:31
Szervizben történt olajcsere (Ford olaj 5W30) után (lehet, hogy csak véletlen egybeesés) hidegen indulva a motor fordulatszáma akadozik és fehér büdös füst jön ki a kipufogón. A géptetőt felnyitva egy kis füstöt lehetett látni a turbónál. Van esetleg tippetek, hogy mi okozhatja a jelenséget. Melegen már egyenletesen jár a motor a fordulatszám is rendben és a turbónál sem látok füstöt.
Erre valami ötlet, hogy mi okozhatja a hibát?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40402 Dátum:
2016.05.14 szombat, 16:24:10 »
Idézetet írta: cyri - 2016.05.14 szombat, 09:22:40
Igen, EUR4-es és DPF-es. N7BB. Jól működik a dugózással, csak a motor hangja másabb lett picit..
Tavaly hoztam németből magamnak, hááát... Kellőképpen nem jártam utána mert ha tudom hogy az N7BB ennyire szo..ós akkor inkább hoztam volna valami 2005 körülit.
Nekem immár 5 éve le van dugózva ,havi 1 szer ránézek nincs-e más ,törlöm kb 5 perc
ismét van lámpa
, amúgy semmi nyűgöm vele,kivéve a bal 1 lámpát kell cserélni
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.14 szombat, 16:30:27 írta H. Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40403 Dátum:
2016.05.14 szombat, 16:51:58 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.14 szombat, 16:10:14
Erre valami ötlet, hogy mi okozhatja a hibát?
Levegősödő üzemanyagrendszer, kopott porlasztók, vagy valami egyéb üzemanyagrendszeri probléma. GO szűrőt is cseréltek?
Idézetet írta: H. Balázs - 2016.05.14 szombat, 16:24:10
Nekem immár 5 éve le van dugózva ,havi 1 szer ránézek nincs-e más ,törlöm kb 5 perc
ismét van lámpa
, amúgy semmi nyűgöm vele,kivéve a bal 1 lámpát kell cserélni
Én is már csak kb akkor törlöm, amikor dugóban ülök, és nagyon unatkozom. Már nem zavar, hogy ég.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40404 Dátum:
2016.05.14 szombat, 17:15:31 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.14 szombat, 16:51:58
Levegősödő üzemanyagrendszer, kopott porlasztók, vagy valami egyéb üzemanyagrendszeri probléma. GO szűrőt is cseréltek?
Még egy dolog az olajcsere mellett szimmering is volt cserélve a váltónál, a motorblokk alján szivárgó olaj miatt. Nem lehet, hogy szereléskor valamelyik cső megrepedt és hidegen külső levegőt tud szívni?
A GO szűrő 66ekm-rel ezelőtt volt cserélve 2009-ben. A szűrő beszerzés alatt. Cserére szervizidőpont egyeztetve.
A hibajelzést hogyan lehet törölni?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40405 Dátum:
2016.05.14 szombat, 17:39:15 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.14 szombat, 17:15:31
Még egy dolog az olajcsere mellett szimmering is volt cserélve a váltónál, a motorblokk alján szivárgó olaj miatt. Nem lehet, hogy szereléskor valamelyik cső megrepedt és hidegen külső levegőt tud szívni?
A GO szűrő 66ekm-rel ezelőtt volt cserélve 2009-ben. A szűrő beszerzés alatt. Cserére szervizidőpont egyeztetve.
A hibajelzést hogyan lehet törölni?
Akkor addig felesleges tovább találgatni, amíg az nincs kicserélve.
Milyen hibajelzés?
Naplózva
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40406 Dátum:
2016.05.14 szombat, 17:58:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.14 szombat, 17:39:15
Akkor addig felesleges tovább találgatni, amíg az nincs kicserélve.
Milyen hibajelzés?
Az a szívás, hogy szerviz előtt semmi baja sem volt a motornak, most meg beteg
A ledugozott EGR okozta hibajelzést.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.14 szombat, 18:15:53 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Baleck
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40407 Dátum:
2016.05.14 szombat, 19:14:23 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.12 csütörtök, 14:05:56
további üza rendszeri gondok.szivattyú,csúcsok....
Megvolt a hibakód kiolvasás
-P1664 befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás müködés
-P2338 henger 3 kopogás küszöbérték fölött
A harmadik henger gyakorlailag nem jár, ill. összevissza .
A műhely javaslata komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. Várható költség 500eFt.
Sajnos nincs ennyim, de ha lenne se költenék rá ennyit.
Egy barátom ajánlott egy nagyon normális szakit, aki hajlandó akár csak a hibásnak megjelölt injektort felújítani 45e-ért, de garanciát ő is sak akkor ud vállalni, ha a nagynyomású szivattyút és mind a négy injektort felújítja.
Szerintetek kidobott pénz lenne csak egy darab injektor megjavítása, vagy beválhat?
Naplózva
2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40408 Dátum:
2016.05.14 szombat, 19:36:13 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.14 szombat, 17:58:37
Az a szívás, hogy szerviz előtt semmi baja sem volt a motornak, most meg beteg
A ledugozott EGR okozta hibajelzést.
Fura, de nem biztos, hogy ok-okozati összefüggés van. Mindenesetre az üzemanyagcsöveket nézzétek át a szűrőcserénél.
EURO III, akkor nem lesz szerintem hibajelzés, de ha mégis, akkor pl. Bluetooth-os ELM327 + ForDTC Androidon.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40409 Dátum:
2016.05.14 szombat, 19:43:45 »
Idézetet írta: Baleck - 2016.05.14 szombat, 19:14:23
Megvolt a hibakód kiolvasás
-P1664 befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás müködés
-P2338 henger 3 kopogás küszöbérték fölött
A harmadik henger gyakorlailag nem jár, ill. összevissza .
A műhely javaslata komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. Várható költség 500eFt.
Sajnos nincs ennyim, de ha lenne se költenék rá ennyit.
Egy barátom ajánlott egy nagyon normális szakit, aki hajlandó akár csak a hibásnak megjelölt injektort felújítani 45e-ért, de garanciát ő is sak akkor ud vállalni, ha a nagynyomású szivattyút és mind a négy injektort felújítja.
Szerintetek kidobott pénz lenne csak egy darab injektor megjavítása, vagy beválhat?
Én biztosan az utóbbit választanám, nem tudom mennyi egy nagynyomású felújítása. Annak van értelme, de azt is csak bevizsgálás után, valami olyan helyen ahol nem horror az ár. Ha 3db porlasztód egészséges azt minek bolygatni. A szervíz 500 e ftért az sok, én sem adnák javításra annyit.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40410 Dátum:
2016.05.14 szombat, 19:52:56 »
Idézetet írta: Baleck - 2016.05.14 szombat, 19:14:23
Megvolt a hibakód kiolvasás
-P1664 befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás müködés
-P2338 henger 3 kopogás küszöbérték fölött
A harmadik henger gyakorlailag nem jár, ill. összevissza .
A műhely javaslata komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. Várható költség 500eFt.
Sajnos nincs ennyim, de ha lenne se költenék rá ennyit.
Egy barátom ajánlott egy nagyon normális szakit, aki hajlandó akár csak a hibásnak megjelölt injektort felújítani 45e-ért, de garanciát ő is sak akkor ud vállalni, ha a nagynyomású szivattyút és mind a négy injektort felújítja.
Szerintetek kidobott pénz lenne csak egy darab injektor megjavítása, vagy beválhat?
Igen. Ha a nagynyomasuval van gond, akkor hiaba cserelsz pcsucsot. Ha az egyik pcsucs doglott, akkor jo esellyel a maradek 3 sem mai gyerek. 3 pcsucs beviszgalas, nagynyomasu felujitas, 1 pcsucs felujitas v. csere. Nem 2 filler lesz
Naplózva
blah blah blah
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40411 Dátum:
2016.05.14 szombat, 20:08:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.14 szombat, 19:36:13
Fura, de nem biztos, hogy ok-okozati összefüggés van. Mindenesetre az üzemanyagcsöveket nézzétek át a szűrőcserénél.
EURO III, akkor nem lesz szerintem hibajelzés, de ha mégis, akkor pl. Bluetooth-os ELM327 + ForDTC Androidon.
ForDTC app-ot priviben el tudnád küldeni? Sajnos nem találtam a neten élő linket.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40412 Dátum:
2016.05.14 szombat, 20:20:09 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.14 szombat, 20:08:23
ForDTC app-ot priviben el tudnád küldeni? Sajnos nem találtam a neten élő linket.
Itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg1026583#msg1026583
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40413 Dátum:
2016.05.14 szombat, 21:14:59 »
Idézetet írta: Baleck - 2016.05.14 szombat, 19:14:23
Megvolt a hibakód kiolvasás
-P1664 befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás müködés
-P2338 henger 3 kopogás küszöbérték fölött
A harmadik henger gyakorlailag nem jár, ill. összevissza .
A műhely javaslata komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. Várható költség 500eFt.
Sajnos nincs ennyim, de ha lenne se költenék rá ennyit.
Egy barátom ajánlott egy nagyon normális szakit, aki hajlandó akár csak a hibásnak megjelölt injektort felújítani 45e-ért, de garanciát ő is sak akkor ud vállalni, ha a nagynyomású szivattyút és mind a négy injektort felújítja.
Szerintetek kidobott pénz lenne csak egy darab injektor megjavítása, vagy beválhat?
Nekem 70-et mondtak a szivattyújavításra, de inkább vettem bontottat 45-ért és eddig jó. A csúcs egyenként is megszorulhat, nekem is volt egy ilyen esetem, kicserélték és a többi azóta is megy. A 1664-es kód biztos rossz szivattyúra utal, mert nekem folyamatosan jelen van de megy az autó?!
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40414 Dátum:
2016.05.14 szombat, 21:20:08 »
Idézetet írta: Vadász - 2016.05.14 szombat, 21:14:59
Na akkor újra: Nekem 70-et mondtak a szivattyújavításra, de inkább vettem bontottat 45-ért és eddig jó. A csúcs egyenként is megszorulhat, nekem is volt egy ilyen esetem, kicserélték és a többi azóta is megy. A 1664-es kód biztos rossz szivattyúra utal, mert nekem folyamatosan jelen van de megy az autó?!
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40415 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 01:58:28 »
Idézetet írta: Ferqo - 2016.05.14 szombat, 13:41:07
Szia!
Az autó előéltét nem ismerem, az ára alapján valószínűsíthető, hogy a benne lévő kritikus alkatrészeknek már nincs túl sok hátra. Ha a fórumon olvasgatsz, akkor hamar kiderül, hogy ezek p.csúcs, nagynyomású szivattyú, kettőstömegű l.kerék, turbó. Ezek mind mind sok százezres nagyságrendűek. Ha ezek cseréjéről, állapotáról nincs hiteles adat, akkor lutri a vétel. A szerelő sem tud sokat ezekből kizárni. A turbónak, lendkeréknek van hangja, de a másik kettőről még a diag sem mondja meg, hogy már csak 1 hónap vagy 10e km van-e bennük, vagy még elmegy sokkal többet. Persze ha van üa rendszerre utaló hibakód, akkor nem kell megvenni. De ha nincs, az pont nem jelent semmit.
Ha ennyi pénze van, akkor ne ilyet vegyen. Keressen olyan autómárkát, típust ahol 500 ért nem az aljából válogathat. De legalábbis olyat, ami egyszerűbb technika. Benzin, 8 szelep, faék egyszerűség. Ha a németeknél letérdel a tdci technika, akkor az sokba fog kerülni.
Szerintem.
És szerintem tddi-t se.
Üdv, Ferqó
Passat v lett benzin 1.6 jónak tűnik remélem nem lesz vele baja.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40416 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 07:37:39 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.05.15 vasárnap, 01:58:28
Passat v lett benzin 1.6 jónak tűnik remélem nem lesz vele baja.
Ok. Úgy legyen.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40417 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 11:10:58 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.05.14 szombat, 20:20:09
Itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg1026583#msg1026583
Sajnos a program, a ForDTC nem tud kommunikálni az ECU-val.
Torque-t is próbáltam.
Mk3-nál nem működik se a ForDTC sem a Torque.
Mk4-nél ForDTC nem, viszont Torque megy.
Az olvasó elm327 v2.1-es.
Mit csinálok rosszul?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40418 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 11:20:49 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.15 vasárnap, 11:10:58
Sajnos a program, a ForDTC nem tud kommunikálni az ECU-val.
Torque-t is próbáltam.
Mk3-nál nem működik se a ForDTC sem a Torque.
Mk4-nél ForDTC nem, viszont Torque megy.
Az olvasó elm327 v2.1-es.
Mit csinálok rosszul?
Valószínűleg kifogtál egy olyan ELM327-et, ami nem jó fordokhoz, egyre gyakoribb az ilyen. Nekem az aláírásban szereplő összes kocsit viszi mindkét programmal az enyém, de azt több éve rendeltem.
Sajnos nem tudok megbízható forrást, ahonnan biztosan jót lehet rendelni, csak USB-s verzióra
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40419 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 11:38:05 »
Idézetet írta: Ferqo - 2016.05.14 szombat, 13:41:07
És szerintem tddi-t se.
Üdv, Ferqó
Pedig a TDDI sokkal megbizhatobb, mint a TDCI, csak hat a kor...
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40420 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 11:42:31 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.05.14 szombat, 11:49:22
Valaki már bebizonyította ténylegesen, hogy az autó tovább bírja EGR dugózással?
Olvastam már róla eleget, tudom miről van szó ha ledugózza valaki...de olyan érzésem van ezzel a témával kapcsolatban mint az üzemanyaghoz önteni kell-e valami adalékot...attól jobb-e az autó...az sem bizonyított...Olyan érzésem van ez egy örök "harc"...illetve az EGR kiiktatásával csak jönnek a hibakódok...
Nos, az okosok kitalaltak, hogy jo az az EGR. Persze, ideig oraig. Aztan ahogy tele tolja korommal az egesz motort, szivosort, mindent, a motor hatasfoka egyre csokken, a karosanyag kibocsajtas no. Tehat kb. azon kivul, hogy jo penzlehuzasi lehetoseg, mas jelentosege nincs az EGR-nek. Le kell dugozni, ki kell takaritani a szivosort, meg mindent ahol az EGR kifejtette "jotekony" hatasat, oszt ennyi.
Valoszinuleg lesz hibakodod, de legalabb tiszta marad a motor es nem csokken a hatasfoka. Szerintem hosszutavon ez kornyezet kimelobb, mar ha dizel eseteben lehet ilyesmirol beszelni...nem!
Naplózva
blah blah blah
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40421 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 13:21:39 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.14 szombat, 16:09:00
Sikerült találnom rozsdamentes acéllemezt itthon (Nokia mobil díszdoboz borítás formában). Ma délelőtt meg is csináltam a dugózást. Az ETIS 2000 EEC (EEC 7) motort ír, azaz Euro 3 a motor, ha jól vagyok informálva. A dugózást követően beindítottam egy kicsit, hibakód eddig nem jelent meg.
Köszönöm a segítő hozzászólásaitokat.
Nagyritkán előfordulhat, hogy bedob mégis hibát, de törlöd és kész.
Nekem olyan is volt, hoyg beírta Schwechatnál a hibát, és mire Bp-re hazaértem, magától törölte.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40422 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 13:23:36 »
Idézetet írta: Baleck - 2016.05.14 szombat, 19:14:23
Megvolt a hibakód kiolvasás
-P1664 befecskendező szivattyú vezérlő modul hibás müködés
-P2338 henger 3 kopogás küszöbérték fölött
A harmadik henger gyakorlailag nem jár, ill. összevissza .
A műhely javaslata komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. Várható költség 500eFt.
Sajnos nincs ennyim, de ha lenne se költenék rá ennyit.
Egy barátom ajánlott egy nagyon normális szakit, aki hajlandó akár csak a hibásnak megjelölt injektort felújítani 45e-ért, de garanciát ő is sak akkor ud vállalni, ha a nagynyomású szivattyút és mind a négy injektort felújítja.
Szerintetek kidobott pénz lenne csak egy darab injektor megjavítása, vagy beválhat?
Ha "nincs kedved" az egészet egyben rendesen megcsináltatni, akkor ideiglenes megoldásként még egy bontottból vett egy szem injektor cseréje 15-20-ezerért is jobb megoldás lehet. Ha tényleg a nagynyomású halódik, akkor a felújított injektort is hamar ki fogja nyírni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40423 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 14:21:38 »
Sziasztok!
Úgy néz ki injektor problémám van (hidegen kopogós járás, egyenetlen alapjárat). Megnéztük a visszajövő résolaj mennyiségét, a négyes henger volt a legszarabb és kicsivel lemaradva a kettes. Megnéztem forscan-nel is, az is azt mutatja, hogy két rossz injektorom van. Csak az a problémám, hogy ahányszor elindítom a diagot, nem mindig ugyan azt a kettőt mutatja rossznak.
https://onedrive.live.com/redir?resid=A738E90814428E1E!74309&authkey=!AMN8Vt9GQLC8-qA&ithint=video%2cmp4
https://onedrive.live.com/redir?resid=A738E90814428E1E!74307&authkey=!AKBxhtzL_TjYlVM&ithint=video%2cmp4
https://onedrive.live.com/redir?resid=A738E90814428E1E!74308&authkey=!AC9ZF9qnaueY0uM&v=3&ithint=photo%2cjpg
Valószínűsítem, hogy én nem értek hozzá. Szóval hogyan tudnám tutira megállapítani, hogy mely injektoraim a rosszak?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Baleck
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40424 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 16:58:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.15 vasárnap, 13:23:36
Ha "nincs kedved" az egészet egyben rendesen megcsináltatni, akkor ideiglenes megoldásként még egy bontottból vett egy szem injektor cseréje 15-20-ezerért is jobb megoldás lehet. Ha tényleg a nagynyomású halódik, akkor a felújított injektort is hamar ki fogja nyírni.
AndyA
És az müködik, hogy felújítatom a magasnyomású szivattyút és csak a hibásnak jelölt injektort?
Naplózva
2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40425 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 17:03:34 »
Idézetet írta: zacci - 2016.05.15 vasárnap, 11:42:31
Nos, az okosok kitalaltak, hogy jo az az EGR. Persze, ideig oraig. Aztan ahogy tele tolja korommal az egesz motort, szivosort, mindent, a motor hatasfoka egyre csokken, a karosanyag kibocsajtas no.
Az állítás téves...
Válasz
Tehat kb. azon kivul, hogy jo penzlehuzasi lehetoseg, mas jelentosege nincs az EGR-nek. Le kell dugozni, ki kell takaritani a szivosort, meg mindent ahol az EGR kifejtette "jotekony" hatasat, oszt ennyi.
Valoszinuleg lesz hibakodod, de legalabb tiszta marad a motor es nem csokken a hatasfoka. Szerintem hosszutavon ez kornyezet kimelobb, mar ha dizel eseteben lehet ilyesmirol beszelni...nem!
...a következtetés nyilván nem lehet jó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40426 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 17:45:18 »
Valakinek esetleg van egy méretpontos rajt a katalizátor iktatóról?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40427 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 19:44:37 »
Idézetet írta: Baleck - 2016.05.15 vasárnap, 16:58:20
És az müködik, hogy felújítatom a magasnyomású szivattyút és csak a hibásnak jelölt injektort?
Miért nem működne?
1 injektor rossz + a nagynyomású, gazdaságosban pont ezt akarod javíttatni.
HDI motoros Fiattal jártam nemzetközi fuvarozásba ott mindig csak a hibás alkatrészt javították 2,5 év alatt 1 injektor havi 25-30 ezer km. Persze 25 autós cégnél nem fognak mindent mindig javítani, csak a kötelezőt.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40428 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 20:01:09 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2016.05.15 vasárnap, 19:44:37
Miért nem működne?
1 injektor rossz + a nagynyomású, gazdaságosban pont ezt akarod javíttatni.
HDI motoros Fiattal jártam nemzetközi fuvarozásba ott mindig csak a hibás alkatrészt javították 2,5 év alatt 1 injektor havi 25-30 ezer km. Persze 25 autós cégnél nem fognak mindent mindig javítani, csak a kötelezőt.
Melyik az a fiat? A 2.2-es?
abban is puma motor van... azaz, pont ugyanaz, mint a tiédben
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40429 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 20:09:45 »
Idézetet írta: netcore - 2016.05.15 vasárnap, 17:45:18
Valakinek esetleg van egy méretpontos rajt a katalizátor iktatóról?
jobban jársz, ha kiütöd a saját katalizátorod belsejét.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Jobbágy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40430 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 20:37:09 »
Idézetet írta: Angel - 2016.05.15 vasárnap, 20:01:09
Melyik az a fiat? A 2.2-es?
abban is puma motor van... azaz, pont ugyanaz, mint a tiédben
Nem mindegy hogy egyforma-e a felépítése a szivattyúnak vagy nem? Ha szerencséje van sok kilométert gurulhat a javítás felújítás után. Amit muszáj hogy menjen a kocsi ő is meg akarja javíttatni, akkor ? Garancia ugyan nem lesz rá, de ha komplett felújítást csinál, és ne adj isten gondja lenne vele, akkor biztosan lehet érvényesíteni a garanciát? Miért ne lehetne jó 1 szivattyú felújítás + 1 porlasztó felújítás, esetleg bontott mindkettőből + egy go szűrő csere? Pénz beszél a többi meg csak van!
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40431 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 21:01:40 »
Idézetet írta: Angel - 2016.05.15 vasárnap, 20:01:09
Melyik az a fiat? A 2.2-es?
abban is puma motor van... azaz, pont ugyanaz, mint a tiédben
Ebből a szempontból ez nem számít. Nekem átjött a kérdése lényege.
Ha nekem a szivattyúm meg egy porlasztóm lenne rossz, nem tudom elképzelni, hogy három jól működőt sok pénzért pluszban felújíttatnék. Nem 135 bar-os filléres porlasztókról beszélünk.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40432 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 21:07:32 »
Idézetet írta: Angel - 2016.05.15 vasárnap, 17:03:34
Az állítás téves...
...a következtetés nyilván nem lehet jó.
Nyilvan
Naplózva
blah blah blah
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40433 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 21:09:49 »
Idézetet írta: Baleck - 2016.05.15 vasárnap, 16:58:20
És az müködik, hogy felújítatom a magasnyomású szivattyút és csak a hibásnak jelölt injektort?
Ha szerencséd van, igen. De jobb, ha előbb pontosan megtudod, mi a baj, és aszerint döntesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40434 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 21:28:25 »
Sziasztok!
EGR dugózás mindenkinek javallott vagy csak bizonyos évjárat alatt? Az enyémnek nincs elektromos csatlakozója. Kérdés, hogy kell-e dugóznom.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40435 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 21:30:00 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.15 vasárnap, 21:28:25
Sziasztok!
EGR dugózás mindenkinek javallott vagy csak bizonyos évjárat alatt? Az enyémnek nincs elektromos csatlakozója. Kérdés, hogy kell-e dugóznom.
Senkinek nem kell, de mindenkinek érdemes.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40436 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 21:34:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.15 vasárnap, 21:30:00
Senkinek nem kell, de mindenkinek érdemes.
AndyA
Köszönöm, egyformán értjük. A csapágygolyó is kell a vákumcsőbe. Igaz?
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40437 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 21:42:30 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.15 vasárnap, 21:34:31
Köszönöm, egyformán értjük. A csapágygolyó is kell a vákumcsőbe. Igaz?
nem kell, csak simán ledugózod egy 2mm saválló lemezzel.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40438 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 21:48:46 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.15 vasárnap, 21:34:31
Köszönöm, egyformán értjük. A csapágygolyó is kell a vákumcsőbe. Igaz?
ha 2002.05 utáni a tied, és elől van az egr, akkor itt kell ledugóznod:
http://www.fordownersclub.com/forums/uploads/monthly_03_2013/post-38050-0-22463400-1362954606.jpg
ha 2002.05 előtti és hátul van az egr, akkor pedig itt:
https://www.bing.com/images/search?q=mondeo+mk3+tddi+egr&view=detailv2&id=078982090CD16D30C055DFAD9AC54C9981C610EB&selectedindex=43&ccid=KjIF9XKT&simid=608047231292477027&thid=OIP.M2a3205f57293b6f8fa26c0580f9b2208o0&mode=overlay&first=1
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.15 vasárnap, 21:50:33 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40439 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 21:54:29 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.05.15 vasárnap, 21:42:30
nem kell, csak simán ledugózod egy 2mm saválló lemezzel.
Köszi, megcsinálom.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40440 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 22:00:21 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.15 vasárnap, 21:54:29
Köszi, megcsinálom.
A dugózáskor szívósort is érdemes kitakarítani. Ha leveszed és megnézed a belsejét el fogsz csodálkozni vagy inkább szörnyülködni rajta.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40441 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 22:11:40 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2016.05.15 vasárnap, 22:00:21
A dugózáskor szívósort is érdemes kitakarítani. Ha leveszed és megnézed a belsejét el fogsz csodálkozni vagy inkább szörnyülködni rajta.
Simán le tudom venni? Nem kell hozzá semmi extra tudnivaló vagy szerszám?
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40442 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 22:17:07 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.05.15 vasárnap, 21:48:46
ha 2002.05 utáni a tied, és elől van az egr, akkor itt kell ledugóznod:
http://www.fordownersclub.com/forums/uploads/monthly_03_2013/post-38050-0-22463400-1362954606.jpg
ha 2002.05 előtti és hátul van az egr, akkor pedig itt:
https://www.bing.com/images/search?q=mondeo+mk3+tddi+egr&view=detailv2&id=078982090CD16D30C055DFAD9AC54C9981C610EB&selectedindex=43&ccid=KjIF9XKT&simid=608047231292477027&thid=OIP.M2a3205f57293b6f8fa26c0580f9b2208o0&mode=overlay&first=1
2002. augusztusi és valóban elől van. jó a rajz, köszönöm.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40443 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 22:27:00 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.15 vasárnap, 22:17:07
2002. augusztusi és valóban elől van. jó a rajz, köszönöm.
simán le tudod venni. 8 v 10 db, már nem emlékszem, 10es anya fogja.
Érdemes kitakarítani mindent: szívósort, egr-t, turbócsöveket. És ha már levetted a szívósort, a tömítéseket is érdemes cserélni. Itt a fórumon azt mondják, csak gyári tömítést. Én simán lepasztáztam. Azóta is csontszáraz.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40444 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 22:30:15 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.15 vasárnap, 22:11:40
Simán le tudom venni? Nem kell hozzá semmi extra tudnivaló vagy szerszám?
Egy pár csavar fogja az egészet nem vészes. Dugókulcs, meg nem árt új tömítés. Összerakásnál figyelni kell az egr-en az aluöntvényben menetre könnyű tönkretenni. Valahol olvastam róla írást itt a fórumon, most nem ugrik be hogy hol.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40445 Dátum:
2016.05.16 hétfő, 00:32:26 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2016.05.15 vasárnap, 22:30:15
Egy pár csavar fogja az egészet nem vészes. Dugókulcs, meg nem árt új tömítés. Összerakásnál figyelni kell az egr-en az aluöntvényben menetre könnyű tönkretenni. Valahol olvastam róla írást itt a fórumon, most nem ugrik be hogy hol.
faq
http://mondeo.hu/index.php?topic=8190.0
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40446 Dátum:
2016.05.16 hétfő, 07:34:35 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.05.16 hétfő, 00:32:26
faq
http://mondeo.hu/index.php?topic=8190.0
Köszönöm a jó tanácsokat és a segítséget.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
matekovacs.net
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40447 Dátum:
2016.05.16 hétfő, 09:31:15 »
Hy!
Van a szomszédomnak egy 2003-as Ford Mondeo 2.0 TDCI kombija. Olyan problémája van, hogy a napokban elmentek hosszú útra és az autó nem húz 2000-es fordulat felett, mintha a turbó nem dolgozna, pedig lehet hallani, hogy fütyül.
Megnéztem, hogy a geometriája mozog-e és mozog.
Nézegettem a vákuumcsöveket és nincsenek eltörve, kilyukadva.
Az EGR kicsit olajos, de nem kormos!
Mi lehet a gond???
S.O.S.
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40448 Dátum:
2016.05.16 hétfő, 12:03:17 »
Idézetet írta: matekovacs.net - 2016.05.16 hétfő, 09:31:15
Hy!
Van a szomszédomnak egy 2003-as Ford Mondeo 2.0 TDCI kombija. Olyan problémája van, hogy a napokban elmentek hosszú útra és az autó nem húz 2000-es fordulat felett, mintha a turbó nem dolgozna, pedig lehet hallani, hogy fütyül.
Megnéztem, hogy a geometriája mozog-e és mozog.
Nézegettem a vákuumcsöveket és nincsenek eltörve, kilyukadva.
Az EGR kicsit olajos, de nem kormos!
Mi lehet a gond???
S.O.S.
Valószínű hogy eldurrant az egyik turbócső.Általában az egr és a cooler közt szokott.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40449 Dátum:
2016.05.16 hétfő, 12:18:32 »
Idézetet írta: matekovacs.net - 2016.05.16 hétfő, 09:31:15
Hy!
Van a szomszédomnak egy 2003-as Ford Mondeo 2.0 TDCI kombija. Olyan problémája van, hogy a napokban elmentek hosszú útra és az autó nem húz 2000-es fordulat felett, mintha a turbó nem dolgozna, pedig lehet hallani, hogy fütyül.
Megnéztem, hogy a geometriája mozog-e és mozog.
Nézegettem a vákuumcsöveket és nincsenek eltörve, kilyukadva.
Az EGR kicsit olajos, de nem kormos!
Mi lehet a gond???
S.O.S.
Nézd végig a turbocsöveket, és ahol olajpára-olajsár van rajta kívül, ott repedt, azt a darabot kell kicserélni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
802
803
804
805
806
807
808
[
809
]
810
811
812
813
814
815
816
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ