Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 14:14:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 824 825 826 827 828 829 830 [831] 832 833 834 835 836 837 838 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13813430 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41500 Dátum: 2016.12.09 péntek, 19:53:37 »

Hello egy kis segicseget szeretnek hasznlt porlasztot akarok venni tdci 96 kw os autoba mit kel neznem rajta kod tipus kell talajon vagy elég ha ugyan ilyen tdci motorbol van?
Szia nézd meg a tiédnek a számát ami EJDR00401Z vagy 301Z vagy bármi lehet és úgy keress rá.
Ha használtan veszel az zsákba macska lesz még akkor is ha elötted vették ki járó motorból.
Akkor jársz jól ha bevizsgáltat veszel amihez adnak jegyzőkönyvet is. (persze a bontósok ezt is fénymásolják sajnos )
A felújított akár elérheti a 100 000 is . a használt 25 környékén van. Nagyon nézz körül mert sokba kerülhet.
Naplózva

Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #41501 Dátum: 2016.12.09 péntek, 20:07:56 »

Ha minden igaz, akkor reményem szerint megvan a megoldás a kocsim inkontinenciájára Smiley
Szerintetek mi okozhatta a problémát? (Emlékeztetőül: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1084967#msg1084967 )
Segítségként egy pár tipp:

a: tanksapka
b: baseball sapka
c: kiegyenlítőtartály-sapka
d: szelepsapka
e: kötött sapka
f: valami más

 vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #41502 Dátum: 2016.12.09 péntek, 20:09:44 »

Szia nézd meg a tiédnek a számát ami EJDR00401Z vagy 301Z vagy bármi lehet és úgy keress rá.
Ha használtan veszel az zsákba macska lesz még akkor is ha elötted vették ki járó motorból.
Akkor jársz jól ha bevizsgáltat veszel amihez adnak jegyzőkönyvet is. (persze a bontósok ezt is fénymásolják sajnos )
A felújított akár elérheti a 100 000 is . a használt 25 környékén van. Nagyon nézz körül mert sokba kerülhet.

más keppen nem lehet csak ha kiveszem? nincs sajnos szerszamom majd elviszem szervizbe ot kikapják.. hát felujitás az meg sokba kerűlhet és 3 db kel azert gondolkodom a használtan és ha aza kod nem talál akor nem fog műkodni ?
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41503 Dátum: 2016.12.09 péntek, 20:17:58 »

más keppen nem lehet csak ha kiveszem? nincs sajnos szerszamom majd elviszem szervizbe ot kikapják.. hát felujitás az meg sokba kerűlhet és 3 db kel azert gondolkodom a használtan és ha aza kod nem talál akor nem fog műkodni ?

Ezt látod kivétel nélkül is szerintem. Csak apró betükkel van.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #41504 Dátum: 2016.12.09 péntek, 20:37:53 »

Ha minden igaz, akkor reményem szerint megvan a megoldás a kocsim inkontinenciájára Smiley
Szerintetek mi okozhatta a problémát? (Emlékeztetőül: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1084967#msg1084967 )
Segítségként egy pár tipp:

a: tanksapka
b: baseball sapka
c: kiegyenlítőtartály-sapka
d: szelepsapka
e: kötött sapka
f: valami más

 vigyor3

f: valami màs.......de jó lesz barkóbáztni 11.-ig ...... ne kimélj minket  smile ,de lehet addig jó még nem tudjuk mi az.
Nehogy elkapjuk tőled   nyes
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41505 Dátum: 2016.12.09 péntek, 22:05:13 »

Ha minden igaz, akkor reményem szerint megvan a megoldás a kocsim inkontinenciájára Smiley
Szerintetek mi okozhatta a problémát? (Emlékeztetőül: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1084967#msg1084967 )
Segítségként egy pár tipp:

a: tanksapka
b: baseball sapka
c: kiegyenlítőtartály-sapka
d: szelepsapka
e: kötött sapka
f: valami más

 vigyor3
havan rajtad sapka ha nincs,most kapsz egy verést.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #41506 Dátum: 2016.12.10 szombat, 00:43:20 »

Mivel nem akart megszűnni a kopogás csúcsfelújítás után visszavittem gariba az autót . Ismét szétszed próbapad stb.  Visszaszerel minden ok nem kopog, reggel ismét kopog mint az állat. Szerelőhöz vissza . Az lett a vége , hogy random elfelejti a csúcsokat a számítógép . Erre valami okosságot ?


Erre senki ? Smiley    *** lehet az ECU ?
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #41507 Dátum: 2016.12.10 szombat, 07:15:07 »

havan rajtad sapka ha nincs,most kapsz egy verést.... nyes

Áhh.......de már reggel van, és mindig nem tudjuk mi volt az X akta   Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #41508 Dátum: 2016.12.10 szombat, 08:01:43 »

Sziasztok!

Elért engem is a kettőstömegű probléma. Csúszik a kuplung mint a fene, de még nem érte el a csattogós fázist.
Kérdésem az lenne, hogy tudtok megbízható helyet, ahonnan be lehet szerezni egy újat? Természetesen csak LUK érdekel és szettben.
Esetleg ha van valakinek, akkor szívesen fogadom azt is!

Mk3 TDCi, FMBA motorkód, 5 sebességes váltó, 131LE, 2002.10. havi szekér

Szia! Itt egy kicsit olcsóbb...
http://m.fekmester.hu/webshop/ford-mondeo-diesel-2.00-2002_16454-eroatviteli_alkatreszek-kuplung_alkatreszek-kuplungkeszlet-luk
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41509 Dátum: 2016.12.10 szombat, 10:04:08 »

Áhh.......de már reggel van, és mindig nem tudjuk mi volt az X akta   Wink
a vize folyt.szerinted nem a C ? falbav eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41510 Dátum: 2016.12.10 szombat, 13:11:35 »

a vize folyt.szerinted nem a C ? falbav eplus2

Szerintem az volt, hogy a Domi a kötött sapkájára húzta rá a baseball sapkát és miközben a tanksapkát matatta, lerúgta a szelepsapkát, ami a kiegyenlítő tartály sapkájára esve felborította a tér-idő kontinuumot.
De lehet, hogy valami más   nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #41511 Dátum: 2016.12.10 szombat, 13:56:39 »

Szerintem az volt, hogy a Domi a kötött sapkájára húzta rá a baseball sapkát és miközben a tanksapkát matatta, lerúgta a szelepsapkát, ami a kiegyenlítő tartály sapkájára esve felborította a tér-idő kontinuumot.
De lehet, hogy valami más   nyes
Az irány nem rossz, de azért nem tökéletes. Smiley

A helyzet az, hogy semmilyen sapkához nem volt köze a dolognak. Hétfőn reggel elvittem Tibihez, fűtött a kocsi. Tibi letette a kocsit a szervíz előtt, majd d.u. ránézett, és a kocsi alatt jókora tócsa. Hűtővíz-szint nulla. Jóhír: akkor nem hengerfej Smiley Rossz hír: na de akkor mi a f*sz? vigyor3
Nekem eddig 2x engedte el a teljes vízmennyiséget, egyszer úgy, hogy előtte napokig nem fűtöttem, és sokat mozogtam a városban, szóval nem láttam, hogy valamikor is tócsa lenne a kocsi alatt. Egyszer országúton tűnt el az egész, akkor szintén nem veszed észre, ha folyik. Egyszer meg Bp-Szentendre között tűnt el 1l, de szintén menet közben, ahol nem tűnik fel. Tibiék feltöltötték a tartályt, járatták a kocsit, fűtött, víz nem folyt. Se hidegen, se melegen. Majd ahogy hűlt vissza, alul (ezt elmagyarázta nekem, de nyílván nem sokat értettem belőle), a váltó mellett van valami colos visszatérő cső, amin két cső találkozásánál van egy bilincs, és ott a bilincs mellett csöpögött, ahogy hűlt vissza a rendszer. Onnan meg egyből a földre csöpög, ezért nem volt látható nyoma a folyásnak a motortérben. De ugye visszahűléskor se mindig csöpögött, különben örökké fogyott volna a szint. Aztán megnyomták a rendszert 1,5 bar-al (ha jól emlékszem, ezt az értéket mondta), és csak ott a bilincs mellett csöpögött. Ott valamit cseréltek, és utána nem csöpögött. Se hidegen, se melegen, se hűléskor, se rendszer terheléskor.
Jelenleg itt tartunk. Én most Bécsben vagyok, a vizszint meg ott van, ahol kell neki, és remélem ez így is marad (mármint a vízszint, mert én azért hazamennék Bécsből Smiley )
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #41512 Dátum: 2016.12.10 szombat, 14:03:52 »

a vize folyt.szerinted nem a C ? falbav eplus2

Háá látod /olvashatod/ hogy nem...  nyes  
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.11 vasárnap, 21:32:07 írta Zsolteey » Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41513 Dátum: 2016.12.10 szombat, 14:37:30 »

más keppen nem lehet csak ha kiveszem? nincs sajnos szerszamom majd elviszem szervizbe ot kikapják.. hát felujitás az meg sokba kerűlhet és 3 db kel azert gondolkodom a használtan és ha aza kod nem talál akor nem fog műkodni ?

Ahogy írták előttem, nem kell kivenni. A felújítás kb 55e/ db filepéknél.
Naplózva
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #41514 Dátum: 2016.12.10 szombat, 18:03:40 »

Sziasztok,

Az a bajom, hogy rezeg, zizeg az egész autó, főleg alacsonyabb fordulaton, meg randán kelepel.
Kettős tömegű egy éve lett cserélve, akkor kapott felújított befecskendezőket, szivattyút, stb....
Gyanakszom a főtengely szíjtárcsára, az kb. 6-7 éve volt cserélve, akkor is utángyártottra.
Jó irányban kaparászom, vagy lehet valami egészen más is ?

Köszi
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #41515 Dátum: 2016.12.10 szombat, 22:42:53 »

Az irány nem rossz, de azért nem tökéletes. Smiley

A helyzet az, hogy semmilyen sapkához nem volt köze a dolognak. Hétfőn reggel elvittem Tibihez, fűtött a kocsi. Tibi letette a kocsit a szervíz előtt, majd d.u. ránézett, és a kocsi alatt jókora tócsa. Hűtővíz-szint nulla. Jóhír: akkor nem hengerfej Smiley Rossz hír: na de akkor mi a f*sz? vigyor3
Nekem eddig 2x engedte el a teljes vízmennyiséget, egyszer úgy, hogy előtte napokig nem fűtöttem, és sokat mozogtam a városban, szóval nem láttam, hogy valamikor is tócsa lenne a kocsi alatt. Egyszer országúton tűnt el az egész, akkor szintén nem veszed észre, ha folyik. Egyszer meg Bp-Szentendre között tűnt el 1l, de szintén menet közben, ahol nem tűnik fel. Tibiék feltöltötték a tartályt, járatták a kocsit, fűtött, víz nem folyt. Se hidegen, se melegen. Majd ahogy hűlt vissza, alul (ezt elmagyarázta nekem, de nyílván nem sokat értettem belőle), a váltó mellett van valami colos visszatérő cső, amin két cső találkozásánál van egy bilincs, és ott a bilincs mellett csöpögött, ahogy hűlt vissza a rendszer. Onnan meg egyből a földre csöpög, ezért nem volt látható nyoma a folyásnak a motortérben. De ugye visszahűléskor se mindig csöpögött, különben örökké fogyott volna a szint. Aztán megnyomták a rendszert 1,5 bar-al (ha jól emlékszem, ezt az értéket mondta), és csak ott a bilincs mellett csöpögött. Ott valamit cseréltek, és utána nem csöpögött. Se hidegen, se melegen, se hűléskor, se rendszer terheléskor.
Jelenleg itt tartunk. Én most Bécsben vagyok, a vizszint meg ott van, ahol kell neki, és remélem ez így is marad (mármint a vízszint, mert én azért hazamennék Bécsből Smiley )
Alattomos hiba.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41516 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 19:53:17 »

Én az enyémére még nem jöttem rá miért nem megy mert már el sem indul.
Egy másik / még járó / autóbol lett áttéve a gázolajos rendszer .pumpa ,injektor stb.
azóta el sem indúl Sad
Most kábelt keresek hozzá mert ami van az éppen jobbos nekem meg balos kell.
A fordban sem találtak semmi csak saccoltak kábel? injektor?
KÖSZÖNÖM MINDENKINEK A SEGÍTSÉGET: worship
Hogy mi baja volt nemtudom !!! Smiley
Első körben injektor csere volt .....utána magasnyomású....közben különböző jeladók is....aztán vettem egy komplet motort amiből a gázolajos és az injektoros rész is át lett téve .....mégsem ment ....ja közben volt fordnál is 12 ezerért kiolvasta kinyomtatta azt amit tudtam Smiley
Az autón cserélve volt common rail cső is a végével együtt. aztán vissza az enyém mire beindúlt de nem ment csak 3 henger.
Hiba 2 hengernél szakadást jelzett.
Injektor Kábel köteg csere után megint csak három de egyre jobb lett a hang és beindúlt a harmadik is kormolt fehéren feketén Smiley
Aztán az is megszűnt mos vihetem megint finomhangolni és Gút,Besser,Mondeó.
Na szóval a konkrét hiba ismeretlen.  taps
Naplózva

synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #41517 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 00:47:20 »

Mivel nem akart megszűnni a kopogás csúcsfelújítás után visszavittem gariba az autót . Ismét szétszed próbapad stb.  Visszaszerel minden ok nem kopog, reggel ismét kopog mint az állat. Szerelőhöz vissza . Az lett a vége , hogy random elfelejti a csúcsokat a számítógép . Erre valami okosságot ?

Ilyen nehezet kérdeztem ?  rinya
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #41518 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 05:31:18 »

Megvolt a diag.

Az eladó kereskedő csinálta meg, majd ahogy elvettem az elm327-et én is. Eredmények hasonlóak: P132B-P, P0191.

A p0191-re a kereskedő azt mondta, hogy a turbo elektronikája. A másik az üzemanyag nyomás jelzőjét jelzi. Az első vállalta a kereskedő, a másodikkal mit kezdhetek?
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41519 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 07:25:07 »

Megvolt a diag.

Az eladó kereskedő csinálta meg, majd ahogy elvettem az elm327-et én is. Eredmények hasonlóak: P132B-P, P0191.

A p0191-re a kereskedő azt mondta, hogy a turbo elektronikája. A másik az üzemanyag nyomás jelzőjét jelzi. Az első vállalta a kereskedő, a másodikkal mit kezdhetek?

A P132B a turbóra utal. Vagy a geometria szorul és tisztítani kell, vagy tényleg az elektronikával van valami.
A P0191 a Rail cső végén lévő szenzort mutatja rossznak, vagy valami kiváltja ezt.

Mindkettőt vállalja el az eladó, ne engedd el a hibákat. Csinálja, csináltassa meg.
Nehogy ráfázz miatta.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #41520 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 09:27:53 »

A P132B a turbóra utal. Vagy a geometria szorul és tisztítani kell, vagy tényleg az elektronikával van valami.
A P0191 a Rail cső végén lévő szenzort mutatja rossznak, vagy valami kiváltja ezt.

Mindkettőt vállalja el az eladó, ne engedd el a hibákat. Csinálja, csináltassa meg.
Nehogy ráfázz miatta.

A szenzorra hogyan keressek rá? Ez lenne: common rail nyomásszabályozó?

Meg lehet állapítani, hogy az a rossz, vagy csak valami más okozza a kódot?
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.12 hétfő, 09:40:01 írta legyozo » Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41521 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 10:56:50 »

A szenzorra hogyan keressek rá? Ez lenne: common rail nyomásszabályozó?

Meg lehet állapítani, hogy az a rossz, vagy csak valami más okozza a kódot?

Igen az amit írtál. Megpróbálhatod kicserélni, vagy megjavul vagy más hiba is van.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #41522 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 11:07:57 »

Igen az amit írtál. Megpróbálhatod kicserélni, vagy megjavul vagy más hiba is van.
Igen, de a baj az, hogy 30 000 Ft, és ha nem az a baja, akkor ablakon kidobott pénz.

Van a neten egy video, https://www.youtube.com/watch?v=h-pinclexQk  igaz Fiat szenzorra. Ki lehet így mérni?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41523 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 11:13:15 »

Az irány nem rossz, de azért nem tökéletes. Smiley

Hétfőn reggel elvittem Tibihez, .....
1. Tibi letette a kocsit a szervíz előtt, majd d.u. ránézett,  

2. na de akkor mi a f*sz? vigyor3

3. Tibiék feltöltötték a tartályt,

 4. Aztán megnyomták a rendszert 1,5 bar-al

 eplus2

1. Mire nézett rá?
2. Ezt a kérdést tette fel Tibi?
3. Itt már többen voltatok?
4. És elszabadult a pokol...

Így összeolvasva költői kérdéseimet, számunkra ez egy nagyon furcsa buli lehetett, de az a lényeg, hogy ti jól éreztétek magatokat.

 eplus2 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41524 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 11:55:28 »

Igen, de a baj az, hogy 30 000 Ft, és ha nem az a baja, akkor ablakon kidobott pénz.

Van a neten egy video, https://www.youtube.com/watch?v=h-pinclexQk  igaz Fiat szenzorra. Ki lehet így mérni?

Erre próbáltam célozni hogy ez csak próbálgatás szintű javítás és sok pénzbe kerülhet.
Inkább csinálják meg normálisan
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41525 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 11:55:53 »

A szenzorra hogyan keressek rá? Ez lenne: common rail nyomásszabályozó?

Meg lehet állapítani, hogy az a rossz, vagy csak valami más okozza a kódot?

https://www.aliexpress.com/item/FOR-DELPHI-FUEL-RAIL-HIGH-PRESSURE-SENSOR-FORD-MONDEO-MK3-2-0-2-2-TDCI-55PP03/32449512314.html?spm=2114.13010308.0.0.XCZ3o0

Az jó kérdés, hogy mennyire eredeti, ill. hogy mennyire lutri. De mégsem 30 ezer. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #41526 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 12:56:36 »

Erre próbáltam célozni hogy ez csak próbálgatás szintű javítás és sok pénzbe kerülhet.
Inkább csinálják meg normálisan
"Rabbi, döglenek a libáim" Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #41527 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 13:58:49 »

Köszönöm!
Zaklatom az eladót!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #41528 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 14:36:00 »

A P132B a turbóra utal. Vagy a geometria szorul és tisztítani kell, vagy tényleg az elektronikával van valami.
A P0191 a Rail cső végén lévő szenzort mutatja rossznak, vagy valami kiváltja ezt.

Mindkettőt vállalja el az eladó, ne engedd el a hibákat. Csinálja, csináltassa meg.
Nehogy ráfázz miatta.
P0191-re azt írja a 46/2005 TSB, hogy a rail nyomás szenzor nem elektromos hibája. Azt jelenti, hogy az aktuális motorállapotnak nem megfelelő nyomásérték volt mérhető. Diagnosztizálni úgy lehet, hogy az üzemanyag nyomás PID-et (Fuel rail pressure - FRP) kell olvasni diagnosztikával, és ha gyújtás levétel után 90bar felett marad az érték, valami gyíkja van a szenzornak (vagy a tömegáram szabályozó szelepnek a magasnyomásún...)

Létezik párban P1664 DTC-vel, ekkor azt jelenti, hogy leállás után túl hamar volt újraindítva a motor.
Elvileg egy gyújtás le-fel ciklustól elmúlik. Érdemes törölni és megnézni, visszajön-e. Én csak akkor foglalkoznék vele, ha visszajön.
Ha P1664 és P0191 párban visszatér törlés után, az az IDM vagy ECU hibájára utal (befecskendezés vezérlésért felelős egység).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41529 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 14:49:01 »

P0191-re azt írja a 46/2005 TSB, hogy a rail nyomás szenzor nem elektromos hibája. Azt jelenti, hogy az aktuális motorállapotnak nem megfelelő nyomásérték volt mérhető. Diagnosztizálni úgy lehet, hogy az üzemanyag nyomás PID-et (Fuel rail pressure - FRP) kell olvasni diagnosztikával, és ha gyújtás levétel után 90bar felett marad az érték, valami gyíkja van a szenzornak (vagy a tömegáram szabályozó szelepnek a magasnyomásún...)

Létezik párban P1664 DTC-vel, ekkor azt jelenti, hogy leállás után túl hamar volt újraindítva a motor.
Elvileg egy gyújtás le-fel ciklustól elmúlik. Érdemes törölni és megnézni, visszajön-e. Én csak akkor foglalkoznék vele, ha visszajön.
Ha P1664 és P0191 párban visszatér törlés után, az az IDM vagy ECU hibájára utal (befecskendezés vezérlésért felelős egység).

Köszönöm a részletes leírásodat én is! worship
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #41530 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 16:42:31 »

P0191-re azt írja a 46/2005 TSB, hogy a rail nyomás szenzor nem elektromos hibája. Azt jelenti, hogy az aktuális motorállapotnak nem megfelelő nyomásérték volt mérhető. Diagnosztizálni úgy lehet, hogy az üzemanyag nyomás PID-et (Fuel rail pressure - FRP) kell olvasni diagnosztikával, és ha gyújtás levétel után 90bar felett marad az érték, valami gyíkja van a szenzornak (vagy a tömegáram szabályozó szelepnek a magasnyomásún...)

Létezik párban P1664 DTC-vel, ekkor azt jelenti, hogy leállás után túl hamar volt újraindítva a motor.
Elvileg egy gyújtás le-fel ciklustól elmúlik. Érdemes törölni és megnézni, visszajön-e. Én csak akkor foglalkoznék vele, ha visszajön.
Ha P1664 és P0191 párban visszatér törlés után, az az IDM vagy ECU hibájára utal (befecskendezés vezérlésért felelős egység).
Köszönöm! Töröltük, ellenőrzöm, hogy visszajött-e.
 wave
Naplózva
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41531 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 18:52:57 »

Sziasztok! Csináltam egy alapjárati gyors tesztet. hogy tudnék képet beszúrni?  Huh?
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #41532 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 19:10:41 »

Sziasztok! Csináltam egy alapjárati gyors tesztet. hogy tudnék képet beszúrni?  Huh?
http://www.kephost.com/
http://www.kepfeltolto.com/
van még pár. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41533 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 19:19:16 »


azt hittem direktbe is megy Smiley
http://www.kepfeltolto.com/kep/teszt1-4
http://www.kepfeltolto.com/kep/teszt2-1

Vélemény? Kell aggodnom?
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41534 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 19:28:34 »

azt hittem direktbe is megy Smiley
http://www.kepfeltolto.com/kep/teszt1-4
http://www.kepfeltolto.com/kep/teszt2-1

Vélemény? Kell aggodnom?
a második képen gondolom már üzemmeleg a motor.de elég magasak a korrekciós értékek.4-5mg felett már utalhat olyan kopásra,amit javíttatni kell.
Poharazás hasonló eredményt mutat valszeg.kezdj félretenni pénzmagot...

www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41535 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 19:32:07 »

a második képen gondolom már üzemmeleg a motor.de elég magasak a korrekciós értékek.4-5mg felett már utalhat olyan kopásra,amit javíttatni kell.
Poharazás hasonló eredményt mutat valszeg.kezdj félretenni pénzmagot...

www.filepdiesel.hu

Köszönöm, hogy megnézted.  a két kép azonos üzemin készült kb 64 fokos víznél. első a korrekciós érték másik ha jól értelmeztem az összátfolyás adott fecskendezőn  Huh?
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41536 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 19:47:55 »

Köszönöm, hogy megnézted.  a két kép azonos üzemin készült kb 64 fokos víznél. első a korrekciós érték másik ha jól értelmeztem az összátfolyás adott fecskendezőn  Huh?
igaz. a korrekciós érték tükrözi valamelyest a gyáriállapottól való eltérést.annál már az 5mg-tól már sok lenne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41537 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 19:52:31 »

igaz. a korrekciós érték tükrözi valamelyest a gyáriállapottól való eltérést.annál már az 5mg-tól már sok lenne.

És olyan mitől lehet hogy egyszer 0,1 majdnem mind, másik nap mondjuk már 2 mind, harmadik nap megint 0,5 körül van.
Mitől változhat ekkorát? Nem közel azonosnak kéne lennie?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41538 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 19:57:54 »

És olyan mitől lehet hogy egyszer 0,1 majdnem mind, másik nap mondjuk már 2 mind, harmadik nap megint 0,5 körül van.
Mitől változhat ekkorát? Nem közel azonosnak kéne lennie?

nem.tapasztalat alapján a 4ből kettő-kettő egymáshoz közeli értéket mutat.két magasabb 2 alacsonyabb érték.
hőmérsékletfüggő is,és változó értékek.Ha valamelyik kiugróan magas a többihez képest,az már baj.mondjuk 3db 1és 2 között mozog,a 4ik meg 6....
Vagy mind egységesen magasabb 5-6 mg.az már kopott nagyon.ilyen értékeknél már bedobja a malacfarkat a vészüzemmela PCM.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41539 Dátum: 2016.12.13 kedd, 08:36:24 »

azt hittem direktbe is megy Smiley
http://www.kepfeltolto.com/kep/teszt1-4
http://www.kepfeltolto.com/kep/teszt2-1

Vélemény? Kell aggodnom?

Ha bármelyik irányban 2 mg-nál több a korrekció, akkor már lehet aggódni, meg félretenni egy kis pénzt a nemsokára esedékes porlasztó-felújításra...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41540 Dátum: 2016.12.13 kedd, 11:49:40 »

Sziasztok! Tudja valaki az utángyártott EGr szelepeknél miért teszik bele ez a lemezt, ami körülöleli a szelepszárat és kibéleli a szelepjáratot? Vagy mi a funkciója?

Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41541 Dátum: 2016.12.13 kedd, 11:59:14 »

Gút,Besser,Mondeó.
Na szóval a konkrét hiba ismeretlen.  taps
Én felakasztom magam az tuti......Tegnapelőtt tapsikoltam ma meg sírok  rinya  falbav
Az van hogy tegnapelőtt szépen elindúlt a gép. Próbakör 20km kb. full gáz stb.
Tegnap meg már alig indúl el , aztán beállt az alapjárat, próbakör majd mikor gázt adtam megint jött a malacka és leállt.
eleinte el indúlt de vagy 10ik nél már azt sem tette.
Megint kiírta alacsony a nyomás. 3 nagynyomásút betettem már., 12 injektort. kábeltcseréltem és akkor indúlt el.
azót meg siket.
Olyan hihetetlen egyik nap jó másiknap meg nem és nemtom mi bajaaaaa  falbav
Naplózva

Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41542 Dátum: 2016.12.13 kedd, 12:13:01 »

Srácok ha kicserélem az ECU-t akkor cserés a riasztó is ? vagy elég a balodalit cserélni ......hátha az szivat engem !!! Mert most mondta a gyerek hogy kb. két éve ott ázott be a Mondi a kesztyűtartónál.
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41543 Dátum: 2016.12.13 kedd, 16:46:36 »

Én felakasztom magam az tuti......Tegnapelőtt tapsikoltam ma meg sírok  rinya  falbav
Az van hogy tegnapelőtt szépen elindúlt a gép. Próbakör 20km kb. full gáz stb.
Tegnap meg már alig indúl el , aztán beállt az alapjárat, próbakör majd mikor gázt adtam megint jött a malacka és leállt.
eleinte el indúlt de vagy 10ik nél már azt sem tette.
Megint kiírta alacsony a nyomás. 3 nagynyomásút betettem már., 12 injektort. kábeltcseréltem és akkor indúlt el.
azót meg siket.
Olyan hihetetlen egyik nap jó másiknap meg nem és nemtom mi bajaaaaa  falbav
amikor vészüzemmel megáll(malacfarka) akkor mi a hibakód?
Tank,csőrendszer tiszta?Zárt?Nem kap falsot a nagynyomású?Mert az közvetlen a tankból szippant.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #41544 Dátum: 2016.12.13 kedd, 17:13:32 »

Srácok ha kicserélem az ECU-t akkor cserés a riasztó is ? vagy elég a balodalit cserélni ......hátha az szivat engem !!! Mert most mondta a gyerek hogy kb. két éve ott ázott be a Mondi a kesztyűtartónál.


Ha az riasztó akkor az ECU-t elég cserélni szerintem de majd kiderül. De az immo miatt saját kulccsal nem fog beindulni. Legegyszerűbb megoldás ha az ECU-hoz kapott inditókulcsot berögzited az immo karikába pl. szig szalaggal és valahol a kormányoszlop burkolata alatt elhelyezed. Persze az elektromos vezetéket át kell erre dugni. Igy maradhat az eredeti gyújtáskapcsoló és az inditókulcs. Két- három  inditás után fel fogja ismerni az immo kódot. Ha van külön PATS modul és az vezérli az immo kódot akkor lehet, hogy az ECU-hoz tartozó PATS modul is kell. Vagy vannak szakik akik az immo kódot kiolvassák a régi ECU-ból és az új ECU-t átkódolják. Ez kb. 10-15 ezer FT. Jelenleg röviden ennyi.

Üdv: László   
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41545 Dátum: 2016.12.13 kedd, 20:12:41 »

Ha az riasztó akkor az ECU-t elég cserélni szerintem.
Üdv: László   
Én nemtudom mi a jobb oldali mert most meg azt olvasom hogy komfort vezérlő. Ha a számát beírtam meg immobili jött ki  duhos2
Naplózva

Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41546 Dátum: 2016.12.13 kedd, 20:20:34 »

amikor vészüzemmel megáll(malacfarka) akkor mi a hibakód?
Tank,csőrendszer tiszta?Zárt?Nem kap falsot a nagynyomású?Mert az közvetlen a tankból szippant.
Azt írja hogy nincs elegendő nyomás a motor indításához.
De elötte meg ment mikor elidúlt végre 2 hét után . most meg nem szív a nagynyomású mert szerintem letiltja valami.
...
Egy ötlet !!! nem lehet valahogy kiiktatni a magasnyomásút pl. összezárni egy másik stekkerrel  vagy adni neki másikkon direkt áramot Huh??
Nemtudom hogy mükszik sajnos.
Csak azért ideiglenessen hogy szívna meg nyomna e Smiley
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41547 Dátum: 2016.12.13 kedd, 20:22:57 »

Én nemtudom mi a jobb oldali mert most meg azt olvasom hogy komfort vezérlő. Ha a számát beírtam meg immobili jött ki  duhos2
a jobb oldali a GEM.abban van riasztós és nem riasztós változat.A PCM-et nem kell cserélni riasztó cseréhez. Wink
illetve az PCM cseréhez nem kell cserélni a GEM-et.Max progizni kellhet,de az sem biztos.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.13 kedd, 20:26:01 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41548 Dátum: 2016.12.13 kedd, 20:24:28 »

Azt írja hogy nincs elegendő nyomás a motor indításához.
De elötte meg ment mikor elidúlt végre 2 hét után . most meg nem szív a nagynyomású mert szerintem letiltja valami.
...
Egy ötlet !!! nem lehet valahogy kiiktatni a magasnyomásút pl. összezárni egy másik stekkerrel  vagy adni neki másikkon direkt áramot Huh??
Nemtudom hogy mükszik sajnos.
Csak azért ideiglenessen hogy szívna meg nyomna e Smiley
hát ez az!
Ejtőtartályos megoldás a teszthez.Indítds kannából a motortérből!!!!Kiderül hamar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #41549 Dátum: 2016.12.13 kedd, 20:31:20 »

Én nemtudom mi a jobb oldali mert most meg azt olvasom hogy komfort vezérlő. Ha a számát beírtam meg immobili jött ki  duhos2

Ha az a immobilizátor vezérlő ( PATS modul, inditásgátló, lopásgátló) akkor az ECU-val együtt azt is cserélni kell, másképp nem fog beindulni a motor. Van olyan ECU amelyik az immobilizátor vezérlését is tartalmazza és olyan amelyik nem, ilyen esetben külön modult alkalmaznak.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Oldalak: 1 ... 824 825 826 827 828 829 830 [831] 832 833 834 835 836 837 838 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.