Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 04:19:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
854
855
856
857
858
859
860
[
861
]
862
863
864
865
866
867
868
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14678661 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Patesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43000 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 21:39:34 »
Köszönöm a tippeket!
Amint tudunk, nekiugrunk és reméljük a legjobbakat.
Naplózva
Mondeo (MK3);
2002-es évjárat;
TDCI 2.0, 131 le;
Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43001 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 07:22:05 »
Idézetet írta: Marko09 - 2017.07.16 vasárnap, 18:34:15
motoron - tudod elég,megszárad, elpárolog...
Nagy és látványos különbség van ám az
elég
és az
elpárolog
között!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43002 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 07:28:27 »
Idézetet írta: Marko09 - 2017.07.16 vasárnap, 20:06:52
Forró motoron zsenikém. De úgy látom itt is írhatsz bármit, csak az okoskodás meg kötekedés van.
Mielőtt megszólsz valakit, érdemes lenne a saját házad táján körülnézni és ha helyesen fogalmaznál, akkor nem lenne visszakérdezve, ami nem kötekedés!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43003 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 13:59:00 »
Sziasztok!
Szerintetek ez a fajta turbocső készket jó lehe egy 2006 mondeo mk3 2.0 tdci 116le kombi autóra? HJBC a motorkód ha kellene hozzá
http://www.ebay.com/itm/152247171145
http://www.ebay.com/itm/152247171145
A válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43004 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 17:03:27 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.07.17 hétfő, 13:59:00
Sziasztok!
Szerintetek ez a fajta turbocső készket jó lehe egy 2006 mondeo mk3 2.0 tdci 116le kombi autóra? HJBC a motorkód ha kellene hozzá
http://www.ebay.com/itm/152247171145
http://www.ebay.com/itm/152247171145
A válaszokat előre is köszönöm
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43005 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 17:28:01 »
Akkor a nyomást is bírja és nem lesz meglepi eldurranás
Idézetet írta: alf® - 2017.07.17 hétfő, 17:03:27
igen.
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43006 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 22:13:14 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.07.17 hétfő, 13:59:00
Sziasztok!
Szerintetek ez a fajta turbocső készket jó lehe egy 2006 mondeo mk3 2.0 tdci 116le kombi autóra? HJBC a motorkód ha kellene hozzá
http://www.ebay.com/itm/152247171145
http://www.ebay.com/itm/152247171145
A válaszokat előre is köszönöm
Jó lehet, de nem olcsó. Nézz körül az aliexpress.com-on, szerintem olcsóbban kijön.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43007 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 22:24:37 »
Szia!
Nézegettem ott is de nagy választékot nem nagyon találtam, vagy lehet rosszul kerestem.
Amiket nekem kidobott az pl. Az egr utáni cső főleg.
Holnap kiszedem apránként a csöveket aztán átvizsgálom mind amin olajat találok.
Aztán majd úgy keresek és apránként megrendelem és csere. Volt egy oldal ahol 57ezerre jött ki.
Ja meg valaki azt mondta h szerinte nem bírná ki a turbónyomást. H 03-09. Meg max 1.5 aminél már bizonytalan a cső. Így ettől kicsit elbizonytalanodtam.
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.17 hétfő, 22:13:14
Jó lehet, de nem olcsó. Nézz körül az aliexpress.com-on, szerintem olcsóbban kijön.
AndyA
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
KJozsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43008 Dátum:
2017.07.18 kedd, 07:37:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.16 vasárnap, 21:27:21
Akkor inkább szaladj neki az M5-nek, és hozd fel a Lurdyval szemben a Petrányihoz, Vikhez (Németh Viktor).
AndyA
A Lurdy-val szemben jó lesz az inkább Auto-Fort.
Naplózva
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43009 Dátum:
2017.07.18 kedd, 07:44:50 »
Idézetet írta: KJozsi - 2017.07.18 kedd, 07:37:54
A Lurdy-val szemben jó lesz az inkább Auto-Fort.
Nézd el neki, AdminA este 9 után már nem
józan
szomjas
.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43010 Dátum:
2017.07.18 kedd, 07:51:17 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 07:44:50
Nézd el neki, AdminA este 9 után már nem
józan
szomjas
.....
AdminA este 9-kor ért ki Németországba, és a jól végzett munka fejében valóban egy weißbiert fogyasztott a vacsora mellé.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43011 Dátum:
2017.07.18 kedd, 08:02:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.18 kedd, 07:51:17
AdminA este 9-kor ért ki Németországba, és a jól végzett munka fejében valóban egy weißbiert fogyasztott a vacsora mellé.
AndyA
Ugye megmondtam!
Megszédített a sör
amit arra a pár sárkányos tablettára ittál
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43012 Dátum:
2017.07.18 kedd, 10:11:28 »
Sziasztok!
A turbónak a szívórészénél vagyis ami a levegőszűrőhöz csatlakozik ott milyen könyen kell forognia a lapátnak?
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43013 Dátum:
2017.07.18 kedd, 10:13:27 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 08:02:26
Ugye megmondtam!
Megszédített a sör
amit arra a pár sárkányos tablettára ittál
Sárkány nem volt rajta. Csak sima antibiotikum volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43014 Dátum:
2017.07.18 kedd, 11:14:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.18 kedd, 10:13:27
Sárkány nem volt rajta. Csak sima antibiotikum volt.
AndyA
Rajta nem volt, de a pályán azért kerülgetted őket
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43015 Dátum:
2017.07.18 kedd, 11:21:09 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.07.18 kedd, 11:14:39
Rajta nem volt, de a pályán azért kerülgetted őket
Szerintem rekordot állítottam fel tegnap, ilyen gyorsan és simán még sosem sikerült kiérnem. 650 km, amiből az utolsó 100 sima országút teherautókkal, előzni tilossal és 80-as korlátozásokkal, 6 óra tíz perc, amiben még egy tankolás (20 perc) is benne volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43016 Dátum:
2017.07.18 kedd, 11:40:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.18 kedd, 11:21:09
Szerintem rekordot állítottam fel tegnap, ilyen gyorsan és simán még sosem sikerült kiérnem. 650 km, amiből az utolsó 100 sima országút teherautókkal, előzni tilossal és 80-as korlátozásokkal, 6 óra tíz perc, amiben még egy tankolás (20 perc) is benne volt.
AndyA
Micsoda coming out!
Már 650 km-et sem bír ki tankolás nélkül?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43017 Dátum:
2017.07.18 kedd, 11:41:30 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 11:40:18
Micsoda coming out!
Már 650 km-et sem bír ki tankolás nélkül?
Uggyan, magának tankolt fel abból a bizonyos "antibiotikumból"
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43018 Dátum:
2017.07.18 kedd, 11:53:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.07.18 kedd, 11:41:30
Uggyan, magának tankolt fel abból a bizonyos "antibiotikumból"
Jahh..... úgy más! De akkor miért írta a km-et? Addig hatott egy adag?
Lehet azért érezte úgy, hogy milyen simán kiért.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43019 Dátum:
2017.07.18 kedd, 13:30:30 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 11:40:18
Micsoda coming out!
Már 650 km-et sem bír ki tankolás nélkül?
Az tempótól függ, ugye Németországról beszélünk...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43020 Dátum:
2017.07.18 kedd, 18:14:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.18 kedd, 13:30:30
Az tempótól függ, ugye Németországról beszélünk...
AndyA
Jajjmááár..... az a teherautó nem tud olyan sebességet, hogy erre foghasd!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Marko09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43021 Dátum:
2017.07.18 kedd, 19:27:38 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.17 hétfő, 07:28:27
Mielőtt megszólsz valakit, érdemes lenne a saját házad táján körülnézni és ha helyesen fogalmaznál, akkor nem lenne visszakérdezve, ami nem kötekedés!
Ok. A lényeg nem vitatkozni vagyok itt én sem, csak ajánlották az oldalt, hogy vannak itt hozzáértő emberek.
Nem sikerült még kiolvastatni, talán holnap. Kicsit feszült vagyok, hogy pont nyaralás előtt kell nagyobb összeget rákölteni.
Megpróbálok legközelebb jobban fogalmazni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43022 Dátum:
2017.07.18 kedd, 22:21:27 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 18:14:12
Jajjmááár..... az a teherautó nem tud olyan sebességet, hogy erre foghasd!
Figyi, ez egy 155 pacis dízel, nem egy fhos gyenge benzines, ami csak pörögni tud, de erő semmi benne...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43023 Dátum:
2017.07.18 kedd, 22:32:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.18 kedd, 22:21:27
Figyi, ez egy 155 pacis dízel, nem egy fhos gyenge benzines, ami csak pörögni tud, de erő semmi benne...
AndyA
Nagyon gyenge szöveg ez.... ezen gondolkodtál eddig?
Végsebességbe nem marad el a benzines a több LE-s traktorodtól, ja és ahhoz a benzinesnek turbó sem kell!
Akaszd le a turbót, aztán gyere! Az sem baj, ha 200 ccm-el nagyobb a motorod!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43024 Dátum:
2017.07.18 kedd, 22:37:03 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 22:32:18
Nagyon gyenge szöveg ez.... ezen gondolkodtál eddig?
Végsebességbe nem marad el a benzines a több LE-s traktorodtól, ja és ahhoz a benzinesnek turbó sem kell!
Akaszd le a turbót, aztán gyere! Az sem baj, ha 200 ccm-el nagyobb a motorod!
Rendben. Majd integetek, amikor a benzinkutyánál parkolsz, én meg még megyek tovább pár száz km-t.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43025 Dátum:
2017.07.18 kedd, 22:37:19 »
Helló!
Mennyire elengedhetetlen ez a turbó zajcsökkentő cucc a kocsiból. Csak azért kérdezem mert valamelyik előző tulaj lecserélte egy egybefüggö gumicsőre. Ez megy a turbótól a cooler felé.
Mondeo mk3 2.0 tdci 2006 os évjárat.
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
dtb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43026 Dátum:
2017.07.18 kedd, 22:40:45 »
Sziasztok! A szakmai segítségeteket kérném!
2004-es, év végi gyártású 2.0 TDCI Mondeom van. Hosszú-hosszú év óta használom szeretett kocsimat minden gond nélkül, szinte csak a vizsgáztatás jelentett plusz költséget - eddig. Pár hete kezdte, hogy 90 és 100-as tempo között úgy csinál, minta elfogyna a gázolaj, elkezd nagyon csúnyán rángatni. Ilyenkor ha padlógázt nyomok, akkor átlendül ezen a holtponton, de tetű lassan gyorsul, és 120-130 környéke a végnek tűnik. Alacsonyabb fokozatokban nem tapasztalni ilyet, csak 4, -és 5 fokozatban, bár mintha már nem lódulna olyan tempóval, mint korábban. A műszerfalon semmi hibajelzés! Megvártam most a komplett szűrő cserét, de utána sem szűnt meg a probléma. Fórumot, netet böngészve a primer üzemanyag szivattyúra, és a légtömeg szenzorra gyanakodtam. A szivattyú, ha nem szállít eleget, akkor ennek gondolom alacsonyabb fokozatban is ki kéne jönnie, ha pörgetem, kihúzatom a motort, de ilyenkor nincs hiba. A másik lenne a légtömeg szenzor (MAF sensor) de azt meg nem találom, csak a hűlt helyét...
Mielőtt elviszem szervízbe, legalább nagyjából szeretném behatárolni, hogy mi a hiba, ebben kérném a segítségeteket. Találkozott már valaki ezzel, vagy ilyen hibával? Mi volt a megoldás? Házilag javítható?
Fotók a motorról itt:
https://drive.google.com/drive/folders/0B_YAefJ0FujYOExNTWY4Z1VvQVU?usp=sharing
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.18 kedd, 22:45:41 írta dtb
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43027 Dátum:
2017.07.18 kedd, 23:00:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.18 kedd, 22:37:03
Rendben. Majd integetek, amikor a benzinkutyánál parkolsz, én meg még megyek tovább pár száz km-t.
AndyA
Micsoda szöveg..... amikor te is mindig BENZINkútra mész azért a büdös gázolajért is....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43028 Dátum:
2017.07.18 kedd, 23:27:51 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 23:00:29
Micsoda szöveg..... amikor te is mindig BENZINkútra mész azért a büdös gázolajért is....
Én az üzemanyag-töltőállomásra járok érte.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43029 Dátum:
2017.07.19 szerda, 06:59:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.18 kedd, 23:27:51
Én az üzemanyag-töltőállomásra járok érte.
AndyA
Ezt csak MOST nevezed így.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43030 Dátum:
2017.07.19 szerda, 08:03:18 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 06:59:41
Ezt csak MOST nevezed így.
Tegnap óta. Akkor küldte be valaki a videót, ahol az ember rögtön az elején kioktatja a nézőt, hogy ezt így hívják.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dtb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43031 Dátum:
2017.07.21 péntek, 16:40:52 »
Idézetet írta: dtb - 2017.07.18 kedd, 22:40:45
Sziasztok! A szakmai segítségeteket kérném!
2004-es, év végi gyártású 2.0 TDCI Mondeom van. Hosszú-hosszú év óta használom szeretett kocsimat minden gond nélkül, szinte csak a vizsgáztatás jelentett plusz költséget - eddig. Pár hete kezdte, hogy 90 és 100-as tempo között úgy csinál, minta elfogyna a gázolaj, elkezd nagyon csúnyán rángatni. Ilyenkor ha padlógázt nyomok, akkor átlendül ezen a holtponton, de tetű lassan gyorsul, és 120-130 környéke a végnek tűnik. Alacsonyabb fokozatokban nem tapasztalni ilyet, csak 4, -és 5 fokozatban, bár mintha már nem lódulna olyan tempóval, mint korábban. A műszerfalon semmi hibajelzés! Megvártam most a komplett szűrő cserét, de utána sem szűnt meg a probléma. Fórumot, netet böngészve a primer üzemanyag szivattyúra, és a légtömeg szenzorra gyanakodtam. A szivattyú, ha nem szállít eleget, akkor ennek gondolom alacsonyabb fokozatban is ki kéne jönnie, ha pörgetem, kihúzatom a motort, de ilyenkor nincs hiba. A másik lenne a légtömeg szenzor (MAF sensor) de azt meg nem találom, csak a hűlt helyét...
Mielőtt elviszem szervízbe, legalább nagyjából szeretném behatárolni, hogy mi a hiba, ebben kérném a segítségeteket. Találkozott már valaki ezzel, vagy ilyen hibával? Mi volt a megoldás? Házilag javítható?
Fotók a motorról itt:
https://drive.google.com/drive/folders/0B_YAefJ0FujYOExNTWY4Z1VvQVU?usp=sharing
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43032 Dátum:
2017.07.21 péntek, 16:55:33 »
Idézetet írta: dtb - 2017.07.21 péntek, 16:40:52
az izzítójel nem villog olyankor?
És amúgy gyujtáskor világít?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dtb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43033 Dátum:
2017.07.21 péntek, 17:25:44 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.21 péntek, 16:55:33
az izzítójel nem villog olyankor?
És amúgy gyujtáskor világít?
Szia, köszönöm a Választ!
Nem, inditáskor világít, majd elalszik, ahogy kell. Amikor elkezd rángatni, semmilyen hibajelzés nincs, semmilyen lámpa nem gyullad ki, ezért nem igazán értem. A gázolajszűrő vadonatúj, ötletem sincs, hogy hol keressem a hibát. Az már csak hab a tortán, hogy augusztusban hosszabb útra mennénk vele... Ami még változás van a kocsi lelkivilágában, hogy lomha lett, annyira, hogy az előzést erősen meg kell gondolni. A motorrol a fotót azért csatoltam az eredeti hozzászólásban, mert bár 2.0 TDCI, nem nagyon találtam hasonló fotót a neten.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.21 péntek, 17:28:03 írta dtb
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43034 Dátum:
2017.07.21 péntek, 18:02:09 »
Idézetet írta: dtb - 2017.07.21 péntek, 17:25:44
Szia, köszönöm a Választ!
Nem, inditáskor világít, majd elalszik, ahogy kell. Amikor elkezd rángatni, semmilyen hibajelzés nincs, semmilyen lámpa nem gyullad ki, ezért nem igazán értem. A gázolajszűrő vadonatúj, ötletem sincs, hogy hol keressem a hibát. Az már csak hab a tortán, hogy augusztusban hosszabb útra mennénk vele... Ami még változás van a kocsi lelkivilágában, hogy lomha lett, annyira, hogy az előzést erősen meg kell gondolni. A motorrol a fotót azért csatoltam az eredeti hozzászólásban, mert bár 2.0 TDCI, nem nagyon találtam hasonló fotót a neten.
ha új a gázolajszűrő,akkor a cstlakozásokat ellenőrizni kell,nem-e szivárog.ott falsot is tud szívni,ahol gázolajos a rendszer kívülről.
Turbónyomást kellene méretni,mert a lomhaság akkor jön,amikor a nyomás megy....lukas turbócső okozhatja mindkettő hibádat.
Hibakódolvasás,és diagnosztika javasolt.ha van a környékeden fórumtárs,talán nem kerül semmibe.írd meg merre laksz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
trnokikoma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43035 Dátum:
2017.07.21 péntek, 21:46:59 »
Sziasztok. Egy kis egítséget szeretnék kérni és nem tudtam eldönteni, hogy ide vagy az automata topikba írjak...
A tünet a következő: az autót beindítom, klíma kikapcsolva, váltót d-be rakva szépen elindul, válogat fölfelé... ugyanez ha bekapcsolom a klímát akkor d-be rakom a féket elengedem és hiába nyomok gázt az autó csak kúszik és eltelik 2-3 másodperc mire megjön az erő és meglódul a szekér, ilyenkor lomhábbi s a kocsi...
amint a klímát kikapcsolom, ismét jelen van minden paci és ugrásra készek
a klíma működik, csinálja a hideget
télen extrém hidegben volt hasonló jelenség, mikor nagyon hideg volt (-10) akkor hagyni kellett helyben ketyegni 1-2 percet mreet csak miután sebességbe raktam csak akkor reagált a gázra
Hibakód c1300 és b2308 de ezeknek nemhiszem hogy lenne köze hozzá!
találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.21 péntek, 22:26:54 írta trnokikoma
»
Naplózva
Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
dtb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43036 Dátum:
2017.07.22 szombat, 11:28:22 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.21 péntek, 18:02:09
ha új a gázolajszűrő,akkor a cstlakozásokat ellenőrizni kell,nem-e szivárog.ott falsot is tud szívni,ahol gázolajos a rendszer kívülről.
Turbónyomást kellene méretni,mert a lomhaság akkor jön,amikor a nyomás megy....lukas turbócső okozhatja mindkettő hibádat.
Hibakódolvasás,és diagnosztika javasolt.ha van a környékeden fórumtárs,talán nem kerül semmibe.írd meg merre laksz.
Szia,
A gázolajszűrő (+olajcsere+szűrők) csere előtt is ugyanezt csinálta, direkt megvártam vele a szűrők cseréjét, hogy hátha változik a helyzet.
Miskolcon lakom, az Avason, örülnék valaki hozzáértő jelentkezésének :-)
Nekem az a furcsa, hogy a légtömeg mérő helyén nincs semmi, csak a helye. Máshol lenne ennél a típusnál?
Köszi a segítséget!
Motor fotó:
https://drive.google.com/drive/folders/0B_YAefJ0FujYOExNTWY4Z1VvQVU?usp=sharing
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.22 szombat, 11:30:01 írta dtb
»
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43037 Dátum:
2017.07.22 szombat, 14:37:36 »
Idézetet írta: dtb - 2017.07.22 szombat, 11:28:22
Szia,
A gázolajszűrő (+olajcsere+szűrők) csere előtt is ugyanezt csinálta, direkt megvártam vele a szűrők cseréjét, hogy hátha változik a helyzet.
Miskolcon lakom, az Avason, örülnék valaki hozzáértő jelentkezésének :-)
Nekem az a furcsa, hogy a légtömeg mérő helyén nincs semmi, csak a helye. Máshol lenne ennél a típusnál?
Köszi a segítséget!
Motor fotó:
https://drive.google.com/drive/folders/0B_YAefJ0FujYOExNTWY4Z1VvQVU?usp=sharing
Tisztelt Fórumtárs!
Ne aggódj. A motorodon csak MAP szenzor van. A motorkódod valószínű HJBA-HJBB-HJBC.
Valamint nagy valószínűséggel EURO3-as környezetvédelmi besorolású. A MAP szenzort az EGR szelep függőleges turbócsöve alatti fém csőbe beépítve találod.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dtb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43038 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 17:07:27 »
Idézetet írta: László - 2017.07.22 szombat, 14:37:36
Tisztelt Fórumtárs!
Ne aggódj. A motorodon csak MAP szenzor van. A motorkódod valószínű HJBA-HJBB-HJBC.
Valamint nagy valószínűséggel EURO3-as környezetvédelmi besorolású. A MAP szenzort az EGR szelep függőleges turbócsöve alatti fém csőbe beépítve találod.
Tisztelettel László!
Szia, Talált, süllyedt, a motorszámom valóba a megadottak között van: HJBB4A55729
Most már nagyon odafigyelve vezetem a kocsit, és sajnos alacsonyabb sebességnél, és fokozatokban is megjelenik a rángatás, de nem annyira durva, mint a 90-100as tempónál.
Nekem is van egy egyszerű bluetooth-os OBD csatlakozóm, még a legelején, mikor megvettem a kocsit, akkor vettem egy itteni fórumostól. Milyen Adroidos, vagy PC-s programot javasoltok a hibakereséshez?
Erről a csodálatos (a fene egye meg) MAP senzorról nincs valami sztárfotó, hogy tudjam mit keresek? :-) Tisztítással javítható?
UPDATE!!!
Letöltöttem a Forscan és a Torque programokat, mindkettő felismerte a bluetooth-os eszközt, beazonosították a kocsit, de egyik sem talált semmiféle hibakódot... :-(
Köszönöm a segítségeket!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 21:26:57 írta dtb
»
Naplózva
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43039 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 10:38:37 »
Sziasztok,
egy kis technikai segítséget szeretnék kérni váltó ügyben. A kuplung pedálom egyik váltásnál lent maradt, utána meg mintha levegős lett volna ami nehézkes váltással párosult. Leállítás után a hiba hirtelen megszűnt. Tapasztaltatok már ilyet? Mi okozhatta...?
Köszi!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43040 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 20:56:43 »
Idézetet írta: lali002 - 2017.07.24 hétfő, 10:38:37
Sziasztok,
egy kis technikai segítséget szeretnék kérni váltó ügyben. A kuplung pedálom egyik váltásnál lent maradt, utána meg mintha levegős lett volna ami nehézkes váltással párosult. Leállítás után a hiba hirtelen megszűnt. Tapasztaltatok már ilyet? Mi okozhatta...?
Köszi!
levegős lehet.légtelenítsd a motortérben lévő légtelenítőna kinyomót..
Ha nem lesz jobb,akkor meghalt a kinyomócsapágyad.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43041 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 22:55:33 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.24 hétfő, 20:56:43
levegős lehet.légtelenítsd a motortérben lévő légtelenítőna kinyomót..
Ha nem lesz jobb,akkor meghalt a kinyomócsapágyad.
Az az érdekes,hogy leállítás után egyből újraindítva full kemény már,pedig semmi rásegítés nincs a rendszerbe. Olajfolyást a fő munkahengernél nem vettem észre.Szopás lenne ha a kinyomó cseszekszik.
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43042 Dátum:
2017.07.25 kedd, 08:12:00 »
Idézetet írta: lali002 - 2017.07.24 hétfő, 22:55:33
Az az érdekes,hogy leállítás után egyből újraindítva full kemény már,pedig semmi rásegítés nincs a rendszerbe. Olajfolyást a fő munkahengernél nem vettem észre.Szopás lenne ha a kinyomó cseszekszik.
szopás lenne,de nem sok más van ott...
ha a kinyomó folyat,nem biztos,hogy észre veszed...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43043 Dátum:
2017.07.25 kedd, 15:35:50 »
Idézetet írta: László - 2017.07.14 péntek, 16:13:49
Tisztelt Fórumtárs!
Egy 8-10°C-al lehetne magasabb az átlag. Beépítés előtt ellenőrizted a főköri és az olajköri termosztát megfelelő zárását. Szerintem valamelyik átereszt egy hangyányit. Ha a főköri beépítés előtt egy hangyányit átfújható az már okozhatja a mért átlagot. Én még pár napig használnám és utána kezdeném átvizsgálni a rendszert, hogy a nagy melegben mit csinál a hűtőkör.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Sajna nem javult a helyzet. Most jobb, mint a termosztátok cseréje elött( szinte fel se melegedett még autópályán se 140-nél ). Jelenleg terheléssel nélkül klíma nélkül 25 fokban csak az első osztásig melegszik fel rövid ideig tartó menet alatt. Amennyiben 70-80 felett autózok, akkor felmegy középre és mered is hellyel-közel, de pl autópályát 140-es tempomat mellett a Bicskei dombról lefele Bpest felé visszahült majdnem a középső osztásig. Hosszas menet esetén ( fél óra ) városban is felmelegszik középig, de mocorog a mutató.
Az olajkörit megfujkáltam felújítás után és párszor forró vizes teszt után is és zártnak ítéltem a fujkálás alapján. A főkörit nem tudtam nézni, mert nem vettem ki az egész házat komplett csak kettőbe bontottam a helyén a termosztát cseréhez.
Zsír új gyári termosztát. Ezt is ellenőrizgetni kell, ennyire bizonytalan a gyári termó is?
Olvastam még régen valami csappantyúról a vízkörben valahol ami beregadhat és okozbat hasonlót, de nem tudom, hogy az hól van.
A vizet hogy érdemes leengedni, hogy minél több vizet fel lehessen fogni és ne csak elfolyassam szerteszéjjel??
Köszönöm!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43044 Dátum:
2017.07.25 kedd, 16:03:25 »
Idézetet írta: Koniman - 2017.07.25 kedd, 15:35:50
Tisztelt László!
Sajna nem javult a helyzet. Most jobb, mint a termosztátok cseréje elött( szinte fel se melegedett még autópályán se 140-nél ). Jelenleg terheléssel nélkül klíma nélkül 25 fokban csak az első osztásig melegszik fel rövid ideig tartó menet alatt. Amennyiben 70-80 felett autózok, akkor felmegy középre és mered is hellyel-közel, de pl autópályát 140-es tempomat mellett a Bicskei dombról lefele Bpest felé visszahült majdnem a középső osztásig. Hosszas menet esetén ( fél óra ) városban is felmelegszik középig, de mocorog a mutató.
Az olajkörit megfujkáltam felújítás után és párszor forró vizes teszt után is és zártnak ítéltem a fujkálás alapján. A főkörit nem tudtam nézni, mert nem vettem ki az egész házat komplett csak kettőbe bontottam a helyén a termosztát cseréhez.
Zsír új gyári termosztát. Ezt is ellenőrizgetni kell, ennyire bizonytalan a gyári termó is?
Olvastam még régen valami csappantyúról a vízkörben valahol ami beregadhat és okozbat hasonlót, de nem tudom, hogy az hól van.
A vizet hogy érdemes leengedni, hogy minél több vizet fel lehessen fogni és ne csak elfolyassam szerteszéjjel??
Köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján sajna még mindig a termosztátokkal van baj. A víz leengedéséhez a sebváltó alatt elhalad egy, a végében "Y"-ban végződő vízcső, melynek egyik vége felfelé halad a motor háta mellett. Ebbe a csőbe csatlakozik a kérdéses visszacsapószelep is. Megjegyzem ez egy nagyon stabil kialakítású szelep ami ritkán romlik el. Én a vizet leengedve mind két termosztátot alaposan kifőzném zubogóan forró vízben, majd ezután ellenőrizném a lehűlés utáni tömítettségüket. Sajnos ez egy ilyen játék. Azelőtt az új gyári termosztátokkal nem volt baj. Sajna mostanában egyre többen panaszkodnak a gyári minőségre is.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43045 Dátum:
2017.07.25 kedd, 16:17:34 »
Idézetet írta: László - 2017.07.25 kedd, 16:03:25
Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján sajna még mindig a termosztátokkal van baj. A víz leengedéséhez a sebváltó alatt elhalad egy, a végében "Y"-ban végződő vízcső, melynek egyik vége felfelé halad a motor háta mellett. Ebbe a csőbe csatlakozik a kérdéses visszacsapószelep is. Megjegyzem ez egy nagyon stabil kialakítású szelep ami ritkán romlik el. Én a vizet leengedve mind két termosztátot alaposan kifőzném zubogóan forró vízben, majd ezután ellenőrizném a lehűlés utáni tömítettségüket. Sajnos ez egy ilyen játék. Azelőtt az új gyári termosztátokkal nem volt baj. Sajna mostanában egyre többen panaszkodnak a gyári minőségre is.
Tisztelettel László!
Nem ő lenne az első, akinek a második gyári termosztát hozza csak el a megváltást. Sajnos... Utángyártott meg még ilyen sincs.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43046 Dátum:
2017.07.25 kedd, 17:16:56 »
Idézetet írta: László - 2017.07.25 kedd, 16:03:25
Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján sajna még mindig a termosztátokkal van baj. A víz leengedéséhez a sebváltó alatt elhalad egy, a végében "Y"-ban végződő vízcső, melynek egyik vége felfelé halad a motor háta mellett. Ebbe a csőbe csatlakozik a kérdéses visszacsapószelep is. Megjegyzem ez egy nagyon stabil kialakítású szelep ami ritkán romlik el. Én a vizet leengedve mind két termosztátot alaposan kifőzném zubogóan forró vízben, majd ezután ellenőrizném a lehűlés utáni tömítettségüket. Sajnos ez egy ilyen játék. Azelőtt az új gyári termosztátokkal nem volt baj. Sajna mostanában egyre többen panaszkodnak a gyári minőségre is.
Tisztelettel László!
A főkörit is lehet tuningolni?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43047 Dátum:
2017.07.25 kedd, 17:32:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.25 kedd, 16:17:34
Nem ő lenne az első, akinek a második gyári termosztát hozza csak el a megváltást. Sajnos... Utángyártott meg még ilyen sincs.
AndyA
Amennyiben jól gondolom, hogy garanciába se lehet becserélni, mert nem szakszerviz szerelte be és nem is lehet tudni, hogy biztos rossz-e.
A főkörit gondolom házzal eggyütt leszerelve lehet fujkálni, mivel nincs akkor szám, hogy bekapjam az egészet.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43048 Dátum:
2017.07.25 kedd, 17:33:59 »
Idézetet írta: László - 2017.07.25 kedd, 16:03:25
Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján sajna még mindig a termosztátokkal van baj. A víz leengedéséhez a sebváltó alatt elhalad egy, a végében "Y"-ban végződő vízcső, melynek egyik vége felfelé halad a motor háta mellett. Ebbe a csőbe csatlakozik a kérdéses visszacsapószelep is. Megjegyzem ez egy nagyon stabil kialakítású szelep ami ritkán romlik el. Én a vizet leengedve mind két termosztátot alaposan kifőzném zubogóan forró vízben, majd ezután ellenőrizném a lehűlés utáni tömítettségüket. Sajnos ez egy ilyen játék. Azelőtt az új gyári termosztátokkal nem volt baj. Sajna mostanában egyre többen panaszkodnak a gyári minőségre is.
Tisztelettel László!
Ezzel leengedési módszerrel mennyi víz jön le?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43049 Dátum:
2017.07.26 szerda, 12:51:15 »
Idézetet írta: Koniman - 2017.07.25 kedd, 17:33:59
Ezzel leengedési módszerrel mennyi víz jön le?
Tisztelt Fórumtárs!
A sebváltó alatt lévő csövön kb 6-7 liter víz jön le. Ez pont elég ahhoz, hogy mindkét termosztátot ki tud szerelni folyadékvesztés nélkül. A főköri termosztát a házból könnyen kiszerelhető és a zárása is könnyedén ellenőrizhető a termosztát tetejének irányából átfújva. Nem kell a termosztátot lenyelni. Egyébként a főkörit nem próbáltam még megjavítani. Nagyon sokan mindkét termosztátot egyszerre cserélték gyárira és utána évekig nem volt velük gond.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
854
855
856
857
858
859
860
[
861
]
862
863
864
865
866
867
868
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ