Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 04:19:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 854 855 856 857 858 859 860 [861] 862 863 864 865 866 867 868 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14678661 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Patesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #43000 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 21:39:34 »

Köszönöm a tippeket!  worship
Amint tudunk, nekiugrunk és reméljük a legjobbakat.
Naplózva

Mondeo (MK3);
2002-es évjárat;
TDCI 2.0, 131 le;
Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43001 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 07:22:05 »

motoron - tudod elég,megszárad, elpárolog...

Nagy és látványos különbség van ám az elég és az elpárolog között!   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43002 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 07:28:27 »

Forró motoron zsenikém. De úgy látom itt is írhatsz bármit, csak az okoskodás meg kötekedés van.

Mielőtt megszólsz valakit, érdemes lenne a saját házad táján körülnézni és ha helyesen fogalmaznál, akkor nem lenne visszakérdezve, ami nem kötekedés!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #43003 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 13:59:00 »

Sziasztok!

Szerintetek ez a fajta turbocső készket jó lehe egy 2006 mondeo mk3 2.0 tdci 116le kombi autóra? HJBC a motorkód ha kellene hozzá
http://www.ebay.com/itm/152247171145
http://www.ebay.com/itm/152247171145

A válaszokat előre is köszönöm Smiley
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43004 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 17:03:27 »

Sziasztok!

Szerintetek ez a fajta turbocső készket jó lehe egy 2006 mondeo mk3 2.0 tdci 116le kombi autóra? HJBC a motorkód ha kellene hozzá
http://www.ebay.com/itm/152247171145
http://www.ebay.com/itm/152247171145

A válaszokat előre is köszönöm Smiley

igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #43005 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 17:28:01 »

Akkor a nyomást is bírja és nem lesz meglepi eldurranás Smiley
igen.
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43006 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 22:13:14 »

Sziasztok!

Szerintetek ez a fajta turbocső készket jó lehe egy 2006 mondeo mk3 2.0 tdci 116le kombi autóra? HJBC a motorkód ha kellene hozzá
http://www.ebay.com/itm/152247171145
http://www.ebay.com/itm/152247171145

A válaszokat előre is köszönöm Smiley


Jó lehet, de nem olcsó. Nézz körül az aliexpress.com-on, szerintem olcsóbban kijön.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #43007 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 22:24:37 »

Szia!

Nézegettem ott is de nagy választékot nem nagyon találtam, vagy lehet rosszul kerestem.
Amiket nekem kidobott az pl. Az egr utáni cső főleg.
Holnap kiszedem apránként a csöveket aztán átvizsgálom mind amin olajat találok.
Aztán majd úgy keresek és apránként megrendelem és csere. Volt egy oldal ahol 57ezerre jött ki.
Ja meg valaki azt mondta h szerinte nem bírná ki a turbónyomást. H 03-09. Meg max 1.5 aminél már bizonytalan a cső. Így ettől kicsit elbizonytalanodtam.

Jó lehet, de nem olcsó. Nézz körül az aliexpress.com-on, szerintem olcsóbban kijön.

AndyA
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
KJozsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #43008 Dátum: 2017.07.18 kedd, 07:37:54 »

Akkor inkább szaladj neki az M5-nek, és hozd fel a Lurdyval szemben a Petrányihoz, Vikhez (Németh Viktor).

AndyA

A Lurdy-val szemben jó lesz az inkább Auto-Fort.  hehe
Naplózva

Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43009 Dátum: 2017.07.18 kedd, 07:44:50 »

A Lurdy-val szemben jó lesz az inkább Auto-Fort.  hehe

Nézd el neki, AdminA este 9 után már nem józan szomjas.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43010 Dátum: 2017.07.18 kedd, 07:51:17 »

Nézd el neki, AdminA este 9 után már nem józan szomjas.....  eplus2

AdminA este 9-kor ért ki Németországba, és a jól végzett munka fejében valóban egy weißbiert fogyasztott a vacsora mellé. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43011 Dátum: 2017.07.18 kedd, 08:02:26 »

AdminA este 9-kor ért ki Németországba, és a jól végzett munka fejében valóban egy weißbiert fogyasztott a vacsora mellé. Smiley

AndyA

Ugye megmondtam!  taps
Megszédített a sör amit arra a pár sárkányos tablettára ittál  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #43012 Dátum: 2017.07.18 kedd, 10:11:28 »

Sziasztok!

A turbónak a szívórészénél vagyis ami a levegőszűrőhöz csatlakozik ott milyen könyen kell forognia a lapátnak?
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43013 Dátum: 2017.07.18 kedd, 10:13:27 »

Ugye megmondtam!  taps
Megszédített a sör amit arra a pár sárkányos tablettára ittál  eplus2

Sárkány nem volt rajta. Csak sima antibiotikum volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43014 Dátum: 2017.07.18 kedd, 11:14:39 »

Sárkány nem volt rajta. Csak sima antibiotikum volt.

AndyA

Rajta nem volt, de a pályán azért kerülgetted őket  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43015 Dátum: 2017.07.18 kedd, 11:21:09 »

Rajta nem volt, de a pályán azért kerülgetted őket  nyes

Szerintem rekordot állítottam fel tegnap, ilyen gyorsan és simán még sosem sikerült kiérnem. 650 km, amiből az utolsó 100 sima országút teherautókkal, előzni tilossal és 80-as korlátozásokkal, 6 óra tíz perc, amiben még egy tankolás (20 perc) is benne volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43016 Dátum: 2017.07.18 kedd, 11:40:18 »

Szerintem rekordot állítottam fel tegnap, ilyen gyorsan és simán még sosem sikerült kiérnem. 650 km, amiből az utolsó 100 sima országút teherautókkal, előzni tilossal és 80-as korlátozásokkal, 6 óra tíz perc, amiben még egy tankolás (20 perc) is benne volt.

AndyA


Micsoda coming out!  taps
Már 650 km-et sem bír ki tankolás nélkül?   nyes  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43017 Dátum: 2017.07.18 kedd, 11:41:30 »

Micsoda coming out!  taps
Már 650 km-et sem bír ki tankolás nélkül?   nyes  eplus2

Uggyan, magának tankolt fel abból a bizonyos "antibiotikumból"  nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43018 Dátum: 2017.07.18 kedd, 11:53:14 »

Uggyan, magának tankolt fel abból a bizonyos "antibiotikumból"  nyes nyes

Jahh..... úgy más! De akkor miért írta a km-et?  Addig hatott egy adag?  eplus2
Lehet azért érezte úgy, hogy milyen simán kiért.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43019 Dátum: 2017.07.18 kedd, 13:30:30 »

Micsoda coming out!  taps
Már 650 km-et sem bír ki tankolás nélkül?   nyes  eplus2

Az tempótól függ, ugye Németországról beszélünk...  hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43020 Dátum: 2017.07.18 kedd, 18:14:12 »

Az tempótól függ, ugye Németországról beszélünk...  hehe

AndyA

Jajjmááár..... az a teherautó nem tud olyan sebességet, hogy erre foghasd!  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Marko09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #43021 Dátum: 2017.07.18 kedd, 19:27:38 »

Mielőtt megszólsz valakit, érdemes lenne a saját házad táján körülnézni és ha helyesen fogalmaznál, akkor nem lenne visszakérdezve, ami nem kötekedés!  Cool

Ok. A lényeg nem vitatkozni vagyok itt én sem, csak ajánlották az oldalt, hogy vannak itt hozzáértő emberek.
Nem sikerült még kiolvastatni, talán holnap. Kicsit feszült vagyok, hogy pont nyaralás előtt kell nagyobb összeget rákölteni.
Megpróbálok legközelebb jobban fogalmazni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43022 Dátum: 2017.07.18 kedd, 22:21:27 »

Jajjmááár..... az a teherautó nem tud olyan sebességet, hogy erre foghasd!  nyes

Figyi, ez egy 155 pacis dízel, nem egy fhos gyenge benzines, ami csak pörögni tud, de erő semmi benne...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43023 Dátum: 2017.07.18 kedd, 22:32:18 »

Figyi, ez egy 155 pacis dízel, nem egy fhos gyenge benzines, ami csak pörögni tud, de erő semmi benne...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Nagyon gyenge szöveg ez.... ezen gondolkodtál eddig?  taps
Végsebességbe nem marad el a benzines a több LE-s traktorodtól, ja és ahhoz a benzinesnek turbó sem kell!  Cool
Akaszd le a turbót, aztán gyere! Az sem baj, ha 200 ccm-el nagyobb a motorod!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43024 Dátum: 2017.07.18 kedd, 22:37:03 »

Nagyon gyenge szöveg ez.... ezen gondolkodtál eddig?  taps
Végsebességbe nem marad el a benzines a több LE-s traktorodtól, ja és ahhoz a benzinesnek turbó sem kell!  Cool
Akaszd le a turbót, aztán gyere! Az sem baj, ha 200 ccm-el nagyobb a motorod!  eplus2

Rendben. Majd integetek, amikor a benzinkutyánál parkolsz, én meg még megyek tovább pár száz km-t. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #43025 Dátum: 2017.07.18 kedd, 22:37:19 »

Helló!

Mennyire elengedhetetlen ez a turbó zajcsökkentő cucc a kocsiból. Csak azért kérdezem mert valamelyik előző tulaj lecserélte egy egybefüggö gumicsőre. Ez megy a turbótól a cooler felé.
Mondeo mk3 2.0 tdci 2006 os évjárat.
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
dtb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #43026 Dátum: 2017.07.18 kedd, 22:40:45 »

Sziasztok! A szakmai segítségeteket kérném!
2004-es, év végi gyártású 2.0 TDCI Mondeom van. Hosszú-hosszú év óta használom szeretett kocsimat minden gond nélkül, szinte csak a vizsgáztatás jelentett plusz költséget - eddig. Pár hete kezdte, hogy 90 és 100-as tempo között úgy csinál, minta elfogyna a gázolaj, elkezd nagyon csúnyán rángatni. Ilyenkor ha padlógázt nyomok, akkor átlendül ezen a holtponton, de tetű lassan gyorsul, és 120-130 környéke a végnek tűnik. Alacsonyabb fokozatokban nem tapasztalni ilyet, csak 4, -és 5 fokozatban, bár mintha már nem lódulna olyan tempóval, mint korábban. A műszerfalon semmi hibajelzés! Megvártam most a komplett szűrő cserét, de utána sem szűnt meg a probléma. Fórumot, netet böngészve a primer üzemanyag szivattyúra, és a légtömeg szenzorra gyanakodtam. A szivattyú, ha nem szállít eleget, akkor ennek  gondolom alacsonyabb fokozatban is ki kéne jönnie, ha pörgetem, kihúzatom a motort, de ilyenkor nincs hiba. A másik lenne a légtömeg szenzor (MAF sensor) de azt meg nem találom, csak a hűlt helyét...
Mielőtt elviszem szervízbe, legalább nagyjából szeretném behatárolni, hogy mi a hiba, ebben kérném a segítségeteket. Találkozott már valaki ezzel, vagy ilyen hibával? Mi volt a megoldás? Házilag javítható?
Fotók a motorról itt: https://drive.google.com/drive/folders/0B_YAefJ0FujYOExNTWY4Z1VvQVU?usp=sharing
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.18 kedd, 22:45:41 írta dtb » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43027 Dátum: 2017.07.18 kedd, 23:00:29 »

Rendben. Majd integetek, amikor a benzinkutyánál parkolsz, én meg még megyek tovább pár száz km-t. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Micsoda szöveg..... amikor te is mindig BENZINkútra mész azért a büdös gázolajért is....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43028 Dátum: 2017.07.18 kedd, 23:27:51 »

Micsoda szöveg..... amikor te is mindig BENZINkútra mész azért a büdös gázolajért is....  eplus2

Én az üzemanyag-töltőállomásra járok érte.  eplus2 taps taps taps taps taps
AndyA taps
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43029 Dátum: 2017.07.19 szerda, 06:59:41 »

Én az üzemanyag-töltőállomásra járok érte.  eplus2 taps taps taps taps taps
AndyA taps

Ezt csak MOST nevezed így.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43030 Dátum: 2017.07.19 szerda, 08:03:18 »

Ezt csak MOST nevezed így.

Tegnap óta. Akkor küldte be valaki a videót, ahol az ember rögtön az elején kioktatja a nézőt, hogy ezt így hívják.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dtb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #43031 Dátum: 2017.07.21 péntek, 16:40:52 »

Sziasztok! A szakmai segítségeteket kérném!
2004-es, év végi gyártású 2.0 TDCI Mondeom van. Hosszú-hosszú év óta használom szeretett kocsimat minden gond nélkül, szinte csak a vizsgáztatás jelentett plusz költséget - eddig. Pár hete kezdte, hogy 90 és 100-as tempo között úgy csinál, minta elfogyna a gázolaj, elkezd nagyon csúnyán rángatni. Ilyenkor ha padlógázt nyomok, akkor átlendül ezen a holtponton, de tetű lassan gyorsul, és 120-130 környéke a végnek tűnik. Alacsonyabb fokozatokban nem tapasztalni ilyet, csak 4, -és 5 fokozatban, bár mintha már nem lódulna olyan tempóval, mint korábban. A műszerfalon semmi hibajelzés! Megvártam most a komplett szűrő cserét, de utána sem szűnt meg a probléma. Fórumot, netet böngészve a primer üzemanyag szivattyúra, és a légtömeg szenzorra gyanakodtam. A szivattyú, ha nem szállít eleget, akkor ennek  gondolom alacsonyabb fokozatban is ki kéne jönnie, ha pörgetem, kihúzatom a motort, de ilyenkor nincs hiba. A másik lenne a légtömeg szenzor (MAF sensor) de azt meg nem találom, csak a hűlt helyét...
Mielőtt elviszem szervízbe, legalább nagyjából szeretném behatárolni, hogy mi a hiba, ebben kérném a segítségeteket. Találkozott már valaki ezzel, vagy ilyen hibával? Mi volt a megoldás? Házilag javítható?
Fotók a motorról itt: https://drive.google.com/drive/folders/0B_YAefJ0FujYOExNTWY4Z1VvQVU?usp=sharing
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43032 Dátum: 2017.07.21 péntek, 16:55:33 »


az izzítójel nem villog olyankor?
És amúgy gyujtáskor világít?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dtb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #43033 Dátum: 2017.07.21 péntek, 17:25:44 »

az izzítójel nem villog olyankor?
És amúgy gyujtáskor világít?
Szia, köszönöm a Választ!
Nem, inditáskor világít, majd elalszik, ahogy kell. Amikor elkezd rángatni, semmilyen hibajelzés nincs, semmilyen lámpa nem gyullad ki, ezért nem igazán értem. A gázolajszűrő vadonatúj, ötletem sincs, hogy hol keressem a hibát. Az már csak hab a tortán, hogy augusztusban hosszabb útra mennénk vele...  Ami még változás van a kocsi lelkivilágában, hogy lomha lett, annyira, hogy az előzést erősen meg kell gondolni. A motorrol a fotót azért csatoltam az eredeti hozzászólásban, mert bár 2.0 TDCI, nem nagyon találtam hasonló fotót a neten.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.21 péntek, 17:28:03 írta dtb » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43034 Dátum: 2017.07.21 péntek, 18:02:09 »

Szia, köszönöm a Választ!
Nem, inditáskor világít, majd elalszik, ahogy kell. Amikor elkezd rángatni, semmilyen hibajelzés nincs, semmilyen lámpa nem gyullad ki, ezért nem igazán értem. A gázolajszűrő vadonatúj, ötletem sincs, hogy hol keressem a hibát. Az már csak hab a tortán, hogy augusztusban hosszabb útra mennénk vele...  Ami még változás van a kocsi lelkivilágában, hogy lomha lett, annyira, hogy az előzést erősen meg kell gondolni. A motorrol a fotót azért csatoltam az eredeti hozzászólásban, mert bár 2.0 TDCI, nem nagyon találtam hasonló fotót a neten.
ha új a gázolajszűrő,akkor a cstlakozásokat ellenőrizni kell,nem-e szivárog.ott falsot is tud szívni,ahol gázolajos a rendszer kívülről.
Turbónyomást kellene méretni,mert a lomhaság akkor jön,amikor a nyomás megy....lukas turbócső okozhatja mindkettő hibádat.
Hibakódolvasás,és diagnosztika javasolt.ha van a környékeden fórumtárs,talán nem kerül semmibe.írd meg merre laksz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
trnokikoma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #43035 Dátum: 2017.07.21 péntek, 21:46:59 »

Sziasztok. Egy kis egítséget szeretnék kérni és nem tudtam eldönteni, hogy ide vagy az automata topikba írjak...
A tünet a következő: az autót beindítom, klíma kikapcsolva, váltót d-be rakva szépen elindul, válogat fölfelé... ugyanez ha bekapcsolom a klímát akkor d-be rakom a féket elengedem és hiába nyomok gázt az autó csak kúszik és eltelik 2-3 másodperc mire megjön az erő és meglódul a szekér, ilyenkor lomhábbi s a kocsi...
amint a klímát kikapcsolom, ismét jelen van minden paci és ugrásra készek
a klíma működik, csinálja a hideget
télen extrém hidegben volt hasonló jelenség, mikor nagyon hideg volt (-10) akkor hagyni kellett helyben ketyegni 1-2 percet mreet csak miután sebességbe raktam csak akkor reagált a gázra
Hibakód c1300 és b2308 de ezeknek nemhiszem hogy lenne köze hozzá!
találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.21 péntek, 22:26:54 írta trnokikoma » Naplózva

Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
dtb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #43036 Dátum: 2017.07.22 szombat, 11:28:22 »

ha új a gázolajszűrő,akkor a cstlakozásokat ellenőrizni kell,nem-e szivárog.ott falsot is tud szívni,ahol gázolajos a rendszer kívülről.
Turbónyomást kellene méretni,mert a lomhaság akkor jön,amikor a nyomás megy....lukas turbócső okozhatja mindkettő hibádat.
Hibakódolvasás,és diagnosztika javasolt.ha van a környékeden fórumtárs,talán nem kerül semmibe.írd meg merre laksz.
Szia,
A gázolajszűrő (+olajcsere+szűrők) csere előtt is ugyanezt csinálta, direkt megvártam vele a szűrők cseréjét, hogy hátha változik a helyzet.
Miskolcon lakom, az Avason, örülnék valaki hozzáértő jelentkezésének :-)
Nekem az a furcsa, hogy a légtömeg mérő helyén nincs semmi, csak a helye. Máshol lenne ennél a típusnál?
Köszi a segítséget!
Motor fotó:   https://drive.google.com/drive/folders/0B_YAefJ0FujYOExNTWY4Z1VvQVU?usp=sharing
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.22 szombat, 11:30:01 írta dtb » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43037 Dátum: 2017.07.22 szombat, 14:37:36 »

Szia,
A gázolajszűrő (+olajcsere+szűrők) csere előtt is ugyanezt csinálta, direkt megvártam vele a szűrők cseréjét, hogy hátha változik a helyzet.
Miskolcon lakom, az Avason, örülnék valaki hozzáértő jelentkezésének :-)
Nekem az a furcsa, hogy a légtömeg mérő helyén nincs semmi, csak a helye. Máshol lenne ennél a típusnál?
Köszi a segítséget!
Motor fotó:   https://drive.google.com/drive/folders/0B_YAefJ0FujYOExNTWY4Z1VvQVU?usp=sharing

Tisztelt Fórumtárs!
Ne aggódj. A motorodon csak MAP szenzor van. A motorkódod valószínű HJBA-HJBB-HJBC.
Valamint nagy valószínűséggel EURO3-as környezetvédelmi besorolású. A MAP szenzort az EGR szelep függőleges turbócsöve alatti fém csőbe beépítve találod. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dtb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #43038 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 17:07:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ne aggódj. A motorodon csak MAP szenzor van. A motorkódod valószínű HJBA-HJBB-HJBC.
Valamint nagy valószínűséggel EURO3-as környezetvédelmi besorolású. A MAP szenzort az EGR szelep függőleges turbócsöve alatti fém csőbe beépítve találod. wave
Tisztelettel László! worship
Szia, Talált, süllyedt, a motorszámom valóba a megadottak között van: HJBB4A55729
Most már nagyon odafigyelve vezetem a kocsit, és sajnos alacsonyabb sebességnél, és fokozatokban is megjelenik a rángatás, de nem annyira durva, mint a 90-100as tempónál.
Nekem is van egy egyszerű bluetooth-os OBD csatlakozóm, még a legelején, mikor megvettem a kocsit, akkor vettem egy itteni fórumostól. Milyen Adroidos, vagy PC-s programot javasoltok a hibakereséshez?
Erről a csodálatos (a fene egye meg) MAP senzorról nincs valami sztárfotó, hogy tudjam mit keresek? :-) Tisztítással javítható?

UPDATE!!!
Letöltöttem a Forscan és a Torque programokat, mindkettő felismerte a bluetooth-os eszközt, beazonosították a kocsit, de egyik sem talált semmiféle hibakódot... :-(

Köszönöm a segítségeket!
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 21:26:57 írta dtb » Naplózva
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #43039 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 10:38:37 »

Sziasztok,

 egy kis technikai segítséget szeretnék kérni váltó ügyben. A kuplung pedálom egyik váltásnál lent maradt, utána meg mintha levegős lett volna ami nehézkes váltással párosult. Leállítás után a hiba hirtelen megszűnt. Tapasztaltatok már ilyet? Mi okozhatta...?


Köszi!
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43040 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 20:56:43 »

Sziasztok,

 egy kis technikai segítséget szeretnék kérni váltó ügyben. A kuplung pedálom egyik váltásnál lent maradt, utána meg mintha levegős lett volna ami nehézkes váltással párosult. Leállítás után a hiba hirtelen megszűnt. Tapasztaltatok már ilyet? Mi okozhatta...?


Köszi!
levegős lehet.légtelenítsd a motortérben lévő légtelenítőna kinyomót.. vigyor3
Ha nem lesz jobb,akkor meghalt a kinyomócsapágyad.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #43041 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 22:55:33 »

levegős lehet.légtelenítsd a motortérben lévő légtelenítőna kinyomót.. vigyor3
Ha nem lesz jobb,akkor meghalt a kinyomócsapágyad.

Az az érdekes,hogy leállítás után egyből újraindítva full kemény már,pedig semmi rásegítés nincs a rendszerbe. Olajfolyást a fő munkahengernél nem vettem észre.Szopás lenne ha a kinyomó cseszekszik.
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43042 Dátum: 2017.07.25 kedd, 08:12:00 »

Az az érdekes,hogy leállítás után egyből újraindítva full kemény már,pedig semmi rásegítés nincs a rendszerbe. Olajfolyást a fő munkahengernél nem vettem észre.Szopás lenne ha a kinyomó cseszekszik.
szopás lenne,de nem sok más van ott...
ha a kinyomó folyat,nem biztos,hogy észre veszed...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #43043 Dátum: 2017.07.25 kedd, 15:35:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
Egy 8-10°C-al lehetne magasabb az átlag. Beépítés előtt ellenőrizted a főköri és az olajköri termosztát megfelelő zárását. Szerintem valamelyik átereszt egy hangyányit. Ha a főköri beépítés előtt egy hangyányit átfújható az már okozhatja a mért átlagot. Én még pár napig használnám és utána kezdeném átvizsgálni a rendszert, hogy a nagy melegben mit csinál a hűtőkör. wave
Tisztelettel László! worship


Tisztelt László!
Sajna nem javult a helyzet. Most jobb, mint a termosztátok cseréje elött( szinte fel se melegedett még autópályán se 140-nél ). Jelenleg terheléssel nélkül klíma nélkül 25 fokban csak az első osztásig melegszik fel rövid ideig tartó menet alatt. Amennyiben 70-80 felett autózok,  akkor felmegy középre és mered is hellyel-közel,  de pl autópályát 140-es tempomat mellett a Bicskei dombról lefele Bpest felé visszahült majdnem a középső osztásig. Hosszas menet esetén ( fél óra )  városban is felmelegszik középig,  de mocorog a mutató.

Az olajkörit megfujkáltam felújítás után és párszor forró vizes teszt után is és zártnak ítéltem a fujkálás alapján. A főkörit nem tudtam nézni,  mert nem vettem ki az egész házat komplett csak kettőbe bontottam a helyén a termosztát cseréhez.

Zsír új gyári termosztát. Ezt is ellenőrizgetni kell, ennyire bizonytalan a gyári termó is?
Olvastam még régen valami csappantyúról a  vízkörben valahol ami beregadhat és okozbat hasonlót,  de nem tudom, hogy az hól van.

A vizet hogy érdemes leengedni,  hogy minél több vizet fel lehessen fogni és ne csak elfolyassam szerteszéjjel?? Huh?

Köszönöm! worship  integet2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43044 Dátum: 2017.07.25 kedd, 16:03:25 »

Tisztelt László!
Sajna nem javult a helyzet. Most jobb, mint a termosztátok cseréje elött( szinte fel se melegedett még autópályán se 140-nél ). Jelenleg terheléssel nélkül klíma nélkül 25 fokban csak az első osztásig melegszik fel rövid ideig tartó menet alatt. Amennyiben 70-80 felett autózok,  akkor felmegy középre és mered is hellyel-közel,  de pl autópályát 140-es tempomat mellett a Bicskei dombról lefele Bpest felé visszahült majdnem a középső osztásig. Hosszas menet esetén ( fél óra )  városban is felmelegszik középig,  de mocorog a mutató.

Az olajkörit megfujkáltam felújítás után és párszor forró vizes teszt után is és zártnak ítéltem a fujkálás alapján. A főkörit nem tudtam nézni,  mert nem vettem ki az egész házat komplett csak kettőbe bontottam a helyén a termosztát cseréhez.

Zsír új gyári termosztát. Ezt is ellenőrizgetni kell, ennyire bizonytalan a gyári termó is?
Olvastam még régen valami csappantyúról a  vízkörben valahol ami beregadhat és okozbat hasonlót,  de nem tudom, hogy az hól van.

A vizet hogy érdemes leengedni,  hogy minél több vizet fel lehessen fogni és ne csak elfolyassam szerteszéjjel?? Huh?

Köszönöm! worship  integet2
Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján sajna még mindig a termosztátokkal van baj. A víz leengedéséhez a sebváltó alatt elhalad egy, a végében "Y"-ban végződő vízcső, melynek egyik vége felfelé halad a motor háta mellett. Ebbe a csőbe csatlakozik a kérdéses visszacsapószelep is. Megjegyzem ez egy nagyon stabil kialakítású szelep ami ritkán romlik el. Én a vizet leengedve mind két termosztátot alaposan kifőzném zubogóan forró vízben, majd ezután ellenőrizném a lehűlés utáni tömítettségüket. Sajnos ez egy ilyen játék. Azelőtt az új gyári termosztátokkal nem volt baj. Sajna mostanában egyre többen panaszkodnak a gyári minőségre is. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43045 Dátum: 2017.07.25 kedd, 16:17:34 »

Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján sajna még mindig a termosztátokkal van baj. A víz leengedéséhez a sebváltó alatt elhalad egy, a végében "Y"-ban végződő vízcső, melynek egyik vége felfelé halad a motor háta mellett. Ebbe a csőbe csatlakozik a kérdéses visszacsapószelep is. Megjegyzem ez egy nagyon stabil kialakítású szelep ami ritkán romlik el. Én a vizet leengedve mind két termosztátot alaposan kifőzném zubogóan forró vízben, majd ezután ellenőrizném a lehűlés utáni tömítettségüket. Sajnos ez egy ilyen játék. Azelőtt az új gyári termosztátokkal nem volt baj. Sajna mostanában egyre többen panaszkodnak a gyári minőségre is. wave
Tisztelettel László! worship 

Nem ő lenne az első, akinek a második gyári termosztát hozza csak el a megváltást. Sajnos... Utángyártott meg még ilyen sincs.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #43046 Dátum: 2017.07.25 kedd, 17:16:56 »

Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján sajna még mindig a termosztátokkal van baj. A víz leengedéséhez a sebváltó alatt elhalad egy, a végében "Y"-ban végződő vízcső, melynek egyik vége felfelé halad a motor háta mellett. Ebbe a csőbe csatlakozik a kérdéses visszacsapószelep is. Megjegyzem ez egy nagyon stabil kialakítású szelep ami ritkán romlik el. Én a vizet leengedve mind két termosztátot alaposan kifőzném zubogóan forró vízben, majd ezután ellenőrizném a lehűlés utáni tömítettségüket. Sajnos ez egy ilyen játék. Azelőtt az új gyári termosztátokkal nem volt baj. Sajna mostanában egyre többen panaszkodnak a gyári minőségre is. wave
Tisztelettel László! worship 
A főkörit is lehet tuningolni?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #43047 Dátum: 2017.07.25 kedd, 17:32:00 »

Nem ő lenne az első, akinek a második gyári termosztát hozza csak el a megváltást. Sajnos... Utángyártott meg még ilyen sincs.

AndyA
Amennyiben jól gondolom, hogy garanciába se lehet becserélni,  mert nem szakszerviz szerelte be és nem is lehet tudni,  hogy biztos rossz-e. falbav
A főkörit gondolom házzal eggyütt leszerelve lehet fujkálni,  mivel nincs akkor szám,  hogy bekapjam az egészet.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #43048 Dátum: 2017.07.25 kedd, 17:33:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján sajna még mindig a termosztátokkal van baj. A víz leengedéséhez a sebváltó alatt elhalad egy, a végében "Y"-ban végződő vízcső, melynek egyik vége felfelé halad a motor háta mellett. Ebbe a csőbe csatlakozik a kérdéses visszacsapószelep is. Megjegyzem ez egy nagyon stabil kialakítású szelep ami ritkán romlik el. Én a vizet leengedve mind két termosztátot alaposan kifőzném zubogóan forró vízben, majd ezután ellenőrizném a lehűlés utáni tömítettségüket. Sajnos ez egy ilyen játék. Azelőtt az új gyári termosztátokkal nem volt baj. Sajna mostanában egyre többen panaszkodnak a gyári minőségre is. wave
Tisztelettel László! worship 
Ezzel leengedési módszerrel mennyi víz jön le?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43049 Dátum: 2017.07.26 szerda, 12:51:15 »

Ezzel leengedési módszerrel mennyi víz jön le?
Tisztelt Fórumtárs!
A sebváltó alatt lévő csövön kb 6-7 liter víz jön le. Ez pont elég ahhoz, hogy mindkét termosztátot ki tud szerelni folyadékvesztés nélkül. A főköri termosztát a házból könnyen kiszerelhető és a zárása is könnyedén ellenőrizhető a termosztát tetejének irányából átfújva. Nem kell a termosztátot lenyelni. Egyébként a főkörit nem próbáltam még megjavítani. Nagyon sokan mindkét termosztátot egyszerre cserélték gyárira és utána évekig nem volt velük gond.  wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 854 855 856 857 858 859 860 [861] 862 863 864 865 866 867 868 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.