Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:53:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
856
857
858
859
860
861
862
[
863
]
864
865
866
867
868
869
870
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14620157 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43100 Dátum:
2017.08.09 szerda, 07:22:36 »
Na en ket napja csak EGR vadaszaton vagyok de olyan tipussal ami talal egy bonto se tudott szolgalni.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43101 Dátum:
2017.08.09 szerda, 07:30:44 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.09 szerda, 07:22:36
Na en ket napja csak EGR vadaszaton vagyok de olyan tipussal ami talal egy bonto se tudott szolgalni.
Miért kell neked bontott EGR?
Az elég bizonytalan, de dugózd le a tied és no problem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43102 Dátum:
2017.08.09 szerda, 07:45:12 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.09 szerda, 07:30:44
Miért kell neked bontott EGR?
Az elég bizonytalan, de dugózd le a tied és no problem.
Ha már olyan gatya, hogy megragadt, akkor ez nem biztos, hogy segít.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43103 Dátum:
2017.08.09 szerda, 07:50:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.09 szerda, 07:45:12
Ha már olyan gatya, hogy megragadt, akkor ez nem biztos, hogy segít.
AndyA
Mielőtt eljut-na abba a fázisba, hogy megragadna......előtte már jó ideje problémázik. Vagyis általában valamilyen megoldás születik rá abban a szakaszban és el sem jut abba az állapotba, amikor már esetleg ragadna. Vagy akkor, ha nem lett foglalkozva a problémával.... de az meg úgy gondot okozott volna folyamatosan.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43104 Dátum:
2017.08.09 szerda, 09:47:55 »
Behoztam egy szervizbe, es mikor beertem tovabb kellett allitsam. Es lass csodat kigyult a motorlampa felett levo szervizlampa vagy mi (az olajoskanna es kulcs). Kivancsi vagyok mit mondanak.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43105 Dátum:
2017.08.09 szerda, 09:50:27 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.09 szerda, 09:47:55
Behoztam egy szervizbe, es mikor beertem tovabb kellett allitsam. Es lass csodat kigyult a motorlampa felett levo szervizlampa vagy mi (az olajoskanna es kulcs). Kivancsi vagyok mit mondanak.
Olajcsere szükséges a DPF miatt. (azokban van ilyen lámpa) Nem kizárt, hogy a DPF-el is kapcsolatos lehet a problémád.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43106 Dátum:
2017.08.09 szerda, 09:54:54 »
Most csereltem. 400 km mentem ezzel az olajjal.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43107 Dátum:
2017.08.09 szerda, 10:01:03 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.09 szerda, 09:54:54
Most csereltem. 400 km mentem ezzel az olajjal.
Attól még a sok sikertelenség miatt televághatja gázolajjal.
De lehet, hogy a cserénél nem lett nullázva! DPF-es autóknál kell/lehet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43108 Dátum:
2017.08.09 szerda, 10:08:59 »
Es azt hogy lehet nullazni.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43109 Dátum:
2017.08.09 szerda, 11:32:31 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.09 szerda, 10:08:59
Es azt hogy lehet nullazni.
diaggal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43110 Dátum:
2017.08.09 szerda, 11:54:37 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.07 hétfő, 14:54:03
Szia. Elodaztam a valaszt neked. Helyileg Erdely, pontosabban Kisbacon. Ha elmondod hogy tudok kepet feltolteni atkuldom a nemet papirt a motorkoddal.
Egyebkent koszonom mindenkinek a valaszokat, sokat segitett mert leegyszerusodott szerintem a problema. EGR szelepet mond AndyA, remelem ez megoldja. Velem kiszedette volna egy szerelo a DPF-et is, habar az most volt kitakaritva.
írhat bármit a német papír, akkor is n7bb a motorkód, attól hogy ők elírták még nem kell mindenkinek.
nem fogsz hozzá egr-t találni a dpf-es egr-e más mint a simák-é. vissza kell csinálni n7ba-ra, és megszűnik az összes nyűg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43111 Dátum:
2017.08.09 szerda, 12:01:42 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.09 szerda, 11:32:31
diaggal.
Nem kell hozzá.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43112 Dátum:
2017.08.09 szerda, 12:45:39 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.09 szerda, 12:01:42
Nem kell hozzá.
lehet vele vagy nem?Igen.szóval akkor diaggal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43113 Dátum:
2017.08.09 szerda, 12:50:37 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.09 szerda, 12:45:39
lehet vele vagy nem?Igen.szóval akkor diaggal.
Akkor máskor teljes választ adj.
"Lehet diagnosztikai készülékkel is, de anélkül is lehet."
Tudod, hacsak az egyiket említed, akkor a kérdező joggal értheti úgy, hogy az mindenképpen kell hozzá.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43114 Dátum:
2017.08.09 szerda, 12:50:55 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.09 szerda, 12:50:37
Akkor máskor teljes választ adj.
"Lehet diagnosztikai készülékkel is, de anélkül is lehet."
Tudod, hacsak az egyiket említed, akkor a kérdező joggal értheti úgy, hogy az mindenképpen kell hozzá.
oké főni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43115 Dátum:
2017.08.09 szerda, 12:54:37 »
Diag nelkul hog mert azt jo lenne tudni. Koszonom a valaszokat.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43116 Dátum:
2017.08.09 szerda, 12:55:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.09 szerda, 11:54:37
írhat bármit a német papír, akkor is n7bb a motorkód, attól hogy ők elírták még nem kell mindenkinek.
nem fogsz hozzá egr-t találni a dpf-es egr-e más mint a simák-é. vissza kell csinálni n7ba-ra, és megszűnik az összes nyűg
Es hogy lehet visszacsinalni N7BA-ra?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43117 Dátum:
2017.08.09 szerda, 14:15:53 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.09 szerda, 12:55:41
Es hogy lehet visszacsinalni N7BA-ra?
szükséges perifériákat kell hozzá kicserélni. egr, motorvezérlő, stb... ha érdekel akkor privát üzenetben van hozzá megoldás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43118 Dátum:
2017.08.09 szerda, 15:45:39 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.09 szerda, 12:54:37
Diag nelkul hog mert azt jo lenne tudni. Koszonom a valaszokat.
ajtó becsuk,fék és gáz pedál tökig benyom,gyujtás ráad.Nem mozdul....még mindig nem....és még egy kicsit bírd ki.Aztán ha elég türelmes vagy,szól, hogy resetelt.kb egy fél perc.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43119 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 07:16:43 »
Sziasztok!
Van egy olyan jelenségem mikor a turbóm kiteljesedik akkor vannak olyan szakaszok h a map szenzór küld egy nulla értéket viszont az autó ugyan úgy gyorsul tovább.
Át fogalmazva minden érték jó aztán egy kis nulla és rögtön megint jó értéket küld a kompjuternek. Ez mitől lehet szerintetek?
2006 Mondeo mk3 2.0 TDCI 116le kombi.
Előre is köszi a választ
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
dtb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43120 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 08:20:15 »
Idézetet írta: dtb - 2017.07.23 vasárnap, 17:07:27
Szia, Talált, süllyedt, a motorszámom valóba a megadottak között van: HJBB4A55729
Most már nagyon odafigyelve vezetem a kocsit, és sajnos alacsonyabb sebességnél, és fokozatokban is megjelenik a rángatás, de nem annyira durva, mint a 90-100as tempónál.
Nekem is van egy egyszerű bluetooth-os OBD csatlakozóm, még a legelején, mikor megvettem a kocsit, akkor vettem egy itteni fórumostól. Milyen Adroidos, vagy PC-s programot javasoltok a hibakereséshez?
Erről a csodálatos (a fene egye meg) MAP senzorról nincs valami sztárfotó, hogy tudjam mit keresek? :-) Tisztítással javítható?
UPDATE!!!
Letöltöttem a Forscan és a Torque programokat, mindkettő felismerte a bluetooth-os eszközt, beazonosították a kocsit, de egyik sem talált semmiféle hibakódot... :-(
Köszönöm a segítségeket!
Megoldva!
Okulásként más kezdők részére
Hibajelenség: Gyenge, erőtlen a motor, nem húz normálisan, V. fokozatban, 95-100 sebességnél rángat, max végsebesség 120~130. Hibakód, vagy bármi más hiba kijelzés NINCS.
Hiba oka (nálam)
Repedt turbócső
. Ennek a cseréje után, (illetve volt egy EGR tisztítás is, de ez csak prevencios jelleggel) helyreállt a motor lelkivilága,
megszűntek
a hibajelenségek.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43121 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 09:19:29 »
Idézetet írta: dtb - 2017.08.10 csütörtök, 08:20:15
Megoldva!
Okulásként más kezdők részére
Hibajelenség: Gyenge, erőtlen a motor, nem húz normálisan, V. fokozatban, 95-100 sebességnél rángat, max végsebesség 120~130. Hibakód, vagy bármi más hiba kijelzés NINCS.
Hiba oka (nálam)
Repedt turbócső
. Ennek a cseréje után, (illetve volt egy EGR tisztítás is, de ez csak prevencios jelleggel) helyreállt a motor lelkivilága,
megszűntek
a hibajelenségek.
Olyankor szokott kicsit füstölni is. Az nem tűnt fel?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dtb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43122 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 10:08:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.10 csütörtök, 09:19:29
Olyankor szokott kicsit füstölni is. Az nem tűnt fel?
AndyA
Nem. Nemrég vizsgázott a kocsi, simán átment a CO értéke. Egyrészt nem nagyon látszik a visszapillantóból a füst
másrészről "lassan" vezetek, spórolósan. Pont emiatt nem is igazán tudtam behatárolni, hogy az egész mikor kezdődött, csak azt vettem észre, hogy egyre erőtlenebb. A végén már azt is észre lehetett venni a max. sebességen, ha be volt kapcsolva a klima... Most viszont ugrik megint, bár most visszatértünk a korábbi "jelenséghez" , hogy 1800-2100 fordulatnál kicsit érdekes hangon "behorkant" a motor, majd bekapcsol a turbó, és kilő a nyomaték (~2200-2500 fordulatnál) Remélem nem írtam hülyeséget :-)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43123 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 12:18:03 »
Idézetet írta: dtb - 2017.08.10 csütörtök, 10:08:53
Nem. Nemrég vizsgázott a kocsi, simán átment a CO értéke. Egyrészt nem nagyon látszik a visszapillantóból a füst
másrészről "lassan" vezetek, spórolósan. Pont emiatt nem is igazán tudtam behatárolni, hogy az egész mikor kezdődött, csak azt vettem észre, hogy egyre erőtlenebb. A végén már azt is észre lehetett venni a max. sebességen, ha be volt kapcsolva a klima... Most viszont ugrik megint, bár most visszatértünk a korábbi "jelenséghez" , hogy 1800-2100 fordulatnál kicsit érdekes hangon "behorkant" a motor, majd
bekapcsol a turbó, és kilő a nyomaték
(~2200-2500 fordulatnál)
Remélem nem írtam hülyeséget :-)
De!
Dízelnél egyébként sem CO értéket néznek/mérnek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
dtb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43124 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 15:06:50 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.10 csütörtök, 12:18:03
De!
Dízelnél egyébként sem CO értéket néznek/mérnek.
pontosítok a kedvedért: Megfelelt a műszeres károsanyag kibocsájtás mérésén.
A többit viszont kifejthetnéd bővebben, hátha okosodok tőle...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43125 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 17:18:19 »
Idézetet írta: dtb - 2017.08.10 csütörtök, 15:06:50
pontosítok a kedvedért: Megfelelt a műszeres károsanyag kibocsájtás mérésén.
A többit viszont kifejthetnéd bővebben, hátha okosodok tőle...
ne!soha ne pontosíts a kedvéért!Nem lesz elég pontos úgy sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43126 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 18:46:35 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.10 csütörtök, 17:18:19
ne!soha ne pontosíts a kedvéért!Nem lesz elég pontos úgy sem.
http://kephost.com/images/2017/08/10/Nevetgel_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.10 csütörtök, 20:54:33 írta AndyA
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43127 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 20:49:11 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.10 csütörtök, 18:46:35
[img]http://kephost.com/images/2017/08/10/Nevetgel_.jpg
egy képet csak egy topicba.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43128 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 21:59:24 »
Sziasztok!
Ma volt az "öreglány" szerelőnél. Megint azt mondta,hogy "biztosan porlasztós lesz", stb. Meg,h majd átfúrja a dugattyút aztán drága lesz. Van valami megbízható hely,ahol be lehetne méretni a porlasztókat?
A kocsi megy normálisan,a fogyasztása korrekt (5,5-6 liter), nem füstöl, nem tilt le gyorsításnál, semmi nyűge nincsen.
Köszi a segítséget előre is
Nika
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43129 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 22:04:53 »
Idézetet írta: Jalkin - 2017.08.10 csütörtök, 21:59:24
Sziasztok!
Ma volt az "öreglány" szerelőnél. Megint azt mondta,hogy "biztosan porlasztós lesz", stb. Meg,h majd átfúrja a dugattyút aztán drága lesz. Van valami megbízható hely,ahol be lehetne méretni a porlasztókat?
A kocsi megy normálisan,a fogyasztása korrekt (5,5-6 liter), nem füstöl, nem tilt le gyorsításnál, semmi nyűge nincsen.
Köszi a segítséget előre is
Nika
Akkor használd egészséggel. Majd szól, ha baja lesz. Nézhetsz diagnosztikával alapjárati korrekciót, de csak minimális plusz infót jelent ahhoz képest, amit a használatból adódó tapasztalat jelent.
Addig max. azt figyeld, hogy indításkor fúj-e valamilyen színű füstöt, ami 10-20 másodpercen belül elmúlik.
GSR szerint porlasztókra "nincs megelőző karbantartás". Amikor elromlik, akkor kell vele valamit csinálni. Addig meg használni. Ennyi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43130 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 22:32:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.10 csütörtök, 22:04:53
Akkor használd egészséggel. Majd szól, ha baja lesz. Nézhetsz diagnosztikával alapjárati korrekciót, de csak minimális plusz infót jelent ahhoz képest, amit a használatból adódó tapasztalat jelent.
Addig max. azt figyeld, hogy indításkor fúj-e valamilyen színű füstöt, ami 10-20 másodpercen belül elmúlik.
GSR szerint porlasztókra "nincs megelőző karbantartás". Amikor elromlik, akkor kell vele valamit csinálni. Addig meg használni. Ennyi.
AndyA
Sziasztok,
Júli 28 óta bővítem népes táborotokat és azóta igyekszem figyelemmel kísérni az itt írtakat.
Akkor lecsaptam egy MK3 2.0 TDCi 2003.18-es évjáratú példányra.
Gonoszként hangzik de igás lovat kerestem az évi 30ekm-futásteljesítményhez.
Bízom benne, hogy jó választás volt.
A héten megvolt a kötelező szerviz (olaj, olajszűrő....) Ami nem volt most meg az a szervó olaj. Az is meg lesz hamarosan.
Használt autó vásárlás mindig is lutri. Talán pont ezért egy kicsit aggódom.
Korábban már olvastam a TDCi vásárlási tanácsokat. Azt felhasználva figyeltem az indulást.
Amik mostanában vannak reggeli hőmérsékletek még messze nem tél.
A 10-20 másodperces fehéres füst az nálam is megvan.
Az alapjárati fordulatszám fentről ereszkedik szépen vissza és nem "lentről" megy fel.
Ez normális egy 14 éves dízelnél vagy kezdjek aggódni?
Kicsivel több, mint 1 hét tapasztalat alapján most még aggódom.
Más kérdésem, problémám negatív élményem nem volt még. (remélem nem is lesz!)
Ill van egy másik amit lehet, hogy nem ide kellene írnom:
Szerintetek is van érezhető különbség Auchanos gázolaj és ÖMV-s normál gázolaj között?
Nekem nagyon úgy tűnik mintha lenne.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43131 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 23:09:37 »
Idézetet írta: Bitmester - 2017.08.10 csütörtök, 22:32:57
Sziasztok,
Júli 28 óta bővítem népes táborotokat és azóta igyekszem figyelemmel kísérni az itt írtakat.
Akkor lecsaptam egy MK3 2.0 TDCi 2003.18-es évjáratú példányra.
Gonoszként hangzik de igás lovat kerestem az évi 30ekm-futásteljesítményhez.
Bízom benne, hogy jó választás volt.
A héten megvolt a kötelező szerviz (olaj, olajszűrő....) Ami nem volt most meg az a szervó olaj. Az is meg lesz hamarosan.
Használt autó vásárlás mindig is lutri. Talán pont ezért egy kicsit aggódom.
Korábban már olvastam a TDCi vásárlási tanácsokat. Azt felhasználva figyeltem az indulást.
Amik mostanában vannak reggeli hőmérsékletek még messze nem tél.
A 10-20 másodperces fehéres füst az nálam is megvan.
Az alapjárati fordulatszám fentről ereszkedik szépen vissza és nem "lentről" megy fel.
Ez normális egy 14 éves dízelnél vagy kezdjek aggódni?
Kicsivel több, mint 1 hét tapasztalat alapján most még aggódom.
Más kérdésem, problémám negatív élményem nem volt még. (remélem nem is lesz!)
Ill van egy másik amit lehet, hogy nem ide kellene írnom:
Szerintetek is van érezhető különbség Auchanos gázolaj és ÖMV-s normál gázolaj között?
Nekem nagyon úgy tűnik mintha lenne.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Jaja, van különbség a két gázolaj között. Az ára
Én már jó pár éve Auchannál tankolok (Savoya), sose volt gondom a GO-val. Valószínűleg mindkettő Battáról jön, némi adalék különbség lehet, de azt kiérezni inkább placebo.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43132 Dátum:
2017.08.11 péntek, 06:45:46 »
Idézetet írta: Bitmester - 2017.08.10 csütörtök, 22:32:57
Sziasztok,
Júli 28 óta bővítem népes táborotokat és azóta igyekszem figyelemmel kísérni az itt írtakat.
Akkor lecsaptam egy MK3 2.0 TDCi 2003.18-es évjáratú példányra.
Gonoszként hangzik de igás lovat kerestem az évi 30ekm-futásteljesítményhez.
Bízom benne, hogy jó választás volt.
A héten megvolt a kötelező szerviz (olaj, olajszűrő....) Ami nem volt most meg az a szervó olaj. Az is meg lesz hamarosan.
Használt autó vásárlás mindig is lutri. Talán pont ezért egy kicsit aggódom.
Korábban már olvastam a TDCi vásárlási tanácsokat. Azt felhasználva figyeltem az indulást.
Amik mostanában vannak reggeli hőmérsékletek még messze nem tél.
A 10-20 másodperces fehéres füst az nálam is megvan.
Az alapjárati fordulatszám fentről ereszkedik szépen vissza és nem "lentről" megy fel.
Ez normális egy 14 éves dízelnél vagy kezdjek aggódni?
Kicsivel több, mint 1 hét tapasztalat alapján most még aggódom.
Más kérdésem, problémám negatív élményem nem volt még. (remélem nem is lesz!)
Ill van egy másik amit lehet, hogy nem ide kellene írnom:
Szerintetek is van érezhető különbség Auchanos gázolaj és ÖMV-s normál gázolaj között?
Nekem nagyon úgy tűnik mintha lenne.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Szeretsz kockáztatni, nem vitás!
A 2003.18 valójában 2004.06?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43133 Dátum:
2017.08.11 péntek, 08:50:07 »
Idézetet írta: Bitmester - 2017.08.10 csütörtök, 22:32:57
Sziasztok,
Júli 28 óta bővítem népes táborotokat és azóta igyekszem figyelemmel kísérni az itt írtakat.
Akkor lecsaptam egy MK3 2.0 TDCi 2003.18-es évjáratú példányra.
Gonoszként hangzik de igás lovat kerestem az évi 30ekm-futásteljesítményhez.
Bízom benne, hogy jó választás volt.
A héten megvolt a kötelező szerviz (olaj, olajszűrő....) Ami nem volt most meg az a szervó olaj. Az is meg lesz hamarosan.
Használt autó vásárlás mindig is lutri. Talán pont ezért egy kicsit aggódom.
Korábban már olvastam a TDCi vásárlási tanácsokat. Azt felhasználva figyeltem az indulást.
Amik mostanában vannak reggeli hőmérsékletek még messze nem tél.
A 10-20 másodperces fehéres füst az nálam is megvan.
Az alapjárati fordulatszám fentről ereszkedik szépen vissza és nem "lentről" megy fel.
Ez normális egy 14 éves dízelnél vagy kezdjek aggódni?
Kicsivel több, mint 1 hét tapasztalat alapján most még aggódom.
Más kérdésem, problémám negatív élményem nem volt még. (remélem nem is lesz!)
Ill van egy másik amit lehet, hogy nem ide kellene írnom:
Szerintetek is van érezhető különbség Auchanos gázolaj és ÖMV-s normál gázolaj között?
Nekem nagyon úgy tűnik mintha lenne.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Én háromszor tankoltam az Auchannál: először, utoljára és soha többet. Indultam ki Bécsbe, majdnem üres volt a tank, tankolni kellett, és éppen ott jártam, beálltam. Azt hittem, félúton megáll alattam az autó, olyan zörgéssel-morgással még sosem közlekedett szegény. Mindig kinn tankolok, ha tehetem, így szerencsére nem teli toltam az Auchannál, hanem úgy, hogy majdnem üres tankkal érjek ki. Úgyhogy gyorsan orvosoltam is a problémát egy osztrák BP kúton...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43134 Dátum:
2017.08.11 péntek, 08:51:30 »
Idézetet írta: Bitmester - 2017.08.10 csütörtök, 22:32:57
Sziasztok,
Júli 28 óta bővítem népes táborotokat és azóta igyekszem figyelemmel kísérni az itt írtakat.
Akkor lecsaptam egy MK3 2.0 TDCi 2003.18-es évjáratú példányra.
Gonoszként hangzik de igás lovat kerestem az évi 30ekm-futásteljesítményhez.
Bízom benne, hogy jó választás volt.
A héten megvolt a kötelező szerviz (olaj, olajszűrő....) Ami nem volt most meg az a szervó olaj. Az is meg lesz hamarosan.
Használt autó vásárlás mindig is lutri. Talán pont ezért egy kicsit aggódom.
Korábban már olvastam a TDCi vásárlási tanácsokat. Azt felhasználva figyeltem az indulást.
Amik mostanában vannak reggeli hőmérsékletek még messze nem tél.
A 10-20 másodperces fehéres füst az nálam is megvan.
Az alapjárati fordulatszám fentről ereszkedik szépen vissza és nem "lentről" megy fel.
Ez normális egy 14 éves dízelnél vagy kezdjek aggódni?
Kicsivel több, mint 1 hét tapasztalat alapján most még aggódom.
Más kérdésem, problémám negatív élményem nem volt még. (remélem nem is lesz!)
Ill van egy másik amit lehet, hogy nem ide kellene írnom:
Szerintetek is van érezhető különbség Auchanos gázolaj és ÖMV-s normál gázolaj között?
Nekem nagyon úgy tűnik mintha lenne.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Ja, ha éppen szervóolajat cserélnél, meggondolandó egy szűrő beépítése a szervokörbe. FAQ-ban megtalálod. Tizenezres beruházás, de ha nem kell záros határidőn belül felújíttatni a kormánygépet, igencsak meghozza az árát.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43135 Dátum:
2017.08.11 péntek, 09:19:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.11 péntek, 08:51:30
Ja, ha éppen szervóolajat cserélnél, meggondolandó egy szűrő beépítése a szervokörbe. FAQ-ban megtalálod. Tizenezres beruházás, de ha nem kell záros határidőn belül felújíttatni a kormánygépet, igencsak meghozza az árát.
AndyA
és célszerű klímahűtőt is cserélni utána
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43136 Dátum:
2017.08.11 péntek, 09:32:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.11 péntek, 09:19:43
és célszerű klímahűtőt is cserélni utána
Azt csak Lacika71-nek kellett!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43137 Dátum:
2017.08.11 péntek, 09:33:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.11 péntek, 09:19:43
és célszerű klímahűtőt is cserélni utána
Naplózva
Imádom a dízeleket!
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43138 Dátum:
2017.08.11 péntek, 11:04:06 »
Van meg valakinek N7BB-s mondeoja? Semmire sem jutnak az EGR kikapcsolasaval. Azt mondjak nem tudjak a softot megbuheralni. Mondtam hogy egyszeruen dugozzuk de szerintuk az hogy betilt neha attol is lehet nem csak a DPF-tol. Amugy konkretan ha az izzitasjelzo elkezd villogni es ujabb hibakodok nincsenek csak a P0401 P0404 P0406 es P0409 akkor az reszecskeszuro regeneralast jelent? Mert a szakik szerint ezek az EGR hibakodjai.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43139 Dátum:
2017.08.11 péntek, 11:41:44 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.11 péntek, 11:04:06
Van meg valakinek N7BB-s mondeoja? Semmire sem jutnak az EGR kikapcsolasaval. Azt mondjak nem tudjak a softot megbuheralni. Mondtam hogy egyszeruen dugozzuk de szerintuk az hogy betilt neha attol is lehet nem csak a DPF-tol. Amugy konkretan ha az izzitasjelzo elkezd villogni es ujabb hibakodok nincsenek csak a P0401 P0404 P0406 es P0409 akkor az reszecskeszuro regeneralast jelent? Mert a szakik szerint ezek az EGR hibakodjai.
N7BA van. Az nem tilt az EGR-dugótól, csak bedobja az alacsony EGR-nyomás hibakódot (P0401 és P0402, vagy valami ilyesmi). Attól függetlenül megy, ahogyan kell neki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43140 Dátum:
2017.08.11 péntek, 11:52:27 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.11 péntek, 06:45:46
Szeretsz kockáztatni, nem vitás!
A 2003.18 valójában 2004.06?
A 2003.18 valójában elírás.
Eredetileg 2003.12 lett volna.
Úgy érzed sokat kockáztattam??
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43141 Dátum:
2017.08.11 péntek, 11:54:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.11 péntek, 11:41:44
N7BA van. Az nem tilt az EGR-dugótól, csak bedobja az alacsony EGR-nyomás hibakódot (P0401 és P0402, vagy valami ilyesmi). Attól függetlenül megy, ahogyan kell neki.
AndyA
[/quotee]
Es az N7BB tilt?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43142 Dátum:
2017.08.11 péntek, 11:58:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.11 péntek, 08:50:07
Én háromszor tankoltam az Auchannál: először, utoljára és soha többet. Indultam ki Bécsbe, majdnem üres volt a tank, tankolni kellett, és éppen ott jártam, beálltam. Azt hittem, félúton megáll alattam az autó, olyan zörgéssel-morgással még sosem közlekedett szegény. Mindig kinn tankolok, ha tehetem, így szerencsére nem teli toltam az Auchannál, hanem úgy, hogy majdnem üres tankkal érjek ki. Úgyhogy gyorsan orvosoltam is a problémát egy osztrák BP kúton...
AndyA
Ennek tematikailag az üzemanyag részben kellene folytatódnia. Ha nem gond egy kicsit tovább vinném itt.
Szóval nekem is pont ezzel a csörgéssel volt a gondom.
Alacsonyabb fordulaton úgy becsörgött ahogy kell. ÖMV-s gázolajnál ilyet még nem hallottam.
Talán egy kicsit simábbnak is tűnik a járása.
Reggeli indításnál a fehéresebb füst az normális?
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43143 Dátum:
2017.08.11 péntek, 12:04:54 »
Amugy van N7BB1 sot N7BA1 motorkod is. Utananeztem es holland adatbazisban kaptam tobbet is. Perse az rejtely, hogy ez mitol masabb de sztem nem eliras. Birom ezt a forumozosdit, sok jo otletet ad. Most gondolkodom, hogy pl szivosor tisztitast nem is emlitenek az itteni szerelok itt megis tobb helyen is irjatok. Ha jol lattam azon is van valamifele erzekelo.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43144 Dátum:
2017.08.11 péntek, 12:32:37 »
Idézetet írta: Bitmester - 2017.08.11 péntek, 11:52:27
A 2003.18 valójában elírás.
Eredetileg 2003.12 lett volna.
Úgy érzed sokat kockáztattam??
Ja. Az Auchanos tankolással.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43145 Dátum:
2017.08.11 péntek, 12:33:09 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.11 péntek, 11:54:57
Es az N7BB tilt?
Olyanom nincs, honnan tudjam...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43146 Dátum:
2017.08.11 péntek, 12:33:52 »
Idézetet írta: Bitmester - 2017.08.11 péntek, 11:58:35
Ennek tematikailag az üzemanyag részben kellene folytatódnia. Ha nem gond egy kicsit tovább vinném itt.
Szóval nekem is pont ezzel a csörgéssel volt a gondom.
Alacsonyabb fordulaton úgy becsörgött ahogy kell. ÖMV-s gázolajnál ilyet még nem hallottam.
Talán egy kicsit simábbnak is tűnik a járása.
Reggeli indításnál a fehéresebb füst az normális?
Izzítógyertyáid működnek rendesen?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43147 Dátum:
2017.08.11 péntek, 12:39:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.11 péntek, 12:33:09
Olyanom nincs, honnan tudjam...?
AndyA
Te AndyA. Neked is 2006 novemberi Mondeod volt/van ha jol latom. Annak mi a motorkodja?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43148 Dátum:
2017.08.11 péntek, 12:42:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.11 péntek, 08:50:07
Én háromszor tankoltam az Auchannál: először, utoljára és soha többet.
Indultam ki Bécsbe, majdnem üres volt a tank, tankolni kellett, és éppen ott jártam, beálltam. Azt hittem, félúton megáll alattam az autó, olyan zörgéssel-morgással még sosem közlekedett szegény. Mindig kinn tankolok, ha tehetem, így szerencsére nem teli toltam az Auchannál, hanem úgy, hogy majdnem üres tankkal érjek ki. Úgyhogy gyorsan orvosoltam is a problémát egy osztrák BP kúton...
AndyA
Hát ez matematikailag csak 1 tankolás.
Az első és az utolsó az ugyanaz a tankolás. Tehát 1.
A soha többet meg nem létező tankolás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43149 Dátum:
2017.08.11 péntek, 12:44:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.11 péntek, 12:33:52
Izzítógyertyáid működnek rendesen?
AndyA
Jelenleg -és egy ideje már- folyamatosan +5 °C felett van kültéri hőmérséklet. Az felett meg nem előizzít a CR.
De lehet, hogy 0 °C-os garázsból indul....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
856
857
858
859
860
861
862
[
863
]
864
865
866
867
868
869
870
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ