Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 19:09:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 856 857 858 859 860 861 862 [863] 864 865 866 867 868 869 870 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14620448 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43100 Dátum: 2017.08.09 szerda, 07:22:36 »

Na en ket napja csak EGR vadaszaton vagyok de olyan tipussal ami talal egy bonto se tudott szolgalni.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43101 Dátum: 2017.08.09 szerda, 07:30:44 »

Na en ket napja csak EGR vadaszaton vagyok de olyan tipussal ami talal egy bonto se tudott szolgalni.

Miért kell neked bontott EGR?
Az elég bizonytalan, de dugózd le a tied és no problem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43102 Dátum: 2017.08.09 szerda, 07:45:12 »

Miért kell neked bontott EGR?
Az elég bizonytalan, de dugózd le a tied és no problem.

Ha már olyan gatya, hogy megragadt, akkor ez nem biztos, hogy segít.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43103 Dátum: 2017.08.09 szerda, 07:50:18 »

Ha már olyan gatya, hogy megragadt, akkor ez nem biztos, hogy segít.

AndyA

Mielőtt eljut-na abba a fázisba, hogy megragadna......előtte már jó ideje problémázik. Vagyis általában valamilyen megoldás születik rá abban a szakaszban és el sem jut abba az állapotba, amikor már esetleg ragadna. Vagy akkor, ha nem lett foglalkozva a problémával.... de az meg úgy gondot okozott volna folyamatosan.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43104 Dátum: 2017.08.09 szerda, 09:47:55 »

Behoztam egy szervizbe, es mikor beertem tovabb kellett allitsam. Es lass csodat kigyult a motorlampa felett levo szervizlampa vagy mi (az olajoskanna es kulcs). Kivancsi vagyok mit mondanak.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43105 Dátum: 2017.08.09 szerda, 09:50:27 »

Behoztam egy szervizbe, es mikor beertem tovabb kellett allitsam. Es lass csodat kigyult a motorlampa felett levo szervizlampa vagy mi (az olajoskanna es kulcs). Kivancsi vagyok mit mondanak.

Olajcsere szükséges a DPF miatt. (azokban van ilyen lámpa) Nem kizárt, hogy a DPF-el is kapcsolatos lehet a problémád.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43106 Dátum: 2017.08.09 szerda, 09:54:54 »

Most csereltem. 400 km mentem ezzel az olajjal.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43107 Dátum: 2017.08.09 szerda, 10:01:03 »

Most csereltem. 400 km mentem ezzel az olajjal.


Attól még a sok sikertelenség miatt televághatja gázolajjal.
De lehet, hogy a cserénél nem lett nullázva! DPF-es autóknál kell/lehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43108 Dátum: 2017.08.09 szerda, 10:08:59 »

Es azt hogy lehet nullazni.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43109 Dátum: 2017.08.09 szerda, 11:32:31 »

Es azt hogy lehet nullazni.
diaggal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43110 Dátum: 2017.08.09 szerda, 11:54:37 »

Szia. Elodaztam a valaszt neked. Helyileg Erdely, pontosabban Kisbacon. Ha elmondod hogy tudok kepet feltolteni atkuldom a nemet papirt a motorkoddal.
Egyebkent koszonom mindenkinek a valaszokat, sokat segitett mert leegyszerusodott szerintem a problema. EGR szelepet mond AndyA, remelem ez megoldja. Velem kiszedette volna egy szerelo a DPF-et is, habar az most volt kitakaritva.
írhat bármit a német papír, akkor is n7bb a motorkód, attól hogy ők elírták még nem kell mindenkinek.

nem fogsz hozzá egr-t találni a dpf-es egr-e más mint a simák-é. vissza kell csinálni n7ba-ra, és megszűnik az összes nyűg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43111 Dátum: 2017.08.09 szerda, 12:01:42 »

diaggal.

Nem kell hozzá.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43112 Dátum: 2017.08.09 szerda, 12:45:39 »

Nem kell hozzá.
lehet vele vagy nem?Igen.szóval akkor diaggal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43113 Dátum: 2017.08.09 szerda, 12:50:37 »

lehet vele vagy nem?Igen.szóval akkor diaggal.

Akkor máskor teljes választ adj.
"Lehet diagnosztikai készülékkel is, de anélkül is lehet."
Tudod, hacsak az egyiket említed, akkor a kérdező joggal értheti úgy, hogy az mindenképpen kell hozzá.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43114 Dátum: 2017.08.09 szerda, 12:50:55 »

Akkor máskor teljes választ adj.
"Lehet diagnosztikai készülékkel is, de anélkül is lehet."
Tudod, hacsak az egyiket említed, akkor a kérdező joggal értheti úgy, hogy az mindenképpen kell hozzá.
eljen nyes oké főni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43115 Dátum: 2017.08.09 szerda, 12:54:37 »

Diag nelkul hog mert azt jo lenne tudni. Koszonom a valaszokat.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43116 Dátum: 2017.08.09 szerda, 12:55:41 »

írhat bármit a német papír, akkor is n7bb a motorkód, attól hogy ők elírták még nem kell mindenkinek.

nem fogsz hozzá egr-t találni a dpf-es egr-e más mint a simák-é. vissza kell csinálni n7ba-ra, és megszűnik az összes nyűg
Es hogy lehet visszacsinalni N7BA-ra?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43117 Dátum: 2017.08.09 szerda, 14:15:53 »

Es hogy lehet visszacsinalni N7BA-ra?
szükséges perifériákat kell hozzá kicserélni. egr, motorvezérlő, stb... ha érdekel akkor privát üzenetben van hozzá megoldás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43118 Dátum: 2017.08.09 szerda, 15:45:39 »

Diag nelkul hog mert azt jo lenne tudni. Koszonom a valaszokat.
ajtó becsuk,fék és gáz pedál tökig benyom,gyujtás ráad.Nem mozdul....még mindig nem....és még egy kicsit bírd ki.Aztán ha elég türelmes vagy,szól, hogy resetelt.kb egy fél perc.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #43119 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 07:16:43 »

Sziasztok!
Van egy olyan jelenségem mikor a turbóm kiteljesedik akkor vannak olyan szakaszok h a map szenzór küld egy nulla értéket viszont az autó ugyan úgy gyorsul tovább.
Át fogalmazva minden érték jó aztán egy kis nulla és rögtön megint jó értéket küld a kompjuternek. Ez mitől lehet szerintetek?
2006 Mondeo mk3 2.0 TDCI 116le kombi.
Előre is köszi a választ
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
dtb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #43120 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 08:20:15 »

Szia, Talált, süllyedt, a motorszámom valóba a megadottak között van: HJBB4A55729
Most már nagyon odafigyelve vezetem a kocsit, és sajnos alacsonyabb sebességnél, és fokozatokban is megjelenik a rángatás, de nem annyira durva, mint a 90-100as tempónál.
Nekem is van egy egyszerű bluetooth-os OBD csatlakozóm, még a legelején, mikor megvettem a kocsit, akkor vettem egy itteni fórumostól. Milyen Adroidos, vagy PC-s programot javasoltok a hibakereséshez?
Erről a csodálatos (a fene egye meg) MAP senzorról nincs valami sztárfotó, hogy tudjam mit keresek? :-) Tisztítással javítható?

UPDATE!!!
Letöltöttem a Forscan és a Torque programokat, mindkettő felismerte a bluetooth-os eszközt, beazonosították a kocsit, de egyik sem talált semmiféle hibakódot... :-(

Köszönöm a segítségeket!


Megoldva!
Okulásként más kezdők részére  wave
Hibajelenség: Gyenge, erőtlen a motor, nem húz normálisan, V. fokozatban, 95-100 sebességnél rángat, max végsebesség 120~130. Hibakód, vagy bármi más hiba kijelzés NINCS.
Hiba oka (nálam) Repedt turbócső. Ennek a cseréje után, (illetve volt egy EGR tisztítás is, de ez csak prevencios jelleggel) helyreállt  a motor lelkivilága, megszűntek a hibajelenségek.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43121 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 09:19:29 »

Megoldva!
Okulásként más kezdők részére  wave
Hibajelenség: Gyenge, erőtlen a motor, nem húz normálisan, V. fokozatban, 95-100 sebességnél rángat, max végsebesség 120~130. Hibakód, vagy bármi más hiba kijelzés NINCS.
Hiba oka (nálam) Repedt turbócső. Ennek a cseréje után, (illetve volt egy EGR tisztítás is, de ez csak prevencios jelleggel) helyreállt  a motor lelkivilága, megszűntek a hibajelenségek.

Olyankor szokott kicsit füstölni is. Az nem tűnt fel?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dtb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #43122 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 10:08:53 »

Olyankor szokott kicsit füstölni is. Az nem tűnt fel?

AndyA

Nem. Nemrég vizsgázott a kocsi, simán átment a CO értéke. Egyrészt nem nagyon látszik a visszapillantóból a füst  szomoru1 másrészről "lassan" vezetek, spórolósan. Pont emiatt nem is igazán tudtam behatárolni, hogy az egész mikor kezdődött, csak azt vettem észre, hogy egyre erőtlenebb. A végén már azt is észre lehetett venni a max. sebességen, ha be volt kapcsolva a klima... Most viszont ugrik megint, bár most visszatértünk a korábbi "jelenséghez" , hogy 1800-2100 fordulatnál kicsit érdekes hangon "behorkant" a motor, majd bekapcsol a turbó, és kilő a nyomaték (~2200-2500 fordulatnál) Remélem nem írtam hülyeséget :-)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43123 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 12:18:03 »

Nem. Nemrég vizsgázott a kocsi, simán átment a CO értéke. Egyrészt nem nagyon látszik a visszapillantóból a füst  szomoru1 másrészről "lassan" vezetek, spórolósan. Pont emiatt nem is igazán tudtam behatárolni, hogy az egész mikor kezdődött, csak azt vettem észre, hogy egyre erőtlenebb. A végén már azt is észre lehetett venni a max. sebességen, ha be volt kapcsolva a klima... Most viszont ugrik megint, bár most visszatértünk a korábbi "jelenséghez" , hogy 1800-2100 fordulatnál kicsit érdekes hangon "behorkant" a motor, majd bekapcsol a turbó, és kilő a nyomaték (~2200-2500 fordulatnál) Remélem nem írtam hülyeséget :-)

De!  eplus2   wave
Dízelnél egyébként sem CO értéket néznek/mérnek.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dtb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #43124 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 15:06:50 »

De!  eplus2   wave
Dízelnél egyébként sem CO értéket néznek/mérnek.



pontosítok a kedvedért: Megfelelt a műszeres károsanyag kibocsájtás mérésén.  Wink
A többit viszont kifejthetnéd bővebben, hátha okosodok tőle...  Wink Wink Wink 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43125 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 17:18:19 »

pontosítok a kedvedért: Megfelelt a műszeres károsanyag kibocsájtás mérésén.  Wink
A többit viszont kifejthetnéd bővebben, hátha okosodok tőle...  Wink Wink Wink 
ne!soha ne pontosíts a kedvéért!Nem lesz elég pontos úgy sem. eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43126 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 18:46:35 »

ne!soha ne pontosíts a kedvéért!Nem lesz elég pontos úgy sem. eplus2 eplus2 eplus2 eplus2


http://kephost.com/images/2017/08/10/Nevetgel_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.10 csütörtök, 20:54:33 írta AndyA » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43127 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 20:49:11 »


[img]http://kephost.com/images/2017/08/10/Nevetgel_.jpg
egy képet csak egy topicba..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #43128 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 21:59:24 »

Sziasztok!

Ma volt az "öreglány" szerelőnél. Megint azt mondta,hogy "biztosan porlasztós lesz", stb. Meg,h majd átfúrja a dugattyút aztán drága lesz. Van valami megbízható hely,ahol be lehetne méretni a porlasztókat? Smiley
A kocsi megy normálisan,a fogyasztása korrekt (5,5-6 liter), nem füstöl, nem tilt le gyorsításnál, semmi nyűge nincsen.
Köszi a segítséget előre is Wink

Nika
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43129 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 22:04:53 »

Sziasztok!

Ma volt az "öreglány" szerelőnél. Megint azt mondta,hogy "biztosan porlasztós lesz", stb. Meg,h majd átfúrja a dugattyút aztán drága lesz. Van valami megbízható hely,ahol be lehetne méretni a porlasztókat? Smiley
A kocsi megy normálisan,a fogyasztása korrekt (5,5-6 liter), nem füstöl, nem tilt le gyorsításnál, semmi nyűge nincsen.
Köszi a segítséget előre is Wink

Nika

Akkor használd egészséggel. Majd szól, ha baja lesz. Nézhetsz diagnosztikával alapjárati korrekciót, de csak minimális plusz infót jelent ahhoz képest, amit a használatból adódó tapasztalat jelent.

Addig max. azt figyeld, hogy indításkor fúj-e valamilyen színű füstöt, ami 10-20 másodpercen belül elmúlik.

GSR szerint porlasztókra "nincs megelőző karbantartás". Amikor elromlik, akkor kell vele valamit csinálni. Addig meg használni. Ennyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #43130 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 22:32:57 »

Akkor használd egészséggel. Majd szól, ha baja lesz. Nézhetsz diagnosztikával alapjárati korrekciót, de csak minimális plusz infót jelent ahhoz képest, amit a használatból adódó tapasztalat jelent.

Addig max. azt figyeld, hogy indításkor fúj-e valamilyen színű füstöt, ami 10-20 másodpercen belül elmúlik.

GSR szerint porlasztókra "nincs megelőző karbantartás". Amikor elromlik, akkor kell vele valamit csinálni. Addig meg használni. Ennyi.

AndyA


Sziasztok,

Júli 28 óta bővítem népes táborotokat és azóta igyekszem figyelemmel kísérni az itt írtakat.
Akkor lecsaptam egy MK3 2.0 TDCi 2003.18-es évjáratú példányra.
Gonoszként hangzik de igás lovat kerestem az évi 30ekm-futásteljesítményhez.
Bízom benne, hogy jó választás volt.

A héten megvolt a kötelező szerviz (olaj, olajszűrő....) Ami nem volt most meg az a szervó olaj. Az is meg lesz hamarosan.
Használt autó vásárlás mindig is lutri. Talán pont ezért egy kicsit aggódom.

Korábban már olvastam a TDCi vásárlási tanácsokat. Azt felhasználva figyeltem az indulást.
Amik mostanában vannak reggeli hőmérsékletek még messze nem tél.
A 10-20 másodperces fehéres füst az nálam is megvan.
Az alapjárati fordulatszám fentről ereszkedik szépen vissza és nem "lentről" megy fel.
Ez normális egy 14 éves dízelnél vagy kezdjek aggódni?

Kicsivel több, mint 1 hét tapasztalat alapján most még aggódom.
Más kérdésem, problémám negatív élményem nem volt még. (remélem nem is lesz!)

Ill van egy másik amit lehet, hogy nem ide kellene írnom:
Szerintetek is van érezhető különbség Auchanos gázolaj és ÖMV-s normál gázolaj között?
Nekem nagyon úgy tűnik mintha lenne.  Smiley

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43131 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 23:09:37 »

Sziasztok,

Júli 28 óta bővítem népes táborotokat és azóta igyekszem figyelemmel kísérni az itt írtakat.
Akkor lecsaptam egy MK3 2.0 TDCi 2003.18-es évjáratú példányra.
Gonoszként hangzik de igás lovat kerestem az évi 30ekm-futásteljesítményhez.
Bízom benne, hogy jó választás volt.

A héten megvolt a kötelező szerviz (olaj, olajszűrő....) Ami nem volt most meg az a szervó olaj. Az is meg lesz hamarosan.
Használt autó vásárlás mindig is lutri. Talán pont ezért egy kicsit aggódom.

Korábban már olvastam a TDCi vásárlási tanácsokat. Azt felhasználva figyeltem az indulást.
Amik mostanában vannak reggeli hőmérsékletek még messze nem tél.
A 10-20 másodperces fehéres füst az nálam is megvan.
Az alapjárati fordulatszám fentről ereszkedik szépen vissza és nem "lentről" megy fel.
Ez normális egy 14 éves dízelnél vagy kezdjek aggódni?

Kicsivel több, mint 1 hét tapasztalat alapján most még aggódom.
Más kérdésem, problémám negatív élményem nem volt még. (remélem nem is lesz!)

Ill van egy másik amit lehet, hogy nem ide kellene írnom:
Szerintetek is van érezhető különbség Auchanos gázolaj és ÖMV-s normál gázolaj között?
Nekem nagyon úgy tűnik mintha lenne.  Smiley

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!


Jaja, van különbség a két gázolaj között. Az ára Cheesy
Én már jó pár éve Auchannál tankolok (Savoya), sose volt gondom a GO-val. Valószínűleg mindkettő Battáról jön, némi adalék különbség lehet, de azt kiérezni inkább placebo.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43132 Dátum: 2017.08.11 péntek, 06:45:46 »

Sziasztok,

Júli 28 óta bővítem népes táborotokat és azóta igyekszem figyelemmel kísérni az itt írtakat.
Akkor lecsaptam egy MK3 2.0 TDCi 2003.18-es évjáratú példányra.
Gonoszként hangzik de igás lovat kerestem az évi 30ekm-futásteljesítményhez.
Bízom benne, hogy jó választás volt.

A héten megvolt a kötelező szerviz (olaj, olajszűrő....) Ami nem volt most meg az a szervó olaj. Az is meg lesz hamarosan.
Használt autó vásárlás mindig is lutri. Talán pont ezért egy kicsit aggódom.

Korábban már olvastam a TDCi vásárlási tanácsokat. Azt felhasználva figyeltem az indulást.
Amik mostanában vannak reggeli hőmérsékletek még messze nem tél.
A 10-20 másodperces fehéres füst az nálam is megvan.
Az alapjárati fordulatszám fentről ereszkedik szépen vissza és nem "lentről" megy fel.
Ez normális egy 14 éves dízelnél vagy kezdjek aggódni?

Kicsivel több, mint 1 hét tapasztalat alapján most még aggódom.
Más kérdésem, problémám negatív élményem nem volt még. (remélem nem is lesz!)

Ill van egy másik amit lehet, hogy nem ide kellene írnom:
Szerintetek is van érezhető különbség Auchanos gázolaj és ÖMV-s normál gázolaj között?
Nekem nagyon úgy tűnik mintha lenne.  Smiley

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!


Szeretsz kockáztatni, nem vitás!  wave
A 2003.18 valójában 2004.06?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43133 Dátum: 2017.08.11 péntek, 08:50:07 »

Sziasztok,

Júli 28 óta bővítem népes táborotokat és azóta igyekszem figyelemmel kísérni az itt írtakat.
Akkor lecsaptam egy MK3 2.0 TDCi 2003.18-es évjáratú példányra.
Gonoszként hangzik de igás lovat kerestem az évi 30ekm-futásteljesítményhez.
Bízom benne, hogy jó választás volt.

A héten megvolt a kötelező szerviz (olaj, olajszűrő....) Ami nem volt most meg az a szervó olaj. Az is meg lesz hamarosan.
Használt autó vásárlás mindig is lutri. Talán pont ezért egy kicsit aggódom.

Korábban már olvastam a TDCi vásárlási tanácsokat. Azt felhasználva figyeltem az indulást.
Amik mostanában vannak reggeli hőmérsékletek még messze nem tél.
A 10-20 másodperces fehéres füst az nálam is megvan.
Az alapjárati fordulatszám fentről ereszkedik szépen vissza és nem "lentről" megy fel.
Ez normális egy 14 éves dízelnél vagy kezdjek aggódni?

Kicsivel több, mint 1 hét tapasztalat alapján most még aggódom.
Más kérdésem, problémám negatív élményem nem volt még. (remélem nem is lesz!)

Ill van egy másik amit lehet, hogy nem ide kellene írnom:
Szerintetek is van érezhető különbség Auchanos gázolaj és ÖMV-s normál gázolaj között?
Nekem nagyon úgy tűnik mintha lenne.  Smiley

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!


Én háromszor tankoltam az Auchannál: először, utoljára és soha többet. Indultam ki Bécsbe, majdnem üres volt a tank, tankolni kellett, és éppen ott jártam, beálltam. Azt hittem, félúton megáll alattam az autó, olyan zörgéssel-morgással még sosem közlekedett szegény. Mindig kinn tankolok, ha tehetem, így szerencsére nem teli toltam az Auchannál, hanem úgy, hogy majdnem üres tankkal érjek ki. Úgyhogy gyorsan orvosoltam is a problémát egy osztrák BP kúton...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43134 Dátum: 2017.08.11 péntek, 08:51:30 »

Sziasztok,

Júli 28 óta bővítem népes táborotokat és azóta igyekszem figyelemmel kísérni az itt írtakat.
Akkor lecsaptam egy MK3 2.0 TDCi 2003.18-es évjáratú példányra.
Gonoszként hangzik de igás lovat kerestem az évi 30ekm-futásteljesítményhez.
Bízom benne, hogy jó választás volt.

A héten megvolt a kötelező szerviz (olaj, olajszűrő....) Ami nem volt most meg az a szervó olaj. Az is meg lesz hamarosan.
Használt autó vásárlás mindig is lutri. Talán pont ezért egy kicsit aggódom.

Korábban már olvastam a TDCi vásárlási tanácsokat. Azt felhasználva figyeltem az indulást.
Amik mostanában vannak reggeli hőmérsékletek még messze nem tél.
A 10-20 másodperces fehéres füst az nálam is megvan.
Az alapjárati fordulatszám fentről ereszkedik szépen vissza és nem "lentről" megy fel.
Ez normális egy 14 éves dízelnél vagy kezdjek aggódni?

Kicsivel több, mint 1 hét tapasztalat alapján most még aggódom.
Más kérdésem, problémám negatív élményem nem volt még. (remélem nem is lesz!)

Ill van egy másik amit lehet, hogy nem ide kellene írnom:
Szerintetek is van érezhető különbség Auchanos gázolaj és ÖMV-s normál gázolaj között?
Nekem nagyon úgy tűnik mintha lenne.  Smiley

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!


Ja, ha éppen szervóolajat cserélnél, meggondolandó egy szűrő beépítése a szervokörbe. FAQ-ban megtalálod. Tizenezres beruházás, de ha nem kell záros határidőn belül felújíttatni a kormánygépet, igencsak meghozza az árát. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43135 Dátum: 2017.08.11 péntek, 09:19:43 »

Ja, ha éppen szervóolajat cserélnél, meggondolandó egy szűrő beépítése a szervokörbe. FAQ-ban megtalálod. Tizenezres beruházás, de ha nem kell záros határidőn belül felújíttatni a kormánygépet, igencsak meghozza az árát. Smiley

AndyA
és célszerű klímahűtőt is cserélni utána eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43136 Dátum: 2017.08.11 péntek, 09:32:27 »

és célszerű klímahűtőt is cserélni utána eplus2

Azt csak Lacika71-nek kellett! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43137 Dátum: 2017.08.11 péntek, 09:33:05 »

és célszerű klímahűtőt is cserélni utána eplus2

 taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43138 Dátum: 2017.08.11 péntek, 11:04:06 »

Van meg valakinek N7BB-s mondeoja? Semmire sem jutnak az EGR kikapcsolasaval. Azt mondjak nem tudjak a softot megbuheralni. Mondtam hogy egyszeruen dugozzuk de szerintuk az hogy betilt neha attol is lehet nem csak a DPF-tol. Amugy konkretan ha az izzitasjelzo elkezd villogni es ujabb hibakodok nincsenek csak a P0401 P0404 P0406 es P0409 akkor az reszecskeszuro regeneralast jelent? Mert a szakik szerint ezek az EGR hibakodjai.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43139 Dátum: 2017.08.11 péntek, 11:41:44 »

Van meg valakinek N7BB-s mondeoja? Semmire sem jutnak az EGR kikapcsolasaval. Azt mondjak nem tudjak a softot megbuheralni. Mondtam hogy egyszeruen dugozzuk de szerintuk az hogy betilt neha attol is lehet nem csak a DPF-tol. Amugy konkretan ha az izzitasjelzo elkezd villogni es ujabb hibakodok nincsenek csak a P0401 P0404 P0406 es P0409 akkor az reszecskeszuro regeneralast jelent? Mert a szakik szerint ezek az EGR hibakodjai.

N7BA van. Az nem tilt az EGR-dugótól, csak bedobja az alacsony EGR-nyomás hibakódot (P0401 és P0402, vagy valami ilyesmi). Attól függetlenül megy, ahogyan kell neki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #43140 Dátum: 2017.08.11 péntek, 11:52:27 »

Szeretsz kockáztatni, nem vitás!  wave
A 2003.18 valójában 2004.06?  vigyor3

A 2003.18 valójában elírás.  Wink
Eredetileg 2003.12 lett volna.

Úgy érzed sokat kockáztattam??
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43141 Dátum: 2017.08.11 péntek, 11:54:57 »

N7BA van. Az nem tilt az EGR-dugótól, csak bedobja az alacsony EGR-nyomás hibakódot (P0401 és P0402, vagy valami ilyesmi). Attól függetlenül megy, ahogyan kell neki.

AndyA
[/quotee]
Es az N7BB tilt?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #43142 Dátum: 2017.08.11 péntek, 11:58:35 »

Én háromszor tankoltam az Auchannál: először, utoljára és soha többet. Indultam ki Bécsbe, majdnem üres volt a tank, tankolni kellett, és éppen ott jártam, beálltam. Azt hittem, félúton megáll alattam az autó, olyan zörgéssel-morgással még sosem közlekedett szegény. Mindig kinn tankolok, ha tehetem, így szerencsére nem teli toltam az Auchannál, hanem úgy, hogy majdnem üres tankkal érjek ki. Úgyhogy gyorsan orvosoltam is a problémát egy osztrák BP kúton...

AndyA

Ennek tematikailag az üzemanyag részben kellene folytatódnia. Ha nem gond egy kicsit tovább vinném itt.
Szóval nekem is pont ezzel a csörgéssel volt a gondom.
Alacsonyabb fordulaton úgy becsörgött ahogy kell. ÖMV-s gázolajnál ilyet még nem hallottam.
Talán egy kicsit simábbnak is tűnik a járása.

Reggeli indításnál a fehéresebb füst az normális?
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43143 Dátum: 2017.08.11 péntek, 12:04:54 »

Amugy van N7BB1 sot N7BA1 motorkod is. Utananeztem es holland adatbazisban kaptam tobbet is. Perse az rejtely, hogy ez mitol masabb de sztem nem eliras. Birom ezt a forumozosdit, sok jo otletet ad. Most gondolkodom, hogy pl szivosor tisztitast nem is emlitenek az itteni szerelok itt megis tobb helyen is irjatok. Ha jol lattam azon is van valamifele erzekelo.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43144 Dátum: 2017.08.11 péntek, 12:32:37 »

A 2003.18 valójában elírás.  Wink
Eredetileg 2003.12 lett volna.

Úgy érzed sokat kockáztattam??

Ja. Az Auchanos tankolással.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43145 Dátum: 2017.08.11 péntek, 12:33:09 »

Es az N7BB tilt?

Olyanom nincs, honnan tudjam...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43146 Dátum: 2017.08.11 péntek, 12:33:52 »

Ennek tematikailag az üzemanyag részben kellene folytatódnia. Ha nem gond egy kicsit tovább vinném itt.
Szóval nekem is pont ezzel a csörgéssel volt a gondom.
Alacsonyabb fordulaton úgy becsörgött ahogy kell. ÖMV-s gázolajnál ilyet még nem hallottam.
Talán egy kicsit simábbnak is tűnik a járása.

Reggeli indításnál a fehéresebb füst az normális?


Izzítógyertyáid működnek rendesen?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43147 Dátum: 2017.08.11 péntek, 12:39:38 »

Olyanom nincs, honnan tudjam...? Smiley

AndyA
Te AndyA. Neked is 2006 novemberi Mondeod volt/van ha jol latom. Annak mi a motorkodja?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43148 Dátum: 2017.08.11 péntek, 12:42:45 »

Én háromszor tankoltam az Auchannál: először, utoljára és soha többet. Indultam ki Bécsbe, majdnem üres volt a tank, tankolni kellett, és éppen ott jártam, beálltam. Azt hittem, félúton megáll alattam az autó, olyan zörgéssel-morgással még sosem közlekedett szegény. Mindig kinn tankolok, ha tehetem, így szerencsére nem teli toltam az Auchannál, hanem úgy, hogy majdnem üres tankkal érjek ki. Úgyhogy gyorsan orvosoltam is a problémát egy osztrák BP kúton...

AndyA

Hát ez matematikailag csak 1 tankolás.
Az első és az utolsó az ugyanaz a tankolás. Tehát 1.
A soha többet meg nem létező tankolás.
 eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43149 Dátum: 2017.08.11 péntek, 12:44:56 »

Izzítógyertyáid működnek rendesen?

AndyA

Jelenleg -és egy ideje már- folyamatosan +5 °C felett van kültéri hőmérséklet. Az felett meg nem előizzít a CR.
De lehet, hogy 0 °C-os garázsból indul....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 856 857 858 859 860 861 862 [863] 864 865 866 867 868 869 870 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.