Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 19:16:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 862 863 864 865 866 867 868 [869] 870 871 872 873 874 875 876 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14620565 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43400 Dátum: 2017.10.11 szerda, 20:33:29 »

Köszi a választ neked is.
Hogy pontosan melyik, azt nem tudom Sad Thomas8607 által említett ms értékeket is kiolvastam amikor csekkoltam múltkor, azok értékei 0.7 ms mindegyik porlasztónál.
Milyen előjele van, ha nem stimmelnek az említett értékek?
Bocs,félrevezető volt az előző hsz-om.

Nem ezek a korrekciós értékek, igaza van Thomasnak.

Én erre gondoltam,és igazán ez számít.Ezeket az adatokat olvasd ki.   F_INJ_A;B;C;D és mg-ban jeleníti meg.
http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=181
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #43401 Dátum: 2017.10.11 szerda, 21:09:32 »

Bocs,félrevezető volt az előző hsz-om.

Nem ezek a korrekciós értékek, igaza van Thomasnak.

Én erre gondoltam,és igazán ez számít.Ezeket az adatokat olvasd ki.   F_INJ_A;B;C;D és mg-ban jeleníti meg.
http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=181
Áh, köszi a pontosítást, karmolt is az ideg, egyből kipróbáltam.
Hidegen mértem egyet (nemtudom, hogy ez számít-e), 0.52, -1.243, 0.58, 0.137 értékek lettek.
Gyanítom, hogy a B értékkel valami nem stimmel...
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43402 Dátum: 2017.10.11 szerda, 21:11:41 »

Áh, köszi a pontosítást, karmolt is az ideg, egyből kipróbáltam.
Hidegen mértem egyet (nemtudom, hogy ez számít-e), 0.52, -1.243, 0.58, 0.137 értékek lettek.
Gyanítom, hogy a B értékkel valami nem stimmel...
Számít, meleg motorral mérd. Amúgy azt mondják, hogy melegen -/+2 között megfelelő
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43403 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 09:21:32 »

Áh, köszi a pontosítást, karmolt is az ideg, egyből kipróbáltam.
Hidegen mértem egyet (nemtudom, hogy ez számít-e), 0.52, -1.243, 0.58, 0.137 értékek lettek.
Gyanítom, hogy a B értékkel valami nem stimmel...
ha rossz lenne,már hidegen is rossz lenne.Amúgy tényleg üzemmelegen kell mérni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43404 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 11:59:24 »

Számít, meleg motorral mérd. Amúgy azt mondják, hogy melegen -/+2 között megfelelő
És ha teljesen hidegen 4 üzemmelegen meg csak 0,5?
Ilyenkor mi van? És ha mindig változik?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43405 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 12:26:04 »

És ha teljesen hidegen 4 üzemmelegen meg csak 0,5?
Ilyenkor mi van? És ha mindig változik?

Az természetes, hogy hidegen nagyobb, bár a 4 picit soknak tűnik.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43406 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 12:28:20 »

Az természetes, hogy hidegen nagyobb, bár a 4 picit soknak tűnik.

Ok, inkább csak 3 szokott lenni, de ha középen áll a vízhőfok mutató akkor már 1 alatt van mind. De mindig máshogy mutatja
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43407 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 12:30:09 »

Ok, inkább csak 3 szokott lenni, de ha középen áll a vízhőfok mutató akkor már 1 alatt van mind. De mindig máshogy mutatja
pont azért, mert ezekből kb semmire se lehet következtetni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43408 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 12:30:47 »

pont azért, mert ezekből kb semmire se lehet következtetni vigyor3
eljen
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #43409 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 12:31:17 »

Ok, inkább csak 3 szokott lenni, de ha középen áll a vízhőfok mutató akkor már 1 alatt van mind. De mindig máshogy mutatja
Működik jól az autód? Ha igen, xard le!  nyes
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43410 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 12:37:45 »

Működik jól az autód? Ha igen, xard le!  nyes

Ilyen választ sokat kaptam, nem is izgulok rajta. De érdekel a dolog mi miért van.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43411 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 19:25:03 »

pont azért, mert ezekből kb semmire se lehet következtetni vigyor3
pont mint a poharazásból.Ha villog a vészüzem, és 6-8-10 a korrekció,az a csúcs xar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43412 Dátum: 2017.10.13 péntek, 10:53:08 »

pont mint a poharazásból.Ha villog a vészüzem, és 6-8-10 a korrekció,az a csúcs xar.
poharazás is tud csalóka lenni. van, hogy 1 kicserélése után a többi résolajmennyisége is visszább esik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #43413 Dátum: 2017.10.13 péntek, 16:50:49 »

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani, hogy működésileg mi a különbség a két láncfeszítő között? FEBI36296 ,FEBI36297
Mind a kettőt hozzák az autósboltok az autóhoz, de mi a különbség? azon kívűl, hogy máshogy néz ki?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43414 Dátum: 2017.10.13 péntek, 18:11:09 »

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani, hogy működésileg mi a különbség a két láncfeszítő között? FEBI36296 ,FEBI36297
Mind a kettőt hozzák az autósboltok az autóhoz, de mi a különbség? azon kívűl, hogy máshogy néz ki?

Köszönöm!
egyik reteszes, másik nem. alvázszámból kiderül, 2003körül volt váltás, úgy rémlik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43415 Dátum: 2017.10.14 szombat, 10:19:22 »

Sziasztok!

Megvettem a kettő termosztátot a kocsiba. Az olajkörit ha megfújom zárt, de ha közben picit megmozdítom a fém részét akkor át tudom fújni. Illetve hidegben is picit át tudtam fújni, aztán meg igazgattam és most zár.

Mi a biztosíték hogy ez zárni fog egy nyitás után? Cheesy
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #43416 Dátum: 2017.10.14 szombat, 10:47:49 »

egyik reteszes, másik nem. alvázszámból kiderül, 2003körül volt váltás, úgy rémlik

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #43417 Dátum: 2017.10.14 szombat, 13:24:51 »

Sziasztok, megjött a jó ELM327, köszönet AndyA ajánlásának, és ezt találtam vele:

P1664 - FIP működési hiba
Modul : Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen
FIP működési hiba
FIP meghajtó lánc feszesség
PCM , ezt a következők okozhatják:
      Táplálási Soros Szabályozó Modul
      Tüzelőanyag befecskendező szivattyú

Ezenkívül a gyakorlatban, hideg motornál a csúnya hangon kívül, a levegőszűrő felé is van hallható, kézzel érzékelhető levegő kiáramlás, kipufogás.
Bemelegedést követően a működés halk, erő megfelelő.

Hogyan tovább, látott-e már valaki hasonlót?
Köszi.
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43418 Dátum: 2017.10.14 szombat, 19:40:59 »

Sziasztok, megjött a jó ELM327, köszönet AndyA ajánlásának, és ezt találtam vele:

P1664 - FIP működési hiba
Modul : Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen
FIP működési hiba
FIP meghajtó lánc feszesség
PCM , ezt a következők okozhatják:
      Táplálási Soros Szabályozó Modul
      Tüzelőanyag befecskendező szivattyú

Ezenkívül a gyakorlatban, hideg motornál a csúnya hangon kívül, a levegőszűrő felé is van hallható, kézzel érzékelhető levegő kiáramlás, kipufogás.
Bemelegedést követően a működés halk, erő megfelelő.

Hogyan tovább, látott-e már valaki hasonlót?
Köszi.

Ezért kár volt megvenni.... vigyor3
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction

Nagynyomású pumpa hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43419 Dátum: 2017.10.14 szombat, 21:33:14 »

Ezért kár volt megvenni.... vigyor3
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction

Nagynyomású pumpa hiba.


Én találtam olyan leírást, hogy ahol külön van az ICU egység(az ő kocsijában van ICU) annak a testje nem jó az akksi alatt és ilyenkor tud random hibákat adni. Ez nem lehet az?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #43420 Dátum: 2017.10.14 szombat, 22:42:45 »

Ezért kár volt megvenni.... vigyor3
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction

Nagynyomású pumpa hiba.


Nem volt kár ....   nyes

A probléma megoldáshoz tudnál segítséget adni? Pumpa csere? Felújítás? Új? Használt? .......? Beszerzési forrás? Vagy további diagnosztika? .......?  integet2
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43421 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 09:48:33 »

Én találtam olyan leírást, hogy ahol külön van az ICU egység(az ő kocsijában van ICU) annak a testje nem jó az akksi alatt és ilyenkor tud random hibákat adni. Ez nem lehet az?
lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43422 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 09:49:04 »

Nem volt kár ....   nyes

A probléma megoldáshoz tudnál segítséget adni? Pumpa csere? Felújítás? Új? Használt? .......? Beszerzési forrás? Vagy további diagnosztika? .......?  integet2
www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #43423 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 10:05:26 »

Csak nem akar szétesni  vigyor3



Gratulálok!
Az enyém is a közelben lehet, mert gondolom a nepperek megtekerték rendesen. De lesz.rom! Imádom minden nyűgjével együtt. Ha kilóg a bele akkor is hazaér!
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #43424 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 10:13:35 »


Szia!

A nagynyomású szivattyún vagy egy nyomásszabályozó szelep, azt kiveszed és a szűrőt megtisztítod.
Én első körben ezzel kezdeném.
Üdv:


Egy picit pontosabban melyik csavar? Az elmenőcső vagy az érzékelő vagy egyéb? Kell-e tartalék tömítés a visszaszereléshez? Köszi.
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #43425 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 10:16:03 »


Köszönöm. Ráadásul helyben van!  Wink

Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #43426 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 10:23:29 »

Én találtam olyan leírást, hogy ahol külön van az ICU egység(az ő kocsijában van ICU) annak a testje nem jó az akksi alatt és ilyenkor tud random hibákat adni. Ez nem lehet az?

Köszi. Gyanús már régóta, hogy valami kontakt hibát kellene keresnem a rendszerben, mert főleg az akkufesz kijelzés nagyon pontatlan, bizonytalan.
Érdekelnének a meglelt leírásaid a témáról, amennyiben nem top secret.  wave
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43427 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 10:30:20 »

Sziasztok, megjött a jó ELM327, köszönet AndyA ajánlásának, és ezt találtam vele:

P1664 - FIP működési hiba
Modul : Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen
FIP működési hiba
FIP meghajtó lánc feszesség
PCM , ezt a következők okozhatják:
      Táplálási Soros Szabályozó Modul
      Tüzelőanyag befecskendező szivattyú

Ezenkívül a gyakorlatban, hideg motornál a csúnya hangon kívül, a levegőszűrő felé is van hallható, kézzel érzékelhető levegő kiáramlás, kipufogás.
Bemelegedést követően a működés halk, erő megfelelő.

Hogyan tovább, látott-e már valaki hasonlót?
Köszi.

biztos tdci a tied?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #43428 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 10:48:26 »

biztos tdci a tied?

Igen, FMBA. De hogy hány autóból rakták össze a nepperek Huh?Huh??
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43429 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 13:32:45 »

Köszi. Gyanús már régóta, hogy valami kontakt hibát kellene keresnem a rendszerben, mert főleg az akkufesz kijelzés nagyon pontatlan, bizonytalan.
Érdekelnének a meglelt leírásaid a témáról, amennyiben nem top secret.  wave


Itt a fórumon találtam: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg795877#msg795877
Relhist válaszol alatta éppen.

Ne vedd készpénznek, de egy próbát megér, nem drága.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #43430 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 15:00:02 »

Itt a fórumon találtam: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg795877#msg795877
Relhist válaszol alatta éppen.

Ne vedd készpénznek, de egy próbát megér, nem drága.

Nagyon köszi! Egyszer már szerelgettem arra felé , kicsit furi volt hogy miket dugdostak oda. Most akkor már ezt is megtudtam hogy miféle cucc is az.  worship
Beázásos probléma még nem tűnt fel nálam ezidáig, főleg hogy gyártottam egyedi takarólemezt alulra. Akinek az idő vagy egy trehány szerelő elkoptatta, annak csak ajánlani tudom hogy pótolja!
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43431 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 15:20:13 »

Igen, FMBA. De hogy hány autóból rakták össze a nepperek Huh?Huh??

na ez akkor kezd érdekes lenni, ilyen hibakódot a tddi szokott dobni. tdci-ből még sose olvastam ilyet...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #43432 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 15:56:54 »

na ez akkor kezd érdekes lenni, ilyen hibakódot a tddi szokott dobni. tdci-ből még sose olvastam ilyet...

Fényképezzek vagy olvassak ki valamit a motorból?
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43433 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 20:19:26 »

Fényképezzek vagy olvassak ki valamit a motorból?


Gépháztető felnyit, motorról a műanyagot leszed, aztán csinálsz egy képet.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43434 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 11:05:27 »

Megvan miért hült vissza hidegben az autóm és miért melegedett nehezen a motor.  falbav Valaki jó sok szilot használt.


Azért betettem az újat és akkor lett egy tartalékom így.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #43435 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 15:50:47 »

Sziasztok!

Van nekem egy 2006 os mondeo mk3 tdci 116 le. Kombim.
Az a problémám h mikor rátettem a gépet és a map senzort megmértem akkor azt vettem észre h időközönként olyan jelet ad minthat a turbónyomásom lecsökkenne 0rá aztán vissza. Viszont ezt nem nagyon veszem észre a kocsi erején.
Ez a csökkenés azonnal vissza is megy.
Ez most mit jelent? Lehet h kezd tönkremenni a map senzorom? Ilyenkor nem kéne a kocsi erejének is csökkenni? Vagy olyan rövit idő h azért nem veszem észre?

A válaszokat előre is köszönöm. Smiley
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43436 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 18:22:55 »

Megvan miért hült vissza hidegben az autóm és miért melegedett nehezen a motor.  falbav Valaki jó sok szilot használt.
[img width=333 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/16/Olajkoritermosztat.jpg

Azért betettem az újat és akkor lett egy tartalékom így.
jön a termó szezon. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43437 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 18:24:35 »

Sziasztok!

Van nekem egy 2006 os mondeo mk3 tdci 116 le. Kombim.
Az a problémám h mikor rátettem a gépet és a map senzort megmértem akkor azt vettem észre h időközönként olyan jelet ad minthat a turbónyomásom lecsökkenne 0rá aztán vissza. Viszont ezt nem nagyon veszem észre a kocsi erején.
Ez a csökkenés azonnal vissza is megy.
Ez most mit jelent? Lehet h kezd tönkremenni a map senzorom? Ilyenkor nem kéne a kocsi erejének is csökkenni? Vagy olyan rövit idő h azért nem veszem észre?

A válaszokat előre is köszönöm. Smiley
mivel mérted?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43438 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 19:27:10 »

jön a termó szezon. vigyor3

De legalább amit beraktam működik, meg amit kiszedtem az is Cheesy Csak a szilot ki kellett szedni belőle ami fennt akadt bene
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #43439 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 19:41:04 »

De legalább amit beraktam működik, meg amit kiszedtem az is Cheesy Csak a szilot ki kellett szedni belőle ami fennt akadt bene
Kérdés honnan szabadult el, meg hogy miért tette oda, aki odatette
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #43440 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 19:47:59 »

Gépháztető felnyit, motorról a műanyagot leszed, aztán csinálsz egy képet.

Megvagyok. Ha sikerül beilleszteni akkor itt van.
http://www.***/view.php?filename=76820171016_181506.jpg
http://www.***/view.php?filename=11520171016_181548.jpg
http://www.***/view.php?filename=61420171016_181637.jpg
http://www.***/view.php?filename=40820171016_181713.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.16 hétfő, 19:52:26 írta alf® » Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43441 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 19:53:40 »

Korai tdci.
Kicsit beleszerkesztettem a linkekbe,hogy láthatóak legyenek. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43442 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 19:54:25 »

Kérdés honnan szabadult el, meg hogy miért tette oda, aki odatette
Nem aggódnék....talán hengerfejezve volt korábban.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43443 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 20:04:48 »

Kérdés honnan szabadult el, meg hogy miért tette oda, aki odatette
Sztem a blokkra a vízpumpa cseréjekor, mert a másik vége onnét szakadt ki. De nem én cseréltem
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #43444 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 20:45:18 »

Sztem a blokkra a vízpumpa cseréjekor, mert a másik vége onnét szakadt ki. De nem én cseréltem
Az csodás.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #43445 Dátum: 2017.10.17 kedd, 14:33:10 »

Forscan el lett megmérve menet közben, alap járattal meg gyorsításnál

mivel mérted?

Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #43446 Dátum: 2017.10.17 kedd, 16:11:35 »

sziasztok.

Előzés közben kivillant az izzításjelzőm és leált a motor. Ujraindítottam és hazajöttem vele. a hibakódok amiket tárolt: p1211 p0251 .
most előszőr csinálta. kérdésem az volna:
1-  kibír még 300km utat és utána felújíttatom amit kell.
2-  jelenleg 247.000 km van a kocsiban és ha jól olvastam le EJDR501Z porlasztók vannak benne. elég a porlasztókat ujjítani vagy a magasnyomásút is kell?
3-  elég kipoharazni a porlasztókat és úgy kiszűrni a rosszat?
4-  csak akkor válalják el ha kiszedem és elviszem: kell-e hozzá valami spéci kulcs (szerelő) vagy megcsinálhatom én is?
(a közelben ha jól értettem: 38.000+áfa/db a felújítás. Békéscsaba (Mezőmegyer) Uhrin Diesel Kft
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43447 Dátum: 2017.10.17 kedd, 17:46:09 »

Forscan el lett megmérve menet közben, alap járattal meg gyorsításnál

ha megy rendesen az autó,biztos nincs gond a MAP jelével.mérési hiba.illetve ne a diagrammos megjelenítést válaszd a forscanben,hanem a táblázatos módot.A nyomás sosem 0,mert amikor nem tölt a turbó akkor is 99-es értéket mutat(ez ugye a légköri nyomás,azaz 1 bar)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43448 Dátum: 2017.10.17 kedd, 17:50:26 »

sziasztok.

Előzés közben kivillant az izzításjelzőm és leált a motor. Ujraindítottam és hazajöttem vele. a hibakódok amiket tárolt: p1211 p0251 .
most előszőr csinálta. kérdésem az volna:
1-  kibír még 300km utat és utána felújíttatom amit kell.
2-  jelenleg 247.000 km van a kocsiban és ha jól olvastam le EJDR501Z porlasztók vannak benne. elég a porlasztókat ujjítani vagy a magasnyomásút is kell?
3-  elég kipoharazni a porlasztókat és úgy kiszűrni a rosszat?
4-  csak akkor válalják el ha kiszedem és elviszem: kell-e hozzá valami spéci kulcs (szerelő) vagy megcsinálhatom én is?
(a közelben ha jól értettem: 38.000+áfa/db a felújítás. Békéscsaba (Mezőmegyer) Uhrin Diesel Kft
hogy mit bír ki azt az isten se tudja. programoztasd újra a csúcsokat,úgy elmész még kb 10e km-t, jóeséllyel.Forscan-el bárki  megcsinálja neked.
felújítást meg:
www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #43449 Dátum: 2017.10.17 kedd, 18:14:46 »

hogy mit bír ki azt az isten se tudja. programoztasd újra a csúcsokat,úgy elmész még kb 10e km-t, jóeséllyel.Forscan-el bárki  megcsinálja neked.
felújítást meg:
www.filepdiesel.hu
Köszi a választ, ott helyben megvárható a javítás és ők szedik ki (bevizsgálják) ? ha igen akkor gondolom időpontot kell kérni.
és kb mennyi a felújítás db-ja (max) mennyit kell rászánnom.

Forscan-progim+lic  van, elég neki ha elindítom az injektor kód beírását és beírom a még gyári kódokat újra és kész?
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Oldalak: 1 ... 862 863 864 865 866 867 868 [869] 870 871 872 873 874 875 876 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.