alf®
|
|
« Új hozzászólás #43400 Dátum: 2017.10.11 szerda, 20:33:29 » |
|
Köszi a választ neked is. Hogy pontosan melyik, azt nem tudom Thomas8607 által említett ms értékeket is kiolvastam amikor csekkoltam múltkor, azok értékei 0.7 ms mindegyik porlasztónál. Milyen előjele van, ha nem stimmelnek az említett értékek? Bocs,félrevezető volt az előző hsz-om. Nem ezek a korrekciós értékek, igaza van Thomasnak. Én erre gondoltam,és igazán ez számít.Ezeket az adatokat olvasd ki. F_INJ_A;B;C;D és mg-ban jeleníti meg. http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=181
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
bari012
|
|
« Új hozzászólás #43401 Dátum: 2017.10.11 szerda, 21:09:32 » |
|
Bocs,félrevezető volt az előző hsz-om. Nem ezek a korrekciós értékek, igaza van Thomasnak. Én erre gondoltam,és igazán ez számít.Ezeket az adatokat olvasd ki. F_INJ_A;B;C;D és mg-ban jeleníti meg. http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=181Áh, köszi a pontosítást, karmolt is az ideg, egyből kipróbáltam. Hidegen mértem egyet (nemtudom, hogy ez számít-e), 0.52, -1.243, 0.58, 0.137 értékek lettek. Gyanítom, hogy a B értékkel valami nem stimmel...
|
|
|
Naplózva
|
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43402 Dátum: 2017.10.11 szerda, 21:11:41 » |
|
Áh, köszi a pontosítást, karmolt is az ideg, egyből kipróbáltam. Hidegen mértem egyet (nemtudom, hogy ez számít-e), 0.52, -1.243, 0.58, 0.137 értékek lettek. Gyanítom, hogy a B értékkel valami nem stimmel...
Számít, meleg motorral mérd. Amúgy azt mondják, hogy melegen -/+2 között megfelelő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43403 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 09:21:32 » |
|
Áh, köszi a pontosítást, karmolt is az ideg, egyből kipróbáltam. Hidegen mértem egyet (nemtudom, hogy ez számít-e), 0.52, -1.243, 0.58, 0.137 értékek lettek. Gyanítom, hogy a B értékkel valami nem stimmel...
ha rossz lenne,már hidegen is rossz lenne.Amúgy tényleg üzemmelegen kell mérni.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43404 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 11:59:24 » |
|
Számít, meleg motorral mérd. Amúgy azt mondják, hogy melegen -/+2 között megfelelő
És ha teljesen hidegen 4 üzemmelegen meg csak 0,5? Ilyenkor mi van? És ha mindig változik?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43405 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 12:26:04 » |
|
És ha teljesen hidegen 4 üzemmelegen meg csak 0,5? Ilyenkor mi van? És ha mindig változik?
Az természetes, hogy hidegen nagyobb, bár a 4 picit soknak tűnik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43406 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 12:28:20 » |
|
Az természetes, hogy hidegen nagyobb, bár a 4 picit soknak tűnik.
Ok, inkább csak 3 szokott lenni, de ha középen áll a vízhőfok mutató akkor már 1 alatt van mind. De mindig máshogy mutatja
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43407 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 12:30:09 » |
|
Ok, inkább csak 3 szokott lenni, de ha középen áll a vízhőfok mutató akkor már 1 alatt van mind. De mindig máshogy mutatja
pont azért, mert ezekből kb semmire se lehet következtetni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43408 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 12:30:47 » |
|
pont azért, mert ezekből kb semmire se lehet következtetni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
xrobe
|
|
« Új hozzászólás #43409 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 12:31:17 » |
|
Ok, inkább csak 3 szokott lenni, de ha középen áll a vízhőfok mutató akkor már 1 alatt van mind. De mindig máshogy mutatja
Működik jól az autód? Ha igen, xard le!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43410 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 12:37:45 » |
|
Működik jól az autód? Ha igen, xard le! Ilyen választ sokat kaptam, nem is izgulok rajta. De érdekel a dolog mi miért van.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43411 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 19:25:03 » |
|
pont azért, mert ezekből kb semmire se lehet következtetni pont mint a poharazásból.Ha villog a vészüzem, és 6-8-10 a korrekció,az a csúcs xar.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43412 Dátum: 2017.10.13 péntek, 10:53:08 » |
|
pont mint a poharazásból.Ha villog a vészüzem, és 6-8-10 a korrekció,az a csúcs xar.
poharazás is tud csalóka lenni. van, hogy 1 kicserélése után a többi résolajmennyisége is visszább esik
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
szoszo
|
|
« Új hozzászólás #43413 Dátum: 2017.10.13 péntek, 16:50:49 » |
|
Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani, hogy működésileg mi a különbség a két láncfeszítő között? FEBI36296 ,FEBI36297 Mind a kettőt hozzák az autósboltok az autóhoz, de mi a különbség? azon kívűl, hogy máshogy néz ki?
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43414 Dátum: 2017.10.13 péntek, 18:11:09 » |
|
Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani, hogy működésileg mi a különbség a két láncfeszítő között? FEBI36296 ,FEBI36297 Mind a kettőt hozzák az autósboltok az autóhoz, de mi a különbség? azon kívűl, hogy máshogy néz ki?
Köszönöm!
egyik reteszes, másik nem. alvázszámból kiderül, 2003körül volt váltás, úgy rémlik
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43415 Dátum: 2017.10.14 szombat, 10:19:22 » |
|
Sziasztok! Megvettem a kettő termosztátot a kocsiba. Az olajkörit ha megfújom zárt, de ha közben picit megmozdítom a fém részét akkor át tudom fújni. Illetve hidegben is picit át tudtam fújni, aztán meg igazgattam és most zár. Mi a biztosíték hogy ez zárni fog egy nyitás után?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
szoszo
|
|
« Új hozzászólás #43416 Dátum: 2017.10.14 szombat, 10:47:49 » |
|
egyik reteszes, másik nem. alvázszámból kiderül, 2003körül volt váltás, úgy rémlik
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
|
|
|
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Új hozzászólás #43417 Dátum: 2017.10.14 szombat, 13:24:51 » |
|
Sziasztok, megjött a jó ELM327, köszönet AndyA ajánlásának, és ezt találtam vele:
P1664 - FIP működési hiba Modul : Táplálási Soros Szabályozó Modul
Hibakódok részletesen FIP működési hiba FIP meghajtó lánc feszesség PCM , ezt a következők okozhatják: Táplálási Soros Szabályozó Modul Tüzelőanyag befecskendező szivattyú
Ezenkívül a gyakorlatban, hideg motornál a csúnya hangon kívül, a levegőszűrő felé is van hallható, kézzel érzékelhető levegő kiáramlás, kipufogás. Bemelegedést követően a működés halk, erő megfelelő.
Hogyan tovább, látott-e már valaki hasonlót? Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43418 Dátum: 2017.10.14 szombat, 19:40:59 » |
|
Sziasztok, megjött a jó ELM327, köszönet AndyA ajánlásának, és ezt találtam vele:
P1664 - FIP működési hiba Modul : Táplálási Soros Szabályozó Modul
Hibakódok részletesen FIP működési hiba FIP meghajtó lánc feszesség PCM , ezt a következők okozhatják: Táplálási Soros Szabályozó Modul Tüzelőanyag befecskendező szivattyú
Ezenkívül a gyakorlatban, hideg motornál a csúnya hangon kívül, a levegőszűrő felé is van hallható, kézzel érzékelhető levegő kiáramlás, kipufogás. Bemelegedést követően a működés halk, erő megfelelő.
Hogyan tovább, látott-e már valaki hasonlót? Köszi.
Ezért kár volt megvenni.... P1664 Injection Pump Control Module Malfunction Nagynyomású pumpa hiba.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43419 Dátum: 2017.10.14 szombat, 21:33:14 » |
|
Ezért kár volt megvenni.... P1664 Injection Pump Control Module Malfunction Nagynyomású pumpa hiba. Én találtam olyan leírást, hogy ahol külön van az ICU egység(az ő kocsijában van ICU) annak a testje nem jó az akksi alatt és ilyenkor tud random hibákat adni. Ez nem lehet az?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Új hozzászólás #43420 Dátum: 2017.10.14 szombat, 22:42:45 » |
|
Ezért kár volt megvenni.... P1664 Injection Pump Control Module Malfunction Nagynyomású pumpa hiba. Nem volt kár .... A probléma megoldáshoz tudnál segítséget adni? Pumpa csere? Felújítás? Új? Használt? .......? Beszerzési forrás? Vagy további diagnosztika? .......?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43421 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 09:48:33 » |
|
Én találtam olyan leírást, hogy ahol külön van az ICU egység(az ő kocsijában van ICU) annak a testje nem jó az akksi alatt és ilyenkor tud random hibákat adni. Ez nem lehet az?
lehet.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43422 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 09:49:04 » |
|
Nem volt kár .... A probléma megoldáshoz tudnál segítséget adni? Pumpa csere? Felújítás? Új? Használt? .......? Beszerzési forrás? Vagy további diagnosztika? .......? www.filepdiesel.hu
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Új hozzászólás #43423 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 10:05:26 » |
|
Csak nem akar szétesni Gratulálok! Az enyém is a közelben lehet, mert gondolom a nepperek megtekerték rendesen. De lesz.rom! Imádom minden nyűgjével együtt. Ha kilóg a bele akkor is hazaér!
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
|
|
|
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Új hozzászólás #43424 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 10:13:35 » |
|
Szia!
A nagynyomású szivattyún vagy egy nyomásszabályozó szelep, azt kiveszed és a szűrőt megtisztítod. Én első körben ezzel kezdeném. Üdv:
Egy picit pontosabban melyik csavar? Az elmenőcső vagy az érzékelő vagy egyéb? Kell-e tartalék tömítés a visszaszereléshez? Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
|
|
|
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Új hozzászólás #43425 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 10:16:03 » |
|
Köszönöm. Ráadásul helyben van!
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
|
|
|
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Új hozzászólás #43426 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 10:23:29 » |
|
Én találtam olyan leírást, hogy ahol külön van az ICU egység(az ő kocsijában van ICU) annak a testje nem jó az akksi alatt és ilyenkor tud random hibákat adni. Ez nem lehet az?
Köszi. Gyanús már régóta, hogy valami kontakt hibát kellene keresnem a rendszerben, mert főleg az akkufesz kijelzés nagyon pontatlan, bizonytalan. Érdekelnének a meglelt leírásaid a témáról, amennyiben nem top secret.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43427 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 10:30:20 » |
|
Sziasztok, megjött a jó ELM327, köszönet AndyA ajánlásának, és ezt találtam vele:
P1664 - FIP működési hiba Modul : Táplálási Soros Szabályozó Modul
Hibakódok részletesen FIP működési hiba FIP meghajtó lánc feszesség PCM , ezt a következők okozhatják: Táplálási Soros Szabályozó Modul Tüzelőanyag befecskendező szivattyú
Ezenkívül a gyakorlatban, hideg motornál a csúnya hangon kívül, a levegőszűrő felé is van hallható, kézzel érzékelhető levegő kiáramlás, kipufogás. Bemelegedést követően a működés halk, erő megfelelő.
Hogyan tovább, látott-e már valaki hasonlót? Köszi.
biztos tdci a tied?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Új hozzászólás #43428 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 10:48:26 » |
|
biztos tdci a tied?
Igen, FMBA. De hogy hány autóból rakták össze a nepperek ?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43429 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 13:32:45 » |
|
Köszi. Gyanús már régóta, hogy valami kontakt hibát kellene keresnem a rendszerben, mert főleg az akkufesz kijelzés nagyon pontatlan, bizonytalan. Érdekelnének a meglelt leírásaid a témáról, amennyiben nem top secret. Itt a fórumon találtam: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg795877#msg795877Relhist válaszol alatta éppen. Ne vedd készpénznek, de egy próbát megér, nem drága.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Új hozzászólás #43430 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 15:00:02 » |
|
Nagyon köszi! Egyszer már szerelgettem arra felé , kicsit furi volt hogy miket dugdostak oda. Most akkor már ezt is megtudtam hogy miféle cucc is az. Beázásos probléma még nem tűnt fel nálam ezidáig, főleg hogy gyártottam egyedi takarólemezt alulra. Akinek az idő vagy egy trehány szerelő elkoptatta, annak csak ajánlani tudom hogy pótolja!
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43431 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 15:20:13 » |
|
Igen, FMBA. De hogy hány autóból rakták össze a nepperek ? na ez akkor kezd érdekes lenni, ilyen hibakódot a tddi szokott dobni. tdci-ből még sose olvastam ilyet...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Új hozzászólás #43432 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 15:56:54 » |
|
na ez akkor kezd érdekes lenni, ilyen hibakódot a tddi szokott dobni. tdci-ből még sose olvastam ilyet...
Fényképezzek vagy olvassak ki valamit a motorból?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #43433 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 20:19:26 » |
|
Fényképezzek vagy olvassak ki valamit a motorból?
Gépháztető felnyit, motorról a műanyagot leszed, aztán csinálsz egy képet.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43434 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 11:05:27 » |
|
Megvan miért hült vissza hidegben az autóm és miért melegedett nehezen a motor. Valaki jó sok szilot használt. Azért betettem az újat és akkor lett egy tartalékom így.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Új hozzászólás #43435 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 15:50:47 » |
|
Sziasztok! Van nekem egy 2006 os mondeo mk3 tdci 116 le. Kombim. Az a problémám h mikor rátettem a gépet és a map senzort megmértem akkor azt vettem észre h időközönként olyan jelet ad minthat a turbónyomásom lecsökkenne 0rá aztán vissza. Viszont ezt nem nagyon veszem észre a kocsi erején. Ez a csökkenés azonnal vissza is megy. Ez most mit jelent? Lehet h kezd tönkremenni a map senzorom? Ilyenkor nem kéne a kocsi erejének is csökkenni? Vagy olyan rövit idő h azért nem veszem észre? A válaszokat előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43436 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 18:22:55 » |
|
Megvan miért hült vissza hidegben az autóm és miért melegedett nehezen a motor. Valaki jó sok szilot használt. [img width=333 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/16/Olajkoritermosztat.jpg Azért betettem az újat és akkor lett egy tartalékom így. jön a termó szezon.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43437 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 18:24:35 » |
|
Sziasztok! Van nekem egy 2006 os mondeo mk3 tdci 116 le. Kombim. Az a problémám h mikor rátettem a gépet és a map senzort megmértem akkor azt vettem észre h időközönként olyan jelet ad minthat a turbónyomásom lecsökkenne 0rá aztán vissza. Viszont ezt nem nagyon veszem észre a kocsi erején. Ez a csökkenés azonnal vissza is megy. Ez most mit jelent? Lehet h kezd tönkremenni a map senzorom? Ilyenkor nem kéne a kocsi erejének is csökkenni? Vagy olyan rövit idő h azért nem veszem észre? A válaszokat előre is köszönöm. mivel mérted?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43438 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 19:27:10 » |
|
jön a termó szezon. De legalább amit beraktam működik, meg amit kiszedtem az is Csak a szilot ki kellett szedni belőle ami fennt akadt bene
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #43439 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 19:41:04 » |
|
De legalább amit beraktam működik, meg amit kiszedtem az is Csak a szilot ki kellett szedni belőle ami fennt akadt bene Kérdés honnan szabadult el, meg hogy miért tette oda, aki odatette
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Új hozzászólás #43440 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 19:47:59 » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.16 hétfő, 19:52:26 írta alf® »
|
Naplózva
|
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43441 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 19:53:40 » |
|
Korai tdci. Kicsit beleszerkesztettem a linkekbe,hogy láthatóak legyenek.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43442 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 19:54:25 » |
|
Kérdés honnan szabadult el, meg hogy miért tette oda, aki odatette
Nem aggódnék....talán hengerfejezve volt korábban....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43443 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 20:04:48 » |
|
Kérdés honnan szabadult el, meg hogy miért tette oda, aki odatette
Sztem a blokkra a vízpumpa cseréjekor, mert a másik vége onnét szakadt ki. De nem én cseréltem
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #43444 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 20:45:18 » |
|
Sztem a blokkra a vízpumpa cseréjekor, mert a másik vége onnét szakadt ki. De nem én cseréltem
Az csodás.
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Új hozzászólás #43445 Dátum: 2017.10.17 kedd, 14:33:10 » |
|
Forscan el lett megmérve menet közben, alap járattal meg gyorsításnál mivel mérted?
|
|
|
Naplózva
|
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
|
|
|
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
|
|
« Új hozzászólás #43446 Dátum: 2017.10.17 kedd, 16:11:35 » |
|
sziasztok.
Előzés közben kivillant az izzításjelzőm és leált a motor. Ujraindítottam és hazajöttem vele. a hibakódok amiket tárolt: p1211 p0251 . most előszőr csinálta. kérdésem az volna: 1- kibír még 300km utat és utána felújíttatom amit kell. 2- jelenleg 247.000 km van a kocsiban és ha jól olvastam le EJDR501Z porlasztók vannak benne. elég a porlasztókat ujjítani vagy a magasnyomásút is kell? 3- elég kipoharazni a porlasztókat és úgy kiszűrni a rosszat? 4- csak akkor válalják el ha kiszedem és elviszem: kell-e hozzá valami spéci kulcs (szerelő) vagy megcsinálhatom én is? (a közelben ha jól értettem: 38.000+áfa/db a felújítás. Békéscsaba (Mezőmegyer) Uhrin Diesel Kft
|
|
|
Naplózva
|
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43447 Dátum: 2017.10.17 kedd, 17:46:09 » |
|
Forscan el lett megmérve menet közben, alap járattal meg gyorsításnál
ha megy rendesen az autó,biztos nincs gond a MAP jelével.mérési hiba.illetve ne a diagrammos megjelenítést válaszd a forscanben,hanem a táblázatos módot.A nyomás sosem 0,mert amikor nem tölt a turbó akkor is 99-es értéket mutat(ez ugye a légköri nyomás,azaz 1 bar)
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43448 Dátum: 2017.10.17 kedd, 17:50:26 » |
|
sziasztok.
Előzés közben kivillant az izzításjelzőm és leált a motor. Ujraindítottam és hazajöttem vele. a hibakódok amiket tárolt: p1211 p0251 . most előszőr csinálta. kérdésem az volna: 1- kibír még 300km utat és utána felújíttatom amit kell. 2- jelenleg 247.000 km van a kocsiban és ha jól olvastam le EJDR501Z porlasztók vannak benne. elég a porlasztókat ujjítani vagy a magasnyomásút is kell? 3- elég kipoharazni a porlasztókat és úgy kiszűrni a rosszat? 4- csak akkor válalják el ha kiszedem és elviszem: kell-e hozzá valami spéci kulcs (szerelő) vagy megcsinálhatom én is? (a közelben ha jól értettem: 38.000+áfa/db a felújítás. Békéscsaba (Mezőmegyer) Uhrin Diesel Kft
hogy mit bír ki azt az isten se tudja. programoztasd újra a csúcsokat,úgy elmész még kb 10e km-t, jóeséllyel.Forscan-el bárki megcsinálja neked. felújítást meg: www.filepdiesel.hu
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
|
|
« Új hozzászólás #43449 Dátum: 2017.10.17 kedd, 18:14:46 » |
|
hogy mit bír ki azt az isten se tudja. programoztasd újra a csúcsokat,úgy elmész még kb 10e km-t, jóeséllyel.Forscan-el bárki megcsinálja neked. felújítást meg: www.filepdiesel.huKöszi a választ, ott helyben megvárható a javítás és ők szedik ki (bevizsgálják) ? ha igen akkor gondolom időpontot kell kérni. és kb mennyi a felújítás db-ja (max) mennyit kell rászánnom. Forscan-progim+lic van, elég neki ha elindítom az injektor kód beírását és beírom a még gyári kódokat újra és kész?
|
|
|
Naplózva
|
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
|
|
|
|